Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 31 martie 2005  de organizare si functionare a Regiei Autonome Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 31 martie 2005 de organizare si functionare a Regiei Autonome "Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 318 din 14 aprilie 2005

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Regia Autonomã "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", denumitã în continuare regie, asigurã administrarea, pãstrarea integritãţii şi protejarea bunurilor aparţinând domeniului public al statului, destinate asigurãrii serviciilor publice de interes naţional - de reprezentare şi protocol pentru Senat, Camera Deputaţilor, Administraţia Prezidenţialã, Guvern şi Curtea Constituţionalã - în structura prevãzutã în anexa nr. 2 la hotãrâre, a bunurilor destinate asigurãrii de servicii specifice pentru misiunile diplomatice, oficiile consulare, reprezentanţele organizaţiilor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi pentru personalul acestora, precum şi a bunurilor aparţinând domeniului privat al statului, pe care le are în administrare.
ART. 2
(1) Regia este persoanã juridicã şi funcţioneazã pe bazã de gestiune economicã şi autonomie financiarã; activitatea acesteia se desfãşoarã în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare şi cu cele ale prezentului regulament.
(2) Secretariatul General al Guvernului îndeplineşte faţã de regie atribuţiile prevãzute de reglementãrile legale în vigoare pentru ministerul de resort.
ART. 3
Sediul regiei este în municipiul Bucureşti, str. Moliere nr. 6-8, sectorul 1.

