Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE din 14 iulie 2008  a Comisiei pentru evaluarea si selectia proiectelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE din 14 iulie 2008 a Comisiei pentru evaluarea si selectia proiectelor

EMITENT: MINISTERUL CULTURII SI CULTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL I nr. 612 din 19 august 2008



Comisia pentru evaluarea şi selecţia proiectelor, componenţã, funcţionare

ART. 1
Comisia pentru evaluarea şi selecţia proiectelor, denumitã în continuare Comisia, are ca principal rol selectarea şi evaluarea cererilor pentru reabilitarea, modernizarea infrastructurii culturale şi dotarea aşezãmintelor culturale din mediul mic urban.
ART. 2
(1) Comisia are urmãtoarea componenţã:
- un reprezentant al Ministerului Culturii şi Cultelor, care asigurã preşedinţia Comisiei;
- un reprezentant al Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale;
- un reprezentant al Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor;
- un reprezentant al Asociaţiei Oraşelor;
- un reprezentant al Asociaţiei Comunelor din România.
(2) Membrii Comisiei, din cadrul ministerelor, sunt desemnaţi la nivel de secretar de stat, prin ordine ale miniştrilor de resort.
(3) Reprezentanţii oraşelor/comunelor sunt numiţi la nivel de preşedinte/vicepreşedinte de asociaţie prin decizie a preşedintelui asociaţiei oraşelor/comunelor.
(4) Preşedintele Comisiei este desemnat prin ordin al Ministrului Culturii şi Cultelor.
ART. 3
Preşedintele Comisiei îndeplineşte urmãtoarele atribuţii:
a) convoacã, coordoneazã pregãtirile şi conduce şedinţele Comisiei;
b) reprezintã Comisia în relaţiile cu alţi parteneri implicaţi în implementarea Programului.
ART. 4
Atribuţiile Comisiei sunt urmãtoarele:
a) se reuneşte, ori de cate ori este necesar, pentru evaluarea şi selecţia proiectelor depuse în cadrul Programului;
b) consultã, dacã se va considera necesar, orice fel de specialist pentru buna desfãşurare a procesului de evaluare; aceşti specialişti vor avea calitatea de invitaţi în şedinţele Comisiei;
c) analizeazã proiectele depuse în cadrul Programului, în vederea selecţiei, pe baza rapoartelor întocmite de Secretariatul Comisiei;
d) evalueazã proiectele, conform grilei de evaluare prevãzute în anexa nr. 4 la ghidul operaţional;
e) poate solicita, prin Secretariatul Comisiei, dacã este necesar, documentaţie suplimentarã pentru buna desfãşurare a procesului de evaluare a proiectelor depuse în cadrul Programului;
f) fiecare membru al Comisiei acordã un punctaj individual fiecãrui proiect în parte. Punctajul final se va obţine prin media aritmeticã a tuturor punctajelor acordate de cãtre fiecare membru al Comisiei;
g) elaboreazã lista aplicanţilor selectaţi, în ordinea descrescãtoare a punctajelor obţinute;
h) transmite, prin Secretariatul Comisiei, lista solicitanţilor selectaţi la Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor;
i) informeazã solicitanţii asupra rezultatelor evaluãrii şi selecţiei proiectelor, prin publicarea listei pe site-urile www.mdlpl.ro şi www.cultura.ro;
j) asigurã realizarea transparenţei deciziilor, rezultatele şedinţelor Comisiei având caracter public;
k) în îndeplinirea atribuţiilor sale Comisia este sprijinitã de un secretariat.
ART. 5
(1) Secretariatul Comisiei este format din minimum 5 membri.
(2) Secretariatul Comisiei este format din specialişti din cadrul Ministerului Culturii şi Cultelor, Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor şi din cadrul Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." - S.A., numiţi de cãtre miniştrii de resort. Secretariatul Comisiei va funcţiona la sediul Companiei Naţionale de Investiţii "C.N.I." - S.A.
ART. 6
Atribuţiile Secretariatului Comisiei sunt urmãtoarele:
a) primeşte şi înregistreazã toate proiectele, cu documentaţia specificã aferentã;
b) verificã conformitatea administrativã a proiectelor;
c) verificã proiectele şi întocmeşte pentru fiecare proiect un raport de verificare;
d) solicitã, în scris, documentaţii suplimentare necesare în procesul de evaluare a proiectului;
e) întocmeşte şi arhiveazã procesele-verbale ale şedinţelor Comisiei şi verificã dacã acestea au fost semnate de cãtre toţi membrii Comisiei;
f) organizeazã şi completeazã Registrul de evidenţã a hotãrârilor Comisiei;
g) asigurã activitãţile de registraturã şi arhivare a documentelor destinate Comisiei.


__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016