Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   SISTEM din 4 iulie 2024  de raportare contabilă la 30 iunie 2024 a operatorilor economici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 SISTEM din 4 iulie 2024 de raportare contabilă la 30 iunie 2024 a operatorilor economici

EMITENT: Ministerul Finanţelor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 696 din 18 iulie 2024
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. 3.100 din 4 iulie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 696 din 18 iulie 2024.
──────────
    CAP. I
    Prevederi generale
    A. Norme metodologice privind întocmirea şi depunerea raportărilor contabile la 30 iunie 2024
    I. Prevederi comune
    1. Entităţile prevăzute la art. 2 din ordin au obligaţia să întocmească şi să depună raportări contabile la 30 iunie 2024 la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor, indiferent de forma de organizare şi forma de proprietate.
    2. Prevederile pct. 1 se aplică, de asemenea, unităţilor din România care aparţin unor persoane juridice cu sediul în străinătate, precum şi sediilor permanente din România care aparţin unor persoane juridice cu sediul în străinătate, indiferent de exerciţiul financiar ales, în condiţiile legii.
    3. (1) Entităţile depun raportările contabile în formă electronică, pe portalul www.e-guvernare.ro, semnate cu certificat digital calificat.
    (2) Formatul electronic al raportărilor contabile depuse conform alin. (1) constă într-un fişier PDF la care este ataşat un fişier xml.


    II. Structura şi modul de completare a raportărilor contabile la 30 iunie 2024
    4. (1) Entităţile prevăzute la art. 2 alin. (1) din ordin întocmesc şi depun la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor raportări contabile la 30 iunie 2024 care cuprind următoarele formulare, prevăzute la cap. II:
    a) Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii (cod 10);
    b) Contul de profit şi pierdere (cod 20), respectiv Contul prescurtat de profit şi pierdere (cod 20);
    c) Date informative (cod 30).

    (2) Entităţile prevăzute la art. 2 alin. (2) din ordin întocmesc şi depun la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor raportări contabile la 30 iunie 2024 care cuprind următoarele formulare, prevăzute la cap. III:
    a) Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii (cod 10);
    b) Situaţia veniturilor şi cheltuielilor (cod 20);
    c) Date informative (cod 30).

    (3) Prevederile alin. (1) se aplică, de asemenea, subunităţilor din România care aparţin unor persoane juridice cu sediul în străinătate, precum şi sediilor permanente din România care aparţin unor persoane juridice cu sediul în străinătate, indiferent de exerciţiul financiar ales, în condiţiile legii.

    5. (1) Entităţile completează datele de identificare (denumirea entităţii, adresa, numărul de telefon şi numărul de înmatriculare la registrul comerţului), precum şi datele referitoare la încadrarea corectă în forma de proprietate şi codul unic de înregistrare, fără a folosi prescurtări sau iniţiale. În căsuţe se trec codurile care delimitează încadrarea entităţilor.
    (2) Prevederile referitoare la completarea formei de proprietate sunt avute în vedere, de asemenea, de unităţile din România care aparţin unor persoane juridice cu sediul în străinătate, precum şi de sediile permanente din România care aparţin unor persoane juridice cu sediul în străinătate, care completează forma de proprietate corespunzătoare societăţilor cărora le aparţin.
    (3) Entităţile care, potrivit actului constitutiv, reprezintă filiale ale unor societăţi cu capital integral sau majoritar de stat completează la forma de proprietate codul 15, respectiv 29, după caz.

    6. Necompletarea corectă pe prima pagină a formularului „Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii“ cu datele prevăzute la pct. 5 alin. (1) conduce la imposibilitatea identificării entităţii şi, în consecinţă, se consideră că raportarea contabilă la 30 iunie 2024 nu a fost depusă, entitatea fiind sancţionată conform prevederilor art. 42 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    7. (1) Entităţile completează codul privind activitatea, cod format din 4 cifre (clase de activităţi), potrivit Clasificării activităţilor din economia naţională - CAEN, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 656/1997.
    (2) În cazul sediilor permanente din România, care aparţin unor persoane juridice cu sediul în străinătate, codul CAEN înscris în raportările contabile la 30 iunie 2024 întocmite de sediul permanent/sediul permanent desemnat din România corespunde propriei activităţi desfăşurate de acesta.
    (3) Entităţile completează, de asemenea, codul CAEN privind activitatea preponderentă efectiv desfăşurată.
    (4) Entităţile completează codul LEI dacă entităţile dispun de acesta. Codul LEI reprezintă „identificatorul entităţii juridice“ (Legal Entity Identifier), un cod de referinţă format din 20 de caractere pentru identificarea unică a entităţilor distincte din punct de vedere juridic care se angajează în tranzacţii financiare şi datele de referinţă asociate şi care se bazează pe standardul ISO 17442 elaborat de Organizaţia Internaţională de Standardizare.

