Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 3 aprilie 2007  privind criteriile si metodologia de evaluare a performantelor profesionale ale personalului de probatiune    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 3 aprilie 2007 privind criteriile si metodologia de evaluare a performantelor profesionale ale personalului de probatiune

EMITENT: MINISTERUL JUSTITIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 256 din 16 aprilie 2007


TITLUL I
Dispoziţii generale

ART. 1
Evaluarea performanţelor profesionale ale personalului de probaţiune, denumitã în continuare evaluare, vizeazã analiza urmãtoarelor douã domenii: activitãţile desfãşurate şi rezultatele obţinute, respectiv potenţialul profesional.
ART. 2
Rezultatele evaluãrii sunt avute în vedere la promovarea în grade profesionale, pregãtirea şi perfecţionarea profesionalã, acordarea de recompense şi la eliberarea din funcţie a personalului de probaţiune.
ART. 3
(1) Instrumentul utilizat în procesul de evaluare este fişa de evaluare.
(2) Modelul fişelor de evaluare a performanţelor profesionale ale personalului de probaţiune cu funcţii de execuţie şi de conducere este prevãzut în anexele nr. 1-4 la prezentul regulament.
ART. 4
Procesul evaluãrii are urmãtoarele etape: pregãtirea evaluãrii, evaluarea propriu-zisã şi analiza rezultatelor evaluãrii.

TITLUL II
Etapele şi procedura de evaluare

CAP. I
Pregãtirea evaluãrii

ART. 5
(1) Evaluarea se face pentru activitatea desfãşuratã în perioada 1 ianuarie - 31 decembrie a anului anterior.
(2) Evaluarea se va realiza, de regulã, în primul trimestru al anului urmãtor celui pentru care se face evaluarea.
(3) Pentru persoanele care nu au lucrat tot timpul anului, evaluarea se va realiza dacã au lucrat cel puţin 6 luni în perioada prevãzutã la alin. (1).
ART. 6
(1) Şeful serviciului de probaţiune evalueazã performanţele profesionale ale consilierilor de probaţiune din subordine.
(2) În cazul prevãzut la alin. (1), fişele de evaluare sunt contrasemnate de cãtre un inspector de probaţiune.
ART. 7
(1) Şeful serviciului de probaţiune are calitatea de evaluator şi în situaţia în care:
a) evalueazã performanţele profesionale ale consilierilor de probaţiune detaşaţi sau transferaţi în cadrul altor servicii de probaţiune, în cazul în care aceştia şi-au desfãşurat activitatea în cadrul serviciului pe care îl conduce;
b) evalueazã, împreunã cu directorul Direcţiei de probaţiune, performanţele profesionale ale consilierilor de probaţiune delegaţi în cadrul Direcţiei de probaţiune.
(2) În cazurile prevãzute la alin. (1), evaluarea va fi fãcutã de cãtre şefii celor douã servicii de probaţiune implicate sau, dupã caz, de şeful serviciului şi directorul Direcţiei de probaţiune.
ART. 8
(1) Directorul Direcţiei de probaţiune:
a) evalueazã performanţele profesionale ale şefilor serviciilor de probaţiune;
b) evalueazã performanţele profesionale ale inspectorilor de probaţiune.
(2) În cazurile prevãzute la alin. (1), fişele de evaluare sunt contrasemnate de secretarul de stat coordonator al Direcţiei de probaţiune.
ART. 9
În situaţia conflictului de interese, evaluatorul îl înştiinţeazã în scris pe şeful ierarhic, care va lua mãsuri urgente pentru desemnarea unei alte persoane care sã realizeze evaluarea.
ART. 10
Secretarul de stat coordonator al Direcţiei de probaţiune evalueazã performanţele profesionale ale directorului Direcţiei de probaţiune.
ART. 11
În toate cazurile, persoana evaluatã va semna fişa de evaluare, formulând comentarii, dacã este cazul.

CAP. II
Evaluarea propriu-zisã

ART. 12
(1) Acordarea notelor se realizeazã în urma aprecierii modului de îndeplinire a fiecãrui criteriu corespunzãtor domeniilor de evaluare prevãzute la art. 1.
(2) Modul de îndeplinire a fiecãrui criteriu se apreciazã cu note de la 1 la 10.
(3) Nota fiecãrui domeniu de evaluare reprezintã media aritmeticã a notelor acordate pentru îndeplinirea fiecãrui criteriu din domeniul respectiv.
(4) Nota finalã a evaluãrii reprezintã media aritmeticã a notelor corespunzãtoare fiecãrui domeniu de evaluare.
(5) Semnificaţia notelor prevãzute la alin. (2) este urmãtoarea: nota 1 - nivel minim şi nota 10 - nivel maxim.
ART. 13
Calificativul final al evaluãrii se stabileşte pe baza notei finale, dupã cum urmeazã:
a) de la 1,00 la 3,00 - foarte slab;
b) de la 3,01 la 5,00 - slab;
c) de la 5,01 la 7,00 - satisfãcãtor;
d) de la 7,01 la 9,00 - bine;
e) de la 9,01 la 10,00 - foarte bine.
ART. 14
(1) În cazurile prevãzute la art. 7 alin. (1) lit. a) şi b), calificativul final se acordã în urma realizãrii mediei ponderate a notelor finale acordate de cãtre şefii serviciilor în care persoana evaluatã şi-a desfãşurat activitatea, respectiv şeful serviciului şi directorul Direcţiei de probaţiune, dupã caz, proporţional cu perioada în care şi-a desfãşurat activitatea în fiecare serviciu.
(2) Nota finalã reprezintã media ponderatã a notelor acordate de şefii celor douã servicii înmulţite cu raportul dintre numãrul de luni efectiv lucrate în serviciu şi intervalul de 12 luni al unui an, conform formulei de mai jos:



