Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REZOLUŢIA MSC. 351(92) din 21 iunie 2013  privind amendamente la Codul Internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REZOLUŢIA MSC. 351(92) din 21 iunie 2013 privind amendamente la Codul Internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994)

EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 579 din 4 august 2014

    Comitetul de siguranţă maritimă,
    amintind art. 28(b) din Convenţia privind crearea Organizaţiei Maritime Internaţionale, referitor la funcţiile comitetului,
    luând notă de Rezoluţia MSC.36(63), prin care s-a adoptat Codul internaţional pentru siguranţa navelor de mare viteză (denumit în continuare Codul HSC 1994), care a devenit obligatoriu conform capitolului X din Convenţia internaţională din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare (SOLAS) (denumită în continuare Convenţia),
    notând, de asemenea, articolul VIII(b) şi regula X/1.1 din Convenţie cu privire la procedura de amendare a Codului HSC 1994,
    luând în considerare amendamentele la Codul HSC 1994, în cadrul celei de a nouăzeci şi doua sesiuni, propuse şi difuzate în conformitate cu articolul VIII(b)(i) din Convenţie,
    1. adoptă, în conformitate cu art. VIII(b)(iv) din Convenţie, amendamentele la Codul internaţional pentru siguranţa navelor de mare viteză (Codul HSC 1994), al căror text este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta rezoluţie;
    2. stabileşte, în conformitate cu art. VIII(b)(vi)(2)(bb) din Convenţie, că amendamentele se vor considera ca fiind acceptate la 1 iulie 2014, cu excepţia cazului în care până la această dată mai mult de o treime din guvernele contractante la Convenţie sau guvernele contractante ale căror flote comerciale reprezintă nu mai puţin de 50% din tonajul brut al flotei comerciale mondiale au notificat obiecţiile lor la aceste amendamente;
    3. invită guvernele contractante să ia notă că, în conformitate cu art. VIII(b)(vii)(2) din Convenţie, amendamentele vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2015, după acceptarea lor în conformitate cu paragraful 2 de mai sus;
    4. solicită secretarului general, în conformitate cu art. VIII(b)(v) din Convenţie, să transmită copii certificate ale prezentei rezoluţii şi textul amendamentelor cuprinse în anexă tuturor guvernelor contractante la Convenţie;
    5. solicită, de asemenea, secretarului general să transmită copii ale acestei rezoluţii şi ale anexei sale membrilor Organizaţiei care nu sunt guverne contractante la Convenţie.


    ANEXĂ
    ──────
la Rezoluţia MSC.351(92)
────────────────────────


                                     AMENDAMENTE
             la Codul internaţional din 1994 pentru siguranţa navelor
                           de mare viteză (Codul HSC 1994)

    CAP. 18
    Cerinţe de exploatare

    1. După paragraful existent 18.5.3 se introduce un nou paragraf, după cum urmează:
    "18.5.4 Membrii echipajului cu responsabilităţi de acces în spaţiu închis sau de salvare trebuie să participe la un exerciţiu de intrare în spaţiu închis şi de salvare, care trebuie să fie organizat la bordul navei cel puţin o dată la două luni."
    2. Paragrafele existente 18.5.4 până la 18.5.10 se renumerotează cu, respectiv, 18.5.5 până la 18.5.11.
    3. Prima frază din paragraful renumerotat 18.5.8 se modifică după cum urmează:
    "18.5.8 Înregistrări în jurnalul de bord
    Data când au loc adunările, detaliile cu privire la exerciţiile de abandon al navei şi exerciţiile în caz de incendiu, exerciţiile cu alte mijloace de salvare, exerciţiile privind accesul în spaţiu închis şi de salvare, precum şi instruirea la bordul navei trebuie să fie înregistrate în jurnalul de bord aşa cum a fost prevăzut de către administraţie."
    4. După paragraful 18.5.11 renumerotat se introduce un nou paragraf, după cum urmează:
    "18.5.12 Exerciţii privind accesul la spaţiu închis şi de salvare
    18.5.12.1 Exerciţiile privind accesul la spaţiu închis şi de salvare trebuie să fie planificate şi efectuate în condiţii de siguranţă, luând în considerare, după caz, indicaţiile prevăzute în recomandările elaborate de Organizaţie*).
_______
    *) Se referă la "Recomandările revizuite privind accesul la spaţiile închise la bordul navelor", adoptate de Organizaţie prin Rezoluţia A.1050(27).

    18.5.12.2 Fiecare exerciţiu privind accesul la spaţiu închis şi de salvare trebuie să cuprindă:
    .1 verificarea şi utilizarea echipamentului individual de protecţie necesar pentru acces;
    .2 verificarea şi utilizarea procedurilor şi echipamentului de comunicare;
    .3 verificarea şi utilizarea instrumentelor de măsurare a atmosferei în spaţiile închise;
    .4 verificarea şi utilizarea echipamentului şi procedurilor de salvare; şi
    .5 instrucţiuni de prim ajutor şi tehnici de resuscitare.
    18.5.12.3 Riscurile asociate spaţiilor închise şi procedurile de la bord pentru accesul în condiţii de siguranţă în aceste spaţii trebuie să ia în considerare, după caz, indicaţiile prevăzute în recomandările elaborate de Organizaţie*).
_________
    *) Se referă la "Recomandările revizuite privind accesul la spaţiile închise la bordul navelor", adoptate de Organizaţie prin Rezoluţia A.1050(27)."

                         _________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016