Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 8 noiembrie 2023  de organizare şi funcţionare a Comisiei Naţionale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 8 noiembrie 2023 de organizare şi funcţionare a Comisiei Naţionale "Limes"

EMITENT: Ministerul Culturii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1047 din 20 noiembrie 2023
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. 3.570 din 8 noiembrie 2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.047 din 20 noiembrie 2023.
──────────
    ART. 1
    (1) Comisia Naţională „Limes“, denumită în continuare Comisia, este o comisie de specialitate cu rol ştiinţific şi de coordonare, fără personalitate juridică şi care funcţionează pe lângă Ministerul Culturii.
    (2) Din Comisie fac parte specialişti şi experţi atestaţi de Ministerul Culturii cu activităţi de cercetare, protejare sau didactice privind bunurile de patrimoniu cultural care alcătuiesc frontiera Imperiului Roman în România, propuşi de instituţii muzeale cu profil arheologic, de cercetare sau de învăţământ superior, precum şi de Ministerul Culturii.
    (3) Comisia propune priorităţi şi ţinte pentru cercetările arheologice efectuate prin Programul naţional „Limes“, denumit în continuare Programul, cu privire la bunurile de patrimoniu cultural imobil ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul României, ce vor fi propuse spre nominalizare sau sunt nominalizate (componente), precum şi la valoarea universală excepţională, respectiv la valoarea universală excepţională potenţială a frontierelor Imperiului Roman pe teritoriul României în ansamblul lor, urmărind asigurarea păstrării autenticităţii şi integrităţii acestora.
    (4) Comisia sprijină părţile interesate, respectiv autorităţile judeţene, locale, proprietarii, alte instituţii şi organizaţiile care fac parte din comitetele de organizare UNESCO (COU), precum şi orice alte organizaţii cu atribuţii în domeniu sau a căror activitate poate avea impact asupra bunurilor de patrimoniu cultural imobil ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul actual al României, pentru stabilirea priorităţilor şi obiectivelor care trebuie urmărite în cadrul cercetărilor arheologice şi lucrărilor de intervenţie din cadrul acestora, şi le va evalua, cu scopul fundamentării deciziilor Comisiei Naţionale de Arheologie, Comisiei Naţionale a Monumentelor Istorice, comisiilor zonale ale monumentelor istorice şi ale altor comisii de specialitate cu atribuţii în domeniu, urmărind asigurarea păstrării autenticităţii, integrităţii şi valorii universale excepţionale, existente sau potenţiale.

    ART. 2
    (1) Membrii Comisiei sunt numiţi prin ordin al ministrului culturii pentru un mandat de 2 ani, care poate fi reînnoit, consecutiv, o singură dată.
    (2) Prevederile Ordinului ministrului culturii nr. 2.706/2023 pentru aprobarea Codului de conduită etică şi integritate al membrilor comisiilor de specialitate din domeniile patrimoniu cultural şi monumente de for public, care funcţionează la nivelul Ministerului Culturii şi serviciilor publice deconcentrate ale acestuia, se aplică în mod corespunzător şi membrilor Comisiei.
    (3) Calitatea de membru al Comisiei încetează în următoarele situaţii:
    a) încheierea valabilităţii mandatului;
    b) încălcarea prevederilor legale şi/sau ale prezentului regulament;
    c) demisie înaintată în scris preşedintelui Comisiei;
    d) absenţa nemotivată la 2 şedinţe ale Comisiei într-un an;
    e) revocarea mandatului;
    f) deces;
    g) când, în urma unei hotărâri judecătoreşti definitive şi irevocabile, este condamnat pentru una dintre faptele prevăzute şi sancţionate în legătură cu exercitarea profesiei;
    h) la cerere;
    i) alte situaţii prevăzute de lege.

