Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 7 octombrie 2021  de organizare şi funcţionare a Clubului Sportiv Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 7 octombrie 2021 de organizare şi funcţionare a Clubului Sportiv "Dinamo" Bucureşti

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1033 din 29 octombrie 2021
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. 148 din 7 octombrie 2021, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.033 din 29 octombrie 2021.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Clubul Sportiv „Dinamo“ Bucureşti, denumit în continuare Clubul, este club sportiv de drept public, instituţie publică cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Afacerilor Interne, denumit în continuare M.A.I.
    (2) Clubul este organizat şi funcţionează în baza dispoziţiilor Legii educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Hotărârii Guvernului nr. 416/2007 privind structura organizatorică şi efectivele Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.
    (3) Clubul are sediul în municipiul Bucureşti, şos. Ştefan cel Mare nr. 7-9, sectorul 2.
    (4) Clubul îşi desfăşoară activitatea şi în localitatea Ghermăneşti, judeţul Ilfov, la baza nautică, respectiv prin Centrul Sportiv Braşov, în municipiul Braşov, str. Nicopole nr. 34, judeţul Braşov.

    ART. 2
    (1) Clubul exercită, potrivit normelor legale în vigoare, atribuţiile ce îi revin în domeniul activităţii sportive, având drept obiect de activitate performanţa, selecţia, pregătirea şi participarea la competiţii interne şi internaţionale, precum şi asigurarea condiţiilor corespunzătoare nevoilor de pregătire fizică şi sportivă a personalului M.A.I., respectiv pentru organizarea şi sprijinirea activităţilor de educaţie fizică şi sport necesare structurilor ministerului, în limita posibilităţilor materiale şi a resursei umane de care dispune.
    (2) Personalul Clubului este format din funcţionari publici cu statut special - poliţişti şi personal contractual.
    (3) În cadrul Clubului îşi desfăşoară activitatea şi participanţi la activitatea sportivă, în baza unor contracte de activitate sportivă încheiate potrivit dispoziţiilor Legii nr. 69/2000, cu modificările şi completările ulterioare, şi voluntari, în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, cu modificările ulterioare.

    ART. 3
    (1) Clubul are însemne proprii: insignă, steag, emblemă şi culori - alb, roşu.
    (2) Ziua Clubului este 14 mai.

    ART. 4
    Clubul prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu dispoziţiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE şi ale Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), precum şi cu alte prevederi legale naţionale incidente în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal, în scopul îndeplinirii atribuţiilor ce îi revin.

    CAP. II
    Finanţarea Clubului
    ART. 5
    (1) Finanţarea Clubului se asigură potrivit Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi Legii nr. 69/2000, cu modificările şi completările ulterioare, din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, după cum urmează:
    a) subvenţii de la bugetul de stat;
    b) venituri obţinute din activităţi economice realizate în legătură directă cu scopul şi obiectul de activitate al Clubului ori alte prestări de servicii;
    c) venituri obţinute din chirii;
    d) venituri obţinute din reclamă şi publicitate;
    e) donaţii, sponsorizări, cotizaţii şi contribuţii băneşti sau în natură ale simpatizanţilor;
    f) venituri obţinute din organizarea de manifestări culturale şi sportive, precum şi din concursuri artistice, publicaţii, prestaţii editoriale, studii sau proiecte;
    g) venituri obţinute din valorificarea bunurilor aflate în patrimoniul Clubului ori a produselor din activităţi proprii sau anexe;
    h) indemnizaţii obţinute din participarea la competiţiile şi demonstraţiile sportive;
    i) penalităţi aplicate participanţilor la activitatea sportivă, potrivit regulamentelor de ordine interioară ale disciplinelor sportive din cadrul Clubului;
    j) sume obţinute din transferurile sportivilor;
    k) alte venituri, în condiţiile legii.

    (2) Pentru atragerea de venituri proprii, Clubul poate încheia contracte/convenţii, în condiţiile legii.
    (3) Tarifele privind serviciile prestate de către Club se aprobă prin dispoziţie a preşedintelui Clubului.

    ART. 6
    (1) Clubul pune la dispoziţia personalului propriu, cu titlu gratuit, bazele sportive pentru realizarea pregătirii fizice.
    (2) Clubul asigură personalului şi rezerviştilor instituţiilor de ordine publică, apărare şi securitate naţională o reducere în cuantum de 50% din tariful perceput pentru activităţile sportive de iniţiere şi agrement.

    ART. 7
    (1) Clubul asigură hrănirea şi cazarea participanţilor la activităţile sportive.
    (2) Cheltuielile ocazionate de hrănirea şi cazarea participanţilor la activităţile sportive se asigură în conformitate cu prevederile Normelor financiare pentru activitatea sportivă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.447/2007, cu modificările şi completările ulterioare.
    (3) Pentru desfăşurarea activităţilor prevăzute la alin. (1), la sediul Clubului, la Baza Nautică Ghermăneşti şi la Centrul Sportiv Braşov funcţionează cămine destinate cazării sportivilor, cantine pentru sportivi şi puncte de desfacere.

    ART. 8
    În funcţie de necesitate sau pentru obţinerea de venituri proprii, în cadrul Clubului se pot amenaja şi alte baze sportive destinate practicării unor discipline sportive care nu sunt utilizate pentru sportul de performanţă, destinate cu prioritate activităţii fizice de iniţiere şi agrement a personalului M.A.I. şi publicului interesat.

    ART. 9
    (1) Clubul poate asigura, contra cost, cazarea şi hrănirea personalului M.A.I., a altor persoane, precum şi a altor categorii de efective care au dreptul la norme de hrană în natură, prin intermediul căminelor, cantinelor şi al punctelor de desfacere în locaţiile Clubului.
    (2) Clubul poate asigura ocazional, contra cost, cazarea şi hrănirea altor participanţi la activităţile sportive, în spaţiile proprii special amenajate în locaţiile Clubului.
    (3) Finanţarea activităţilor prevăzute la alin. (1) şi (2) se asigură din veniturile proprii, provenite din sumele încasate de la beneficiarii serviciilor, precum şi din fondul de rulment constituit potrivit normelor legale în vigoare.

    CAP. III
    Organizarea Clubului
    ART. 10
    (1) Activitatea Clubului este organizată şi se desfăşoară pe servicii, secţii, birouri, compartimente, precum şi în discipline sportive afiliate la federaţiile sportive naţionale şi internaţionale de specialitate.
    (2) Disciplinele sportive sunt structurate pe grupe de copii, juniori, tineret şi seniori.

    ART. 11
    Structura organizatorică a Clubului este constituită potrivit statului de organizare aprobat prin ordin al ministrului afacerilor interne şi are următoarea componenţă:
    1. conducerea;
    2. financiar-contabilitate (la nivel de serviciu);
    3. Serviciul resurse umane, care are în componenţă:
    a) Compartimentul recrutare şi încadrare personal;
    b) Compartimentul gestiune resurse umane;
    c) Compartimentul formare iniţială şi continuă;
    d) Compartimentul securitate şi sănătate în muncă;
    e) Compartimentul organizare;

    4. Compartimentul asistenţă psihologică;
    5. Compartimentul juridic;
    6. Compartimentul secretariat, documente clasificate şi arhivă;
    7. Compartimentul relaţii publice;
    8. logistica Clubului, asigurată de următoarele structuri:
    8.1. Serviciul patrimoniu imobiliar, reparaţii, intervenţii şi protecţia mediului, format din:
    a) Compartimentul administrare patrimoniu imobiliar;
    b) Compartimentul intervenţii şi reparaţii curente;
    c) Compartimentul protecţia mediului;

    8.2. Serviciul intendenţă şi suport tehnic, format din:
    a) Compartimentul intendenţă (hrănire, cazare şi echipare);
    b) Compartimentul suport tehnic;

    8.3. Biroul implementare proiecte şi dezvoltare;
    8.4. Biroul achiziţii publice;

    9. Compartimentul comunicaţii şi tehnologia informaţiei;
    10. Compartimentul structura de securitate;
    11. Serviciul organizare şi instruire sportivă, care are în componenţă următoarele:
    a) Compartimentul organizare sportivă;
    b) Compartimentul instruire sportivă;
    c) Compartimentul activităţi sportive de agrement şi iniţiere;

    12. Secţia sporturi individuale;
    13. Centrul Sportiv Braşov (la nivel de secţie sportivă);
    14. Secţia jocuri sportive;
    15. Cabinetul medical sportiv.


    ART. 12
    Organigrama Clubului este prevăzută în anexa nr. 1.

    ART. 13
    (1) În exercitarea atribuţiilor, Clubul acţionează conform normelor din domeniul sportului de performanţă, emise de Ministerul Tineretului şi Sportului, precum şi de către federaţiile sportive de specialitate.
    (2) Pentru realizarea obiectivelor de performanţă, Clubul colaborează cu Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, cu celelalte cluburi şi asociaţii sportive din România şi din alte ţări, cu instituţii şi organisme ale autorităţilor publice, organizaţii nonguvernamentale, societăţi, persoane fizice sau juridice de drept public/privat române sau străine, precum şi cu unităţi subordonate M.A.I., conform diagramei prevăzute în anexa nr. 2.

    CAP. IV
    Atribuţiile Clubului
    ART. 14
    Clubul are următoarele atribuţii principale:
    a) aplică în activitatea proprie strategia generală a organizării şi dezvoltării sportului de performanţă la nivel naţional şi internaţional, adoptată de către autorităţile competente;
    b) asigură condiţii organizatorice, metodice, financiare şi logistice, cum ar fi: echipamentul sportiv, cazarea în spaţiile proprii, transportul cu mijloace proprii, hrănirea prin intermediul cantinelor, asistenţa medicală de specialitate şi asistenţa psihologică, necesare pentru pregătirea sportivilor, în vederea creşterii potenţialului valoric şi competitiv şi obţinerii de performanţe la nivelul parametrilor naţionali şi internaţionali;
    c) asigură participarea sportivilor, precum şi a antrenorilor şi a celorlalţi membri ai colectivelor tehnice la competiţiile interne şi internaţionale stabilite de Comitetul Olimpic şi Sportiv Român şi federaţiile sportive de specialitate;
    d) organizează competiţii sportive interne şi internaţionale proprii dotate cu „Cupa Dinamo“ sau purtând alte denumiri;
    e) desfăşoară activităţi de cunoaştere, selecţie, pregătire şi promovare a sportivilor talentaţi, cu calităţi pentru practicarea sportului de performanţă la nivelul cerinţelor naţionale şi internaţionale;
    f) asigură creşterea competenţei profesionale a antrenorilor şi tehnicienilor săi, în raport cu normele generale în vigoare şi cu obiectivele de performanţă ale Clubului;
    g) acţionează, în condiţiile legii, pentru asigurarea tehnico-materială a procesului de pregătire sportivă şi competiţională, precum şi pentru dezvoltarea şi modernizarea bazei materiale proprii;
    h) propune spre aprobare conducerii M.A.I. proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al Clubului;
    i) acordă, în raport cu prevederile legale, drepturile materiale şi de stimulare pentru sportivi, antrenori, tehnicieni şi celelalte categorii de personal;
    j) desfăşoară activităţi de marketing şi publicitate pentru promovarea imaginii Clubului şi a rezultatelor obţinute, precum şi pentru atragerea de venituri proprii;
    k) stabileşte şi dezvoltă relaţii interne şi internaţionale în domeniul sportului de performanţă, încheind în acest scop convenţii, contracte şi acorduri cu caracter sportiv şi economic, în condiţiile legii;
    l) organizează activităţi de iniţiere şi agrement sportiv, contra cost, la disciplinele sportive menţionate în Planul anual privind organizarea şi realizarea serviciilor de iniţiere sportivă, agrement sportiv, precum şi a altor evenimente şi manifestări culturale şi sportive de către Clubul Sportiv „Dinamo“ Bucureşti, aprobat de către secretarul general al M.A.I.;
    m) sprijină Direcţia generală management resurse umane şi structurile M.A.I., la solicitare, pentru desfăşurarea educaţiei fizice şi activităţii de pregătire sportivă a personalului, precum şi evaluarea efectivelor privind dezvoltarea capacităţilor motrice, necesare îndeplinirii misiunilor încredinţate;
    n) sprijină Academia de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza“ şi instituţiile de formare a personalului din M.A.I. pentru desfăşurarea probei de evaluare a performanţei fizice în cadrul concursurilor de admitere în unităţile de învăţământ universitar şi postliceal ale M.A.I.;
    o) în situaţii deosebite, la solicitare, sprijină structurile M.A.I. pentru susţinerea misiunilor de ordine şi siguranţă publică;
    p) iniţiază şi desfăşoară alte activităţi pentru îndeplinirea sarcinilor ce revin M.A.I. în domeniul sportului de performanţă.