nr. de luni lucrate nr. de luni lucrate


12 12


ART. 15
Calificativul final se comunicã persoanei evaluate în termen de 5 zile lucrãtoare de la data finalizãrii evaluãrii.
ART. 16
(1) Persoana evaluatã are dreptul sã conteste calificativul acordat.
(2) Contestaţiile se depun prin fax sau personal la Direcţia de probaţiune, în termen de 5 zile lucrãtoare de la comunicare, şi se soluţioneazã în termen de 10 zile lucrãtoare de la depunere.
(3) Contestaţiile formulate de cãtre consilierii de probaţiune se soluţioneazã de cãtre directorul Direcţiei de probaţiune.
(4) Contestaţiile formulate de cãtre şefii serviciilor şi de cãtre inspectorii de probaţiune se soluţioneazã de cãtre ministrul justiţiei sau de cãtre o persoanã desemnatã de acesta.
(5) Contestaţia formulatã de cãtre directorul Direcţiei de probaţiune se soluţioneazã de cãtre ministrul justiţiei sau de cãtre o persoanã desemnatã de acesta.
(6) Rezultatele stabilite în urma soluţionãrii contestaţiilor se comunicã în termen de 5 zile lucrãtoare de la soluţionare.
ART. 17
(1) Rezultatele stabilite în urma soluţionãrii contestaţiilor se consemneazã într-un proces-verbal, soluţia putând fi una dintre urmãtoarele:
a) "Se menţin notele acordate şi calificativele stabilite.";
b) "Se modificã notele la unele criterii, cu menţinerea calificativului stabilit.";
c) "Se modificã unele note şi se stabileşte calificativul...".
(2) În situaţiile prevãzute la alin. (1) lit. b) şi c), modificãrile se fac prin bararea cu roşu a rezultatelor iniţiale şi înscrierea alãturi de acestea, cu aceeaşi culoare, a noilor rezultate.
ART. 18
Fişele de evaluare a activitãţii profesionale, însoţite, dupã caz, de procesele-verbale menţionate la art. 17, sunt introduse în dosarele profesionale ale celor evaluaţi, în termen de cel mult 15 zile lucrãtoare de la data încheierii procedurii de evaluare.

CAP. III
Analiza rezultatelor evaluãrii

ART. 19
În cazul consilierilor de probaţiune şi al inspectorilor de probaţiune care au obţinut note cuprinse între 1,00 şi 5,00 la unul sau mai multe dintre criteriile de evaluare, şeful ierarhic superior al persoanei evaluate va acorda acesteia sprijin în vederea pregãtirii şi perfecţionãrii profesionale.
ART. 20
(1) Din rândul consilierilor de probaţiune şi al inspectorilor de probaţiune care au obţinut calificativul "bine" şi "foarte bine" sunt selectate persoanele care vor fi pregãtite ca formatori în lucrul cu infractorii şi victimele unor infracţiuni, precum şi persoanele care vor participa la derularea unor programe, proiecte sau a altor activitãţi în domeniu.
(2) Salariul de merit poate fi acordat numai personalului de probaţiune care a obţinut calificativul "bine" şi "foarte bine".
(3) Diploma Meritul judiciar clasele I - a III-a se poate acorda personalului de probaţiune care a obţinut 5 ani consecutivi calificativul "foarte bine".
ART. 21
(1) Consilierul de probaţiune sau inspectorul de probaţiune care a obţinut calificativul "foarte slab" sau "slab" nu poate fi promovat în grad profesional în anul urmãtor.
(2) Consilierul de probaţiune sau inspectorul de probaţiune care a obţinut 2 ani consecutivi calificativul "foarte slab" sau "slab" este eliberat din funcţie pentru incapacitate profesionalã.
(3) Consilierul de probaţiune sau inspectorul de probaţiune care a obţinut, în decurs de 5 ani, 3 calificative "slab" este eliberat din funcţie pentru incapacitate profesionalã.
ART. 22
Şeful serviciului care a obţinut calificativul "foarte slab" sau "slab" este eliberat din funcţie pentru incapacitate profesionalã în exercitarea atribuţiilor specifice funcţiei de conducere.
ART. 23
Prevederile art. 22 se aplicã şi directorului Direcţiei de probaţiune.
ART. 24
În situaţiile prevãzute la art. 22 şi 23, persoana respectivã revine la funcţia de execuţie ocupatã anterior numirii în funcţia de conducere.


