Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
──────────
Aprobat prin ORDINUL nr. 211 din 27 noiembrie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1232 din 9 decembrie 2024.
──────────
CAP. I
Dispoziţii generale
ART. 1
(1) Colegiul Naţional de Afaceri Interne, denumit în continuare Colegiul, este înfiinţat, se organizează şi funcţionează potrivit Hotărârii Guvernului nr. 1.239/2008 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea, în cadrul Academiei de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza“ din Ministerul Afacerilor Interne, a Colegiului Naţional de Afaceri Interne.
(2) Activităţile Colegiului sunt finanţate din bugetul Academiei de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza“, denumită în continuare Academia.
(3) Baza tehnico-materială necesară funcţionării Colegiului este asigurată de Academie.
ART. 2
Colegiul are rolul de a asigura cadrul instituţional la nivel naţional şi strategic pentru pregătirea în domeniul afacerilor interne, precum şi pentru formarea profesională continuă a ofiţerilor de conducere de nivel superior şi a experţilor din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, denumit în continuare M.A.I., şi a altor categorii de personal din ţară şi din străinătate, potrivit art. 3 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 1.239/2008.
ART. 3
Colegiul este o structură fără personalitate juridică, care se subordonează nemijlocit Comandantului (rectorului) Academiei.
ART. 4
Colegiul are ca obiectiv cercetarea fundamentală în domeniul afacerilor interne de pe palierul strategic, din perspectiva atribuţiilor ce revin M.A.I. privind ordinea şi siguranţa publică, administraţia publică şi protecţia civilă şi gestionarea situaţiilor de urgenţă.
ART. 5
Colegiul contribuie cu expertiză specializată la clarificarea conceptuală şi dezvoltarea domeniului afacerilor interne, la sprijinirea asumării doctrinei la nivel instituţional, a adoptării deciziilor de nivel strategic, precum şi la îndeplinirea misiunilor de către structurile M.A.I.
ART. 6
(1) Colegiul organizează programe de studii postuniversitare de formare profesională a adulţilor, prin care se asigură formarea şi dezvoltarea profesională continuă în problematica specifică afacerilor interne.
(2) În activitatea sa, Colegiul colaborează cu Colegiul European de Securitate şi Apărare din cadrul Comisiei Europene (E.S.D.C.), conform Programului Academic Anual al E.S.D.C., sau cu instituţii ale Uniunii Europene, agenţii şi organisme europene, organizaţii internaţionale, precum şi cu alte instituţii naţionale sau din străinătate.
ART. 7
(1) Conform aprobărilor Senatului Universitar al Academiei, cursurile se desfăşoară la forma de învăţământ cu frecvenţă, în sistem modular, şi se finalizează prin susţinerea examenului de certificare a competenţelor profesionale.
(2) Programele de pregătire din cadrul Colegiului se desfăşoară potrivit planurilor de învăţământ şi cifrelor de şcolarizare aprobate. Promovarea acestora se realizează prin mediatizarea ofertei de curs/invitaţiei de participare.
(3) Selectarea cursanţilor se face conform Regulamentului propriu de organizare şi desfăşurare a programelor de pregătire ale Colegiului, aprobat de Senatul Universitar al Academiei.
(4) Absolvenţilor Colegiului li se eliberează certificate, potrivit reglementărilor referitoare la actele de studii.
ART. 8
Cursurile Colegiului se pot desfăşura, conform planurilor de învăţământ sau altor documente de organizare, şi în alte spaţii ale M.A.I. sau ale instituţiilor partenere din ţară sau străinătate.
ART. 9
Colegiul prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu dispoziţiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) şi ale Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările ulterioare.