    CAP. V
    Conducerea Clubului
    ART. 15
    (1) Conducerea Clubului se exercită de către preşedinte, care are în subordine nemijlocită 3 vicepreşedinţi. Preşedintele şi vicepreşedinţii îndeplinesc atribuţiile stabilite prin fişa postului.
    (2) În cadrul Clubului este prevăzută şi funcţia de preşedinte de onoare al Clubului.
    (3) Numirea în funcţia de preşedinte de onoare se face din rândul unor personalităţi, foşti sau actuali sportivi sau tehnicieni ai Clubului, ca o recunoaştere a meritelor de excepţie şi a aportului deosebit la realizarea obiectivelor de performanţă ale Clubului.
    (4) Numirea preşedintelui de onoare al Clubului se face prin ordin al ministrului afacerilor interne, la propunerea motivată a preşedintelui Clubului, cu avizul secretarului general al M.A.I.
    (5) Preşedintele de onoare al Clubului nu beneficiază de drepturi de personal şi alte sume băneşti.

    ART. 16
    (1) Preşedintele Clubului se subordonează nemijlocit secretarului general al M.A.I.
    (2) Preşedintele Clubului are calitatea de ordonator terţiar de credite.

    ART. 17
    În vederea asigurării managementului activităţilor şi structurilor din subordinea sa, preşedintele Clubului emite dispoziţii pentru aplicarea legislaţiei în vigoare, în limitele acesteia şi ale competenţelor Clubului, care au caracter obligatoriu pentru întregul personal şi structurile aflate în subordine.

    ART. 18
    Preşedintele răspunde în faţa conducerii ministerului de întreaga activitate pe care o desfăşoară Clubul.

    ART. 19
    (1) În absenţa preşedintelui, conducerea Clubului se exercită de către unul dintre vicepreşedinţi sau de către o altă persoană, desemnată prin dispoziţia zilnică pe unitate.
    (2) Calitatea de ordonator de credite poate fi delegată înlocuitorilor de drept sau altor persoane împuternicite în acest scop, cu excepţia conducătorului Compartimentului financiar-contabil, prin actul de delegare precizându-se competenţele delegate şi condiţiile delegării, conform art. 20 alin. (4) din Legea nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 20
    Numirea în funcţii şi stabilirea atribuţiilor, competenţelor şi responsabilităţilor personalului din subordine se fac de către preşedintele Clubului, în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare, precum şi cu cele ale statului de organizare.

    ART. 21
    Conducerea serviciilor, secţiilor sportive, birourilor şi compartimentelor se exercită de către şefii acestora, care răspund de întreaga activitate desfăşurată de către personalul din subordine în faţa preşedintelui sau a vicepreşedinţilor, după caz, potrivit competenţelor stabilite.

    ART. 22
    În cadrul Clubului se constituie Consiliul de coordonare, organ colegial cu rol consultativ, care propune strategia de dezvoltare în plan sportiv şi orientează întreaga activitate de performanţă a Clubului.

    ART. 23
    (1) Consiliul de coordonare se constituie pentru o perioadă de 4 ani, cât durează un ciclu olimpic.
    (2) Din Consiliul de coordonare fac parte personalul cu funcţii de conducere din cadrul Clubului, preşedintele de onoare al Clubului, tehnicieni, antrenori, sportivi, precum şi reprezentanţi din partea M.A.I.
    (3) Componenţa nominală a Consiliului de coordonare se stabileşte, la propunerea preşedintelui Clubului, prin dispoziţie a secretarului general al M.A.I.
    (4) Preşedintele Clubului este şi preşedintele Consiliului de coordonare.

    ART. 24
    Consiliul de coordonare se convoacă semestrial sau ori de câte ori este nevoie şi are următoarele atribuţii principale:
    a) stabileşte strategia şi direcţiile prioritare ale activităţii Clubului, elaborând în acest scop obiective privind activitatea sportivă de performanţă, care se supun aprobării secretarului general al M.A.I.;
    b) analizează anual activitatea desfăşurată şi rezultatele obţinute de Club în competiţiile sportive interne şi internaţionale;
    c) dezbate şi prezintă propuneri privind înfiinţarea sau desfiinţarea de discipline sportive;
    d) analizează evoluţia şi perspectiva disciplinelor sportive în raport cu obiectivele de performanţă ale Clubului şi în reprezentarea internaţională a sportului românesc, stabilind măsuri pentru întărirea celor cu pondere şi tradiţie la jocurile olimpice, campionatele mondiale şi campionatele europene;
    e) identifică măsuri pentru a asigura condiţii corespunzătoare pregătirii şi participării în competiţii a disciplinelor sportive, în strânsă concordanţă cu cerinţele antrenamentului modern, ale ridicării şi menţinerii performanţelor sportive la nivelul parametrilor internaţionali, care se aprobă de către preşedintele Clubului;
    f) identifică măsuri pentru selecţia, pregătirea şi promovarea sportivilor pe baza normelor şi criteriilor elaborate de federaţiile sportive de specialitate, precum şi în raport cu profilul şi cerinţele specifice fiecărei discipline sportive, care se aprobă de către preşedintele Clubului;
    g) propune măsuri pentru dotarea şi asigurarea tehnico-materială a Clubului, pentru creşterea şi buna gospodărire a mijloacelor financiare ale Clubului;
    h) orientează activitatea sportivilor şi personalului Clubului în domeniul pregătirii profesionale şi de specialitate, ridicării nivelului de cultură şi educaţie, întăririi disciplinei şi responsabilităţii în procesul de pregătire şi competiţional;
    i) dezbate şi propune modificări cu privire la însemnele şi culorile Clubului;
    j) în baza actelor normative în vigoare, poate propune preşedintelui Clubului aprobarea de norme interne pentru premierea/recompensarea performanţelor deosebite obţinute de sportivii şi tehnicienii Clubului în competiţiile interne şi internaţionale;
    k) identifică soluţii pentru rezolvarea problemelor sociale ale sportivilor pe timpul practicării sportului de performanţă, precum şi la retragerea acestora din activitatea sportivă competiţională;
    l) iniţiază şi contribuie la realizarea unor activităţi de marketing, publicitate, sponsorizare internă şi internaţională, editare de publicaţii sportive etc.


    ART. 25
    În cadrul Clubului, pe lângă disciplinele sportive, se constituie colective tehnice, având în componenţă participanţi la activitatea sportivă care pot contribui la obţinerea performanţelor deosebite la acţiunile sportive internaţionale, precum şi la dezvoltarea concepţiilor de pregătire şi participare la competiţii a sportivilor.

    CAP. VI
    Atribuţiile serviciilor, birourilor şi compartimentelor din cadrul Clubului
    SECŢIUNEA 1
    Financiar-contabilitate
    ART. 26
    Structura financiar-contabilitate, organizată la nivel de serviciu, îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) organizează, conduce şi ţine contabilitatea proprie, respectiv contabilitatea financiară şi contabilitatea de gestiune, conform normelor legale în vigoare, astfel:
    1. înregistrează în contabilitate bunurile materiale, titlurile de valoare, numerarul, alte drepturi şi obligaţii deţinute cu orice titlu şi efectuează operaţiuni economice;
    2. ţine contabilitatea imobilizărilor pe categorii şi pe fiecare obiect de evidenţă;
    3. ţine contabilitatea stocurilor cantitativ şi valoric pe fiecare gestiune în parte;
    4. asigură înregistrarea în contabilitate a elementelor de activ la costul de achiziţie, de producţie sau la valoarea justă pentru alte intrări decât cele prin achiziţie sau producţie, după caz;
    5. înregistrează în contabilitate creanţele şi debitele rezultate din activitatea curentă a Clubului la valoare nominală;
    6. ţine contabilitatea clienţilor şi furnizorilor, a celorlalte creanţe şi obligaţii pe categorii, precum şi pe fiecare persoană fizică sau juridică în parte;
    7. ţine contabilitatea plăţilor de casă şi a cheltuielilor efective pe subdiviziunile clasificaţiei bugetare, potrivit bugetului aprobat;
    8. ţine contabilitatea veniturilor pe feluri de venituri, după caz;
    9. stabileşte rezultatul execuţiei bugetare, anual, prin închiderea conturilor de cheltuieli efective şi a conturilor de surse din care au fost efectuate;

