Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie din 9 iunie 2021
Monitorul Oficial 518 din 19 Mai 2021 (M. Of. 518/2021)
ACORD din 24 septembrie 2020 de modificare şi reconfirmare a Acordului de finanţare din data de 19 noiembrie 2013 dintre Guvernul României şi Fondul European de Investiţii EMITENT: Act Internaţional PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 518 din 19 mai 2021
Prezentul acord („acordul de finanţare“) a fost încheiat de către şi între:guvernul româniei („gr“), reprezentat de ministerul finanţelor publice şi ministerul fondurilor europene,şifondul european de investiţii („fei“), 37b avenue j.f. kennedy, l-2968 luxemburg, luxemburg(gr şi fei fiind denumite în continuare, împreună, „părţile“ şi, fiecare dintre acestea, „partea“)preambula. ca unul dintre instrumentele de utilizare a fondurilor puse la dispoziţie în baza fondurilor [după cum este definit în regulamentul consiliului (ce) nr. 1.083/2006], iniţiativa „joint european resources for micro to medium enterprises - resurse europene comune pentru întreprinderi mici şi mijlocii“ („jeremie“) a fost întreprinsă în comun de către comisia comunităţilor europene ...
Monitorul Oficial 503 bis din 14 Mai 2021 (M. Of. 503 bis/2021)
METODOLOGIE din 11 mai 2021 de implementare a proiectului-pilot privind modelul de îngrijire în sistem ambulatoriu a pacienţilor cu tuberculoză din România EMITENT: Ministerul Sănătăţii PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 503 bis din 14 mai 2021
──────────aprobată prin ordinul nr. 672 din 11 mai 2021, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 503 din 14 mai 2021.──────────1. populaŢia ŢintĂ1.1. programul pilotmetodologia descrie modalitatea de pilotare a unui posibil model de îngrijire a tuberculozei (tb) în bucureşti şi în trei judeţe din românia - botoşani, ialomiţa şi maramureş.1.2. definiţiicaz tb: bolnavul tb confirmat bacteriologic sau histopatologic sau bolnavul care nu are confirmare, dar la care medicul pneumolog decide începerea tratamentului antituberculos.caz tb cu microscopie negativă: cazul tb la care examenul microscopic din spută este negativ, indiferent de rezultatul culturii, al testelor genetice sau al examenului histopatologic.contact tb: ...
Monitorul Oficial 473 bis din 06 Mai 2021 (M. Of. 473 bis/2021)
METODOLOGIA ŞI CRITERIILE din 28 aprilie 2021 privind acordarea gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat în sesiunea 2021 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 473 bis din 6 mai 2021
──────────aprobate prin ordinul nr. 3.749 din 28 aprilie 2021, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 473 din 6 mai 2021.──────────cap. iacordarea gradaţiei de merit în învăţământul preuniversitarsecŢiunea 1dispoziţii generaleart. 1(1) prezenta metodologie reglementează procedura şi criteriile de acordare a gradaţiei de merit personalului didactic din învăţământul preuniversitar de stat, sesiunea 2021.(2) gradaţia de merit se acordă personalului didactic de predare, personalului didactic auxiliar şi personalului didactic de conducere, de îndrumare şi control.(3) gradaţia de merit prevăzută de legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare se acordă prin concurs şi reprezintă o creştere cu 25% a salariului ...
Monitorul Oficial 456 bis din 28 Aprilie 2021 (M. Of. 456 bis/2021)
ANEXE din 23 aprilie 2021 pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării nr. 5.457/2020 privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în învăţământul liceal de stat pentru anul şcolar 2021-2022 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 456 bis din 28 aprilie 2021
──────────conţinute de ordinul nr. 3.721 din 23 aprilie 2021, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 456 din 28 aprilie 2021──────────anexa 1 (anexa nr. 1 la ordinul mec nr. 5457/31.08.2020, cu modificările ulterioare) calendarul admiterii În ÎnvĂŢĂmÂntul liceal de statpentru anul şcolar 2021-2022┌─────────┬────────────────────────────┐│data │ ││limitĂ/ │evenimentul ││perioada │ ...
Monitorul Oficial 435 din 26 Aprilie 2021 (M. Of. 435/2021)
ORDIN nr. 3.713 din 21 aprilie 2021 pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.561/2011 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 435 din 26 aprilie 2021
Având în vedere:- prevederile art. 242-244 din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de covid-19, cu modificările şi completările ulterioare;– referatul de aprobare nr. 2.176 din 12.04.2021 al proiectului de ordin pentru modificarea şi completarea metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.561/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 13 alin. (3) din hotărârea guvernului nr. 369/2021 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei,ministrul educaţiei emite prezentul ordin.art. imetodologia privind ...
