Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 8 august 2024  de organizare şi funcţionare a Comisiei Naţionale de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare (CNATDCU)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 8 august 2024 de organizare şi funcţionare a Comisiei Naţionale de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare (CNATDCU)

EMITENT: Ministerul Educaţiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 799 din 12 august 2024
──────────
    Aprobat prin ORDIN nr. 5.760 din 8 august 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 799 din 12 august 2024.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    Comisia Naţională de Atestare a Titlurilor, Diplomelor şi Certificatelor Universitare, denumită în continuare CNATDCU, este un organism consultativ, fără personalitate juridică, al Ministerului Educaţiei, denumit în continuare ME.

    ART. 2
    CNATDCU se constituie şi îşi desfăşoară activitatea potrivit prevederilor prezentului regulament, aprobat în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare.

    ART. 3
    (1) Membrii CNATDCU sunt personalităţi de prestigiu academic şi ştiinţific, cultural şi moral, recunoscute pe plan naţional/internaţional, numite prin ordin al ministrului educaţiei pentru un mandat de 4 ani.
    (2) Pot fi membri ai CNATDCU cadre didactice, având cel puţin funcţia didactică de conferenţiar ori echivalentă obţinută în străinătate, membri ai Academiei Române şi ai unor instituţii de cultură, care deţin atestatul de abilitare şi/sau calitatea de conducător de doctorat.

    ART. 4
    Misiunea membrilor CNATDCU este aceea de a sprijini ME în exercitarea atribuţiilor în interesul întregului sistem de învăţământ superior.

    ART. 5
    Principiile care stau la baza activităţii CNATDCU sunt următoarele:
    a) asigurarea transparenţei;
    b) asigurarea imparţialităţii;
    c) asigurarea reprezentativităţii profesionale şi instituţionale;
    d) „toleranţă zero“ faţă de fenomenul plagiatului.


    ART. 6
    (1) În cadrul activităţii desfăşurate, membrii CNATDCU respectă reglementările legale în vigoare privind incompatibilităţile şi conflictele de interese.
    (2) Membrii CNATDCU care se află în situaţie de conflict de interese notifică acest fapt preşedintelui CNATDCU sau preşedintelui comisiei de specialitate, după caz, şi nu iau parte la evaluare sau la adoptarea deciziei prin vot.
    (3) Se află în situaţia de conflict de interese persoana implicată în procedura de evaluare, în situaţia existenţei unui interes personal, în cazurile în care:
    a) este soţ, afin ori rudă până la gradul al II-lea cu persoana al cărei dosar este evaluat, inclusiv cu conducătorul de doctorat, după caz;
    b) participă în calitatea de membru CNATDCU la analizarea unei situaţii care are legătură cu instituţia din care face parte ca membru al comunităţii universitare;
    c) a beneficiat în ultimii 3 ani anteriori evaluării ori beneficiază în prezent de foloase de orice natură din partea persoanei evaluate, incluziv a conducătorului de doctorat, după caz.
    d) Este beneficiar al evaluării comisiei, chiar dacă nu participă la vot.

    (4) Persoana care formează obiectul evaluării în ceea ce priveşte presupusa situaţie de conflict de interese are dreptul de a-şi formula punctul de vedere cu privire la această situaţie în termen de 3 zile de la data comunicării de către CNATDCU.
    (5) Nu se includ în aceste situaţii colaborările ocazionale cu instituţiile organizatoare de studii universitare de doctorat (IOSUD) în cauză, cum ar fi participarea la comisii de doctorat sau abilitare, altele decât cele aflate în analiza directă a CNATDCU.

    ART. 7
    (1) La nivelul fiecărei structuri a CNATDCU, adoptarea deciziilor se realizează prin votul membrilor.
    (2) Pentru a adopta o decizie, membrii structurilor CNATDCU pot vota atât în cadrul şedinţelor, cât şi de la distanţă, exprimându-şi dreptul la vot prin mijloace electronice, în termenul indicat.
    (3) Cvorumul necesar pentru adoptarea deciziilor în cadrul structurilor CNATDCU este de jumătate plus unu din numărul total al membrilor cu drept de vot, dacă metodologiile specifice de lucru nu prevăd altfel.
    (4) Adoptarea deciziilor se realizează prin votul „pentru“ a jumătate plus unu din numărul total al membrilor cu drept de vot ai structurii ori ai comisiei de lucru stabilite, conform metodologiilor de lucru aplicabile.