    8. (1) Formularul „Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii“ prezintă, în formă sintetică, elementele de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, grupate după natură şi lichiditate, respectiv după natură şi exigibilitate.
    (2) Formularul „Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii“ se întocmeşte pe baza balanţei de verificare a conturilor sintetice la data de 30 iunie 2024, puse în acord cu soldurile din balanţa conturilor analitice, încheiată după înregistrarea tuturor documentelor în care au fost consemnate operaţiunile financiar-contabile aferente perioadei de raportare.
    (3) Entităţile care au ales un exerciţiu financiar diferit de anul calendaristic completează formularul „Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii“ cu informaţiile corespunzătoare datelor de 1 ianuarie 2024 şi 30 iunie 2024.

    9. (1) Formularul „Contul de profit şi pierdere“/„Contul prescurtat de profit şi pierdere“, respectiv „Situaţia veniturilor şi cheltuielilor“ cuprind cifra de afaceri netă, veniturile realizate şi cheltuielile efectuate, precum şi rezultatele financiare obţinute (profit sau pierdere), preluate din conturile de venituri şi cheltuieli cuprinse în balanţa de verificare la 30 iunie 2024.
    (2) Datele care se raportează în formularul „Contul de profit şi pierdere“/„Contul prescurtat de profit şi pierdere“, respectiv „Situaţia veniturilor şi cheltuielilor“ sunt cumulate de la începutul anului până la sfârşitul perioadei de raportare.
    (3) Indicatorul „Alte impozite neprezentate la elementele de mai sus (ct. 698)“ prezentat pe rândul 71 din cadrul formularului „Contul de profit şi pierdere“ se completează numai de către microîntreprinderi, încadrate ca atare potrivit Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, cu suma reprezentând impozitul pe venitul acestora.

    10. (1) Entităţile care au ales un exerciţiu financiar diferit de anul calendaristic completează formularul „Contul de profit şi pierdere“/„Contul prescurtat de profit şi pierdere“, respectiv formularul „Situaţia veniturilor şi cheltuielilor“ cu informaţiile corespunzătoare perioadelor 1 ianuarie 2023-30 iunie 2023, respectiv 1 ianuarie 2024-30 iunie 2024.
    (2) Entităţile înscriu la rândul 25 „Salarii şi indemnizaţii“ din cadrul formularului „Contul de profit şi pierdere“/rândul 05 „Cheltuieli cu personalul“ din cadrul formularului „Contul prescurtat de profit şi pierdere“, respectiv la rândul 31 „Salarii şi indemnizaţii“ din cadrul formularului „Situaţia veniturilor şi cheltuielilor“ toate cheltuielile reprezentând drepturi salariale. La aceleaşi rânduri va fi cuprinsă şi contravaloarea tichetelor acordate salariaţilor, potrivit legii.
    (3) Informaţiile reprezentând contravaloarea tichetelor acordate salariaţilor sunt prezentate, de asemenea, la rândurile 40 şi 41 din formularul „Date informative“ (cod 30).

    11. (1) În formularul „Date informative“, la rândurile 01, 02 şi 03 coloana 1, entităţile care au în subordine subunităţi înscriu cifra 1, indiferent de numărul acestora.
    (2) Rândul 03 coloana 1 din formularul „Date informative“ se completează numai de entităţile care în perioada curentă de raportare nu au înregistrat nici profit, nici pierdere (rezultat financiar zero).
    (3) La rândurile privind plăţile restante din formularul „Date informative“ se înscriu sumele de la sfârşitul perioadei de raportare care au depăşit termenele de plată prevăzute în contracte sau acte normative.