    (4) În cazul în care unul din membrii Comisiei pierde această calitate, în condiţiile prevăzute la alin. (3), ministrul culturii numeşte prin ordin un nou membru, pentru perioada rămasă din respectivul mandat, la propunerea instituţiei care a desemnat membrul al cărui mandat a încetat.
    (5) Pentru evitarea conflictelor de interese, pe perioada exercitării mandatului, membrii nu vor asista la dezbaterile şi la votul privind acele documentaţii supuse analizării şi avizării la a căror pregătire, elaborare, verificare au participat sau participă aceştia, soţii ori soţiile sau rudele până la gradul IV, precum şi în cazul în care ar avea o relaţie contractuală, în desfăşurare, inclusiv un raport de serviciu, cu persoane fizice ori juridice care au calitatea de elaborator, comanditar sau beneficiar al respectivelor documentaţii.
    (6) În scopul cunoaşterii şi asumării angajamentelor prevăzute la alin. (5), membrii Comisiei semnează, până cel târziu la prima şedinţă la care participă, declaraţia privind imparţialitatea, interesele şi confidenţialitatea, potrivit modelului cuprins în anexa care face parte integrantă din prezentul regulament.
    (7) Declaraţiile privind imparţialitatea, interesele şi confidenţialitatea se înaintează Biroului permanent, care va monitoriza şi va evalua situaţiile privind existenţa unor potenţiale conflicte de interese.
    (8) În situaţia nerespectării de către un membru al Comisiei a obligaţiilor prevăzute la alin. (5), Biroul permanent propune ministrului culturii, printr-un referat, înlocuirea membrului în cauză.
    (9) Nedepunerea în termen a declaraţiei prevăzute la alin. (6) sau nerespectarea de către un membru a obligaţiilor prevăzute la alin. (5) atrage încetarea mandatului de membru în Comisie.
    (10) Cvorumul de şedinţă al Comisiei este asigurat de prezenţa a jumătate plus unu din membri, iar deciziile se adoptă cu majoritatea simplă a celor prezenţi.
    (11) În procesul-verbal de şedinţă se notează deciziile adoptate, numărul de voturi pentru, împotrivă, abţinerile şi recuzările, după caz.