    ART. 8
    Participarea la şedinţele CNATDCU poate fi asigurată şi prin videoconferinţă.

    ART. 9
    În vederea asigurării posibilităţii de vot electronic, documentele supuse aprobării sunt transmise membrilor structurilor CNATDCU, de regulă, cu cel puţin 3 zile înaintea termenului-limită pentru exprimarea votului.

    CAP. II
    Structura organizatorică a CNATDCU
    ART. 10
    (1) Structurile din componenţa CNATDCU sunt:
    a) Consiliul general al CNATDCU;
    b) comisiile de specialitate;
    c) comisiile de lucru, numite pe durată determinată de preşedintele CNATDCU sau de preşedinţii comisiilor de specialitate, membri ai Consiliului General, după caz, pentru sarcini specifice, inclusiv pentru soluţionarea contestaţiilor.

    (2) Membrii comisiilor de lucru prevăzute la alin. (1) lit. c) sunt selectaţi pe perioadă determinată din Registrul de experţi CNATDCU, aprobat prin ordin al ministrului educaţiei.
    (3) Prin excepţie de la prevederile alin. (2), în situaţia în care în Registrul de experţi CNATDCU nu sunt membri experţi în domeniul/domeniile ştiinţifice pentru care se constituie comisia de lucru sau aceştia se află în stare de incompatibilitate conform art. 6, în comisiile de lucru pot fi numiţi experţi externi pe durată determinată prin ordin al ministrului educaţiei, la propunerea preşedintelui CNATDCU.

    ART. 11
    Membrii Consiliului general, membrii comisiilor de specialitate şi membrii comisiilor de lucru sunt membri ai CNATDCU.

    ART. 12
    Activitatea CNATDCU este coordonată de un preşedinte şi 2 vicepreşedinţi.

    ART. 13
    Activitatea fiecărei comisii de specialitate este coordonată de un preşedinte şi un vicepreşedinte.

    CAP. III
    Atribuţiile CNATDCU
    ART. 14
    CNATDCU are, în principal, următoarele atribuţii:
    a) propune standardele minimale naţionale necesare şi obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice de conferenţiar şi profesor din învăţământul superior, a atestatului de abilitare, precum şi a diplomei de doctor. Aceste standarde se aprobă prin ordin al ministrului educaţiei, la propunerea CNATDCU;
    b) analizează procedura administrativă desfăşurată la nivelul instituţiei de învăţământ superior privind acordarea atestatului de abilitare;
    c) analizează procedura administrativă desfăşurată la nivelul instituţiei de învăţământ superior privind acordarea diplomei de doctor;
    d) emite un aviz conform cu privire la respectarea procedurii administrative desfăşurate la nivelul IOSUD şi respectarea criteriilor minimale pentru acordarea diplomei de doctor;
    e) verifică, pe baza unei sesizări sau a unui plan de verificare, respectarea standardelor minimale şi a procedurii administrative în cazul concursurilor pentru ocuparea posturilor de conferenţiar şi profesor din învăţământul superior, precum şi a acordării atestatului de abilitare, finalizate cu cel mult 3 ani înainte de sesizare sau de decizia de efectuare a verificării;
    f) prezintă anual Ministerului Educaţiei un raport privind activităţile desfăşurate şi propunerile de măsuri de îmbunătăţire;
    g) elaborează Ghidul naţional privind redactarea tezelor de doctorat;
    h) se pronunţă asupra contestaţiilor formulate împotriva hotărârilor comisiilor de etică universitară din cadrul instituţiilor de învăţământ superior, pentru soluţionarea sesizărilor privind abaterile de la normele de etică şi deontologie universitară în obţinerea documentelor şi titlurilor universitare;
    i) propune ministrului educaţiei, pe baza unui raport întocmit ca urmare a constatării abaterilor de la normele de etică şi deontologie universitară, aplicarea uneia sau a mai multora dintre măsurile prevăzute la art. 174 din Legea învăţământului superior nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare;
    j) elaborează Regulamentul de ordine interioară;
    k) alte atribuţii stabilite conform legii.