    b) asigură operarea la zi a registrelor de contabilitate obligatorii, respectiv: Registrul-jurnal, Registrul-inventar şi Registrul cartea mare, în conformitate cu prevederile legale;
    c) întocmeşte situaţiile financiare trimestriale şi anuale, situaţiile informative lunare, precum şi alte raportări financiar-contabile, pe care le transmite Direcţiei generale financiare din cadrul M.A.I., şi depune formularele specifice în sistemul naţional de raportare - Forexebug;
    d) organizează activităţi de încasări şi plăţi cu numerar, prin casieria Clubului;
    e) organizează şi conduce evidenţa angajamentelor bugetare şi legale în conformitate cu normele metodologice elaborate de Ministerul Finanţelor;
    f) organizează şi conduce contabilitatea de gestiune;
    g) organizează şi desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu asupra proiectelor de operaţiuni prevăzute de lege, precum şi pentru alte operaţiuni specifice activităţii proprii stabilite de ordonatorul terţiar de credite, conform reglementărilor legale din domeniu;
    h) organizează şi desfăşoară activitatea de control financiar intern ulterior asupra activităţii financiar-contabile, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
    i) asigură plata la timp şi în conformitate cu dispoziţiile legale a salariilor şi altor drepturi băneşti cuvenite personalului Clubului;
    j) organizează instruirea sistematică în domeniile de specialitate ale personalului din cadrul serviciului;
    k) întocmeşte şi prezintă spre aprobare proiectul bugetului anual de venituri şi cheltuieli al Clubului;
    l) organizează şi asigură încasarea şi evidenţa donaţiilor/sponsorizărilor către Club, în bani şi natură, precum şi a sumelor provenite din activităţi economice, publicitare, taxe, închirieri de spaţii şi terenuri şi altele asemenea, în condiţiile legii;
    m) efectuează inventarierea anuală a disponibilităţilor în lei şi în valută din casieria unităţii, a disponibilităţilor aflate în conturi la trezorerie sau la bănci, a creanţelor potenţiale înregistrate în afara bilanţului (scrisori de garanţie bancară, contracte de asigurare de tip casco), a creanţelor şi obligaţiilor faţă de terţi şi efectuează orice alte activităţi ce revin în sarcina structurii financiar-contabilitate cu ocazia inventarierii;
    n) întocmeşte şi transmite la structura de specialitate a ordonatorului principal de credite situaţia privind monitorizarea numărului de posturi şi a cheltuielilor de personal, respectiv situaţia privind execuţia cheltuielilor de personal, conform prevederilor legale în vigoare;
    o) asigură arhivarea şi păstrarea în condiţii de siguranţă a documentelor şi actelor justificative specifice activităţii desfăşurate în cadrul structurii financiar-contabilitate, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare;
    p) depune şi preia de la trezorerie şi de la alte instituţii bancare documentele specifice;
    q) întocmeşte şi actualizează proceduri privind activitatea de contabilitate.


    SECŢIUNEA a 2-a
    Serviciul resurse umane
    ART. 27
    (1) Serviciul resurse umane îndeplineşte următoarele atribuţii generale:
    a) prezintă conducerii Clubului strategia resurselor umane şi, împreună cu factorii de decizie, asigură atragerea, încadrarea şi dezvoltarea resurselor umane;
    b) asigură implementarea actelor normative, strategiilor şi politicilor de resurse umane ale M.A.I.

    (2) Compartimentul recrutare şi încadrare personal are următoarele atribuţii:
    a) asigură, cu respectarea prevederilor legale, activitatea de recrutare, selecţie, cunoaştere, verificare, încadrare şi promovare a personalului Clubului;
    b) urmăreşte realizarea dinamicii de încadrare a Clubului cu personalul necesar, conform statului de organizare, informând sistematic preşedintele Clubului despre structura personalului;
    c) desfăşoară activităţi de cunoaştere a personalului Clubului pentru actualizarea şi completarea documentelor de gestiune resurse umane;
    d) gestionează problematica în ceea ce priveşte modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de serviciu/muncă ale personalului Clubului, precum şi stabilirea drepturilor de personal cuvenite acestuia;
    e) întocmeşte proiectele de acte administrative pentru acordarea drepturilor salariale personalului Clubului, potrivit legii şi normelor de competenţă.

    (3) Compartimentul gestiune resurse umane are următoarele atribuţii:
    a) ţine evidenţa nominală a poliţiştilor şi personalului contractual, păstrează dosarele personale ale personalului Clubului şi sportivilor şi întocmeşte dosarele de pensionare şi de rezervişti;
    b) întocmeşte informări şi situaţii statistice privind realizarea dinamicii de personal, compoziţia, pregătirea, evaluarea şi starea disciplinară a efectivelor, precum şi alte probleme ale muncii de resurse umane şi supune spre aprobare măsurile ce se impun pentru continua perfecţionare a activităţii în acest domeniu;
    c) întocmeşte documentele specifice pentru aplicarea sancţiunilor disciplinare personalului din cadrul Cubului;
    d) asigură secretariatul Consiliului de disciplină.

    (4) Compartimentul formare iniţială şi continuă are următoarele atribuţii:
    a) prezintă conducerii Clubului necesarul de formare profesională la nivelul structurilor, după consultarea şefilor cu responsabilităţi în domeniu, precum şi proiectul dispoziţiei privind organizarea, desfăşurarea şi evaluarea formării profesionale continue, pe post şi prin cursuri;
    b) asigură organizarea, desfăşurarea şi evaluarea formării profesionale continue, pe post, precum şi documentele de organizare, planificare, evaluare şi evidenţă a formării profesionale continue la nivelul unităţii şi al structurilor subordonate;
    c) urmăreşte aplicarea normelor privind managementul carierei personalului;
    d) asigură participarea personalului la programe de formare profesională, prin cursuri pentru iniţierea în carieră şi pentru dezvoltarea carierei, convocări etc.;
    e) organizează şi desfăşoară activitatea de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale personalului Clubului.

    (5) Compartimentul securitate şi sănătate în muncă asigură implementarea, la nivelul Clubului, a prevederilor legale referitoare la securitatea şi sănătatea în muncă, în conformitate cu prevederile Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006, cu modificările şi completările ulterioare, prin desfăşurarea activităţilor de prevenire şi protecţie, după cum urmează:
    a) identificarea pericolelor şi evaluarea riscurilor pentru fiecare componentă a sistemului de muncă, respectiv executant, sarcină de muncă, mijloace de muncă/echipamente de muncă şi mediul de muncă pe locuri de muncă/posturi de lucru;
    b) elaborarea, îndeplinirea, monitorizarea şi actualizarea planului de prevenire şi protecţie;
    c) elaborarea de instrucţiuni proprii pentru completarea şi/sau aplicarea reglementărilor de securitate şi sănătate în muncă, ţinând seama de particularităţile activităţilor şi ale Clubului, precum şi ale locurilor de muncă/posturilor de lucru, şi difuzarea acestora în unitate numai după ce au fost aprobate de către angajator;
    d) propunerea atribuţiilor şi răspunderilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă ce revin lucrătorilor, corespunzător funcţiilor exercitate, care se consemnează în fişa postului, cu aprobarea angajatorului;
    e) verificarea însuşirii şi aplicării de către toţi lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire şi protecţie, a instrucţiunilor proprii, precum şi a atribuţiilor şi responsabilităţilor ce le revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă stabilite prin fişa postului;
    f) întocmirea unui necesar de documentaţii cu caracter tehnic de informare şi instruire a lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
    g) elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea, în scris, a periodicităţii instruirii adecvate pentru fiecare loc de muncă în instrucţiunile proprii, asigurarea informării şi instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi verificarea însuşirii şi aplicării de către lucrători a informaţiilor primite;
    h) elaborarea programului de instruire-testare la nivelul unităţii;
    i) asigurarea întocmirii planului de acţiune în caz de pericol grav şi iminent, conform prevederilor art. 101-107 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi asigurarea ca toţi lucrătorii să fie instruiţi pentru aplicarea lui;
    j) evidenţa zonelor cu risc ridicat şi specific prevăzute la art. 101-107 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
    k) stabilirea zonelor care necesită semnalizare de securitate şi sănătate în muncă, stabilirea tipului de semnalizare necesar şi amplasarea conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 971/2006 privind cerinţele minime pentru semnalizarea de securitate şi/sau sănătate la locul de muncă, cu modificările şi completările ulterioare;
    l) evidenţa meseriilor şi a profesiilor prevăzute de legislaţia specifică pentru care este necesară autorizarea exercitării lor;
    m) evidenţa posturilor de lucru care necesită examene medicale suplimentare;
    n) evidenţa posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesită testarea aptitudinilor şi/sau control psihologic periodic;
    o) monitorizarea funcţionării sistemelor şi dispozitivelor de protecţie, a aparaturii de măsură şi control, precum şi a instalaţiilor de ventilare sau a altor instalaţii pentru controlul noxelor în mediul de muncă;
    p) verificarea stării de funcţionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenţă, precum şi a sistemelor de siguranţă;
    q) efectuarea controalelor interne la locurile de muncă, cu informarea, în scris, a angajatorului asupra deficienţelor constatate şi asupra măsurilor propuse pentru remedierea acestora;
    r) întocmirea rapoartelor şi/sau a listelor prevăzute de hotărârile Guvernului emise în temeiul art. 51 alin. (1) lit. b) din Legea securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv a celor referitoare la azbest, vibraţii, zgomot şi şantiere temporare şi mobile;
    s) evidenţa echipamentelor de muncă şi urmărirea ca verificările periodice şi, dacă este cazul, încercările periodice ale echipamentelor de muncă să fie efectuate de persoane competente, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.146/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea în muncă de către lucrători a echipamentelor de muncă;
    t) identificarea echipamentelor individuale de protecţie necesare pentru posturile de lucru din întreprindere şi întocmirea necesarului de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecţie, conform prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă;
    u) urmărirea întreţinerii, manipulării şi depozitării adecvate a echipamentelor individuale de protecţie şi a înlocuirii lor la termenele stabilite, precum şi în celelalte situaţii prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 1.048/2006;
    v) participarea la cercetarea evenimentelor conform competenţelor prevăzute la art. 108-177 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
    w) întocmirea evidenţelor conform competenţelor prevăzute la art. 108-177 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 319/2006, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.425/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
    x) elaborarea rapoartelor privind accidentele de muncă suferite de lucrătorii din întreprindere şi/sau unitate, în conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare;
    y) urmărirea realizării măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă cu prilejul vizitelor de control şi al cercetării evenimentelor;
    z) colaborarea cu lucrătorii şi/sau reprezentanţii lucrătorilor, medicul de medicina muncii, în vederea coordonării măsurilor de prevenire şi protecţie;
    aa) colaborarea cu lucrătorii desemnaţi/serviciile interne/ serviciile externe ai/ale altor angajatori, în situaţia în care mai mulţi angajatori îşi desfăşoară activitatea în acelaşi loc de muncă;
    bb) urmărirea actualizării planului de avertizare, a planului de protecţie şi prevenire şi a planului de evacuare;
    cc) propunerea de sancţiuni şi stimulente pentru lucrători, pe criteriul îndeplinirii obligaţiilor şi atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
    dd) propunerea de clauze privind securitatea şi sănătatea în muncă la încheierea contractelor de prestări de servicii cu alţi angajatori, inclusiv la cele încheiate cu angajatori străini;
    ee) întocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfăşurarea acestor activităţi;
    ff) evidenţa echipamentelor, zonarea corespunzătoare, asigurarea/urmărirea ca verificările şi/sau încercările periodice ale echipamentelor de muncă să fie efectuate la timp şi de către persoane competente ori alte activităţi necesare, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.058/2006 privind cerinţele minime pentru îmbunătăţirea securităţii şi protecţia sănătăţii lucrătorilor care pot fi expuşi unui potenţial risc datorat atmosferelor explozive.

