Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie i criterii din 28 aprilie 2023
Monitorul Oficial 314 bis din 09 Aprilie 2025 (M. Of. 314 bis/2025)
ANEXE din 20 martie 2025 privind programele şcolare pentru discipline opţionale din oferta naţională, parte a curriculumului la decizia elevului din oferta şcolii EMITENT: Ministerul Educaţiei şi Cercetării PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 314 bis din 9 aprilie 2025
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.595 din 20 martie 2025, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 314 din 9 aprilie 2025──────────anexa 1 ministerul educaŢiei Şi cercetĂriiprograma şcolară pentru disciplina opţionalăeducaŢie prin minibaschetclasa a iii-a şi clasa a iv-aÎnvĂŢĂmÂnt primarbucureşti, 2025notă de prezentareprezentul document conţine programa şcolară pentru disciplina opţională de învăţământ educaŢie prin minibaschet În ÎnvĂŢĂmÂntul primar care se organizează la clasele a iii-a şi a iv-a, în cadrul ariei curriculare educaţie fizică, sport şi sănătate.conceptul de jocminibaschetul este un joc cu mingea pentru copii, ce poate fi practicat în cadrul unităţilor de învăţământ de către băieţi ...
Monitorul Oficial 322 bis din 11 Aprilie 2025 (M. Of. 322 bis/2025)
METODOLOGIE ŞI CRITERII din 8 aprilie 2025 privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat în sesiunea 2025 EMITENT: Ministerul Educaţiei şi Cercetării PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 322 bis din 11 aprilie 2025
──────────aprobate prin ordinul nr. 3.745 din 8 aprilie 2025, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 322 din 11 aprilie 2025.──────────cap. iacordarea gradaŢiei de merit În ÎnvĂŢĂmÂntul preuniversitarsecŢiunea 1dispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează procedura şi criteriile de acordare a gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat, sesiunea 2025.(2) gradaţia de merit se acordă personalului didactic de predare, personalului didactic auxiliar şi personalului didactic de conducere, de îndrumare şi control.(3) gradaţia de merit, prevăzută de legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023 cu modificările şi completările ulterioare, se acordă prin concurs şi reprezintă 25% din salariul de bază ...
Monitorul Oficial 292 bis din 03 Aprilie 2025 (M. Of. 292 bis/2025)
Monitorul Oficial 89 din 31 Ianuarie 2025 (M. Of. 89/2025)
DECIZIA nr. 73 din 11 noiembrie 2024 referitoare la interpretarea şi aplicarea a dispoziţiilor art. 35 lit. b) din Legea poliţiei locale nr. 155/2010, republicată, cu modificările şi completările ulterioare EMITENT: Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 89 din 31 ianuarie 2025
Dosar nr. 2.018/1/2024 ┌────────────┬─────────────────────────┐│ │- preşedintele Înaltei ││corina-alina│curţi de casaţie şi ││corbu │justiţie - preşedintele ││ │completului │├────────────┼─────────────────────────┤│carmen elena│- preşedintele secţiei i ││popoiag │civile │├────────────┼─────────────────────────┤│marian budă ...
Monitorul Oficial 7 din 09 Ianuarie 2025 (M. Of. 7/2025)
CODUL SILVIC din 20 decembrie 2024 (Legea nr. 331/2024) EMITENT: Parlamentul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 7 din 9 ianuarie 2025
Parlamentul româniei adoptă prezenta lege.titlul idispoziţii generalecap. iobiectul de reglementare şi domeniul de aplicareart. 1fondul forestier naţional(1) terenurile cu destinaţie forestieră constituie fondul forestier naţional al româniei, denumit în continuare ffn, şi se supun prevederilor prezentei legi. (2) terenurile cu destinaţie forestieră sunt cele cuprinse în amenajamente silvice în vigoare la data de 1 ianuarie 1990, inclusiv cu modificările de suprafaţă, conform operaţiunilor de intrări-ieşiri efectuate şi/sau actelor administrative emise în condiţiile legii.(3) terenurile cu destinaţie forestieră au următoarele categorii de folosinţă:a) terenuri cu păduri;b) terenuri în curs de regenerare;c) terenuri destinate împăduririi: terenuri degradate şi terenuri ...