    CAP. IV
    Consiliul general
    ART. 15
    Consiliul general al CNATDCU, denumit în continuare Consiliul general, este format din maximum 43 de membri: preşedintele Consiliului general, 2 vicepreşedinţi, preşedinţii comisiilor de specialitate, un reprezentant al studenţilor, cu drept de vot, un membru al federaţiei sindicale reprezentative din învăţământul superior de stat cu cei mai mulţi membri şi alte personalităţi marcante, numiţi prin ordin al ministrului educaţiei.

    ART. 16
    Consiliul general este condus de un preşedinte şi de 3 vicepreşedinţi, numiţi de ministrul educaţiei pentru întreaga durată a mandatului CNATDCU.

    ART. 17
    Preşedintele Consiliului general este şi preşedinte al CNATDCU, iar vicepreşedinţii Consiliului general sunt şi vicepreşedinţi ai CNATDCU.

    ART. 18
    În cazul vacantării unui loc în componenţa Consiliului general se procedează la numirea unui nou membru prin ordin al ministrului educaţiei. Noul membru îşi exercită atribuţiile conform prezentului regulament până la expirarea mandatului 2024-2028 al CNATDCU.

    ART. 19
    Consiliul general este convocat de către ministrul educaţiei, de către preşedintele CNATDCU, de către vicepreşedintele delegat de acesta sau la cererea a cel puţin o treime dintre membrii Consiliului general.

    ART. 20
    Consiliul general se întruneşte, de regulă, cel puţin o dată la două luni sau ori de câte ori este necesar.

    ART. 21
    Deciziile Consiliului general sunt adoptate prin votul membrilor acestuia, cvorumul necesar fiind de jumătate plus unu din numărul total al membrilor Consiliului general. Votul poate fi exprimat atât în cadrul şedinţelor organizate cu prezenţă fizică şi/sau în sistem de videoconferinţă, cât şi de la distanţă, prin e-mail, într-un interval de timp stabilit în acest scop, în situaţiile în care nu este necesară prezenţa fizică şi/sau în sistem de videoconferinţă. Deciziile adoptate sunt consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor de lucru organizate.

    ART. 22
    Consiliul general are, în principal, următoarele atribuţii şi competenţe:
    a) monitorizează respectarea reglementărilor, procedurilor şi standardelor în vigoare în activitatea comisiilor de specialitate, întocmind rapoarte anuale diseminate Ministerului Educaţiei;
    b) aprobă şi propune ministrului educaţiei acţiunile necesare îmbunătăţirii activităţii CNATDCU, rezultate ca urmare a monitorizării;
    c) adoptă decizii în conformitate cu prevederile prezentului regulament;
    d) analizează şi validează/invalidează motivat propunerile comisiilor de specialitate cu privire la acordarea/neacordarea atestatului de abilitare;
    e) analizează şi validează/invalidează motivat propunerile comisiilor de specialitate cu privire la acordarea/neacordarea diplomei de doctor;
    f) analizează şi validează/invalidează motivat propunerile comisiilor de lucru privind soluţionarea contestaţiilor;
    g) analizează şi validează/invalidează propunerile comisiilor de specialitate privind recunoaşterea diplomelor de doctor obţinute în străinătate;
    h) elaborează, validează şi înaintează spre aprobare ministrului educaţiei propunerile privind metodologia de verificare a desfăşurării concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice din instituţiile de învăţământ superior;
    i) elaborează, validează şi înaintează spre aprobare ministrului educaţiei propunerile privind metodologia de evaluare periodică a conducătorilor de doctorat;
    j) elaborează, aprobă şi înaintează ministrului educaţiei raportul privind resursa umană pentru activităţile didactice din instituţiile de învăţământ superior;
    k) aprobă comisiile de lucru nominalizate din Registrul de experţi pentru realizarea unor activităţi specifice, inclusiv comisiile de contestaţii;
    l) decide asupra participării membrilor săi sau a constituirii unor comisii de lucru, pe durată determinată, şi pentru alte tipuri de activităţi specifice, în condiţiile legii;
    m) aprobă Ghidul naţional privind redactarea tezelor de doctorat, la propunerea comisiilor de specialitate;
    n) aprobă Regulamentul de ordine interioară;
    o) alte atribuţii stabilite în condiţiile legii.


