┌──────────────────────────┐
│ PREŞEDINTE │
│ │
└─────────────┬────────────┘
│
─ ─ ─ ─ ─┤
│ │
│
┌──────┴───────┐ │
│ │ │ ┌─────────┐
│ Complete de │ │ │ │
│soluţionare a │ ├────┤*)Auditor│
│contestaţiilor│ │ │ │
│ │ │ └─────────┘
└──────────────┘ │
│
┌──────────────────────────────┬─────────┴─────────────────┬─────────────────────────┐
│ │ │ │
┌─────┴───────┐ ┌──────┴──────┐ ┌─────┴──────┐ ┌──────────┴──────┐
│ Serviciul │ │ Serviciul │ │ Serviciul │ │ │
│registraturã,│ │ economic- │ │tehnic de pe│ │ │
│ arhivã şi │ │administrativ│ │ lângã │ │Direcţia juridicã│
│ bibliotecã │ │şi achiziţii │ │ complete │ │ │
│ │ │ publice │ │ │ │ │
└─────┬───────┘ └──────┬──────┘ └────────────┘ └────────┬────────┘
│ │ │
┌────┴─────┐ ┌──────────┬────┴───────┬───────────────────┐ ┌──────┴──────┐
│ │ │ │ │ │ │ │
┌──┴───┐ ┌───┴───┐ ┌──┴────┐ ┌───┴───┐ ┌──────┴───────┐ ┌───────┴──────┐ ┌─────┴─────┐ ┌────┴────┐
│Biroul│ │Biroul │ │Biroul │ │Biroul │ │Compartimentul│ │Compartimentul│ │ Serviciul │ │Serviciul│
│regis-│ │ de │ │resurse│ │ de │ │ financiar- │ │ achiziţii │ │ juridic, │ │ juridic │
│tratu-│ │statis-│ │ umane │ │infor- │ │contabilitate │ │ publice │ │contencios-│ │ de pe │
│rã, │ │ticã │ │ │ │mare şi│ │ │ │ │ │administra-│ │ lângã │
│arhivã│ │şi IT │ │ │ │relaţii│ │ │ │ │ │ tiv │ │ complete│
│ şi │ │ │ │ │ │publice│ │ │ │ │ │ │ │ │
│bibli-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│otecã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────┘ └───────┘ └───────┘ └───────┘ └──────────────┘ └──────────────┘ └───────────┘ └─────────┘
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Indicatori Pondere obiectiv Numãr Nota
crt. (%) acordatã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Exemple:
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Nr. decizii casate/desfiinţate 50%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Nr. decizii modificate în tot 30%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Nr. decizii modificate în parte 15%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Alte activitãţi*) 5%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Criteriu Nota
crt. acordatã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Cunoaşterea legislaţiei specifice domeniului de activitate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Capacitatea de interpretare şi aplicare a legii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Capacitatea de rezolvare a lucrãrilor cu un grad de
complexitate ridicat
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Capacitatea de organizare a timpului propriu de lucru pentru
rezolvarea lucrãrilor la termenele planificate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Capacitate de sintezã şi analizã în redactarea lucrãrilor
specifice domeniului de activitate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Capacitate de rezolvare a problemelor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Flexibilitate în îndeplinirea sarcinilor suplimentare:
adaptarea programului de lucru în funcţie de necesitãţi
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. crt. Criteriu Nota acordatã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Capacitatea de a lucra în echipã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Capacitatea de a lucra independent
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Iniţiativa în muncã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Asumarea responsabilitãţilor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Conduita în timpul orelor de serviciu (în relaţiile
cu colegii şi în relaţiile cu justiţiabilii)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Respectarea normelor de deontologie
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Capacitatea de adaptare la noi reguli sau la noi
sarcini în timpul serviciului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Rezistenţa la stres
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Criteriu Nota acordatã
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Abilitãţi în utilizarea calculatorului şi a
echipamentelor informatice
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Abilitãţi de comunicare în limbi de circulaţie
internaţionalã, în mãsura în care acestea sunt cerute
în îndeplinirea atribuţiilor de serviciu
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Criteriu Nota acordatã
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Capacitatea de organizare a activitãţilor specifice prin
repartizarea echilibratã a sarcinilor, în funcţie de
obiectivele individuale ale fiecãrui angajat
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Capacitatea de decizie în organizarea activitãţilor
specifice
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Capacitatea de monitorizare a activitãţii desfãşurate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Capacitatea de coordonare şi gestionare a resurselor umane
existente, în sensul motivãrii acestora, a dezvoltãrii
abilitãţilor profesionale şi personale, a identificãrii
nevoii de perfecţionare individualã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Gradul de comunicare cu persoanele aflate în subordonare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Atitudinea în relaţiile cu:
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- subordonaţii;
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- petiţionarii;
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte instituţii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Obiectivitatea în aprecierea referitoare la munca
subalternilor şi în evaluarea anualã a acestora
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Gradul de complexitate al activitãţii desfãşurate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Capacitatea de gestionare a resurselor materiale şi
financiare disponibile, în scopul bunei desfãşurãri
a activitãţii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. Capacitatea de delegare obiectivã a atribuţiilor în
funcţie de obiectivele individuale
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11. Capacitatea de a gestiona situaţiile de crizã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
12. Abilitãţi de mediere şi negociere
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13. Capacitatea de planificare şi de a acţiona strategic
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
14. Capacitatea de îndrumare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
15. Capacitate şi spirit de iniţiativã
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────