ANEXA 1
la regulament


FIŞĂ DE EVALUARE
a performanţelor profesionale ale consilierului de probaţiune


Nume:
Prenume:
Gradul profesional:
Serviciul de probaţiune:
Perioada evaluãrii:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nota acordatã
crt. Activitãţile desfãşurate şi rezultatele obţinute de de persoana
cãtre consilier care a realizat
evaluarea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Referatele de evaluare
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în
vedere urmãtoarele aspecte:
- referatele de evaluare respectã cerinţele legale referitoare
la formã, conţinut şi termene
- sursele de informaţii sunt relevante şi sunt identificate şi
verificate ori de câ te ori este posibil
- referatul include o analizã a infracţiunii
- referatul oferã informaţii relevante despre inculpat şi
contextul de viaţã al acestuia
- perspectivele de reintegrare socialã estimate în referatele
de evaluare sunt realiste şi în acord cu nevoile şi factorii
care influenţeazã sau pot influenţa conduita inculpatului
- modul în care informaţiile din capitolul "Date privind
persoana inculpatului" se coreleazã cu factorii care influenţeazã
sau pot influenţa conduita inculpatului şi perspectivele de
reintegrare socialã ale acestuia
2. Supravegherea şi asistenţa persoanelor condamnate
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în vedere
urmãtoarele aspecte:
- un procent semnificativ din rândul persoanelor supravegheate
pentru care consilierul este responsabil de caz a solicitat
asistenţã şi consiliere pe perioada evaluãrii
- dosarele de supraveghere/ reintegrare socialã respectã
reglementãrile legale referitoare la formã, conţinut şi termene
- drepturile şi obligaţiile persoanei supravegheate sunt pe
deplin explicate la începutul supravegherii
- consilierul evalueazã cu acurateţe nevoile persoanei
condamnate la începutul supravegherii şi identificã acele nevoi
care ar putea fi vizate în procesul de asistenţã
- dosarele sau planurile de supraveghere/ reintegrare socialã
conţin obiective realiste, centrate pe nevoile şi riscul
identificate
- consilierul motiveazã persoanele sã solicite sprijin pentru
satisfacerea nevoilor identificate şi atingerea obiectivelor
stabilite
- persoana condamnatã este implicatã în formularea şi
implementarea planului de supraveghere/ reintegrare socialã
- consilierul colaboreazã cu alte organizaţii relevante,
voluntari şi membri ai familiei persoanei supravegheate pentru
acoperirea nevoilor identificate şi atingerea obiectivelor
stabilite
- modificãrile semnificative din situaţia persoanei condamnate
determinã revizuirea planului de supraveghere/ reintegrare socialã
- frecvenţa întrevederilor reflectã nevoile persoanei condamnate,
riscul identificat, respectiv mãsurile/ obligaţiile impuse de
cãtre instanţã
3. Colaborarea cu penitenciarele/ CRM:
a) referatele de evaluare sociofamilialã
b) participarea la comisia de individualizare a pedepselor
c) participarea la programele de pregãtire pentru liberare
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în vedere
urmãtoarele aspecte:
a) în cazul referatelor de evaluare sociofamilialã:
- este luatã în considerare ponderea acestor activitãţi în
raport cu volumul total de muncã al consilierului
- consilierul s- a deplasat în comunitate pentru obţinerea
informaţiilor necesare
- sursele de informaţii consultate pentru întocmirea rapoartelor
sunt diverse şi relevante
- referatele întocmite sunt clare, concise, coerente, concrete
şi obiective
- referatele sunt întocmite în timp util
b) în cazul participãrii la comisia de individualizare a
pedepselor:
- este luat în considerare numãrul participãrilor la comisia
de individualizare a pedepselor
- este luatã în considerare ponderea acestor activitãţi în
raport cu volumul total de muncã al consilierului
c) participarea la programele de pregãtire pentru liberare:
- este luat în considerare numãrul programelor de pregãtire
pentru liberare în care consilierul a fost implicat
- este luatã în considerare durata programelor de pregãtire
pentru liberare
- este luatã în considerare ponderea acestor activitãţi în raport
cu volumul total de muncã al consilierului
4. Alte activitãţi desfãşurate şi rezultatele corespunzãtoare:
a) consilierea psihologicã şi alte forme de asistenţã acordate
victimelor unor infracţiuni conform <>Legii nr. 211/2004
b) rapoarte întocmite pentru minorii care au sã vâ rşit fapte
penale, dar nu rãspund penal conform <>Legii nr. 272/2004
c) participãrile în instanţã în cazurile penale cu minori,
conform art. 484 din Codul de procedurã penalã
d) participãrile la luarea declaraţiei pãrţii vãtãmate, a
martorului în pericol sau la prezentarea materialului de urmãrire
penalã, în situaţiile prevãzute de lege
e) activitãţile de prevenire a infracţionalitãţii
f) alte activitãţi profesionale în care consilierul a fost implicat
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în vedere
urmãtoarele aspecte:
a) în cazul consilierii psihologice şi al altor forme de asistenţã
acordatã victimelor unor infracţiuni:
- este luat în considerare numãrul de victime pentru care
consilierul a fost responsabil de caz
- este luatã în considerare ponderea acestor activitãţi în raport
cu volumul total de muncã al consilierului
- în acordarea serviciilor de consiliere psihologicã sau a altor
forme de asistenţã sunt respectate prevederile legale
- în urma procesului de consiliere şi/ sau asistare sunt obţinute
rezultate pozitive semnificative
- cazul a fost referit cãtre altã instituţie sau organizaţie, dacã
consilierul nu a avut pregãtirea şi experienţa necesare pentru a
desfãşura consiliere psihologicã
b) în situaţia rapoartelor întocmite pentru minorii care au sãvârşit
fapte penale, dar nu rãspund penal conform <>Legii nr. 272/2004 :
- este luat în considerare numãrul de rapoarte întocmite
- consilierul se deplaseazã în comunitate pentru obţinerea
informaţiilor necesare
- sursele de informaţii consultate pentru întocmirea rapoartelor
sunt diverse şi relevante
- rapoartele întocmite sunt clare, concise, coerente, concrete
şi obiective
- rapoartele sunt întocmite în timp util
- este luatã în considerare ponderea acestei activitãţi în raport
cu volumul total de muncã al consilierului
c) în cazul participãrilor în instanţã în cazurile penale cu
minori, conform art. 484 din Codul de procedurã penalã:
- este luat în considerare numãrul de participãri în instanţã
- este luatã în considerare ponderea acestor activitãţi în raport
cu volumul total de muncã al consilierului
d) în cazul participãrilor la luarea declaraţiei pãrţii vãtãmate,
a martorului în pericol sau la prezentarea materialului de
urmãrire penalã, în situaţiile prevãzute de lege:
- este luat în considerare numãrul de participãri la parchet
sau în instanţã
- este luatã în considerare ponderea acestor activitãţi în
raport cu volumul total de muncã al consilierului
e) activitãţile de prevenire a infracţionalitãţii:
- este luat în considerare numãrul de programe de prevenire în
care consilierul a fost implicat
- este luatã în considerare durata programelor de prevenire
- programele de prevenire în care consilierul a fost implicat
au avut un impact pozitiv
f) alte activitãţi profesionale în care consilierul a fost
implicat:
- aceste activitãţi au fost importante pentru dezvoltarea
serviciului de probaţiune
- este luatã în considerare ponderea acestor activitãţi în raport
cu volumul total de muncã al consilierului
- în funcţie de tipul activitãţilor profesionale, şeful
serviciului are posibilitatea de a stabili alte aspecte care pot
fi luate în considerare în cazul evaluãrii conform acestui criteriu
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Nota rezultatã pentru evaluarea activitãţilor desfãşurate şi a rezultatelor obţinute de cãtre consilier*):
-------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã a notelor acordate pentru fiecare dintre cele 4 criterii menţionate în tabelul anterior.