Monitorul Oficial 272 bis din 18 Martie 2021 (M. Of. 272 bis/2021)
MEMORANDUM din 30 martie 2020 de înţelegere între Guvernul României şi Organizaţia Naţiunilor Unite privind contribuţia cu resurse la misiunea multidimensională integrată de stabilizare în Mali (MINUSMA) EMITENT: Act Internaţional PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 272 bis din 18 martie 2021
──────────ratificat prin legea nr. 9 din 4 martie 2021, publicată în monitorul oficial, partea i, nr. 272 din 18 martie 2021.────────── memorandum de ÎnŢelegere Între guvernul romÂniei Şi organizaŢia naŢiunilor unite privind contribuŢia cu resurse la misiunea multidimensionalĂ integratĂ de stabilizare În mali (minusma)având în vedere faptul că misiunea multidimensională integrată de stabilizare în mali (minusma) a fost stabilită în conformitate cu rezoluţia consiliului de securitate 2100 din 25 aprilie 2013, 2164 din 25 iunie 2014 şi 2227 din 29 iunie 2015, 2295 din 29 iunie 2016, 2364 din 29 iunie 2017, 2423 din 28 iunie 2018 şi 2480 din iunie 2019.având ...
Monitorul Oficial 335 din 01 Aprilie 2021 (M. Of. 335/2021)
DECIZIA nr. 897 din 15 decembrie 2020 referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a prevederilor art. 9 alin. (1) lit. c) şi ale art. 11 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, în forma modificată şi completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 31/2013, aprobată prin Legea nr. 384/2013 EMITENT: Curtea Constituţională PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 335 din 1 aprilie 2021
┌───────────────────┬──────────────────┐│valer dorneanu │- preşedinte │├───────────────────┼──────────────────┤│cristian deliorga │- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│marian enache │- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│daniel-marius morar│- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│mona-maria │- judecător ││pivniceru │ │├───────────────────┼──────────────────┤│gheorghe stan ...
Monitorul Oficial 320 din 30 Martie 2021 (M. Of. 320/2021)
HOTĂRÂRE nr. 298 din 10 martie 2021 pentru aprobarea tezelor prealabile ale Codului amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 320 din 30 martie 2021
În temeiul art. 108 din constituţia româniei, republicată, şi al art. 28 din legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, guvernul româniei adoptă prezenta hotărâre.articol unicse aprobă tezele prealabile ale codului amenajării teritoriului urbanismului şi construcţiilor, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.prim-ministru florin-vasile cÎŢucontrasemnează:viceprim-ministru,kelemen hunorministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei,cseke attila zoltánministrul mediului, apelor şi pădurilor,tánczos barnaministrul transporturilor şi infrastructurii,cătălin drulăministrul culturii,bogdan gheorghiuministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,nechita-adrian orosministrul apărării naţionale,nicolae-ionel ciucăministrul economiei, antreprenoriatului şi turismului,claudiu-iulius-gavril năsuiministrul energiei,virgil-daniel popescuministrul afacerilor interne,lucian nicolae bodebucureşti, 10 martie 2021.nr. ...
Monitorul Oficial 253 din 12 Martie 2021 (M. Of. 253/2021)
METODOLOGIE din 10 martie 2021 de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2021-2022 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 253 din 12 martie 2021
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.473 din 10 martie 2021, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 253 din 12 martie 2021.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) Înscrierea copiilor în învăţământul primar pentru anul şcolar 2021-2022 se face în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.(2) inspectoratele şcolare soluţionează orice situaţie legată de înscrierea în învăţământul primar în interesul superior al elevului şi în limitele legii.art. 2În sensul prezentei metodologii, următorii termeni se definesc astfel:a) prin domiciliu se înţelege inclusiv reşedinţa;b) prin părinţi se înţelege inclusiv tutorele legal instituit sau reprezentantul legal;c) şcoala de circumscripţie reprezintă unitatea şcolară aflată în proximitatea domiciliului elevului;d) ...
Monitorul Oficial 159 din 16 Februarie 2021 (M. Of. 159/2021)
METODOLOGIE din 5 februarie 2021 privind dezvoltarea curriculumului la decizia şcolii EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 159 din 16 februarie 2021
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.238 din 5 februarie 2021, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 159 din 16 februarie 2021.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie reglementează regimul curriculumului la decizia şcolii din învăţământul preuniversitar. de asemenea, stabileşte procedurile de constituire a ofertei şi de alegere a curriculumului la decizia şcolii, de elaborare şi de avizare a programelor corespunzătoare, de monitorizare şi evaluare a implementării acestuia.art. 2În sensul prezentei metodologii, se definesc următorii termeni:a) curriculum, în sens larg, reprezintă ansamblul structurat al proceselor şi al experienţelor de învăţare prin care trece elevul pe durata parcursului său şcolar; în sens restrâns, cuprinde ...