CAP. II
Organizarea Colegiului
ART. 10
(1) Colegiul are următoarea structură organizatorică:
a) Conducerea;
b) Departamentul de Management Integrat al Afacerilor Interne, denumit în continuare Departamentul;
c) Centrul pentru Studii Postuniversitare şi Promovarea Drepturilor Omului (la nivel serviciu), denumit în continuare Centrul;
d) Serviciul Organizare Învăţământ Colegiu şi Programe Europene de Pregătire, format din:
1. Compartimentul Programe europene de pregătire;
2. Compartimentul Planificare şi evidenţă;
3. Compartimentul Platformă educaţională;
4. Compartimentul Secretariat.
(2) Organigrama Colegiului este prevăzută în anexa nr. 1.
ART. 11
(1) Activitatea componentelor organizatorice ale Colegiului în vederea îndeplinirii obiectivelor propuse are la bază relaţii de autoritate ierarhice şi funcţionale, de coordonare, de cooperare şi de control, potrivit atribuţiilor stabilite.
(2) Între conducerea Colegiului şi componentele organizatorice ale Colegiului se stabilesc relaţii de autoritate ierarhice şi funcţionale.
(3) Relaţiile de coordonare se stabilesc între personalul de conducere din cadrul Colegiului şi cel subordonat.
(4) Relaţiile de cooperare se stabilesc în cadrul Colegiului, între posturi şi componente organizatorice, în vederea realizării unor sarcini şi acţiuni complexe, precum şi între Colegiu şi celelalte structuri ale Academiei.
(5) Colegiul cooperează cu direcţiile generale şi de specialitate din cadrul M.A.I. în vederea stabilirii necesarului de pregătire a resursei umane care deţine competenţă decizională strategică, precum şi a actualizării planurilor de învăţământ, în concordanţă cu dinamica problematicii din domeniul afacerilor interne.
ART. 12
(1) Sistemul informaţional, respectiv fluxul de lucru parcurs de documente în cadrul Colegiului se realizează, cu respectarea dispoziţiilor legale, prin activităţi de predare/primire, redactare, gestionare, evidenţă, multiplicare, manipulare, clasare, transport şi expediere a documentelor/corespondenţei.
(2) Sistemul informaţional al Colegiului furnizează elementele necesare fundamentării deciziei la nivelul conducerii Academiei.
ART. 13
Diagrama de relaţii este prezentată în anexa nr. 2.
CAP. III
Atribuţiile Colegiului
ART. 14
Principalele atribuţii ale Colegiului sunt:
a) asigurarea formării manageriale la nivel strategic pentru personalul din cadrul M.A.I. şi alte categorii de personal din ţară şi din străinătate, prin programe de studii postuniversitare de formare profesională a adulţilor, prin care se asigură formarea şi dezvoltarea profesională continuă;
b) asigurarea pregătirii generale şi de specialitate în domeniul afacerilor interne, în beneficiul personalului M.A.I. şi al altor categorii de personal din ţară şi din străinătate;
c) desfăşurarea activităţii de cercetare în domeniul afacerilor interne de pe palierul strategic, din perspectiva atribuţiilor ce revin M.A.I. privind administraţia publică, ordinea şi siguranţa publică, protecţia civilă şi gestionarea situaţiilor de urgenţă;
d) organizarea şi derularea de programe de pregătire în colaborare cu E.S.D.C., precum şi cu alte instituţii naţionale sau din străinătate;
e) dezvoltarea cooperării universitare cu parteneri români şi străini, în conformitate cu legislaţia în vigoare, sens în care promovează, cu aprobarea Senatului Universitar al Academiei, încheierea de documente de cooperare;
f) elaborarea planurilor de învăţământ pentru programele de studii organizate de Colegiu şi, după validarea de către Senatul Universitar al Academiei, promovarea acestora în vederea avizării/aprobării de către M.A.I., după caz;
g) propunerea cifrei de şcolarizare pentru fiecare an universitar şi transmiterea acesteia către Direcţia generală management resurse umane în vederea aprobării de către ministrul afacerilor interne;
h) stabilirea standardelor pregătirii pe baza cărora se organizează procesul formativ;
i) stabilirea strategiei de marketing a Colegiului;
j) organizarea şi desfăşurarea de alte activităţi formative potrivit prevederilor legale;
k) organizarea de manifestări ştiinţifice;
l) asigurarea calităţii procesului de învăţământ la programele de studii derulate în cadrul Colegiului şi formularea de propuneri privind îmbunătăţirea acesteia;
m) desfăşurarea activităţilor de promovare a imaginii Colegiului pe plan naţional şi internaţional;
n) identificarea problemelor legate de managementul calităţii, mediului, sănătăţii şi securităţii în muncă şi responsabilităţii sociale şi iniţierea de acţiuni corective, la nivelul Colegiului.