CAP. II
Obiectul de activitate

ART. 4
Obiectul de activitate al regiei îl constituie, în principal:
1. administrarea, conservarea, protejarea şi întreţinerea bunurilor din domeniul public al statului, destinate serviciilor publice de interes naţional - de reprezentare şi protocol pentru Senat, Camera Deputaţilor, Administraţia Prezidenţialã, Guvern şi Curtea Constituţionalã, a bunurilor destinate asigurãrii de servicii specifice pentru misiunile diplomatice, oficiile consulare, reprezentanţele organizaţiilor internaţionale interguvernamentale acreditate în România şi pentru personalul acestora, precum şi a celor proprietate privatã a statului, pe care le are în administrare;
2. asigurarea serviciilor de reprezentare şi protocol pentru Senat, Camera Deputaţilor, Administraţia Prezidenţialã, Guvern şi Curtea Constituţionalã;
3. administrarea, conservarea, protejarea şi întreţinerea imobilelor în care îşi desfãşoarã activitatea Guvernul, pe bazã de contracte de prestãri de servicii;
4. administrarea imobilelor cu destinaţie de reşedinţe oficiale şi a celorlalte locuinţe de protocol;
5. exploatarea, în condiţii de eficienţã economicã, a bunurilor mobile şi imobile, proprietate a regiei sau administrate de aceasta, şi valorificarea lor în modalitãţile permise de lege;
6. atribuirea, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului, cãtre ministere, autoritãţi şi instituţii publice, centrale şi locale, finanţate integral de la bugetul de stat, precum şi cãtre unitãţile din subordinea ministerelor, finanţate integral sau parţial de la bugetul de stat, a spaţiilor administrate de regie, fãrã plata chiriei şi cu suportarea cheltuielilor de întreţinere şi a serviciilor solicitate de cãtre acestea, contra cost;
7. atribuirea, în condiţiile legii, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului, cãtre instituţii publice care se autofinanţeazã, organizaţii sindicale, partide politice, fundaţii, asociaţii, cabinete de avocaturã, birouri notariale, unitãţi aparţinând cultelor religioase, unitãţi din domeniul presei sau edituri a spaţiilor pentru birouri şi pentru alte destinaţii din imobilele ce se aflã în administrarea regiei;
8. închirierea spaţiilor de locuit şi a celor cu altã destinaţie decât cea de locuit, în condiţiile legii, cu aprobarea Secretariatului General al Guvernului;
9. exploatarea, la tarife stabilite pe criterii economice, a capacitãţilor rãmase disponibile în anumite perioade, de maximum 3 luni, dupã asigurarea serviciilor de reprezentare şi protocol şi a celor necesare instituţiilor publice centrale;
10. prestarea de servicii specifice pentru întreţinerea sediilor administrative ale instituţiilor publice, ale agenţilor economici, precum şi pentru beneficiarii strãini;
11. executarea lucrãrilor de conservare, întreţinere, construcţii şi reparaţii la imobilele şi instalaţiile proprii, precum şi pentru terţi, în condiţiile legii; executarea de confecţii metalice şi din lemn;
12. exercitarea, în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 336/2004 , a atribuţiilor instituţiei publice implicate, conform prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 88/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în vederea privatizãrii societãţilor comerciale la care regia este acţionar în numele statului;
13. prestarea de servicii specifice în domeniile hotelier şi alimentaţie publicã, de agrement şi de refacere fizicã, activitãţi de tratament şi asistenţã sanatorialã;
14. conservarea, dezvoltarea şi valorificarea, în condiţiile legii, a fondului forestier, agricol şi cinegetic propriu, creşterea pãsãrilor, pisciculturã, apiculturã;
15. producţia agricolã, vegetalã şi animalã proprie, şi valorificarea acesteia; prelucrarea şi conservarea legumelor şi a fructelor, fabricarea bãuturilor alcoolice distilate, fabricarea produselor lactate şi a brânzeturilor, fabricarea produselor de panificaţie şi patiserie, cultura florilor şi plantelor ornamentale, prelucrarea şi conservarea cãrnii, patiserie, cofetãrie;
16. fabricarea produselor pentru hrana animalelor;
17. argãsirea şi finisarea blãnurilor, confecţionarea articolelor din blanã;
18. producţie poligraficã şi editorialã; realizarea de tipãrituri pentru Senat, Camera Deputaţilor, Administraţia Prezidenţialã, Guvern, Curtea Constituţionalã, ministere, alte instituţii publice centrale şi alţi beneficiari, în condiţiile legii;
19. producerea şi emiterea, în condiţiile legii, a paşapoartelor, a permiselor de conducere auto, a certificatelor de înmatriculare a autovehiculelor şi a altor documente şi tipãrituri cu caracter special; tipãrirea de formulare tipizate şi/sau cu regim special, documente cu caracter administrativ specifice activitãţii financiar-contabile şi de trezorerie, titluri de stat, titluri de proprietate, înscrisuri de stat, acte de identitate şi imprimate confidenţiale, carnete de muncã, carnete de marinar, carnete de sãnãtate şi cãrţi de alegãtor;
20. alte activitãţi anexe producţiei de tipãrituri; producţia de accesorii pentru utilaje tipografice; producţia de bannere;
21. comerţ cu amãnuntul şi cu ridicata, activitãţi de alimentaţie publicã, operaţiuni de export-import;
22. fabricarea ştampilelor din cauciuc şi a altor însemne specifice fiecãrei instituţii solicitante, în condiţiile legii;
23. difuzarea produselor specifice obiectului de activitate al regiei prin concesionarea drepturilor de vânzare altor agenţi economici sau prin reţea proprie, în condiţiile legii;
24. efectuarea operaţiunilor de transport şi a altor servicii specifice obiectului propriu de activitate;
25. efectuarea de experimentãri, studii şi prognoze în domeniul specific de activitate;
26. organizarea acţiunilor de formare şi perfecţionare profesionalã în domeniul specific de activitate;
27. asigurarea, conform prevederilor legale în vigoare, a colaborãrii şi cooperãrii tehnice, ştiinţifice şi tehnologice cu firme din ţarã şi din strãinãtate, în sistem de reprezentare şi/sau prin asociere pentru produsele specifice domeniului de activitate;
28. organizarea de licitaţii în domeniu, în ţarã şi în strãinãtate;
29. administrarea parcului auto propriu şi asigurarea prestaţiilor de transport pentru aparatul de lucru al Guvernului şi pentru activitãţile de reprezentare şi protocol;
30. servicii de transport intern şi internaţional; service auto; şcoalã de şoferi; producţie de piese de schimb şi subansambluri pentru mijloace de transport auto;
31. activitãţi legate de gestionarea sãlilor de spectacole aflate în patrimoniul regiei, organizarea de expoziţii, proiecţia de filme, jocuri distractive şi de noroc, în condiţiile legii;
32. dezvoltarea fondului locativ prin executarea de construcţii noi sau extinderea celor existente;
33. tranzacţii imobiliare;
34. activitãţi specifice agenţiilor de turism;
35. extracţia şi prepararea turbei;
36. lucrãri de proiectare;
37. prestarea unor servicii, direct sau în calitate de intermediar, la cererea şi în contul beneficiarilor strãini, privind înmatricularea şi radierea din circulaţie a autovehiculelor, instruirea în vederea susţinerii examenelor de conducãtor auto, asigurarea de combustibil, carburanţi, lubrifianţi şi alte materiale sau produse solicitate;
38. realizarea altor activitãţi care au legãturã cu obiectul sãu de activitate.