    (6) Compartimentul organizare asigură realizarea atribuţiilor din domeniul planificării structurale şi al managementului organizatoric la nivelul Clubului, astfel:
    a) elaborează proiectul organigramei şi statului de organizare şi le transmite spre avizare structurilor M.A.I., potrivit competenţelor;
    b) întocmeşte propunerile de modificare a numărului de posturi, pe tipuri şi categorii de funcţii, repartizat Clubului şi le transmite spre avizare Direcţiei generale management resurse umane;
    c) operează în statul de organizare al Clubului modificările aprobate de conducerea M.A.I./Clubului şi răspunde de modul de operare a acestora;
    d) ori de câte ori apar modificări structurale sau ale atribuţiilor funcţionale la nivelul Clubului, elaborează proiectul Regulamentului de organizare şi funcţionare şi îl transmite spre avizare structurilor M.A.I., potrivit competenţelor;
    e) elaborează şi actualizează Regulamentul de ordine interioară.


    SECŢIUNEA a 3-a
    Compartimentul asistenţă psihologică
    ART. 28
    Compartimentul asistenţă psihologică îndeplineşte atribuţiile pe linia consilierii psihologice a personalului Clubului, astfel cum sunt acestea prevăzute în Ordinul viceprim-ministrului, ministrul afacerilor interne, nr. 23/2015 privind activitatea de psihologie în Ministerul Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.

    SECŢIUNEA a 4-a
    Compartimentul juridic
    ART. 29
    Compartimentul juridic îndeplineşte atribuţiile consilierilor juridici din unităţile şi structurile cu personalitate juridică ale ministerului, astfel cum sunt acestea prevăzute în Ordinul ministrului afacerilor interne nr. 107/2017 privind asistenţa juridică în Ministerul Afacerilor Interne şi în unităţile, instituţiile şi structurile din subordinea acestuia, cu modificările şi completările ulterioare.

    SECŢIUNEA a 5-a
    Compartimentul secretariat, documente clasificate şi arhivă
    ART. 30
    (1) Compartimentul secretariat, documente clasificate şi arhivă se subordonează nemijlocit preşedintelui Clubului, iar activitatea sa este coordonată de către vicepreşedintele care îndeplineşte atribuţiile şefului Structurii de securitate.
    (2) Compartimentul secretariat, documente clasificate şi arhivă îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) asigură primirea, înregistrarea, repartizarea corespondenţei şi a lucrărilor adresate Clubului, expediază corespondenţa adresată unităţilor M.A.I., altor ministere şi instituţii;
    b) păstrează şi ţine evidenţa ordinelor, dispoziţiilor şi instrucţiunilor cu caracter clasificat şi neclasificat primite de la eşaloanele superioare;
    c) urmăreşte şi asigură evidenţa personalului Clubului aflat în concediu de odihnă sau în misiuni;
    d) pregăteşte şi predă la arhivă, conform ordinelor în vigoare, corespondenţa clasată;
    e) prezintă zilnic conducerii Clubului corespondenţa primită, în vederea repartizării pe compartimente sau lucrători;
    f) întocmeşte şi actualizează agenda zilnică de activităţi a preşedintelui Clubului şi calendarul de evenimente;
    g) difuzează dispoziţiile date de conducerea Clubului;
    h) asigură buna desfăşurare a evenimentelor profesionale, prin trimiterea invitaţiilor şi purtarea corespondenţei, pregătirea mapelor specifice şi îndeplinirea formalităţilor de primire a oaspeţilor;
    i) întocmeşte dispoziţia zilnică a Clubului conform reglementărilor în vigoare;
    j) îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de actele normative în vigoare sau dispuse de conducerea Clubului, potrivit competenţelor.


    SECŢIUNEA a 6-a
    Compartimentul relaţii publice
    ART. 31
    Compartimentul relaţii publice se află în coordonarea nemijlocită a preşedintelui Clubului şi îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) răspunde de planificarea, organizarea şi desfăşurarea activităţii de informare şi relaţii publice, comunicare internă şi campanii media, gestionarea imaginii publice a Clubului, gestionarea situaţiilor de criză mediatică, asigurarea relaţionării cu mass-media din ţară şi din străinătate, cu societatea civilă;
    b) elaborează şi implementează documentele programatice de comunicare ale Clubului şi asigură implementarea strategiei de comunicare a M.A.I. în domeniul de activitate;
    c) asigură politica de transparenţă la nivelul instituţiei;
    d) asigură stabilirea şi permanentizarea unor relaţii amiabile, bazate pe principiile echidistanţei şi transparenţei, cu reprezentanţii mass-mediei;
    e) monitorizează modul de prezentare a activităţii Clubului de către presa scrisă şi audiovizuală şi prezintă conducerii modalităţi de reacţie la materialele apărute în presă despre instituţie;
    f) elaborează şi difuzează comunicate sau alte materiale de presă, privind activitatea Clubului, opiniei publice şi, implicit, mass-mediei;
    g) pune la dispoziţia mijloacelor de informare în masă, a diferitelor instituţii, organizaţii sau a cetăţenilor, în mod oportun şi complet, informaţiile de interes public, cu respectarea cadrului legal;
    h) sprijină jurnaliştii în documentare cu materiale destinate publicităţii, pe probleme specifice, şi asigură participarea acestora la activităţile cu impact mediatic organizate la nivelul instituţiei;
    i) organizează conferinţele/briefingurile de presă ale instituţiei;
    j) oferă sprijin de specialitate reprezentanţilor instituţiei cu ocazia acordării unor interviuri sau declaraţii de presă;
    k) gestionează solicitările formulate în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
    l) asigură acreditarea jurnaliştilor pe lângă instituţie;
    m) elaborează şi actualizează materialele pentru pagina de internet a Clubului şi formulează propuneri de îmbunătăţire a acesteia;
    n) propune, organizează şi coordonează evenimente/acţiuni de relaţii publice în scopul promovării activităţii Clubului;
    o) asigură desfăşurarea activităţii de comunicare internă la nivelul Clubului.


    SECŢIUNEA a 7-a
    Logistica Clubului
    ART. 32
    Activitatea logistică a Clubului se realizează de către Serviciul patrimoniu imobiliar, reparaţii, intervenţii şi protecţia mediului, Serviciul intendenţă şi suport tehnic, Biroul implementare proiecte şi dezvoltare şi Biroul achiziţii publice.

    ART. 33
    (1) Serviciul patrimoniu imobiliar, reparaţii, intervenţii şi protecţia mediului coordonează, îndrumă şi controlează activităţile desfăşurate la nivelul compartimentelor aflate în structura sa şi răspunde de îndeplinirea atribuţiilor specifice ale acestora, prevăzute în prezentul regulament.
    (2) Compartimentul administrare patrimoniu imobiliar îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) organizează şi ţine evidenţa de cadastru a tuturor imobilelor şi terenurilor aflate în administrarea Clubului;
    b) întocmeşte documentaţia specifică necesară promovării proiectelor de hotărâri ale Guvernului privind stabilirea/ modificarea situaţiei juridice a imobilelor, inclusiv cu privire la demolarea de construcţii, respectiv urmăreşte şi asigură aplicarea acestora;
    c) analizează şi propune spre aprobare conducerii Clubului schimbarea destinaţiei unor spaţii, precum şi recompartimentarea acestora, în concordanţă cu cerinţele pentru funcţionare, respectiv asigură derularea procedurilor necesare pentru implementarea măsurilor aprobate;
    d) verifică starea şi regimul juridic al terenurilor şi construcţiilor aflate în patrimoniul Clubului şi analizează din punct de vedere tehnic conţinutul dosarelor referitoare la imobilele notificate în baza Legii nr. 10/2001 privind regimul juridic al unor imobile preluate în mod abuziv în perioada 6 martie 1945-22 decembrie 1989, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    e) răspunde de derularea şi recepţia obiectivelor de investiţii realizate de Club;
    f) execută inventarierea anuală a bunurilor materiale şi a imobilelor pe care le administrează şi actualizează inventarul bunurilor înscrise în domeniul public/privat al statului;
    g) întocmeşte, analizează şi înaintează pe cale ierarhică documentele privind scoaterea din funcţiune, valorificarea şi casarea bunurilor materiale pentru domeniul de competenţă;
    h) solicită structurii de specialitate din cadrul Direcţiei generale logistice atribuirea numărului cadastral provizoriu pentru bunurile imobile aflate în administrarea Clubului;
    i) asigură pregătirea şi amenajarea bazelor şi terenurilor sportive pentru antrenamente, competiţii şi activităţi de agrement, conform cerinţelor tehnice specifice;
    j) asigură, conform cerinţelor şi prevederilor legale, dotarea bazelor cu mobilier, materiale şi utilaje;
    k) organizează şi realizează activităţile de gospodărire, curăţenie şi ordine în toate spaţiile aparţinând Clubului;
    l) asigură şi răspunde de accesul la toate terenurile sportive, spaţiile şi bazele Clubului, precum şi de securizarea acestora;
    m) asigură îndeplinirea instrucţiunilor privind securitatea muncii pentru întreg personalul de curăţenie şi întreţinere, conform actelor normative în vigoare;
    n) asigură îndeplinirea instrucţiunilor privind prevenirea şi stingerea incendiilor;
    o) asigură monitorizarea consumurilor energetice şi utilităţilor (energie electrică, gaze naturale, apă, canal, salubrizare), introduce datele tehnice în aplicaţiile electronice specifice domeniului şi utilizează aceste aplicaţii în întocmirea bazelor de calcul pentru elaborarea caietelor de sarcini şi specificaţiilor tehnice pentru domeniul de competenţă;
    p) urmăreşte şi sesizează orice acte de neglijenţă, stricăciuni, pagube provocate în cadrul Clubului şi propune măsurile legale care se impun;
    q) elaborează baza de calcul pentru stabilirea costurilor utilităţilor consumate pentru toate spaţiile Clubului;
    r) asigură, prin personal de specialitate, activitatea de urmărire a comportării în timp a construcţiilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
    s) avizează din punct de vedere tehnic documentaţiile de execuţie primite de la unităţile de proiectare;
    ş) verifică existenţa documentelor care certifică depunerea garanţiei de bună execuţie, organizează şi asigură realizarea recepţiei finale şi propune eliberarea garanţiei de bună execuţie;
    t) asigură aplicarea la nivelul Clubului a prevederilor legale din domeniul situaţiilor de urgenţă;
    ţ) asigură îndeplinirea instrucţiunilor privind securitatea muncii pentru întreg personalul de întreţinere şi curăţenie, conform actelor normative în vigoare;
    u) utilizează şi actualizează, în aplicaţiile electronice din domeniul logistic, datele specifice instituţiei.

