Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT din 24 iulie 2024  pentru organizarea şi desfăşurarea examenului sau a concursului pentru dobândirea calităţii de notar stagiar    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT din 24 iulie 2024 pentru organizarea şi desfăşurarea examenului sau a concursului pentru dobândirea calităţii de notar stagiar

EMITENT: Ministerul Justiţiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 767 din 6 august 2024
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. 1.727/C din 24 iulie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 767 din 6 august 2024.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Institutul Notarial Român, denumit în continuare INR, organizează de regulă anual, într-o zi lucrătoare, la solicitarea Consiliului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, denumit în continuare Consiliul Uniunii, examenul sau, după caz, concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar, în condiţiile Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale prezentului regulament.
    (2) Examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar este naţional şi se desfăşoară la Bucureşti, pe posturile destinate dobândirii calităţii de notar stagiar.

    ART. 2
    (1) Data desfăşurării examenului sau concursului pentru dobândirea calităţii de notar stagiar se stabileşte de preşedintele Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România (Uniunea), prin dispoziţie.
    (2) Posturile destinate dobândirii calităţii de notar stagiar se aprobă prin hotărâre a Consiliului Uniunii, după consultarea colegiilor directoare ale Camerelor Notarilor Publici.
    (3) Un candidat se poate înscrie pentru ocuparea unui post de notar stagiar în cadrul unei singure Camere.
    (4) Tematica şi bibliografia de examen sau concurs se stabilesc de către Consiliul ştiinţific din cadrul INR, cu consultarea unui membru al corpului didactic din învăţământul superior de specialitate, din următoarele domenii: drept civil, procedură civilă, procedură notarială şi legislaţie notarială, se aprobă prin hotărâre a Consiliului Uniunii şi se comunică de îndată Ministerului Justiţiei, în vederea avizării acestora. În situaţia în care se apreciază că nu se impune modificarea tematicii şi a bibliografiei, Consiliul Uniunii adoptă o hotărâre în acest sens, pe care o comunică Ministerului Justiţiei, în vederea avizării.
    (5) La elaborarea tematicii şi bibliografiei se are în vedere ca acestea să nu conţină trimiteri la aspecte controversate la nivel teoretic şi practic.
    (6) Data desfăşurării examenului sau concursului şi lista care cuprinde posturile destinate dobândirii calităţii de notar stagiar se publică pe pagina de internet a INR cu cel puţin 45 de zile înainte de data susţinerii examenului sau concursului, iar tematica şi bibliografia avizate de către ministrul justiţiei se publică pe pagina de internet a INR cu cel puţin 90 de zile înainte de data susţinerii examenului sau concursului.
    (7) Cu cel puţin 15 zile înainte de data examenului sau a concursului, directorul INR stabileşte, prin dispoziţie, ora şi locul desfăşurării acestuia, care se publică pe pagina de internet a INR.

    CAP. II
    Condiţiile legale şi procedura de înscriere la examenul sau la concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar
    ART. 3
    Poate deveni notar stagiar persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
    a) are cetăţenia română, a unui stat membru al Uniunii Europene, a unui stat aparţinând Spaţiului Economic European sau a Confederaţiei Elveţiene şi are domiciliul sau, după caz, reşedinţa în România;
    b) are capacitatea de exerciţiu deplină;
    c) este licenţiată în drept;
    d) nu are antecedente penale rezultate ca urmare a săvârşirii unei infracţiuni de serviciu sau în legătură cu serviciul ori a săvârşirii cu intenţie a unei alte infracţiuni;
    e) se bucură de o bună reputaţie;
    f) cunoaşte limba română;
    g) este aptă din punct de vedere medical şi psihologic pentru dobândirea calităţii de notar stagiar;
    h) achită taxele pentru susţinerea examenului sau concursului;
    i) se angajează să încheie cu INR contractul de pregătire şi să depună, în condiţiile stabilite la art. 20 alin. (1), documentele prevăzute la art. 4 alin. (2), dacă va fi declarată admisă la examen sau concurs;
    j) este declarată admisă la examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar.


    ART. 4
    (1) Persoanele care se înscriu la examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar încarcă, în format scanat, cu cel puţin 25 de zile înainte de data examenului sau concursului, cererea de înscriere tipizată, însoţită de actele necesare înscrierii, în platforma informatică pusă la dispoziţie de INR, sub sancţiunea decăderii din dreptul de a solicita înscrierea în sesiunea respectivă.
    (2) În vederea înscrierii, candidatul va depune cererea de înscriere tipizată (anexa nr. 1), însoţită de următoarele documente:
    a) actul de identitate, eliberat de autorităţile române competente, din care să rezulte domiciliul şi cetăţenia. Pentru cetăţenii unui stat membru al Uniunii Europene, ai unui stat aparţinând Spaţiului Economic European sau ai Confederaţiei Elveţiene, care au domiciliul sau, după caz, reşedinţa în România, copia actelor eliberate de autorităţile române competente;
    b) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie;
    c) diploma de licenţă în drept obţinută în România sau adeverinţa provizorie, iar în cazul obţinerii diplomei de licenţă în drept în altă ţară, actul de studii echivalat sau recunoscut de către autorităţile române;
    d) certificatul de cazier judiciar sau echivalentul acestuia, eliberat de autoritatea competentă din statul sau, după caz, statele al cărui/căror cetăţean este, cu cel mult 30 de zile înainte de înscrierea la examen sau concurs;
    e) scrisoare de recomandare de la angajator, organizaţia profesională din care face parte, universităţi, instituţii sau altele asemenea;
    f) certificat de cazier fiscal sau echivalentul acestuia, eliberat de autoritatea competentă din statul sau, după caz, statele al cărui/căror cetăţean este, cu cel mult 30 de zile înainte de înscrierea la examen sau concurs;
    g) atestatul/certificatul de cunoaştere a limbii române, eliberat de instituţiile române competente. În cazul persoanelor cu cetăţenie română cunoaşterea limbii române se prezumă;
    h) certificatul medical (anexa nr. 2) şi avizul psihologic (anexa nr. 3), care atestă faptul că este apt pentru dobândirea calităţii de notar stagiar, emise de către oricare dintre unităţile sanitare şi cabinetele psihologice acreditate potrivit legii şi cu care Uniunea sau Camerele au încheiat protocoale de colaborare, sub sancţiunea respingerii cererii de înscriere. Detaliile cu privire la unităţile sanitare şi cabinetele psihologice acreditate se publică pe pagina de internet a INR;
    i) declaraţie tipizată pe propria răspundere a candidatului (anexa nr. 4), din care să rezulte că acesta:
    1. nu a pierdut şi nu i-a fost restrânsă capacitatea de exerciţiu, în condiţiile legii;
    2. a luat cunoştinţă de prevederile Legii nr. 36/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale Regulamentului de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.333/C/2013, cu modificările şi completările ulterioare, ale Statutului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Congresului Notarilor Publici din România nr. 10/2014, cu modificările şi completările ulterioare, ale prezentului regulament, precum şi de tematica şi de bibliografia de examen sau concurs;
    3. în cazul în care va fi declarat admis la examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar:
    - se obligă ca, în termen de 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor finale, să depună la sediul INR, personal sau prin mandatar cu procură autentică şi specială, în forma prevăzută la art. 20 alin. (1), documentele stabilite de prezentul alineat;
    – este de acord cu invalidarea rezultatului său obţinut la examen sau concurs în cazul neîndeplinirii obligaţiei prevăzute la art. 20 alin. (1);
    – va încheia contractul de pregătire, care i-a fost pus la dispoziţie de INR prin platforma informatică şi de al cărui conţinut a luat cunoştinţă şi se angajează să îl respecte;


    j) dovada achitării taxei de înscriere la examen sau concurs în contul INR.

    (3) În cazul persoanelor care nu au acces la internet sau nu dispun de mijloacele tehnice necesare pentru a încărca documentele în platforma informatică, precum şi în cazul în care aceasta nu funcţionează, candidaţii indică în cererea de înscriere tipizată cazul incident, iar aceasta se depune, personal sau prin mandatar, cu procură autentică şi specială, în termenul prevăzut la alin. (1), la sediul INR, împreună cu documentele prevăzute la alin. (2), în copii simple.
    (4) În cazul în care platforma informatică nu funcţionează în ultima zi a termenului de înscriere, candidaţii pot transmite documentele prin e-mail către INR, anterior orei 24.00 a acestei zile.

