Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 7 februarie 2017  de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 7 februarie 2017 de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.

EMITENT: Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 112 bis din 9 februarie 2017
──────────
    Aprobat de ORDINUL nr. 22 din 7 februarie 2017, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 112 din 9 februarie 2017.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, denumită în continuare A.N.R.S.C., aflată în subordinea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, se organizează şi funcţionează ca instituţie publică de interes naţional, cu personalitate juridică, în temeiul prevederilor Legii serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) A.N.R.S.C. are sediul în municipiul Bucureşti, strada Stavropoleos nr. 6, sector 3.

    ART. 2
    (1) A.N.R.S.C. are ca obiect principal reglementarea, monitorizarea şi controlul la nivel central al activităţilor din domeniul serviciilor comunitare de utilităţi publice aflate în sfera sa de reglementare, potrivit legii.
    (2) A.N.R.S.C. are competenţele şi atribuţiile prevăzute de Legea nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi de legislaţia specifică fiecărui serviciu comunitar de utilitate publică.

    ART. 3
    A.N.R.S.C. îşi exercită prerogativele de autoritate publică, în condiţii de echidistanţă şi echilibru, atât faţă de utilizatori şi operatori, cât şi faţă de autorităţile administraţiei publice locale.

    CAP. II
    Conducerea A.N.R.S.C.
    SECŢIUNEA 1
    Preşedintele A.N.R.S.C.
    ART. 4
    (1) A.N.R.S.C. este condusă de un preşedinte secondat de un vicepreşedinte.
    (2) Preşedintele este numit şi revocat în/din funcţie prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice, pentru un mandat de 5 ani.
    (3) Preşedintele asigură îndeplinirea atribuţiilor şi competenţelor care revin A.N.R.S.C., potrivit prevederilor Legii nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale legislaţiei secundare specifică serviciilor comunitare de utilităţi publice, precum şi ale prezentului regulament.
    (4) Preşedintele, în exercitarea atribuţiilor sale, emite ordine, decizii şi avize. Prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C. pot fi delegate atribuţii, în condiţiile legii.

    ART. 5
    Preşedintele reprezintă A.N.R.S.C. în relaţiile cu terţii, persoane fizice şi juridice din ţară şi din străinătate, precum şi în justiţie.

    ART. 6
    Preşedintele îndeplineşte următoarele atribuţii principale:
    a) organizează, conduce şi controlează activitatea structurilor A.N.R.S.C.;
    b) exercită calitatea de ordonator de credite;
    c) comunică ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice raportul anual cu privire la starea serviciilor comunitare de utilităţi publice din sfera de reglementare a A.N.R.S.C. şi la activitatea proprie a A.N.R.S.C., în vederea prezentării acestuia Guvernului;
    d) asigură colaborarea cu ministerele, autorităţile administraţiei publice centrale şi locale, organizaţiile şi instituţiile similare din străinătate, furnizorii/prestatorii de servicii comunitare de utilităţi publice şi reprezentanţii utilizatorilor de servicii comunitare de utilităţi publice şi alţi operatori economici, pentru îndeplinirea atribuţiilor ce revin A.N.R.S.C., potrivit legii;
    e) coordonează procesul de elaborare a reglementărilor specifice serviciilor comunitare de utilităţi publice aflate în sfera de reglementare a A.N.R.S.C.;
    f) avizează proiectele de acte normative elaborate de alte autorităţi ale administraţiei publice centrale, cu impact asupra domeniului de activitate a A.N.R.S.C.;
    g) aprobă angajarea personalului A.N.R.S.C., asigură încheierea contractului colectiv de muncă, precum şi încheierea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor individuale de muncă ale salariaţilor, în condiţiile legii, aprobă statul de funcţii şi normativele proprii de personal şi de cheltuieli;
    h) stabileşte obiectivele de performanţă ale personalului A.N.R.S.C., precum şi criteriile de evaluare a realizării acestora.


    SECŢIUNEA a 2-a
    Vicepreşedintele A.N.R.S.C.
    ART. 7
    Vicepreşedintele este numit şi revocat în/din funcţie prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice, pentru un mandat de 5 ani.

    ART. 8
    În cazul în care preşedintele se află în imposibilitate de a-şi exercita funcţia, calitatea de ordonator de credite, precum şi celelalte atribuţii se exercită, în numele preşedintelui A.N.R.S.C., de către vicepreşedintele A.N.R.S.C.