────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nota acordatã
crt. Potenţialul profesional al consilierului de persoana
cãtre consilier care a realizat
evaluarea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Motivaţie
Descriere: Interesul manifestat pentru activitãţile specifice,
intenţia de a-şi desfãşura în continuare activitatea în
domeniul probaţiunii şi de a contribui la dezvoltarea acestei
instituţii, satisfacţia faţã de munca depusã
2. Asumarea responsabilitãţii
Descriere: Simţul de rãspundere faţã de obligaţiile proprii,
asumarea consecinţelor propriilor acţiuni
3. Capacitatea de comunicare şi relaţionare
Descriere: Empatie, ascultare activã, oferirea de feedback,
autocontrol, asertivitate
4. Capacitatea de a rezolva probleme
Descriere: Capacitatea de analizã a dificultãţilor intervenite
în activitatea curentã, de identificare a alternativelor
rezolutive, de implementare a soluţiei adecvate şi de evaluare
a rezultatelor obţinute
5. Capacitatea de planificare şi de a acţiona strategic
Descriere: Capacitatea de a prevedea cerinţele unei sarcini,
oportunitãţile, posibilele riscuri şi consecinţele acestora;
capacitatea de a anticipa soluţii, de a programa activitãţile şi
de a organiza resursele pentru îndeplinirea eficientã a
atribuţiilor de serviciu
6. Capacitatea de implementare
Descriere: Capacitatea de a pune eficient în practicã soluţiile
identificate pentru desfãşurarea activitãţilor în mod corespunzãtor
7. Adaptabilitate
Descriere: Capacitatea de a aborda eficient situaţiile, sarcinile
şi activitãţile noi, cu caracter neplanificat
8. Capacitatea de analizã şi sintezã
Descriere: Capacitatea de a interpreta un volum mare de informaţii,
de a identifica şi de a valorifica constantele şi elementele noi,
de a selecta aspectele esenţiale pentru domeniul analizat şi de a
le reuni într-o formã prescurtatã
9. Competenţa în redactarea documentelor
Descriere: Capacitatea de a se exprima în scris fluent, clar şi
concis, de a utiliza corect vocabularul şi de a folosi limbajul
corespunzãtor exigenţelor care trebuie sã caracterizeze documentele
elaborate
10. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei
dobândite
Descriere: Interesul pentru perfecţionarea profesionalã, pentru
îmbunãtãţirea permanentã a activitãţilor curente; capacitatea
de a transpune eficient în practicã cunoştinţele şi deprinderile
dobândite
11. Capacitatea de a lucra independent
Descriere: Capacitatea de a îndeplini atribuţiile de serviciu ce
presupun munca individualã fãrã a solicita frecvent informaţii
şi îndrumare, cu excepţia cazurilor în care cerinţele acestor
activitãţi nu corespund limitelor de competenţã profesionalã
12. Capacitatea de a lucra în echipã
Descriere: Capacitatea de a se integra într-o echipã şi de a-şi
aduce contribuţia prin participarea efectivã la atingerea
obiectivelor acesteia
13. Creativitate şi iniţiativã
Descriere: Atitudine activã în soluţionarea problemelor şi realizarea
obiectivelor prin identificarea unor modalitãţi alternative de
rezolvare a problemelor curente; atitudine pozitivã faţã de abordãrile
noi; inovaţie în gãsirea unor cãi de optimizare a activitãţii
desfãşurate
14. Conduita în timpul serviciului
Descriere: Respectarea normelor de conduitã prevãzute de regulamentul
de ordine interioarã sau de codul deontologic al personalului de probaţiune
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Nota rezultatã pentru evaluarea potenţialului profesional al consilierului*):
------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã a notelor acordate pentru fiecare dintre cele 14 criterii menţionate în tabelul anterior.

Nota finalã obţinutã pentru evaluarea performanţelor profesionale ale consilierului*):
------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã a notelor acordate de cãtre şeful serviciului pentru evaluarea activitãţilor desfãşurate şi a rezultatelor obţinute, respectiv pentru evaluarea
potenţialului profesional al consilierului.

Calificativul final al evaluãrii*):
-------
*) Se acordã prin raportarea notei finale acordate la urmãtoarea grilã: 1,00- 3,00 = foarte slab; 3,01- 5,00 = slab; 5,01- 7,00 = satisfãcãtor; 7,01- 9,00 = bine; 9,01- 10,00 = foarte bine.



Comentariile persoanei care a realizat evaluarea (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Data la care evaluatorul │ Semnãtura persoanei │
│ a încheiat evaluarea │ care a realizat evaluarea │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────┴───────────────────────────────┘

Comentariile persoanei care contrasemneazã (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Data contrasemnãrii │ Semnãtura persoanei │
│ │ care contrasemneazã │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────┴───────────────────────────────┘

Comentariile consilierului (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Data la care consilierul │ Semnãtura consilierului │
│ a luat la cunoştinţã de │ evaluat │
│ rezultatele evaluãrii │ │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────┴───────────────────────────────┘




ANEXA 2
la regulament



FIŞĂ DE EVALUARE
a performanţelor profesionale ale şefilor serviciilor de probaţiune