    CAP. III
    Organizarea, funcţionarea şi competenţa comisiilor constituite pentru examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar
    ART. 5
    Pentru organizarea şi desfăşurarea examenului sau concursului pentru dobândirea calităţii de notar stagiar funcţionează următoarele comisii:
    a) Comisia pentru verificarea îndeplinirii condiţiilor de înscriere la examen sau concurs, alcătuită din 5 membri, dintre care cel puţin unul este notar public, 2 sunt reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei, iar ceilalţi sunt persoane desemnate din cadrul Uniunii şi/sau al INR;
    b) Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de candidaţii respinşi la înscrierea la examen sau concurs, alcătuită din 5 membri, dintre care cel puţin unul este notar public, 2 sunt reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei, iar ceilalţi sunt persoane desemnate din cadrul Uniunii şi/sau al INR;
    c) Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului, alcătuită din 6 membri, dintre care cel puţin unul este notar public, 2 sunt reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei, iar ceilalţi sunt persoane desemnate din cadrul Uniunii şi/sau al INR;
    d) Comisia de examinare, alcătuită din 5 membri, respectiv un membru al Consiliului Uniunii, care este şi preşedintele comisiei, un reprezentant al Ministerului Justiţiei, un membru al corpului didactic din învăţământul superior de specialitate şi 2 notari publici;
    e) Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor, alcătuită din 5 membri, respectiv un membru al Consiliului Uniunii, care este şi preşedintele comisiei, un reprezentant al Ministerului Justiţiei, un membru al corpului didactic din învăţământul superior de specialitate şi 2 notari publici.


    ART. 6
    (1) Componenţa nominală a comisiilor prevăzute la art. 5 se stabileşte prin hotărâre a Consiliului Uniunii, cu excepţia reprezentanţilor Ministerului Justiţiei, care se numesc prin ordin al ministrului justiţiei.
    (2) În vederea constituirii Comisiei de examinare şi a Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor, Consiliul Uniunii desemnează notari publici care au cel puţin 10 ani vechime în profesie şi prestigiu profesional, dintre notarii publici propuşi de Camere şi/sau de Consiliul Uniunii şi care nu sunt membri ai acestuia. Pentru celelalte comisii sunt desemnaţi notari publici care au prestigiu profesional.
    (3) Preşedintele Comisiei de examinare şi preşedintele Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor sunt numiţi de către Consiliul Uniunii dintre membrii acestuia din urmă.
    (4) Cadrele didactice universitare sunt numite de Consiliul Uniunii, cu consultarea Ministerului Justiţiei.
    (5) Comisiile prevăzute la art. 5 lit. a)-c) au în componenţă şi câte 4 membri supleanţi, dintre care 2 supleanţi sunt reprezentanţii Ministerului Justiţiei. Comisiile prevăzute la art. 5 lit. d) şi e) au în componenţă şi câte 3 membri supleanţi, dintre care un supleant este reprezentantul Ministerului Justiţiei. Membrii supleanţi ai comisiilor prevăzute la art. 5 lit. a)-d) sunt convocaţi de către preşedintele examenului sau concursului, în situaţia în care membrii titulari se află în imposibilitate de a se prezenta. Membrii supleanţi ai comisiei prevăzute la art. 5 lit. e) sunt convocaţi de preşedintele acestei comisii, în situaţia în care membrii titulari se află în imposibilitate de a se prezenta.
    (6) În funcţie de numărul candidaţilor, Consiliul Uniunii, la propunerea INR, poate hotărî suplimentarea numărului membrilor comisiilor prevăzute la art. 5, cu respectarea componenţei prevăzute de lege, cu excepţia preşedinţilor, care sunt unici.
    (7) Nu pot fi numite în cadrul comisiilor prevăzute de prezentul regulament persoanele care au calitatea de soţ/soţie, rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv sau care au stabilit relaţii asemănătoare acelora dintre soţi sau dintre părinţi şi copii, în cazul în care convieţuiesc, cu candidaţii sau cu ceilalţi membri ai comisiilor şi nici persoane care au fost sancţionate disciplinar în ultimii 3 ani. Pentru a arăta că nu se află în vreuna dintre aceste situaţii, membrii comisiilor dau o declaraţie pe propria răspundere în acest sens.
    (8) Dacă incompatibilitatea prevăzută la alin. (7) intervine ulterior desemnării membrilor comisiilor, persoana în cauză are obligaţia de a se retrage şi de a comunica această situaţie preşedintelui examenului sau concursului, în vederea înlocuirii sale.
    (9) O persoană nu poate face parte din mai multe comisii ale aceluiaşi examen sau concurs.

    ART. 7
    (1) Comisia pentru verificarea îndeplinirii condiţiilor de înscriere la examen sau concurs verifică îndeplinirea de către candidaţi a condiţiilor de înscriere şi adoptă hotărâri cu acordul majorităţii membrilor săi.
    (2) Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de candidaţii respinşi la înscrierea la examen sau concurs examinează contestaţiile formulate conform art. 8 alin. (2) şi adoptă hotărâri cu acordul majorităţii membrilor săi.
    (3) Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului are următoarele atribuţii:
    1. preia de la INR, pe bază de proces-verbal, ştampilele pentru examen sau concurs;
    2. afişează la locul unde se susţine examenul sau concursul listele cu repartizarea pe săli a candidaţilor, cu cel puţin 24 de ore înainte de data desfăşurării examenului sau concursului;
    3. pregăteşte seturile de hârtie şi ciornele, purtând ştampila INR şi a Ministerului Justiţiei, care se distribuie candidaţilor şi consemnează într-un proces-verbal numărul acestora, cu cel puţin 24 de ore înaintea desfăşurării examenului sau concursului. La sfârşitul examenului sau concursului, consemnează în procesul-verbal prevăzut la pct. 7 numărul seturilor de hârtie şi al ciornelor rămase neutilizate, pe care se înscrie menţiunea „neutilizat“, şi procedează la distrugerea acestora;
    4. asigură intrarea în sala/sălile de examen sau concurs a candidaţilor, cu cel puţin 15 minute înainte de începerea examenului sau concursului, şi verifică identitatea acestora la intrarea în sala/sălile de examen sau concurs, completând în mod corespunzător un tabel de prezenţă a candidaţilor;
    5. distribuie seturile de hârtie pentru examen sau concurs şi ciornele purtând ştampila INR şi a Ministerului Justiţiei;
    6. sigilează colţurile lucrărilor, cuprinzând datele de identificare a candidaţilor, verificând dacă datele de identificare ale candidatului sunt vizibile, şi aplică semnătura unuia dintre reprezentanţii Ministerului Justiţiei şi a unuia dintre notarii publici membri ai comisiei, precum şi ştampila INR şi a Ministerului Justiţiei;
    7. completează procesul-verbal care cuprinde:
    - data, ora începerii şi ora încheierii examenului sau concursului;
    – numărul seturilor de hârtie şi al ciornelor rămase neutilizate;
    – lucrările anulate, cu indicarea împrejurărilor care au dus la acestea;
    – împrejurarea prevăzută la art. 12 alin. (7);

    8. anunţă candidaţilor momentul începerii examenului sau concursului, făcând precizarea că timpul alocat începe să curgă după distribuirea setului de subiecte extras tuturor candidaţilor;
    9. anunţă candidaţilor, la fiecare 30 de minute, respectiv la fiecare 15 minute în ultima oră a examenului sau concursului, timpul efectiv rămas, prin înscrierea acestuia pe tablă sau pe alt suport, care permite vizualizarea de către toţi candidaţii;
    10. supraveghează candidaţii în timpul examenului sau concursului şi asigură respectarea tuturor condiţiilor de organizare şi desfăşurare a acestuia;
    11. completează procesul-verbal care cuprinde numele şi prenumele candidaţilor care au părăsit temporar sala de examen sau concurs în condiţiile art. 11 alin. (2), motivul părăsirii sălii, intervalul orar, precum şi numele şi prenumele membrului Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului care a însoţit candidatul;
    12. completează procesul-verbal prevăzut la art. 11 alin. (4);
    13. verifică, la predarea lucrărilor, dacă sunt aplicate ştampilele şi semnăturile, dacă datele de identificare a candidatului nu sunt vizibile şi solicită acestuia să semneze borderoul de predare a lucrării (anexa nr. 5);
    14. amestecă şi ulterior numerotează lucrările în spaţiul anume delimitat, pe prima filă a lucrării, începând cu cifra 1, fără a fi desfăcute colţurile, şi le predă Comisiei de examinare, pe bază de proces-verbal semnat de toţi membrii Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului şi de toţi membrii Comisiei de examinare;
    15. afişează la sala/sălile de examen sau concurs, la finalul examenului sau concursului, baremul de notare şi setul de subiecte extras şi asigură publicarea acestora pe pagina de internet a INR;
    16. sprijină Comisia de examinare în procedurile de extragere, multiplicare şi distribuire a subiectelor;
    17. îndeplineşte orice alte atribuţii necesare bunei desfăşurări a examenului sau concursului.