    ART. 9
    Vicepreşedintele are următoarele atribuţii principale:
    a) coordonează, controlează şi răspunde de activitatea instituţiei, în limita dispoziţiilor specifice primite de la preşedinte;
    b) îndeplineşte orice alte sarcini şi dispoziţii primite de la preşedintele A.N.R.S.C., în condiţiile legii.


    CAP. III
    Consiliul Consultativ al A.N.R.S.C.
    ART. 10
    (1) A.N.R.S.C. este asistată de un consiliu consultativ ale cărui lucrări le coordonează.
    (2) Componenţa, modul de lucru şi remuneraţia membrilor Consiliului Consultativ se stabilesc prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C., cu avizul ministrului dezvoltării regionale şi administraţiei publice.

    CAP. IV
    Organizarea şi funcţionarea A.N.R.S.C.
    SECŢIUNEA 1
    Organizarea A.N.R.S.C.
    ART. 11
    (1) Structura organizatorică, statul de funcţii şi normativele proprii de personal ale A.N.R.S.C. sunt prevăzute în anexele nr. 1-3. Modificarea statului de funcţii şi a normativelor proprii de personal se fac prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C..
    (2) Numărul maxim de posturi în aparatul central al A.N.R.S.C. şi în agenţiile teritoriale este de 175, exclusiv preşedintele, vicepreşedintele şi personalul aferent Cabinetului preşedintelui, din care 133 de posturi pentru aparatul central şi 42 de posturi pentru agenţiile teritoriale. Repartizarea numărului de posturi pe compartimente se face prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C., pe baza normativelor proprii de personal.
    (3) În structura A.N.R.S.C. se organizează şi funcţionează 7 agenţii teritoriale, fără personalitate juridică, conform zonelor de dezvoltare regională. Sediile agenţiilor teritoriale ale A.N.R.S.C. sunt prevăzute în anexa nr. 4. Modificarea locaţiei sediilor agenţiilor teritoriale se face prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C..
    (4) În cadrul structurii organizatorice, prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C., funcţie de nevoile instituţionale şi structura proprie de personal, pot fi constituite servicii, birouri şi compartimente în aparatul central, iar în cadrul agenţiilor teritoriale, birouri şi/sau compartimente judeţene.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Atribuţiile generale ale compartimentelor de specialitate din cadrul A.N.R.S.C.
    ART. 12
    Compartimentele de specialitate din cadrul A.N.R.S.C. asigură îndeplinirea atribuţiilor ce le revin în următoarele domenii de activitate:
    a) Biroul audit intern efectuează, în conformitate cu Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările ulterioare, misiuni de audit asupra tuturor activităţilor desfăşurate de A.N.R.S.C., pentru a evalua dacă sistemele de management şi de control sunt transparente şi sunt conforme cu normele de legalitate, regularitate, economicitate, eficienţă şi eficacitate;
    b) Direcţia financiar, contabilitate, administrativ asigură organizarea, conducerea, coordonarea, efectuarea activităţilor financiare, contabile şi administrative ale A.N.R.S.C., în condiţiile legii; asigură urmărirea şi executarea silită a creanţelor autorităţii; organizează şi asigură exercitarea controlului financiar preventiv privind execuţia bugetului A.N.R.S.C.; organizează procedurile de achiziţii publice pentru bunuri, servicii, lucrări conform legislaţiei privind achiziţiile publice; organizează arhiva A.N.R.S.C.; asigură informaţiile necesare ordonatorului de credite cu privire la execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli şi a modului de administrare a elementelor de activ şi de pasiv ale autorităţii;
    c) Direcţia Juridică reprezintă şi apără interesele instituţiei în faţa instanţelor judecătoreşti, participă la elaborarea/avizarea din punct de vedere al legalităţii a proiectelor de acte normative iniţiate sau avizate de A.N.R.S.C. şi avizează pentru legalitate actele de autoritate şi de gestiune emise la nivelul instituţiei;
    d) Serviciul relaţii internaţionale, comunicare şi relaţii cu publicul gestionează relaţiile dezvoltate de către instituţie şi asigură vizibilitatea acesteia, la nivel naţional şi internaţional, prin intermediul mijloacelor specifice, în condiţiile legii;
    e) Direcţia dezvoltare instituţională, resurse umane şi IT exercită atribuţiile de recrutare, dezvoltare şi gestionare a resurselor umane, managementul documentelor şi drepturilor de personal, inclusiv politica de securitate şi sănătate în muncă; asigură implementarea şi urmărirea sistemului de control intern managerial şi aplicarea cadrului legislativ anticorupţie; gestionează sistemul informatic intern.
    f) Direcţia generală reglementări, autorizări elaborează reglementări tehnice şi comerciale pentru serviciile comunitare de utilităţi publice, elaborează contractele-cadru de delegare a gestiunii serviciilor de utilităţi publice din competenţa de reglementare a A.N.R.S.C.; elaborează documentaţii standard pentru procedurile de atribuire a contractelor de delegare; propune eliberarea de licenţe pentru serviciile comunitare de utilităţi publice, precum şi eliberarea de atestate pentru instalatorii şi operatorii economici care proiectează sau execută obiective/sisteme publice de transport şi de distribuţie în sectorul apei;
    g) Direcţia preţuri, tarife, ajutor de stat elaborează norme metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a preţurilor şi tarifelor pentru serviciile comunitare de utilităţi publice, din competenţa de reglementare a A.N.R.S.C.; elaborează procedura de emitere a avizelor pentru atribuirea directă a contractelor de delegare cu privire la respectarea prevederilor specifice din domeniul concurenţei şi al ajutorului de stat; propune spre avizare/aprobare preţurile şi tarifele conform competenţelor conferite de lege, precum şi eliberarea avizelor pentru atribuirea directă a contractelor de delegare;
    h) Direcţia generală monitorizare şi control analizează şi evaluează starea serviciilor comunitare de utilităţi publice la nivel naţional; controlează modul de implementare şi de respectare a legislaţiei şi a reglementărilor din domeniul serviciilor comunitare de utilităţi publice de către furnizorii/prestatorii şi autorităţile administraţiei publice locale, potrivit competenţelor conferite prin lege A.N.R.S.C.; organizează şi conduce activităţile de monitorizare şi control la nivel regional, prin agenţiile teritoriale din subordine; iniţiază şi organizează programe de instruire şi pregătire profesională în domeniile de activitate ale A.N.R.S.C..