Nume:
Prenume:
Şeful serviciului de probaţiune:
Perioada evaluãrii:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nota acordatã
crt. Activitãţile desfãşurate şi rezultatele obţinute de de persoana
cãtre şeful serviciului care a realizat
evaluarea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Management
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în
vedere urmãtoarele aspecte:
- personalul este consultat înainte de luarea deciziilor
importante care privesc activitatea serviciului
- şeful serviciului se degreveazã de anumite sarcini şi
responsabilitãţi
- sarcinile sunt distribuite consilierilor care au calitãţile
şi responsabilitãţile necesare pentru a asigura îndeplinirea lor
- şeful serviciului distribuie sarcinile şi responsabilitãţile
în mod echitabil
- şeful serviciului se asigurã cã toţi consilierii au acces
liber la informaţii
- au fost stabilite criterii, proceduri şi instrumente clare
pentru procesele importante care au loc în cadrul serviciului
(de exemplu: o procedurã pentru circulaţia informaţiilor în
cadrul serviciului)
2. Supervizarea personalului
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în vedere
urmãtoarele aspecte:
- personalul este motivat, ajutat şi îndrumat în activitatea
practicã de cãtre şeful serviciului
- şeful serviciului are cunoştinţele, deprinderile şi abilitãţile
necesare pentru supervizarea personalului
- în cadrul serviciului se regãseşte o practicã ce corespunde
standardelor de calitate prevãzute de lege şi ghidurile de
bunã practicã
- beneficiarii serviciului, partenerii comunitari şi consilierii
de probaţiune sunt satisfãcuţi de calitatea de supervizor a
şefului serviciului
3. Colaborarea cu partenerii comunitari
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în vedere
urmãtoarele aspecte:
- şeful serviciului s- a preocupat de încheierea unor protocoale
de colaborare cu toate instituţiile publice sau ONG-urile care
pot sprijini serviciul de probaţiune în reintegrarea socialã a
persoanelor care au comis infracţiuni şi asistenţa victimelor
- este luat în considerare numãrul de beneficiari care au fost
referiţi cãtre instituţiile publice sau ONG-uri
- s-au înregistrat rezultate pozitive ale colaborãrii cu partenerii
comunitari
- partenerii comunitari şi membrii serviciului sunt satisfãcuţi de
aceste relaţii de colaborare
4. Implicarea în activitãţile specifice ale serviciului de
probaţiune:
a) întocmirea referatelor de evaluare
b) supravegherea şi asistenţa persoanelor condamnate
c) întocmirea referatelor de evaluare sociofamilialã
d) participarea la comisia de individualizare a pedepselor
e) participarea la programele de pregãtire pentru liberare
f) consilierea psihologicã şi asistenţa victimelor unor infracţiuni
conform <>Legii nr. 211/2004
g) întocmirea rapoartelor întocmite pentru minorii care au sãvârşit
fapte penale, dar nu rãspund penal conform <>Legii nr. 272/2004
h) participarea în instanţã în cazurile penale cu minori, conform
art. 484 din Codul de procedurã penalã
i) participarea la luarea declaraţiei pãrţii vãtãmate, a martorului
în pericol sau la prezentarea materialului de urmãrire penalã,
în situaţiile prevãzute de lege
j) prevenirea infracţionalitãţii
k) alte activitãţi profesionale (de exemplu: programe, proiecte,
colaborãri etc.)
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în vedere
urmãtoarele aspecte:
- este luatã în considerare ponderea acestor activitãţi în
volumul total de muncã al şefului serviciului
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Nota rezultatã pentru evaluarea activitãţilor desfãşurate şi a rezultatelor obţinute de cãtre şeful serviciului*):
-------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã a notelor acordate pentru fiecare din cele 4 criterii menţionate în tabelul anterior.




────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nota acordatã
crt. Potenţialul profesional al şefului serviciului de persoana
care a realizat
evaluarea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Motivaţie
Descriere: Interesul manifestat pentru activitãţile
specifice, intenţia de a-şi desfãşura în continuare
activitatea în domeniul probaţiunii şi de a contribui la
dezvoltarea acestei instituţii, satisfacţia faţã de munca
depusã
2. Asumarea responsabilitãţii
Descriere: Simţul de rãspundere faţã de obligaţiile proprii,
asumarea consecinţelor propriilor acţiuni
3. Capacitatea de comunicare şi relaţionare
Descriere: Empatie, ascultare activã, oferirea de feedback,
autocontrol, asertivitate
4. Capacitatea de a rezolva probleme
Descriere: Capacitatea de analizã a dificultãţilor intervenite
în activitatea curentã, de identificare a alternativelor
rezolutive, de implementare a soluţiei adecvate şi de evaluare
a rezultatelor obţinute
5. Capacitatea de planificare şi de a acţiona strategic
Descriere: Capacitatea de a prevedea cerinţele unei sarcini,
oportunitãţile, posibilele riscuri şi consecinţele acestora;
capacitatea de a anticipa soluţii, de a programa activitãţile şi
de a organiza resursele pentru îndeplinirea eficientã a
atribuţiilor de serviciu
6. Capacitatea de implementare
Descriere: Capacitatea de a pune eficient în practicã soluţiile
identificate pentru desfãşurarea activitãţilor în mod corespunzãtor
7. Adaptabilitate
Descriere: Capacitatea de a aborda eficient situaţiile, sarcinile
şi activitãţile noi, cu caracter neplanificat
8. Capacitatea de analizã şi sintezã
Descriere: Capacitatea de a interpreta un volum mare de informaţii,
de a identifica şi de a valorifica constantele şi elementele noi,
de a selecta aspectele esenţiale pentru domeniul analizat şi de a
le reuni într-o formã prescurtatã
9. Competenţa în redactarea documentelor
Descriere: Capacitatea de a se exprima în scris fluent, clar şi
concis, de a utiliza corect vocabularul şi de a folosi limbajul
corespunzãtor exigenţelor care trebuie sã caracterizeze documentele
elaborate
10. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei
dobândite
Descriere: Interesul pentru perfecţionare profesionalã, pentru
îmbunãtãţirea permanentã a activitãţilor curente; capacitatea de
a transpune eficient în practicã cunoştinţele şi deprinderile
dobândite
11. Capacitatea de a lucra independent
Descriere: Capacitatea de a îndeplini atribuţiile de serviciu
ce presupun muncã individualã fãrã a solicita frecvent informaţii
şi îndrumare, cu excepţia cazurilor în care cerinţele acestor
activitãţi nu corespund limitelor de competenţã profesionalã
12. Capacitatea de a lucra în echipã
Descriere: Capacitatea de a se integra într-o echipã şi de a-şi
aduce contribuţia prin participarea efectivã la atingerea
obiectivelor acesteia
13. Creativitate şi iniţiativã
Descriere: Atitudinea activã în soluţionarea problemelor şi
realizarea obiectivelor prin identificarea unor modalitãţi
alternative de rezolvare a problemelor curente; atitudine pozitivã
faţã de abordãrile noi; inovaţie în gãsirea unor cãi de optimizare
a activitãţii desfãşurate
14. Conduita în timpul serviciului
Descriere: Respectarea normelor de conduitã prevãzute de regulamentul
de ordine interioarã sau în codul deontologic al personalului de
probaţiune
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Nota rezultatã pentru evaluarea potenţialului profesional al şefului serviciului *):
-------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã dintre notele acordate pentru fiecare dintre cele 14 criterii menţionate în tabelul anterior.