    (3) Compartimentul intervenţii şi reparaţii curente îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) întocmeşte documentaţia tehnică pentru lucrările de reparaţii curente la clădirile şi instalaţiile aparţinând Clubului, asigurând executarea la timp şi de bună calitate a acestora;
    b) organizează şi asigură desfăşurarea activităţii atelierelor de întreţinere a clădirilor, bazelor sportive şi instalaţiilor aferente;
    c) întocmeşte şi prezintă spre aprobare necesarul privind aprovizionarea cu materiale de reparaţii curente;
    d) întocmeşte notele de constatare pentru clădirile/ construcţiile din administrare, în vederea executării lucrărilor necesare;
    e) asigură întreţinerea, exploatarea şi reparaţiile curente la clădirile şi instalaţiile sanitare, de încălzire şi electrice aflate în dotarea Clubului, respectiv raportează ierarhic, la termenele stabilite, stadiul realizărilor;
    f) controlează, în permanenţă, stadiul realizărilor fizice şi valorice la lucrările executate în antrepriză sau/şi regie;
    g) avizează devizele executate pentru imobilele aflate în administrarea Clubului;
    h) asigură îndeplinirea instrucţiunilor privind securitatea muncii pentru întreg personalul care asigură funcţionarea agregatelor, mentenanţa, intervenţiile şi reparaţiile curente, conform actelor normative în vigoare.

    (4) Compartimentul protecţia mediului îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) întocmeşte documentele de organizare a activităţilor de protecţie a mediului în cadrul Clubului, după caz, conform actelor normative specifice şi procedurilor de sistem aplicabile;
    b) controlează sursele/echipamentele de poluare din club şi notifică preşedintelui Clubului aspectele sesizate privind încălcarea de către personalul instituţiei a legislaţiei de protecţie a mediului în obiectivele şi incintele aparţinând acesteia, precum şi în zonele de responsabilitate unde aceasta desfăşoară activităţi specifice, conform competenţelor şi prevederilor legislaţiei specifice;
    c) propune şi supune aprobării preşedintelui Clubului măsuri concrete pentru protecţia mediului în zona de responsabilitate unde desfăşoară activităţi personalul propriu;
    d) prezintă preşedintelui Clubului informări asupra modului de realizare a activităţilor de protecţie a mediului;
    e) verifică luarea măsurilor necesare pentru utilizarea eficientă a oricărei forme de energie, a resurselor şi materialelor în derularea activităţii specifice;
    f) stabileşte măsurile adecvate, în funcţie de specificul activităţii, pentru prevenirea, limitarea şi eliminarea efectelor poluărilor accidentale;
    g) elaborează anual Raportul privind desfăşurarea activităţilor de protecţie a mediului şi îl înaintează structurii coordonatoare pe linia protecţiei mediului de la eşalonul superior, până la data de 15 februarie, pentru anul precedent;
    h) urmăreşte fundamentarea necesarului de resurse financiare şi includerea acţiunilor propuse pentru eliminarea neconformităţilor în planurile anuale de asigurare tehnico- materială de către structurile desemnate ca responsabil de implementare, prin Planul anual de acţiune în domeniul protecţiei mediului elaborat la nivelul Clubului;
    i) colaborează cu organismele tehnice specializate, autorităţile ori instituţiile publice locale de protecţie a mediului;
    j) urmăreşte implementarea şi respectarea legislaţiei în vigoare în domeniul protecţiei mediului, a instrucţiunilor şi normelor de protecţie a mediului, pe domeniul asigurat;
    k) asigură participarea, la un interval de maximum 5 ani, la programe de formare profesională în domeniul protecţiei mediului, organizate în cadrul sistemului de formare profesională continuă a personalului M.A.I. de către instituţii de formare profesională ale M.A.I., precum şi la convocări/ simpozioane/videoconferinţe de specialitate organizate de structurile de specialitate de la nivelul eşalonului superior;
    l) ţine evidenţa cheltuielilor de protecţie a mediului pe domenii de activitate;
    m) întocmeşte, actualizează şi gestionează dosarul de mediu în format letric şi electronic al Clubului;
    n) întocmeşte şi înaintează eşalonului superior, în cazul producerii unei poluări accidentale, Fişa de caracterizare pentru evenimentele care îndeplinesc condiţiile de a fi declarate avarii, incidente, poluări accidentale, conform legislaţiei în vigoare, precum şi Raportul de informare privind accidentul major, pentru evenimentele care îndeplinesc condiţiile de a fi declarate accidente majore conform legislaţiei în vigoare;
    o) reprezintă şi apără interesele Clubului în relaţiile de cooperare cu organismele tehnice specializate, autorităţile ori instituţiile publice centrale sau locale ca structură specializată cu atribuţii în domeniul protecţiei mediului, cu instituţiile publice de interes local sau operatori economici autorizaţi în domeniul protecţiei mediului;
    p) participă în toate comisiile de casare constituite la nivelul Clubului, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
    q) asigură secretariatul şi participă la şedinţele Comisiei de protecţie a mediului şi ecologie constituite la nivelul Clubului;
    r) răspunde de implementarea şi urmărirea respectării colectării selective a deşeurilor de hârtie şi carton, sticlă, metal şi plastic, în conformitate cu prevederile legislaţiei specifice şi procedurii de sistem privind managementul deşeurilor;
    s) asigură coordonarea, pe linia protecţiei mediului, a tuturor persoanelor desemnate la nivelul Clubului cu atribuţii specifice în domeniu, potrivit legislaţiei aplicabile;
    ş) asigură îndeplinirea obligaţiilor prevăzute de legislaţia privind regimul deşeurilor pentru deţinătorii/producătorii de deşeuri de către persoana desemnată de conducerea Clubului.


    ART. 34
    (1) Serviciul intendenţă şi suport tehnic coordonează, îndrumă şi controlează activităţile desfăşurate la nivelul compartimentelor aflate în structura sa şi răspunde de îndeplinirea atribuţiilor specifice ale acestora, prevăzute în prezentul regulament.
    (2) Serviciul intendenţă şi suport tehnic îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) elaborează situaţiile necesare fundamentării bugetului Clubului, pe domeniul de competenţă;
    b) organizează evidenţa tehnic-operativă a bunurilor materiale de resortul intendenţei, auto, armament şi tehnică specială, şi întocmeşte documentele justificative specifice, conform prevederilor legale în vigoare;
    c) întocmeşte şi înaintează spre avizare şi aprobare documentaţiile privind scoaterea din funcţiune, valorificarea şi casarea bunurilor aflate în gestiunea Clubului şi ia măsuri ca după aprobarea acestora să finalizeze respectivele activităţi, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
    d) execută activităţile de inventariere periodică a bunurilor materiale de resortul intendenţei, auto, armament şi tehnică specială, conform reglementărilor în vigoare, ia măsuri pentru valorificarea şi raportarea, după caz, a rezultatelor acestor acţiuni;
    e) asigură elaborarea specificaţiilor tehnice pentru produsele de resortul intendenţei, auto, armament şi tehnică specială, şi le prezintă spre avizare şi aprobare, conform reglementărilor în vigoare;
    f) participă în comisiile de evaluare constituite în vederea atribuirii contractelor de furnizare, conform domeniului de competenţă;
    g) întocmeşte şi transmite la termenele stabilite raportările solicitate de către eşaloanele superioare;
    h) asigură îndeplinirea instrucţiunilor privind securitatea muncii pentru întreg personalul de intendenţă şi suport tehnic, conform actelor normative în vigoare;
    i) execută controale interne la gestiunea armament şi tehnică specială, conform prevederilor legale, şi le consemnează în registrul special de evidenţă a acestora;
    j) efectuează controale privind depozitarea, conservarea, întreţinerea, evidenţa şi folosirea raţională a bunurilor materiale;
    k) întocmeşte planul anual de aprovizionare tehnico-materială şi financiară, nota estimativă pentru programul anual al achiziţiilor publice.

    (3) Compartimentul intendenţă are următoarele atribuţii:
    I. pe linie de hrănire:
    a) asigură hrănirea efectivelor de sportivi, a personalului Clubului şi a altor persoane din afara Clubului, în condiţiile prevăzute la art. 7;
    b) asigură aprovizionarea cantinelor, prin depozitul propriu, cu produse de calitate şi la timp, conform reţetarelor;
    c) asigură păstrarea, depozitarea şi conservarea corespunzătoare a alimentelor, organizează prepararea hranei, în condiţii de calitate, servirea corespunzătoare a efectivelor, precum şi folosirea judicioasă a bunurilor materiale din dotarea cantinelor;
    d) asigură starea administrativ-gospodărească a cantinelor, igienizarea şi dezinfectarea veselei, a utilajelor şi a spaţiilor destinate depozitării, preparării şi servirii hranei, precum şi respectarea de către personalul cantinelor a ordinii şi regulilor igienico-sanitare, precum şi prezentarea acestuia la controlul medical periodic;
    e) colaborează cu structura care redactează dispoziţia zilnică pe unitate pentru alocarea/scoaterea la/de la drepturi de hrană a personalului Clubului;

    II. pe linie de echipament:
    a) asigură activitatea de echipare a personalului Clubului, ţine evidenţa drepturilor de echipament şi întocmeşte statele de plată pentru acordarea diferenţelor de bani;
    b) asigură activitatea de echipare a participanţilor la activitatea sportivă din cadrul Clubului şi de dotare cu materiale de resortul echipamentului;
    c) asigură spălarea şi întreţinerea lenjeriei şi materialelor de resortul echipamentului pentru participanţii la activitatea sportivă din cadrul Clubului;
    d) asigură spălarea şi întreţinerea echipamentului de protecţie pentru personalul clubului;

    III. pe linie de cazare:
    a) asigură întreţinerea şi folosirea corespunzătoare a spaţiilor destinate cazării;
    b) asigură evidenţa, întreţinerea şi folosirea corespunzătoare a bunurilor din dotarea căminelor destinate cazării;
    c) asigură folosirea corespunzătoare a spaţiilor din căminele destinate cazării, menţinerea condiţiilor de confort, în strictă conformitate cu Regulamentul de ordine interioară al Clubului;
    d) stabileşte necesarul şi solicită materiale de întreţinere şi igienă pentru toate spaţiile din căminele destinate cazării;
    e) asigură securitatea accesului în căminele destinate cazării;
    f) asigură starea administrativ-gospodărească în căminele destinate cazării;
    g) asigură împreună cu Comisia pentru situaţii de urgenţă din cadrul Clubului măsurile de pază contra incendiilor în căminele destinate cazării;
    h) verifică periodic inventarul din căminele destinate cazării şi propune măsuri pentru recuperarea eventualelor prejudicii pe care le constată;
    i) asigură evidenţa permanentă a gradului de ocupare a locurilor de cazare, a repartizării pe camere şi a registrului de oaspeţi;
    j) urmăreşte folosirea raţională a întregului inventar al căminelor destinate cazării, a consumului de utilităţi, respectiv apă, energie electrică şi gaze naturale, precum şi a materialelor de igienă şi de întreţinere;
    k) stabileşte necesarul şi solicită efectuarea reparaţiilor curente la încăperile aparţinând spaţiilor destinate cazării.