    SECŢIUNEA a 3-a
    Resurse umane
    ART. 13

    (1) Angajarea, promovarea, precum şi modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de muncă ale salariaţilor din aparatul propriu al A.N.R.S.C. se fac în conformitate cu prevederile legale în vigoare, prevederile prezentului regulament şi ale contractului colectiv de muncă şi se aprobă prin decizie a preşedintelui.
    (2) Criteriile şi modul de evaluare a performanţelor profesionale anuale ale personalului contractual din cadrul A.N.R.S.C., precum şi Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor sau examenelor de ocupare a posturilor vacante sau temporar vacante şi a examenelor de promovare şi avansare a personalului contractual din structura A.N.R.S.C. se aprobă prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C., în condiţiile legii.
    SECŢIUNEA a 4-a
    Regimul şi principiile salarizării personalului A.N.R.S.C., a preşedintelui şi a vicepreşedintelui, a drepturilor băneşti şi celorlalte drepturi de personal
    ART. 14
    (1) Salarizarea personalului A.N.R.S.C., a preşedintelui şi a vicepreşedintelui, se stabileşte în conformitate cu prevederile Legii serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale prezentului regulament şi ale contractului colectiv de muncă negociat şi încheiat la nivelul A.N.R.S.C., în condiţiile legii.
    (2) Drepturile băneşti, celelalte drepturi de personal, drepturile pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate în interesul serviciului, cuvenite personalului A.N.R.S.C., preşedintelui şi vicepreşedintelui, precum şi nivelul acestora se stabilesc în Contractul colectiv de muncă al A.N.R.S.C, negociat şi înregistrat conform prevederilor legale.
    (3) Plata acestor drepturi se realizează cu încadrarea în resursele financiare alocate prin bugetul anual de venituri şi cheltuieli aprobat.
    (4) La stabilirea acestor drepturi se iau în considerare următoarele elemente:
    a) stabilirea unui sistem propriu de salarizare pentru întreg personalul A.N.R.S.C.;
    b) limitarea salariului de bază lunar brut la nivelul maxim al salariului de bază lunar brut al personalului din cadrul aparatului de lucru al Guvernului;
    c) complexitatea şi responsabilitatea activităţii ce decurge din exercitarea atribuţiilor conferite de lege.

