Cautare acte in Monitorul Oficial care contin:
amendamente din 21 iunie 2013
Monitorul Oficial 579 din 04 August 2014 (M. Of. 579/2014)
ORDIN nr. 1.206 din 22 iulie 2014 privind publicarea acceptării amendamentelor la Codul internaţional din 2000 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 2000), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.352(92) a Comitetului de siguranţă maritimă din 21 iunie 2013 EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 579 din 4 august 2014
Având în vedere prevederile art. viii(b)(vi)(2)(bb) şi ale art. viii(b)(vii)(2) din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas 1974), la care românia a aderat prin decretul consiliului de stat nr. 80/1979, ale art. 2 din decizia consiliului 2013/267/ue din 13 mai 2013 privind poziţia care urmează să fie luată în numele uniunii europene în cadrul celei de a 65-a sesiuni a comitetului pentru protecţia mediului marin cu privire la modificarea sistemului de evaluare a stării navei şi în cadrul celei de a 92-a sesiuni a comitetului pentru siguranţă maritimă în ceea ce priveşte modificarea codului internaţional ...
REZOLUŢIA MSC. 351(92) din 21 iunie 2013 privind amendamente la Codul Internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 579 din 4 august 2014
Comitetul de siguranţă maritimă,amintind art. 28(b) din convenţia privind crearea organizaţiei maritime internaţionale, referitor la funcţiile comitetului,luând notă de rezoluţia msc.36(63), prin care s-a adoptat codul internaţional pentru siguranţa navelor de mare viteză (denumit în continuare codul hsc 1994), care a devenit obligatoriu conform capitolului x din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas) (denumită în continuare convenţia),notând, de asemenea, articolul viii(b) şi regula x/1.1 din convenţie cu privire la procedura de amendare a codului hsc 1994,luând în considerare amendamentele la codul hsc 1994, în cadrul celei de a nouăzeci şi doua sesiuni, propuse şi difuzate ...
ORDIN nr. 1.205 din 22 iulie 2014 privind publicarea acceptării amendamentelor la Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.351(92) a Comitetului de siguranţă maritimă din 21 iunie 2013 EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 579 din 4 august 2014
Având în vedere prevederile art. viii(b)(vi)(2)(bb) şi ale art. viii(b)(vii)(2) din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas 1974), la care românia a aderat prin decretul consiliului de stat nr. 80/1979, ale art. 2 din decizia consiliului 2013/267/ue din 13 mai 2013 privind poziţia care urmează să fie luată în numele uniunii europene în cadrul celei de a 65-a sesiuni a comitetului pentru protecţia mediului marin cu privire la modificarea sistemului de evaluare a stării navei şi în cadrul celei de a 92-a sesiuni a comitetului pentru siguranţă maritimă în ceea ce priveşte modificarea codului internaţional ...
Monitorul Oficial 551 din 25 Iulie 2014 (M. Of. 551/2014)
AMENDAMENTE DIN 21 IUNIE 2013 la Codul internaţional de management pentru exploatarea în siguranţă a navelor şi pentru prevenirea poluării (Codul internaţional de management al siguranţei - Codul I.S.M.) Partea A - Implementare EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 551 din 25 iulie 2014
Amendamente 6 resurse şi personal1 textul existent al paragrafului 6.2 se înlocuieşte cu următorul text:"6.2 compania trebuie să se asigure că fiecare navă:.1 dispune de personal navigant calificat, brevetat şi apt din punct de vedere medical în conformitate cu prevederile naţionale şi internaţionale; şi.2 dispune de echipaj corespunzător în scopul acoperirii tuturor aspectelor legate de menţinerea siguranţei operaţiunilor la bord*).____________*) se face referire la principiile de stabilire a echipajului minim de siguranţă, adoptate de organizaţie prinrezoluţia a.1047(27)."12 verificarea, examinarea şi evaluarea efectuate de către companie2 următorul nou paragraf 12.2 se introduce după paragraful 12.1 existent, iar paragrafele 12.2 până la ...
REZOLUŢIA MSC 353(92) din 21 iunie 2013 Amendamente la Codul internaţional de management pentru exploatarea în siguranţă a navelor şi pentru prevenirea poluării (Codul internaţional de management al siguranţei - Codul I.S.M.) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 551 din 25 iulie 2014
Comitetul de siguranţă maritimă,amintind articolul 28(b) din convenţia privind crearea organizaţiei maritime internaţionale referitor la funcţiile comitetului,luând notă de rezoluţia a.741(18), prin care adunarea a adoptat codul internaţional de management pentru exploatarea în siguranţă a navelor şi pentru prevenirea poluării (codul internaţional de management al siguranţei - codul i.s.m.) (denumit în continuare codul i.s.m.), care a devenit obligatoriu în temeiul capitolului ix al convenţiei internaţionale din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas) (denumită în continuare convenţia),notând, de asemenea, articolul viii(b) şi regula ix/1.1 ale convenţiei referitoare la procedura de amendare a codului i.s.m.,luând în considerare, la cea de-a ...