CAP. IV
Conducerea Colegiului
ART. 15
(1) Conducerea Colegiului se asigură de către un director, ajutat de un director adjunct.
(2) Directorul conduce întreaga activitate a Colegiului şi îl reprezintă în relaţiile cu celelalte unităţi ale M.A.I., cu organisme şi instituţii din ţară şi din străinătate, în limitele şi competenţele stabilite şi pe baza mandatului încredinţat.
(3) În exercitarea atribuţiilor sale, directorul emite decizii şi instrucţiuni şi răspunde în faţa comandantului (rectorului) Academiei de întreaga activitate pe care o desfăşoară personalul Colegiului.
(4) Directorul poate delega, în condiţiile legii, atribuţii din competenţa sa directorului adjunct sau altor persoane din subordine.
(5) În absenţa directorului, prerogativele acestuia sunt îndeplinite de către directorul adjunct sau de către persoane desemnate în acest scop.
ART. 16
Directorul adjunct se subordonează nemijlocit directorului Colegiului şi direct comandantului (rectorului) Academiei şi răspunde de activitatea structurilor care îi sunt încredinţate spre coordonare şi îndrumare, potrivit organigramei Colegiului şi fişei postului.
ART. 17
(1) Directorul Departamentului şi şeful Centrului se subordonează nemijlocit directorului adjunct al Colegiului.
(2) Şeful Serviciului Organizare Învăţământ Colegiu şi Programe Europene de Pregătire se subordonează nemijlocit directorului Colegiului.
(3) Personalul de conducere din cadrul Colegiului răspunde de activitatea componentelor organizatorice pe care le conduce, potrivit fişei postului.
ART. 18
(1) Pentru îmbunătăţirea activităţii Colegiului, prin decizie a directorului Colegiului, se înfiinţează Consiliul de conducere al Colegiului, ca organ consultativ.
(2) Consiliul de conducere este constituit din directorul Colegiului, directorul adjunct al Colegiului şi personalul cu funcţii de conducere din subordinea acestora, ca membri titulari.
(3) Consiliul de conducere poate invita alte persoane la întrunirile sale, după caz.
(4) Consiliul de conducere se convoacă de către directorul Colegiului, ori de câte ori este necesar.
(5) Consiliul de conducere adoptă recomandări, care se consemnează într-o minută la finalul fiecărei întruniri şi se supun deciziei directorului Colegiului.
(6) Recomandările adoptate de Consiliul de conducere se referă, fără a se limita la prezenta enumerare, la:
a) fundamentarea şi implementarea proceselor de modernizare a Colegiului;
b) strategiile, direcţiile de acţiune sau priorităţile Colegiului;
c) dezvoltarea relaţiilor Colegiului cu partenerii naţionali şi internaţionali, potrivit cadrului legal existent;
d) politici privind utilizarea eficientă a resurselor financiare, logistice şi umane ale Colegiului.