    (5) Sistemul de salarizare a personalului A.N.R.S.C. are în vedere respectarea următoarelor principii:
    a) supremaţia legii, în sensul că salarizarea în cadrul A.N.R.S.C. se realizează prin prezentul regulament şi prin contractul colectiv de muncă, aşa cum rezultă din Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice nr. 51/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) crearea unei ierarhizări în cadrul sistemului de salarizare pe funcţii de conducere şi funcţii de execuţie, studii şi în cadrul acestora pe fiecare funcţie/grad/treaptă şi gradaţie;
    c) echitate şi coerenţă, prin crearea de oportunităţi egale şi salarizare în concordanţă cu importanţa activităţilor prestate şi cu răspunderea impusă;
    d) recompensarea performanţelor şi a contribuţiei;
    e) sustenabilitate financiară, prin asigurarea de majorări salariale în raport cu prevederile contractului colectiv de muncă.


    ART. 15
    (1) Pentru activitatea prestată în cadrul A.N.R.S.C., în condiţiile prezentului regulament, ale contractului colectiv de muncă şi contractelor individuale de muncă, personalul A.N.R.S.C., preşedintele şi vicepreşedintele au dreptul la un salariu în bani sau în bani şi în natură, după caz. Sistemul de salarizare cuprinde veniturile din salarii, sporuri şi premii şi venituri asimilate salariilor, acordate cu respectarea prevederilor Codului fiscal.
    (2) Pentru activitatea desfăşurată în cadrul A.N.R.S.C., preşedintele va beneficia de o remuneraţie lunară egală cu valoarea maximă a salariului de bază lunar brut pentru funcţia de director general, la gradaţia 5, la care se aplică coeficientul 2, iar Vicepreşedintele va beneficia de o remuneraţie lunară egală cu valoarea maximă a salariului de bază lunar brut pentru funcţia de director, la gradaţia 5, la care se aplică coeficientul 1,5.
    (3) Nivelul maxim al salariului de bază lunar brut din grila de salarizare nu depăşeşte nivelul maxim al salariului de bază lunar brut pentru personalul din cadrul aparatului de lucru al Guvernului.
    (4) Diferenţierea salariului de bază lunar brut individual pentru personalul contractual se realizează în funcţie de următoarele criterii:
    - cunoştinţe şi experienţă profesională;
    – performanţă profesională;
    – capacitate de inovaţie şi de soluţionare a problemelor;
    – complexitate, creativitate şi diversitatea activităţilor;
    – judecata şi impactul deciziilor;
    – influenţă, coordonare şi supervizare;
    – contacte şi comunicare;
    – aptitudini cognitive şi comportamentale;
    – incompatibilităţi şi regimuri speciale.

    (5) Salariul este confidenţial, se negociază cu angajatorul şi este prevăzut în contractul individual de muncă. Respectarea condiţiei de confidenţialitate este obligatorie pentru personalul A.N.R.S.C..

    ART. 16
    (1) Salariile de bază lunare brute ale personalului contractual se stabilesc prin negociere între salariat şi Preşedintele A.N.R.S.C., avându-se în vedere realizarea unei ierarhii juste, în raport cu natura competenţelor, cu activitatea desfăşurată şi cu importanţa acesteia. Salariatul, la cerere, poate fi asistat la negociere de reprezentanţii salariaţilor/sindicatului.
    (2) Salariul de bază lunar brut individual se negociază între limitele aferente funcţiei de încadrare, din grila de salarizare.

    ART. 17
    (1) Pe perioada în care se află în delegare în alte localităţi din ţară, personalul A.N.R.S.C., preşedintele şi vicepreşedintele au dreptul la indemnizaţie zilnică de delegare şi la decontarea cheltuielilor de cazare şi transport, conform contractului colectiv de muncă. Cuantumul indemnizaţiei zilnice de delegare şi condiţiile de decontare a cheltuielilor de cazare şi transport se stabilesc prin contractul colectiv de muncă.
    (2) Drepturile băneşti aferente deplasărilor în străinătate, la care au dreptul personalul A.N.R.S.C., preşedintele şi vicepreşedintele, respectiv indemnizaţia zilnică în valută, denumită diurnă, şi alte cheltuieli neprevăzute se acordă potrivit reglementărilor legale.
    (3) Preşedintele şi Vicepreşedintele A.N.R.S.C. beneficiază individual, pe durata mandatului, de decontarea cheltuielilor de cazare în municipiul Bucureşti, în limita unui plafon maxim anual de 30.000 lei, din bugetul de venituri şi cheltuieli al autorităţii. Cheltuielile de cazare includ: chirie, cheltuieli de întreţinere, utilităţi, amortizarea bunurilor din dotarea locuinţei închiriate.
    (4) Nu se decontează cheltuieli de cazare în situaţia în care persoanele respective deţin în proprietate exclusivă sau în coproprietate imobile cu destinaţia de locuinţă în municipiul Bucureşti.
    (5) Preşedintele şi Vicepreşedintele A.N.R.S.C. beneficiază lunar de patru deplasări dus-întors între municipiul Bucureşti şi localitatea în care au domiciliul, cu orice mijloc de transport, ale căror cheltuieli se decontează din bugetul de venituri şi cheltuieli al autorităţii, în condiţiile legii.