Nota finalã obţinutã pentru evaluarea performanţelor profesionale ale şefului serviciului*):
-------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã dintre notele acordate de cãtre directorul direcţiei pentru evaluarea activitãţilor desfãşurate şi a rezultatelor obţinute, respectiv pentru evaluarea
potenţialului profesional al şefului serviciului.

Calificativul final al evaluãrii*):
------
*) Se acordã prin raportarea notei finale acordate la urmãtoarea grilã: 1,00- 3,00 = foarte slab; 3,01- 5,00 = slab; 5,01- 7,00 = satisfãcãtor; 7,01- 9,00 = bine; 9,01- 10,00 = foarte bine.



Comentariile persoanei care a realizat evaluarea (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Data la care evaluatorul │ Semnãtura persoanei │
│ a încheiat evaluarea │ care a realizat evaluarea │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────┴───────────────────────────────┘

Comentariile persoanei care contrasemneazã (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Data contrasemnãrii │ Semnãtura persoanei │
│ │ care contrasemneazã │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────┴───────────────────────────────┘

Comentariile şefului serviciului (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Data la care şeful servi- │ Semnãtura şefului │
│ ciului a luat la cunoştinţã│ serviciului │
│ de rezultatele evaluãrii │ │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────┴───────────────────────────────┘




ANEXA 3
la regulament




FIŞĂ DE EVALUARE
a performanţelor profesionale ale inspectorului de probaţiune

Nume:
Prenume:
Gradul profesional:
Perioada evaluãrii:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nota acordatã
crt. Activitãţile desfãşurate şi rezultatele obţinute de de persoana
cãtre inspectorul de probaţiune care a realizat
evaluarea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Evaluarea, controlul şi coordonarea serviciilor de
probaţiune
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în
vedere urmãtoarele aspecte:
- inspectorul a respectat metodologia pentru inspecţii
- evaluarea s-a realizat prin raportare la criteriile de
inspecţie
- inspectorul a monitorizat ulterior activitatea serviciilor
inspectate şi a evaluat periodic demersurile întreprinse de
şeful serviciului pentru acoperirea ariilor de îmbunãtãţire
identificate în urma inspecţiilor şi pentru implementarea
recomandãrilor consemnate în raportul de inspecţie
- inspectorul a monitorizat activitatea serviciilor de
probaţiune, a identificat eventualele dificultãţi şi a propus
soluţii viabile de depãşire a acestora
- inspecţiile realizate şi activitãţile de coordonare au contribuit
la îmbunãtãţirea activitãţii serviciilor de probaţiune
2. Alte responsabilitãţi prevãzute în fişa postului
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în vedere
urmãtoarele aspecte:
- inspectorul a contribuit la elaborarea unor legi, regulamente,
strategii, planuri de acţiune, metodologii, proceduri şi
instrumente de lucru
- s-a implicat în recrutarea, selecţia, pregãtirea profesionalã
iniţialã, perfecţionarea continuã şi specializarea personalului
- rãspunsul la cererile, sesizãrile şi memoriile care i-au fost
repartizate spre soluţionare a fost adecvat
- a îndeplinit alte sarcini dispuse pe linie ierarhicã, în limitele
competenţelor legale, profesionale şi regulamentare (implicarea în
programe naţionale şi internaţionale, participarea la diverse
grupuri de lucru şi reprezentarea Direcţiei de probaţiune în
relaţia cu diverse instituţii sau ONG-uri etc.)
- este luatã în considerare ponderea acestor activitãţi în
raport cu volumul total de muncã al inspectorului
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Nota rezultatã pentru evaluarea activitãţilor desfãşurate şi a rezultatelor obţinute de cãtre inspector*):
--------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã dintre notele acordate pentru fiecare dintre cele douã criterii menţionate în tabelul anterior.