CAP. III
Patrimoniul şi structura regiei

ART. 5
(1) Patrimoniul regiei este de 8.499,615 miliarde lei, stabilit pe baza bilanţului contabil încheiat la data de 30 noiembrie 2004, care se actualizeazã potrivit prevederilor legale.
(2) Pentru realizarea serviciilor publice de interes naţional - de reprezentare şi protocol - regia are în administrare bunurile din domeniul public al statului prevãzute în anexa nr. 3 la hotãrâre.
(3) Bunurile din domeniul privat al statului administrate de regie sunt prevãzute în anexa nr. 4 la hotãrâre.
(4) Regia este proprietara bunurilor prevãzute în anexa nr. 5 la hotãrâre, iar în exercitarea dreptului de proprietate regia posedã, foloseşte şi dispune în mod autonom de aceste bunuri, în vederea realizãrii scopului pentru care a fost constituitã.
(5) Regia nu poate aduce ca aport în cadrul operaţiunilor de asociere bunurile din domeniul public al statului pe care le are în administrare.
ART. 6
(1) Regia are în structura sa sucursalele, cu statut de unitãţi fãrã personalitate juridicã, prevãzute în anexa nr. 2 la hotãrâre.
(2) Modul de organizare şi funcţionare a sucursalelor, relaţiile acestora cu regia, precum şi relaţiile dintre ele se stabilesc prin regulamente de organizare şi funcţionare aprobate de consiliul de administraţie al regiei.
(3) Structura organizatoricã şi funcţionalã a sucursalelor, precum şi modificarea repartizãrii patrimoniului între acestea se aprobã de consiliul de administraţie al regiei.

