Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
ordin nr 3 369 din 6 septembrie 2023
Monitorul Oficial 560 din 08 Iunie 2022 (M. Of. 560/2022)
ORDIN nr. 3.971 din 7 iunie 2022 pentru modificarea Ordinului ministrului educaţiei nr. 3.445/2022 privind aprobarea Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar şi a Calendarului înscrierii în învăţământul primar pentru anul şcolar 2022-2023 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 560 din 8 iunie 2022
Având în vedere:- prevederile art. 23 şi 29 din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile art. 90 alin. (1) din regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei şi cercetării nr. 5.447/2020, cu modificările şi completările ulterioare;– referatul de aprobare nr. 1.350 din 6.06.2022 al proiectului de ordin privind aprobarea modificării ordinului ministrului educaţiei nr. 3.445/2022 privind aprobarea metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar şi a calendarului înscrierii în învăţământul primar pentru anul şcolar 2022-2023,în temeiul prevederilor art. 13 alin. (3) din hotărârea guvernului nr. 369/2021 privind organizarea ...
Monitorul Oficial 513 din 25 Mai 2022 (M. Of. 513/2022)
ORDIN nr. 66 din 2 mai 2022 pentru modificarea şi completarea anexei nr. 2 la Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 35/2016 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a Programului de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor EMITENT: Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 513 din 25 mai 2022
Văzând referatul de aprobare nr. 1.518 din 3.06.2021, întocmit de direcţia generală siguranţa alimentelor din cadrul autorităţii naţionale sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, având în vedere prevederile regulamentului (ue) 2017/625 al parlamentului european şi al consiliului din 15 martie 2017 privind controalele oficiale şi alte activităţi oficiale efectuate pentru a asigura aplicarea legislaţiei privind alimentele şi furajele, a normelor privind sănătatea şi bunăstarea animalelor, sănătatea plantelor şi produsele de protecţie a plantelor, de modificare a regulamentelor (ce) nr. 999/2001, (ce) nr. 396/2005, (ce) nr. 1.069/2009, (ce) nr. 1.107/2009, (ue) nr. 1.151/2012, (ue) nr. 652/2014, (ue) 2016/429 şi (ue) 2016/2.031 ...
Monitorul Oficial 467 bis din 10 Mai 2022 (M. Of. 467 bis/2022)
GHID SPECIFIC din 10 mai 2022 privind Condiţii de accesare a fondurilor europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilienţă în cadrul apelurilor de proiecte PNRR/2022/C10, componenta 10 - Fondul local EMITENT: Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 467 bis din 10 mai 2022
──────────aprobat prin ordinul nr. 999 din 10 mai 2022, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 467 din 10 mai 2022.────────── planul naŢional de redresare Şi rezilienŢĂ ghid specific - condiŢii de accesare a fondurilor europene aferente pnrr În cadrul apelurilor de proiecte pnrr/2022/c10 componenta c10 - fondul localpreambulacest document se aplică apelurilor de proiecte din componenta 10 - fondul local în cadrul planului naţional de redresare şi rezilienţă (pnrr).apelurile de proiecte se lansează prin aplicaţia electronică de pe site-ul ministerului dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei (mdlpa), https://investitii. mdlpa. ro.prezentul document se adresează tuturor potenţialilor solicitanţi pentru apelurile de proiecte mai sus-menţionate.interpretarea ...
Monitorul Oficial 375 bis din 15 Aprilie 2022 (M. Of. 375 bis/2022)
STRATEGIE NAŢIONALĂ din 6 aprilie 2022 privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi "O Românie echitabilă" 2022-2027 EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 375 bis din 15 aprilie 2022
──────────aprobată prin hotĂrÂrea nr. 490 din 6 aprilie 2022, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 375 din 15 aprilie 2022.──────────cap. iintroducerelegea nr. 221/2010 pentru ratificarea convenţiei privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi, adoptată la new york de adunarea generală a organizaţiei naţiunilor unite la 13 decembrie 2006, deschisă spre semnare la 30 martie 2007 şi semnată de românia la 26 septembrie 2007, cu modificările ulterioare, denumită în continuare convenţia, a constituit actul de asumare pentru crearea cadrului de implementare a acestui standard de drept internaţional.convenţia marchează trecerea de la modelul medical al dizabilităţii la un model social bazat pe ...
Monitorul Oficial 326 din 04 Aprilie 2022 (M. Of. 326/2022)
ORDIN nr. 3.505 din 31 martie 2022 privind structura anului şcolar 2022-2023 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 326 din 4 aprilie 2022
Având în vedere prevederile art. 94 alin. (2) lit. r) din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,în baza prevederilor art. 13 alin. (3) din hotărârea guvernului nr. 369/2021 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul educaţiei emite prezentul ordin.art. 1(1) anul şcolar 2022-2023 începe la data de 1 septembrie 2022, se încheie la data de 31 august 2023 şi are o durată de 36 de săptămâni de cursuri. cursurile anului şcolar 2022-2023 încep la data de 5 septembrie 2022.(2) prin excepţie de la prevederile alin. (1), se stabilesc următoarele:a) pentru clasele ...
Monitorul Oficial 280 din 23 Martie 2022 (M. Of. 280/2022)
ORDIN nr. 3.445 din 17 martie 2022 privind aprobarea Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar şi a Calendarului înscrierii în învăţământul primar pentru anul şcolar 2022-2023 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 280 din 23 martie 2022
Având în vedere:- prevederile art. 23 şi 29 din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile art. 90 alin. (1) din regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei şi cercetării nr. 5.447/2020, cu modificările şi completările ulterioare;– referatul de aprobare nr. 401 din 4.03.2022 al proiectului de ordin privind aprobarea metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar şi a calendarului înscrierii în învăţământul primar pentru anul şcolar 2022-2023,în temeiul prevederilor art. 13 alin. (3) din hotărârea guvernului nr. 369/2021 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cu ...
Monitorul Oficial 270 din 21 Martie 2022 (M. Of. 270/2022)
ORDIN nr. 3.108 din 9 februarie 2022 privind acordarea acreditării pentru nivelul de învăţământ "gimnazial", disciplina sportivă "înot", din cadrul unităţii de învăţământ preuniversitar de stat Liceul Teoretic "Iancu C. Vissarion" din oraşul Titu EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 270 din 21 martie 2022
Având în vedere prevederile art. 24 alin. (3) lit. c) şi d) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calităţii educaţiei, aprobată cu modificări prin legea nr. 87/2006, cu modificările şi completările ulterioare, luând în considerare dispoziţiile hotărârii guvernului nr. 993/2020 privind aprobarea metodologiei de evaluare instituţională în vederea autorizării, acreditării şi evaluării periodice a organizaţiilor furnizoare de educaţie,având în vedere prevederile hotărârii guvernului nr. 994/2020 privind aprobarea standardelor de autorizare de funcţionare provizorie şi a standardelor de acreditare şi de evaluare externă periodică în învăţământul preuniversitar, ţinând cont de prevederile hotărârii guvernului nr. 918/2013 privind aprobarea cadrului naţional al calificărilor, cu ...