Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REZOLUTIE A.1004 (25) din 29 noiembrie 2007  privind adoptarea amendamentelor la Regulamentul international din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REZOLUTIE A.1004 (25) din 29 noiembrie 2007 privind adoptarea amendamentelor la Regulamentul international din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 609 din 4 septembrie 2009
REZOLUTIE A.1004 (25) din 29 noiembrie 2007
privind adoptarea amendamentelor la <>Regulamentul internaţional din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare
EMITENT: ACT INTERNAŢIONAL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 609 din 4 septembrie 2009

Adunarea,
amintind <>art. VI din Convenţia referitoare la <>Regulamentul internaţional din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare (denumitã în continuare <>Convenţia ) privind amendamentele la <>Regulament ,
luând în considerare amendamentele la <>Regulamentul internaţional din 1972 pentru prevenirea abordajelor pe mare, adoptate de Comitetul Securitãţii Maritime la cea de-a 82-a sesiune a sa şi comunicate tuturor pãrţilor contractante în conformitate cu <>paragraful 2 al art. VI din Convenţie , precum şi recomandãrile Comitetului Securitãţii Maritime privind intrarea în vigoare a acestor amendamente:
1. adoptã, în conformitate cu <>paragraful 3 al art. VI din Convenţie , amendamentele prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta rezoluţie;
2. decide, în conformitate cu <>paragraful 4 al art. VI din Convenţie , cã amendamentele vor intra în vigoare la 1 decembrie 2009, în afarã de cazul în care pânã la 1 iunie 2008 mai mult de o treime din pãrţile contractante la <>Convenţie au notificat obiecţiile lor cu privire la amendamente;
3. solicitã secretarului general, în conformitate cu <>paragraful 3 al art. VI din Convenţie , sã comunice aceste amendamente tuturor pãrţilor contractante la Convenţie, în vederea acceptãrii;
4. invitã pãrţile contractante la <>Convenţie sã transmitã obiecţiile lor la amendamente nu mai târziu de 1 iunie 2008, datã dupã care se considerã cã amendamentele au fost acceptate sã intre în vigoare aşa cum s-a prevãzut în prezenta rezoluţie, conform prevederilor <>paragrafului 4 al art. VI din Convenţie .


ANEXA
la Rezoluţia A.1004(25)


AMENDAMENTE
la <>Regulamentul internaţional din 1972 pentru prevenirea
abordajelor pe mare, aşa cum a fost amendat

Anexa IV
Semnale de pericol

1. Semnalele urmãtoare, utilizate sau arãtate împreunã sau separat, indicã un pericol şi necesitatea de ajutor:
a) o loviturã de tun sau alte semnale explozive trase la intervale de cca un minut;
b) un sunet continuu produs de un aparat oarecare pentru semnale de ceaţã;
c) rachete sau bombe proiectând stele roşii, lansate una câte una la intervale scurte;
d) un semnal emis prin radiotelegrafie sau prin oricare alt sistem de semnalizare compus din grupul ...---... (SOS) din Codul Morse;
e) un semnal radiotelefonic constând din cuvântul pronunţat "MAYDAY";
f) semnal de pericol N.C. din codul internaţional de semnale de pericol;
g) un semnal constând dintr-un pavilion pãtrat având deasupra sau dedesubt o bulã sau un obiect asemãnãtor;
h) flãcãri pe navã (din cele ce pot fi produse prin arderea unui butoiaş de ulei etc.);
i) o rachetã-paraşutã luminoasã sau o faclã de mânã care produce o luminã roşie;
j) un semnal fumigen care produce un fum portocaliu;
k) mişcãri lente şi repetate de sus în jos ale braţelor întinse lateral;
l) o alarmã de pericol emisã prin apel numeric selectiv (DSC) pe:
(i) canalul 70 VHF; sau
(ii) MF/HF pe frecvenţele 2187,5 kHz, 8414,5 kHz, 4207,5 kHz, 6312 kHz, 12577 kHz sau 16804,5 kHz;
m) o alarmã de pericol emisã de la navã la uscat printr-o staţie Inmarsat a navei sau un alt furnizor de servicii mobile prin satelit al navei;
n) semnale transmise prin radiobalize pentru localizarea sinistrelor;
o) semnalele aprobate transmise prin instalaţii de radiocomunicaţie, inclusiv transponderele radar pentru ambarcaţiunile de salvare.
2. Este interzisã utilizarea oricãruia dintre semnalele de mai sus, în afarã de cazul când se indicã pericol şi necesitatea acordãrii de ajutor, precum şi utilizarea altor semnale care ar putea fi confundate cu unul dintre semnalele de mai sus.
3. Este necesar sã se acorde atenţie capitolelor corespunzãtoare din Codul internaţional de semnale, Manualul internaţional pentru cãutare şi salvare pentru nave şi aeronave, vol. III, precum şi urmãtoarelor semnale:
a) o bucatã de pânzã de culoare portocalie cu un pãtrat şi un cerc de culoare neagrã sau cu un alt simbol asemãnãtor (pentru reperare aerianã);
b) colorant.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016