    CAP. V
    Preşedintele CNATDCU
    ART. 23
    (1) Preşedintele CNATDCU are următoarele atribuţii:
    a) stabileşte ordinea de zi a şedinţelor de lucru ale Consiliului general;
    b) conduce lucrările Consiliului general;
    c) reprezintă CNATDCU în relaţia cu ministrul educaţiei;
    d) poate propune înfiinţarea unor comisii de lucru, pe perioadă determinată, pentru îndeplinirea unor sarcini atribuite de ministrul educaţiei;
    e) poate convoca Consiliul general sau comisiile de specialitate, ori de câte ori este necesar;
    f) emite deciziile şi avizele CNATDCU, în baza voturilor exprimate de membrii Consiliului general;
    g) alte atribuţii stabilite de ministrul educaţiei.

    (2) Preşedintele CNATDCU poate delega vicepreşedinţilor CNATDCU unele dintre atribuţiile sale, pe perioadă determinată sau nedeterminată.
    (3) Ordinea de zi se publică pe pagina web a CNATDCU.
    (4) Ordinea de zi a şedinţelor de lucru ale Consiliului general poate fi completată în şedinţă prin decizie a membrilor Consiliului general.

    ART. 24
    În cazul imposibilităţii exercitării atribuţiilor de preşedinte al CNATDCU, vicepreşedinţii CNATDCU exercită prin rotaţie, în ordine alfabetică, atribuţiile de preşedinte al CNATDCU, în perioada de indisponibilitate a preşedintelui numit al CNATDCU.

    CAP. VI
    Comisiile de specialitate
    ART. 25
    Comisiile de specialitate ale CNATDCU sunt constituite din experţi în domeniul/domeniile ştiinţifice arondate.

    ART. 26
    Activitatea fiecărei comisii de specialitate este coordonată de un preşedinte şi un vicepreşedinte, numiţi prin ordin al ministrului educaţiei.

    ART. 27
    Numărul membrilor unei comisii de specialitate, număr impar, este stabilit astfel încât să asigure calitatea evaluării printr-o încărcare uniformă şi rezonabilă a acestora şi principiul reprezentativităţii profesionale.

    ART. 28
    Ministrul educaţiei poate dispune completarea comisiilor de specialitate cu noi experţi şi în timpul derulării unui mandat al CNATDCU, după aceeaşi procedură şi aceleaşi principii de selecţie aplicabile la începutul mandatului.

    ART. 29
    Comisia de specialitate are, în principal, următoarele atribuţii şi competenţe:
    a) analizează, conform metodologiei de lucru aplicabile, procedura administrativă desfăşurată la nivelul instituţiei de învăţământ superior privind acordarea atestatului de abilitare şi verifică respectarea standardelor minimale aplicabile; formulează către Consiliul general propunerea de acordare/neacordare a atestatului de abilitare;
    b) analizează procedura administrativă desfăşurată la nivelul instituţiei de învăţământ superior privind acordarea diplomei de doctor, precum şi respectarea criteriilor minimale, conform metodologiei specifice aprobate prin ordin al ministrului educaţiei; formulează către Consiliul general propunerea de acordare/neacordare a titlului de doctor;
    c) evaluează solicitările adresate Centrului Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor CNRED privind recunoaşterea diplomelor de doctor obţinute în străinătate;
    d) elaborează propunerile standardelor minimale naţionale necesare şi obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice de conferenţiar şi profesor din învăţământul superior, a atestatului de abilitare, precum şi a diplomei de doctor;
    e) evaluează şi formulează propuneri în legătură cu acordarea indemnizaţiei de merit, în conformitate cu prevederile Legii nr. 118/2002 pentru instituirea indemnizaţiei de merit, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 859/2003 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 118/2002 pentru instituirea indemnizaţiei de merit şi a Regulamentului de funcţionare a Comisiei naţionale pentru acordarea indemnizaţiei de merit, cu modificările şi completările ulterioare;
    f) propune Ghidul naţional privind redactarea tezelor de doctorat;
    g) alte atribuţii stabilite conform legii.