    12. (1) Raportările contabile la 30 iunie 2024 sunt semnate de persoanele în drept, cuprinzând şi numele în clar al acestora.
    Rândul corespunzător calităţii persoanei care a întocmit raportările contabile se completează astfel:
    - directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, potrivit legii contabilităţii;
    – persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.


    (2) Raportările contabile la 30 iunie 2024 se semnează şi de către administratorul sau persoana care are obligaţia gestionării entităţii.

    13. Persoanele juridice prevăzute la art. 1 alin. (1) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, care au în subordine sucursale sau alte unităţi fără personalitate juridică, verifică şi centralizează informaţiile aferente acestora, întocmind raportările contabile la 30 iunie 2024, cu respectarea prevederilor din ordin.
    14. (1) Formatul electronic al raportărilor contabile la 30 iunie 2024, conţinând formularistica necesară şi programul de verificare cu documentaţia de utilizare aferentă, se obţine prin folosirea programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor.
    (2) Programul de asistenţă este pus la dispoziţia entităţilor gratuit de unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor sau poate fi descărcat de pe portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, de la adresa www.anaf.ro.

    15. Formularele care compun raportările contabile la 30 iunie 2024 se completează în lei.
    16. Entităţile care nu au desfăşurat activitate de la data înfiinţării până la 30 iunie 2024, cele care în tot semestrul I al anului 2024 s-au aflat în inactivitate temporară, cele înfiinţate în cursul anului 2024, precum şi persoanele juridice care se află în curs de lichidare, potrivit legii, nu întocmesc raportări contabile la 30 iunie 2024.

    III. Termenul pentru depunerea raportărilor contabile la 30 iunie 2024
    17. Raportările contabile la 30 iunie 2024 se depun la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor până cel mai târziu la data de 19 august 2024.
    18. Nedepunerea raportărilor contabile la 30 iunie 2024 în condiţiile prevăzute de ordin se sancţionează conform prevederilor art. 42 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

    IV. Reglementări contabile aplicabile la completarea raportărilor contabile la 30 iunie 2024
    19. Entităţile care aplică Reglementările contabile privind situaţiile financiare anuale individuale şi situaţiile financiare anuale consolidate, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.802/2014, folosesc Planul de conturi general prevăzut la cap. 14 din reglementările respective.
    20. Entităţile care aplică Reglementările contabile conforme cu Standardele Internaţionale de Raportare Financiară, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.844/2016, folosesc Planul de conturi prevăzut la cap. 10 din reglementările respective.