ORDIN nr. 1.197 din 16 iulie 2014 privind publicarea acceptării amendamentelor la Codul internaţional de management pentru exploatarea în siguranţă a navelor şi pentru prevenirea poluării (Codul internaţional de management al siguranţei - Codul I.S.M.), adoptate de Organizaţia Maritimă Internaţională prin Rezoluţia MSC.353(92) a Comitetului de siguranţă maritimă din 21 iunie 2013 EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 551 din 25 iulie 2014
Având în vedere prevederile art. viii(b)(vi)(2)(bb) şi ale art. viii(b)(vii)(2) din convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (solas 1974), la care românia a aderat prin decretul consiliului de stat nr. 80/1979, ale art. 2 din decizia consiliului 2013/267/ue din 13 mai 2013 privind poziţia care urmează să fie luată în numele uniunii europene în cadrul celei de a 65-a sesiuni a comitetului pentru protecţia mediului marin cu privire la modificarea sistemului de evaluare a stării navei şi în cadrul celei de a 92-a sesiuni a comitetului pentru siguranţă maritimă în ceea ce priveşte modificarea codului internaţional ...
Monitorul Oficial 538 din 21 Iulie 2014 (M. Of. 538/2014)
AMENDAMENT din 21 iunie 2013 la Rezoluţia MSC.358(92) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 538 din 21 iulie 2014
Amendamente la codul din 1989 pentru construcţia şi echipamentul unităţilor mobile de foraj marin (codul modu 1989)1 după secţiunea 14.4 existentă se introduce o nouă secţiune 14.5, cu următorul cuprins:"14.5 proceduri pentru accesul în spaţii închisetrebuie să fie prevăzute proceduri scrise pentru accesul în spaţii închise care să ţină cont, după caz, de indicaţiile pertinente furnizate în recomandările elaborate de organizaţie*).--------*) se face referire la recomandările revizuite privind accesul în spaţiile închise de la bordul navelor [rezoluţia a.1050(27)]."2 se renumerotează secţiunile existente 14.5 până la 14.11 ca 14.6 până la 14.12, respectiv.3 după secţiunea renumerotată 14.12 se introduce o nouă ...
REZOLUTIE nr. MSC.358(92) din 21 iunie 2013 Amendamente la Codul din 1989 pentru construcţia şi echipamentul unităţilor mobile de foraj marin (Codul MODU 1989) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 538 din 21 iulie 2014
Comitetul de siguranţă maritimă,amintind articolul 28(b) al convenţiei privind crearea organizaţiei maritime internaţionale referitor la funcţiile comitetului,amintind, de asemenea, că adunarea, atunci când a adoptat rezoluţia a.649(16) cu privire la codul din 1989 pentru construcţia şi echipamentul unităţilor mobile de foraj marin (codul modu 1989), a autorizat comitetul de siguranţă maritimă să modifice codul, atunci când este cazul, ţinând cont de evoluţia caracteristicilor de proiectare şi de siguranţă şi în urma consultărilor cu organizaţiile competente,recunoscând faptul că este necesar să fie introduse în acest cod prevederi referitoare la exerciţiile privind accesul în spaţiile închise şi salvarea,ţinând seama, la cea de-a ...
AMENDAMENT din 21 iunie 2013 la Rezoluţia MSC.357(92) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 538 din 21 iulie 2014
Amendamente la codul pentru construcţia şi echipamentul unităţilor mobile de foraj marin (codul modu)1 după subsecţiunea 10.6.3 "exerciţii pentru caz de urgenţă" se introduce o nouă subsecţiune 10.6.4, cu următorul cuprins:"10.6.4 exerciţii privind accesul în spaţiile închise şi salvarea.1 membrii echipajului care au responsabilităţi legate de accesul în spaţii închise sau salvare trebuie să participe la un exerciţiu privind accesul în spaţiile închise şi salvarea, care trebuie să fie organizat la bordul unităţii cel puţin o dată la fiecare două luni..2 exerciţiile privind accesul în spaţiile închise şi salvarea trebuie să fie planificate şi trebuie să fie efectuate în siguranţă, ...
REZOLUTIE nr. MSC.357(92) din 21 iunie 2013 Amendamente la Codul pentru construcţia şi echipamentul unităţilor mobile de foraj marin (Codul MODU) EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 538 din 21 iulie 2014
Comitetul de siguranţă maritimă,amintind articolul 28(b) al convenţiei privind crearea organizaţiei maritime internaţionale referitor la funcţiile comitetului,amintind, de asemenea, că adunarea, atunci când a adoptat rezoluţia a.414(xi) cu privire la codul pentru construcţia şi echipamentul unităţilor mobile de foraj marin (codul modu), a autorizat comitetul de siguranţă maritimă să modifice codul, atunci când este cazul, în urma consultărilor cu organizaţiile competente, pe care comitetul le consideră necesare,recunoscând faptul că este necesar să fie introduse în acest cod prevederi referitoare la exerciţiile privind accesul în spaţiile închise şi salvarea,ţinând seama, la cea de-a nouăzeci şi doua sesiune a sa, de recomandările ...