Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 25 octombrie 2005  de functionare a Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT din 25 octombrie 2005 de functionare a Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 987 din 8 noiembrie 2005

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Prezentul regulament stabileşte modul de organizare şi funcţionare a Comisiei de atestare a agenţilor economici care au ca obiect de activitate exploatarea masei lemnoase pe picior din fondul forestier proprietate publicã, procedura, condiţiile şi criteriile de atestare conform unei metodologii unitare.
(2) Comisia de atestare a agenţilor economici în activitatea de exploatare forestierã, denumitã în continuare comisia, este singura abilitatã sã emitã certificate de atestare pentru agenţii economici persoane juridice şi persoane fizice autorizate, care solicitã atestarea în condiţiile prezentului regulament.
ART. 2
Obţinerea certificatului de atestare emis de comisie este obligatorie pentru persoanele fizice sau juridice care desfãşoarã activitatea de exploatare forestierã şi care participã, potrivit legii, la licitaţiile sau negocierile pentru cumpãrarea de masã lemnoasã pe picior ori pentru efectuarea prestãrii de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior.
ART. 3
În sensul prezentului regulament, urmãtorii termeni se definesc astfel:
a) certificat de atestare/reatestare - documentul emis în condiţiile prevãzute de prezentul regulament, care dã dreptul posesorului acestuia sã participe la licitaţiile sau negocierile pentru cumpãrarea de masã lemnoasã pe picior şi/sau sã efectueze prestãri de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior;
b) atestare - obţinerea certificatului de atestare în condiţiile prevãzute de prezentul regulament;
c) reatestare - obţinerea certificatului de reatestare de cãtre operatorul economic care anterior obţinerii acestuia a fost atestat pentru activitatea de exploatare forestierã;
d) revizuire - corectarea de cãtre comisie a capacitãţii anuale de exploatare forestierã pentru care a fost atestat/reatestat un agent economic. Corectarea se face în funcţie de modul de îndeplinire de cãtre agentul economic a criteriilor de atestare la data revizuirii sau în cazul în care condiţiile şi criteriile de atestare au suferit modificãri datoritã schimbãrii cadrului legal pe perioada de valabilitate a certificatului de atestare/reatestare.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea comisiei

ART. 4
Membrii comisiei îşi pãstreazã calitatea de angajaţi ai instituţiei de la care provin.
ART. 5
Activitatea comisiei este condusã de un preşedinte şi un vicepreşedinte, aleşi prin vot secret dintre membrii acesteia. În caz de modificare a componenţei comisiei în procent mai mare de 50%, la prima şedinţã de lucru se va face realegerea preşedintelui şi a vicepreşedintelui.
ART. 6
(1) Comisia îşi desfãşoarã activitatea în spaţiul asigurat de Asociaţia Forestierilor din România - ASFOR.
(2) Secretariatul comisiei este asigurat din câte un reprezentant de specialitate silvicã de la: Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, Regia Naţionalã a Pãdurilor - Romsilva, Asociaţia Forestierilor din România - ASFOR şi Asociaţia Proprietarilor de Pãduri din România - APPR, desemnat de fiecare instituţie în parte.
(3) Documentele de atestare se depun la sediul Asociaţiei Forestierilor din România - ASFOR. Dosarele cu cererile şi documentele depuse în vederea atestãrii sunt pãstrate de secretariatul comisiei.
ART. 7
(1) Comisia este formatã din 9 membri.
(2) Comisia funcţioneazã regulamentar în prezenţa preşedintelui sau a vicepreşedintelui şi a unui numãr de minimum 6 membri. În lipsa preşedintelui şi a vicepreşedintelui, şedinţa este condusã de un membru delegat de preşedinte.
(3) Hotãrârile comisiei sunt legale dacã se iau prin votul a cel puţin 5 membri. Voturile membrilor vor fi înregistrate nominal în procesul-verbal al şedinţei.
ART. 8
Atribuţiile comisiei sunt urmãtoarele:
a) examinarea cererilor şi a documentelor prezentate pentru atestare şi emiterea hotãrârii cu privire la îndeplinirea condiţiilor de atestare;
b) eliberarea certificatului de atestare/reatestare pentru agenţii economici care îndeplinesc condiţiile prevãzute în prezentul regulament;
c) respingerea cererilor de atestare/reatestare ale agenţilor economici care nu îndeplinesc condiţiile prevãzute în prezentul regulament, cu motivarea respingerii şi comunicarea motivãrii solicitanţilor, prin secretariatul comisiei;
d) analizarea şi luarea hotãrârii cu privire de înlocuirea membrilor care nu îşi îndeplinesc atribuţiile prevãzute de prezentul regulament, la propunerea preşedintelui comisiei;
e) revizuirea sau retragerea, dupã caz, a certificatelor de atestare/reatestare, în condiţiile legii;
f) verificarea activitãţii secretariatului comisiei;
g) stabilirea nivelului maxim al volumului anual de masã lemnoasã posibil de exploatat, în funcţie de utilajul conducãtor şi de starea tehnicã a acestuia, pentru fiecare agent economic care solicitã atestarea sau reatestarea;
h) informarea trimestrialã a autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã şi a autoritãţii publice sub a cãrei autoritate se desfãşoarã exploatarea masei lemnoase despre modul de desfãşurare a activitãţii comisiei şi despre hotãrârile luate.
ART. 9
Atribuţiile preşedintelui comisiei sunt urmãtoarele:
a) aprobarea graficelor cu programarea şedinţelor comisiei, la propunerea secretariatului;
b) semnarea, în conformitate cu hotãrârile comisiei, a certificatelor de atestare/reatestare sau, dupã caz, a comunicãrilor de respingere a cererilor de atestare/reatestare, cu motivaţie aferentã;
c) urmãrirea prezenţei şi activitãţii membrilor comisiei;
d) formularea propunerii de înlocuire a membrilor comisiei care nu îşi îndeplinesc atribuţiile prevãzute de prezentul regulament;
e) semnarea tuturor documentelor care privesc activitatea comisiei;
f) delegarea competenţei de conducere a şedinţei unui alt membru al comisiei.
ART. 10
(1) Vicepreşedintele comisiei coordoneazã activitatea secretariatului şi rãspunde de asigurarea condiţiilor normale de desfãşurare a activitãţilor curente.
(2) Vicepreşedintele comisiei exercitã atribuţiile preşedintelui în lipsa acestuia.
ART. 11
Membrii comisiei au obligaţia sã anunţe conducerea acesteia, cu cel mult 5 zile lucrãtoare înainte de data şedinţei de lucru programatã, despre neparticiparea la şedinţa de lucru, cu motivarea neparticipãrii.
ART. 12
Atribuţiile secretariatului comisiei:
a) primirea cererilor cu documentaţiile aferente depuse de agenţii economici;
b) întocmirea graficului de şedinţe, pe care îl supune spre aprobare preşedintelui comisiei;
c) pregãtirea şedinţelor şi asigurarea logisticii necesare desfãşurãrii acestora;
d) inventarierea documentelor din dosarele prezentate pentru atestare/reatestare, completarea unei fişe pentru fiecare dosar şi returnarea dosarelor incomplete care au fost respinse de comisie;
e) redactarea certificatului de atestare/reatestare şi prezentarea acestuia spre semnare preşedintelui comisiei, conform hotãrârii comisiei;
f) întocmirea comunicãrilor cãtre agenţii economici cãrora li s-au respins cererile de atestare/reatestare, precizarea motivelor de respingere şi prezentarea acestora pentru semnare preşedintelui comisiei;
g) ţinerea evidenţei dosarelor de atestare într-un registru special şi reactualizarea, dupã fiecare şedinţã, a listei agenţilor economici atestaţi/reatestaţi, în ordine alfabeticã, pe suport electronic, precum şi a celor respinşi;
h) arhivarea dosarelor care au fost analizate de comisie;
i) întocmirea procesului-verbal de şedinţã şi consemnarea modului în care se desfãşoarã lucrãrile comisiei;
j) comunicarea cãtre agenţii economici a hotãrârii comisiei privind retragerea certificatului de atestare;
k) comunicarea informaţiilor privind întocmirea documentaţiilor aferente cererilor de atestare/reatestare cãtre agenţii economici interesaţi;
l) redactarea hotãrârii comisiei şi a altor documente emise de comisie.

CAP. III
Documentele necesare pentru atestare/reatestare

ART. 13
(1) În vederea obţinerii certificatului de atestare/reatestare, persoanele juridice au obligaţia de a depune la secretariatul comisiei documentaţia care trebuie sã cuprindã urmãtoarele documente:
a) cererea de atestare/reatestare, întocmitã conform modelului prezentat în anexa nr. 1;
b) statutul sau actul constitutiv din care sã rezulte cã în obiectul de activitate este prevãzutã activitatea de exploatare forestierã, cod CAEN 0201, în copie;
c) actul sau autorizaţia de funcţionare a agentului economic, în copie: sentinţa civilã, încheierea judecãtorului delegat de pe lângã oficiul registrului comerţului, autorizaţia consiliului local şi altele asemenea;
d) certificatul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului, în copie;
e) situaţia asigurãrii cu personal de specialitate, angajat pe durata de valabilitate a atestatului, pentru activitatea de exploatare a lemnului, semnatã de conducãtorul societãţii, conform modelului prezentat în anexa nr. 2.
Agenţii economici care solicitã atestare/reatestare vor prezenta comisiei diplomele de absolvire/licenţã, în copie, adeverinţa eliberatã de inspectoratul teritorial de muncã şi cartea de muncã, în copie, autentificatã de inspectoratul teritorial de muncã, pentru personalul silvic cu studii medii şi superioare;
f) situaţia asigurãrii cu utilaje proprii specifice activitãţii de exploatare forestierã, şi anume: ferãstraie mecanice, tractoare universale, tractoare articulate forestiere, funiculare şi, dupã caz, atelaje, conform modelului prezentat în anexa nr. 3, însoţitã de adeverinţa eliberatã de administraţia financiarã, care sã ateste deţinerea acestora, sau acte de vânzare-cumpãrare autentificate la notariat;
g) situaţia contractãrii masei lemnoase pe picior în perioada ultimei atestãri, dacã se solicitã reatestare sau majorarea capacitãţii atestate, conform modelului prezentat în anexa nr. 4;
h) calculul capacitãţii anuale de exploatare forestierã;
i) copia cazierului tehnic de exploatare a masei lemnoase, completat la zi, numai pentru societãţile care solicitã reatestarea sau majorarea capacitãţii atestate.
(2) Documentaţiile se depun la secretariatul comisiei, prin poştã sau prin delegat. Programarea la comisie se va face în ordinea înregistrãrii documentaţiilor, dar nu mai mult de 40 de documentaţii pe şedinţã, cu respectarea unei perioade de minimum 3 zile lucrãtoare pânã la data programãrii şedinţei.
ART. 14
(1) Prezentarea incompletã a documentelor prevãzute la art. 13 determinã respingerea cererii agentului economic respectiv.
(2) Prezentarea de date false în documentele prevãzute la art. 13 determinã anularea atestatului, dacã acesta a fost deja eliberat, precum şi celelalte forme de rãspundere legalã.

CAP. IV
Procedura de atestare/reatestare

ART. 15
(1) Procedura de atestare/reatestare se desfãşoarã în urmãtoarele etape:
Etapa I
Inventarierea de cãtre secretariatul comisiei, cu minimum 3 zile lucrãtoare înainte de data programãrii şedinţei comisiei, a documentelor din dosarele prezentate de operatorii economici în vederea atestãrii/reatestãrii, completarea unei fişe cu documentele din fiecare dosar şi propunerea de cãtre comisie a respingerii dosarelor incomplete şi a analizãrii celor corespunzãtoare.
Etapa a II-a
Analiza de cãtre comisie a documentaţiilor înregistrate şi prezentate de secretariat, pentru agenţii economici care solicitã atestarea/reatestarea şi/sau suplimentarea volumului faţã de un atestat valabil.
Etapa a III-a
Deliberarea comisiei privind atestarea agenţilor economici sau respingerea cererilor, cu precizarea motivelor care au condus la aceastã decizie.
Etapa a IV-a
Eliberarea certificatelor de atestare/reatestare.
(2) Şedinţa de analizã a documentaţiilor nu se desfãşoarã în prezenţa reprezentanţilor agenţilor economici.
ART. 16
(1) Concluziile analizelor şi hotãrârile adoptate de comisie vor fi consemnate în procese-verbale de şedinţã, fiind semnate de toţi membrii prezenţi.
(2) Procesele-verbale şi alte date necesare privind agenţii economici vor fi înregistrate într-un registru special.
(3) Procesele-verbale şi registrele prevãzute la alin. (2) se arhiveazã la secretariatul comisiei pe o perioadã de 2 ani dupã data expirãrii valabilitãţii certificatelor de atestare emise în baza hotãrârilor comisiei, consemnate în acestea.
ART. 17
(1) Membrii comisiei poartã întreaga rãspundere pentru hotãrârile luate.
(2) Hotãrârile comisiei cu privire la atestarea, reatestarea ori respingerea cererilor de atestare sunt aduse la cunoştinţã celor interesaţi de cãtre secretariatul comisiei.
(3) Certificatele de atestare/reatestare se transmit agenţilor economici prin poştã cu confirmare de primire sau, dupã caz, prin delegat, prin grija secretariatului comisiei.
ART. 18
(1) Certificatele de atestare/reatestare a agenţilor economici se întocmesc conform modelului prezentat în anexa nr. 5.
(2) Certificatele de atestare/reatestare se elibereazã pentru o perioadã de 2 ani, cu obligaţia agentului economic de a solicita reatestarea înainte de expirarea acestei perioade.
(3) În cazurile în care condiţiile şi criteriile de atestare au suferit modificãri dupã atestare, agentul economic are obligaţia sã solicite revizuire sau reatestare, în termen de 10 zile lucrãtoare de la schimbarea condiţiilor iniţiale.
(4) În cazul în care agentul economic atestat nu mai îndeplineşte condiţiile pentru care a fost atestat, acesta are obligaţia de a înştiinţa comisia de atestare, care va proceda la retragerea atestatului.
(5) Agentul economic atestat/reatestat care nu mai are angajat personalul de specialitate pentru care a fost atestat/reatestat va anunţa în scris comisia despre aceasta în termen de cel mult 10 zile calendaristice de la data ivirii situaţiei. Neanunţarea în termenul menţionat conduce la retragerea certificatului de atestare/reatestare.
(6) În urma sesizãrilor primite sau din oficiu, comisia reevalueazã îndeplinirea condiţiilor şi criteriilor de atestare/reatestare de cãtre agentul economic respectiv, cãruia îi solicitã documentele necesare, şi retrage certificatul de atestare/reatestare emis, dacã este cazul.
(7) Agentul economic cãruia i s-au solicitat documente în condiţiile prevãzute la alin. (3) este obligat sã le punã la dispoziţia secretariatului comisiei în termen de cel mult 15 zile de la data solicitãrii.
(8) Nepunerea la dispoziţia secretariatului comisiei a documentelor în condiţiile prevãzute la alin. (5) atrage retragerea certificatului de atestare/reatestare existent.
(9) Revizuirea sau retragerea, dupã caz, a certificatului de atestare/reatestare se va comunica în termen de 48 de ore cãtre deţinãtorii de fond forestier proprietate publicã, de cãtre secretariatul comisiei.
(10) În cazul pierderii certificatului de atestare/reatestare, la solicitarea agenţilor economici, comisia poate elibera un duplicat al acestuia, în baza anunţãrii pierderii într-un cotidian central.

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 19
Certificatele de atestare/reatestare eliberate anterior datei intrãrii în vigoare a prezentului ordin sunt valabile pânã la data expirãrii lor, cu excepţia cazurilor prevãzute la art. 18 alin. (3).
ART. 20
Eventualele contestaţii la hotãrârile comisiei se vor soluţiona conform legii.
ART. 21
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezentul regulament.


ANEXA 1
la regulament

CERERE DE ATESTARE/REATESTARE



Agentul economic .......(denumire, telefon, fax)..........

Nr. .......... din ..................
Nr. .......... din ..................

Subscrisa ........(denumirea agentului economic şi forma juridicã)........,
cu sediul în .....(localitatea, judeţul, str., nr. etc.)....., telefon ........,
înfiinţatã prin ......(tipul, nr., data emiterii)..... şi înregistratã la
oficiul registrului comerţului la nr. .............., solicit eliberarea
certificatului de atestare pentru execuţia de lucrãri de exploatãri forestiere.
În susţinerea prezentei cereri declar pe propria rãspundere urmãtoarele
elemente cu privire la situaţia actualã a societãţii:
1. Date generale:
- actul constitutiv (statut, contract de asociere);
- vechimea în activitatea de exploatare forestierã .................. ani;
- cod SIRUES.............................................................;
- codul fiscal ..........................................................;
- capitalul social subscris .............................................;
- banca ..................................................................
2. Obiectul de activitate principal .....................................,
secundar...............................................
3. Masa lemnoasã pe picior exploatatã în ultimii 2 ani ......... mc
4. Volumul anual de exploatat ......................................... mc
5. Numãrul total de salariaţi .................................., din care:
a) personal de specialitate în domeniul silviculturii sau exploatãrii
forestiere:
- ingineri...............................................................;
- tehnicieni.............................................................;
- muncitori calificaţi...................................................;
b) muncitori necalificaţi................................................
6. Baza materialã proprie (numãr):
- ferãstraie mecanice...................................................;
- tractoare forestiere .................................................;
- tractoare universale .................................................;
- încãrcãtoare (IFRON) .................................................;
- funiculare............................................................;
- autovehicule speciale pentru transportul materialelor lemnoase, cu o
capacitate totalã de ............. tone;
- animale de muncã .....................................................;
- altele (mijloace de lucru) ............................................
7. Datorii la alţi agenţi economici:
Cunosc prevederile regimului silvic în domeniul exploatãrii forestiere şi
transportului masei lemnoase şi mã angajez sã asigur instruirea continuã a
angajaţilor în vederea cunoaşterii şi respectãrii acestor prevederi.
Anexez la prezenta cerere documentele prevãzute la art. 13 alin. (1) din
Regulamentul de funcţionare a Comisiei de atestare a agenţilor economici în
activitatea de exploatare forestierã, aprobat prin Ordinul ministrului
agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 1.126/2005.

Semnãtura autorizatã şi ştampila...............



ANEXA 2

SITUAŢIA
asigurãrii cu personal de specialitate,
angajat pe durata de valabilitate a atestatului,
pentru activitatea de exploatare a lemnului



Agentul economic ..........................................
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele şi Data Funcţia Pregãtirea Vechimea (ani)
crt. prenumele naşterii în specia- ───────────────────────
litate în specia- în unitate
litate
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Data completãrii Semnãtura autorizatã şi ştampila
................ ............................




ANEXA 3
la regulament

SITUAŢIA
asigurãrii cu utilaje proprii specifice activitãţii de exploatare forestierã



Agentul economic .......................................
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea şi marca Anul Anul Numãrul Gradul
crt. utilajului sau de achi- de înma- de uzurã Observaţii
atelajului fabri- ziţiei triculare (%)
caţie (dupã caz)
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4 5 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

NOTĂ:

Data completãrii Semnãtura autorizatã şi ştampila
................. ...............................




ANEXA 4
la regulament

SITUAŢIA*)
contractãrii masei lemnoase pe picior în perioada ultimei atestãri



Agentul economic S.C. ........................
Seria ..... nr. .......... din ...............
───────────────────────┬──────────────────────────────┬─────────────────────────
│ Volumul contractat (mii mc) │ Viza deţinãtorului
Contra- ├──────────────────────────────┼─────────────────────────
ctul**) │ Rãşi- Cver- Alte│ Volum Organi- Semnã-
Nr. Anul/ Nr..... │Total noase Fag cinee spe-│cumulat zatorul tura
crt. Parchetul din.....│ cii │ în licita- şi
│ │anul***) ţiei****) ştam-
│ │ pila
───────────────────────┴──────────────────────────────┴─────────────────────────
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


*) Însoţeşte certificatul de atestare a agentului economic şi se
completeazã, la fiecare contractare de masã lemnoasã pe picior, de cãtre
organizatorul licitaţiei/negocierii.
**) În coloana 2 se va menţiona tipul contractului şi se va nota, dupã cum
urmeazã:
- (A) Contract de achiziţie masã lemnoasã pe picior;
- (PS) Contract de prestãri servicii de exploatare forestierã.
***) Rezultã prin cumulul volumului contractat pentru anul în curs şi nu
poate avea o valoare mai mare decât cea pentru care a fost emis certificatul de
atestare.
****) Conform definiţiei din <>Hotãrârea Guvernului nr. 85/2004 pentru
aprobarea Regulamentului de vânzare a masei lemnoase de cãtre deţinãtorii de
fond forestier proprietate publicã, cãtre agenţii economici sau hotãrârii anuale
a Guvernului de stabilire a cotei de tãiere în funcţie de tipul proprietarilor
de fond forestier.

Preşedintele comisiei de atestare,
............................



ANEXA 5
la regulament

Faţã

CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE


ROMÂNIA
Seria ...... nr. ..........
COMISIA DE ATESTARE A AGENfiILOR
ECONOMICI ÎN ACTIVITATEA DE EXPLOATARE FORESTIERĂ

Comisia de atestare a agenţilor economici în activitatea de exploatare
forestierã, constituitã în baza prevederilor Regulamentului de vânzare a masei
lemnoase de cãtre deţinãtorii de fond forestier proprietate publicã, cãtre
agenţii economici, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 85/2004 ,
în urma desfãşurãrii procedurii de atestare conform prevederilor Ordinului
ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 1.126/2005
privind numirea Comisiei de atestare a agenţilor economici în activitatea de
exploatare forestierã, aprobarea Regulamentului de funcţionare a Comisiei de
atestare a agenţilor economici în activitatea de exploatare forestierã şi a
criteriilor de atestare a agenţilor economici în activitatea de exploatare
forestierã, emite prezentul

CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE

Agentului economic .....(denumirea şi forma juridicã)...., cu sediul în
.....(localitatea, judeţul, str., nr. etc.)...., înfiinţat prin ....
(numãrul actului constitutiv şi data emiterii acestuia)...... şi înregistrat la
oficiul registrului comerţului la nr. ..............., i se atestã, prin
prezentul, cã are capacitatea de a exploata anual un volum brut de ..........
mii mc masã lemnoasã pe picior.
Prezentul certificat este valabil pânã la data de .......................,
putând fi revizuit sau retras, dupã caz.
Dosar .....................................

Preşedintele comisiei de atestare,
................................
L.S./S.S.



Verso


Menţiuni cu ocazia revizuirii
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Data Capacitatea de exploatare Semnãtura
crt. revizuirii stabilitã la revizuire preşedintelui
[mii mc masã lemnoasã comisiei
pe picior/an]
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016