Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
ordin nr 604 din 22 mai 2024
Monitorul Oficial 712 bis din 15 Iulie 2022 (M. Of. 712 bis/2022)
GHIDUL BENEFICIARULUI din 13 iulie 2022 pentru investiţia specifică I1.1: Cabinete ale medicilor de familie sau asocieri de cabinete de asistenţă medicală primară din cadrul pilonului V: Sănătate şi rezilienţă instituţională - componenta 12: Sănătate - investiţia I1. Dezvoltarea infrastructurii medicale prespitaliceşti EMITENT: Ministerul Sănătăţii PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 712 bis din 15 iulie 2022
──────────aprobat prin ordinul nr. 2.182 din 13 iulie 2022, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 712 din 15 iulie 2022.────────── (a se vedea imaginea asociată) planul naŢional de redresare Şi rezilienŢĂghidul beneficiaruluiÎn cadrul apelurilor de proiecte - cod apel: ms-0001pilonul v: sănătate şi rezilienţă instituţionalăcomponenta: 12 - sănătateinvestiŢia: 1. dezvoltarea infrastructurii medicale prespitaliceştiinvestiţia specifică: i1.1: cabinete ale medicilor de familie sau asocieri de cabinete de asistenţă medicală primarăghidul beneficiarului pentru finanţarea listei preselectată a celor 2250 de cabinete de medici de familie din mediul rural şi din urbanul mic respectiv a 750 de cabinete de medici de familie ...
Monitorul Oficial 520 bis din 13 Iunie 2023 (M. Of. 520 bis/2023)
ANEXE din 9 iunie 2023 privind cotele de recoltă pentru unele specii de faună de interes cinegetic, la care vânătoarea este permisă, pentru perioada iunie 2023-14 mai 2024 EMITENT: Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 520 bis din 13 iunie 2023
──────────conţinute de ordinul nr. 1.630 din 9 iunie 2023, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 520 din 13 iunie 2023.──────────anexa 1 ministerul mediului, apelor Şi pĂdurilor centralizatorul nr. 1privind cotele de recoltă aprobate pentru perioada de vânătoare2023/2024, la speciile cerb comun, cerb lopătar şi capră neagră┌────┬────┬───────────────┬───────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐│ │ │ │fond cinegetic │cote de recoltă aprobate la: ...
Monitorul Oficial 484 bis din 31 Mai 2023 (M. Of. 484 bis/2023)
NORME METODOLOGICE din 30 mai 2023 de aplicare a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate EMITENT: Ministerul Sănătăţii PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 484 bis din 31 mai 2023
──────────aprobate prin ordinul nr. 1.857/441/2023, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 484 din 31 mai 2023.──────────anexa 1 condiŢiile acordĂrii pachetului de servicii minimal Şi de bazĂ În asistenŢa medicalĂ primarĂa. pachetul minimal de servicii medicale În asistenŢa medicalĂ primarĂ1. pachetul minimal de servicii medicale în asistenţa medicală primară cuprinde următoarele tipuri de servicii medicale:1.1. servicii medicale curative;1.2. servicii medicale de prevenţie şi profilactice;1.3. servicii medicale la domiciliu;1.4. servicii diagnostice şi terapeutice;1.5. activităţi de suport;1.6. servicii de administrare de medicamente.1.1. serviciile medicale curative1.1.1. servicii medicale pentru situaţiile de urgenţă medico-chirurgicală: asistenţă medicală de urgenţă - anamneză, examen clinic şi ...
Monitorul Oficial 482 din 31 Mai 2023 (M. Of. 482/2023)
METODOLOGIE-CADRU din 26 mai 2023 de înscriere a copiilor în unităţi de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar şi în servicii de educaţie timpurie complementare EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 482 din 31 mai 2023
──────────aprobată prin ordinul nr. 4.319 din 26 mai 2023, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 482 din 31 mai 2023.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie-cadru reglementează procesul de înscriere a copiilor antepreşcolari şi preşcolari în unităţile de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar şi în serviciile de educaţie timpurie complementare, ca structuri ale acestora.art. 2(1) Înscrierea copiilor antepreşcolari şi preşcolari în unităţile de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar şi în servicii de educaţie timpurie complementare se realizează în limita planului de şcolarizare aprobat.(2) ...
Monitorul Oficial 170 bis din 28 Februarie 2023 (M. Of. 170 bis/2023)
ANEXE din 27 februarie 2023 privind aprobarea formularului-tip al cererii de plată pentru anul 2023 EMITENT: Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 170 bis din 28 februarie 2023
──────────conţinute de ordinul nr. 83 din 27 februarie 2023, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 170 din 28 februarie 2023.──────────anexa 1 operator de date cu caracter personal:┌─────────────────┬────────────────────┐│ │nr. cerere şi data ││ │din registrul ││judeţul │electronic de ││ ...
Monitorul Oficial 1069 bis din 03 Noiembrie 2022 (M. Of. 1069 bis/2022)
Monitorul Oficial 1276 din 30 Decembrie 2022 (M. Of. 1276/2022)
METODOLOGIE din 28 decembrie 2022 de organizare şi funcţionare a serviciilor de educaţie timpurie complementare EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1276 din 30 decembrie 2022
──────────aprobată prin hotĂrÂrea nr. 1.604 din 28 decembrie 2022, publicată în monitorul oficial, partea i, nr. 1276 din 30 decembrie 2022.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1serviciile de educaţie timpurie complementare fac parte din sistemul naţional de educaţie şi sunt destinate antepreşcolarilor şi preşcolarilor.art. 2În serviciile de educaţie timpurie complementare, precum şi în cadrul serviciilor standard pentru acest nivel sunt vizate o serie de aspecte care se constituie în premise ale competenţelor-cheie formate, dezvoltate şi diversificate pe traseul şcolarizării ulterioare:a) dezvoltarea liberă, integrală şi armonioasă a personalităţii copilului, în funcţie de ritmul propriu şi de nevoile sale, sprijinind formarea autonomă şi creativă a ...