CAP. IV
Conducerea şi gestionarea activitãţii regiei

ART. 7
(1) Conducerea regiei este asiguratã de un consiliu de administraţie format din 5 persoane, care sunt numite şi revocate prin ordin al ministrului de resort.
(2) Activitatea curentã a regiei este condusã de un director general, ajutat de un director general adjunct, numiţi şi revocaţi prin ordin al ministrului de resort. Directorul general are şi calitatea de preşedinte al consiliului de administraţie al regiei.
(3) Consiliul de administraţie al regiei îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu propriul regulament de organizare şi funcţionare. Consiliul de administraţie hotãrãşte în problemele privind activitatea regiei, cu excepţia celor care, potrivit legii, sunt date în competenţa directorului general.
ART. 8
Componenţa consiliului de administraţie al regiei este urmãtoarea:
- preşedinte - director general;
- directorul general adjunct;
- un reprezentant din partea Secretariatului General al Guvernului;
- un reprezentant din partea Cancelariei Primului-Ministru;
- un reprezentant din partea Ministerului Finanţelor Publice.
ART. 9
Membrii consiliului de administraţie se numesc pentru o perioadã de 4 ani, putând fi înlocuiţi prin ordin al ministrului de resort.
ART. 10
Membrii consiliului de administraţie al regiei îşi pãstreazã calitatea de angajaţi la instituţia sau unitatea de unde provin şi toate drepturile şi obligaţiile decurgând din aceastã calitate; aceştia sunt plãtiţi cu o indemnizaţie stabilitã de consiliul de administraţie pentru activitatea desfãşuratã în aceastã calitate.
ART. 11
Consiliul de administraţie al regiei are urmãtoarele atribuţii, rãspunderi şi competenţe:
1. aprobã structura organizatoricã şi funcţionalã a sucursalelor, precum şi organigrama şi statul de funcţii ale regiei;
2. aprobã strategia de restructurare, organizare şi funcţionare a regiei şi sucursalelor sale;
3. supune spre aprobare Guvernului, în condiţiile legii, bugetul de venituri şi cheltuieli; aprobã bilanţul contabil şi contul de profit şi pierdere ale regiei şi le trimite spre avizare Secretariatului General al Guvernului şi Ministerului Finanţelor Publice;
4. analizeazã şi aprobã rapoartele periodice privind realizarea indicatorilor aprobaţi prin bugetul de venituri şi cheltuieli, pe bazã de balanţã de verificare contabilã, şi aprobã mãsurile pentru desfãşurarea activitãţii regiei, în condiţii care sã asigure echilibrul bugetului de venituri şi cheltuieli;
5. aprobã contractarea de împrumuturi pe termen lung sau mediu şi modul de rambursare a acestora, conform prevederilor legale;
6. numeşte şi revocã personalul de conducere al regiei, prevãzut la art. 10 alin. (4) din hotãrâre;
7. propune, în condiţiile legii, majorarea sau diminuarea patrimoniului regiei, inclusiv prin externalizarea şi transformarea în societãţi comerciale a unor sucursale sau active corporale independente;
8. aprobã scãzãminte şi pierderi, în condiţiile legii;
9. aprobã, în condiţiile legii, modalitatea de amortizare a activelor corporale şi necorporale din patrimoniul regiei;
10. aprobã achiziţionarea de bunuri imobile, construcţii şi terenuri, în condiţiile legii;
11. aprobã înstrãinarea bunurilor mobile şi imobile din patrimoniul regiei, inclusiv operaţiunile de schimb şi tranzacţiile având ca obiect asemenea bunuri, cu respectarea prevederilor legale în vigoare;
12. dispune punerea în aplicare a hotãrârilor definitive şi irevocabile ale instanţelor judecãtoreşti referitoare la retrocedarea de bunuri şi valori;
13. aprobã mandatul pentru negocierea contractului colectiv de muncã;
14. aprobã planul de investiţii anual al regiei;
15. aprobã scoaterea din funcţiune şi casarea mijloacelor fixe;
16. aprobã, în condiţiile legii, înfiinţarea sau desfiinţarea de subunitãţi, precum şi asocierea cu alte persoane juridice sau fizice;
17. propune spre aprobare Secretariatului General al Guvernului participarea la constituirea de noi persoane juridice;
18. aprobã regulamentul de organizare şi funcţionare a sucursalelor din structura regiei;
19. aprobã regulamentul de ordine interioarã, precum şi normele de protecţie şi securitate a muncii;
20. desemneazã reprezentanţii regiei în adunãrile generale ale acţionarilor şi în consiliile de administraţie, precum şi cenzorii în societãţile comerciale la care regia este acţionar;
21. aprobã preţuri şi tarife pentru producerea şi emiterea urmãtoarelor documente cu caracter special: permise de şedere temporarã/permanentã pentru cetãţenii strãini, paşapoarte pentru persoanele fãrã cetãţenie, titluri de cãlãtorie, autorizaţii de circulaţie provizorie a autoturismelor şi colante de vizã pentru cetãţenii strãini care vin în România;
