Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT-CADRU din 3 februarie 2015  de organizare şi funcţionare a comisiei de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare de la nivelul caselor de asigurări de sănătate (Anexa nr. 2)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT-CADRU din 3 februarie 2015 de organizare şi funcţionare a comisiei de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare de la nivelul caselor de asigurări de sănătate (Anexa nr. 2)

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 124 bis din 18 februarie 2015
──────────
    Aprobat prin ORDINUL nr. 106/32/2015, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 124 din 18 februarie 2015.
──────────
    ART. 1
    (1) Prezentul regulament cadru se referă la organizarea şi funcţionarea comisiei de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare de la nivelul fiecărei case de asigurări de sănătate judeţeană, respectiv a municipiului Bucureşti şi a Casei Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti, denumită în continuare comisie de evaluare.
    (2) Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti îşi organizează comisie de evaluare proprie pentru a evalua numai furnizorii aflaţi în contract sau care doresc să intre în relaţie contractuală exclusiv cu această casă de asigurări.
    (3) Pentru furnizorii care doresc să încheie contracte de furnizare de servicii şi cu Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi sunt deja evaluaţi prin comisia de evaluare de la nivelul celorlalte case de asigurări, CASAOPSNAJ ia în considerare deciziile de evaluare sau notificările privind evaluarea, după caz, emise de comisiile de evaluare menţionate anterior.
    (4) Pentru spitalele care îşi desfăşoară activitatea conform structurii aprobate/avizate de Ministerul Sănătăţii pe teritoriul mai multor judeţe, evaluarea se realizează de către comisia de evaluare de la nivelul casei de asigurări de sănătate în a cărui rază administrativ teritorială se află sediul spitalului. Deciziile de evaluare sau notificările privind evaluarea, după caz, emise de comisiile de evaluare menţionate anterior vor fi luate în considerare de către toate casele de asigurări cu care spitalul încheie contracte de furnizare de servicii medicale.

    ART. 2
    Prezentul regulament poate fi modificat la propunerea comisiilor naţionale de evaluare a furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare.

    ART. 3
    (1) Comisia de evaluare se află în coordonarea directorului executiv relaţii contractuale / medic şef, după caz şi este alcătuită din trei membri, din care doi reprezentanţi ai casei de asigurări, angajaţi ai acesteia şi un reprezentant al direcţiei de sănătate publică judeţene sau a municipiului Bucureşti, sau după caz al direcţiei medicale din ministerele şi instituţiile cu reţele sanitare proprii, angajaţi ai acesteia. Pentru fiecare reprezentant desemnat va fi numit şi câte un reprezentant supleant, în aceleaşi condiţii.
    (2) Desemnarea şi revocarea reprezentanţilor prevăzuţi la alin. (1) se face prin decizie a preşedintelui - director general al casei de asigurări.
    (3) Înlocuirea unui reprezentant se face cu respectarea condiţiilor de la alin. (1) şi (2).

    ART. 4
    (1) Persoanele desemnate să facă parte din comisia de evaluare trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe:
    a) să fie angajaţi ai instituţiilor menţionate la art. 3, cu excepţia personalului din structurile de control şi audit ale acestora;
    b) nu sunt reprezentanţi legali, administratori, asociaţi şi nu îşi desfăşoară activitatea într-o formă legală la furnizorii de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare;
    c) se angajează în scris printr-o declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în conflict de interese conform legii, potrivit modelului prevăzut în Anexa la prezentul regulament.
    (2) Membrii comisiilor de evaluare răspund disciplinar conform cu prevederile legale în vigoare.

    ART. 5
    Comisia de evaluare de la nivelul caselor de asigurări are ca obiect de activitate evaluarea furnizorilor de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare care solicită evaluarea, şi rezolvă contestaţiile referitoare la procesul de evaluare conform metodologiei din prezentul ordin.