    ART. 3
    Comisia are următoarele atribuţii:
    a) coordonează din punct de vedere ştiinţific Programul naţional „Limes“, avizează şi verifică activitatea Biroului permanent organizat conform art. 6;
    b) formulează, la cerere, puncte de vedere de specialitate care să fundamenteze deciziile Ministerului Culturii, Comisiei Naţionale de Arheologie şi Comisiei Naţionale a Monumentelor Istorice, comisiilor zonale ale monumentelor istorice şi ale altor comisii de specialitate cu atribuţii în domeniu, ale instituţiilor organizatoare ale cercetării arheologice, cu privire la strategii, norme, documentaţii de amenajare a teritoriului, urbanism, documentaţii tehnice, proiecte şi rapoarte de cercetare arheologică, asigurarea interpretării, intervenţii asupra bunurilor de patrimoniu cultural ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul actual al României, referitoare la asigurarea păstrării autenticităţii şi integrităţii bunurilor, a valorii universale excepţionale a frontierelor Imperiului Roman de pe teritoriul României în ansamblul lor, precum şi cu urmărirea priorităţilor şi obiectivelor cuprinse în programele de gestiune şi protecţie;
    c) propune selecţia siturilor şi metodologia de delimitare a bunurilor nominalizate şi a zonelor lor de protecţie, în vederea nominalizării, extinderii bunurilor culturale deja înscrise sau a propunerii de modificare a bunurilor nominalizate şi a zonelor de protecţie a acestora;
    d) analizează şi formulează propunerea de declaraţie de valoare universală excepţională a frontierei Imperiului Roman pe teritoriul actual al României - Limesul dunărean;
    e) solicită, prin Biroul permanent, instituţiilor responsabile rezultatul cercetărilor anterioare efectuate în zonele ce le-au fost repartizate, pentru bunurile de patrimoniu cultural imobil, precum şi orice alte documente considerate necesare;
    f) analizează şi propune spre aprobare Ministerului Culturii programele de protecţie şi gestiune pentru siturile care fac parte din frontierele Imperiului Roman din România;
    g) împreună cu coordonatorii ştiinţifici ai diferitelor sectoare de Limes, oferă sprijin de specialitate consiliilor judeţene în elaborarea planurilor anuale de protecţie şi gestiune;
    h) analizează şi transmite spre aprobare Ministerului Culturii prognoza, planificarea activităţilor trimestriale din cadrul Programului şi bugetul aferent, raportul anual, precum şi alte raportări solicitate, elaborate de Biroul permanent în colaborare cu instituţiile responsabile, în baza propunerilor coordonatorilor ştiinţifici pentru diferitele sectoare de Limes;
    i) analizează rezultatele cercetărilor contractate în cadrul Programului, asupra cărora se pronunţă din punct de vedere ştiinţific, formulează concluzii şi recomandări;
    j) solicită şi preia de câte ori este necesar de la instituţiile implicate în Program, precum şi de la experţi informaţii privind progresele înregistrate în derularea Programului;
    k) în exercitarea atribuţiilor sale, Comisia urmăreşte corelarea cu prevederile Ghidului operaţional pentru implementarea Convenţiei patrimoniului mondial, sesizează persoanele juridice şi fizice cu atribuţii în domeniul de activitate al Comisiei şi colaborează în acest sens cu Institutul Naţional al Patrimoniului (INP);
    l) analizează şi aprobă rapoartele anuale de monitorizare a bunurilor de patrimoniu cultural imobil ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul României, elaborate de coordonatorii ştiinţifici pentru diferitele sectoare de Limes, sub coordonarea Biroului permanent;
    m) aprobă conţinutul Revistei „Limes - Frontiera Imperiului Roman în România“, realizată şi publicată prin intermediul instituţiilor responsabile, şi asigură comunicarea valorii universale excepţionale, respectiv a valorii universale excepţionale potenţiale a frontierelor Imperiului Roman pe teritoriul României în ansamblul lor;
    n) reprezintă România, potrivit mandatului încredinţat de către ministrul culturii, în relaţiile internaţionale legate de strategiile comune privind frontiera Imperiului Roman, la întrunirile Grupului de la Bratislava, recunoscut de UNESCO ca organism internaţional de consultare ştiinţifică în problemele care privesc bunul serial transnaţional unic frontierele Imperiului Roman;
    o) propune Ministerului Culturii strategia de cercetare arheologică a obiectivelor care alcătuiesc frontiera Imperiului Roman de pe teritoriul României, planuri de acţiune, norme şi metodologii privind protejarea acestora;
    p) înaintează Comisiei Naţionale de Arheologie propuneri de priorităţi de cercetare arheologică identificate în cadrul procedurii de înscriere în Lista patrimoniului mondial;
    q) sprijină cu informaţii, date şi studii derularea procedurilor de clasare ca monument istoric a siturilor arheologice care alcătuiesc frontiera Imperiului Roman de pe teritoriul României;
    r) îndeplineşte alte atribuţii potrivit prevederilor legislaţiei în vigoare.


    ART. 4
    Preşedintele Comisiei are următoarele atribuţii:
    a) propune calendarul lucrărilor şi al întâlnirilor trimestriale;
    b) conduce lucrările Comisiei;
    c) stabileşte programul de lucru şi problemele care urmează a fi dezbătute şi le propune aprobării prin vot membrilor Comisiei;
    d) asigură legătura Comisiei cu Ministerul Culturii, instituţiile responsabile, autorităţile judeţene, locale, proprietarii, alte instituţii şi organizaţiile care fac parte din COU, precum şi orice alte organizaţii cu atribuţii în domeniu sau a căror activitate poate avea impact asupra bunurilor de patrimoniu cultural imobil ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul României;
    e) aduce la cunoştinţa Ministerului Culturii neîndeplinirea prerogativelor membrilor, ale specialiştilor şi instituţiilor cu care Comisia colaborează;
    f) răspunde de funcţionarea lucrărilor Comisiei;
    g) convoacă şedinţele extraordinare ale Comisiei ori de câte ori este necesar sau la solicitarea Ministerului Culturii, după caz;
    h) urmăreşte respectarea termenelor decise în cadrul Comisiei pentru realizarea măsurilor stabilite;
    i) monitorizează activitatea ştiinţifică a Comisiei, pe care o discută în şedinţele ordinare sau extraordinare;
    j) reprezintă Comisia în comitetele de organizare UNESCO ale frontierei Imperiului Roman pe teritoriul României, odată cu înfiinţarea acestora, conform Ordonanţei Guvernului nr. 47/2000 privind stabilirea unor măsuri de protecţie a monumentelor istorice care fac parte din Lista patrimoniului mondial, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 564/2001, cu modificările şi completările ulterioare.