22. aprobã scutirea la platã sau reducerea preţului permiselor de şedere temporarã/permanentã pentru cetãţenii strãini, la propunerea Autoritãţii pentru Strãini din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor, pe bazã de protocol încheiat între aceasta şi regie;
23. mandateazã reprezentanţii în adunarea generalã a acţionarilor, la societãţile comerciale la care regia este acţionar în numele statului, sã aprobe încheierea contractelor de locaţie de gestiune, de închiriere sau de asociere în participaţiune;
24. mandateazã reprezentanţii în adunarea generalã a acţionarilor, la societãţile comerciale la care regia este acţionar în numele statului şi care au în derulare contracte de locaţie de gestiune, de închiriere sau de asociere în participaţiune, sã aprobe vânzarea sau închirierea de contracte de leasing imobiliar cu clauzã irevocabilã de vânzare, prin negociere directã cu locatarii sau asociaţii, în situaţiile în care aceştia au efectuat investiţii în activele pe care le utilizeazã, reprezentând mai mult de 15% din valoarea acestor active; în acest caz, din preţul de vânzare se scade valoarea investiţiilor, pe bazã de raport de evaluare acceptat de pãrţi;
25. mandateazã reprezentanţii în adunarea generalã a acţionarilor, la societãţile comerciale la care regia este acţionar în numele statului, sã aprobe înfiinţarea de societãţi comerciale în colaborare cu persoane fizice ori cu alte persoane juridice, române sau strãine, participând la capitalul social al acestora cu aport în naturã, respectiv cu activele societãţilor comerciale la care regia este acţionar în numele statului;
26. aprobã vânzarea unei pãrţi sau a întregului pachet de acţiuni deţinute la fiecare dintre societãţile comerciale la care regia este acţionar în numele statului, prin una dintre metodele şi potrivit procedurilor prevãzute de legislaţia în materie;
27. adoptã, în condiţiile legii, orice alte hotãrâri cu privire la activitatea regiei.
ART. 12
Directorul general al regiei are, în principal, urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
1. selecţioneazã, angajeazã şi concediazã personalul de conducere, altul decât cel prevãzut la art. 10 alin. (4) din hotãrâre, cu aprobarea consiliului de administraţie, şi personalul de execuţie, cu respectarea prevederilor legislaţiei muncii şi a contractului colectiv de muncã;
2. încheie contractele individuale de muncã cu salariaţii regiei, cu respectarea prevederilor contractului colectiv de muncã;
2. asigurã conducerea operativã a regiei şi a sucursalelor sale, împreunã cu directorul general adjunct şi cu directorii executivi;
4. reprezintã regia în relaţiile cu terţii şi semneazã actele ce angajeazã regia faţã de aceştia, pe baza şi în limitele împuternicirilor date de consiliul de administraţie şi a celor conferite de legislaţia în vigoare;
5. organizeazã şi aprobã rezultatele controlului financiar de gestiune, conform prevederilor legale;
6. coordoneazã direct activitatea de control financiar intern, de organizare şi salarizare;
7. aprobã şi ia mãsuri, potrivit legii, pentru imputarea şi recuperarea pagubelor rezultate din culpa angajaţilor regiei; ia mãsuri pentru recuperarea pagubelor provocate regiei de cãtre terţi;
8. rãspunde de ducerea la îndeplinire a hotãrârilor consiliului de administraţie;
9. analizeazã modul de derulare a contractelor încheiate de regie;
10. aprobã sponsorizãri şi acte de mecenat;
11. exercitã orice alte atribuţii ce îi sunt stabilite prin regulamentul de ordine interioarã, precum şi prin reglementãrile legale în vigoare.
ART. 13
Consiliul de administraţie se întruneşte în şedinţe ordinare, o datã pe lunã sau ori de câte ori este nevoie, la cererea preşedintelui ori a 2 dintre membrii sãi, şi adoptã hotãrâri valabile cu votul a cel puţin 3 dintre membrii sãi.
ART. 14
Pentru luarea unor anumite decizii, consiliul de administraţie poate atrage în activitatea de analizã specialişti din diferite sectoare, a cãror activitate va fi remuneratã prin înţelegerea pãrţilor, pe bazã de contract civil.
ART. 15
Directorul general al regiei conduce activitatea curentã a acesteia şi reprezintã regia în relaţiile cu autoritãţile publice, cu alte persoane juridice, precum şi cu persoane fizice.
ART. 16
(1) În lipsa directorului general, atribuţiile acestuia sunt exercitate de cãtre directorul general adjunct.
(2) Atribuţiile specifice ale directorului general adjunct se stabilesc de cãtre consiliul de administraţie.
ART. 17
Dupã încheierea bilanţului contabil anual şi a contului de profit şi pierdere, consiliul de administraţie prezintã Secretariatului General al Guvernului un raport asupra activitãţii desfãşurate de regie în anul precedent şi asupra programului de activitate pe anul în curs.