CAP. V
Atribuţiile fiecărei componente organizatorice
SECŢIUNEA 1
Departamentul de Management Integrat al Afacerilor Interne
ART. 19
Departamentul de Management Integrat al Afacerilor Interne are următoarele atribuţii specifice:
a) asigură organizarea şi desfăşurarea formării manageriale în domeniul afacerilor interne, prin programe de studii postuniversitare de formare profesională a adulţilor;
b) întocmeşte planurile de învăţământ pentru programele de studii organizate la nivelul Departamentului şi le supune aprobării ministrului afacerilor interne;
c) întocmeşte fişele disciplinelor pentru programele de studii organizate la nivelul Departamentului şi formulează propuneri privind cuprinderea unor discipline de studiu în planul de învăţământ şi/sau ponderea acestora;
d) elaborează anual statul de funcţii didactice al Departamentului;
e) asigură desfăşurarea activităţilor didactice conform planurilor de învăţământ şi fişelor disciplinelor din cadrul Departamentului;
f) propune comisiile examenelor de admitere, comisiile de evaluare şi comisia de susţinere a examenului de certificare a competenţelor profesionale;
g) asigură coordonarea şi îndrumarea elaborării proiectelor de absolvire;
h) organizează activităţi de cercetare ştiinţifică fundamentală în domeniul afacerilor interne, precum şi dezbateri interne sau publice ale rezultatelor acestora;
i) organizează şi desfăşoară alte activităţi formative potrivit prevederilor legale;
j) răspunde de calitatea procesului de învăţământ la disciplinele cuprinse în planurile de învăţământ ale programelor de studii organizate la nivelul Departamentului;
k) asigură din punct de vedere didactic, ştiinţific şi metodologic transmiterea cunoştinţelor fundamentale teoretice necesare dezvoltării profesionale a personalului M.A.I. şi a altor categorii de personal din ţară şi din străinătate;
l) avizează, prin comisia metodică a Departamentului, conţinutul cursurilor şi publicaţiilor realizate în cadrul Departamentului;
m) evaluează activitatea didactică şi ştiinţifică a cadrelor didactice din cadrul Departamentului;
n) propune scoaterea la concurs a posturilor didactice din cadrul Departamentului, componenţa comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor;
o) avizează tematica şi bibliografia concursului pentru ocuparea posturilor didactice din cadrul Departamentului;
p) organizează manifestări ştiinţifice, academice, de tip seminar, conferinţă, întâlniri de lucru, simpozioane cu participare internă şi internaţională în domeniul de competenţă;
q) gestionează editarea revistelor de specialitate;
r) colaborează cu specialişti din cadrul structurilor operative şi al instituţiilor partenere şi îi cooptează în procesul instructiv-educativ.
SECŢIUNEA a 2-a
Centrul pentru Studii Postuniversitare şi Promovarea Drepturilor Omului
ART. 20
Centrul pentru Studii Postuniversitare şi Promovarea Drepturilor Omului are ca obiective pregătirea generală şi de specialitate în domeniul afacerilor interne, precum şi promovarea problematicii drepturilor omului în cadrul organizaţiilor şi instituţiilor publice, precum şi în celelalte instituţii de aplicare a legii.
ART. 21
Centrul pentru Studii Postuniversitare şi Promovarea Drepturilor Omului are următoarele atribuţii specifice:
a) asigură formarea şi dezvoltarea profesională continuă în domeniul afacerilor interne prin programe de studii postuniversitare de formare profesională a adulţilor;
b) întocmeşte planurile de învăţământ pentru programele de studii organizate la nivelul Centrului şi le supune validării Senatului Universitar şi avizării/aprobării de către M.A.I., după caz;
c) întocmeşte fişele disciplinelor pentru programele de studii organizate în cadrul Centrului şi formulează propuneri privind cuprinderea unor discipline de studiu în planurile de învăţământ şi/sau ponderea acestora;
d) elaborează anual statul de funcţii didactice al Centrului;