    ART. 5
    Şedinţele Comisiei nu sunt publice, însă la activitatea acesteia pot lua parte, în funcţie de subiectele aflate pe ordinea de zi, şi alte persoane, astfel:
    a) invitaţi din partea instituţiilor care elaborează documentaţii aflate pe ordinea de zi;
    b) invitaţi specialişti şi experţi în domeniile arheologiei şi monumentelor istorice sau istorici, autorităţi publice sau alte instituţii specializate în domeniul arheologiei;
    c) reprezentanţi ai Ministerului Culturii şi ai serviciilor publice deconcentrate ale acestuia;
    d) reprezentanţi ai Institutului Naţional al Patrimoniului cu atribuţii în inventarierea şi evidenţa monumentelor istorice, precum şi în relaţie cu patrimoniul mondial - UNESCO;
    e) punctul focal pentru Convenţia patrimoniu mondial;
    f) membrii Biroului permanent al Comisiei;
    g) alte persoane, cu acordul majorităţii simple a membrilor Comisiei.


    ART. 6
    (1) Biroul permanent al Comisiei, denumit în continuare Biroul, este organ executiv cu rol de realizare a activităţilor de secretariat ale Comisiei, de gestiune a Programului şi diseminare a rezultatelor acestuia.
    (2) Biroul implementează deciziile Comisiei, precum şi ale comitetelor de organizare UNESCO ale frontierei Imperiului Roman pe teritoriul României şi ţine legătura nemijlocită cu coordonatorii ştiinţifici pentru diferitele sectoare ale Limes şi autorităţile, instituţiile şi organizaţiile reprezentate în COU, precum şi cu alte persoane fizice sau juridice cu atribuţii în domeniu sau a căror activitate poate avea impact asupra bunurilor de patrimoniu cultural imobil ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul României.
    (3) Biroul este format din 3 (trei) membri, angajaţi ai instituţiilor responsabile cu coordonarea Programului.
    (4) Activitatea Biroului permanent al Comisiei este finanţată din bugetul Programului, prin instituţiile responsabile, conform legii.