    ART. 6
    (1) Comisia de evaluare analizează dosarele de evaluare şi finalizează procesul de evaluare, conform metodologiei cadru prevăzută la Anexa 4.
    (2) Analiza dosarelor de evaluare se efectuează în maxim 30 de zile calendaristice de la depunerea de către furnizorii de servicii medicale, de dispozitive medicale, de medicamente şi materiale sanitare a cererii de evaluare însoţită de documentaţia completă, potrivit dispoziţiilor cuprinse în metodologia cadru din Anexa 4.

    ART. 7
    Comisia de evaluare analizează şi utilizează documentele aprobate conform prevederilor art. 4 alin (1) lit. c din Anexa 1.

    ART. 8
    Comisia de evaluare elaborează un raport anual de activitate pe care îl transmite conducerii fiecărei instituţii care a numit reprezentanţi în comisia respectivă.

    ART. 9
    (1) Comisia de evaluare îşi desemnează un preşedinte dintre membrii comisiei. Desemnarea preşedintelui se face prin votul membrilor comisiei.
    (2) Mandatul preşedintelui este de 1 an şi nu se poate repeta mai devreme de 2 ani.
    (3) Comisia de evaluare are ştampilă proprie, iar actele oficiale ale acesteia sunt semnate numai de preşedinte.
    (4) Comisia de evaluare are un registru unic de evidenţă a dosarelor de evaluare.
    (5) Comisia de evaluare are un secretar, angajat al casei de asigurări de sănătate respective, desemnat prin decizie a preşedintelui - director general ala acesteia. Atribuţiile secretarului comisiei de evaluare sunt primirea, înregistrarea documentelor şi a dosarelor de evaluare, verificarea dosarelor de evaluare privind existenţa documentelor prevăzute în metodologia din prezentul ordin şi transmiterea rezoluţiilor comisiei, precum şi înregistrarea contestaţiilor referitoare la procesul de evaluare.
    (6) În caz de indisponibilitate al unui membru al comisiei, acesta va fi înlocuit de membrul supleant desemnat conform art. 3, alin. (1).

    ART. 10
    (1) Drept de vot au toţi membrii comisiei de evaluare de la nivelul fiecărei case de asigurări de sănătate.
    (2) Cvorumul necesar pentru a lua hotărâri valide este de 2 membri ai comisiei.
    (3) În caz de egalitate de voturi, votul preşedintelui comisiei de evaluare decide.

    ART. 11
    Sediul comisiei de evaluare este la casa de asigurări de sănătate respectivă.

    ART. 12
    Cheltuielile necesare bunei desfăşurări a activităţii comisiei de evaluare sunt suportate de casa de asigurări de sănătate respectivă, în condiţiile legii.

    ART. 13
    (1) Comisia de evaluare se întruneşte la solicitarea preşedintelui acesteia lunar şi/sau de câte ori este nevoie.
    (2) Comisia de evaluare îşi stabileşte propriul program de lucru.

    ART. 14
    Pentru fiecare şedinţă a comisiei de evaluare se întocmeşte un proces-verbal care este semnat de membrii prezenţi ai comisiei.

    ANEXA 1

    la regulament




    CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE......
    COMISIA DE EVALUARE A FURNIZORILOR
    DECLARAŢIE
    - Model -
    Subsemnatul/subsemnata .................., membru în comisia de evaluare de la nivelul Casei de Asigurări de Sănătate .........., cunoscând prevederile art. 326 din Noul cod penal privind falsul în declaraţii, declar pe propria răspundere că îndeplinesc toate condiţiile prevăzute de art. 4 din anexa 2 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui CNAS nr. ........
    Mă oblig să solicit încetarea calităţii de membru al comisiei de evaluare a furnizorilor în cazul în care condiţiile de mai sus nu mai sunt îndeplinite.

┌───────────────┬──────────────────────┐
│Data ...... │Semnătura ....... │
└───────────────┴──────────────────────┘


    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016