e) asigură desfăşurarea activităţilor didactice conform planurilor de învăţământ şi fişelor disciplinelor din cadrul Centrului;
f) propune comisiile examenelor de admitere, comisiile de evaluare şi comisia de susţinere a examenului de certificare a competenţelor profesionale;
g) asigură coordonarea şi îndrumarea elaborării proiectelor de absolvire;
h) organizează activităţi de cercetare ştiinţifică fundamentală în domeniul afacerilor interne, precum şi dezbateri interne sau publice ale rezultatelor acestora;
i) organizează şi desfăşoară alte activităţi formative potrivit prevederilor legale;
j) răspunde de calitatea procesului de învăţământ la disciplinele cuprinse în planurile de învăţământ ale programelor de studii organizate la nivelul Centrului;
k) asigură din punct de vedere didactic, ştiinţific şi metodologic transmiterea cunoştinţelor fundamentale teoretice necesare dezvoltării profesionale a personalului M.A.I. şi a altor categorii de personal din ţară şi din străinătate;
l) avizează, prin comisia metodică a Centrului, conţinutul cursurilor şi publicaţiilor realizate în cadrul Centrului;
m) evaluează activitatea didactică şi ştiinţifică a cadrelor didactice din cadrul Centrului;
n) propune scoaterea la concurs a posturilor didactice din cadrul Centrului, componenţa comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor;
o) avizează tematica şi bibliografia concursului pentru ocuparea posturilor didactice din cadrul Centrului;
p) organizează manifestări ştiinţifice, academice, de tip seminar, conferinţă, întâlniri de lucru, simpozioane cu participare internă şi internaţională în domeniul de competenţă;
q) gestionează editarea revistelor de specialitate;
r) colaborează cu specialişti din cadrul structurilor operative, precum şi al instituţiilor partenere şi îi cooptează în procesul instructiv-educativ;
s) participă la elaborarea strategiilor, politicilor, planurilor operaţionale şi regulamentelor specifice activităţii de promovare a statului de drept şi a drepturilor omului la nivel instituţional şi contribuie la îmbunătăţirea nivelului de pregătire în rândul forţelor de ordine publică;
t) desfăşoară campanii de promovare şi educaţie civică în spiritul respectării statului de drept şi drepturilor omului, în vederea promovării demnităţii umane şi a egalităţii;
u) asigură evidenţa universitară a cursanţilor şi absolvenţilor programelor de studii desfăşurate în cadrul Centrului;
v) organizează înscrierea candidaţilor la programele de studii desfăşurate în cadrul Centrului, asigură înmatricularea şi încheierea contractelor de studii, precum şi exmatricularea cursanţilor, după caz;
w) îndeplineşte activităţi specifice pentru desfăşurarea concursului de admitere şi a examenului de certificare a competenţelor profesionale;
x) întocmeşte situaţiile şcolare ale cursanţilor şi absolvenţilor, necesare desfăşurării activităţilor didactice;
y) întocmeşte suplimente descriptive şi adeverinţe care atestă calitatea de cursant şi de absolvire a programelor de studii;
z) întocmeşte registrul matricol pentru seriile programelor de studii derulate în cadrul Centrului;
aa) întocmeşte documentele necesare eliberării certificatelor care atestă finalizarea programelor de studii;
bb) asigură mediatizarea activităţilor desfăşurate la nivelul structurii, publicarea unor articole/materiale referitoare la cursurile/evenimentele/conferinţele organizate la nivelul Centrului;
cc) asigură corespondenţa cu instituţiile beneficiare/ partenere în organizarea programelor de studii din cadrul Centrului.
SECŢIUNEA a 3-a
Serviciul Organizare Învăţământ Colegiu şi Programe Europene de Pregătire
ART. 22
Serviciul Organizare Învăţământ Colegiu şi Programe Europene de Pregătire are în componenţă:
a) Compartimentul Programe europene;
b) Compartimentul Planificare şi evidenţă;
c) Compartimentul Platformă educaţională;
d) Compartimentul Secretariat.