    B. Nomenclator - forme de proprietate

┌─────┬────────────────────────────────┐
│Codul│Denumirea │
├─────┼────────────────────────────────┤
│10 │PROPRIETATE INTEGRALĂ DE STAT │
├─────┼────────────────────────────────┤
│11 │Regii autonome │
├─────┼────────────────────────────────┤
│12 │Societăţi cu capital integral de│
│ │stat │
├─────┼────────────────────────────────┤
│13 │Institute naţionale de │
│ │cercetare-dezvoltare │
├─────┼────────────────────────────────┤
│14 │Companii şi societăţi naţionale^│
│ │1 │
├─────┼────────────────────────────────┤
│ │Societăţi reprezentând filiale │
│ │ale unor societăţi cu capital │
│15 │integral de stat şi societăţi la│
│ │care una sau mai multe societăţi│
│ │cu capital integral de stat │
│ │deţin capitalul social │
├─────┼────────────────────────────────┤
│ │Alte unităţi economice de stat │
│16 │netransformate în societăţi sau │
│ │regii autonome │
├─────┼────────────────────────────────┤
│ │PROPRIETATE MIXTĂ^2 (cu capital │
│20 │de stat şi privat - sub 50%, 50%│
│ │şi peste 50%) │
├─────┴────────────────────────────────┤
│PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat │
│- sub 50%) │
├─────┬────────────────────────────────┤
│21 │Societăţi cu capital de stat │
│ │autohton şi de stat străin │
├─────┼────────────────────────────────┤
│22 │Societăţi cu capital de stat şi │
│ │privat autohton şi străin │
├─────┼────────────────────────────────┤
│23 │Societăţi cu capital de stat şi │
│ │privat autohton │
├─────┼────────────────────────────────┤
│24 │Societăţi cu capital de stat şi │
│ │privat străin │
├─────┴────────────────────────────────┤
│PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat │
│- 50% şi peste 50%) │
├─────┬────────────────────────────────┤
│25 │Societăţi cu capital de stat │
│ │autohton şi de stat străin │
├─────┼────────────────────────────────┤
│26 │Societăţi cu capital de stat şi │
│ │privat autohton şi străin │
├─────┼────────────────────────────────┤
│27 │Societăţi cu capital de stat şi │
│ │privat autohton │
├─────┼────────────────────────────────┤
│28 │Societăţi cu capital de stat şi │
│ │privat străin │
├─────┼────────────────────────────────┤
│ │Societăţi reprezentând filiale │
│ │ale unor societăţi cu capital de│
│ │stat de peste 50% inclusiv şi │
│29 │societăţi la care una sau mai │
│ │multe societăţi cu capital de │
│ │stat de peste 50% inclusiv deţin│
│ │între 50% şi 100% din capitalul │
│ │social al acestora │
├─────┼────────────────────────────────┤
│30 │PROPRIETATE INDIVIDUALĂ - │
│ │PRIVATĂ │
├─────┴────────────────────────────────┤
│(cu capital: privat autohton, privat │
│autohton şi străin, privat străin, │
│societăţi agricole) │
├─────┬────────────────────────────────┤
│31 │Societăţi în nume colectiv │
├─────┼────────────────────────────────┤
│32 │Societăţi în comandită simplă │
├─────┼────────────────────────────────┤
│33 │Societăţi în comandită pe │
│ │acţiuni │
├─────┼────────────────────────────────┤
│34 │Societăţi pe acţiuni │
├─────┼────────────────────────────────┤
│35 │Societăţi cu răspundere limitată│
├─────┼────────────────────────────────┤
│36 │Societăţi agricole │
├─────┼────────────────────────────────┤
│ │Societăţi cu capital de stat, │
│37 │privatizate în cursul anului │
│ │curent │
├─────┼────────────────────────────────┤
│40 │PROPRIETATE COOPERATISTĂ │
├─────┼────────────────────────────────┤
│41 │Cooperative de consum │
├─────┼────────────────────────────────┤
│42 │Cooperative meşteşugăreşti │
├─────┼────────────────────────────────┤
│43 │Cooperative şi asociaţii │
│ │agricole netransformate │
├─────┼────────────────────────────────┤
│44 │Cooperative de credit │
├─────┼────────────────────────────────┤
│ │PROPRIETATE OBŞTEASCĂ │
│50 │(societăţi aparţinând │
│ │organizaţiilor şi instituţiilor │
│ │politice şi obşteşti) │
└─────┴────────────────────────────────┘

    ^1 La codul 14 se înscriu doar acele companii şi societăţi naţionale care au capital integral de stat.
    ^2 La proprietatea mixtă se înscriu şi acele companii şi societăţi naţionale al căror capital nu este integral de stat.

    CAP. II
    Conţinutul de informaţii al formularelor de raportare contabilă la data de 30 iunie 2024 întocmite de entităţile cărora le sunt incidente Reglementările contabile privind situaţiile financiare anuale individuale şi situaţiile financiare anuale consolidate, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.802/2014, şi care în exerciţiul financiar precedent au înregistrat o cifră de afaceri netă mai mare decât echivalentul în lei a 1.000.000 euro
    A. Aspecte generale
    21. Entităţile care aplică Reglementările contabile privind situaţiile financiare anuale individuale şi situaţiile financiare anuale consolidate, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.802/2014, întocmesc raportări contabile la 30 iunie 2024 având în vedere categoria în care se încadrează, potrivit pct. 9 din reglementările respective coroborat cu art. 3 din ordin şi cu respectarea prevederilor prezentului capitol.
    22. Pentru entităţile prevăzute de prezentul capitol, structura formularului*) „Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii“ (cod 10) este următoarea:
    *) Formularul este reprodus în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
    Raportările contabile la 30 iunie 2024 sunt semnate de persoanele în drept, cuprinzând şi numele în clar al acestora.
    Rândul corespunzător calităţii persoanei care a întocmit raportările contabile la 30 iunie 2024 se completează astfel:
    - directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, potrivit legii;
    – persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

    Raportările contabile la 30 iunie 2024 se semnează şi de către administratorul sau persoana care are obligaţia gestionării entităţii.


