Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
lege nr 365 din 2 octombrie 2006
Monitorul Oficial 1239 din 10 Decembrie 2024 (M. Of. 1239/2024)
SCHEMĂ DE AJUTOR DE STAT din 13 noiembrie 2024 având ca obiectiv sprijinirea investiţiilor în producţia de biocombustibili avansaţi EMITENT: Ministerul Energiei PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1239 din 10 decembrie 2024
──────────aprobată prin ordinul nr. 1.637 din 13 noiembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1239 din 10 decembrie 2024.──────────cap. iintroducereart. 1(1) se instituie o schemă de ajutor de stat în conformitate cu prevederile pct. 77 lit. f) subpct. (ii) din comunicarea comisiei - cadrul temporar de criză şi de tranziţie pentru măsuri de ajutor de stat de sprijinire a economiei ca urmare a agresiunii rusiei împotriva ucrainei (2023/c 101/03), cu modificările şi completările ulterioare (denumită în continuare tctf), prin care valoarea ajutorului este stabilită pe cale administrativă în baza datelor privind costul investiţiilor aferent fiecărui ...
Monitorul Oficial 1008 bis din 09 Octombrie 2024 (M. Of. 1008 bis/2024)
STRATEGIA NAŢIONALĂ din 25 septembrie 2024 pentru dezvoltarea turismului pentru perioada 2025-2035 EMITENT: Guvernul PUBLICAT ÎN: Monitorul Oficial nr. 1008 bis din 9 octombrie 2024
──────────aprobată prin hotĂrÂrea nr. 1.193 din 25 septembrie 2024, publicat în monitorul oficial al româniei, partea i, nr. 1008 din 9 octombrie 2024.──────────cuprinsabrevieri şi acronimei. introducereii. viziuneiii. priorităţi, politici şi cadrul legal existenteiii.1. cadrul normativ în turismiii.2. strategii în turismiii.3. planul naţional de redresare şi rezilienţă (pnrr)iii.4. programul de guvernare 2023-2024iv. analiza contextului şi definirea problemelor iv.1. analiza contextuluiiv.1.1. contribuţia sectorului de turism la economie şi competitivitateiv.1.2. forme de susţinere a sectoruluiiv.1.3. competitivitatea sectoruluiiv.1.4. indicatorii circulaţiei turisticeiv.1.5. structuri de primire turistică cu funcţiuni de cazareiv.1.6. turismul şi infrastructura de transportiv.1.7. marketing şi promovareiv.2. definirea problemelorv. principii generalevi. obiective generale şi ...