Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   STATUT din 1 martie 1963  al Comisiei mixte pentru aplicarea Acordului de colaborare in domeniul pescuitului maritim, incheiat la data de 28 iulie 1962 intre guvernele Republicii Democrate Germane, Republicii Populare Polone si Uniunii Republicilor Socialiste Sovietice, cu modificarile aprobate la Sesiunea III-a a Comisiei mixte, care a avut loc la Riga    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

STATUT din 1 martie 1963 al Comisiei mixte pentru aplicarea Acordului de colaborare in domeniul pescuitului maritim, incheiat la data de 28 iulie 1962 intre guvernele Republicii Democrate Germane, Republicii Populare Polone si Uniunii Republicilor Socialiste Sovietice, cu modificarile aprobate la Sesiunea III-a a Comisiei mixte, care a avut loc la Riga

EMITENT: CONSILIUL DE MINISTRI
PUBLICAT: BULETINUL OFICIAL nr. 68 din 27 iulie 1967

ART. 1
1. Comisia mixtã pentru aplicarea Acordului de colaborare în domeniul pescuitului maritim, denumita sub forma prescurtata în prezentul Statut "Comisia", este organizatã conform articolului 2 al Acordului de mai sus, denumit prescurtat "Acord".
2. Comisia, ca organ de elaborare şi de coordonare a mãsurilor de aplicare a Acordului, îndeplineşte funcţiile prevãzute în art. 3 al Acordului şi funcţioneazã conform prezentului Statut.
ART. 2
1. În componenta Comisiei intra reprezentantul şi locţiitorul sau, desemnaţi de Pãrţile contractante. Guvernele Pãrţilor contractante comunica, pe cale diplomaticã, orice schimbare survenitã în ceea ce priveşte reprezentanţii lor în Comisie.
Reprezentanţii pot folosi consilieri, experţi şi traducatori, într-un numãr corespunzãtor nevoilor lor.
2. Comisia se convoacã în sesiuni ordinare şi extraordinare. Sesiunile ordinare se convoacã cel puţin o data pe an, locul lor schimbindu-se alternativ pe teritoriul Pãrţilor contractante.
Locul şi data sesiunilor ordinare se stabilesc de cãtre Comisie.
Sesiunile extraordinare se convoacã atunci cînd Pãrţile contractante sau organele împuternicite de acestea ajung la concluzia ca este necesarã convocarea sesiunii. Sesiunea extraordinarã poate fi convocatã la propunerea oricãrei Pãrţi contractante, care simultan cu propunerea de convocare prezintã şi lista problemelor propuse spre dezbatere.
Sesiunea extraordinarã se convoacã în ţara unde urmeazã sa aibã loc urmãtoarea sesiune ordinarã.
3. Comisia poate sa facã recomandãri Pãrţilor contractante sau poate lua hotãrîri în probleme care intra în competenta sa conform prevederilor acordului. Recomandãrile şi hotãrîrile luate de cãtre Comisie se consemneazã în Protocol. Protocolul se semneazã de cãtre reprezentanţii Pãrţilor contractante şi se prezintã pentru aprobare guvernelor ţãrilor respective.
În problemele organizãrii muncii sale, Comisia poate lua singura hotãrîri.
4. În Comisie fiecare dintre Pãrţile contractante are drept la un singur vot.
Recomandãrile sau hotãrîrile pot fi considerate ca adoptate de cãtre Comisie, dacã pentru ele au votat toţi reprezentanţii ţãrilor care intra în componenta Comisiei.
5. Pe baza împuternicirii din partea reprezentanţilor Pãrţilor contractante, la sesiunile Comisiei pot lua cuvintul consilierii şi experţii care participa la sesiune.
6. Comisia poate lua hotãrîri în ceea ce priveşte invitarea la sesiuni a observatorilor din alte tari.
7. Corespondenta în legatura cu problemele ce intra în competenta Comisiei se poate efectua în mod direct între reprezentanţii Pãrţilor contractante şi preşedintele Comisiei, sau între reprezentanţii pãrţilor contractante cu obligaţia de a informa despre aceasta pe preşedintele Comisiei. În acest scop, fiecare Parte contractantã va comunica preşedintelui Comisiei numele persoanei şi adresa instituţiei unde urmeazã sa fie trimisa corespondenta.
ART. 3
1. În timpul discuţiilor, fiecare reprezentant poate ridica probleme în legatura cu procedura de lucru a sesiunii, iar Comisia este obligatã a rezolva imediat aceste probleme.
2. În cazul în care reprezentantul uneia dintre pãrţile contractante ridica problema competentei Comisiei de a rezolva o problema sau alta, Comisia poate trece la rezolvarea acestor probleme numai dupã ce stabileşte şi hotãrãşte ca aceste probleme intra în competenta sa.