    SECŢIUNEA a 5-a
    Finanţarea A.N.R.S.C.
    ART. 18
    (1) Activitatea A.N.R.S.C este finanţată integral din venituri proprii obţinute din:
    a) tarife percepute pentru acordarea licenţelor/autorizaţiilor/atestatelor;
    b) tarife percepute pentru menţinerea/monitorizarea licenţelor/autorizaţiilor/atestatelor;
    c) tarifele pentru prestări de servicii acordate la cerere;
    d) orice alte sume încasate în condiţiile legii, precum şi din contribuţiile în cuantum de 0,12% datorate de:
    (i) furnizorii/prestatorii de servicii comunitare de utilităţi publice, din veniturile proprii înregistrate ca urmare a furnizării/prestării serviciilor/activităţilor aflate în sfera de reglementare a A.N.R.S.C.;
    (ii) operatorii economici care prestează activităţi specifice serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare şi care nu exploatează sisteme publice, din veniturile înregistrate ca urmare a furnizării/prestării serviciilor.


    (2) Modalitatea de achitare a contribuţiei prevăzută la alin. (1) lit. d), precum şi cuantumul acesteia se stabilesc prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C., conform reglementărilor legale în vigoare.
    (3) Nivelul tarifelor prevăzute la alin. (1) lit. a), b) şi c), precum şi modul de achitare a acestora se stabilesc prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C., conform reglementărilor legale în vigoare.
    (4) Bugetul anual de venituri şi cheltuieli se aprobă de către preşedintele A.N.R.S.C., cu acordul ordonatorului principal de credite, iar execuţia bugetară se realizează conform legislaţiei specifice în vigoare şi este supusă procedurilor controlului şi auditului intern.
    (5) Excedentul anual rezultat din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli se reportează ca sursă de finanţare în anul următor. Deficitul se acoperă din excedentul realizat în anii precedenţi.
    (6) A.N.R.S.C. poate beneficia de programe cu finanţare internaţională.

    ART. 19
    (1) A.N.R.S.C. are un parc auto normat pentru activităţi specifice de 25 autoturisme. Consumul lunar de carburanţi normat pe fiecare autoturism este de 450 litri.
    (2) Repartizarea autoturismelor din parcul auto al autorităţii se va face prin decizie a preşedintelui A.N.R.S.C..

    CAP. V
    Dispoziţii finale şi tranzitorii
    ART. 20
    (1) Atribuţiile şi sarcinile compartimentelor de specialitate se stabilesc prin ordin al preşedintelui A.N.R.S.C., în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului regulament.
    (2) Atribuţiile, sarcinile şi responsabilităţile posturilor din structura A.N.R.S.C. se stabilesc prin fişele posturilor, aprobate de preşedinte.

    ART. 21
    (1) Încadrarea personalului existent pe posturile prevăzute în noua structură organizatorică se face în termen de 90 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului regulament, prin decizie a preşedintelui A.N.R.S.C., cu respectarea prevederilor legale.
    (2) În termenul prevăzut la alin. (1), conducerea A.N.R.S.C. are obligaţia înregistrării contractului colectiv de muncă.
    (3) Până la data aplicării contractului colectiv de muncă drepturile salariale actuale se menţin.

    ART. 22
    Anexele nr. 1 - 4 fac parte integrantă din prezentul regulament.

    ANEXA 1

    la Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.
    STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A A.N.R.S.C.
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

    la Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.
    Statul de funcţii al Autorităţii Naţionale de Reglementare
    pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.

