Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
metodologie cadru din 9 februarie 2022
Monitorul Oficial 241 din 11 Martie 2022 (M. Of. 241/2022)
ORDIN nr. 21 din 9 martie 2022 pentru modificarea şi completarea Metodologiei de stabilire a tarifelor de racordare a utilizatorilor la reţelele electrice de interes public, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 11/2014 EMITENT: Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 241 din 11 martie 2022
Având în vedere prevederile art. 51 alin. (3^5), ale art. 75 alin. (1) lit. b) şi ale art. 76 alin. (1) din legea energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 44 alin. (2^2) din regulamentul privind racordarea utilizatorilor la reţelele electrice de interes public, aprobat prin ordinul preşedintelui autorităţii naţionale de reglementare în domeniul energiei nr. 59/2013, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 5 alin. (1) lit. b) şi ale art. 9 alin. (1) lit. b) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 33/2007 privind organizarea şi funcţionarea autorităţii naţionale de reglementare în domeniul ...
CONTRACT DE FINANŢARE din 30 decembrie 2021 între Guvernul României reprezentat de Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene şi Fondul European de Investiţii EMITENT: Act Internaţional PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 241 din 11 martie 2022
──────────aprobat prin hotĂrÂrea nr. 324 din 9 martie 2022, publicată în monitorul oficial, partea i, nr. 241 din 11 martie 2022.──────────acest contract („contractul de finanţare“) este încheiat la data intrării în vigoare de către şi între:(1) guvernul româniei („gor“), reprezentat de ministerul investiţiilor şi proiectelor europene, cu sediul social în strada menuetului nr. 7, bucureşti 013713, românia (în continuare „mipe“); şi(2) fondul european de investiţii, cu sediul social la adresa: 37 b, avenue j.f. kennedy, l-2968 luxemburg, luxemburg („eif“),în mod colectiv „părţile“ şi individual „partea“, după cum o cere contextul.Întrucât:(a) mecanismul de redresare şi rezilienţă (denumit în continuare ...
Monitorul Oficial 215 din 04 Martie 2022 (M. Of. 215/2022)
METODOLOGIE din 23 februarie 2022 de stabilire a regulilor de comercializare a energiei electrice produse în centrale electrice din surse regenerabile cu putere electrică instalată de cel mult 400 kW pe loc de consum aparţinând prosumatorilor EMITENT: Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 215 din 4 martie 2022
──────────aprobată prin ordinul nr. 15 din 23 februarie 2022, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 215 din 4 martie 2022.──────────cap. idispoziţii generalesecŢiunea 1 scopulart. 1metodologia de stabilire a regulilor de comercializare a energiei electrice produse în centrale electrice din surse regenerabile cu putere electrică instalată de cel mult 400 kw pe loc de consum aparţinând prosumatorilor, denumită în continuare metodologie, stabileşte:a) cerinţele care trebuie îndeplinite de un client final, persoană fizică sau juridică, în vederea obţinerii calităţii de prosumator;b) cerinţele de măsurare a energiei electrice pentru stabilirea cantităţii de energie electrică produsă din surse regenerabile şi ...
ORDIN nr. 15 din 23 februarie 2022 pentru aprobarea Metodologiei de stabilire a regulilor de comercializare a energiei electrice produse în centrale electrice din surse regenerabile cu putere electrică instalată de cel mult 400 kW pe loc de consum aparţinând prosumatorilor EMITENT: Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 215 din 4 martie 2022
Având în vedere prevederile art. 21 alin. (3), ale art. 45 alin. (1) lit. a^1) şi lit. h), ale art. 73^1 alin. (1),(3), (4),(8) şi (9) şi ale art. 79 alin. (5) lit. a) din legea energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificările şi completările ulterioare, prevederile art. ii alin. (4) din ordonanţa de urgenţă a guvernului nr. 143/2021 pentru modificarea şi completarea legii energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012, precum şi pentru modificarea unor acte normative, prevederile art. 8 alin. (4) din legea nr. 220/2008 pentru stabilirea sistemului de promovare a producerii energiei din surse regenerabile de energie, republicată, ...
Monitorul Oficial 212 din 03 Martie 2022 (M. Of. 212/2022)
DECIZIA nr. 54 din 16 februarie 2022 referitoare la obiecţia de neconstituţionalitate a Legii pentru modificarea Legii vânătorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 EMITENT: Curtea Constituţională PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 212 din 3 martie 2022
┌───────────────┬──────────────────────┐│valer dorneanu │- preşedinte │├───────────────┼──────────────────────┤│cristian │- judecător ││deliorga │ │├───────────────┼──────────────────────┤│marian enache │- judecător │├───────────────┼──────────────────────┤│daniel marius │- judecător ││morar ...