    (4) Comisia de examinare este constituită în vederea elaborării subiectelor şi notării lucrărilor şi îndeplineşte atribuţiile prevăzute la art. 9, 10, 13 şi 14. Preşedintele Comisiei de examinare este şi preşedintele examenului sau concursului. Acesta nu participă la notarea lucrărilor şi are ca atribuţii supravegherea organizării şi desfăşurării activităţii tuturor comisiilor prevăzute de prezentul regulament, cu excepţia celor date în sarcina preşedintelui comisiei prevăzute la art. 5 lit. e), precum şi convocarea, la termenele prevăzute de prezentul regulament, a comisiilor prevăzute la art. 5 lit. a)-d).
    (5) Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor examinează contestaţiile formulate conform art. 13 alin. (2) şi art. 17 alin. (1) şi îndeplineşte atribuţiile prevăzute la art. 13 şi la art. 17-19. Preşedintele comisiei nu participă la notarea lucrărilor şi supraveghează desfăşurarea activităţii comisiei.

    CAP. IV
    Verificarea îndeplinirii condiţiilor de înscriere la examen sau concurs
    ART. 8
    (1) Cu cel puţin 10 zile înainte de data examenului sau concursului, Comisia pentru verificarea îndeplinirii condiţiilor de înscriere la examen sau concurs verifică documentele de înscriere ale candidaţilor, puse la dispoziţie de INR, şi se pronunţă cu acordul majorităţii membrilor săi asupra admisibilităţii cererilor de înscriere la examen sau concurs, prin hotărâre de admitere sau, după caz, de respingere. Hotărârile de respingere a cererilor de înscriere la examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar se motivează în fapt şi în drept pentru fiecare candidat în parte şi se comunică, la cerere, acestora de către INR. În baza hotărârilor de admitere şi, după caz, de respingere, comisia întocmeşte situaţia centralizată a candidaţilor admişi sau respinşi la înscriere (anexa nr. 6), care se publică de îndată pe pagina de internet a INR.
    (2) Candidatul poate formula contestaţie împotriva hotărârii de respingere a cererii de înscriere la examen sau concurs, ce poate fi depusă personal sau prin mandatar cu procură autentică şi specială, la sediul INR, sau în format electronic, în termen de 2 zile lucrătoare de la publicarea de către INR a situaţiei centralizate prevăzute la alin. (1), sub sancţiunea decăderii.
    (3) Termenul începe să curgă de la ora zero a zilei următoare celei în care a fost publicată situaţia centralizată prevăzută la alin. (1).
    (4) În termen de 24 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (2), INR pune contestaţiile la dispoziţia Comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de candidaţii respinşi la înscrierea la examen sau concurs, pe bază de proces-verbal.
    (5) În termen de 48 de ore de la primirea contestaţiilor, Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de candidaţii respinşi la înscrierea la examen sau concurs se pronunţă asupra acestora, prin hotărâre de admitere sau, după caz, de respingere, adoptată cu acordul majorităţii membrilor săi. Hotărârile de respingere a contestaţiilor se motivează în fapt şi în drept pentru fiecare candidat în parte şi se comunică, la cerere acestora de către INR. Hotărârea comisiei este definitivă. În baza hotărârilor de admitere şi, după caz, de respingere a contestaţiilor, comisia întocmeşte situaţia soluţionării contestaţiilor formulate de către candidaţii respinşi la înscriere (anexa nr. 7), care se publică pe pagina de internet a INR.
    (6) După soluţionarea contestaţiilor, comisia întocmeşte situaţia centralizată finală a candidaţilor ale căror cereri de înscriere la examen sau concurs au fost admise (anexa nr. 8), care se publică pe pagina de internet a INR.
    (7) În situaţia în care nu au fost formulate contestaţii în termenul prevăzut la alin. (2), hotărârile de respingere ale Comisiei pentru verificarea îndeplinirii condiţiilor de înscriere la examen sau concurs rămân definitive.
    (8) În situaţia prevăzută la alin. (7), precum şi în cazul în care nu există cereri de înscriere la examen sau concurs respinse, situaţia centralizată prevăzută la alin. (1) este finală, aspect care se aduce la cunoştinţa candidaţilor prin publicare pe pagina de internet a INR.

    CAP. V
    Stabilirea subiectelor şi desfăşurarea examenului sau concursului
    ART. 9
    (1) Examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar se susţine în limba română şi constă într-o probă scrisă tip grilă, cu caracter teoretic, din următoarele domenii: drept civil, drept procesual civil, procedură notarială şi legislaţie notarială. Durata probei este stabilită de Comisia de examinare în funcţie de complexitatea subiectelor şi nu poate depăşi 4 ore, socotite din momentul în care s-a încheiat distribuirea testelor către toţi candidaţii.
    (2) Comisia de examinare elaborează subiectele pentru testul-grilă, cu respectarea următoarelor reguli:
    a) să aibă una sau două variante de răspuns corecte;
    b) să fie în concordanţă cu tematica şi bibliografia aprobate şi publicate pe pagina de internet a INR;
    c) să asigure o cuprindere echilibrată a materiei studiate şi să aibă o complexitate corespunzătoare conţinutului tematicii şi bibliografiei;
    d) să se evite repetarea subiectelor de la examenele sau concursurile anterioare, prin preluarea identică a acestora;
    e) să nu conţină probleme controversate în doctrină sau practică;
    f) să urmărească şi verificarea capacităţii candidaţilor de a utiliza cunoştinţele teoretice în cadrul unui/unor caz/cazuri practic(e).

    (3) Cu cel mult 7 zile înainte de începerea examenului sau concursului, Comisia de examinare stabileşte două seturi de subiecte. Fiecare dintre cele două seturi de subiecte cuprinde 100 de întrebări, câte 50 de întrebări din drept civil şi procedură civilă şi 50 de întrebări din procedură notarială şi legislaţie notarială.
    (4) Subiectele se redactează exclusiv pe calculatoare neconectate la internet, verificate în prealabil de către un specialist IT din cadrul INR şi unul din cadrul Ministerului Justiţiei, care vor încheia un proces-verbal în acest sens. Verificarea priveşte şi orice alte dispozitive/echipamente periferice aflate în sala în care sunt elaborate subiectele. Calculatoarele utilizate pentru redactarea subiectelor se depozitează la sediul INR, luându-se măsurile de siguranţă ce se impun, prin sigilarea locului de depozitare la finalul fiecărei zile în care Comisia de examinare îşi desfăşoară activitatea.
    (5) Pe parcursul elaborării subiectelor, membrii Comisiei de examinare nu pot deţine asupra lor mijloace electronice de comunicare.
    (6) Cele două seturi de subiecte se semnează de toţi membrii Comisiei de examinare şi se introduc în plicuri, care se sigilează, se ştampilează cu ştampila INR şi a Ministerului Justiţiei, se semnează de toţi membrii Comisiei de examinare şi se depozitează la sediul INR, împreună cu calculatoarele utilizate pentru redactarea subiectelor, luându-se măsurile de siguranţă ce se impun, prin sigilarea locului de depozitare. Răspunderea pentru securitatea subiectelor revine fiecărui membru al Comisiei de examinare şi personalului INR care sprijină comisia în activitatea sa.

