Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULI din 25 august 2010  de organizare si desfasurare a testului de verificare a cunostintelor in domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu in activitatea de audit financiar    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULI din 25 august 2010 de organizare si desfasurare a testului de verificare a cunostintelor in domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu in activitatea de audit financiar

EMITENT: CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMANIA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 645 din 16 septembrie 2010
ART. 1
Potrivit prevederilor <>art. 10 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, testul de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu se organizeazã de Camera Auditorilor Financiari din România, denumitã în continuare Camera, prin Departamentul de admitere, pregãtire continuã şi stagiari (DAPCS).
ART. 2
Înscrierea la testul de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu
(1) Pentru înscriere la test, persoanele trebuie sã îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii:
- sunt licenţiate ale unei facultãţi cu profil economic; şi
- au o vechime în activitatea financiar-contabilã de minimum 4 ani.
(2) În vederea înscrierii la test, candidaţii vor depune în perioada în care vor avea loc înscrierile, la sediul Camerei din Bucureşti, Str. Sirenelor nr. 67-69, urmãtoarele acte:
- cerere-model (conform anexei care face parte integrantã din prezentele reguli);
- copie a documentului de achitare a taxei de înscriere;
- copie legalizatã a diplomei de licenţã;
- copie a cãrţii de muncã şi adeverinţã, acolo unde este cazul, care sã ateste experienţa în domeniul financiar-contabil;
- copie a actului de identitate;
- cazier juridic în perioada de valabilitate;
- douã fotografii tip buletin.
(3) DAPCS va elibera în momentul înscrierii legitimaţia de participare la examen.
ART. 3
Data de organizare a testului şi centrele de examinare
Camera va publica pe site-ul propriu data şi perioada în care vor avea loc înscrierile, tematica de examen, precum şi locul şi data în care va avea loc testul, centrele de examinare şi alte informaţii suplimentare.
ART. 4
Desfãşurarea testului de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu
(1) a) Testul de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu va avea douã secţiuni:
- secţiunea de test-grilã: vor exista 3 variante de rãspuns din care o singurã variantã de rãspuns va fi corectã;
- secţiunea scrisã.
b) Timpul alocat completãrii testului este de 3 ore.
(2) Intrarea în salã a candidaţilor se va face cu o jumãtate de orã înainte de ora de începere a examenului, pe baza legitimaţiei de acces şi a cãrţii de identitate/buletinului de identitate.
(3) Odatã cu începerea examenului se interzice intrarea oricãrui candidat în sala de examen.
(4) Lucrãrile candidaţilor sunt secrete. Pentru asigurarea caracterului secret, numele, prenumele şi numãrul de legitimaţie ale fiecãrui candidat se vor înscrie în colţul negru al lucrãrii, care se va sigila la predarea acesteia.
(5) Candidaţii nu au voie în sala de examen cu niciun material în afara pixului sau a stiloului.
(6) La ieşirea din salã candidaţii vor preda toate materialele primite şi vor semna pentru predarea lucrãrii de examen.
ART. 5
Rezultatele testului de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu
(1) Verificarea probelor testului se va face de cãtre o comisie de verificare, aprobatã de cãtre Consiliul Camerei.
(2) Punctajul de promovare trebuie sã fie minimum 7.
(3) Pe baza punctajelor obţinute, evidenţiate în listele aferente, comisia de verificare va întocmi procesul-verbal de comunicare a rezultatelor testului de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu.
(4) Rezultatele testului se vor publica pe site-ul Camerei.
(5) Rezultatul afişat de comisia de verificare se poate contesta o singurã datã, în termen de 48 de ore (douã zile lucrãtoare) de la afişare. Contestaţiile se depun la sediul Camerei.
(6) Soluţionarea contestaţiilor va fi fãcutã de o comisie formatã din alte persoane decât cele din comisia de verificare. Comisia va reexamina testele ale cãror rezultate au fost contestate şi va publica rezultatele pe site în termen de 7 zile lucrãtoare de la depunerea contestaţiilor.
(7) Candidaţii care au realizat minimum 7 puncte sunt declaraţi admişi. Candidaţii declaraţi admişi la testul de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu vor urma procedurile de înscriere stabilite prin Normele privind perioada de pregãtire profesionalã practicã a stagiarilor în activitatea de audit financiar.
ART. 6
Taxa de înscriere la testul de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu
Taxa de înscriere la testul de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu nu se ramburseazã în cazul neprezentãrii.
ART. 7
La data publicãrii prezentei hotãrâri în Monitorul Oficial al României, Partea I, <>Hotãrârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 109/2008 privind aprobarea Regulilor de organizare a testului de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 136 din 21 februarie 2008, se abrogã.


ANEXĂ
-----
la reguli
---------

CERERE
de înscriere la testul de verificare a
cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil
pentru accesul la stagiu

- model -

Subsemnatul/Subsemnata, ......................................, nãscut/nãscutã la data de ..............., în comuna (oraşul) ......................................, cu domiciliul în localitatea ...................................., str. .............. nr. ......, bl. ....., sc. ...., et. ....., ap ......, judeţul/sectorul ............................, legitimat/legitimatã cu buletin/carte de identitate/paşaport seria ......... nr. ....................., eliberat de ................. la data de ..................., cod numeric personal ...................................., telefon: domiciliu .............., serviciu: ................, mobil: ................, e-mail: ..............,
solicit înscrierea la testul de verificare a cunoştinţelor în domeniul financiar-contabil pentru accesul la stagiu.
Anexez:
- copie legalizatã a diplomei de licenţã;
- copie a cãrţii de muncã;
- adeverinţã care atestã experienţa în domeniul financiar-contabil;
- copie a actului care atestã deţinerea calitãţii de expert contabil;
- copie a actului de identitate;
- cazier juridic în perioada de valabilitate;
- douã fotografii tip buletin;
- copie a documentului de achitare a taxei de înscriere.


...... ...........
(data) (semnãtura)


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016