Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REZOLUŢIE MSC.356(92) din 21 iunie 2013  Adoptarea amendamentelor la Protocolul din 1988 privind Convenţia internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare, aşa cum a fost amendat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REZOLUŢIE MSC.356(92) din 21 iunie 2013 Adoptarea amendamentelor la Protocolul din 1988 privind Convenţia internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare, aşa cum a fost amendat

EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 93 din 4 februarie 2015

    Comitetul de Siguranţă Maritimă,
    amintind articolul 28(b) al Convenţiei privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale, referitor la funcţiile Comitetului,
    amintind, de asemenea, articolul VI din Protocolul din 1988 privind Convenţia internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare (denumit în continuare "Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare") referitor la procedurile de amendare,
    luând act de amendamentele propuse la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare pentru a face Codul pentru organizaţiile recunoscute (Codul RO) obligatoriu,
    luând în considerare, în cadrul celei de-a nouăzeci şi doua sesiuni, amendamentele la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, propuse şi difuzate în conformitate cu paragraful 2(a) al articolului VI din acesta,
    1. adoptă, în conformitate cu paragraful 2(d) al articolului VI din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, amendamentele la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, al căror text este prevăzut în anexa la prezenta rezoluţie;
    2. stabileşte, în conformitate cu paragraful 2(f)(ii)(bb) al articolului VI din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, că amendamentele menţionate se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2014, cu excepţia cazului în care, înainte de această dată, mai mult de o treime din părţile la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare sau părţile ale căror flote comerciale reprezintă în total cel puţin 50% din tonajul brut al tuturor flotelor comerciale ale tuturor părţilor vor fi notificat Organizaţiei obiecţiile lor la aceste amendamente;
    3. invită părţile interesate să ia notă de faptul că, în conformitate cu paragraful 2(g)(ii) al articolului VI din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2015 după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;
    4. solicită secretarului general, în conformitate cu paragraful 2(e) al articolului VI din Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare, să transmită copii certificate ale prezentei rezoluţii şi ale textului amendamentelor conţinute în anexă tuturor părţilor la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare;
    5. solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale prezentei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt părţi la Protocolul din 1988 asupra liniilor de încărcare.


    ANEXĂ
    la Rezoluţia MSC.356(92)


                                  AMENDAMENTE
              la anexa B la Protocolul din 1988 privind Convenţia
             internaţională din 1966 asupra liniilor de încărcare,
                             aşa cum a fost amendat

    ANEXA I
    Reguli pentru determinarea liniilor de încărcare

    CAP. I
    Generalităţi

    Regula 2-1 - Autorizarea organizaţiilor recunoscute
    1 Textul existent al regulii 2-1 este înlocuit cu următorul:
    "Administraţia trebuie să autorizeze organizaţiile, inclusiv societăţile de clasificare, menţionate în articolul 13 din Convenţie şi regula 1(2), în conformitate cu prevederile prezentei convenţii şi ale Codului pentru organizaţiile recunoscute (Codul RO), care este format din partea 1 şi partea 2 (ale căror prevederi trebuie să fie considerate ca fiind obligatorii) şi partea 3 (ale cărei prevederi trebuie să fie considerate ca fiind recomandări), astfel cum acesta a fost adoptat de către Organizaţie prin Rezoluţia MSC.349(92) şi astfel cum acesta poate fi amendat de către Organizaţie, cu condiţia că:
    (a) amendamentele la partea 1 şi partea 2 ale Codului RO sunt adoptate, intrate în vigoare şi au efect în conformitate cu prevederile articolului VI al prezentului protocol;
    (b) amendamentele la partea 3 a Codului RO sunt adoptate de către Comitetul de siguranţă maritimă în conformitate cu regulile sale de procedură; şi
    (c) orice amendamente adoptate de către Comitetul de siguranţă maritimă şi de către Comitetul pentru protecţia mediului marin sunt identice şi intră în vigoare sau au efect în acelaşi moment, după caz."

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016