Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
────────── Aprobat prin ORDINUL nr. 3.515 din 22 noiembrie 2022, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 1169 din 6 decembrie 2022.────────── CAP. I Condiţii de organizare a concursului pentru ocuparea funcţiei de preşedinte şi vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale pentru Dezvoltarea Infrastructurii în Sănătate ART. 1 Concursul în vederea ocupării funcţiei de preşedinte şi vicepreşedinte al Agenţiei Naţionale pentru Dezvoltarea Infrastructurii în Sănătate (ANDIS) se organizează de către Ministerul Sănătăţii, cu respectarea prezentului regulament. ART. 2 Ministrul sănătăţii numeşte prin ordin componenţa comisiei de evaluare şi componenţa comisiei de soluţionare a contestaţiilor în vederea organizării concursului pentru ocuparea funcţiei de preşedinte şi vicepreşedinte al ANDIS, cu cel puţin 3 zile înainte de data transmiterii spre publicare a anunţului privind concursul în vederea ocupării funcţiei respective. ART. 3 (1) Concursul se desfăşoară în două etape, după cum urmează: a) evaluarea dosarelor de concurs ale tuturor participanţilor şi stabilirea clasamentului acestora pe baza criteriilor de evaluare de către o comisie de evaluare numită prin ordin al ministrului sănătăţii; b) susţinerea de către primii cinci candidaţi clasaţi în urma evaluării prevăzute la lit. a) de interviuri şi prezentarea proiectelor de management ale acestora în faţa comisiei de evaluare şi a Consiliului de supraveghere al ANDIS. (2) Preşedintele şi vicepreşedintele în funcţie, persoanele care ocupă temporar respectivele funcţii şi orice membru al Consiliului de supraveghere al ANDIS care candidează pentru ocuparea funcţiei de preşedinte sau vicepreşedinte nu vor participa la exercitarea niciuneia dintre atribuţiile Consiliului de supraveghere al ANDIS privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de preşedinte şi vicepreşedinte. (3) Evaluarea dosarelor va respecta următoarele principii: a) transparenţa - toate informaţiile relevante legate de procesul de selecţie vor fi publice şi accesibile celor interesaţi; b) protecţia datelor cu caracter personal - vor fi respectate prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor ), precum şi a legislaţiei incidente; c) egalitate de şanse şi nediscriminare - este acceptată participarea candidaţilor la procesul de selecţie fără discriminare de gen, apartenenţă etnică sau religioasă, orientare sexuală, limbă etc.; d) confidenţialitate - pe parcursul derulării procedurii de selecţie se va păstra confidenţialitatea cu privire la documentele depuse de candidaţi şi alte informaţii oferite de către aceştia; e) obiectivitate - criteriile de selecţie vor fi aplicate în mod egal tuturor candidaţilor. ART. 4 (1) Ministerul Sănătăţii publică anunţul de concurs în două publicaţii naţionale şi îl afişează pe pagina sa de internet cu cel puţin 30 de zile înainte de data-limită de depunere a dosarelor de înscriere la concurs. (2) Anunţul de concurs cuprinde: a) denumirea funcţiei scoase la concurs; b) locul şi perioada de desfăşurare a concursului, inclusiv ziua şi ora la care se va desfăşura proba constând în susţinerea proiectului de management; c) locul şi perioada de înscriere; d) conţinutul dosarului de înscriere; e) condiţiile care trebuie îndeplinite de candidaţi. (3) Bibliografia şi tematica conţinând legislaţia specifică activităţii Agenţiei Naţionale pentru Dezvoltarea Infrastructurii în Sănătate din cuprinsul cărora pot fi adresate întrebări cu ocazia susţinerii proiectului de management se stabilesc de către comisia de evaluare şi se publică împreună cu anunţul de concurs. ART. 5 (1) Criteriile de evaluare a dosarelor de concurs sunt prevăzute în anexa nr. 1. (2) Modelul-cadru de grilă generală de evaluare a proiectului de management este prevăzut în anexa nr. 2. (3) După finalizarea etapelor de concurs se întocmeşte, în ordine descrescătoare, clasificarea candidaţilor care au promovat concursul. (4) Se declară admis candidatul care s-a clasat pe primul loc în urma susţinerii concursului pentru ocuparea funcţiei de preşedinte sau vicepreşedinte al ANDIS. ART. 6 (1) Participanţii la concursul în vederea ocupării funcţiei de preşedinte şi vicepreşedinte al ANDIS vor prezenta, ca parte a dosarului de concurs, proiectul propriu de management, care, în situaţia în care participantul este numit în funcţia de preşedinte sau vicepreşedinte al ANDIS, va constitui baza pentru stabilirea planului de acţiune strategică a ANDIS. (2) Susţinerea proiectului de management de către candidaţi va avea loc la data prevăzută în anunţul de concurs, dar nu mai târziu de 15 zile de la data-limită de depunere a dosarelor