    (4) Compartimentul suport tehnic are următoarele atribuţii:
    a) organizează şi asigură întreţinerea şi folosirea mijloacelor de transport, în scopul asigurării cadrului organizatoric necesar participării la activităţile sportive;
    b) pune la dispoziţia disciplinelor sportive şi a compartimentelor de muncă mijloacele auto, conform programului şi condiţiilor aprobate de conducerea Clubului;
    c) întocmeşte şi verifică foile de parcurs ale fiecărui mijloc de transport auto, luând măsuri pentru întocmirea actelor justificative la termenele stabilite;
    d) analizează şi propune măsuri pentru aprovizionarea garajului auto cu piese de schimb, anvelope, carburanţi, materiale şi obiecte de inventar, necesare desfăşurării activităţii;
    e) asigură gararea şi conservarea mijloacelor auto pe timpul cât nu sunt folosite;
    f) instruieşte şi testează periodic întregul personal auto, din punct de vedere profesional, precum şi în legătură cu cunoaşterea ordinelor, instrucţiunilor şi dispoziţiilor în vigoare;
    g) controlează permanent starea de întreţinere a mijloacelor auto şi propune măsuri legale atunci când se constată acte de neglijenţă sau de deteriorare a acestora;
    h) întreprinde demersurile necesare de înaintare a documentelor justificative către Direcţia asigurare logistică integrată, în vederea înregistrării autovehiculelor în regim propriu;
    i) propune măsurile necesare pentru disponibilizarea, scoaterea din funcţiune, valorificarea, declasarea şi casarea mijloacelor de transport din dotare, respectiv a bunurilor materiale de resort tehnic, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
    j) asigură depozitarea, păstrarea, manipularea, ţinerea evidenţei, întreţinerea şi conservarea armamentului şi muniţiei necesare participanţilor la activitatea sportivă pentru antrenament şi concursuri, personalului contractual şi funcţionarilor publici cu statut special, precum şi controlul efectuării acestor activităţi;
    k) asigură condiţiile şi desfăşurarea în siguranţă a tragerilor în poligonul aflat în administrare, cu respectarea prevederilor legale incidente în domeniu, precum şi a condiţiilor care au stat la baza omologării acestuia de către Federaţia Română de Tir Sportiv;
    l) asigură desfăşurarea activităţilor de reparare a armamentului şi tehnicii de luptă, verificarea stării tehnice şi de întreţinere a utilajelor, sculelor, materialelor şi pieselor de schimb de resortul armamentului şi tehnicii speciale, întocmeşte fişele de constatare pentru armamentul deteriorat, în funcţie de defecţiunile apărute, şi urmăreşte recuperarea eventualelor prejudicii produse;
    m) întocmeşte şi verifică legalitatea ordinelor de tragere şi a proceselor-verbale de scădere a muniţiei folosite la antrenamente şi competiţii sportive;
    n) asigură dotarea cu armament individual şi materiale de resortul armamentului şi tehnicii speciale a personalului Clubului, în conformitate cu tabela de înzestrare şi normele în vigoare;
    o) asigură păstrarea în condiţii de deplină securitate a armamentului, muniţiilor şi tehnicii speciale din spaţiile Clubului;
    p) ţine evidenţa, pe serii, a tuturor categoriilor de armament aflate în gestiunea Clubului, precum şi evidenţa muniţiei pe loturi şi ani de fabricaţie, inclusiv a analizelor fizico-chimice a acestora.


    ART. 35
    Biroul implementare proiecte şi dezvoltare îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) asigură implementarea proiectelor la nivelul Clubului, în conformitate cu reglementările în domeniu;
    b) elaborează puncte de vedere în domeniul său de competenţă pe domeniul proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile;
    c) coordonează activitatea de identificare a oportunităţilor de finanţare, în vederea elaborării şi implementării de proiecte care să contribuie la realizarea îndeplinirii atribuţiilor Clubului;
    d) asigură iniţierea şi implementarea întregului portofoliu de documente al unui proiect cu finanţare din fonduri externe nerambursabile;
    e) urmăreşte managementul proiectelor/programelor cu diferite surse de finanţare;
    f) verifică modul de implementare a activităţilor şi de atingere a rezultatelor în cadrul proiectelor;
    g) întocmeşte materiale şi documente de informare (analize, sinteze, rapoarte etc.) privind stadiul derulării proiectelor/ programelor finanţate din fonduri externe nerambursabile;
    h) participă la activităţile din cadrul proiectelor, împreună cu beneficiarii direcţi şi partenerii în proiect;
    i) elaborează rapoarte de analiză şi sinteză aferente domeniului de activitate, în vederea informării conducerii Clubului;
    j) fundamentează cheltuielile de capital ale Clubului şi întocmeşte, anual, proiectul de buget pe această linie, conform legii; în acest sens, întocmeşte fişele obiectivelor şi acţiunilor de investiţii, care se includ în programul de investiţii al ministerului, anexă la legea bugetului de stat;
    k) controlează, în permanenţă, stadiul realizărilor fizice şi valorice la lucrările executate în antrepriză şi regie;
    l) participă la fazele determinante ale execuţiei lucrărilor în antrepriză/regie;
    m) participă la recepţia obiectivelor realizate;
    n) analizează şi prezintă conducerii Clubului propuneri pentru lucrări de reparaţii capitale şi investiţii;
    o) participă la inventarierea lucrărilor executate în cadrul obiectivelor şi acţiunilor de investiţii aprobate pentru Club;
    p) întocmeşte şi actualizează Programul de investiţii al Clubului;
    q) analizează stadiul utilizării creditelor bugetare şi angajamentelor şi propune ordonatorului terţiar de credite, după caz, menţinerea, efectuarea de virări sau disponibilizarea acestora;
    r) întocmeşte, lunar, fişa de monitorizare a Programului de investiţii al Clubului şi monitorizează permanent derularea procesului investiţional;
    s) actualizează valorile obiectivelor de investiţii/lucrărilor de investiţii şi solicită aprobarea ordonatorului principal de credite sau a preşedintelui Consiliului tehnico-economic al ministerului, conform legislaţiei în vigoare;
    t) propune şi actualizează programele sectoriale din domeniul de competenţă ce cuprind cheltuieli de capital;
    u) evaluează şi monitorizează permanent necesarul de fonduri pentru cofinanţarea obiectivelor din programele sau proiectele de investiţii cu finanţare externă;
    v) asigură sau, după caz, propune măsurile legale necesare pentru asigurarea activităţilor de dirigenţie de şantier şi urmăreşte îndeplinirea corespunzătoare a acestora;
    w) asigură întocmirea şi promovarea documentaţiilor tehnico-economice, conform legislaţiei în vigoare, în vederea demarării/derulării şi recepţiei acţiunilor/obiectivelor de investiţii;
    x) coordonează activitatea de întocmire a graficului de execuţie a lucrărilor, în ordinea tehnologică, împreună cu antreprenorul/subantreprenorul sau executantul, după caz, la lucrările care se execută în antrepriză;
    y) coordonează activităţile de marketing şi publicitate desfăşurate la nivelul Clubului pentru promovarea imaginii şi a rezultatelor obţinute, atragerea unui număr cât mai mare de susţinători şi identifică oportunităţi de realizare de venituri proprii, suport material sau financiar pentru activitatea sportivă;
    z) verifică şi propune spre aprobare ofertele de sponsorizare, dar manual, comodat sau donaţii, cu respectarea legislaţiei în domeniu.


    ART. 36
    Biroul achiziţii publice îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) întocmeşte Programul anual de achiziţii, pe baza propunerilor făcute de structurile de specialitate ale Clubului, cu încadrarea în limitele bugetului aprobat;
    b) asigură întocmirea documentaţiei pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii şi lucrări cuprinse în Programul anual de achiziţii;
    c) colaborează cu compartimentele de specialitate din cadrul Clubului în vederea întocmirii caietelor de sarcini pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii şi lucrări cuprinse în Programul anual de achiziţii şi pentru formularea răspunsurilor în cazul în care clarificările solicitate de ofertanţi la procedura de atribuire a contractelor de furnizare se referă la specificaţii tehnice;
    d) asigură transmiterea anunţurilor de intenţie de participare şi de atribuire, în condiţiile legii, după caz, a invitaţiilor de participare pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii şi lucrări, în funcţie de procedura iniţiată, conform prevederilor legale;
    e) face propuneri pentru numirea comisiilor de evaluare privind atribuirea contractelor de furnizare, servicii şi lucrări;
    f) întocmeşte referate şi proiecte de dispoziţii pentru numirea comisiilor de evaluare, în vederea atribuirii contractelor de achiziţie publică;
    g) elaborează proceduri de sistem sau operaţionale privind derularea achiziţiilor la nivelul instituţiei;
    h) participă în comisiile de evaluare pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii şi lucrări, participă la şedinţele de deschidere şi întocmire a procesului-verbal de deschidere a ofertelor, la examinarea şi evaluarea ofertelor, stabilirea ofertei câştigătoare;
    i) formulează clarificări tuturor solicitanţilor ofertanţi care au obţinut, în condiţiile legii, documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei şi asigură transmiterea către toţi ofertanţii a comunicării privind rezultatul aplicării procedurii pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii şi lucrări;
    j) întocmeşte contractele de furnizare, servicii şi lucrări şi le înaintează spre semnare părţilor contractante;
    k) întocmeşte dosarul achiziţiei publice pentru fiecare contract atribuit;
    l) întocmeşte şi transmite documentele necesare îndeplinirii obligaţiilor de notificare/raportare a contractelor atribuite/ modificărilor contractuale, potrivit dispoziţiilor legale în materia achiziţiilor publice;
    m) urmăreşte constituirea garanţiei de bună execuţie şi de participare, conform normelor legale în vigoare;
    n) urmăreşte respectarea regulilor de publicitate (SEAP/SICAP) necesare asigurării transparenţei proceselor de achiziţie publică (anunţuri/invitaţii de participare, anunţuri tip erată, anunţuri de atribuire, anulare procedură, suspendare procedură, notificări etc.).


    SECŢIUNEA a 8-a
    Compartimentul comunicaţii şi tehnologia informaţiei
    ART. 37
    Compartimentul comunicaţii şi tehnologia informaţiei îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) asigură activitatea Clubului în domeniul comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei;
    b) asigură implementarea dispoziţiilor din domeniul comunicaţiilor şi tehnologiei informaţiei, elaborează rapoarte, evaluări şi sinteze periodice privind stadiul realizării acestora, pe care le prezintă conducerii Clubului;
    c) aplică şi urmăreşte respectarea normelor, metodologiilor şi instrucţiunilor privind activitatea de comunicaţii şi tehnologia informaţiei în unităţile M.A.I., precum şi a actelor normative de nivel superior pentru domeniul de competenţă;
    d) asigură asistenţă de specialitate pentru buna funcţionare a mijloacelor de comunicaţii şi IT, transmisii de date, necesare realizării obiectului de activitate al Clubului.