ART. 23
Compartimentul Programe europene de pregătire are următoarele atribuţii specifice:
a) planifică şi organizează programe de pregătire organizate de Colegiu sub egida E.S.D.C. sau/şi în parteneriat cu instituţii naţionale şi internaţionale din domeniu.
b) iniţiază programe de pregătire şi le promovează, în scopul organizării de activităţi şi cursuri la nivel internaţional, sub egida E.S.D.C. şi/sau în parteneriat cu alte instituţii de învăţământ sau cu instituţii cu atribuţii în domeniu;
c) identifică şi accesează programe europene, care finanţează activităţi de pregătire, în scopul acordării asistenţei în diferite domenii de interes ale U.E. sau/şi implementării politicilor europene promovate la nivelul Comisiei Europene, prin instituţii de profil;
d) asigură colaborarea cu E.S.D.C. şi instituţiile partenere, în vederea organizării şi desfăşurării programelor de pregătire internaţionale planificate;
e) sprijină reprezentantul Colegiului în Comitetul Academic Executiv al E.S.D.C. (E.A.B.) privind pregătirea şi participarea la şedinţele de lucru;
f) formulează propunerile de activităţi internaţionale planificate în cadrul Colegiului, în vederea includerii acestora în Planul de relaţii internaţionale şi afaceri europene al Academiei, elaborat de structura responsabilă cu gestionarea activităţii de relaţii internaţionale de la nivelul Academiei;
g) informează participanţii la activităţile internaţionale cu privire la formele de pregătire organizate de Colegiu, în parteneriat cu instituţii cu activităţi în domeniu;
h) organizează şi realizează activităţi de statistică referitoare la cursanţii înscrişi la programele de pregătire internaţionale;
i) pregăteşte festivităţile ocazionate de deschiderea şi închiderea cursurilor internaţionale;
j) asigură colaborarea cu instituţiile care au atribuţii în domeniul cursurilor/programelor de pregătire internaţionale desfăşurate în cadrul Colegiului;
k) întocmeşte programul cursurilor şi desfăşoară activităţi specifice organizării şi desfăşurării programelor de pregătire internaţionale;
l) gestionează activităţile de e-learning/monitorizează activitatea de pe platforma educaţională a E.S.D.C.;
m) asigură mediatizarea activităţii prin publicarea unor articole/materiale referitoare la cursurile/evenimentele/conferinţele organizate;
n) întocmeşte situaţii centralizatoare, rapoartele de evaluare a cursurilor ce urmează a fi aprobate de către E.A.B. cu privire la activitatea desfăşurată.
ART. 24
Compartimentul Planificare şi evidenţă are următoarele atribuţii specifice:
a) asigură informarea cu privire la programele de studii organizate în cadrul Departamentului şi planifică activităţile didactice ale acestora;
b) organizează şi desfăşoară activităţile specifice deschiderii şi închiderii programelor de studii planificate la nivelul Departamentului;
c) asigură evidenţa cursanţilor şi absolvenţilor programelor de studii organizate în cadrul Departamentului şi centralizează evidenţa cursanţilor şi absolvenţilor programelor de studii organizate la nivelul Colegiului;
d) asigură mediatizarea activităţilor Departamentului, prin publicarea unor articole/materiale referitoare la cursurile/ evenimentele/conferinţele organizate;
e) asigură corespondenţa cu instituţiile beneficiare/partenere în organizarea şi desfăşurarea programelor de studii din cadrul Departamentului;
f) întocmeşte situaţiile şcolare ale cursanţilor şi absolvenţilor, necesare desfăşurării activităţilor didactice din cadrul Departamentului;
g) întocmeşte registrul matricol pentru programele de studii organizate;
h) întocmeşte documentele necesare eliberării certificatelor care atestă finalizarea programelor de studii;
i) întocmeşte adeverinţe sau alte documente de studii care atestă calitatea de cursant/absolvent al programelor de studii;
j) organizează şi gestionează activitatea de înscriere a candidaţilor la programele de studii din cadrul Departamentului şi înmatricularea cursanţilor;
k) îndeplineşte activităţi specifice pentru desfăşurarea concursului de admitere şi a examenului de absolvire;
l) asigură sprijinul în organizarea şi desfăşurarea activităţilor de la nivelul Colegiului.