    ART. 7
    Biroul are următoarele atribuţii:
    a) asigură secretariatul Comisiei prin organizarea logistică a şedinţelor, alcătuirea ordinii de zi, întocmirea procesului-verbal şi a listei de prezenţă, centralizarea documentelor şedinţelor împreună cu documentaţiile analizate în Comisie şi transmiterea spre arhivare Institutului Naţional al Patrimoniului, constatarea situaţiilor prevăzute la art. 2 şi aducerea acestora la cunoştinţa preşedintelui;
    b) elaborează prognoza, planificarea activităţilor trimestriale din cadrul Programului şi bugetul aferent, în colaborare cu instituţiile responsabile, în baza propunerilor coordonatorilor ştiinţifici ai diferitelor sectoare de Limes şi le înaintează Comisiei spre avizare;
    c) elaborează raportul anual al Comisiei, în baza rapoartelor trimestriale realizate de instituţiile responsabile, şi îl înaintează Comisiei spre avizare. Rapoartele trimestriale ale instituţiilor responsabile se includ pe ordinea de zi şi se pun la dispoziţia membrilor Comisiei;
    d) coordonează, în colaborare cu INP, activitatea de monitorizare desfăşurată de coordonatorii ştiinţifici ai diferitelor sectoare de Limes şi elaborează anual, în baza rapoartelor realizate de coordonatorii ştiinţifici ai diferitelor sectoare de Limes, rapoarte de monitorizare pe care le înaintează, în termen de 30 de zile de la finalizarea monitorizării, comitetelor de organizare UNESCO (COU) ale frontierei Imperiului Roman pe teritoriul României;
    e) contribuie la realizarea monitorizării periodice a implementării măsurilor;
    f) centralizează rezultatele cercetărilor contractate în cadrul Programului şi le înaintează Comisiei;
    g) sprijină instituţiile responsabile în realizarea Revistei „Limes - Frontiera Imperiului Roman în România“ şi o transmite Comisiei în vederea aprobării conţinutului;
    h) împreună cu persoanele desemnate de Comisie, editează Revista „Limes - Frontiera Imperiului Roman în România“, actualizează conţinutul paginii de internet www.limesromania.ro şi asigură comunicarea valorii universale excepţionale, respectiv a valorii universale excepţionale potenţiale a frontierelor Imperiului Roman pe teritoriul României în ansamblul lor;
    i) ţine legătura cu instituţiile responsabile, coordonatorii ştiinţifici ai diferitelor sectoare de Limes şi cu preşedintele Comisiei, precum şi cu alte persoane fizice şi juridice cu drepturi, obligaţii şi atribuţii în domeniu sau a căror activitate poate avea impact asupra bunurilor de patrimoniu cultural imobil ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul României.


    ART. 8
    (1) Coordonatorii ştiinţifici pentru diferitele sectoare de Limes sunt persoane de specialitate care au rolul de a elabora documentaţiile ştiinţifice pentru bunurile de patrimoniu cultural ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul României în cadrul sectoarelor, de a le monitoriza, de a urmări aplicarea deciziilor Comisiei în teren şi de a informa Biroul şi Comisia.
    (2) Coordonatorii ştiinţifici vor ţine legătura nemijlocită cu preşedintele Comisiei, Biroul, autorităţile publice, instituţiile şi organizaţiile cu atribuţii şi proprietarii.
    (3) Coordonatorii ştiinţifici pentru diferitele sectoare de Limes au următoarele atribuţii:
    a) propun instituţiilor responsabile activităţile trimestriale din cadrul Programului şi bugetul aferent;
    b) monitorizează bunurile de patrimoniu cultural imobil ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul României şi întocmesc anual rapoartele de monitorizare pentru diferitele sectoare în funcţie de responsabilităţi;
    c) elaborează documentaţia ştiinţifică/sprijină elaborarea documentaţiei ştiinţifice necesară/necesare pentru clasarea bunurilor de patrimoniu cultural imobil ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul României ca monumente istorice, potrivit Legii nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, înscrierea/actualizarea datelor din Repertoriul arheologic naţional, elaborarea/actualizarea documentaţiei de nominalizare în Lista patrimoniului mondial UNESCO (LPM), a documentaţiei de extindere/modificare a poziţiilor deja înscrise pe LPM, precum şi a programelor de protecţie şi gestiune (planuri de management);
    d) urmăresc aplicarea în teren a măsurilor propuse de Comisie şi sprijină în acest sens autorităţile administraţiei publice judeţene, locale şi proprietarii;
    e) informează Biroul şi Comisia, ori de câte ori este necesar, asupra acţiunilor şi activităţilor desfăşurate de autorităţile judeţene, locale şi proprietari în privinţa bunurilor de patrimoniu cultural imobil ce au alcătuit frontiera Imperiului Roman pe teritoriul României;
    f) ţin legătura nemijlocită cu preşedintele Comisiei, Biroul, autorităţile administraţiei publice judeţene, locale, proprietarii, instituţiile judeţene cu atribuţii în domeniu şi organizaţiile locale.