de înscriere la concurs. (3) Proiectul de management trebuie să evidenţieze modul în care candidatul analizează şi propune soluţii de rezolvare a temei de concurs. (4) Tema aleasă de candidat pentru proiectul de management face referire la activitatea Agenţiei Naţionale pentru Dezvoltarea Infrastructurii în Sănătate. Informaţiile necesare pentru realizarea proiectului trebuie să fie accesibile candidaţilor şi obţinute în conformitate cu prevederile legale în vigoare. (5) Tema proiectului de management este la alegerea candidatului din următoarele 5 teme şi va fi adaptată la activitatea ANDIS (obiective/proiecte de investiţii în infrastructura de sănătate): a) dezvoltarea unei infrastructuri de sănătate apte să asigure accesul unui număr cât mai mare de persoane la asistenţă medicală de specialitate în cele mai bune condiţii de calitate; b) asigurarea unor cerinţe înalte de calitate şi performanţă privind infrastructura de sănătate şi transformarea ANDIS într-un centru de excelenţă în gestionarea obiectivelor/proiectelor de investiţii în infrastructura de sănătate; c) pregătirea şi implementarea obiectivelor/proiectelor de investiţii de importanţă considerabilă în infrastructura de sănătate, astfel încât acestea să fie finalizate la termen, conform specificaţiilor şi în cadrul bugetului aprobat; d) atragerea fondurilor europene şi a altor surse de finanţare legal constituite în domeniul infrastructurii de sănătate; e) asigurarea unui management performant al obiectivelor/proiectelor de investiţii de importanţă considerabilă în infrastructura de sănătate şi dezvoltarea şi îmbunătăţirea permanentă a capacităţii administrative necesare pentru pregătirea, implementarea şi finalizarea obiectivelor/proiectelor de investiţii în infrastructura de sănătate. (6) Proiectul se prezintă într-un volum de maximum 20 de pagini, tehnoredactate pe calculator, cu caractere Times New Roman, mărimea 12, spaţiere la un rând. (7) Susţinerea proiectului de management se face în faţa comisiei de evaluare, cu participarea Consiliului de supraveghere al ANDIS, la data şi locaţia indicate în anunţul de concurs. (8) Susţinerea proiectului de management de către candidaţi se va efectua în ordinea alfabetică a candidaţilor. La susţinerea proiectului de management de către un candidat nu au dreptul să asiste ceilalţi candidaţi. ART. 7 (1) În cadrul susţinerii proiectului de management, candidatul va prezenta, mai întâi, pe durata de maximum 20 de minute, proiectul de management întocmit şi apoi va răspunde întrebărilor din partea membrilor comisiei de evaluare şi a Consiliului de supraveghere al ANDIS. Membrii Consiliului de supraveghere al ANDIS participă la susţinerea proiectului de management de către candidaţi, pot adresa întrebări acestora, dar nu participă la procesul de evaluare a candidaţilor, conform prevederilor art. 3 alin. (1). (2) Vor fi alocate maximum 60 de minute pentru răspunsul la întrebări pentru fiecare candidat. Această durată poate fi suplimentată de preşedintele comisiei de evaluare în cazul în care sunt necesare întrebări suplimentare, cu respectarea principiului tratamentului egal şi nediscriminatoriu al candidaţilor, dar nu mai mult de 15 minute. (3) Comisia de evaluare şi membrii Consiliului de supraveghere al ANDIS vor adresa suficiente întrebări fiecărui candidat pentru a permite evaluarea proiectului de management conform modelului-cadru de grilă generală de evaluare a proiectului de management, prevăzut în anexa nr. 2, şi a abilităţilor manageriale, conform fişei de evaluare a abilităţilor manageriale, prevăzută în anexa nr. 3. (4) Comisia de evaluare va putea adresa întrebări din tematica publicată împreună cu anunţul de concurs. (5) Întrebările şi răspunsurile în legătură cu susţinerea proiectului de management se consemnează în scris prin grija secretarului comisiei de evaluare şi se semnează de către membrii comisiei şi de către candidat. (6) După finalizarea probei, fiecare membru al comisiei de evaluare predă preşedintelui comisiei fişa privind evaluarea abilităţilor manageriale, completată conform modelului prevăzut în anexa nr. 3. ART. 8 (1) În urma susţinerii proiectului de management şi a interviului, membrii comisiei de evaluare stabilesc nota finală ca media aritmetică între nota acordată pentru evaluarea proiectului de management şi nota obţinută în urma interviului potrivit fişei privind evaluarea abilităţilor manageriale ale candidatului, prevăzută în anexa nr. 3 la prezentul regulament. (2) Nota finală este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs. (3) Nota privind evaluarea proiectului de management se acordă în baza aplicării grilei generale de evaluare a proiectului de