    SECŢIUNEA a 9-a
    Compartimentul structura de securitate
    ART. 38
    Compartimentul structura de securitate îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) elaborează şi supune aprobării conducerii Clubului normele interne privind protecţia informaţiilor clasificate, potrivit legii;
    b) întocmeşte programul de prevenire a scurgerii de informaţii clasificate şi îl supune avizării Direcţiei Generale de Protecţie Internă, iar după aprobare, acţionează pentru aplicarea acestuia;
    c) coordonează activitatea de protecţie a informaţiilor clasificate, în toate componentele acesteia;
    d) asigură relaţionarea cu Direcţia Generală de Protecţie Internă, autoritate abilitată să coordoneze activitatea şi să controleze măsurile privitoare la protecţia informaţiilor clasificate, potrivit legii;
    e) monitorizează activitatea de aplicare a normelor de protecţie a informaţiilor clasificate şi modul de respectare a acestora;
    f) consiliază conducerea Clubului în legătură cu toate aspectele privind securitatea informaţiilor clasificate;
    g) informează conducerea Clubului despre vulnerabilităţile şi riscurile existente în sistemul de protecţie a informaţiilor clasificate şi propune măsuri pentru înlăturarea acestora;
    h) acordă sprijin reprezentanţilor autorizaţi ai Direcţiei Generale de Protecţie Internă, potrivit competenţelor legale, pe linia verificării persoanelor pentru care se solicită accesul la informaţii clasificate;
    i) organizează activităţi de pregătire specifică a persoanelor care au acces la informaţii clasificate;
    j) asigură păstrarea şi organizează evidenţa certificatelor de securitate şi a autorizaţiilor de acces la informaţii clasificate;
    k) actualizează permanent evidenţa certificatelor de securitate şi a autorizaţiilor de acces;
    l) întocmeşte şi actualizează listele informaţiilor clasificate elaborate sau păstrate de Club, pe clase şi niveluri de secretizare;
    m) prezintă conducerii Clubului propuneri privind stabilirea obiectivelor, sectoarelor şi locurilor de importanţă deosebită pentru protecţia informaţiilor clasificate din sfera de responsabilitate şi, după caz, solicită sprijinul Direcţiei Generale de Protecţie Internă;
    n) efectuează, cu aprobarea conducerii Clubului, controale privind modul de aplicare a măsurilor legale de protecţie a informaţiilor clasificate;
    o) îndeplineşte următoarele atribuţii, prin componenta de securitate pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor:
    1. răspunde de implementarea metodelor, mijloacelor şi măsurilor necesare protecţiei informaţiilor în format electronic;
    2. asigură exploatarea operaţională a sistemului de prelucrare automată a datelor (SPAD) şi a reţelelor de transmisii de date (RTD) - sistemului informatic şi de comunicaţii (SIC) în condiţii de securitate;
    3. asigură cooperarea dintre unitatea deţinătoare a SPAD sau RTD - SIC şi autoritatea care asigură acreditarea;
    4. implementează măsurile de securitate şi protecţia criptografică ale SPAD sau RTD - SIC;
    5. planifică dezvoltarea sau achiziţia de SPAD sau RTD;
    6. propune schimbări ale unei configuraţii de sistem existente;
    7. propune conectarea unui SPAD sau a unei RTD - SIC cu un alt SPAD sau RTD - SIC;
    8. propune schimbări ale modului de operare de securitate ale SPAD sau RTD - SIC;
    9. propune schimbări în programele existente sau utilizarea de noi programe pentru optimizarea securităţii SPAD sau RTD - SIC;
    10. iniţiază proceduri de modificare a nivelului de clasificare a SPAD şi RTD - SIC care au fost deja acreditate;
    11. planifică sau propune întreprinderea oricărei alte activităţi referitoare la îmbunătăţirea securităţii SPAD sau RTD - SIC deja acreditate;

    p) exercită alte atribuţii în domeniul protecţiei informaţiilor clasificate, potrivit legii.


    SECŢIUNEA a 10-a
    Serviciul organizare şi instruire sportivă
    ART. 39
    Serviciul organizare şi instruire sportivă este structura tehnică de specialitate a Clubului care asigură activitatea organizatorică şi de instruire pentru pregătirea şi participarea la competiţii, precum şi îndeplinirea obiectivelor de performanţă, îndeplinind următoarele atribuţii:
    I. în domeniul organizării sportive:
    a) asigură organizarea competiţiilor interne şi internaţionale;
    b) asigură, din punct de vedere organizatoric, primirea, cazarea, hrănirea şi transportul local pentru participanţii la activităţile sportive organizate de Club;
    c) întocmeşte documentele necesare pentru participarea la activităţile sportive;
    d) întocmeşte documentele de decont pentru cheltuielile care se efectuează la activităţile sportive;
    e) verifică şi propune măsurile necesare pentru respectarea cerinţelor de desfăşurare a activităţilor sportive în bazele sportive utilizate în competiţiile interne şi internaţionale;
    f) sprijină antrenorii în soluţionarea problemelor de transport, cazare şi hrană la activităţile sportive;
    g) organizează şi propune măsuri pentru o conduită civilizată a grupurilor de simpatizanţi care însoţesc şi susţin echipele Clubului în competiţiile interne şi internaţionale;
    h) organizează, coordonează şi întocmeşte planurile de măsuri privind asigurarea ordinii şi liniştii publice la competiţiile sportive organizate de către Club şi le supune avizării şi aprobării societăţii de pază specializate în acest sens cu care Clubul are încheiat contract de prestări servicii, precum şi structurii de jandarmi competente teritorial;

    II. în domeniul instruirii sportive:
    a) controlează, îndrumă şi sprijină organizarea şi desfăşurarea procesului de antrenament al disciplinelor sportive, asigurând desfăşurarea acestuia în conformitate cu indicaţiile metodice de specialitate, cu imperativele performanţelor realizate pe plan naţional şi internaţional;
    b) acţionează pentru cunoaşterea, selecţia şi promovarea în cadrul disciplinelor sportive a sportivilor de performanţă, proveniţi din grupele proprii de copii şi juniori sau prin transferarea lor în înţelegerea reciprocă cu alte structuri sportive;
    c) analizează anual şi/sau ori de câte ori este nevoie, împreună cu colectivele tehnice, valoarea efectivelor de sportivi, rezultatele obţinute în competiţiile oficiale interne şi internaţionale, obiectivele de performanţă imediate şi în perspectivă, stabilind şi prezentând spre aprobare măsurile ce se impun;
    d) asigură legătura cu federaţiile sportive de specialitate, Ministerul Tineretului şi Sportului, Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, precum şi compartimentele din cadrul Clubului, conlucrând pentru soluţionarea problemelor de pregătire şi competiţionale ale disciplinelor sportive;
    e) acţionează pentru asigurarea unui climat de muncă bazat pe răspundere, cooperare, ordine şi disciplină, pe respectarea rigorilor sportului de performanţă;
    f) asigură înscrierea şi participarea la competiţiile oficiale şi amicale, prevăzute în programul disciplinelor sportive;
    g) sprijină antrenorii în elaborarea programelor de pregătire şi perfecţionarea pregătirii profesionale;
    h) prezintă conducerii Clubului propuneri pentru premierea/ recompensarea performanţelor obţinute de participanţii la activitatea sportivă;
    i) întocmeşte formele de legitimare a sportivilor şi clasificare sportivă a acestora;
    j) ţine evidenţa participanţilor la activitatea sportivă organizată şi desfăşurată în cadrul Clubului;
    k) colaborează cu celelalte compartimente de muncă în soluţionarea problemelor privind activitatea de pregătire şi competiţională;
    l) organizează, în mod sistematic, studii şi controale la nivelul disciplinelor sportive, sprijinind antrenorii să îmbunătăţească conţinutul metodic al antrenamentelor, să folosească în pregătirea sportivilor mijloace şi metode eficiente în realizarea unor performanţe superioare;
    m) sintetizează şi generalizează la nivelul Clubului concluziile rezultate din organizarea şi desfăşurarea antrenamentelor la nivelul disciplinelor sportive, din pregătirea echipelor şi sportivilor cu performanţe de valoare, precum şi din participarea la competiţiile interne şi internaţionale;
    n) coordonează şi sprijină pregătirea de specialitate a antrenorilor, cunoaşterea, însuşirea şi aplicarea de către aceştia a orientării şi indicaţiilor metodice elaborate de federaţiile de specialitate;
    o) îi informează operativ pe antrenori şi tehnicieni despre rezultatele unor cercetări privind metodica de pregătire în sportul de performanţă, precum şi despre ceea ce este nou şi prezintă interes în domeniul antrenamentelor şi rezultatelor pe plan naţional şi internaţional;
    p) îi îndrumă şi îi sprijină pe antrenori în conceperea şi elaborarea programelor de pregătire, în evidenţa şi analiza muncii depuse şi a rezultatelor obţinute;
    q) asigură legătura cu organele metodice din Comitetul Olimpic Sportiv Român şi federaţiile de specialitate din cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului, conlucrând cu acestea pentru perfecţionarea procesului de antrenament în Club;
    r) prezintă propuneri pentru îmbunătăţirea dotării cu aparatură tehnică a bazelor sportive;
    s) asigură evidenţa nominală a sportivilor legitimaţi şi a rezultatelor obţinute de aceştia în competiţiile interne şi internaţionale, precum şi a cursanţilor din grupele de iniţiere;
    t) organizează, propune măsuri şi asigură condiţiile organizatorice şi controlează activitatea grupelor de iniţiere la disciplinele sportive pentru care sunt condiţii şi prezintă interes în rândurile tineretului;
    u) popularizează, prin mass-media, precum şi prin panouri şi afişaje publicitare, activitatea Clubului, în colaborare cu Biroul implementare proiecte şi dezvoltare;

    III. în domeniul activităţilor de agrement şi iniţiere:
    a) asigură organizarea şi funcţionarea activităţilor de iniţiere şi agrement sportiv organizate în cadrul Clubului;
    b) coordonează şi supraveghează personalul care desfăşoară activităţi de iniţiere şi agrement;
    c) îndrumă, sprijină şi coordonează organizarea unor competiţii de amatori;
    d) prezintă spre aprobare conducerii Clubului propuneri pentru desfăşurarea unor activităţi de marketing şi publicitate pentru promovarea imaginii şi a rezultatelor obţinute, în vederea atragerii unui număr cât mai mare de participanţi la activităţile de iniţiere şi agrement, în scopul identificării unor oportunităţi de realizare de venituri proprii.