    ART. 10
    (1) La ora stabilită pentru începerea examenului sau concursului, preşedintele Comisiei de examinare, în prezenţa membrilor acestei comisii şi ai Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului, prezintă candidaţilor cele 2 plicuri cu seturile de subiecte şi invită un candidat să extragă unul dintre plicuri, care se desigilează în faţa candidaţilor şi se comunică acestora numărul setului extras. Setul de subiecte extras se multiplică de îndată, sub supravegherea Comisiei de examinare, într-un număr de exemplare egal cu numărul candidaţilor prezenţi la examen sau concurs, şi se distribuie fiecărui candidat o copie a acestuia, exemplarul original rămânând la dispoziţia Comisiei de examinare pentru întocmirea baremului de corectare a lucrărilor.
    (2) În cazul în care din cauza numărului candidaţilor examenul sau concursul se susţine în mai multe săli, extragerea plicului cu subiecte se face într-o singură sală, în prezenţa a cel puţin 2 candidaţi din celelalte săli, despre aceste aspecte făcându-se menţiune în procesul-verbal prevăzut la alin. (3).
    (3) După extragerea subiectelor se încheie un proces-verbal, cu menţionarea numărului setului de subiecte extras, care se semnează de toţi membrii Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului şi ai Comisiei de examinare, precum şi de candidatul care a extras plicul cu subiecte.

    ART. 11
    (1) Accesul candidaţilor în sala de examen sau de concurs este permis pe baza unui act de identitate sau a paşaportului, cel mai târziu până la momentul extragerii setului de subiecte. Din momentul extragerii setului, niciun candidat nu mai poate intra în sală şi niciun candidat nu poate părăsi sala decât dacă predă lucrarea, subiectele şi ciorna şi semnează pentru predarea acestora. Candidaţii care nu se află în sală în momentul extragerii plicului pierd dreptul de a mai susţine examenul sau concursul, cu excepţia celor menţionaţi la art. 10 alin. (2).
    (2) În cazuri excepţionale, dacă un candidat solicită părăsirea temporară a sălii, trebuie să fie însoţit până la întoarcerea în sală de către un membru al Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului, aspect ce se va consemna în procesul-verbal prevăzut la art. 7 pct. 11.
    (3) Frauda atrage eliminarea imediată din examen sau concurs. Se va considera ca fiind fraudă oricare dintre următoarele:
    a) înscrierea numelui candidatului pe lucrarea de examen sau concurs în afara rubricii care se sigilează;
    b) copierea de la alţi candidaţi;
    c) comunicarea, prin orice mijloace, cu persoane aflate în afara sau în interiorul sălii de examinare;
    d) deţinerea de tipărituri sau alte înscrisuri conţinând surse de informare privind materiile de examen sau concurs, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate în timpul examenului sau concursului;
    e) deţinerea de mijloace electronice de comunicare ori de informare sau care permit comunicarea ori informarea, indiferent de natura acestora (cum ar fi telefoane mobile, PDA-uri, notebook-uri, ceasuri inteligente), indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate în timpul examenului sau concursului;
    f) deţinerea de instrumente de scris personale;
    g) depăşirea timpului de concurs stabilit potrivit art. 9 alin. (1);
    h) substituirea de persoană;
    i) orice alte mijloace/modalităţi care pot conduce la fraudarea examenului sau concursului.

    (4) În cazurile prevăzute la alin. (3), frauda, modul de realizare a acesteia, precum şi măsurile luate vor fi constatate şi consemnate într-un proces-verbal ce se va întocmi pe loc de către Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului, iar lucrarea se va anula cu menţiunea „Fraudă“. În situaţia în care cazurile prevăzute la alin. (3) sunt constatate ulterior predării lucrării, procesul-verbal se va întocmi de către preşedintele examenului sau concursului.
    (5) În vederea prevenirii şi identificării situaţiilor ce pot constitui fraudă, pe parcursul desfăşurării examenului sau concursului, se poate utiliza, în condiţiile legii, aparatură tehnică specifică. În acelaşi scop, INR poate solicita serviciile instituţiilor, persoanelor juridice sau persoanelor autorizate să desfăşoare aceste activităţi, în condiţiile legii.
    (6) În situaţia în care există suspiciunea deţinerii de mijloace electronice de comunicare sau de informare sau care permit comunicarea sau informarea, indiferent de natura acestora, Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului informează de îndată preşedintele examenului sau concursului.

    ART. 12
    (1) În vederea rezolvării grilelor, candidaţii folosesc numai instrumentele de scris puse la dispoziţie de INR.
    (2) Pe prima filă a lucrării, după înscrierea în colţul din dreapta a numelui, prenumelui şi a Camerei în care se află postul de notar stagiar pentru care candidează, colţul se lipeşte în faţa candidatului de către unul dintre membrii Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului, astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate, şi se aplică semnătura unuia dintre reprezentanţii Ministerului Justiţiei şi a unuia dintre notarii publici membri ai comisiei, precum şi ştampila INR şi a Ministerului Justiţiei. Seturile de hârtie cuprind şi instrucţiunile de completare a grilei.
    (3) Lipirea colţului din dreapta al primei file a lucrării se poate face pe toată durata examenului sau concursului, dar nu mai târziu de predarea lucrării.
    (4) Candidatul părăseşte sala de examen sau concurs după predarea lucrării. Revenirea în sală a unui candidat după predarea lucrării este interzisă până la încheierea tuturor formalităţilor de examen sau concurs.
    (5) La expirarea timpului alocat examenului sau concursului, candidatul are obligaţia de a preda lucrarea în faza în care se află, ciorna şi setul de subiecte Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului, semnând borderoul de predare a lucrărilor (anexa nr. 5). Ultimii 3 candidaţi rămân în sală până la predarea lucrării de către ultimul dintre aceştia.
    (6) La predarea lucrărilor, Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului verifică dacă ştampilele şi semnăturile sunt aplicate şi solicită candidatului să semneze borderoul de predare a lucrării.
    (7) În cazul în care unii candidaţi solicită să îşi transcrie lucrarea, fără a depăşi timpul stabilit, aceştia primesc alte teze tipizate. Teza tipizată folosită iniţial se anulează pe loc de către Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului, menţionându-se pe aceasta „Anulat“, şi se semnează de 2 membri ai comisiei, fiind păstrată în condiţiile stabilite pentru lucrările scrise. Aceste aspecte sunt consemnate în procesul-verbal prevăzut de art. 7 alin. (3) pct. 7.
    (8) Pe parcursul desfăşurării examenului, membrii Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului nu pot da candidaţilor indicaţii sau informaţii referitoare la rezolvarea subiectelor şi nu pot aduce modificări acestora. Comisia de examinare poate transmite candidaţilor precizări privind eventualele erori materiale constatate în redactarea subiectelor.
    (9) După predarea lucrărilor de către toţi candidaţii, acestea sunt amestecate, cu excepţia celor anulate, după care se numerotează în spaţiul special delimitat pe prima filă a lucrării, fără a fi desfăcute colţurile, şi se predau Comisiei de examinare, pe bază de proces-verbal semnat de toţi membrii Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului şi ai Comisiei de examinare.
    (10) Lucrările de examen sau concurs, împreună cu seturile de subiecte, ciornele, procesele-verbale şi ştampilele pentru examen sau concurs, vor fi depuse de către toţi membrii Comisiei de examinare, împreună cu reprezentantul INR, la sediul instituţiei, în locuri de depozitare sigilate, până la întrunirea Comisiei de examinare. Locul de depozitare este desigilat în prezenţa membrilor acestei din urmă comisii.