    ART. 9
    (1) Pentru activitatea desfăşurată, membrii Comisiei, indiferent de instituţia ai cărei angajaţi sunt, au dreptul la o indemnizaţie pentru activitatea depusă, în lunile în care participă la şedinţe, în vederea decontării cheltuielilor de deplasare şi cazare, în ţară şi în străinătate.
    (2) Indemnizaţia se aprobă prin ordin al ministrului culturii, la propunerea instituţiei responsabile, fără a depăşi cuantumul de 10% din indemnizaţia unei funcţii de secretar de stat.
    (3) Indemnizaţia se suportă din bugetul Programului, prin instituţiile responsabile, conform legii.

    ANEXA 1

    la regulament
    DECLARAŢIE
    privind imparţialitatea, interesele şi confidenţialitatea
    Subsemnatul(a), .........................................., membru(ă) al/a Comisiei Naţionale „Limes“/membru(ă) al/a Biroului permanent al Comisiei Naţionale „Limes“/coordonator ştiinţific pentru diferitele sectoare de Limes, declar pe propria răspundere, sub sancţiunea falsului în declaraţii, prevăzut de art. 326 din Codul penal, următoarele:
    I. Imparţialitate
    Pe durata mandatului, în calitate de membru, nu voi participa la dezbaterile şi la votul comisiei din care fac parte, dacă voi constata că mă aflu în una sau mai multe dintre situaţiile prevăzute de Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei Naţionale „Limes“, aprobat prin Ordinul ministrului culturii nr. 3.570/2023.
    Nu am niciun interes de natură să afecteze imparţialitatea mea pe parcursul procesului de deliberare în cadrul comisiei din care fac parte.

    II. Interese

┌──────────────────────────────────────┐
│1. Asociat sau acţionar la societăţi │
│comerciale, precum şi membru în │
│asociaţii, fundaţii sau alte │
│organizaţii neguvernamentale, care au │
│legătură cu obiectul de activitate al │
│comisiei: │
├────────────────────┬─────────────────┤
│Unitatea │Calitatea │
│- denumirea şi │deţinută │
│adresa - │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│1.1. .... │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┴─────────────────┤
│2. Calitatea de membru în organele de │
│conducere, administrare şi control ale│
│societăţilor comerciale, ale │
│asociaţiilor sau fundaţiilor ori ale │
│altor organizaţii neguvernamentale, │
│care au legătură cu obiectul de │
│activitate al comisiei: │
├────────────────────┬─────────────────┤
│Unitatea │Calitatea │
│- denumirea şi │deţinută │
│adresa - │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│2.1. …. │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┼─────────────────┤
│ │ │
└────────────────────┴─────────────────┘


    Mă angajez ca, pe durata mandatului, dacă sesizez iminenţa unui conflict de interese cu privire la un subiect de pe ordinea de zi ori altă situaţie care constituie sau care poate genera un conflict de interese, să înştiinţez de îndată comisia/secretariatul comisiei, să mă abţin de la dezbateri şi luarea deciziei, inclusiv de la vot.

    III. Confidenţialitate
    Mă angajez să păstrez confidenţialitatea informaţiilor şi datelor cu caracter personal pe care le voi obţine sau le voi afla ca efect al calităţii mele de membru al comisiei, cu excepţia datelor şi documentelor care, potrivit legii, constituie informaţii de interes public sau a căror comunicare se face în interes public, pe toată durata mandatului şi după încetarea acestuia, potrivit prevederilor legii.


    Declar că am luat cunoştinţă de prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei Naţionale „Limes“, aprobat prin Ordinul ministrului culturii nr. 3.570/2023, şi sunt de acord ca datele mele personale să fie utilizate de către Ministerul Culturii în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE, iar numele meu să fie făcut public pe perioada în care deţin calitatea de membru al Comisiei Naţionale „Limes“/membru al Biroului permanent al Comisiei Naţionale „Limes“/coordonator ştiinţific pentru diferitele sectoare de Limes, pe www.limesromania.ro. Înţeleg şi sunt de acord ca Ministerul Culturii să păstreze datele personale colectate cu termen de păstrare permanent, în condiţiile prevăzute de Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    Semnătura
    .........................
    Data
    .................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016