Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie din 29 martie 2023
Monitorul Oficial 332 bis din 10 Aprilie 2024 (M. Of. 332 bis/2024)
GHIDUL SOLICITANTULUI din 1 aprilie 2024 Condiţii specifice de accesare a finanţării din Fondul de Coeziune - Realizarea de investiţii în suprastructura portuară de încărcare/descărcare şi depozitare a mărfurilor EMITENT: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 332 bis din 10 aprilie 2024
──────────aprobat prin ordinul nr. 882 din 1 aprilie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 332 din 10 aprilie 2024.────────── (a se vedea imaginea asociată) prioritatea 7. dezvoltarea transportului naval şi multimodalobiectiv specific: 3.1. dezvoltarea unei reţele ten-t, reziliente la schimbările climatice, inteligente, sigure, durabile şi intermodale ghidul solicitantului condiŢii specifice de accesare a finanŢĂrii din fondul de coeziune (a se vedea imaginea asociată) realizarea de investiŢiiÎn infrastructura portuarĂ de ÎncĂrcare/descĂrcareŞi depozitare a mĂrfurilorapel de proiecte:realizarea de investiţii în suprastructura portuară de încărcare/ descărcare şi depozitare a mărfurilor în vederea reducerii blocadei din zona porturilor româneşti ca urmare a blocării căilor ...
Monitorul Oficial 276 din 01 Aprilie 2024 (M. Of. 276/2024)
ORDIN nr. 4.041 din 22 martie 2024 privind modificarea şi completarea Metodologiei de selecţie a personalului din România pentru posturi didactice din cadrul sistemului şcolilor europene, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 3.475/2018 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 276 din 1 aprilie 2024
În temeiul legii nr. 356/2007 pentru aderarea româniei la convenţia privind definirea statutului şcolilor europene, adoptată la luxemburg la 21 iunie 1994,având în vedere legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,în baza prevederilor statutului personalului detaşat la şcolile europene,în temeiul prevederilor art. 13 alin. (3) din hotărârea guvernului nr. 369/2021 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul educaţiei emite prezentul ordin.art. imetodologia de selecţie a personalului din românia pentru posturi didactice din cadrul sistemului şcolilor europene, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 3.475/2018, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 339 din 18 ...
Monitorul Oficial 273 din 29 Martie 2024 (M. Of. 273/2024)
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 32 din 28 martie 2024 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 27/2022 privind măsurile aplicabile clienţilor finali din piaţa de energie electrică şi gaze naturale în perioada 1 aprilie 2022-31 martie 2023, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul energiei şi adoptarea unor măsuri în domeniul energiei EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 273 din 29 martie 2024
Având în vedere că prin ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 27/2022 privind măsurile aplicabile clienţilor finali din piaţa de energie electrică şi gaze naturale în perioada 1 aprilie 2022-31 martie 2023, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul energiei, aprobată cu modificări şi completări prin legea nr. 206/2022, cu modificările şi completările ulterioare, a fost aprobată o schemă de sprijin pentru clienţii finali din piaţa de energie electrică şi gaze naturale, schemă de sprijin care se aplică începând cu data de 1 aprilie 2022 până la data de 31 martie 2025,luând în considerare evoluţiile descendente ale ...
Monitorul Oficial 251 din 25 Martie 2024 (M. Of. 251/2024)
METODOLOGIE-CADRU din 15 martie 2024 de înscriere a copiilor în unităţi de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar şi în servicii de educaţie timpurie complementare EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 251 din 25 martie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 4.018 din 15 martie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 251 din 25 martie 2024.──────────cap. i dispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie-cadru reglementează procesul de înscriere a copiilor în unităţile de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar şi în serviciile de educaţie timpurie complementare, ca structuri ale acestora.art. 2În sensul prezentei metodologii-cadru, următorii termeni se definesc astfel:a) prin unitate de învăţământ se înţelege unitatea de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică, cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar, inclusiv creşele cu personalitate juridică pentru care autoritatea publică locală are ...
ORDIN nr. 4.018 din 15 martie 2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de înscriere a copiilor în unităţi de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar şi în servicii de educaţie timpurie complementare şi a Calendarului înscrierii copiilor antepreşcolari şi preşcolari în anul şcolar 2024-2025 în unităţi de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preşcolar şi/sau antepreşcolar şi în servicii de educaţie timpurie complementare EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 251 din 25 martie 2024
Având în vedere:- prevederile art. 30 alin. (1) şi (3) din legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile art. 8, 10, 15 şi 16 din metodologia de organizare şi funcţionare a creşelor şi a altor unităţi de educaţie timpurie antepreşcolară, aprobată prin hotărârea guvernului nr. 566/2022;– prevederile art. 89 din regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei nr. 4.183/2022, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare;– ...