    CAP. VI
    Notarea lucrărilor
    ART. 13
    (1) După extragerea şi comunicarea subiectelor, Comisia de examinare se întruneşte şi stabileşte răspunsurile corecte la întrebări, întocmind baremul de notare: fiecare răspuns corect se evaluează cu 1 punct, care are ca echivalent 10 sutimi în sistemul de notare de la 1 la 10.
    (2) La expirarea timpului alocat examenului, baremul de notare, împreună cu setul de subiecte extras, se afişează la sala de examen şi se publică pe pagina de internet a INR, pentru a fi consultate de către candidaţi.
    (3) În termen de 24 de ore candidaţii pot formula şi depune, personal sau electronic, la INR contestaţie împotriva baremului de notare, care se înregistrează cu menţionarea datei şi a orei primirii. Termenul începe să curgă de la ora zero a zilei următoare celei în care a fost afişat baremul de notare. În acelaşi termen, în situaţia în care Comisia de examinare sesizează că există o eroare cu privire la modalitatea de întocmire a baremului de notare, cu acordul majorităţii membrilor săi, procedează la îndreptarea acesteia, adoptând o hotărâre în acest sens, dispoziţiile alin. (6)-(8) aplicându-se în mod corespunzător. Dacă în acelaşi termen nu se formulează nicio contestaţie sau, după caz, nu se face nicio îndreptare de eroare de către Comisia de examinare, baremul de notare rămâne definitiv.
    (4) După expirarea termenului de depunere a contestaţiilor împotriva baremului de notare, INR înaintează, de îndată, contestaţiile primite Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor. Comisia soluţionează contestaţiile în termen de 72 de ore de la primirea acestora, cu acordul majorităţii membrilor săi, întocmind un proces-verbal de motivare a soluţiilor contestaţiilor la barem, care se publică pe pagina de internet a INR.
    (5) Comisia de soluţionare a contestaţiilor nu poate modifica enunţul subiectelor extrase.
    (6) În situaţia în care, în urma soluţionării contestaţiilor împotriva baremului de notare, se apreciază că una sau mai multe întrebări din testul-grilă au trei variante de răspuns corecte sau nu au niciuna ori răspunsul excedează tematicii, Comisia de soluţionare a contestaţiilor anulează întrebările, acordând punctajul corespunzător întrebărilor anulate tuturor candidaţilor.
    (7) În situaţia în care, în urma soluţionării contestaţiilor împotriva baremului de notare, se apreciază că răspunsul corect la una dintre întrebări este altul decât cel indicat în baremul de notare, punctajul corespunzător întrebării respective se acordă numai candidaţilor care au indicat răspunsul corect stabilit prin baremul de notare rămas definitiv.
    (8) În situaţia în care, în urma soluţionării contestaţiilor împotriva baremului de notare, se apreciază că răspunsul corect indicat în baremul iniţial nu este singurul corect, punctajul corespunzător întrebării respective se acordă numai candidaţilor care au indicat răspunsul corect stabilit prin baremul de notare rămas definitiv.
    (9) Baremul de notare, rămas definitiv în condiţiile alin. (3)-(8), după caz, se publică, de îndată, pe pagina de internet a INR.

    ART. 14
    (1) După predarea-primirea lucrărilor în condiţiile art. 12 alin. (9) şi rămânerea definitivă a baremului de notare, lucrările sunt corectate prin procesare electronică, în prezenţa Comisiei de examinare, cu sprijinul unui specialist IT din cadrul INR şi al unuia din cadrul Ministerului Justiţiei.
    (2) În situaţia în care nota lucrării este cuprinsă între 0 şi 1, aceasta va fi 1.

    CAP. VII
    Stabilirea şi comunicarea rezultatelor examenului sau concursului
    ART. 15
    (1) Înainte de deschiderea colţurilor lucrării cuprinzând datele de identificare ale candidatului, nota se înscrie pe lucrare, în spaţiul anume delimitat, sub semnătură, de către preşedintele Comisiei de examinare.
    (2) După înscrierea notelor şi a punctajelor pe toate lucrările, preşedintele Comisiei de examinare, în prezenţa tuturor membrilor comisiei, dezlipeşte colţurile lucrărilor în ordinea numerotării. La fiecare lucrare se citeşte numărul acesteia, numele şi prenumele candidatului, întocmindu-se centralizatorul nominal (anexa nr. 9), care este semnat de toţi membrii Comisiei de examinare.
    (3) La sesizarea oricărui membru al Comisiei de examinare care constată că o lucrare conţine semne distinctive, înainte de desigilarea colţului lucrării, cu acordul majorităţii membrilor Comisiei de examinare, preşedintele comisiei anulează lucrarea cu menţiunea „Fraudă“. În centralizatorul nominal (anexa nr. 9), în lista cuprinzând rezultatele examenului sau concursului (anexa nr. 10) şi în procesul-verbal întocmit în acest sens se fac menţiunile corespunzătoare. Lucrările anulate nu se notează şi se deschid după stabilirea situaţiei care a generat anularea.
    (4) Pe baza centralizatorului nominal (anexa nr. 9) se întocmeşte lista cuprinzând rezultatele examenului sau concursului (anexa nr. 10), care se semnează de către toţi membrii Comisiei de examinare. În cazul candidaţilor care nu sau prezentat la examen sau concurs se înscrie la toate rubricile menţiunea „Absent“, întocmindu-se în acest sens un proces-verbal.
    (5) Lista cuprinzând rezultatele examenului sau concursului, prevăzută la alin. (4), se publică de îndată pe pagina de internet a INR.
    (6) Lucrările de examen sau concurs, împreună cu seturile de subiecte, ciornele, centralizatorul nominal, procesele-verbale şi ştampilele pentru examen sau concurs, vor fi depuse de către preşedintele Comisiei de examinare, împreună cu reprezentantul INR şi al Ministerului Justiţiei, la sediul INR, în locuri de depozitare sigilate, până la întrunirea Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului. În situaţia în care se depun contestaţii la notare, locul de depozitare este desigilat de membrii Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului, în prezenţa reprezentantului INR şi a membrilor Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor.
    (7) După încheierea tuturor procedurilor de concurs, preşedintele Comisiei de examinare întocmeşte un raport cu privire la modul în care comisiile, cu excepţia Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor, şi-au îndeplinit atribuţiile prevăzute de lege şi de prezentul regulament, pe care îl înaintează Consiliului Uniunii, pentru a fi avut în vedere la procedura de validare/invalidare a examenului sau concursului.

    ART. 16
    Punctajul minim pentru promovare este de 70 puncte, echivalentul notei 7,00.

    CAP. VIII
    Formularea şi soluţionarea contestaţiilor
    ART. 17
    (1) În termen de 24 ore de la data publicării listei cu rezultatele examenului sau concursului (anexa nr. 10), candidaţii nemulţumiţi de nota obţinută pot formula şi depune contestaţie, personal sau electronic, la INR, sub sancţiunea decăderii.
    (2) Termenul prevăzut la alin. (1) începe să curgă de la ora zero a zilei următoare celei în care a fost publicată lista cu rezultatele examenului sau concursului.
    (3) La primirea contestaţiei, INR menţionează pe aceasta numărul, data şi ora înregistrării.
    (4) În situaţia în care, în termenul prevăzut la alin. (1), nu se depun contestaţii, preşedintele examenului sau concursului întocmeşte lista cu rezultatele finale ale examenului sau concursului (anexa nr. 11).

    ART. 18
    (1) În situaţia în care se depun contestaţii la notarea lucrărilor, preşedintele examenului sau concursului solicită întrunirea Comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului, în termen de 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Comisia selectează lucrările cu privire la care s-au formulat contestaţii şi le resigilează prin aplicarea de etichete şi a ştampilei INR şi a Ministerului Justiţiei, astfel încât să nu se poată distinge identitatea candidatului, numărul lucrării şi nota acordată de Comisia de examinare.
    (2) Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării examenului sau concursului amestecă şi renumerotează lucrările şi le predă pe bază de proces-verbal preşedintelui Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor.
    (3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor se întruneşte în termen de 48 de ore de la expirarea termenului prevăzut la alin. (1).
    (4) Nota lucrării acordată de Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor este definitivă şi nu poate fi mai mică decât nota contestată.
    (5) După înscrierea notelor pe toate lucrările, preşedintele Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor, în prezenţa tuturor membrilor comisiei, dezlipeşte colţurile lucrărilor în ordinea numerotării. La fiecare lucrare se citeşte numărul acesteia, numele şi prenumele candidatului, întocmindu-se de către preşedintele comisiei centralizatorul nominal la soluţionarea contestaţiilor (anexa nr. 12), care este semnat de toţi membrii Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor.
    (6) Preşedintele Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor întocmeşte lista cuprinzând rezultatele contestaţiilor (anexa nr. 13), care este semnată de toţi membrii comisiei.
    (7) În baza listei cu rezultatele examenului sau concursului (anexa nr. 10), întocmită de Comisia de examinare, şi a listei cuprinzând rezultatele contestaţiilor (anexa nr. 13), preşedintele Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor întocmeşte lista cu rezultatele finale ale examenului sau concursului (anexa nr. 11), în care se menţionează pentru fiecare candidat nota obţinută, menţiunea „admis/respins“, în ordinea notei obţinute, raportat la posturile scoase la concurs.
    (8) În situaţia în care, pentru ultimul post vacant existent în circumscripţia unei Camere, sunt mai mulţi candidaţi care au obţinut aceeaşi notă la examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar, preşedintele Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor solicită Consiliului Uniunii suplimentarea numărului de posturi pentru acea Cameră cu un număr egal cu cel al candidaţilor care au obţinut aceeaşi notă.