management, prevăzută în anexa nr. 2. În urma interviului, se acordă nota obţinută potrivit fişei privind evaluarea abilităţilor manageriale ale candidatului, prevăzută în anexa nr. 3. (4) La medii egale, departajarea candidaţilor se face după nota acordată pentru evaluarea proiectului de management, iar la menţinerea egalităţii, după punctajul acordat în urma evaluării dosarelor. CAP. II Criteriile şi atribuţiile comisiei de evaluare şi ale comisiei de soluţionare a contestaţiilor ART. 9 (1) Comisia de evaluare este formată din preşedinte, 2 membri şi un secretar, numiţi prin ordin al ministrului sănătăţii. Comisia de soluţionare a contestaţiilor este formată din preşedinte, 2 membri şi un secretar, numiţi prin ordin al ministrului sănătăţii. Secretarul nu evaluează dosarele şi candidaţii. (2) Preşedintele şi membrii comisiei de evaluare, precum şi preşedintele şi membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt nominalizate dintre persoane angajate în cadrul Ministerului Sănătăţii. Acestea trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă, experienţă profesională în unul dintre următoarele domenii: medicină, drept sau economie şi experienţă în specialitatea studiilor de cel puţin 5 ani. (3) Nu pot face parte din comisia de evaluare şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor persoanele care au soţ/soţie, rude sau afini până la gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor sau care se află în raporturi juridice cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi. ART. 10 (1) Ministerul Sănătăţii pune la dispoziţia comisiei de evaluare mijloacele necesare desfăşurării concursului, ia măsurile necesare asigurării securităţii informaţiilor pe toată perioada acestuia şi asigură buna desfăşurare a probei constând în susţinerea proiectului de management. (2) Membrii comisiei de evaluare poartă întreaga răspundere pentru asigurarea legalităţii şi corectitudinii în ceea ce priveşte evaluarea candidaţilor, asigurarea şanselor egale pentru aceştia, securitatea conţinutului probelor de evaluare şi a documentelor elaborate de comisie. ART. 11 (1) Comisia de evaluare are, în principal, următoarele atribuţii: a) stabilirea bibliografiei şi tematicii de concurs; b) analizarea şi verificarea dosarelor de înscriere a candidaţilor; c) întocmirea listei candidaţilor admişi pentru a participa la etapa prevăzută la art. 3 alin. (1) lit. b); d) instruirea candidaţilor înainte de începerea probei de evaluare privind regulile desfăşurării concursului; e) organizarea probei de evaluare constând în susţinerea de interviuri şi prezentarea proiectelor de management; f) elaborarea documentelor necesare pentru derularea probelor prevăzute la art. 3; g) evaluarea şi notarea candidaţilor; h) stabilirea clasificării candidaţilor în funcţie de notele obţinute. (2) Secretarul comisiei de evaluare are, în principal, următoarele atribuţii: a) transmiterea în scris către Ministerul Sănătăţii a rezultatelor concursului, pentru a fi afişate la sediul ministerului şi publicate pe pagina de internet a acestuia; b) înregistrarea contestaţiilor candidaţilor şi predarea acestora, pe bază de proces-verbal, comisiei desemnate pentru soluţionarea contestaţiilor; c) dacă este cazul, punerea la dispoziţia comisiei de soluţionare a contestaţiilor a tuturor documentelor necesare în vederea analizării şi soluţionării acestora; d) înaintarea rezultatelor finale ale concursului către ministrul sănătăţii. (3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are în principal următoarele atribuţii: a) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul evaluării dosarelor de concurs, conform prevederilor art. 3 alin. (1) lit. a); b) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la notarea probei constând în susţinerea de interviuri şi evaluarea proiectului de management. (4) Secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor transmite, în scris, către Ministerul Sănătăţii rezultatul soluţionării contestaţiilor pentru a fi afişat la sediul ministerului şi publicat pe pagina de internet a acestuia. (5) Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive şi sunt aduse la cunoştinţa contestatarului prin afişare la Ministerului Sănătăţii şi prin publicare pe pagina de internet a ministerului, în termen de maximum 24 de ore de la soluţionarea contestaţiilor. (6) Candidatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii. CAP. III Condiţii specifice ce trebuie îndeplinite de către participanţii la concursul pentru ocuparea posturilor de preşedinte şi vicepreşedinte ART. 12 La concursul pentru ocuparea funcţiei de preşedinte şi vicepreşedinte al ANDIS pot participa persoane care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii: a) să deţină cetăţenia română; b) să cunoască limba română, scris şi vorbit, precum şi o limbă de circulaţie internaţională, nivel intermediar, scris şi vorbit; c) să aibă capacitate deplină de exerciţiu; d) să aibă o stare de sănătate corespunzătoare pentru exercitarea funcţiei, atestată pe bază de examen medical, conform dispoziţiilor Hotărârii Guvernului nr. 355/2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările şi completările ulterioare; e) să aibă studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă, în una dintre următoarele specializări: administraţie publică, medicină, inginerie, arhitectură, economie, drept; f) să nu fi suferit condamnări penale, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; g) să nu se afle în perioada de interdicţie de trei ani de a ocupa funcţii sau demnităţi publice, prevăzută la art. 25 alin. (2) din Legea nr. 176/2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare; h) să nu se încadreze în dispoziţiile art. 2 lit. a) şi b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar şi deconspirarea Securităţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 293/2008, cu modificările şi completările ulterioare; i) să aibă experienţă în specialitatea studiilor de cel puţin 5 ani şi experienţă în domeniul gestionării proiectelor de investiţii finanţate din fonduri rambursabile sau nerambursabile de cel puţin 2 ani. CAP. IV Conţinutul dosarelor de concurs ART. 13 Înscrierea candidaţilor se face la sediul Ministerului Sănătăţii până la data-limită stabilită în anunţul de concurs. ART. 14 (1) Dosarul de înscriere trebuie să conţină următoarele documente: a) cererea de înscriere la concurs în care candidatul menţionează funcţia pentru care doreşte să candideze; b) copia actului de identitate, aflat în termen de valabilitate; c) copia diplomei de licenţă sau echivalentă: studii universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă, în una dintre următoarele specializări: administraţie publică, medicină, inginerie, arhitectură, economie, drept; d) declaraţie pe propria răspundere potrivit căreia nu se află în perioada de interdicţie de trei ani de a ocupa funcţii sau demnităţi publice, prevăzută la art. 25 alin. (2) din Legea nr. 176/2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare; e) curriculum vitae în format european; f) înscrisuri care atestă experienţa în specialitatea studiilor de cel puţin 5 ani şi experienţă în domeniul gestionării proiectelor de investiţii finanţate din fonduri rambursabile sau nerambursabile de cel puţin 2 ani; g) cazierul judiciar sau declaraţia candidatului prin care acesta îşi exprimă consimţământul pentru obţinerea extrasului de pe cazierul judiciar de către comisia de evaluare conform Legii nr. 290/2004 privind cazierul judiciar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; h) examen medical conform dispoziţiilor Hotărârii Guvernului nr. 355/2007 privind supravegherea sănătăţii lucrătorilor, cu modificările şi completările ulterioare; i) declaraţia pe propria răspundere privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute de art. 2 lit. a) şi b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar şi deconspirarea Securităţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 293/2008, cu modificările şi completările ulterioare; j) copie a actului (certificat de căsătorie etc.) care atestă schimbarea numelui candidatului, după caz; k) proiectul de management realizat de candidat - original; l) declaraţie pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este conceput şi realizat integral de către candidat; m) declaraţie pe propria răspundere potrivit căreia în ultimii 3 ani nu a fost constatată de către instituţia competentă existenţa conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat; n) atestat de competenţă lingvistică într-o limbă de circulaţie internaţională. (2) Documentele solicitate în copie vor fi prezentate şi în original, pentru conformitate. (3) Candidatul poate depune, suplimentar celor prevăzute la alin. (1), documente care atestă studii/specializări/calificări/ certificări/cursuri şi care sunt relevante evaluării dosarelor, potrivit art. 3 alin. (1) lit. a). CAP. V Termene aplicabile ART. 15 În termen de maximum 3 zile de la finalizarea perioadei de înscriere la concurs, fiecare dintre membrii comisiei de evaluare şi ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor va da o declaraţie de imparţialitate din care să rezulte că nu se află în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 9 alin. (3) raportat la candidaţii înscrişi la concurs, precum şi o declaraţie de confidenţialitate. ART. 16 (1) Ca urmare a acordării punctajelor