────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nota acordatã
crt. Potenţialul profesional al inspectorului de de persoana
probaţiune care a realizat
evaluarea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Motivaţie
Descriere: Interesul manifestat pentru activitãţile
specifice, intenţia de a-şi desfãşura în continuare
activitatea în domeniul probaţiunii şi de a contribui
la dezvoltarea acestei instituţii, satisfacţia faţã de
munca depusã
2. Asumarea responsabilitãţii
Descriere: Simţul de rãspundere faţã de obligaţiile proprii,
asumarea consecinţelor propriilor acţiuni
3. Capacitatea de comunicare şi relaţionare
Descriere: Empatie, ascultare activã, oferirea de feedback,
autocontrol, asertivitate
4. Capacitatea de a rezolva probleme
Descriere: Capacitatea de analizã a dificultãţilor intervenite
în activitatea curentã, de identificare a alternativelor rezolutive,
de implementare a soluţiei adecvate şi de evaluare a rezultatelor
obţinute
5. Capacitatea de planificare şi de a acţiona strategic
Descriere: Capacitatea de a prevedea cerinţele unei sarcini,
oportunitãţile, posibilele riscuri şi consecinţele acestora;
capacitatea de a anticipa soluţii, de a programa activitãţile şi
de a organiza resursele pentru îndeplinirea eficientã a atribuţiilor
de serviciu
6. Capacitatea de implementare
Descriere: Capacitatea de a pune eficient în practicã soluţiile
identificate pentru desfãşurarea activitãţilor în mod corespunzãtor
7. Adaptabilitate
Descriere: Capacitatea de a aborda eficient situaţiile, sarcinile
şi activitãţile noi, cu caracter neplanificat
8. Capacitatea de analizã şi sintezã
Descriere: Capacitatea de a interpreta un volum mare de informaţii,
de a identifica şi de a valorifica constantele şi elementele noi,
de a selecta aspectele esenţiale pentru domeniul analizat şi de a
le reuni într-o formã prescurtatã
9. Competenţa în redactarea documentelor
Descriere: Capacitatea de a se exprima în scris fluent, clar şi
concis, de a utiliza corect vocabularul şi de a folosi limbajul
corespunzãtor exigenţelor care trebuie sã caracterizeze documentele
elaborate
10. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei
dobândite
Descriere: Interesul pentru perfecţionarea profesionalã, pentru
îmbunãtãţirea permanentã a activitãţilor curente; capacitatea de
a transpune eficient în practicã cunoştinţele şi deprinderile
dobândite
11. Capacitatea de a lucra independent
Descriere: Capacitatea de a îndeplini atribuţiile de serviciu
ce presupun munca individualã fãrã a solicita frecvent informaţii
şi îndrumare, cu excepţia cazurilor în care cerinţele acestor
activitãţi nu corespund limitelor de competenţã profesionalã
12. Capacitatea de a lucra în echipã
Descriere: Capacitatea de a se integra într-o echipã şi de a-şi
aduce contribuţia prin participarea efectivã la atingerea
obiectivelor acesteia
13. Creativitate şi iniţiativã
Descriere: Atitudine activã în soluţionarea problemelor şi
realizarea obiectivelor prin identificarea unor modalitãţi
alternative de rezolvare a problemelor curente; atitudine pozitivã
faţã de abordãrile noi; inovaţie în gãsirea unor cãi de optimizare
a activitãţii desfãşurate
14. Conduita în timpul serviciului
Descriere: Respectarea normelor de conduitã prevãzute de
regulamentul de ordine interioarã sau de codul deontologic
al personalului de probaţiune
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Nota rezultatã pentru evaluarea potenţialului profesional al inspectorului*):
-------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã dintre notele acordate pentru fiecare dintre cele 14 criterii menţionate în tabelul anterior.

Nota finalã obţinutã pentru evaluarea performanţelor profesionale ale inspectorului*):
--------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã a notelor acordate de cãtre secretarul de stat coordonator pentru evaluarea activitãţilor desfãşurate şi a rezultatelor obţinute, respectiv pentru evaluarea potenţialului profesional al directorului direcţiei.

Calificativul final al evaluãrii*):
---------
*) Se acordã prin raportarea notei finale acordate la urmãtoarea grilã: 1,00- 3,00 = foarte slab; 3,01- 5,00 = slab; 5,01- 7,00 = satisfãcãtor; 7,01- 9,00 = bine; 9,01- 10,00 = foarte bine.



Comentariile persoanei care a realizat evaluarea (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Data la care evaluatorul │ Semnãtura persoanei care │
│ a încheiat evaluarea │ a realizat evaluarea │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────┴───────────────────────────────┘


Comentariile persoanei care contrasemneazã (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Data contrasemnarii │ Semnãtura persoanei │
│ │ care contrasemneazã │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────┴───────────────────────────────┘


Comentariile inspectorului de probaţiune (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│ Data la care inspectorul de │ Semnãtura inspectorului │
│probaţiune a luat la cunoş- │ de probaţiune │
│tinţã de rezultatele evaluãrii│ │
├──────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────┴─────────────────────────────┘




ANEXA 4
la regulament



FIŞĂ DE EVALUARE
a performanţelor profesionale ale directorului Direcţiei de probaţiune

Nume:
Prenume:
Perioada evaluãrii:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nota acordatã
crt. Activitãţile desfãşurate şi rezultatele obţinute de de persoana
cãtre directorul Direcţiei de probaţiune care a realizat
evaluarea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Managementul personalului şi al proceselor
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în
vedere urmãtoarele aspecte:
- personalul este consultat înainte de luarea deciziilor
importante care privesc activitatea sistemului de probaţiune
- directorul direcţiei se degreveazã de anumite sarcini şi
responsabilitãţi
- sarcinile sunt distribuite angajaţilor direcţiei care au
calitãţile şi responsabilitãţile necesare pentru a asigura
îndeplinirea lor
- directorul direcţiei distribuie sarcinile şi
responsabilitãţile în mod echitabil
- directorul direcţiei se asigurã cã toţi angajaţii direcţiei
au acces liber la informaţii
- personalul este motivat, ajutat şi îndrumat în activitatea
practicã de cãtre directorul direcţiei
- în cadrul direcţiei se regãseşte o practicã ce corespunde
standardelor de calitate prevãzute de reglementãrile în vigoare
- au fost stabilite criterii, proceduri şi instrumente clare
pentru procesele importante care au loc în cadrul direcţiei
(de exemplu: o procedurã pentru circulaţia informaţiilor în
cadrul direcţiei)
2. Managementul strategic
În acordarea notei pentru acest criteriu se vor avea în vedere
urmãtoarele aspecte:
- strategiile şi planurile de acţiune sunt coerente şi stabilite
în raport cu nevoile de dezvoltare ale sistemului naţional
de probaţiune
- directorul direcţiei identificã şi implementeazã soluţii pentru
atingerea obiectivelor stabilite
- directorul direcţiei se asigurã cã obiectivele prevãzute de
strategiile sau planurile de acţiune ale sistemului naţional de
probaţiune sunt atinse
- directorul direcţiei s- a preocupat de stabilirea unor
parteneriate durabile cu instituţiile sau ONG- urile care pot
sprijini sistemul de probaţiune în atingerea obiectivelor
strategice
- partenerii comunitari sunt satisfãcuţi de relaţiile de colaborare
cu Direcţia de probaţiune şi serviciile coordonate
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Nota rezultatã pentru evaluarea activitãţilor desfãşurate şi a rezultatelor obţinute de cãtre directorul direcţiei*):
-------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã dintre notele acordate pentru fiecare dintre cele douã criterii menţionate în tabelul anterior.



