Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REZOLUTIA MSC.201(81) din 18 mai 2006  adoptarea amendamentelor la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, asa cum a fost amendata    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REZOLUTIA MSC.201(81) din 18 mai 2006 adoptarea amendamentelor la Conventia internationala din 1974 pentru ocrotirea vietii omenesti pe mare, asa cum a fost amendata

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 483 din 14 iulie 2010
REZOLUŢIA MSC.201(81) din 18 mai 2006
adoptarea amendamentelor la <>Convenţia internaţionalã din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendatã
EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMÃ INTERNAŢIONALÃ
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 483 din 14 iulie 2010


(adoptatã la 18 mai 2006)

Comitetul Securitãţii Maritime,
amintind art. 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale referitor la funcţiile Comitetului,
amintind, de asemenea, art. VIII(b) din <>Convenţia internaţionalã din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS), denumitã în continuare Convenţia, cu privire la procedura de amendare aplicabilã anexei la Convenţie, cu excepţia prevederilor cap. I din aceasta,
luând în considerare, la cea de-a optzeci şi una sesiune a sa, amendamentele la Convenţie, propuse şi difuzate în conformitate cu art. VIII(b)(i) din aceasta,
1. adoptã, în conformitate cu articolul VIII(b)(iv) din Convenţie, amendamentele la Convenţie, al cãror text este prevãzut în anexa la prezenta rezoluţie;
2. stabileşte, în conformitate cu art. VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenţie, cã amendamentele menţionate se vor considera ca fiind acceptate la 1 ianuarie 2010, cu excepţia cazului în care, înainte de aceastã datã, mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante, ale cãror flote comerciale reprezintã în total cel puţin 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale, vor fi notificat obiecţiile lor la aceste amendamente;
3. invitã guvernele contractante la Convenţie sã noteze cã, în conformitate cu art. VIII(b)(vii)(2) din Convenţie, amendamentele vor intra în vigoare la 1 iulie 2010 dupã acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;
4. solicitã secretarului general, în conformitate cu art. VIII(b)(v) din Convenţie, sã transmitã tuturor guvernelor contractante la Convenţie copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor conţinute în anexã;
5. solicitã în plus secretarului general sã transmitã copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie.


ANEXÃ
-----
la Rezoluţia MSC.201(81)
------------------------

AMENDAMENTE
la <>Convenţia internaţionalã din 1974 pentru ocrotirea
vieţii omeneşti pe mare, aşa cum a fost amendatã


CAP. II-2
Construcţie - protecţia contra incendiului, detectarea şi stingerea incendiului

REGULA 9
Localizarea incendiului

1. La alineatul .2 din paragraful 4.1.3.3 se înlocuieşte "." cu "; sau".
2. La paragraful 4.1.3.3, dupã alineatul .2 existent se adaugã noul alineat .3:
".3 ajutaje pentru pulverizarea finã a apei, care au fost încercate şi aprobate în conformitate cu instrucţiunile aprobate de cãtre Organizaţie*."
-------------
* Se face referire la Instrucţiunile revizuite pentru aprobarea instalaţiilor cu sprinkler echivalente acelora menţionate în regula II-2/12 din SOLAS [Rezoluţia A.800(19)].

REGULA 15
Instalaţii pentru combustibil lichid, ulei de ungere şi alte hidrocarburi inflamabile

3. La regula II-2/15, aşa cum a fost amendatã prin Rezoluţia MSC.31(63), textul de dupã titlu se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
"(Paragrafele 2.9 pânã la 2.12 din aceastã regulã se aplicã tuturor navelor construite la 1 februarie 1992 sau dupã aceastã datã, cu excepţia faptului cã referirile la paragrafele 2.10 şi 2.11 din paragrafele 3 şi 4 se aplicã navelor construite la 1 iulie 1998 sau dupã aceastã datã)".

CAP. III
Mijloace şi dispozitive de salvare

REGULA 7
Mijloace de salvare individuale

4. La paragraful 2.1 se introduc noile alineate .1 şi .2:
".1 la navele de pasageri pentru voiaje cu durata mai micã de 24 de ore trebuie sã fie prevãzut un numãr de veste de salvare pentru copii egal cu cel puţin 2,5% din numãrul de pasageri de la bord;
.2 la navele de pasageri pentru voiaje cu durata mai mare de 24 de ore trebuie sã fie prevãzute veste de salvare pentru fiecare copil de la bord;",
şi alineatele .1 şi .2 existente se renumeroteazã ca alineatele .3 şi .4. Cuvântul "şi" se mutã de la sfârşitul alineatului .3 renumerotat la sfârşitul alineatului .4 renumerotat.
5. Dupã alineatul .4 renumerotat din paragraful 2.1 se introduce noul alineat .5:
".5 dacã vestele de salvare prevãzute pentru adulţi nu sunt proiectate pentru a fi purtate de persoane cu o greutate mai mare de 140 kg şi o circumferinţã a bustului mai mare de 1.750 mm, atunci un numãr suficient de accesorii corespunzãtoare trebuie sã fie disponibil la bord pentru a asigura protecţia acestor persoane."

CAP. IV
Radiocomunicaţii

REGULA 7
Instalaţia radio: Generalitãţi

6. Textul existent al alineatului .6.1 din paragraful 1 se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
".6.1 sã poatã transmite un semnal de alertare în caz de sinistru prin serviciul de sateliţi cu orbitã polarã ce opereazã în banda de 406 MHz;".

REGULA 9
Instalaţia radio: Zonele maritime A1 şi A2

7. Textul existent al alineatului .3.3 din paragraful 1 se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
".3.3 prin serviciul de sateliţi geostaţionari INMARSAT printr-o staţie terestrã de navã."

REGULA 10
Instalaţia radio: Zonele maritime A1, A2 şi A3

8. Textul existent al alineatului .4.3 din paragraful 1 se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
".4.3 prin serviciul de sateliţi geostaţionari INMARSAT printr-o staţie suplimentarã terestrã de navã."
9. Textul existent al alineatului .3.2 din paragraful 2 se înlocuieşte dupã cum urmeazã:
".3.2 prin serviciul de sateliţi geostaţionari INMARSAT printr-o staţie terestrã de navã; şi".

CAP. V
Siguranţa navigaţiei

REGULA 22
Vizibilitatea de pe puntea de navigaţie

10. Dupã paragraful 3 existent se adaugã noul paragraf 4:
"4 Fãrã a aduce atingere cerinţelor paragrafelor 1.1, 1.3, 1.4 şi 1.5, schimbarea apei de balast se poate efectua cu condiţia ca:
.1 comandantul sã fi stabilit dacã este sigur sã se procedeze astfel şi sã se ţinã seama de orice unghiuri moarte mãrite sau de câmpurile orizontale reduse cu privire la vizibilitatea ce rezultã din exploatare în scopul asigurãrii cã o supraveghere corespunzãtoare este menţinutã în orice moment;
.2 exploatarea sã se efectueze în conformitate cu planul de management al apei de balast, ţinându-se seama de recomandãrile privind schimbarea apei de balast adoptate de cãtre Organizaţie; şi
.3 începerea şi terminarea exploatãrii sã fie înregistrate în jurnalul navei cu privire la activitãţile de navigaţie conform regulii 28."

----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016