Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie din 12 octombrie 2011
Monitorul Oficial 717 din 21 Iulie 2021 (M. Of. 717/2021)
DECIZIA nr. 297 din 6 mai 2021 referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 11 din anexa nr. II la Legea-cadru nr. 284/2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice EMITENT: Curtea Constituţională PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 717 din 21 iulie 2021
┌───────────────────┬──────────────────┐│valer dorneanu │- preşedinte │├───────────────────┼──────────────────┤│cristian deliorga │- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│marian enache │- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│daniel marius morar│- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│mona-maria │- judecător ││pivniceru │ │├───────────────────┼──────────────────┤│gheorghe stan ...
Monitorul Oficial 456 bis din 28 Aprilie 2021 (M. Of. 456 bis/2021)
ANEXE din 23 aprilie 2021 pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării nr. 5.457/2020 privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în învăţământul liceal de stat pentru anul şcolar 2021-2022 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 456 bis din 28 aprilie 2021
──────────conţinute de ordinul nr. 3.721 din 23 aprilie 2021, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 456 din 28 aprilie 2021──────────anexa 1 (anexa nr. 1 la ordinul mec nr. 5457/31.08.2020, cu modificările ulterioare) calendarul admiterii În ÎnvĂŢĂmÂntul liceal de statpentru anul şcolar 2021-2022┌─────────┬────────────────────────────┐│data │ ││limitĂ/ │evenimentul ││perioada │ ...
Monitorul Oficial 435 din 26 Aprilie 2021 (M. Of. 435/2021)
ORDIN nr. 3.713 din 21 aprilie 2021 pentru modificarea şi completarea Metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.561/2011 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 435 din 26 aprilie 2021
Având în vedere:- prevederile art. 242-244 din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;– prevederile legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de covid-19, cu modificările şi completările ulterioare;– referatul de aprobare nr. 2.176 din 12.04.2021 al proiectului de ordin pentru modificarea şi completarea metodologiei privind formarea continuă a personalului din învăţământul preuniversitar, aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.561/2011, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 13 alin. (3) din hotărârea guvernului nr. 369/2021 privind organizarea şi funcţionarea ministerului educaţiei,ministrul educaţiei emite prezentul ordin.art. imetodologia privind ...
Monitorul Oficial 272 bis din 18 Martie 2021 (M. Of. 272 bis/2021)
MEMORANDUM din 30 martie 2020 de înţelegere între Guvernul României şi Organizaţia Naţiunilor Unite privind contribuţia cu resurse la misiunea multidimensională integrată de stabilizare în Mali (MINUSMA) EMITENT: Act Internaţional PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 272 bis din 18 martie 2021
──────────ratificat prin legea nr. 9 din 4 martie 2021, publicată în monitorul oficial, partea i, nr. 272 din 18 martie 2021.────────── memorandum de ÎnŢelegere Între guvernul romÂniei Şi organizaŢia naŢiunilor unite privind contribuŢia cu resurse la misiunea multidimensionalĂ integratĂ de stabilizare În mali (minusma)având în vedere faptul că misiunea multidimensională integrată de stabilizare în mali (minusma) a fost stabilită în conformitate cu rezoluţia consiliului de securitate 2100 din 25 aprilie 2013, 2164 din 25 iunie 2014 şi 2227 din 29 iunie 2015, 2295 din 29 iunie 2016, 2364 din 29 iunie 2017, 2423 din 28 iunie 2018 şi 2480 din iunie 2019.având ...
Monitorul Oficial 335 din 01 Aprilie 2021 (M. Of. 335/2021)
DECIZIA nr. 897 din 15 decembrie 2020 referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a prevederilor art. 9 alin. (1) lit. c) şi ale art. 11 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, în forma modificată şi completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 31/2013, aprobată prin Legea nr. 384/2013 EMITENT: Curtea Constituţională PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 335 din 1 aprilie 2021
┌───────────────────┬──────────────────┐│valer dorneanu │- preşedinte │├───────────────────┼──────────────────┤│cristian deliorga │- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│marian enache │- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│daniel-marius morar│- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│mona-maria │- judecător ││pivniceru │ │├───────────────────┼──────────────────┤│gheorghe stan ...
Monitorul Oficial 333 din 01 Aprilie 2021 (M. Of. 333/2021)
HOTĂRÂRE nr. 370 din 29 martie 2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 333 din 1 aprilie 2021
Având în vedere prevederile art. 3 din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 212/2020 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative,în temeiul art. 108 din constituţia româniei, republicată, şi al art. 62 alin. (3) şi (4) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,guvernul româniei adoptă prezenta hotărâre.art. 1(1) ministerul transporturilor şi infrastructurii este organul de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, care se organizează şi funcţionează în subordinea guvernului, având sediul în municipiul bucureşti, bd. dinicu golescu nr. 38, sectorul 1.(2) ...