┌────┬──────────────┬────────────────────┬────┬──────┐
│ │ │Funcţii contractuale│Tr. │ │
│ │ │ │prof│ │
│Nr. │Structura ├─────────┬──────────┤/ │Nivel │
│crt.│ │De │De │gr. │studii│
│ │ │conducere│execuţie │prof│ │
│ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│CONDUCERE A.N.R.S.C. │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│1 │Preşedinte │ │ │ │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│2 │Vicepreşedinte│ │ │ │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│CABINET PREŞEDINTE │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│1 │ │ │Consultant│ │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│2 │ │ │Consultant│ │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│3 │ │ │Şofer │ │M │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│PERSONAL CONTRACTUAL │
│BIROUL AUDIT INTERN │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│1 │ │Şef birou│ │II │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│2 │ │ │Auditor │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│3 │ │ │Auditor │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│4 │ │ │Auditor │IA │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│DIRECŢIA FINANCIAR, CONTABILITATE, ADMINISTRATIV │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│5 │ │Director │ │II │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│6 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│7 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│8 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│9 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│10 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│11 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│12 │ │ │Expert │II │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│13 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│14 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│15 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│16 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│17 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│18 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│19 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│20 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│21 │ │ │Expert │I │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│22 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│23 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│24 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│25 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│26 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│27 │ │ │Expert │I │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│28 │ │ │Expert │I │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│29 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│30 │ │ │Expert │I │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│31 │ │ │Şofer │- │M │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│DIRECŢIA JURIDICĂ │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│32 │ │Director │ │II │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│33 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│34 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│35 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│36 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│37 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│38 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│39 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│40 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│41 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│42 │ │ │Consilier │II │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│43 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│44 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│45 │ │ │Consilier │IA │S │
│ │ │ │juridic │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│46 │ │ │Expert │IA │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│SERVICIU RELAŢII INTERNAŢIONALE, COMUNICARE ŞI │
│RELAŢII CU PUBLICUL │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│47 │ │Şef │ │II │S │
│ │ │serviciu │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│48 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│49 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│50 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│51 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│52 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│53 │ │ │Expert │IA │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│DIRECŢIA DEZVOLTARE INSTITUŢIONALĂ, RESURSE UMANE ŞI│
│IT │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│54 │ │Director │ │II │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│55 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│56 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│57 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│58 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│59 │ │ │Expert │I │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│60 │ │ │Inginer │IA │S │
│ │ │ │sistem │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│61 │ │ │Inginer │IA │S │
│ │ │ │sistem │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│62 │ │ │Analist │II │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│63 │ │ │Expert │II │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│64 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│65 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│66 │ │ │Expert │I │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│DIRECŢIA GENERALĂ REGLEMENTĂRI, AUTORIZĂRI │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│67 │ │Director │ │II │S │
│ │ │general │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│ │ │Director │ │ │ │
│68 │ │general │ │II │S │
│ │ │adj. │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│69 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│70 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│71 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│72 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│73 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│74 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│75 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│76 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│77 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│78 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│79 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│80 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│81 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│82 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│83 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│84 │ │ │Expert │I │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│85 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│86 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│87 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│88 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│89 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│90 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│91 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│92 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│93 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│94 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│95 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│96 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│97 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│98 │ │ │Expert │IA │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│DIRECŢIA PREŢURI, TARIFE, AJUTOR DE STAT │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│99 │ │Director │ │II │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│100 │ │Director │ │II │S │
│ │ │adjunct │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│101 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│102 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│103 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│104 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│105 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│106 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│107 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│108 │ │ │Referent │IA │M │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│109 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│110 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│111 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│112 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│113 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│114 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│115 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│116 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│117 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│118 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│119 │ │ │Expert │IA │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│DIRECŢIA GENERALĂ MONITORIZARE ŞI CONTROL │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│120 │ │Director │ │II │S │
│ │ │general │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│121 │ │Director │ │II │S │
│ │ │general │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│122 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│123 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│124 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│125 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│126 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│127 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│128 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│129 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│130 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│131 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│132 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│133 │ │ │Expert │IA │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│AGENŢIA TERITORIALĂ VEST │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│134 │ │Şef │ │II │S │
│ │ │agenţie │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│135 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│136 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│137 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│138 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│139 │ │ │Expert │IA │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│AGENŢIA TERITORIALĂ NORD-VEST │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│140 │ │Şef │ │II │S │
│ │ │agenţie │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│141 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│142 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│143 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│144 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│145 │ │ │Expert │IA │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│AGENŢIA TERITORIALĂ NORD-EST │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│146 │ │Şef │ │II │S │
│ │ │agenţie │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│147 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│148 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│149 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│150 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│151 │ │ │Subinginer│IA │SSD │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│AGENŢIA TERITORIALĂ SUD-EST │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│152 │ │Şef │ │II │S │
│ │ │agenţie │ │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│153 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│154 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│155 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│156 │ │ │Expert │IA │S │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┼────┼──────┤
│157 │ │ │Expert │II │S │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┤
│AGENŢIA TERITORIALĂ CENTRU │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┬────┬──────┤
│158 │ │Şef │ │II │S │
│ │ │agenţie │ │ │ │
└────┴──────────────┴─────────┴──────────┴────┴──────┘