    SECŢIUNEA a 11-a
    Secţia sporturi individuale
    ART. 40
    (1) Secţia sporturi individuale asigură desfăşurarea activităţilor sportive pentru următoarele discipline: atletism, box, canotaj, ciclism, gimnastică, haltere, judo feminin, jiu-jitsu, caiac-canoe, karate, lupte greco-romane, nataţie, sambo, scrimă, taekwondo, tenis de masă, tir şi triatlon.
    (2) Secţia sporturi individuale îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) asigură planificarea, desfăşurarea şi controlul îndeplinirii atribuţiilor, sarcinilor, responsabilităţilor antrenorilor şi sportivilor din cadrul secţiei;
    b) prin şeful secţiei răspunde de ordinea şi disciplina în rândul antrenorilor şi sportivilor, precum şi de realizarea obiectivelor de performanţă asumate;
    c) întocmeşte, ţine evidenţa şi centralizează acţiunile sportive şi rezultatele obţinute în conformitate cu calendarul competiţional elaborat de Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, federaţiile sportive la care Clubul este afiliat, Ministerul Tineretului şi Sportului, precum şi în conformitate cu calendarul competiţional propriu, urmărind participarea sportivilor dinamovişti la aceste competiţii;
    d) participă la competiţiile interne şi internaţionale stabilite de către federaţiile sportive de specialitate, Ministerul Tineretului şi Sportului, precum şi Comitetul Olimpic şi Sportiv Român;
    e) asigură condiţii organizatorice şi metodice pentru pregătirea sportivilor din cadrul secţiei şi participarea acestora la competiţiile sportive interne şi internaţionale;
    f) contribuie, prin activitatea antrenorilor şi tehnicienilor, la dezvoltarea instruirii metodice în domeniul sportului de performanţă, în ramurile sportive din competenţă;
    g) stabileşte şi dezvoltă, cu aprobarea conducerii Clubului, relaţii cu alte cluburi sportive şi asociaţii sportive din ţară şi din străinătate;
    h) organizează activităţi de instruire şi cursuri de perfecţionare în domeniul sportului de performanţă, sub îndrumarea unor specialişti din cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului, Agenţiei Naţionale Anti-Doping etc.;
    i) prezintă spre aprobare conducerii Clubului propuneri pentru desfăşurarea unor activităţi de marketing şi publicitate pentru promovarea imaginii şi a rezultatelor obţinute, în scopul atragerii unui număr cât mai mare de susţinători şi identificării unor oportunităţi de realizare de venituri proprii, suport material sau financiar pentru activitatea sportivă.


    SECŢIUNEA a 12-a
    Centrul Sportiv Braşov
    ART. 41
    (1) Centrul Sportiv Braşov (la nivel de secţie sportivă) asigură desfăşurarea activităţilor sportive pentru următoarele discipline sportive: alergare montană, alpinism, biatlon, bob şi sanie, escaladă, judo masculin, lupte libere, patinaj, schi, şah şi tenis de câmp, precum şi oricare dintre disciplinele sportive menţionate la secţiile sporturi individuale şi jocuri sportive, în funcţie de necesităţile Clubului.
    (2) Centrul Sportiv Braşov îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) asigură planificarea, organizarea, desfăşurarea şi controlul îndeplinirii atribuţiilor, sarcinilor, responsabilităţilor sportivilor centrului şi personalului din subordine;
    b) răspunde de ordinea şi disciplina în rândul personalului din subordine şi de realizarea obiectivelor de performanţă asumate;
    c) întocmeşte, ţine evidenţa şi centralizează acţiunile sportive şi rezultatele obţinute în conformitate cu calendarul competiţional elaborat de Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, federaţiile sportive la care Clubul este afiliat, Ministerul Tineretului şi Sportului, precum şi în conformitate cu calendarul competiţional propriu, urmărind participarea sportivilor dinamovişti la aceste competiţii;
    d) participă la competiţiile interne şi internaţionale stabilite de către federaţiile sportive la care Clubul este afiliat, Ministerul Tineretului şi Sportului şi Comitetul Olimpic şi Sportiv Român;
    e) asigură condiţiile organizatorice, metodice, materiale şi financiare pentru pregătirea sportivilor centrului şi participarea acestora la competiţiile sportive interne şi internaţionale;
    f) contribuie, prin activitatea antrenorilor şi tehnicienilor, la dezvoltarea instruirii metodice în domeniul sportului de performanţă, în ramurile sportive din competenţă;
    g) stabileşte şi dezvoltă, cu aprobarea conducerii Clubului, relaţii cu alte cluburi sportive şi asociaţii sportive din ţară şi din străinătate;
    h) organizează activităţi de instruire şi cursuri de perfecţionare în domeniul sportului de performanţă sub îndrumarea unor specialişti din cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului, Agenţiei Naţionale Anti-Doping etc.;
    i) prezintă spre aprobare conducerii Clubului propuneri pentru desfăşurarea unor activităţi de marketing şi publicitate pentru promovarea imaginii şi a rezultatelor obţinute, în scopul atragerii unui număr cât mai mare de susţinători şi identificării unor oportunităţi de realizare de venituri proprii, suport material sau financiar pentru activitatea sportivă.


    SECŢIUNEA a 13-a
    Secţia jocuri sportive
    ART. 42
    (1) Secţia jocuri sportive asigură desfăşurarea activităţilor sportive pentru următoarele discipline sportive: baschet, fotbal, handbal, hochei, polo pe apă, rugby, tenis de câmp şi volei.
    (2) Secţia jocuri sportive îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) asigură planificarea, desfăşurarea şi controlul îndeplinirii atribuţiilor, sarcinilor, responsabilităţilor antrenorilor şi sportivilor din cadrul Secţiei jocuri sportive;
    b) răspunde, prin şeful secţiei, de ordinea şi disciplina în rândul antrenorilor şi sportivilor, precum şi de realizarea obiectivelor de performanţă asumate;
    c) întocmeşte, ţine evidenţa şi centralizează acţiunile sportive şi rezultatele obţinute în conformitate cu calendarul competiţional elaborat de Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, federaţiile sportive la care Clubul este afiliat, Ministerul Tineretului şi Sportului, precum şi în conformitate cu calendarul competiţional propriu, urmărind participarea sportivilor dinamovişti la aceste competiţii;
    d) participă la competiţiile interne şi internaţionale stabilite de către federaţiile sportive de specialitate la care Clubul este afiliat, Ministerul Tineretului şi Sportului şi Comitetul Olimpic şi Sportiv Român;
    e) asigură condiţii organizatorice şi metodice pentru pregătirea sportivilor din cadrul secţiei şi participarea acestora la competiţiile sportive interne şi internaţionale;
    f) contribuie, prin activitatea antrenorilor şi tehnicienilor, la dezvoltarea instruirii metodice în domeniul sportului de performanţă, în ramurile sportive din competenţă;
    g) stabileşte şi dezvoltă, cu aprobarea conducerii Clubului, relaţii cu alte cluburi sportive şi asociaţii sportive din ţară şi din străinătate;
    h) organizează activităţi de instruire şi cursuri de perfecţionare în domeniul sportului de performanţă, sub îndrumarea unor specialişti din cadrul Ministerului Tineretului şi Sportului, Agenţiei Naţionale Anti-Doping etc.;
    i) prezintă spre aprobare conducerii Clubului propuneri pentru desfăşurarea unor activităţi de marketing şi publicitate pentru promovarea imaginii şi a rezultatelor obţinute, în scopul atragerii unui număr cât mai mare de susţinători şi identificării unor oportunităţi de realizare de venituri proprii, suport material sau financiar pentru activitatea sportivă.


    SECŢIUNEA a 14-a
    Cabinetul medical sportiv
    ART. 43
    Cabinetul medical sportiv îndeplineşte următoarele atribuţii:
    a) asigură asistenţă medicală de specialitate pentru sportivii Clubului, atât în procesul de pregătire, cât şi în activitatea competiţională;
    b) asigură asistenţă medicală de urgenţă personalului, în limita competenţelor, colaborează cu personalul medical din cadrul Centrului Medical de Diagnostic şi Tratament Ambulatoriu „Dr. Nicolae Kretzulescu“ - Serviciul Medical Poliţie Bucureşti arondat acordării asistenţei medicale primare pentru personalul Clubului, respectiv cu personalul medical din cadrul Centrului Medical Judeţean Braşov, pentru personalul Centrului Sportiv Braşov;
    c) organizează, periodic, şedinţe cu sportivii şi antrenorii, în scopul informării cu privire la reglementările antidoping, precum şi la alimentaţia sportivilor, implicit la utilizarea raţională a medicamentelor şi suplimentelor alimentare;
    d) efectuează controale şi teste medicale, punând la dispoziţia antrenorilor şi Serviciului organizare şi instruire sportivă concluziile obţinute pentru a fi folosite în orientarea şi desfăşurarea procesului de pregătire;
    e) împreună cu antrenorii, ia măsuri pentru recuperarea sportivilor accidentaţi, precum şi pentru refacerea acestora în timpul şi după efort;
    f) organizează activităţi pentru cunoaşterea şi respectarea de către sportivi a normelor elementare de igienă sanitară specifică sportului de performanţă;
    g) controlează condiţiile igienico-sanitare la bazele sportive ale Clubului, urmărind în toate situaţiile aplicarea normelor şi legislaţiei sanitare în vigoare; în situaţii deosebite, ia măsuri epidemiologice, pe care le aduce la cunoştinţa centrului medical arondat acordării asistenţei medicale Clubului;
    h) colaborează cu organele şi instituţiile sanitare din minister, precum şi cu alte organe similare în tratarea sportivilor care prezintă situaţii deosebite din punct de vedere medical;
    i) colaborează cu personalul Serviciului organizare şi instruire sportivă, precum şi cu antrenorii la orientarea şi elaborarea programelor de antrenament şi pregătire;
    j) stabileşte anual necesarul şi propune măsuri pentru dotarea Clubului cu medicamente şi aparatură medicală, corespunzător cerinţelor de asistenţă sanitară a sportivilor pe timpul pregătirii şi participării în competiţii, cu avizul Direcţiei medicale din cadrul M.A.I.;
    k) întocmeşte, avizează şi verifică meniurile pentru sportivi, precum şi respectarea condiţiilor de pregătire, preparare şi păstrare a hranei sportivilor.


    CAP. VII
    Dispoziţii finale
    ART. 44
    În cadrul Clubului se pot înfiinţa sau desfiinţa discipline sportive, la propunerea preşedintelui Clubului, cu acordul secretarului general al M.A.I., prin ordin al ministrului afacerilor interne.

    ART. 45
    (1) Fişele posturilor personalului Clubului se elaborează în conformitate cu prevederile prezentului regulament şi ale Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 140/2016 privind activitatea de management resurse umane în unităţile de poliţie ale Ministerului Afacerilor Interne, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) Conducerea Clubului şi şefii structurilor componente au obligaţia de a actualiza, în raport cu atribuţiile ce le revin, conţinutul fişelor postului pentru personalul din subordine.
    (3) Actualizarea fişelor postului se va realiza în deplină concordanţă cu evoluţia prevederilor actelor normative în vigoare.

    ART. 46
    Personalul Clubului este obligat să cunoască şi să aplice prevederile prezentului regulament.

    ART. 47
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul regulament.

    ANEXA 1

    *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
    la regulament
    ORGANIGRAMA
    Clubului Sportiv „Dinamo“ Bucureşti
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

    *) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
    la regulament
    DIAGRAMA DE RELAŢII
    a Clubului Sportiv „Dinamo“ Bucureşti
 (a se vedea imaginea asociată)

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016