Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
REZOLUŢIA MSC.102-24-Add.1-Corr.1 din 10 martie 2023 referitoare la rectificările la Convenţia internaţională pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, 1974
────────── Conţinută de ORDINUL nr. 2.093 din 7 decembrie 2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.140 din 18 decembrie 2023. ────────── RAPORTUL Comitetului de siguranţă maritimă privind cea de-a 102-a sesiune a sa Corrigendum ANEXA 1 REZOLUŢIA MSC.474(102) Amendamente la Convenţia internaţională pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, 1974, aşa cum a fost amendată
ANEXĂ Partea B-2 Compartimentare, integritate etanşă la apă şi la intemperii
Regula 12 - Picul prova şi pereţii etanşi din compartimentul maşini, tuneluri de linie de arbori etanşi etc. În paragraful 6.3 renumerotat se adaugă „sau 6.2“ pentru a se citi după cum urmează: "6.3 Dacă picul prova se divizează pentru a reţine două tipuri diferite de lichide, Administraţia poate permite ca peretele de coliziune să fie străpuns de două ţevi, sub puntea pereţilor etanşi la navele de pasageri şi sub puntea de bord liber la navele de marfă, fiecare dintre acestea fiind montată conform paragrafului 6.1 sau 6.2, cu condiţia ca Administraţia să fie de acord cu faptul că nu există nicio alternativă practică privind montarea celei de-a doua ţevi şi cu faptul că, ţinând cont de compartimentarea suplimentară prevăzută în picul prova, siguranţa navei este menţinută."
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email