prevăzute în anexa nr. 1 la prezentul regulament, în termen de maximum 3 zile de la data finalizării înscrierilor, comisia de evaluare va elabora clasamentul candidaţilor, în ordine descrescătoare. Primii 5 candidaţi cu cel mai mare punctaj vor participa la etapa de susţinere a interviului şi de prezentare a proiectelor de management. (2) Rezultatul evaluării dosarelor de înscriere, conform alin. (1), se afişează în termen de 1 zi lucrătoare de la data evaluării acestora, la sediul Ministerului Sănătăţii şi concomitent se publică pe pagina sa de internet. (3) Candidaţii pot să conteste rezultatul prevăzut la alin. (2) în termen de 24 de ore de la data publicării rezultatelor. (4) Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de maximum 48 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora. Rezultatul soluţionării contestaţiilor va fi afişat la sediul Ministerului Sănătăţii şi concomitent se publică pe pagina sa de internet. Candidatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii. (5) Primii cinci candidaţi clasaţi în urma evaluării prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) susţin proba de interviuri şi prezentarea proiectelor de management în faţa comisiei de evaluare şi a Consiliului de supraveghere al ANDIS. ART. 17 (1) Rezultatele obţinute de candidaţi în urma desfăşurării probei referitoare la susţinerea interviului şi evaluarea proiectului de management se afişează la sediul Ministerului Sănătăţii şi se publică pe pagina sa de internet în termen de 24 de ore de la finalizarea probei. (2) Candidaţii au dreptul să conteste rezultatele în termen de 24 de ore de la data publicării rezultatelor, conform alin. (1). (3) Contestaţiile se soluţionează de comisia de soluţionare a contestaţiilor în termen de 48 de ore de la data expirării termenului de depunere a acestora. Rezultatul soluţionării contestaţiilor va fi afişat la sediul Ministerului Sănătăţii şi se publică pe pagina sa de internet. Candidatul nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii. (4) Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul Ministerului Sănătăţii şi se publică pe pagina sa de internet. (5) În termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor finale ale concursului, secretarul comisiei de evaluare înaintează Ministerului Sănătăţii procesul-verbal cu rezultatele concursului, semnat pe fiecare pagină de către toţi membrii comisiei de evaluare, în vederea emiterii ordinului de numire în funcţie pentru persoana desemnată câştigătoare. CAP. VI Dispoziţii finale ART. 18 (1) Numirea în funcţia de preşedinte sau vicepreşedinte al ANDIS se face prin ordin al ministrului sănătăţii, în temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 76/2022 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Dezvoltarea Infrastructurii în Sănătate. (2) Preşedintele şi vicepreşedintele ANDIS care au ocupat funcţiile prin concurs vor încheia cu ANDIS, reprezentată de unul dintre membrii Consiliului de supraveghere prevăzuţi la art. 13 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 76/2022, desemnat de către aceştia, un contract de management pe o perioadă egală cu perioada mandatului de 4 ani, prevăzută la art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 76/2022, cu respectarea cerinţelor specifice prevăzute la art. 543 lit. a)-d) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare. (3) În cazul în care contractul de management nu se semnează în termen de 10 zile lucrătoare de la data validării concursului din motive imputabile candidatului câştigător, ANDIS va semna contractul de management cu candidatul clasat pe locul al doilea, dacă acesta a promovat concursul. În cazul în care contractul de management nu se semnează nici cu candidatul clasat pe locul al doilea din motive imputabile acestuia în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii propunerii de către candidat, se declară postul vacant şi se procedează conform art. 15 alin. (12) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 76/2022. ART. 19 Dosarele de înscriere la concurs, lucrările scrise ale candidaţilor, precum şi toate documentele întocmite în legătură cu organizarea şi desfăşurarea concursului pentru funcţia de preşedinte şi vicepreşedinte al ANDIS, inclusiv consemnarea întrebărilor şi răspunsurilor aferente susţinerii proiectului de management, se păstrează de către Ministerul Sănătăţii, potrivit legii. ART. 20 Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul regulament. ANEXA 1 la regulament CRITERII de evaluare a dosarelor de concurs Dosarele care conţin documentele prevăzute la art. 14 din prezentul regulament vor fi evaluate conform următoarelor criterii: a) experienţă în funcţii de conducere: - peste 10 ani - 5 puncte; – sub 10 ani - proporţional cu perioada în care a ocupat funcţii de conducere, raportat la punctajul maxim de 5 puncte; b) experienţa în domeniul gestionării proiectelor de investiţii finanţate din fonduri rambursabile sau nerambursabile: - experienţă între 2-5 ani - 1 punct; – peste 5 ani - 3 puncte; c) cursuri de perfecţionare în domeniul managementului fondurilor europene - 1 punct; d) studii universitare de master/postuniversitare/doctorat - 1 punct. ANEXA 2 la regulament MODEL-CADRU de grilă generală de evaluare a proiectului de management* * Punctajul mai sus menţionat se poate acorda fracţionat cu 0,25 puncte. 