ART. 25
Compartimentul Platformă educaţională are următoarele atribuţii specifice în raport cu platforma educaţională gestionată la nivelul programelor de studii ale Colegiului, denumită în continuare platforma educaţională:
a) gestionează activităţile didactice desfăşurate pe platforma educaţională;
b) asigură încărcarea electronică a suporturilor de curs şi a materialelor necesare asigurării activităţilor didactice pe platforma educaţională;
c) informează conducerea Colegiului cu privire la activitatea desfăşurată pe platforma educaţională;
d) monitorizează activitatea cursanţilor şi cadrelor didactice pe platforma educaţională;
e) întocmeşte situaţia rezultatelor obţinute de cursanţi în urma evaluărilor la disciplinele programelor de studii şi le înaintează către structurile Colegiului care gestionează respectivele programe;
f) asigură accesul cursanţilor/cadrelor didactice pe platforma educaţională;
g) asigură mediatizarea activităţilor desfăşurate la nivelul structurii, publicarea unor articole/materiale referitoare la cursurile/evenimentele/conferinţele organizate la nivelul Colegiului;
h) asigură sprijin în organizarea şi desfăşurarea activităţilor Colegiului.
ART. 26
Compartimentul Secretariat are următoarele atribuţii specifice:
a) organizează şi desfăşoară activităţi de planificare, evidenţă, secretariat şi circuitul documentelor gestionate la nivelul Colegiului;
b) participă la pregătirea activităţilor specifice pentru deschiderea şi închiderea programelor de pregătire/evenimentelor naţionale şi internaţionale organizate la nivelul Colegiului;
c) asigură necesarul de materiale şi birotică la nivelul Colegiului;
d) gestionează lucrările cu termen înregistrate la nivelul Colegiului;
e) întocmeşte, potrivit normelor legale, nomenclatorul arhivistic cuprinzând grupele de dosare şi termenele de păstrare;
f) asigură arhivarea documentelor gestionate la nivelul Colegiului şi ţine evidenţa inventarelor documentelor predate la arhivă;
g) asigură mediatizarea activităţilor desfăşurate la nivelul structurii, publicarea unor articole/materiale referitoare la cursurile/evenimentele/conferinţele organizate la nivelul Colegiului;
h) ţine evidenţa prezenţei la programul de lucru a personalului Colegiului;
i) asigură elaborarea proiectelor de procedură, metodologii şi regulamente proprii;
j) asigură sprijinul în organizarea şi desfăşurarea activităţilor de la nivelul Colegiului.
CAP. VI
Dispoziţii finale
ART. 27
Personalul cu funcţii de conducere răspunde de organizarea şi desfăşurarea formării profesionale continue pe post, precum şi de dezvoltarea profesională a personalului din subordine.
ART. 28
(1) În cadrul raporturilor de serviciu şi al relaţiilor de muncă funcţionează principiul egalităţii de şanse şi de tratament faţă de întregul personal.
(2) Sunt interzise orice formă de discriminare, bazată pe criteriul de sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, apartenenţă naţională, rasă, culoare, etnie, religie, origine socială, handicap, situaţie sau responsabilitate familială, apartenenţă ori activitate sindicală, funcţie sau apartenenţă la o anumită categorie profesională, precum şi emiterea oricărei dispoziţii în măsură de a discrimina o persoană.
(3) Pentru prevenirea şi eliminarea oricăror comportamente, definite drept discriminare, Colegiul are obligaţiile prevăzute la art. 2 şi 8 din Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(4) Soluţionarea sesizărilor şi reclamaţiilor privind discriminarea se realizează în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
ART. 29
Personalul Colegiului este obligat să cunoască şi să aplice în părţile care îl privesc prevederile prezentului regulament.
ART. 30
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul regulament.
ANEXA 1
*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.
ORGANIGRAMA
Colegiului Naţional de Afaceri Interne
(a se vedea imaginea asociată)
ANEXA 2
*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
DIAGRAMA PRINCIPALELOR RELAŢII
ale Colegiului Naţional de Afaceri Interne
(a se vedea imaginea asociată)
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: