Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 26 august 2011  privind criteriile şi modul de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual şi de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din aparatul propriu al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din cadrul instituţiilor publice care funcţionează în subordinea acestuia    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 26 august 2011 privind criteriile şi modul de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual şi de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din aparatul propriu al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din cadrul instituţiilor publice care funcţionează în subordinea acestuia

EMITENT: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 650 din 12 septembrie 2011
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. 631 din 26 august 2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 650 din 12 septembrie 2011.
──────────
    TITLUL I
    Criteriile şi modul de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual din aparatul propriu al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din cadrul instituţiilor publice care funcţionează în subordinea acestuia
    ART. 1
    Activitatea de evaluare este coordonată de compartimentul resurse umane din fiecare instituţie publică.

    ART. 2
    În sensul prezentului regulament, are calitatea de evaluator:
    a) persoana aflată în funcţia de conducere care coordonează compartimentul în cadrul căruia îşi desfăşoară activitatea salariatul evaluat;
    b) persoana aflată în funcţia de conducere ierarhic superioară, potrivit structurii organizatorice a autorităţii sau instituţiei publice, pentru salariatul aflat într-o funcţie de conducere;
    c) persoana aflată într-o funcţie de conducere în cadrul ministerului, care coordonează domeniul de activitate pentru directorul general/directorul, după caz, al instituţiei publice aflate în subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.


    ART. 3
    (1) Perioada evaluată este cuprinsă între 1 ianuarie şi 31 decembrie din anul pentru care se face evaluarea.
    (2) Perioada de evaluare este cuprinsă între 1 şi 31 ianuarie din anul următor perioadei evaluate.
    (3) În mod excepţional, evaluarea performanţelor profesionale individuale se face şi în cursul perioadei evaluate, în următoarele cazuri:
    a) atunci când pe parcursul perioadei evaluate raportul de muncă al personalului contractual încetează, se suspendă sau se modifică în condiţiile legii. În acest caz salariatul va fi evaluat pentru perioada de până la încetarea, suspendarea sau modificarea raportului de muncă. La obţinerea calificativului anual va fi avut în vedere, în funcţie de specificul atribuţiilor prevăzute în fişa postului, şi calificativul obţinut înainte de suspendarea sau modificarea raportului de muncă;
    b) atunci când pe parcursul perioadei evaluate raportul de serviciu sau, după caz, raportul de muncă al evaluatorului încetează, se suspendă sau se modifică, în condiţiile legii. În acest caz evaluatorul are obligaţia ca, înainte de încetarea, suspendarea sau modificarea raportului de serviciu sau raportului de muncă, după caz, într-o perioadă de cel mult 15 zile calendaristice de la încetarea sau modificarea raportului de serviciu sau raportului de muncă, să realizeze evaluarea performanţelor profesionale individuale ale salariaţilor din subordine. Calificativul acordat se va lua în considerare la evaluarea anuală a performanţelor profesionale individuale ale acestora;
    c) atunci când pe parcursul perioadei evaluate salariatul dobândeşte o diplomă de studii de nivel superior şi urmează să fie promovat, în condiţiile legii, într-o funcţie corespunzătoare studiilor absolvite;
    d) atunci când pe parcursul perioadei evaluate salariatul este promovat în grad profesional/treaptă profesională.


    ART. 4
    Performanţele profesionale individuale ale personalului contractual sunt evaluate pe baza criteriilor de performanţă stabilite potrivit prevederilor prezentului regulament, în funcţie de specificul activităţii compartimentului în care salariatul îşi desfăşoară activitatea.

    ART. 5
    Procesul de evaluare a performanţelor profesionale individuale va avea ca elemente de referinţă:
    - fişa postului, întocmită conform anexei nr. 1;
    – fişa de evaluare a performanţelor profesionale individuale prevăzută în anexa nr. 2;
    – următoarele criterii de evaluare a performanţei profesionale individuale:
    a) rezultatele obţinute;
    b) asumarea responsabilităţii;
    c) adaptarea la complexitatea muncii, iniţiativă şi creativitate;
    d) capacitatea relaţională şi disciplina muncii.



    ART. 6
    Procedura de evaluare se realizează în 3 etape, după cum urmează:
    a) completarea raportului de evaluare de către evaluator;
    b) interviul;
    c) contrasemnarea raportului de evaluare.


    ART. 7
    Persoanele care au calitatea de evaluator, potrivit art. 2, completează fişele de evaluare a performanţelor profesionale individuale, după cum urmează:
    a) stabilesc gradul de îndeplinire a obiectivelor, prin raportarea la atribuţiile stabilite prin fişa postului;
    b) stabilesc calificativul final de evaluare a performanţelor profesionale individuale;
    c) consemnează, după caz, rezultatele deosebite ale salariatului, dificultăţile obiective întâmpinate de acesta în perioada evaluată şi orice alte observaţii pe care le consideră relevante;
    d) stabilesc obiectivele şi criteriile specifice de evaluare pentru următoarea perioadă de evaluare;
    e) stabilesc eventualele cerinţe de formare profesională pentru anul următor perioadei evaluate.


    ART. 8
    (1) Completarea raportului de evaluare se face prin acordarea calificativelor, notate de la 1 la 5, pentru fiecare dintre obiectivele individuale şi criteriile de evaluare prevăzute în fişa de evaluare.
    (2) Nota acordată pentru îndeplinirea obiectivelor este media aritmetică a notelor acordate pentru îndeplinirea fiecărui obiectiv, inclusiv a obiectivelor individuale revizuite, dacă s-a impus revizuirea acestora pe parcursul perioadei evaluate.
    (3) Punctajul pentru fiecare criteriu de evaluare este media aritmetică a punctajelor acordate pentru fiecare dintre componentele de bază ale criteriului de evaluare.
    (4) Calcularea valorii ponderate a criteriului de evaluare se face prin înmulţirea punctajului acordat criteriului cu ponderea stabilită pentru fiecare criteriu de evaluare.
    (5) Stabilirea notei finale pentru criteriile de evaluare se face prin însumarea valorilor ponderate ale celor 4 criterii prevăzute în fişa de evaluare.
    (6) Punctajul final al evaluării anuale este media aritmetică a notelor obţinute pentru obiectivele individuale şi criteriile de performanţă, calculate potrivit alin. (2) şi (5).
    (7) Semnificaţia notelor prevăzute la alin. (1) este următoarea: nota 1- nivel minim şi nota 5 - nivel maxim.
    (8) Criteriile de evaluare au următoarele ponderi:
    - rezultatele obţinute = 55%;
    – asumarea responsabilităţii = 20%;
    – adaptarea la complexitatea muncii, iniţiativă şi creativitate = 15%;
    – capacitatea relaţională şi disciplina muncii = 10%.


    ART. 9
    Calificativul final al evaluării se stabileşte pe baza notei finale, după cum urmează:
    a) între 1,00 şi 2,00 - nesatisfăcător;
    b) între 2,01 şi 3,50 - satisfăcător;
    c) între 3,51 şi 4,50 - bine;
    d) între 4,51 şi 5,00 - foarte bine.


    ART. 10
    (1) Interviul, ca etapă a procesului de evaluare, reprezintă un schimb de informaţii care are loc între evaluator şi salariat, în cadrul căruia:
    a) se aduc la cunoştinţa salariatului evaluat notările evaluatorului în raportul de evaluare;
    b) se semnează şi se datează raportul de evaluare de către evaluator şi de către salariatul evaluat.

    (2) În cazul în care între salariatul evaluat şi evaluator există diferenţe de opinie asupra evaluării, evaluatorul poate modifica raportul de evaluare dacă se ajunge la un punct de vedere comun.

    ART. 11
    (1) Raportul de evaluare se înaintează contrasemnatarului. În situaţia în care calitatea de evaluator o are conducătorul autorităţii sau instituţiei publice, raportul de evaluare nu se contrasemnează.
    (2) Are calitatea de contrasemnatar şeful ierarhic superior evaluatorului, potrivit structurii organizatorice a autorităţii sau instituţiei publice.

    ART. 12
    (1) Raportul de evaluare poate fi modificat conform deciziei contrasemnatarului în următoarele cazuri:
    a) aprecierile consemnate nu corespund realităţii;
    b) între evaluator şi salariatul evaluat există diferenţe de opinie care nu au putut fi soluţionate de comun acord.

    (2) Raportul de evaluare modificat în condiţiile prevăzute la alin. (1) se aduce la cunoştinţa salariatului.

    ART. 13
    (1) Salariaţii nemulţumiţi de rezultatul evaluării pot să îl conteste la conducătorul autorităţii sau instituţiei publice. Conducătorul autorităţii sau instituţiei publice soluţionează contestaţia pe baza raportului de evaluare şi a referatelor întocmite de către salariatul evaluat, evaluator şi contrasemnatar.
    (2) Contestaţia se formulează în termen de 5 zile calendaristice de la luarea la cunoştinţă de către salariatul evaluat a calificativului acordat şi se soluţionează în termen de 10 zile calendaristice de la data depunerii contestaţiei.
    (3) Rezultatul contestaţiei se comunică salariatului în termen de 5 zile calendaristice de la soluţionarea contestaţiei.
    (4) Salariatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei formulate potrivit alin. (1) se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.
    (5) Salariaţii evaluaţi direct de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice, nemulţumiţi de rezultatul evaluării, se pot adresa direct instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.

    TITLUL II
    Promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din cadrul instituţiilor publice care funcţionează în subordinea acestuia
    CAP. I
    Organizarea examenului
    SECŢIUNEA 1
    Dispoziţii generale
    ART. 14
    (1) Prin promovare se asigură evoluţia în carieră a personalului contractual, prin trecerea într-un grad superior sau o treaptă profesională ori funcţie superioară.
    (2) Promovarea persoanelor încadrate cu contract individual de muncă în grade sau trepte profesionale se face, de regulă, pe un post vacant, iar în situaţia în care nu există un asemenea post, se face prin transformarea postului din statul de funcţii în care acestea sunt încadrate într-unul de nivel imediat superior.
    (3) Promovarea în grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar se face prin examen, care poate fi organizat semestrial.

    ART. 15
    (1) Examenul de promovare în grade sau trepte profesionale a personalului contractual constă în susţinerea unei probe scrise sau a unei probe practice, după caz, şi a unui interviu, stabilite de comisia de examinare.
    (2) Proba practică se susţine în cazul funcţiilor contractuale la care este necesară verificarea abilităţilor practice.
    (3) Pentru a participa la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare, candidatul trebuie să fi obţinut calificativul "foarte bine" la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani calendaristici dinaintea organizării examenului de promovare.

    ART. 16
    În vederea organizării examenului de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual, structurile din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi ale unităţilor aflate în subordinea acestuia transmit compartimentelor de resurse umane din unitatea care organizează examenul de promovare bibliografia şi, dacă este cazul, tematica stabilită de conducătorul structurii de specialitate unde există funcţia contractuală în care urmează să se facă promovarea, precum şi propuneri privind componenţa comisiei de examinare şi cea de soluţionare a contestaţiilor.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Dosarul de examen
    ART. 17
    (1) Dosarul de examen se depune de către candidaţi în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului privind organizarea examenului de promovare şi conţine în mod obligatoriu:
    a) copia carnetului de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul/treapta profesional(ă) din care se promovează;
    b) copiile rapoartelor de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 3 ani calendaristici;
    c) formularul de înscriere, prevăzut în anexa nr. 3.

    (2) Carnetul de muncă va fi prezentat şi în original, în vederea verificării conformităţii copiei cu acesta.

    SECŢIUNEA a 3-a
    Publicitatea examenului
    ART. 18
    (1) Anunţul privind organizarea examenului se afişează de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare la sediul acesteia cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de data desfăşurării examenului.
    (2) Anunţul va cuprinde obligatoriu următoarele elemente:
    a) documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de examen, data-limită şi ora până la care se pot depune acestea, locul unde se depun dosarele de examen, cu precizarea persoanelor şi datelor de contact;
    b) tipul probelor de examen, locul, data şi ora desfăşurării acestora;
    c) alte date necesare desfăşurării examenului.

    (3) În condiţiile modificării unor aspecte referitoare la organizarea sau desfăşurarea examenului se face publicitatea modificării respective prin aceleaşi mijloace prin care s-a făcut publicitatea examenului.

    SECŢIUNEA a 4-a
    Constituirea comisiilor de examen şi de soluţionare a contestaţiilor
    ART. 19
    Cu cel puţin 15 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării concursului se constituie comisii de examen, respectiv comisii de soluţionare a contestaţiilor, prin act administrativ al conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a examenului, în condiţiile prezentului regulament.

    ART. 20
    (1) Comisia de examen este formată din 3 membri: 2 membri din cadrul instituţiei sau autorităţii publice şi un membru de sindicat sau, după caz, un reprezentant al salariaţilor, cu experienţa şi cunoştinţele necesare în domeniul postului în care se face promovarea.
    (2) Atât comisia de examen, cât şi comisia de soluţionare a contestaţiilor au fiecare în componenţa lor un preşedinte, 2 membri şi un secretar.
    (3) Preşedintele comisiei de examen, respectiv al comisiei de soluţionare a contestaţiilor se desemnează din rândul membrilor acestora, prin actul administrativ de constituire a comisiilor.
    (4) Secretariatul comisiei de examen şi secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor se asigură, de regulă, de către o persoană din cadrul compartimentelor de resurse umane ale autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a examenului, acestea neavând calitatea de membri.
    (5) Secretarul comisiei de examen, care poate fi şi secretar al comisiei de soluţionare a contestaţiilor, este numit prin actul prevăzut la art. 19.

    ART. 21
    Persoanele desemnate în comisiile de examen sau de soluţionare a contestaţiilor trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
    a) să aibă o probitate morală recunoscută;
    b) să deţină o funcţie cel puţin egală sau echivalentă cu funcţia contractuală vacantă pentru ocuparea căreia se organizează examenul;
    c) să nu se afle în cazurile de incompatibilitate sau conflict de interese.


    ART. 22
    (1) Nu poate fi desemnată în calitatea de membru în comisia de examen sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoana care a fost sancţionată disciplinar, iar sancţiunea aplicată nu a fost radiată, conform legii.
    (2) Calitatea de membru în comisia de examen este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.

    ART. 23
    Nu poate fi desemnată în calitatea de membru în comisia de examen sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor persoana care se află în următoarele situaţii:
    a) are relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi sau interesele patrimoniale ale sale ori ale soţului sau soţiei pot afecta imparţialitatea şi obiectivitatea evaluării;
    b) este soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi ori cu un alt membru al comisiei de examen sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor.


    ART. 24
    (1) Situaţiile prevăzute la art. 22 şi 23 se sesizează de către persoana în cauză, de oricare dintre candidaţi, de conducătorul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a examenului sau de orice altă persoană interesată, în orice moment al organizării şi desfăşurării examenului.
    (2) Membrii comisiei de examen sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să informeze, în scris, cu celeritate, persoanele care i-au desemnat despre apariţia oricărei situaţii dintre cele prevăzute la art. 22 şi 23. În aceste cazuri, membrii comisiei de examen sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să se abţină de la participarea ori de la luarea vreunei decizii cu privire la examen.
    (3) În cazul constatării existenţei uneia dintre situaţiile prevăzute la art. 22 şi 23, actul de numire a comisiei se modifică în mod corespunzător, în termen de cel mult două zile lucrătoare de la data constatării, prin înlocuirea persoanei aflate în situaţia respectivă cu o altă persoană care să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 21.
    (4) În cazul în care oricare dintre situaţiile prevăzute la art. 22 şi 23 se constată ulterior desfăşurării uneia dintre probele examenului, rezultatul probei ori probelor desfăşurate se recalculează prin eliminarea evaluării membrului aflat în situaţie de incompatibilitate sau conflict de interese, sub rezerva asigurării validităţii evaluării a cel puţin două treimi din numărul membrilor comisiei de examen.
    (5) În situaţia în care nu este asigurată validitatea evaluării a cel puţin două treimi din numărul membrilor comisiei de examen, procedura de organizare şi desfăşurare a concursului se reia.

    ART. 25
    Neîndeplinirea de către membrii comisiilor de examen şi de soluţionare a contestaţiilor a obligaţiei prevăzute la art. 24 alin. (2) se sancţionează potrivit Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 26
    În funcţie de numărul şi de specificul posturilor pentru care se organizează examen, se pot constitui mai multe comisii de examen.

    SECŢIUNEA a 5-a
    Atribuţiile comisiei de examen şi ale comisiei de soluţionare a contestaţiilor
    ART. 27
    Comisia de examen are următoarele atribuţii principale:
    a) selectează dosarele candidaţilor;
    b) stabileşte tipul probelor de examen: proba scrisă sau proba practică şi interviul, după caz;
    c) stabileşte subiectele pentru proba scrisă;
    d) stabileşte planul probei practice şi asigură condiţiile pentru desfăşurarea acesteia;
    e) stabileşte planul interviului şi realizează interviul;
    f) notează pentru fiecare candidat proba scrisă sau proba practică şi interviul;
    g) transmite secretarului comisiei rezultatele examenului pentru a fi comunicate candidaţilor;
    h) semnează procesele-verbale întocmite de secretarul comisiei după fiecare etapă de examen, precum şi raportul final al examenului, prevăzut în anexa nr. 4.


    ART. 28
    (1) Comisia de examen va evalua candidatul în cadrul examenului de promovare în grade sau trepte profesionale pe baza următoarelor criterii:
    a) cunoştinţe teoretice necesare funcţiei evaluate;
    b) comportament în situaţii de criză;
    c) abilităţi de comunicare;
    d) capacitate de sinteză.

    (2) Candidatul este evaluat la criteriul prevăzut la alin. (1) lit. a) pe baza unei probe scrise din domeniul de activitate al angajatului, care să ateste pregătirea profesională şi gradul de acumulare a experienţei profesionale în domeniul respectiv. Proba scrisă poate fi susţinută şi sub forma unui test-grilă.
    (3) Candidatul este evaluat la criteriile prevăzute la alin. (1) lit. b)-d) în cadrul interviului.
    (4) Comisia de examen poate stabili şi alte criterii de evaluare specifice care vor fi evaluate în cadrul interviului, cum ar fi:
    a) complexitate, iniţiativă, creativitate şi diversitate a activităţilor;
    b) judecata şi impactul deciziilor;
    c) influenţă, coordonare şi supervizare.


    ART. 29
    Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:
    a) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la selecţia dosarelor şi cu privire la notarea probei scrise, probei practice şi a interviului;
    b) transmite secretarului comisiei rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.


    ART. 30
    Secretarul comisiei de examen şi secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor au următoarele atribuţii principale:
    a) primesc dosarele de examen ale candidaţilor, respectiv contestaţiile, după caz;
    b) convoacă membrii comisiei de examen, respectiv membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor, la solicitarea preşedintelui comisiei;
    c) întocmesc, redactează şi semnează alături de comisia de examen, respectiv comisia de soluţionare a contestaţiilor, întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia, inclusiv raportul final al examenului care va fi semnat de toţi membrii comisiei;
    d) asigură transmiterea/afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele examenului, respectiv rezultatele eventualelor contestaţii;
    e) îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a examenului.


    CAP. II
    Desfăşurarea examenului
    SECŢIUNEA 1
    Dispoziţii generale privind desfăşurarea examenului
    ART. 31
    (1) Examenul pentru promovarea în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, precum şi din cadrul instituţiilor publice care funcţionează în subordinea acestuia constă, de regulă, în 3 etape succesive, după cum urmează:
    a) selecţia dosarelor de înscriere;
    b) proba scrisă sau proba practică;
    c) interviul.

    (2) Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă.

    ART. 32
    (1) În vederea participării la examen, în termen de 20 de zile lucrătoare de la data afişării anunţului, candidaţii depun dosarul de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare.
    (2) În termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, comisia de examen are obligaţia de a selecta dosarele de examen pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la examen.

    SECŢIUNEA a 2-a
    Selecţia dosarelor de examen, proba scrisă sau proba practică a concursului şi interviul
    ART. 33
    (1) Rezultatele selecţiei dosarelor de înscriere se afişează de către secretarul comisiei de examen, cu menţiunea "admis" sau "respins", însoţite de motivul respingerii dosarului, la sediul autorităţii ori instituţiei publice organizatoare a examenului.
    (2) Contestaţiile cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere se depun la secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor în maximum două zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor de către comisia de examen.
    (3) Contestaţiile cu privire la rezultatele selecţiei dosarelor se soluţionează şi se afişează la sediul instituţiei organizatoare a examenului în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere.

    ART. 34
    (1) Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unor teste-grilă.
    (2) Prin proba scrisă se testează cunoştinţele teoretice necesare ocupării postului pentru care se organizează examenul.
    (3) Subiectele sau testul-grilă pentru proba scrisă se stabilesc pe baza bibliografiei şi tematicii de concurs, după caz, în concordanţă cu nivelul şi specificul postului pentru care se organizează concursul.
    (4) Comisia de examen stabileşte subiectele şi alcătuieşte seturile de subiecte pentru proba scrisă, în ziua în care se desfăşoară proba scrisă.
    (5) Membrii comisiei de examen răspund individual pentru asigurarea confidenţialităţii subiectelor propuse.
    (6) Subiectele se semnează de către toţi membrii comisiei de examen şi se închid în plicuri sigilate purtând ştampila autorităţii sau a instituţiei publice organizatoare a examenului.
    (7) Comisia de examen stabileşte punctajul maxim pentru fiecare subiect, care se comunică odată cu subiectele.
    (8) În cazul în care proba scrisă constă în rezolvarea unor teste-grilă, întrebările pot fi formulate cu cel mult două zile înainte de proba scrisă, cu condiţia ca numărul acestora să fie de 3 ori mai mare decât numărul întrebărilor stabilit pentru fiecare test-grilă. Întrebările pentru fiecare test-grilă se stabilesc în ziua în care se desfăşoară proba scrisă, înainte de începerea acestei probe.
    (9) Înainte de începerea probei scrise se face apelul nominal al candidaţilor, în vederea îndeplinirii formalităţilor prealabile, respectiv verificarea identităţii. Verificarea identităţii candidaţilor se face numai pe baza buletinului, a cărţii de identitate sau a oricărui alt document care atestă identitatea, potrivit legii. Candidaţii care nu sunt prezenţi la efectuarea apelului nominal sau care nu pot face dovada identităţii prin prezentarea buletinului, a cărţii de identitate sau a oricărui document care să ateste identitatea sunt consideraţi absenţi.
    (10) După verificarea identităţii candidaţilor, ieşirea din sală a acestora atrage eliminarea din examen, cu excepţia situaţiilor de urgenţă în care aceştia pot fi însoţiţi de unul dintre membrii comisiei de examen sau de persoanele care asigură supravegherea.
    (11) Durata probei scrise se stabileşte de comisia de examen în funcţie de gradul de dificultate şi complexitate al subiectelor, dar nu poate depăşi 3 ore.
    (12) La ora stabilită pentru începerea probei scrise, comisia de examen prezintă candidaţilor seturile de subiecte şi invită un candidat să extragă un plic cu subiectele de examen.
    (13) După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaţilor care întârzie sau al oricărei alte persoane, în afara membrilor comisiei de examen, precum şi a persoanelor care asigură secretariatul comisiei de examen, respectiv supravegherea desfăşurării probei.
    (14) În încăperea în care are loc examenul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităţilor prealabile şi a celor ulterioare finalizării probei, candidaţilor nu le este permisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanţă.
    (15) Nerespectarea dispoziţiilor prevăzute la alin. (14) atrage eliminarea candidatului din proba de examen. Comisia de examen, constatând încălcarea acestor dispoziţii, elimină candidatul din sală, înscrie menţiunea "anulat" pe lucrare şi consemnează cele întâmplate în procesul-verbal.
    (16) Lucrările se redactează, sub sancţiunea anulării, doar pe seturile de hârtie asigurate de autoritatea sau instituţia publică organizatoare a examenului, purtând ştampila acesteia pe fiecare filă.
    (17) Candidatul are obligaţia de a preda comisiei de examen lucrarea scrisă, respectiv testul-grilă, la finalizarea lucrării ori la expirarea timpului alocat probei scrise, semnând borderoul special întocmit în acest sens.

    ART. 35
    Proba practică constă în testarea abilităţilor şi aptitudinilor practice ale candidatului.

    ART. 36
    (1) Proba practică se desfăşoară pe baza unui plan stabilit de comisia de examen, care va include următoarele criterii de evaluare:
    a) capacitatea de adaptare;
    b) capacitatea de gestionare a situaţiilor dificile;
    c) îndemânare şi abilitate în realizarea cerinţelor practice;
    d) capacitatea de comunicare;
    e) capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfăşurarea probei practice.

    (2) În vederea testării, pentru proba practică se pot stabili şi alte criterii de evaluare.
    (3) Aspectele constatate în timpul derulării probei practice vor fi consemnate în scris în anexa la raportul final al examenului, întocmită de secretarul comisiei de examen, care se semnează de membrii acestei comisii şi de candidat.

    ART. 37
    (1) În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor. Interviul poate fi susţinut doar de către acei candidaţi declaraţi admişi la proba scrisă sau proba practică, după caz.
    (2) Interviul se realizează conform planului de interviu întocmit de comisia de examen în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru stabilirea interviului sunt:
    a) abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;
    b) capacitatea de analiză şi sinteză;
    c) motivaţia candidatului;
    d) comportamentul în situaţiile de criză;
    e) iniţiativă şi creativitate.

    (3) În funcţie de cerinţele de studii sau profesionale specifice postului, criteriile de evaluare prevăzute la lit. d) şi e) sunt stabilite opţional de către comisia de examen.
    (4) Interviul se susţine, de regulă, într-un termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise şi/sau probei practice, după caz.
    (5) Data şi ora susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba scrisă sau proba practică.
    (6) Fiecare membru al comisiei de examen poate adresa întrebări candidatului. Nu se pot adresa întrebări referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex.
    (7) Întrebările şi răspunsurile la interviu se înregistrează sau se consemnează în scris în anexa la raportul final al examenului, întocmită de secretarul comisiei de examen, şi se semnează de membrii acesteia şi de candidat.

    SECŢIUNEA a 3-a
    Notarea probelor şi comunicarea rezultatelor
    ART. 38
    Pentru probele examenului punctajele se stabilesc după cum urmează:
    a) pentru proba scrisă: punctajul este de maximum 100 de puncte;
    b) pentru proba practică: punctajul este de maximum 100 de puncte;
    c) pentru interviu: punctajul este de maximum 100 de puncte.


    ART. 39
    (1) Notarea probei scrise, a interviului sau a probei practice se face, de regulă, în termen de maximum 24 de ore de la finalizarea fiecărei probe.
    (2) Punctajele se acordă de către fiecare membru al comisiei de examen în parte, pentru fiecare lucrare scrisă, şi se notează în borderoul de notare. Acordarea punctajului pentru proba scrisă se face pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de examen.

    ART. 40
    (1) Punctajele obţinute de fiecare dintre candidaţi şi menţiunea "admis" ori "respins" se afişează la sediul autorităţii sau instituţiei organizatoare a examenului, astfel încât să se asigure rămânerea a cel puţin două zile lucrătoare până la susţinerea următoarei probe pentru depunerea şi soluţionarea unor eventuale contestaţii.
    (2) Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.

    ART. 41
    (1) Interviul şi/sau proba practică se notează pe baza criteriilor prevăzute şi a punctajelor maxime stabilite de comisia de examen pentru aceste criterii prin planul de interviu, respectiv planul probei practice.
    (2) Membrii comisiei de examen acordă, individual, punctaje pentru fiecare dintre criteriile prevăzute. Punctajele se acordă de către fiecare membru al comisiei de examen în parte, pentru fiecare candidat, şi se notează în borderoul de notare.
    (3) Sunt declaraţi admişi la interviu şi/sau la proba practică candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.

    ART. 42
    (1) Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă/practică şi interviu.
    (2) Punctajele finale ale examenului vor fi înscrise într-un centralizator nominal, în care se va menţiona pentru fiecare candidat punctajul obţinut la fiecare dintre probele examenului. Centralizatorul nominal se semnează pe fiecare pagină de fiecare dintre membrii comisiei de examen.
    (3) Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a examenului, inclusiv a rezultatelor finale ale examenului, se face prin menţionarea punctajului final al fiecărui candidat şi a sintagmei "admis" sau "respins", prin afişare la sediul instituţiei. Comunicarea rezultatelor finale se face în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data susţinerii ultimei probe.
    (4) Rezultatele finale ale examenului se consemnează în raportul final al examenului.

    SECŢIUNEA a 4-a
    Soluţionarea contestaţiilor
    ART. 43
    După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă sau proba practică, după caz, şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise ori a interviului, la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a examenului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

    ART. 44
    (1) În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor, comisia de soluţionare a contestaţiilor va verifica îndeplinirea de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la examen în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
    (2) În situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul probei scrise, probei practice sau a interviului comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

    ART. 45
    Comisia de soluţionare a contestaţiilor admite contestaţia, modificând rezultatul selecţiei dosarelor, respectiv punctajul final acordat de comisia de examen, în situaţia în care:
    a) candidatul îndeplineşte condiţiile pentru a participa la examen, în situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor;
    b) constată că punctajele nu au fost acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă sau punctajele de la interviu nu au fost acordate potrivit planului de interviu, întrebărilor formulate şi răspunsurilor candidaţilor în cadrul interviului;
    c) constată că punctajele nu au fost acordate potrivit baremului probei practice;
    d) ca urmare a recorectării lucrării de la proba scrisă, respectiv a analizării consemnării răspunsurilor la interviu, candidatul declarat iniţial "respins" obţine cel puţin punctajul minim pentru promovarea probei scrise sau a interviului.


    ART. 46
    (1) Contestaţia va fi respinsă în următoarele situaţii:
    a) candidatul nu îndeplineşte condiţiile pentru a participa la concurs;
    b) punctajele au fost acordate potrivit baremului şi răspunsurilor din lucrarea scrisă sau punctajele de la interviu au fost acordate potrivit planului de interviu, întrebărilor formulate şi răspunsurilor candidaţilor în cadrul interviului;
    c) punctajele au fost acordate potrivit baremului probei practice.

    (2) Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul autorităţii sau instituţiei organizatoare a examenului, imediat după soluţionarea contestaţiilor.

    ART. 47
    Candidatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.

    ART. 48
    (1) Autoritatea sau instituţia publică organizatoare a examenului pune la dispoziţia candidaţilor interesaţi, la solicitarea acestora, documentele elaborate de comisia de examen, respectiv de comisia de soluţionare a contestaţiilor, care sunt informaţii de interes public, cu respectarea confidenţialităţii datelor care fac referire la ceilalţi candidaţi, inclusiv a datelor cu caracter personal, potrivit legii.
    (2) Se exceptează de la prevederile alin. (1) documentele elaborate de comisia de examen, respectiv de comisia de soluţionare a contestaţiilor, care conţin date cu caracter personal ale candidaţilor, potrivit legii.
    (3) Orice candidat îşi poate consulta, la solicitarea sa, lucrarea scrisă individuală redactată în cadrul probei scrise a examenului, după corectarea şi notarea acesteia, în prezenţa secretarului comisiei de examen.

    CAP. III
    Promovarea personalului debutant
    ART. 49
    Persoanele încadrate în funcţii contractuale de debutant vor fi promovate, la sfârşitul perioadei de debut stabilite în condiţiile legii, în funcţia, gradul sau treapta profesională imediat superioară.

    ART. 50
    Persoanele încadrate în funcţii de personal contractual de debutant vor fi salarizate cu salariul de debutant pe o perioadă de cel puţin 6 luni, dar nu mai mare de un an, şi vor fi definitivate pe baza evaluării activităţii, dacă au obţinut la evaluarea profesională individuală cel puţin calificativul satisfăcător.

    ART. 51
    (1) Evaluarea activităţii menţionate la art. 50 se face la finalul perioadei de probă, de regulă, de către conducătorul compartimentului în care persoana aflată pe o funcţie contractuală de debutant îşi desfăşoară activitatea, denumit în continuare evaluator.
    (2) Modelul raportului de evaluare a perioadei de stagiu a personalului contractual debutant este prevăzut în anexa nr. 5.
    (3) Pentru completarea raportului de evaluare a perioadei de stagiu, evaluatorul:
    a) notează criteriile de evaluare prevăzute în raportul de evaluare menţionat la alin. (2), în funcţie de gradul de îndeplinire a atribuţiilor de serviciu;
    b) stabileşte calificativul de evaluare;
    c) face propuneri cu privire la definitivarea sau eliberarea din funcţia contractuală.


    ART. 52
    Nota exprimă aprecierea îndeplinirii fiecărui criteriu de evaluare în realizarea atribuţiilor de serviciu. Notarea criteriilor de evaluare şi stabilirea calificativului de evaluare se fac astfel:
    a) fiecare criteriu de evaluare se notează de la 1 la 5, nota 1 fiind cea mai mică, iar nota 5 fiind cea mai mare;
    b) se face media aritmetică a notelor acordate pentru fiecare criteriu de evaluare şi se obţine o notă finală;
    c) calificativul de evaluare se acordă în funcţie de nota finală obţinută, după cum urmează: între 1,00-3,00 se acordă calificativul "necorespunzător", iar între 3,01-5,00 se acordă calificativul "corespunzător".


    ART. 53
    (1) Interviul de evaluare cu personalul contractual debutant se susţine cu evaluatorul anterior finalizării raportului de evaluare.
    (2) Interviul reprezintă un schimb de informaţii care are loc între evaluator şi persoana care ocupă o funcţie de debutant, în cadrul căruia:
    a) se aduc la cunoştinţă persoanei evaluate consemnările făcute de evaluator în raportul de evaluare;
    b) se semnează şi se datează raportul de evaluare de către evaluator şi de persoana evaluată.

    (3) În baza calificativului acordat şi menţionat în raportul de evaluare (corespunzător/necorespunzător), evaluatorul va face propunerea de numire pe o funcţie definitivă sau de încetare a contractului individual de muncă.
    (4) Rezultatul evaluării se poate contesta la conducătorul instituţiei publice în termen de maximum 48 de ore de la comunicare.
    (5) Conducătorul autorităţii sau instituţiei publice soluţionează contestaţia pe baza raportului de evaluare şi a referatelor întocmite de către personalul contractual evaluat şi de către evaluator.
    (6) Contestaţia se rezolvă şi se comunică persoanei în cauză în termen de 3 zile calendaristice de la data-limită de depunere a contestaţiei.

    CAP. IV
    Dispoziţii finale
    ART. 54
    Ca urmare a promovării, fişa postului salariatului va fi completată cu noi atribuţii, în raport cu nivelul postului, prin grija superiorului ierarhic.

    ART. 55
    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul regulament.

    ANEXA 1

    la regulament
    Instituţia ......................................
    Direcţia generală/Direcţia ......................
    Serviciul/Compartimentul ........................
    Aprobat
    Conducătorul instituţiei,
    ........................
    FIŞA POSTULUI
    Denumirea postului
    1. Serviciul (compartimentul) în care este prevăzut postul: ...............................
    2. Cerinţele postului:
    2.1. Studii necesare:
    - pregătire de bază:
    – specializări, perfecţionări:

    2.2. Domenii profesionale:
    2.3. Experienţă (stagiu) necesară (necesar) executării operaţiunilor specifice postului:
    - în domeniul (specialitatea postului):
    – perioada necesară iniţierii în vederea executării operaţiunilor specifice postului:

    2.4. Cunoştinţe speciale solicitate de post:
    2.5. Calităţi personale, aptitudini speciale solicitate de post:
    2.6. Limbi străine:

    3. Descrierea atribuţiilor:
    .................................................................

    4. Relaţii:
    4.1. ierarhice:
    a) de subordonare:
    b) are în subordine:

    4.2. funcţionale:
    4.3. de colaborare:
    4.4. de reprezentare:

    5. Limite de competenţă:
    6. Responsabilitatea implicată de post:
    6.1. Responsabilitate privind conducerea, coordonarea unor structuri, echipe, proiecte etc.
    6.2. Responsabilitatea fundamentării pregătirii luării unor decizii, păstrarea confidenţialităţii

    Întocmit de:
    Numele şi prenumele .........................
    Funcţia .....................................
    Semnătura ...................................
    Data ........................................

    Am luat la cunoştinţă
    Numele şi prenumele .........................
    Semnătura ...................................
    Data ........................................


    ANEXA 2

    la regulament
    FIŞA DE EVALUARE
    a performanţelor profesionale individuale
    Numele .............. prenumele ................
    Funcţia ........................................
    Locul de muncă .................................
    Perioada de evaluare ...........................
    Rezultatul evaluării ...........................

┌─────────────────┬──────┬────────┬────┐
│Obiective în │% din │Realizat│Nota│
│perioada evaluată│timp │(%) │ │
├─────────────────┼──────┼────────┼────┤
│1. │ │ │ │
├─────────────────┼──────┼────────┼────┤
│2. │ │ │ │
├─────────────────┼──────┼────────┼────┤
│... │ │ │ │
└─────────────────┴──────┴────────┴────┘


┌───────────────────┬────┬────────┬────┐
│Obiective revizuite│% │Realizat│ │
│în perioada │din │(%) │Nota│
│evaluată │timp│ │ │
├───────────────────┼────┼────────┼────┤
│1. │ │ │ │
├───────────────────┼────┼────────┼────┤
│2. │ │ │ │
├───────────────────┼────┼────────┼────┤
│... │ │ │ │
├───────────────────┴────┴────────┴────┤
│Nota finală pentru îndeplinirea │
│obiectivelor: │
└──────────────────────────────────────┘