    ART. 19
    După încheierea procedurilor de soluţionare a contestaţiilor şi întocmirea listei cu rezultatele finale ale examenului sau concursului, preşedintele Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor întocmeşte un raport cu privire la modul în care Comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor şi-a îndeplinit atribuţiile prevăzute de lege şi de prezentul regulament, pe care îl înaintează Consiliului Uniunii, pentru a fi avut în vedere la procedura de validare/invalidare a examenului sau a concursului.

    ART. 20
    (1) Candidaţii declaraţi admişi la examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar sunt obligaţi ca, în termen de 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor finale, să depună, personal sau prin mandatar cu procură autentică şi specială, documentele prevăzute la art. 4 alin. (2), la sediul INR, după cum urmează:
    a) documentele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. a) şi b), în copie certificată pentru conformitate cu originalul de către candidat;
    b) documentul prevăzut la art. 4 alin. (2) lit. c), în copie legalizată;
    c) documentele prevăzute la art. 4 alin. (2) lit. d), e), f), g), h), i) şi j), în original.

    (2) După expirarea termenului prevăzut la alin. (1), preşedintele examenului dispune convocarea Comisiei pentru verificarea îndeplinirii condiţiilor de înscriere la examen sau concurs, care verifică dacă documentele depuse sunt conforme cu cele încărcate în platforma informatică şi întocmeşte un proces-verbal în acest sens.
    (3) Neîndeplinirea de către candidaţii declaraţi admişi a obligaţiei prevăzute la alin. (1) ori constatarea neconformităţii între documentele depuse în condiţiile prevăzute la alin. (1) şi cele încărcate în platforma informatică conduce la invalidarea rezultatului examenului sau concursului cu privire la candidaţii respectivi.
    (4) Pe baza procesului-verbal prevăzut la alin. (2), preşedintele examenului întocmeşte Lista cuprinzând rezultatele verificării conformităţii dosarelor (anexa nr. 14).
    (5) Posturile devenite vacante în urma invalidării rezultatului examenului sau concursului cu privire la unii candidaţi, în condiţiile alin. (3), vor putea fi ocupate prin glisare, în ordinea descrescătoare a notelor, cu respectarea dispoziţiilor alin. (1) şi ale art. 16. Dispoziţiile art. 18 alin. (8) se aplică în mod corespunzător.

    CAP. IX
    Validarea examenului sau concursului
    ART. 21
    (1) În vederea validării/invalidării examenului sau concursului, preşedintele examenului sau concursului înaintează Consiliului Uniunii propunerea de validare/invalidare a examenului sau concursului, însoţită de:
    a) lista cu rezultatele finale ale examenului sau concursului (anexa nr. 11);
    b) lista cuprinzând rezultatele verificării conformităţii dosarelor (anexa nr. 14);
    c) raportul preşedintelui Comisiei de examinare, întocmit potrivit art. 15 alin. (7);
    d) raportul preşedintelui Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor, întocmit potrivit art. 19;
    e) solicitarea preşedintelui Comisiei de soluţionare a contestaţiilor împotriva notării lucrărilor de suplimentare a numărului de posturi, în condiţiile art. 18 alin. (8).

    (2) Consiliul Uniunii invalidează examenul sau concursul numai în cazul nerespectării procedurilor prevăzute de Legea nr. 36/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, de Regulamentul de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.333/C/2013, cu modificările şi completările ulterioare, sau de prezentul regulament.

    ART. 22
    După primirea documentelor prevăzute la art. 21 alin. (1), Consiliul Uniunii procedează la validarea/invalidarea examenului sau concursului, prin hotărâre, care se comunică INR, în vederea publicării pe pagina proprie de internet.

    ART. 23
    (1) Pe baza hotărârii de validare a examenului sau concursului, INR încheie contractul de efectuare a stagiului cu candidaţii admişi.
    (2) Candidatul admis are obligaţia ca, în termen de cel mult 20 de zile de la publicarea hotărârii Consiliului Uniunii de validare a examenului sau concursului, să încheie cu INR contractul de pregătire profesională.
    (3) La data încheierii contractului de pregătire profesională cu INR, candidatul dobândeşte calitatea de notar stagiar.

    ART. 24
    (1) În cazul invalidării examenului sau concursului, INR organizează, pe cheltuiala sa, un nou examen sau concurs, la care participă, fără a mai achita vreo taxă de participare, numai candidaţii care au fost admişi să participe la examenul sau concursul invalidat. Consiliul Uniunii poate aprecia asupra oportunităţii recuperării unor cheltuieli generate de examenul sau concursul invalidat.
    (2) În vederea organizării noului examen sau concurs, Consiliul Uniunii şi, după caz, Ministerul Justiţiei procedează, potrivit dispoziţiilor prezentului regulament, la desemnarea membrilor comisiilor de examen sau concurs. Din comisiile astfel constituite nu pot face parte persoanele care au deţinut calitatea de membri ai comisiilor constituite pentru examenul sau concursul invalidat.
    (3) Data organizării şi desfăşurării celui de-al doilea examen sau concurs se stabileşte de către preşedintele Consiliul Uniunii, prin dispoziţie.
    (4) Cu excepţia procedurilor de publicare a tematicii şi a bibliografiei, de plată a taxei, de depunere şi avizare a dosarelor, celelalte dispoziţii ale prezentului regulament se aplică în mod corespunzător noului examen sau concurs.

    CAP. X
    Dispoziţii tranzitorii şi finale
    ART. 25
    (1) Îndeplinirea procedurilor de publicare a tuturor documentelor prevăzute de prezentul regulament şi, după caz, dispuse de preşedinţii comisiilor se face de către secretariatul INR.
    (2) Perioada de publicare a tuturor documentelor pe pagina de internet a INR este până la data validării examenului sau concursului de către Consiliul Uniunii. După data validării, documentele publicate în condiţiile prevăzute la alin. (1) se retrag de pe pagina de internet şi se publică hotărârea de validare a Consiliului Uniunii, pe o perioadă de 15 zile.
    (3) În situaţia în care pagina de internet a INR nu funcţionează, toate procedurile de publicare prevăzute de prezentul regulament se vor face la sediul INR.

    ART. 26
    (1) Membrii comisiilor prevăzute de prezentul regulament beneficiază de o indemnizaţie stabilită de Consiliul director al INR şi de contravaloarea transportului şi a cazării, sume ce se suportă de către INR din taxele de examen sau concurs încasate.
    (2) Angajaţii INR care sprijină activitatea comisiilor prevăzute de prezentul regulament beneficiază de o remuneraţie, stabilită de preşedintele INR.

    ART. 27
    (1) Cuantumul taxei de înscriere la examen sau concurs şi condiţiile de plată se stabilesc de către Consiliul director. La stabilirea taxelor de înscriere, Consiliul director al INR se raportează la cheltuielile ocazionate de organizarea examenului sau concursului, pe baza proiectului de buget al examenului sau concursului întocmit de compartimentul de specialitate din cadrul INR.
    (2) Taxele de înscriere la examen sau concurs se constituie venit la bugetul INR. Taxele se restituie integral numai pentru candidaţii care şi-au retras cererea de înscriere anterior începerii procedurilor de verificare a dosarelor. Taxa se restituie, la cerere, în cuantum de 50%, doar pentru candidaţii ale căror cereri de înscriere la examen sau concurs au fost respinse. Pentru candidaţii care nu se prezintă la concurs, taxa se restituie, la cerere, în cuantum de 25%.
    (3) Cererile pentru restituirea taxelor se soluţionează în termen de 30 de zile.

    ART. 28
    Anexele nr. 1-14 fac parte integrantă din prezentul regulament.

    ANEXA 1

    la regulament




    CERERE
    de înscriere la examenul sau concursul de dobândire a calităţii de notar stagiar
    Domnule Preşedinte,
    1. Subsemnatul/Subsemnata, ...................(numele, iniţiala tatălui, prenumele).........................., născut/născută în localitatea ................................. la data de ................, identificat/identificată cu CNP ......................................., cu domiciliul în ...............(localitatea, str., nr., bl., sc., et., ap., judeţul/sectorul)................., telefon ...................., e-mail ............................................, solicit înscrierea la examenul sau concursul de dobândire a calităţii de notar stagiar, în vederea ocupării unui post de notar stagiar în cadrul Camerei Notarilor Publici ........(denumirea Camerei Notarilor Publici)........... - sesiunea ..................................
    2.^1 Prin prezenta declar că:
    [ ] nu deţin acces la internet;
    [ ] nu dispun de mijloacele tehnice pentru a încărca documentele în platforma informatică a Institutului Notarial Român;
    [ ] platforma informatică a Institutului Notarial Român nu funcţionează.

    3. ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
    Subsemnatul/Subsemnata, .........(numele, iniţiala tatălui, prenumele)............., identificat/identificată cu CNP .................................., în calitate de candidat la examenul sau concursul de dobândire a calităţii de notar stagiar, declar că sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul organizării şi desfăşurării examenului sau concursului de dobândire a calităţii de notar stagiar, în conformitate cu dispoziţiile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR“) şi cu dispoziţiile Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările ulterioare.

┌─────────────────┬────────────────────┐
│Data │Semnătura │
│……………….. │……………… │
└─────────────────┴────────────────────┘

    Domnului Preşedinte al Institutului Notarial Român
    ^1 Se va completa doar în cazul în care sunt incidente ipotezele prevăzute de dispoziţiile art. 4 alin. (3) din Regulamentul pentru organizarea şi desfăşurarea examenului sau a concursului pentru dobândirea calităţii de notar stagiar, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.727/C/2024.

    ANEXA 2

    la regulament




    CERTIFICAT MEDICAL
    pentru înscrierea la examenul sau concursul pentru dobândirea
    calităţii de notar stagiar
    ziua ............ luna ........ anul .............
    Judeţul ............... Localitatea ......................
    Unitatea sanitară ........................................

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│A. NUMELE ............................................. PRENUMELE │
│................................... │
│Sexul M/F, născut(ă) în anul .......... luna ............... ziua ........, în │
│oraşul/comuna ...................................., judeţul │
│.........................., fiul/fiica lui ................................ şi │
│al/a ............................, domiciliat(ă) în judeţul │
│........................., localitatea .................................., str. │
│...................................... nr. ......., CNP │
│........................................., tel. ........................, │
│e-mail ................................................... │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│B. ANTECEDENTELE PERSONALE (Se vor atesta de medicul de familie pentru cei care │
│nu au fişa la dispensarul clinicii.) │
│.............................................................................................................................................│
│............................................................................................................................................ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│C. REZULTATELE EXAMENELOR MEDICALE │
├───────────────────┬──────────┬──────────┬──────────┬─────────┬─────────┤
│ │Nr. fişei │ │ │Concluzii│ │
│ │(registrul│Data │Concluzii │apt/inapt│Semnătura│
│Specialitate │de │examinării│(boli │înscriere│şi parafa│
│ │consult) │ │depistate)│examen/ │medicului│
│ │ │ │ │concurs │ │
├───────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├───────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
│Boli interne │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
│Chirurgie-ortopedie│ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
│Neurologie │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
│Psihiatrie │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
│Oftalmologie │ │ │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
│ORL │ │ │ │ │ │
└───────────────────┴──────────┴──────────┴──────────┴─────────┴─────────┘



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Serologia sângelui │
│Unitatea sanitară │
│........................................................................... │
│Nr. buletin ............................. data ................... rezultatul │
│..............................................................................................................│
│Semnătura şi parafa medicului ................................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



┌────────────────────────┬─────────────┐
│D. CONCLUZIILE MEDICULUI│ │
│ŞEF DE CLINICĂ │ │
├────────────────────────┼─────────────┤
│APT/INAPT pentru │Semnătura şi │
│dobândirea calităţii de │parafa │
│notar stagiar │medicului, │
│ │L.S. │
└────────────────────────┴─────────────┘



    ANEXA 3

    la regulament




    CABINETUL PSIHOLOGIC
    .............................................
    Nr. ............../........................
    AVIZ PSIHOLOGIC
    În conformitate cu dispoziţiile art. 22 alin. (2) din Legea notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 629/2001, cu modificările şi completările ulterioare, doamna/domnul ...................................., CNP ...................................., domiciliat în ....................................................................................................., în urma examinării psihologice, este declarată/declarat APT/INAPT pentru dobândirea calităţii de notar stagiar.
    Semnătura şi parafa psihologului .....................

    ANEXA 4

    la regulament




    DECLARAŢIE
    pe propria răspundere pentru înscrierea la examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar
    Subsemnatul/Subsemnata, .................(numele, iniţiala tatălui, prenumele)..................., născut/născută în localitatea ................................. la data de ................, identificat/identificată cu CNP ......................................., cu domiciliul în ........... (str., nr., bl., sc., et., ap., judeţul, sectorul, localitatea)...................., telefon ...................., e-mail ............................................, declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii, că:
    1. nu am pierdut şi nu mi-a fost restrânsă capacitatea de exerciţiu a drepturilor civile, în condiţiile legii;
    2. am luat cunoştinţă de tematica şi de bibliografia de examen sau concurs, precum şi de prevederile:
    • Legii nr. 36/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Regulamentului de aplicare a Legii notarilor publici şi a activităţii notariale nr. 36/1995, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.333/C/2013, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Statutului Uniunii Naţionale a Notarilor Publici din România, aprobat prin Hotărârea Congresului Notarilor Publici din România nr. 10/2014, cu modificările şi completările ulterioare;
    • Regulamentului pentru organizarea şi desfăşurarea examenului sau a concursului pentru dobândirea calităţii de notar stagiar, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.727/C/2024;

    3. în cazul în care voi fi declarat admis la examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar:
    - mă oblig ca, în termen de 3 zile lucrătoare de la afişarea rezultatelor finale, să depun, la sediul INR, personal sau prin mandatar cu procură autentică şi specială, documentele prevăzute la art. 4 alin. (2) din Regulamentul pentru organizarea şi desfăşurarea examenului sau a concursului pentru dobândirea calităţii de notar stagiar, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.727/C/2024 în original şi, după caz, în copie legalizată sau în copie certificată pentru conformitate cu originalul;
    – sunt de acord cu invalidarea rezultatului obţinut la examen sau concurs, în cazul neîndeplinirii obligaţiei prevăzute la art. 20 alin. (1) din Regulamentul pentru organizarea şi desfăşurarea examenului sau a concursului pentru dobândirea calităţii de notar stagiar, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.727/C/2024;
    – mă oblig să închei contractul de pregătire, care mi-a fost pus la dispoziţie de Institutul Notarial Român şi de al cărui conţinut am luat cunoştinţă, şi mă angajez să îl respect.


┌─────────────────┬────────────────────┐
│Data │Semnătura │
│……………….. │……………… │
└─────────────────┴────────────────────┘


    ANEXA 5

    la regulament




    BORDEROU
    de predare a lucrărilor de către candidaţi^1
    Data ......................

┌────┬────────────┬─────────┬──────────┐
│Nr. │Numele şi │Semnătura│ │
│crt.│prenumele │de │Observaţii│
│ │candidatului│predare │ │
├────┼────────────┼─────────┼──────────┤
├────┼────────────┼─────────┼──────────┤
├────┼────────────┼─────────┼──────────┤
└────┴────────────┴─────────┴──────────┘



┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfăşurării │Semnătura │
│examenului sau concursului │............................................................│
│........................................................................................│............................................................│
│........................................................................................│............................................................│
│........................................................................................│............................................................│
│........................................................................................│............................................................│
│........................................................................................│............................................................│
│........................................................................................│............................................................│
│........................................................................................│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────┘

    ^1 Împreună cu lucrarea, candidaţii predau ciornele şi seturile de subiecte conform art. 12 alin. (5) din Regulamentul pentru organizarea şi desfăşurarea examenului sau a concursului pentru dobândirea calităţii de notar stagiar, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.727/C/2024.

    ANEXA 6

    la regulament




    SITUAŢIA CENTRALIZATĂ
    a candidaţilor admişi sau respinşi la înscriere la examenul sau concursul pentru dobândirea calităţii de notar stagiar^1
    Camera Notarilor Publici .........................................