    ANEXA 3

    la Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.
    Normativele proprii de personal ale A.N.R.S.C.

┌───────────────┬──────────────────────┐
│1. │- minimum 2 posturi de│
│Compartimentul:│execuţie │
├───────────────┼──────────────────────┤
│2. Biroul: │- minimum 3 posturi de│
│ │execuţie │
├───────────────┼──────────────────────┤
│3. Serviciul: │- minimum 5 posturi de│
│ │execuţie │
├───────────────┼──────────────────────┤
│4. Direcţia: │- minimum 10 posturi │
│ │de execuţie │
├───────────────┼──────────────────────┤
│5. Direcţia │- minimum 15 posturi │
│generală: │de execuţie │
└───────────────┴──────────────────────┘

    În cadrul Direcţiilor generale pot fi înfiinţate şi posturi de director general adjunct, iar în cadrul direcţiilor pot fi înfiinţate posturi de director adjunct.
    Agenţiile teritoriale sunt organizate la nivel de serviciu şi conduse de un Şef de agenţie.

    ANEXA 4

    la Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.
    Sediile Agenţiilor Teritoriale ale A.N.R.S.C.

┌────┬───────────┬────────────────┬───────────┐
│Nr. │Denumire │ │Sediul │
│Crt.│Agenţie │Judeţe arondate │Agenţiei │
│ │Teritorială│ │Teritoriale│
├────┼───────────┼────────────────┼───────────┤
│ │Agenţia │Arad, │Municipiul │
│1. │Teritorială│Caraş-Severin, │Deva, │
│ │Vest │Hunedoara şi │Judeţul │
│ │ │Timiş │Hunedoara │
├────┼───────────┼────────────────┼───────────┤
│ │ │Bihor, │Municipiul │
│ │Agenţia │Bistriţa-Năsăud,│Bistriţa, │
│2. │Teritorială│Cluj, Sălaj, │Judeţul │
│ │Nord - Vest│Satu Mare şi │Bistriţa- │
│ │ │Maramureş │Năsăud │
├────┼───────────┼────────────────┼───────────┤
│ │Agenţia │Bacău, Botoşani,│Municipiul │
│3. │Teritorială│Iaşi, Neamţ, │Botoşani, │
│ │Nord - Est │Suceava şi │Judeţul │
│ │ │Vaslui │Botoşani │
├────┼───────────┼────────────────┼───────────┤
│ │Agenţia │Brăila, Buzău, │Municipiul │
│4. │Teritorială│Constanţa, │Constanţa, │
│ │Sud - Est │Galaţi, Vrancea │Judeţul │
│ │ │şi Tulcea │Constanţa │
├────┼───────────┼────────────────┼───────────┤
│ │Agenţia │Alba, Braşov, │Municipiul │
│5. │Teritorială│Covasna, │Alba-Iulia,│
│ │Centru │Harghita, Mureş │Judeţul │
│ │ │şi Sibiu │Alba │
├────┼───────────┼────────────────┼───────────┤
│ │ │Argeş, Călăraşi,│ │
│ │Agenţia │Dâmboviţa, │Municipiul │
│6. │Teritorială│Giurgiu, │Ploieşti, │
│ │Sud- │Ialomiţa, │Judeţul │
│ │Muntenia │Prahova şi │Prahova │
│ │ │Teleorman │ │
├────┼───────────┼────────────────┼───────────┤
│ │Agenţia │Dolj, Gorj, │Municipiul │
│7. │Teritorială│Mehedinţi, Olt │Slatina, │
│ │Sud – Vest │şi Vâlcea │Judeţul Olt│
│ │Oltenia │ │ │
└────┴───────────┴────────────────┴───────────┘


     ---------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016