    Criteriile de evaluare a performanţelor profesionale individuale

┌────┬─────────────────┬───────────────┬──────────┬───────────┐
│ │ │ │Punctajul │ │
│ │Denumirea │Componentele de│acordat │Valoarea │
│Nr. │criteriului de │bază ale │pentru │ponderată a│
│crt.│evaluare şi │criteriului de │fiecare │criteriului│
│ │ponderea acestuia│evaluare │criteriu │de │
│ │ │ │de │evaluare**)│
│ │ │ │evaluare*)│ │
├────┼─────────────────┼───────────────┼──────────┼───────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼─────────────────┼───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │ │a) gradul de │ │ │
│ │ │realizare a │ │ │
│ │ │atribuţiilor de│ │ │
│ │ │serviciu │ │ │
│ │ │prevăzute în │ │ │
│ │ │fişa postului; │5 │ │
│ │Rezultatele │b) │ │ │
│1. │obţinute (55%) │promptitudine │4 │ │
│ │ │şi │3 │ │
│ │ │operativitate; │ │ │
│ │ │c) calitatea │ │ │
│ │ │lucrărilor │ │ │
│ │ │executate şi a │ │ │
│ │ │activităţilor │ │ │
│ │ │desfăşurate. │ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │TOTAL 1: │ │4 │2,20 │
├────┼─────────────────┼───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │ │a) │ │ │
│ │ │receptivitate, │ │ │
│ │ │disponibilitate│ │ │
│ │ │la efort │ │ │
│ │ │suplimentar, │ │ │
│ │ │perseverenţă, │ │ │
│ │Asumarea │obiectivitate, │5 │ │
│2. │responsabilităţii│disciplină; │ │ │
│ │(20%) │b) intensitatea│4 │ │
│ │ │implicării în │ │ │
│ │ │realizarea │ │ │
│ │ │atribuţiilor de│ │ │
│ │ │serviciu, │ │ │
│ │ │utilizarea │ │ │
│ │ │calculatorului │ │ │
│ │ │etc. │ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │TOTAL 2: │ │4,5 │0,9 │
├────┼─────────────────┼───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │ │a) executarea │ │ │
│ │ │de lucrări │ │ │
│ │ │complexe, │ │ │
│ │Adaptarea la │propuneri de │ │ │
│ │complexitatea │soluţii noi, │5 │ │
│3. │muncii, │schimbări, │ │ │
│ │iniţiativă şi │motivarea │ │ │
│ │creativitate │acestora şi │4 │ │
│ │(15%) │evaluarea │ │ │
│ │ │consecinţelor; │ │ │
│ │ │b) activitatea │ │ │
│ │ │de rutină. │ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │TOTAL 3: │ │4,5 │0,675 │
├────┼─────────────────┼───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │ │a) capacitatea │ │ │
│ │ │de a evita │ │ │
│ │ │stări │ │ │
│ │ │conflictuale, │ │ │
│ │ │capacitatea de │ │ │
│ │ │dialog, │ │ │
│ │ │respectarea │ │ │
│ │ │regulilor │4 │ │
│ │Capacitatea │stabilite de │ │ │
│4. │relaţională şi │conducerea │ │ │
│ │disciplina muncii│structurii din │ │ │
│ │(10%) │care face parte│4 │ │
│ │ │etc. │ │ │
│ │ │b) │ │ │
│ │ │adaptabilitatea│ │ │
│ │ │la situaţii │ │ │
│ │ │neprevăzute, │ │ │
│ │ │prezenţa de │ │ │
│ │ │spirit, │ │ │
│ │ │spontaneitatea.│ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │TOTAL 4: │ │4 │0,4 │
├────┼─────────────────┴───────────────┼──────────┼───────────┤
│ │Nota finală pentru îndeplinirea │ │4,175 │
│ │criteriilor de performanţă: │ │ │
├────┴─────────────────────────────────┴──────────┴───────────┤
│Nota finală a evaluării: │
│(Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + Nota pentru │
│îndeplinirea criteriilor de performanţă)/2 │
│Calificativul evaluării: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┘

    *) Punctajul pentru fiecare criteriu de evaluare este media aritmetică a punctajelor acordate pentru fiecare componentă de bază a criteriului de evaluare.
    Semnificaţia punctajelor este următoarea: nota 1 - nivel minim şi nota 5 - nivel maxim.
    Punctajul pentru fiecare componentă a criteriului de evaluare se va exprima printr-un număr întreg, fără zecimale.

    **) Valoarea ponderată a fiecărui criteriu de evaluare se obţine prin înmulţirea punctajului total acordat (coloana 3, rândul "TOTAL") cu valoarea procentuală a criteriului de evaluare.
    Nota finală se calculează prin însumarea valorilor ponderate ale celor 4 criterii de evaluare (coloana 4 = TOTAL 1 + TOTAL 2 + TOTAL 3 + TOTAL 4).

    NOTĂ:
    Datele din coloanele 3 şi 4 reprezintă un model de completare a fişei de evaluare şi de calcul al notei finale.

    Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

┌───────────────────┬───────────────────┐
│Obiectivul │% din timp │
├───────────────────┼───────────────────┤
│1. │ │
├───────────────────┼───────────────────┤
│2. │ │
├───────────────────┼───────────────────┤
│.... │ │
└───────────────────┴───────────────────┘


    Programe de instruire recomandat a fi urmate în următoarea perioadă pentru care se va face evaluarea:

┌──────────────────────────────────────┐
│1. 2. ......... │
└──────────────────────────────────────┘


    1. Numele şi prenumele persoanei care a făcut evaluarea: ...........
    Funcţia ..........................................................
    Semnătura ....................................................
    Data ..............................................................

    2. Numele şi prenumele persoanei evaluate: ........................
    Semnătura ....................................................
    Data ..............................................................

    3. Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează: ..............
    Funcţia ..........................................................
    Semnătura ....................................................
    Data ..............................................................


    ANEXA 3

    la regulament
    FORMULAR DE ÎNSCRIERE

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Autoritatea sau instituţia publică: ..........................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Funcţia în care se promovează: ...............................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numele şi prenumele: ................................ Adresă: │
│.................................. Telefon: ................. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Studii generale şi de specialitate: Studii medii liceale sau postliceale: │
├──────────────────────────────┬─────────┬─────────────────────────────────────┤
│Instituţia │Perioada │Diploma obţinută │
├──────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────┴─────────┴─────────────────────────────────────┤
│Studii superioare de scurtă durată: │
├──────────────────────────────┬─────────┬─────────────────────────────────────┤
│Instituţia │Perioada │Diploma obţinută │
├──────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────┴─────────┴─────────────────────────────────────┤
│Studii superioare de lungă durată: │
├──────────────────────────────┬─────────┬─────────────────────────────────────┤
│Instituţia │Perioada │Diploma obţinută │
├──────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────┴─────────┴─────────────────────────────────────┤
│Studii postuniversitare, masterat sau doctorat: │
├──────────────────────────────┬─────────┬─────────────────────────────────────┤
│Instituţia │Perioada │Diploma obţinută │
├──────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────┴─────────┴─────────────────────────────────────┤
│Alte tipuri de studii: │
├──────────────────────────────┬─────────┬─────────────────────────────────────┤
│Instituţia │Perioada │Diploma obţinută │
├──────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├──────────────────────────────┴─────────┴─────────────────────────────────────┤
│Limbi străine (se vor trece calificativele: "cunoştinţe de bază", "bine" sau │
│"foarte bine") │
├─────────┬────────────────────┬─────────┬─────────────────────────────────────┤
│Limba │Scris │Citit │Vorbit │
├─────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├─────────┴────────────────────┴─────────┴─────────────────────────────────────┤
│Cunoştinţe de operare a calculatorului: │
│..............................................................................│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Cariera profesională: │
├─────────┬────────────────────┬─────────┬─────────────────────────────────────┤
│Perioada │Instituţia/Firma │Funcţia │Principalele responsabilităţi │
├─────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├─────────┼────────────────────┼─────────┼─────────────────────────────────────┤
├─────────┴────────────────────┴─────────┴─────────────────────────────────────┤
│Detalii despre ultimul loc de muncă (se vor menţiona calificativele acordate │
│la evaluarea performanţelor profesionale în ultimii 2 ani, dacă este cazul): │
│1. ............................................................. │
│2. ............................................................. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Persoane de contact în scopul obţinerii unor recomandări (vor fi menţionate │
│numele şi prenumele, locul de muncă, funcţia şi numărul de telefon): │
│1. ...........................................................................│
│2. ...........................................................................│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.
    Data ......................
    Semnătura .................

