Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
lege nr 571 din 22 decembrie 2003
Monitorul Oficial 1051 din 21 Octombrie 2024 (M. Of. 1051/2024)
DECIZIA nr. 331 din 9 iulie 2024 referitoare la excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 52/2017 privind restituirea sumelor reprezentând taxa specială pentru autoturisme şi autovehicule, taxa pe poluare pentru autovehicule, taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule şi timbrul de mediu pentru autovehicule EMITENT: Curtea Constituţională PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1051 din 21 octombrie 2024
┌───────────────────┬──────────────────┐│marian enache │- preşedinte │├───────────────────┼──────────────────┤│mihaela ciochină │- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│cristian deliorga │- judecător │├───────────────────┼──────────────────┤│dimitrie-bogdan │- judecător ││licu │ │├───────────────────┼──────────────────┤│laura-iuliana │- judecător ││scântei ...
Monitorul Oficial 1008 bis din 09 Octombrie 2024 (M. Of. 1008 bis/2024)
STRATEGIA NAŢIONALĂ din 25 septembrie 2024 pentru dezvoltarea turismului pentru perioada 2025-2035 EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1008 bis din 9 octombrie 2024
──────────aprobată prin hotĂrÂrea nr. 1.193 din 25 septembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1008 din 9 octombrie 2024.──────────cuprinsabrevieri şi acronimei. introducereii. viziuneiii. priorităţi, politici şi cadrul legal existenteiii.1. cadrul normativ în turismiii.2. strategii în turismiii.3. planul naţional de redresare şi rezilienţă (pnrr)iii.4. programul de guvernare 2023-2024iv. analiza contextului şi definirea problemelor iv.1. analiza contextuluiiv.1.1. contribuţia sectorului de turism la economie şi competitivitateiv.1.2. forme de susţinere a sectoruluiiv.1.3. competitivitatea sectoruluiiv.1.4. indicatorii circulaţiei turisticeiv.1.5. structuri de primire turistică cu funcţiuni de cazareiv.1.6. turismul şi infrastructura de transportiv.1.7. marketing şi promovareiv.2. definirea problemelorv. principii generalevi. obiective generale şi ...