    ART. 30
    Preşedintele comisiei de specialitate are următoarele atribuţii:
    a) coordonează, inclusiv prin mijloace electronice, activitatea comisiei de specialitate;
    b) reprezintă comisia în cadrul Consiliului general;
    c) participă la adoptarea deciziilor Consiliului general, prin exprimarea votului atât în cadrul şedinţelor, cât şi de la distanţă, prin mijloace electronice;
    d) realizează evidenţa participării membrilor la activităţile comisiei;
    e) alte atribuţii stabilite conform legii.


    ART. 31
    (1) În cazul imposibilităţii exercitării atribuţiilor de către preşedintele comisiei de specialitate, atribuţiile se preiau de către vicepreşedinte.
    (2) Preşedintele comisiei de specialitate poate delega vicepreşedintelui comisiei unele dintre atribuţiile sale, pe perioadă determinată sau nedeterminată.

    CAP. VII
    Comisiile de lucru
    ART. 32
    Membrii Consiliului general sau preşedintele CNATDCU pot decide înfiinţarea unor comisii de lucru pe durată determinată.

    ART. 33
    Membrii comisiilor de lucru sunt selectaţi din Registrul de experţi CNATDCU, aprobat prin ordin al ministrului educaţiei. În situaţii excepţionale, din comisiile de lucru pot face parte şi membri externi.

    ART. 34
    Consiliul general aprobă comisiile de lucru, pe durată determinată, pentru realizarea unor activităţi specifice, inclusiv comisiile de contestaţii.

    ART. 35
    Activitatea fiecărei comisii de lucru este coordonată de un preşedinte, desemnat prin decizia de aprobare a comisiei de lucru.

    ART. 36
    Preşedintele comisiei de lucru înaintează Consiliului general propunerea comisiei de lucru cu privire la soluţionarea contestaţiei ori a sarcinii specifice date în lucru.

    CAP. VIII
    Revocarea membrilor CNATDCU
    ART. 37
    Membrii CNATDCU au următoarele obligaţii:
    a) de a participa la şedinţele de lucru şi activităţile din cadrul CNATDCU;
    b) de a respecta normele etice sau de deontologie profesională;
    c) de a îndeplini sarcinile ce le revin ca urmare a calităţii deţinute, în termenele stabilite;
    d) de a declara orice situaţie de conflict de interese menţionată la art. 6 alin. (3);
    e) de a nu deţine o funcţie de demnitar public şi de nu a fi membru în structurile de conducere ale partidelor politice.


    ART. 38
    În cazul neîndeplinirii obligaţiilor prevăzute la art. 37, Consiliul general ori ministrul educaţiei poate declanşa procedura privind încetarea mandatului înainte de termen.

    ART. 39
    (1) Procedura de încetare a calităţii de membru CNATDCU înainte de terminarea mandatului se desfăşoară în următoarele condiţii:
    a) la cererea scrisă a persoanei care doreşte încetarea calităţii de membru;
    b) în caz de deces;
    c) la solicitarea formulată de cel puţin jumătate plus unul din numărul total al membrilor cu drept de vot din Consiliul general al CNATDCU ori a ministrului educaţiei;
    d) inactivitate pentru o perioadă mai mare de 6 luni;
    e) în cazul apariţiei situaţiilor de incompatibilitate.