────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nota acordatã
crt. Potenţialul profesional al directorului Direcţiei de persoana
de probaţiune care a realizat
evaluarea
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Motivaţie
Descriere: Interesul manifestat pentru activitãţile
specifice, intenţia de a-şi desfãşura în continuare
activitatea în domeniul probaţiunii şi de a contribui la
dezvoltarea acestei instituţii, satisfacţia faţã de
munca depusã
2. Asumarea responsabilitãţii
Descriere: Simţul de rãspundere faţã de obligaţiile proprii,
asumarea consecinţelor propriilor acţiuni
3. Capacitatea de comunicare şi relaţionare
Descriere: Empatie, ascultare activã, oferirea de feedback,
autocontrol, asertivitate
4. Capacitatea de a rezolva probleme
Descriere: Capacitatea de analizã a dificultãţilor intervenite
în activitatea curentã, de identificare a alternativelor
rezolutive, de implementare a soluţiei adecvate şi de evaluare
a rezultatelor obţinute
5. Capacitatea de planificare şi de a acţiona strategic
Descriere: Capacitatea de a prevedea cerinţele unei sarcini,
oportunitãţile, posibilele riscuri şi consecinţele acestora;
capacitatea de a anticipa soluţii, de a programa activitãţile şi
de a organiza resursele pentru îndeplinirea eficientã a
atribuţiilor de serviciu
6. Capacitatea de implementare
Descriere: Capacitatea de a pune eficient în practicã soluţiile
identificate pentru desfãşurarea activitãţilor în mod corespunzãtor
7. Adaptabilitate
Descriere: Capacitatea de a aborda eficient situaţiile, sarcinile
şi activitãţile noi, cu caracter neplanificat
8. Capacitatea de analizã şi sintezã
Descriere: Capacitatea de a interpreta un volum mare de informaţii,
de a identifica şi de a valorifica constantele şi elementele noi,
de a selecta aspectele esenţiale pentru domeniul analizat şi de
a le reuni într-o formã prescurtatã
9. Competenţa în redactarea documentelor
Descriere: Capacitatea de a se exprima în scris fluent, clar şi
concis, de a utiliza corect vocabularul şi de a folosi limbajul
corespunzãtor exigenţelor care trebuie sã caracterizeze
documentele elaborate
10. Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei
dobândite
Descriere: Interesul pentru perfecţionare profesionalã, pentru
îmbunãtãţirea permanentã a activitãţilor curente; capacitatea de a
transpune eficient în practicã cunoştinţele şi deprinderile dobândite
11. Capacitatea de a lucra independent
Descriere: Capacitatea de a îndeplini atribuţiile de serviciu ce
presupun munca individualã fãrã a solicita frecvent informaţii şi
îndrumare, cu excepţia cazurilor în care cerinţele acestor activitãţi
nu corespund limitelor de competenţã profesionalã
12. Capacitatea de a lucra în echipã
Descriere: Capacitatea de a se integra într-o echipã şi de a-şi
aduce contribuţia prin participarea efectivã la atingerea
obiectivelor acesteia
13. Creativitate şi iniţiativã
Descriere: Atitudinea activã în soluţionarea problemelor şi
realizarea obiectivelor prin identificarea unor modalitãţi
alternative de rezolvare a problemelor curente; atitudine pozitivã
faţã de abordãrile noi; inovaţie în gãsirea unor cãi de optimizare
a activitãţii desfãşurate
14. Conduita în timpul serviciului
Descriere: Respectarea normelor de conduitã prevãzute de
regulamentul de ordine interioarã sau în Codul deontologic al
personalului de probaţiune
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Nota rezultatã pentru evaluarea potenţialului profesional al directorului direcţiei*):
--------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã dintre notele acordate pentru fiecare dintre cele 14 criterii menţionate în tabelul anterior.

Nota finalã obţinutã pentru evaluarea performanţelor profesionale ale directorului direcţiei*):
-------
*) Aceastã notã reprezintã media aritmeticã dintre notele acordate de cãtre secretarul de stat coordonator pentru evaluarea activitãţilor desfãşurate şi a rezultatelor obţinute, respectiv pentru evaluarea potenţialului profesional al directorului direcţiei.

Calificativul final al evaluãrii*):
-------
*) Se acordã prin raportarea notei finale acordate la urmãtoarea grilã: 1,00- 3,00 = foarte slab; 3,01- 5,00 = slab; 5,01- 7,00 = satisfãcãtor; 7,01- 9,00 = bine; 9,01- 10,00 = foarte bine.



Comentariile persoanei care a realizat evaluarea (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Data la care evaluatorul │ Semnãtura persoanei care │
│ a încheiat evaluarea │ a realizat evaluarea │
├────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ │ │
└────────────────────────────┴───────────────────────────────┘

Comentariile directorului direcţiei (dacã este cazul):
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│ Data la care directorul │ Semnãtura directorului │
│direcţiei a luat la cunoş- │ direcţiei │
│tinţã de rezultatele evaluãrii│ │
├──────────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │
└──────────────────────────────┴─────────────────────────────┘



--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016