3. În cursul dezbaterii unora dintre probleme, fiecare reprezentant poate cere declararea unei pauze sau întreruperi de şedinţe, însã aceasta nu poate depãşi 48 ore. Propunerea pentru pauza sau pentru întrerupere se voteazã imediat.
ART. 4
1. În fiecare sesiune Comisia da indicaţii orientative în ceea ce priveşte problemele care urmeazã sa fie incluse pe ordinea de zi a sesiunii urmãtoare.
2. Propunerea ordinii de zi pentru sesiunea urmãtoare se întocmeşte de cãtre preşedintele Comisiei. Ordinea de zi se întocmeşte pe baza propunerilor şi indicaţiilor fãcute de cãtre membrii Comisiei la sesiunea precedenta şi în baza noilor propuneri care pot fi fãcute ulterior de cãtre membrii Comisiei şi care se înainteazã preşedintelui cu cel puţin 2 luni înainte de deschiderea sesiunii.
3. Comisia dezbate ordinea de zi la prima şedinţa ordinarã sau extraordinarã şi o poate schimba, aducindu-i modificãri de eliminare sau includere a unor puncte în propunerea de ordine de zi a sesiunii.
ART. 5
1. Preşedintele Comisiei este ales succesiv din rindul reprezentanţilor fiecãreia dintre Pãrţile contractante, la sesiunea ordinarã, pe timp de doi ani.
Mandatul lui dureazã din momentul încheierii sesiunii la care a fost ales, pînã la încheierea sesiunii urmãtoare.
2. Preşedintele Comisiei îndeplineşte urmãtoarele obligaţii:
- coordoneazã activitatea Comisiei mixte;
- conduce şedinţele Comisiei;
- informeazã pe reprezentanţii Pãrţilor contractante despre proiectul ordinii de zi, nu mai tirziu de 45 de zile înainte de deschiderea sesiunii, anexind la acest proiect concluziile trase de reprezentanţii acestor Pãrţi;
- prezintã sesiunii darea de seama despre activitatea Comisiei în perioada dintre sesiuni;
- controleazã activitatea secretariatului Comisiei.
ART. 6
1. În scopul îmbunãtãţirii conducerii şi realizãrii colaborãrii, Pãrţile contractante creazã un organ de lucru pe lîngã Comisia mixtã - secretariatul. În fruntea secretariatului se afla secretarul executiv. Secretariatul participa la pregãtirea şi desfãşurarea sesiunii, iar în perioada dintre sesiuni organizeazã îndeplinirea la timp a planului de colaborare tehnico-ştiinţificã, pe calea contactelor directe cu reprezentanţii Pãrţilor în Comisie.
Secretariatul asigura schimbul de materiale referitoare la problemele prevãzute în Protocolul sesiunii Comisiei mixte; îndeplineşte de asemenea, şi alte recomandãri ale preşedintelui.
2. Pãrţile contractante îşi numesc în secretariat cîte doi membrii.
3. Secretariatul se întruneşte în şedinţe în funcţie de necesitate însã nu mai rar decît o data pe an. Locul fiecãrei şedinţe a secretariatului este stabilit de cãtre preşedintele Comisiei.
4. Pãrţile contractante suporta cheltuielile legate de activitatea reprezentanţilor lor în secretariat.
Partea contractantã pe teritoriul cãreia are loc şedinţa secretariatului suporta cheltuielile legate de aceasta şedinţa, asigura condiţiile necesare activitãţii secretariatului, inclusiv traducatori.
Şeful secretariatului este numit de cãtre preşedintele Comisiei mixte pe termen de doi ani.
ART. 7
1. Partea contractantã pe teritoriul cãreia are loc sesiunea asigura toate condiţiile necesare bunului mers al acesteia, pune la dispoziţie personalul tehnic pentru secretariatul sesiunii, interpreţii, şi suporta toate cheltuielile rezultate din activitatea secretariatului Comisiei.
2. Fiecare Parte contractantã suporta cheltuielile legate de participare la şedinţele Comisiei, a reprezentanţilor, consilierilor şi experţilor sãi.
ART. 8
În caz de necesitate, Comisia poate numi grupe de lucru.
ART. 9
Limbile oficiale de lucru în Comisie sînt rusa, polona şi germanã.
ART. 10
1. Prezentul Statut intra în vigoare dupã aprobarea lui de cãtre guvernele Pãrţilor contractante sau de cãtre organele împuternicite în acest scop.
2. Comisia mixtã poate sa propunã Pãrţilor contractante efectuarea de modificãri sau completãri la prezentul Statut. Aceste modificãri şi completãri intra în vigoare dupã aprobarea lor de cãtre guvernele Pãrţilor contractante ori de cãtre organele împuternicite în acest scop.
ART. 11
Prezentul Statut a fost încheiat la data de 1 martie 1963 la Rostock-Warnemunde, conform Acordului încheiat la Varsovia la data de 28 iulie 1962 şi a fost întocmit în trei exemplare în limbile rusa, polona şi germanã, fiecare text avînd aceeaşi valabilitate.
-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016