    (2) În situaţia prevăzută la alin. (1) lit. c), Consiliul general al CNATDCU va solicita punctul de vedere al persoanei împotriva căreia s-a declanşat procedura de încetare a mandatului.
    (3) Pentru situaţiile prevăzute la alin. (1) Consiliul general al CNATDCU va întocmi un raport pe care îl va înainta ministrului educaţiei.
    (4) Ministerul Educaţiei analizează raportul înaintat de Consiliul general al CNATDCU, iar în baza acestuia decide asupra încetării mandatului înainte de termen a membrului CNATDCU care îndeplineşte una dintre condiţiile alin. (1).
    (5) Pe locul rămas vacant se numeşte un nou membru, prin ordin al ministrului educaţiei. Noul membru îşi exercită atribuţiile conform prezentului regulament până la expirarea mandatului 2024-2028 al CNATDCU.

    CAP. IX
    Dispoziţii finale
    ART. 40
    Deciziile structurilor CNATDCU pot fi contestate, conform metodologiilor de desfăşurare a activităţilor specifice, aprobate prin ordin al ministrului educaţiei.

    ART. 41
    Ministrul educaţiei sau un reprezentant al acestuia poate participa de drept la şedinţele Consiliului general şi la şedinţele comisiilor de specialitate, în calitate de observator, fără drept de vot.

    ART. 42
    (1) Activitatea CNATDCU, în condiţiile legii, este coordonată de direcţia generală care gestionează învăţământul superior din cadrul Ministerului Educaţiei.
    (2) CNATDCU beneficiază de un secretariat tehnic care se constituie şi funcţionează prin ordin al ministrului educaţiei. În secretariatul tehnic este inclus şi un consilier juridic, cu atribuţii specifice exclusiv în acest sens.

    ART. 43
    În realizarea atribuţiilor care îi revin, CNATDCU beneficiază de suportul unor sisteme informatice, asigurate de Ministerul Educaţiei, prin Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior şi a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării (UEFISCDI).

    ART. 44
    Resursele materiale şi financiare necesare funcţionării CNATDCU şi comisiilor de lucru ale acestuia sunt asigurate de către ME, în condiţiile legii.

    ART. 45
    Bugetul CNATDCU este gestionat prin UEFISCDI şi se constituie pe bază contractuală între ME şi UEFISCDI sau din alte surse legal constituite, gestionate de UEFISCDI.

    ART. 46
    Pentru participarea la activităţile specifice, raportată de preşedinţii structurilor componente, membrii CNATDCU primesc, pentru fiecare două luni de activitate, o indemnizaţie brută egală cu 1/20 din valoarea brută a salariului de bază, corespunzător coeficientului de ierarhizare maxim, al unui profesor universitar din instituţii de învăţământ superior finanţate din fonduri publice, conform legii.

    ART. 47
    Pentru participarea la şedinţe de lucru cu prezenţă fizică, organizate cu aprobarea preşedintelui CNATDCU, membrilor CNATDCU le sunt decontate cheltuielile de transport, diurnă şi cazare, în condiţiile legii şi în limitele bugetului alocat cu această destinaţie.

    ART. 48
    Remunerarea activităţii desfăşurate în afara activităţii de bază de către membrii comisiilor de lucru ale CNATDCU, inclusiv pentru activităţile desfăşurate online, şi decontarea cheltuielilor de transport, diurnă şi cazare ale acestora pentru participarea la şedinţe de lucru se fac în condiţiile legii şi în limitele bugetului alocat cu această destinaţie.

    ART. 49
    Remunerarea activităţilor desfăşurate de CNATDCU se realizează, de regulă, în termen de 60 de zile de la data desfăşurării unei şedinţe de consiliu general.

    ART. 50
    În termen de cel mult 6 luni de la data intrării în vigoare a prezentului regulament, CNATDCU propune spre aprobare ministrului educaţiei Ghidul naţional privind redactarea tezelor de doctorat.

    ART. 51
    Datele cu caracter personal ale persoanelor implicate în procesele de evaluare sunt prelucrate în cadrul platformei informatice, cu respectarea prevederilor Regulamentului Uniunii Europene 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).

    ART. 52
    Dosarele aflate în curs de soluţionare la data încetării mandatului CNATDCU 2020-2024, precum şi dosarele în care susţinerea publică a tezei se realizează înainte de începerea anului universitar 2024-2025 sunt analizate cu respectarea procedurilor legale în vigoare la data susţinerii.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016