Monitorul Oficial 171 din 21 Februarie 2022 (M. Of. 171/2022)
METODOLOGIE-CADRU din 8 februarie 2022 privind organizarea admiterii în ciclurile de studii universitare de licenţă, de master şi de doctorat EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 171 din 21 februarie 2022
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.102 din 8 februarie 2022, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 171 din 21 februarie 2022.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1prezenta metodologie-cadru stabileşte cadrul general pentru organizarea admiterii în ciclurile de studii universitare de licenţă, de master şi de doctorat.art. 2(1) instituţiile de învăţământ superior elaborează şi aplică regulamentul propriu de organizare a admiterii la programele de studii oferite în concordanţă cu misiunea proprie, strategia instituţională, precum şi cu cerinţele pieţei forţei de muncă.(2) admiterea românilor de pretutindeni, precum şi a cetăţenilor din state terţe uniunii europene se realizează în baza metodologiilor special elaborate de ...
Monitorul Oficial 169 din 21 Februarie 2022 (M. Of. 169/2022)
METODOLOGIE-CADRU din 9 februarie 2022 de organizare şi desfăşurare a examenelor de licenţă/diplomă şi disertaţie EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 169 din 21 februarie 2022
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.106 din 9 februarie 2022, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 169 din 21 februarie 2022.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1examenele de licenţă/diplomă şi disertaţie se organizează şi se desfăşoară numai de către instituţiile de învăţământ superior acreditate, pe baza unui regulament propriu aprobat de senatul universitar şi publicat pe site-ul web al instituţiei de învăţământ superior.art. 2regulamentul propriu privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă/diplomă şi disertaţie, denumit în continuare regulament propriu, se elaborează în conformitate cu prezenta metodologie-cadru, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.cap. iiorganizarea şi desfăşurarea examenului de licenţă/diplomăart. 3programele de studii universitare de ...
ORDIN nr. 3.106 din 9 februarie 2022 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi desfăşurare a examenelor de licenţă/diplomă şi disertaţie EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 169 din 21 februarie 2022
În conformitate cu prevederile art. 120, 130, 137, 138, 140, 143, 145, 146, 152 şi 157 din legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,în baza legii nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările şi completările ulterioare, a hotărârii guvernului nr. 404/2006 privind organizarea şi desfăşurarea studiilor universitare de masterat,având în vedere prevederile legii nr. 60/2000 privind dreptul absolvenţilor învăţământului superior particular de a susţine examenul de finalizare a studiilor la instituţii de învăţământ superior de stat acreditate,în conformitate cu prevederile ordinului ministrului educaţiei şi cercetării nr. 4.156/2020 pentru aprobarea regulamentului-cadru privind regimul actelor de studii şi al documentelor universitare în sistemul de ...
Monitorul Oficial 149 bis din 15 Februarie 2022 (M. Of. 149 bis/2022)
METODOLOGIE din 9 februarie 2022 de implementare a proiectului-pilot privind modelul de îngrijire în sistem ambulatoriu a pacienţilor cu tuberculoză din România EMITENT: Ministerul Sănătăţii PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 149 bis din 15 februarie 2022
──────────aprobată prin ordinul nr. 355 din 9 februarie 2022, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 149 din 15 februarie 2022──────────1. populaŢia tintĂ1.1. programul pilotmetodologia de faţă descrie modalitatea de pilotare a unui posibil model de îngrijire a tuberculozei (tb) în bucureşti şi în patru judeţe din românia - botoşani, ialomiţa, maramureş şi mehedinţi.1.2. definiţiicaz tb: bolnavul tb confirmat bacteriologic sau histopatologic sau bolnavul care nu are confirmare, dar la care medicul pneumolog decide începerea tratamentului antituberculos.caz tb cu microscopie negativă: cazul tb la care examenul microscopic din spută este negativ, indiferent de rezultatul culturii, al testelor genetice ...
Monitorul Oficial 127 din 08 Februarie 2022 (M. Of. 127/2022)
METODOLOGIE din 25 ianuarie 2022 privind organizarea Programului "A doua şansă" - învăţământ secundar EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 127 din 8 februarie 2022
──────────aprobată prin ordinul nr. 3.062 din 25 ianuarie 2022, publicat în monitorul oficial, partea i, nr. 127 din 8 februarie 2022.──────────cap. idispoziţii generaleart. 1(1) programul „a doua şansă“ - învăţământ secundar se adresează persoanelor care au depăşit cu cel puţin 4 ani vârsta de şcolarizare corespunzătoare clasei în care puteau fi înscrise în învăţământul de masă şi care, din diferite motive, nu au absolvit învăţământul secundar inferior (gimnazial).(2) scopul programului este de a oferi sprijin persoanelor menţionate la alin. (1) pentru completarea şi finalizarea educaţiei de bază corespunzătoare învăţământului gimnazial sau învăţământului obligatoriu, precum şi pentru pregătirea în ...