L(RA)
RCA = ───── x 100
L(RC)
NP
NAP = ─────
L(RA)
NP(T)
NAP(T) = ─────
L(RA)
ND(T)
NAD(T) = ─────
L(RA)
Penalitãţi aplicabile în cazul nerespectãrii indicatorilor
de performanţã garantaţi
┌────────────────────────────────────────┬─────────────────────────┬───────────┐
│Indicatorul de performanţã (nr. │ Perioada de timp │ Valoarea │
│ articolului) │ specificatã │penalitãţii│
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┼───────────┤
│IPG1 - Rezolvarea solicitãrilor de │Nerespectarea │ 30 RON │
│acces în vederea racordãrii la SD │termenului prevãzut în │ │
│(art. 6) │Regulamentul de acces │ │
│ │la sistemele de │ │
│ │distribuţie a gazelor │ │
│ │naturale │ │
│ ├─────────────────────────┼───────────┤
│ │fiecare zi lucrãtoare │ 5 RON │
│ │suplimentarã │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┼───────────┤
│IPG2 - Realizarea instalaţiei de │Nerespectarea │ 50 RON │
│racordare la SD a solicitanţilor de │termenului precizat în │ │
│acces (art. 7 alin. 1 lit. (b)) │contractul de racordare │ │
│ ├─────────────────────────┼───────────┤
│ │fiecare zi lucrãtoare │ 10 RON │
│ │ suplimentarã │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┼───────────┤
│IPG3 - Reamenajarea terenurilor │45 zile │ 150 RON │
│afectate de execuţia unor lucrãri la ├─────────────────────────┼───────────┤
│obiectivele aferente SD (art. 8 │fiecare perioadã │ 50 RON │
│alin. (4)) │consecutivã de 5 zile │ │
│ │lucratoare │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┼───────────┤
│IPG4 - Obligaţia de informare │12 ore │ 20 RON │
│privind data şi ora reluãrii prestãrii │ │ │
│serviciului (art. alin. (1) lit. (a) şi │ │ │
│(b)) │ │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┼───────────┤
│IPG4 - Obligaţia de informare │Fiecare perioadã │ 20 RON │
│privind data şi ora reluãrii prestãrii │consecutivã de 24 de │ │
│serviciului (art. 9 alin. (1) lit. (c)) │ore │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┼───────────┤
│IPG5 - Reluarea prestãrii │conform informãrii │ 20 RON │
│serviciului in urma unei întreruperi │iniţiale transmisã │ │
│neplanificate (art. 10 alin. (1)) │consumatorului │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┼───────────┤
│IPG6 - Notificarea întreruperilor │ 2 zile lucratoare │ 50 RON │
│planificate (art. 11 alin. (1)) │ │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┼───────────┤
│IPG7 - Reluarea prestãrii │specificat in notificarea│ 500 RON │
│serviciului in urma unei întreruperi │scrisa in conformitate │ │
│planificate (art. 12 alin. (1)) │cu art. 11 alin. (1) │ │
├────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┼───────────┤
│IPG8 - Realizarea obligaţiei de │15 zile lucrãtoare │ 150 RON │
│platã a penalitãţilor datorate în │ │ │
│conformitate cu standardul de │ │ │
│performanţã (art. 13 alin. (1)) │ │ │
└────────────────────────────────────────┴─────────────────────────┴───────────┘
Obiective aplicabile pentru indicatorii generali de performanţã
┌────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┐
│ Indicatorul de performanţã (nr. articolului) │ Obiectiv │
├────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│IGP1 - Rezolvarea solicitãrilor de acces în vederea │ 98% │
│ racordãrii la SD │ │
│ (art. 14) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ IGP2 - Notificarea consumatorului în legãturã cu │ 95% │
│ întreruperile planificate şi neplanificate ale serviciului │ │
│ (art. 15 alin. (1) şi (2)) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ IGP3 - Obligaţiile OSD de informare a │ 95% │
│ solicitanţilor/consumatorilor decurgând din legãturã cu │ │
│ alte reglementãri ANRGN (art. 16 alin. (1)) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│IGP4 - Informaţii privind standardele de performanţã │ 100% │
│(art. 17) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│IGP6 - Indicatori de siguranţã (art. 19 alin. (1) lit. (a)) │Maximum 8,3% │
│ ├─────────────┤
│(art. 19 alin. (1) lit. (b)) │ 0,8 │
│ ├─────────────┤
│(art. 19 alin. (1) lit. (c)) │ 0,1 │
└────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┘
Modele de raportare
┌─────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┬──────┐
│Indicatorul de performanţã (nr. articolului) │Obiectiv │Reali-│
│ │ │ zat │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────┤
│IMP1 - Rezolvarea solicitãrilor de acces în │ 98% │ │
│vederea racordãrii la SD (art. 14) │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────┤
│IMP2 - Notificarea consumatorului în legãturã │ 95% │ │
│cu întreruperile planificate şi neplanificate ale │ │ │
│serviciului (art. 15 alin. (1) şi (2)) │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────┤
│IMP3 - Obligaţiile OSD de informare a │ 95% │ │
│solicitanţilor/consumatorilor decurgând din │ │ │
│legãturã cu alte reglementãri ANRGN (art. 16 │ │ │
│alin. (1)) │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────┤
│IMP4 - Informaţii privind standardele de │ 100% │ │
│performanţã (art. 17) │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────┤
│IMP6 - Indicatori de siguranţã (art. 19 alin. (1) lit. (a)) │Maximum │ │
│ │ 8,3% │ │
│ ├─────────┼──────┤
│(art. 19 alin. (1) lit (b)) │ 0,8 │ │
│ ├─────────┼──────┤
│(art. 19 alin. (1) lit (c)) │ 0,1 │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┴──────┘
Director General,
..............
L.S.
Data:............