    ANEXA 4

    la regulament
    RAPORTUL FINAL AL EXAMENULUI

┌──────────────────────────────────────┐
│Funcţiile pentru care se organizează │
│examenul de promovare în grad/treaptă │
│superior/superioară: │
└──────────────────────────────────────┘

    Informaţii privind selecţia dosarelor

┌──────────────────────────────────────┐
│Data selecţiei dosarelor: │
├─────────────┬────────────┬───────────┤
│Numele şi │Rezultatul │Motivul │
│prenumele │selecţiei │respingerii│
│candidatului │dosarelor │dosarului │
├─────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │
├─────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │
├─────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │
├─────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │
├─────────────┴────────────┴───────────┤
│Observaţii formulate de către membrii │
│comisiei: │
└──────────────────────────────────────┘

    Informaţii privind proba scrisă

┌──────────────────────────────────────────────────────────┐
│Data şi ora desfăşurării probei scrise: │
├──────────────────────────────────────────────────────────┤
│Probleme intervenite pe durata desfăşurării probei scrise:│
│......................................................... │
├───────────────────────┬───────────────────────┬──────────┤
│Numele şi prenumele │Punctajul final al │Rezultatul│
│candidatului │probei scrise │ │
├───────────────────────┼───────────────────────┼──────────┤
├───────────────────────┼───────────────────────┼──────────┤
├───────────────────────┼───────────────────────┼──────────┤
└───────────────────────┴───────────────────────┴──────────┘

    Informaţii privind interviul

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Data şi ora desfăşurării interviului: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Probleme intervenite pe durata desfăşurării interviului: │
│..............................................................................│
├──────────────────────────────────┬────────────────────────────────┬──────────┤
│Numele şi prenumele candidatului │Punctajul final al interviului │Rezultatul│
├──────────────────────────────────┼────────────────────────────────┼──────────┤
├──────────────────────────────────┼────────────────────────────────┼──────────┤
├──────────────────────────────────┼────────────────────────────────┼──────────┤
└──────────────────────────────────┴────────────────────────────────┴──────────┘

    Rezultatul final al examenului

┌──────────────────────────────────────┐
│Funcţia │
├──────────────┬────────────┬──────────┤
│Numele şi │Punctajul │ │
│prenumele │final al │Rezultatul│
│candidatului │examenului │ │
├──────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├──────────────┴────────────┴──────────┤
│Funcţia │
├──────────────┬────────────┬──────────┤
│Numele şi │Punctajul │ │
│prenumele │final al │Rezultatul│
│candidatului │examenului │ │
├──────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├──────────────┴────────────┴──────────┤
│Funcţia │
├──────────────┬────────────┬──────────┤
│Numele şi │Punctajul │ │
│prenumele │final al │Rezultatul│
│candidatului │examenului │ │
├──────────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │
├──────────────┴────────────┼──────────┤
│Comisia de examen │Semnătura │
├───────────────────────────┼──────────┤
│ │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│ │ │
├───────────────────────────┼──────────┤
│ │ │
├───────────────────────────┴──────────┤
│Secretarul comisiei: │
├──────────────────────────────────────┤
│Semnătura: │
└──────────────────────────────────────┘


    ANEXA 5

    la regulament
    RAPORTUL DE EVALUARE
    a perioadei de stagiu pentru personalul contractual debutant

┌─────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Autoritatea sau instituţia publică: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numele şi prenumele: .............................. │
│Funcţia: ................................... │
│Compartimentul: ............................ │
│Perioada de stagiu: de la .................... la │
│................. │
│Data evaluării: ........................ │
├────────────────────────────────────────────────────────┬────┤
│Criterii de evaluare pentru personalul contractual │Nota│
│debutant: │ │
├────────────────────────────────────────────────────────┼────┤
│- gradul de realizare a atribuţiilor de serviciu │ │
│prevăzute în fişa postului │ │
├────────────────────────────────────────────────────────┼────┤
│- calitatea lucrărilor executate şi a activităţilor │ │
│desfăşurate │ │
├────────────────────────────────────────────────────────┼────┤
│- gradul de cunoaştere a reglementărilor specifice │ │
│domeniului │ │
├────────────────────────────────────────────────────────┼────┤
│- gradul de adaptare şi flexibilitate în îndeplinirea │ │
│atribuţiilor │ │
├────────────────────────────────────────────────────────┼────┤
│- capacitatea de transmitere a ideilor în scris şi │ │
│verbal │ │
├────────────────────────────────────────────────────────┼────┤
│- capacitatea de lucru în echipă, de a se integra în │ │
│aceasta, de a-şi aduce contribuţia, prin activitatea │ │
│desfăşurată, la îndeplinirea obiectivelor echipei, │ │
│respectarea regulilor stabilite de conducerea structurii│ │
│din care face parte etc. │ │
├────────────────────────────────────────────────────────┴────┤
│Menţiuni privind interviul de evaluare: │
│.............................................. │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Calificativul de evaluare*): │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Propuneri: │
│.............................................................│
│Recomandări: │
│....................................................... │
├─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numele şi prenumele evaluatorului: │
│................................. │
│Funcţia: ............................................ │
│Data întocmirii: ................................ │
│Semnătura: ....................................... │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┘

──────────
*) Se va completa cu "necorespunzător", respectiv "corespunzător".
    ----------
──────────

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Tassilyn
30 Aprilie 2016
Raizensha dio;nbsp;:L&rsquo&tbjet du débat était dû à ce qui doit être une erreur de traduction: au moment d’expliquer la technique Tobi disait en gros qu’Izanagi était la réunion des deux pouvoirs Senju et Uchiha (je ne me souviens plus des mots exacts), donc qu’il fallait les deux… Du coup un débat s’en était suivi etc.Mais au moins là, tout doute est levé s’il en persistait encore ^^Aime : 1
Storm
04 Mai 2016
I don't even know what to say, this made things so much eaeris!
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016