1. Analiza SWOT a ANDIS (puncte tari, puncte slabe, oportunităţi, ameninţări) - maximum 2 puncte 2. Selecţionarea unei probleme/unor probleme prioritare, cu motivarea alegerii făcute - maximum 1 punct 3. Proiectul de management pentru problema prioritară identificată/problemele prioritare identificate - maximum 7 puncte a) scop - 1 punct; b) obiective - 1 punct; c) activităţi - 2 puncte: definire (0,50 p), încadrare în timp - grafic Gantt (0,50 p), resurse necesare - umane, materiale, financiare (0,50 p), responsabilităţi (0,50 p); d) rezultate aşteptate - 2 puncte; e) indicatori - evaluare, monitorizare - 1 punct. ANEXA 3 la regulament FIŞĂ privind evaluarea abilităţilor manageriale Candidat: nume, prenume ................................................
┌──────────────────────────────────────┐
│1. Aptitudini de comunicare │
├──────────────────────────────────────┤
│- excelente (10-9,50) │
├──────────────────────────────────────┤
│- foarte bune (9,49-9,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- acceptabile (8,99-7,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- minime (6,99-5,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- insuficiente (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│2. Capacitatea de analiză, sinteză, │
│strategie şi planificare │
├──────────────────────────────────────┤
│- excelentă (10-9,50) │
├──────────────────────────────────────┤
│- foarte bună (9,49-9,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- acceptabilă (8,99-7,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- minimă (6,99-5,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- insuficientă (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│3. Abilităţi/Experienţă în gestionarea│
│resurselor umane │
├──────────────────────────────────────┤
│- excelente(ă) (10-9,50) │
├──────────────────────────────────────┤
│- foarte bune(ă) (9,49-9,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- acceptabile(ă) (8,99-7,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- minime(ă) (6,99-5,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- insuficiente(ă) (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│4. Aptitudini de gestionare a │
│conflictelor şi situaţiilor de criză │
├──────────────────────────────────────┤
│- excelente (10-9,50) │
├──────────────────────────────────────┤
│- foarte bune (9,49-9,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- acceptabile (8,99-7,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- minime (6,99-5,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- insuficiente (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│5. Cunoaşterea şi capacitatea de a │
│pune în practică legislaţia relevantă │
│în domeniu │
├──────────────────────────────────────┤
│- excelente (10-9,50) │
├──────────────────────────────────────┤
│- foarte bune (9,49-9,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- acceptabile (8,99-7,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- minime (6,99-5,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- insuficiente (4,99-1,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│6. Alte aptitudini şi abilităţi │
│manageriale │
├──────────────────────────────────────┤
│- excelente (10-9,50) │
├──────────────────────────────────────┤
│- foarte bune (9,49-9,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- acceptabile (8,99-7,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- minime (6,99-5,00) │
├──────────────────────────────────────┤
│- insuficiente (4,99-1,00) │
└──────────────────────────────────────┘
Nota obţinută*): ............................................. *) Se trece nota, calculată, cu două zecimale, ca medie aritmetică a notelor acordate la fiecare dintre cei 6 indicatori evaluaţi. Evaluator (membrul comisiei de concurs) ....................................................................... Semnătura .................................. Data ............................................ ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.