Monitorul Oficial 247 din 22 Martie 2024 (M. Of. 247/2024)
METODOLOGIE din 15 martie 2024 de înscriere a copiilor în învăţământul primar EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 247 din 22 martie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 4.019 din 15 martie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 247 din 22 martie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) Înscrierea copiilor în învăţământul primar se face în conformitate cu prevederile prezentei metodologii.(2) inspectoratele şcolare soluţionează orice situaţie legată de înscrierea în învăţământul primar în interesul superior al elevului şi în limitele legii.art. 2În sensul prezentei metodologii, următorii termeni se definesc astfel:a) prin domiciliu se înţelege inclusiv reşedinţa;b) prin părinţi se înţelege inclusiv tutorele legal instituit sau reprezentantul legal;c) şcoala de circumscripţie reprezintă unitatea şcolară aflată în proximitatea domiciliului elevului;d) circumscripţia şcolară ...
ORDIN nr. 4.019 din 15 martie 2024 privind aprobarea Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar şi a Calendarului înscrierii în învăţământul primar pentru anul şcolar 2024-2025 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 247 din 22 martie 2024
Având în vedere:- prevederile art. 13 şi 31 din legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile art. 90 alin. (1) din regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, aprobat prin ordinul ministrului educaţiei nr. 4.183/2022, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare;– referatul de aprobare nr. 235dgip din 7.02.2024 al proiectului de ordin privind aprobarea metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar şi a calendarului înscrierii în învăţământul primar ...
Monitorul Oficial 236 din 20 Martie 2024 (M. Of. 236/2024)
METODOLOGIE din 12 martie 2024 de acordare a atestatului de abilitare EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 236 din 20 martie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.998 din 12 martie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 236 din 20 martie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) abilitarea reprezintă certificarea calităţii unei persoane de a conduce lucrări de doctorat.(2) pot fi conducători de doctorat persoanele care au obţinut dreptul de conducere de doctorat anterior datei intrării în vigoare a legii învăţământului superior nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi persoanele care obţin atestatul de abilitare şi devin membre ale unei şcoli doctorale din cadrul unei instituţii organizatoare de studii universitare de doctorat, denumită în continuare iosud, pe bază ...
Monitorul Oficial 183 din 06 Martie 2024 (M. Of. 183/2024)
METODOLOGIE din 29 februarie 2024 de înscriere în clasa a IX-a, în anul şcolar 2024-2025, a elevilor care au obţinut, pe parcursul gimnaziului, premiul I la etapa naţională a olimpiadelor şcolare organizate şi finanţate de Ministerul Educaţiei sau au obţinut premiile I, II sau III la competiţii internaţionale recunoscute de Ministerul Educaţiei EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 183 din 6 martie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.939 din 29 februarie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 183 din 6 martie 2024.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) În baza prevederilor art. 113 alin. (2) din legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare, prezenta metodologie reglementează procesul de înscriere în clasa a ix-a, în anul şcolar 2024-2025, a absolvenţilor de clasa a viii-a care au obţinut, pe parcursul gimnaziului, premiul i la etapa naţională a olimpiadelor şcolare organizate şi finanţate de ministerul educaţiei sau au obţinut premiile i, ii sau iii, respectiv medalia de aur, argint sau bronz la ...
ORDIN nr. 3.939 din 29 februarie 2024 pentru aprobarea Metodologiei de înscriere în clasa a IX-a, în anul şcolar 2024-2025, a elevilor care au obţinut, pe parcursul gimnaziului, premiul I la etapa naţională a olimpiadelor şcolare organizate şi finanţate de Ministerul Educaţiei sau au obţinut premiile I, II sau III la competiţii internaţionale recunoscute de Ministerul Educaţiei EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 183 din 6 martie 2024
Având în vedere:- prevederile art. 113 alin. (2) din legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile art. 3 din ordinul ministrului educaţiei nr. 6.154/2023 privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în învăţământul liceal pentru anul şcolar 2024-2025;– prevederile art. 9 din ordinul ministrului educaţiei nr. 6.070/2023 privind organizarea, desfăşurarea şi calendarul admiterii în învăţământul profesional şi în învăţământul dual pentru anul şcolar 2024-2025;– referatul de aprobare nr. dgip 211 din 5.02.2024 a proiectului de ordin pentru aprobarea metodologiei de înscriere în clasa a ix-a, în anul şcolar 2024-2025, a elevilor care au obţinut, pe parcursul ...