┌────┬─────────┬──────────┬────────────┐
│ │ │Admis/ │Motivele de │
│ │ │Respins^2 │fapt şi de │
│Nr. │Numele şi│la │drept ale │
│crt.│prenumele│înscrierea│respingerii │
│ │ │la examen │cererii de │
│ │ │sau │înscriere │
│ │ │concurs │ │
├────┼─────────┼──────────┼────────────┤
├────┼─────────┼──────────┼────────────┤
├────┼─────────┼──────────┼────────────┤
├────┼─────────┼──────────┼────────────┤
└────┴─────────┴──────────┴────────────┘


    Comisia pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen sau concurs

┌───────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┐
│Membrii comisiei: │ │
│1. │ │
│...................................................│Semnătura │
│2. │...................................................│
│...................................................│...................................................│
│3. │...................................................│
│...................................................│...................................................│
│4. │...................................................│
│...................................................│ │
│5. │ │
│...................................................│ │
└───────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┘

    ^1 În condiţiile art. 8 alin. (8) din Regulamentul pentru organizarea şi desfăşurarea examenului sau a concursului pentru dobândirea calităţii de notar stagiar, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.727/C/2024, situaţia centralizată rămâne definitivă.
    ^2 Candidaţilor declaraţi respinşi li se eliberează, la cerere, de către Institutul Notarial Român, o copie a hotărârilor de respingere.

    ANEXA 7

    la regulament




    SITUAŢIA
    soluţionării contestaţiilor formulate de către candidaţii respinşi la înscrierea la examen sau concurs
    Camera Notarilor Publici ...............

┌────┬─────────┬───────────┬────────────┐
│ │ │ │Motivele de │
│Nr. │Numele şi│Contestaţie│fapt şi de │
│crt.│prenumele│admisă/ │drept ale │
│ │ │respinsă^1 │respingerii │
│ │ │ │contestaţiei│
├────┼─────────┼───────────┼────────────┤
├────┼─────────┼───────────┼────────────┤
├────┼─────────┼───────────┼────────────┤
├────┼─────────┼───────────┼────────────┤
└────┴─────────┴───────────┴────────────┘


    Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de candidaţii respinşi la înscrierea la examen sau concurs

┌───────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┐
│Membrii comisiei: │ │
│1. │ │
│...................................................│Semnătura │
│2. │...................................................│
│...................................................│...................................................│
│3. │...................................................│
│...................................................│...................................................│
│4. │...................................................│
│...................................................│ │
│5. │ │
│...................................................│ │
└───────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┘

    ^1 Hotărârile de respingere a contestaţiilor formulate de candidaţii respinşi la înscrierea la examen sau concurs se comunică acestora, în original, de către Institutul Notarial Român.

    ANEXA 8

    la regulament




    SITUAŢIA CENTRALIZATĂ FINALĂ
    a candidaţilor care au fost declaraţi admişi la înscrierea la examen sau concurs
    Camera Notarilor Publici .................

┌───────────┬──────────────────────────┐
│Nr. crt. │Numele şi prenumele │
├───────────┼──────────────────────────┤
├───────────┼──────────────────────────┤
├───────────┼──────────────────────────┤
└───────────┴──────────────────────────┘


    Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de candidaţii respinşi la înscrierea la examen sau concurs

┌───────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┐
│Membrii comisiei: │ │
│1. │ │
│...................................................│Semnătura │
│2. │...................................................│
│...................................................│...................................................│
│3. │...................................................│
│...................................................│...................................................│
│4. │...................................................│
│...................................................│ │
│5. │ │
│...................................................│ │
└───────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┘


    ANEXA 9

    la regulament




    CENTRALIZATOR NOMINAL
    Data .............

┌────┬──────────────┬─────────┬────────┐
│Nr. │Numărul de │Numele şi│Nota │
│crt.│ordine al │prenumele│lucrării│
│ │lucrării │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼────────┤
├────┼──────────────┼─────────┼────────┤
├────┼──────────────┼─────────┼────────┤
└────┴──────────────┴─────────┴────────┘



┌────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│ │ │Preşedintele Comisiei │Semnătura │
│ │ │de examinare │..................................│
│ │ │...................................│ │
├────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Membrii comisiei: │Semnătura │ │ │
│................................................│...................................................│ │ │
│................................................│...................................................│ │ │
│................................................│...................................................│ │ │
│................................................│...................................................│ │ │
│................................................│...................................................│ │ │
└────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘


    ANEXA 10

    la regulament




    LISTA
    cuprinzând rezultatele examenului sau concursului
    Camera Notarilor Publici ...............
    Data ...............

┌───────┬─────────────────┬────────────┐
│Nr. │Numele şi │Nota │
│crt. │prenumele │lucrării │
├───────┼─────────────────┼────────────┤
├───────┼─────────────────┼────────────┤
├───────┼─────────────────┼────────────┤
└───────┴─────────────────┴────────────┘



┌────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│ │ │Preşedintele Comisiei │Semnătura │
│ │ │de examinare │..................................│
│ │ │...................................│ │
├────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Membrii comisiei: │Semnătura │ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
└────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘


    ANEXA 11

    la regulament




    LISTA
    cu rezultatele finale ale examenului sau concursului
    Camera Notarilor Publici ......................
    Data .......................

┌────┬─────────┬────────┬──────────────┐
│ │ │ │Rezultatul │
│Nr. │Numele şi│Nota │examenului sau│
│crt.│prenumele│lucrării│concursului │
│ │ │ │(admis/ │
│ │ │ │respins) │
├────┼─────────┼────────┼──────────────┤
├────┼─────────┼────────┼──────────────┤
├────┼─────────┼────────┼──────────────┤
└────┴─────────┴────────┴──────────────┘



┌────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│ │ │Preşedintele Comisiei de │ │
│ │ │soluţionare a contestaţiilor │Semnătura │
│ │ │împotriva notării lucrărilor │..................................│
│ │ │...................................│ │
├────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Membrii comisiei: │Semnătura │ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
└────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘


    ANEXA 12

    la regulament




    CENTRALIZATOR NOMINAL
    la soluţionarea contestaţiilor
    Camera Notarilor Publici ......................
    Data ......................

┌────┬────────┬─────────┬──────────────┐
│ │Numărul │ │Nota lucrării │
│Nr. │de │Numele şi│după │
│crt.│ordine │prenumele│soluţionarea │
│ │al │ │contestaţiilor│
│ │lucrării│ │ │
├────┼────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────┼─────────┼──────────────┤
├────┼────────┼─────────┼──────────────┤
└────┴────────┴─────────┴──────────────┘



┌────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│ │ │Preşedintele Comisiei de │Semnătura │
│ │ │soluţionare a contestaţiilor │..................................│
│ │ │...................................│ │
├────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Membrii comisiei: │Semnătura │ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
└────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘


    ANEXA 13

    la regulament




    LISTA
    cuprinzând rezultatele contestaţiilor
    Camera Notarilor Publici ......................
    Data .......................

┌────┬─────────┬──────────────┬────────────┐
│ │ │Nota lucrării │Rezultatul │
│Nr. │Numele şi│după │contestaţiei│
│crt.│prenumele│soluţionarea │(admis/ │
│ │ │contestaţiilor│respins) │
├────┼─────────┼──────────────┼────────────┤
├────┼─────────┼──────────────┼────────────┤
├────┼─────────┼──────────────┼────────────┤
└────┴─────────┴──────────────┴────────────┘



┌────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│ │ │Preşedintele Comisiei de │Semnătura │
│ │ │soluţionare a contestaţiilor │..................................│
│ │ │...................................│ │
├────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│Membrii comisiei: │Semnătura │ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
│............................................│...................................................│ │ │
└────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘


    ANEXA 14

    la regulament




    LISTA
    cuprinzând rezultatele verificării conformităţii dosarelor
    Data .....................

┌────┬────────────┬─────────┬────────┬─────────────┐
│ │ │ │ │Rezultatul │
│ │ │ │ │verificării │
│Nr. │Numele şi │Camera │Nota │conformităţii│
│crt.│prenumele │Notarilor│lucrării│dosarului de │
│ │candidatului│Publici │ │înscriere │
│ │ │ │ │(Admis/ │
│ │ │ │ │Respins) │
├────┼────────────┼─────────┼────────┼─────────────┤
├────┼────────────┼─────────┼────────┼─────────────┤
├────┼────────────┼─────────┼────────┼─────────────┤
└────┴────────────┴─────────┴────────┴─────────────┘



┌──────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│Preşedintele Comisiei de │Semnătura, │
│examinare, │ │
├──────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│..................................│...............................│
└──────────────────────────────────┴───────────────────────────────┘



    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016