Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REZOLUTIE nr. MSC.257(84) din 16 mai 2008  privind adoptarea amendamentelor la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, dupa cum a fost modificata    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REZOLUTIE nr. MSC.257(84) din 16 mai 2008 privind adoptarea amendamentelor la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, dupa cum a fost modificata

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 180 din 22 martie 2010
REZOLUTIE nr. MSC.257(84) din 16 mai 2008
privind adoptarea amendamentelor la C<>onvenţia internaţionalã din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, dupã cum a fost modificatã
EMITENT: ACT INTERNAŢIONAL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 180 din 22 martie 2010



Comitetul Securitãţii Maritime,
reamintind art. 28 lit. (b) din Convenţia privind Organizaţia Maritimã Internaţionalã referitor la funcţiile Comitetului,
reamintind suplimentar art. VIII (b) din Convenţia internaţionalã din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS) (denumitã în continuare Convenţia), referitor la procedura de modificare aplicabilã anexei la Convenţie, diferitã de cea prevãzutã la cap. I al acesteia,
luând în considerare, la cea de-a optzeci şi patra sesiune a sa, amendamentele la Convenţie, propuse şi difuzate în conformitate cu art. VIII (b)(i) din aceasta,
1. adoptã, în conformitate cu art. VIII (b)(iv) din Convenţie, amendamentele la Convenţie, al cãror text este prevãzut în anexa la prezenta rezoluţie;
2. stabileşte, în conformitate cu art. VIII (b)(vi)(2)(bb) din Convenţie, cã amendamentele menţionate vor fi considerate ca fiind acceptate la 1 iulie 2009, în afarã de cazul în care, înainte de aceastã datã, mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale cãror flote comerciale însumate reprezintã în total cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale vor fi notificat obiecţiile lor la aceste amendamente;
3. invitã guvernele contractante la SOLAS sã ia notã cã, în conformitate cu art. VIII (b)(vii)(2) din Convenţie, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2010, odatã cu acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;
4. solicitã secretarului general, în conformitate cu art. VIII (b)(v) din Convenţie, sã transmitã copii certificate ale prezentei rezoluţii şi textul amendamentelor cuprinse în anexã tuturor guvernelor contractante la Convenţie;
5. solicitã suplimentar secretarului general sã transmitã copii ale prezentei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie.

ANEXÃ
-----
la Rezoluţia MSC.257 (84)
-------------------------

Amendamente la <>Convenţia internaţionalã din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, dupã cum a fost modificatã

CAPITOLUL XI-1
Mãsuri speciale pentru creşterea siguranţei maritime

1. Urmãtoarea regulã nouã 6 este adãugatã dupã regula 5 existentã:
"Regula 6
Cerinţe suplimentare pentru investigarea accidentelor şi incidentelor maritime
Luând în considerare regula I/21, fiecare Administraţie va efectua investigaţii ale accidentelor şi incidentelor maritime, în conformitate cu prevederile prezentei convenţii, aşa cum sunt completate de prevederile Codului de standarde internaţionale şi practici recomandate pentru investigaţia privind siguranţa în cazul accidentelor sau incidentelor maritime (Codul de investigaţie a accidentelor), adoptat de Rezoluţia MSC.255(84), şi:
1. prevederile din pãrţile I şi a II-a ale Codului de investigaţie a accidentelor trebuie sã fie respectate în totalitate;
2. liniile directoare descrise şi materialele explicative cuprinse în partea a III-a a Codului de investigaţie a accidentelor ar trebui sã fie luate în considerare în cea mai mare mãsurã cu putinţã, pentru a realiza o implementare uniformã a Codului de investigaţie a accidentelor;
3. amendamentele la pãrţile I şi a II-a ale Codului de investigaţie a accidentelor vor fi adoptate, vor intra în vigoare şi vor fi puse în aplicare în conformitate cu prevederile art. VIII din prezenta convenţie care se referã la procedurile de modificare aplicabile la anexã, altele decât cele prevãzute la cap. I; şi
4. partea a III-a din Codul de investigaţie a accidentelor va fi modificatã de cãtre Comitetul Securitãţii Maritime, în conformitate cu regulile sale de procedurã."

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016