Monitorul Oficial 1241 bis din 10 Decembrie 2024 (M. Of. 1241 bis/2024)
ANEXĂ din 4 decembrie 2024 privind actualizarea Strategiei naţionale de management al riscului la inundaţii pe termen mediu şi lung, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 846/2010 EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1241 bis din 10 decembrie 2024
──────────conţinută de hotĂrÂrea nr. 1.566 din 4 decembrie 2024, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1241 din 10 decembrie 2024.──────────anexa 1 strategia naţională de management al riscului la inundaţii pe termen mediu şi lungsecŢiunea 1introducere1.1. argumentarea necesităţii elaborării strategiei naţionale de management al riscului la inundaţii pe termen mediu şi lung, actualizatestrategia naţională de management al riscului la inundaţii pe termen mediu şi lung, aprobată prin hotărârea guvernului nr. 846/2010, este documentul strategic de referinţă, cu impact semnificativ în ceea priveşte instituţiile şi structurile cu atribuţii şi responsabilităţi în managementul riscului de inundaţii. la peste 10 ani de ...
Monitorul Oficial 1251 bis din 12 Decembrie 2024 (M. Of. 1251 bis/2024)
METODOLOGIE-CADRU din 2 decembrie 2024 privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2025-2026 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1251 bis din 12 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.495 din 2 decembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1.251 din 12 decembrie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează:a) condiţiile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar;b) organizarea şi desfăşurarea etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar;c) recrutarea, selecţia şi angajarea personalului didactic de predare în învăţământul preuniversitar, precum şi eliberarea din funcţie a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar.(2) prin localitate, în sensul prezentei metodologii, se înţelege: comună, oraş, municipiu, municipiul bucureşti.(3) prin isj/ismb, în cuprinsul prezentei metodologii, se înţelege inspectorat şcolar ...
Monitorul Oficial 1268 din 17 Decembrie 2024 (M. Of. 1268/2024)
METODOLOGIE din 19 noiembrie 2024 de asigurare a omologării mijloacelor de învăţământ EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1268 din 17 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 7.442 din 19 noiembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1268 din 17 decembrie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie stabileşte cadrul general privind asigurarea omologării mijloacelor de învăţământ de către ministerul educaţiei, denumit în continuare me, în scopul utilizării acestora în sistemul naţional de învăţământ preuniversitar de stat, particular şi confesional, în conformitate cu legislaţia în vigoare.art. 2prezenta metodologie reglementează: a) scopul, principiile utilizării şi importanţa mijloacelor de învăţământ în procesul educaţional;b) categoriile de mijloace de învăţământ pentru care se poate solicita obţinerea omologării în vederea utilizării lor în sistemul de învăţământ ...
Monitorul Oficial 1212 bis din 03 Decembrie 2024 (M. Of. 1212 bis/2024)
Monitorul Oficial 1249 din 11 Decembrie 2024 (M. Of. 1249/2024)
METODOLOGIE din 4 decembrie 2024 de organizare şi funcţionare a serviciilor de educaţie timpurie complementare EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1249 din 11 decembrie 2024
──────────aprobată prin hotĂrÂrea nr. 1.563 din 4 decembrie 2024, publicată în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1249 din 11 decembrie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1În sistemul naţional de educaţie funcţionează atât servicii standard, cât şi servicii complementare pentru educaţie timpurie, adresate copiilor cu vârste între 3 luni şi 6 ani.art. 2serviciile de educaţie timpurie complementare vizează o serie de aspecte care se constituie în premise ale competenţelor-cheie formate, dezvoltate şi diversificate pe traseul şcolarizării ulterioare:a) dezvoltarea liberă, integrală şi armonioasă a personalităţii copilului, în funcţie de ritmul propriu şi de nevoile sale, sprijinind formarea autonomă şi creativă a acestuia; ...