    B. Raportări contabile la data de 30 iunie 2024 întocmite de microentităţi definite de Reglementările contabile privind situaţiile financiare anuale individuale şi situaţiile financiare anuale consolidate, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.802/2014, şi care în exerciţiul financiar precedent au înregistrat o cifră de afaceri netă mai mare decât echivalentul în lei a 1.000.000 euro
    23. Microentităţile, aşa cum sunt definite la pct. 9 alin. (2) din Reglementările contabile privind situaţiile financiare anuale individuale şi situaţiile financiare anuale consolidate, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.802/2014, şi care în exerciţiul financiar precedent au înregistrat o cifră de afaceri netă mai mare decât echivalentul în lei a 1.000.000 euro întocmesc formularul „Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii“ (cod 10) în structura prevăzută la pct. 22.
    24. Structura formularului*) „Contul prescurtat de profit şi pierdere“ (cod 20), întocmit de microentităţi, este următoarea:
    *) Formularul este reprodus în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)

    25. Structura formularului*) „Date informative“ (cod 30), întocmit de microentităţi, este următoarea:
    *) Formularul este reprodus în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)


    C. Raportări contabile la data de 30 iunie 2024 întocmite de entităţile mici, respectiv mijlocii şi mari, precum şi de entităţile de interes public definite de Reglementările contabile privind situaţiile financiare anuale individuale şi situaţiile financiare anuale consolidate, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.802/2014, şi care în exerciţiul financiar precedent au înregistrat o cifră de afaceri netă mai mare decât echivalentul în lei al 1.000.000 euro
    26. Entităţile mici, respectiv mijlocii şi mari, aşa cum sunt definite la pct. 9 alin. (3), respectiv pct. 9 alin. (4) din Reglementările contabile privind situaţiile financiare anuale individuale şi situaţiile financiare anuale consolidate, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.802/2014, precum şi entităţile de interes public definite de aceleaşi reglementări şi care în exerciţiul financiar precedent au înregistrat o cifră de afaceri netă mai mare decât echivalentul în lei al 1.000.000 euro întocmesc formularul „Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii“ (cod 10) în structura prevăzută la pct. 22.
    27. Structura formularului*) „Contul de profit şi pierdere“ (cod 20) întocmit de entităţile mici, mijlocii şi mari, precum şi de entităţile de interes public este următoarea:
    *) Formularul este reprodus în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)

    28. Structura formularului*) „Date informative“ (cod 30) întocmit de entităţile mici, mijlocii şi mari, precum şi de entităţile de interes public este următoarea:
    *) Formularul este reprodus în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)


    CAP. III
    Conţinutul de informaţii al formularelor de raportare contabilă la data de 30 iunie 2024 întocmite de entităţile cărora le sunt incidente Reglementările contabile conforme cu Standardele Internaţionale de Raportare Financiară, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.844/2016, şi care în exerciţiul financiar precedent au înregistrat o cifră de afaceri netă mai mare decât echivalentul în lei a 1.000.000 euro
    29. Structura formularului*) „Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii“ (cod 10) întocmit de entităţile cărora le sunt incidente Reglementările contabile conforme cu Standardele Internaţionale de Raportare Financiară, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.844/2016, este următoarea:
    *) Formularul este reprodus în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
    Raportările contabile la 30 iunie 2024 sunt semnate de persoanele în drept, cuprinzând şi numele în clar ale acestora.
    Rândul corespunzător calităţii persoanei care a întocmit raportările contabile la 30 iunie 2024 se completează astfel:
    - directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, potrivit legii;
    – persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

    Raportările contabile la 30 iunie 2024 se semnează şi de către administratorul sau persoana care are obligaţia gestionării entităţii.

    30. Structura formularului*) „Situaţia veniturilor şi cheltuielilor“ (cod 20) este următoarea:
    *) Formularul este reprodus în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)

    31. Structura formularului*) „Date informative“ (cod 30) întocmit de entităţile cărora le sunt incidente Reglementările contabile conforme cu Standardele Internaţionale de Raportare Financiară, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.844/2016, cu modificările şi completările ulterioare, este următoarea:
    *) Formularul este reprodus în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016