Monitorul Oficial 320 din 30 Martie 2021 (M. Of. 320/2021)
HOTĂRÂRE nr. 298 din 10 martie 2021 pentru aprobarea tezelor prealabile ale Codului amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 320 din 30 martie 2021
În temeiul art. 108 din constituţia româniei, republicată, şi al art. 28 din legea nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, guvernul româniei adoptă prezenta hotărâre.articol unicse aprobă tezele prealabile ale codului amenajării teritoriului urbanismului şi construcţiilor, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.prim-ministru florin-vasile cÎŢucontrasemnează:viceprim-ministru,kelemen hunorministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei,cseke attila zoltánministrul mediului, apelor şi pădurilor,tánczos barnaministrul transporturilor şi infrastructurii,cătălin drulăministrul culturii,bogdan gheorghiuministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,nechita-adrian orosministrul apărării naţionale,nicolae-ionel ciucăministrul economiei, antreprenoriatului şi turismului,claudiu-iulius-gavril năsuiministrul energiei,virgil-daniel popescuministrul afacerilor interne,lucian nicolae bodebucureşti, 10 martie 2021.nr. ...
Monitorul Oficial 233 din 08 Martie 2021 (M. Of. 233/2021)
METODOLOGIE din 24 februarie 2021 de alocare a fondurilor bugetare pentru finanţarea de bază şi finanţarea suplimentară a instituţiilor de învăţământ superior de stat din România, pentru anul 2021 EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 233 din 8 martie 2021
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.321 din 24 februarie 2021, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 233 din 8 martie 2021.──────────art. 1(1) sumele stabilite pentru finanţarea de bază şi cea suplimentară, provenite de la bugetul ministerului educaţiei, sunt evidenţiate distinct în contractul instituţional al instituţiilor de învăţământ superior. În contract sunt specificate: numărul de studenţi (echivalenţi unitari) finanţaţi de la bugetul de stat, pe cicluri de studii, şi numărul de granturi doctorale finanţate. (2) contractele instituţionale pentru alocarea de fonduri bugetare sunt supuse controlului periodic efectuat de ministerul educaţiei (me) şi consiliul naţional pentru finanţarea Învăţământului superior (cnfis).art. ...
Monitorul Oficial 131 bis din 09 Februarie 2021 (M. Of. 131 bis/2021)
PLANUL DE MANAGEMENT din 25 ianuarie 2021 al sitului NATURA 2000 ROSCI0234 Stânca Ştefăneşti EMITENT: Ministerul Mediului şi Pădurilor PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 131 bis din 9 februarie 2021
──────────aprobat prin ordinul nr. 105 din 25 ianuarie 2021, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 131 din 9 februarie 2021.──────────cuprins1. informaŢii generale1.1. descrierea sintetică a planului de management1.2. procesul de elaborare al planului de management1.3. descrierea sitului natura 2000 rosci0234 stânca Ştefăneşti1.3.1. ariile naturale protejate vizate de planul de management1.3.2. localizarea ariei naturale protejate1.3.3. limitele ariei naturale protejate2. mediul abiotic al sitului natura 2000 rosci0234 stÂnca ŞtefĂneŞti2.1. geologie2.2. hidrografie2.3. pedologie2.4. clima3. mediul biotic al sitului natura 2000 rosci0234 stÂnca ŞtefĂneŞti3.1. ecosistemele3.2. habitate de interes conservativ în baza cărora a fost declarată arie naturală protejată3.2.1. habitate natura 20004. informaŢii socio-economice ...
Monitorul Oficial 159 din 16 Februarie 2021 (M. Of. 159/2021)
METODOLOGIE din 5 februarie 2021 privind dezvoltarea curriculumului la decizia şcolii EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 159 din 16 februarie 2021
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.238 din 5 februarie 2021, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 159 din 16 februarie 2021.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie reglementează regimul curriculumului la decizia şcolii din învăţământul preuniversitar. de asemenea, stabileşte procedurile de constituire a ofertei şi de alegere a curriculumului la decizia şcolii, de elaborare şi de avizare a programelor corespunzătoare, de monitorizare şi evaluare a implementării acestuia.art. 2În sensul prezentei metodologii, se definesc următorii termeni:a) curriculum, în sens larg, reprezintă ansamblul structurat al proceselor şi al experienţelor de învăţare prin care trece elevul pe durata parcursului său şcolar; în sens restrâns, cuprinde ...