CAP. V
Bugetul şi administrarea acestuia. Relaţii financiare

ART. 18
(1) Regia întocmeşte anual bugetul de venituri şi cheltuieli, bilanţul contabil şi contul de profit şi pierdere, conform modelelor elaborate de Ministerul Finanţelor Publice.
(2) Bugetele de venituri şi cheltuieli ale sucursalelor din structura regiei asigurã funcţionarea corectã şi dezvoltarea tehnologicã, la nivelul standardelor, ale activitãţilor de producţie, prestãri de servicii, întreţinere, protejare şi conservare a bunurilor pe care le administreazã.
(3) Sucursalele îşi organizeazã şi îşi conduc evidenţa contabilã în conformitate cu prevederile legale. Acestea întocmesc anual bugetul de venituri şi cheltuieli şi bilanţul contabil ca pãrţi integrante din bugetul, respectiv din bilanţul regiei.
ART. 19
Operaţiunile de încasãri şi plãţi în lei şi în valutã se efectueazã de regie prin conturi deschise la bãnci şi prin casieria proprie, potrivit prevederilor legale.

CAP. VI
Relaţii comerciale

ART. 20
Relaţiile comerciale dintre regie şi terţi se bazeazã pe raporturi contractuale.
ART. 21
Preţurile şi tarifele pentru produsele şi prestãrile de servicii executate de regie se stabilesc în funcţie de cerere şi ofertã de fiecare sucursalã, dacã acestea nu intrã sub incidenţa prevederilor <>Legii concurenţei nr. 21/1996 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 22
În scopul asigurãrii mãsurilor de securitate a beneficiarilor fondului locativ de protocol, precum şi a beneficiarilor strãini, lucrãrile de construcţii şi reparaţii la imobile pot fi executate în regie proprie, iar când acest lucru nu este posibil, cu firme de specialitate, prin încredinţare directã, numai cu aprobarea consiliului de administraţie.

CAP. VII
Dispoziţii finale

ART. 23
(1) Litigiile de orice fel în care este implicatã regia sunt de competenţa instanţelor judecãtoreşti, potrivit legii.
(2) În litigiile referitoare la dreptul de administrare asupra bunurilor din domeniul public şi privat al statului şi la dreptul de proprietate asupra bunurilor din patrimoniul propriu, în instanţã regia stã în nume propriu.
(3) În litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra bunurilor din domeniul public şi privat al statului pe care le administreazã, regia are obligaţia sã arate instanţei cine este titularul dreptului de proprietate, potrivit prevederilor Codului de procedurã civilã şi ale <>Legii nr. 213/1998 privind proprietatea publicã şi regimul juridic al acesteia, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Regia rãspunde, în condiţiile legii, pentru prejudiciile cauzate ca urmare a neîndeplinirii acestei obligaţii. De asemenea, neîndeplinirea acestei obligaţii poate atrage revocarea dreptului de administrare.
ART. 24
Prezentul regulament se completeazã cu celelalte prevederi legale care reglementeazã activitatea regiilor autonome.

________________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016