Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT - CADRU din 16 august 2002  privind organizarea si functionarea Comisiei Nationale de Evaluare si Acreditare a Invatamantului Preuniversitar, precum si a comisiilor de evaluare si acreditare a invatamantului preuniversitar judetene si a municipiului Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT - CADRU din 16 august 2002 privind organizarea si functionarea Comisiei Nationale de Evaluare si Acreditare a Invatamantului Preuniversitar, precum si a comisiilor de evaluare si acreditare a invatamantului preuniversitar judetene si a municipiului Bucuresti

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 635 din 28 august 2002
CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Comisia Nationala de Evaluare şi Acreditare a Învãţãmântului Preuniversitar este o structura specializatã, formatã din 21 de membri, înfiinţatã pe lângã Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, pentru evaluarea învãţãmântului preuniversitar, în vederea acordãrii autorizaţiei de încredere şi a acreditãrii.
(2) Comisia Nationala de Evaluare şi Acreditare a Învãţãmântului Preuniversitar este subordonata direct ministrului educaţiei şi cercetãrii.
ART. 2
Comisiile de evaluare şi acreditare a învãţãmântului preuniversitar judeţene şi a municipiului Bucureşti sunt structuri organizate în subordinea Comisiei Naţionale de Evaluare şi Acreditare a Învãţãmântului Preuniversitar, formate din câte 5 membri, şi au ca scop evaluarea învãţãmântului preuniversitar, de nivel preşcolar, primar, gimnazial şi profesional (şcoli profesionale şi de ucenici), în vederea acordãrii autorizaţiei de încredere şi a acreditãrii.
ART. 3
Comisia Nationala de Evaluare şi Acreditare a Învãţãmântului Preuniversitar, denumita în continuare Comisia Nationala, şi comisiile de evaluare şi acreditare a învãţãmântului preuniversitar judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, denumite în continuare comisii judeţene, îşi desfãşoarã activitatea pe baza prezentului regulament-cadru.

CAP. 2
Activitãţile desfãşurate de Comisia Nationala şi de comisiile judeţene

ART. 4
(1) În vederea exercitãrii atribuţiilor prevãzute la <>art. 5 din Ordonanta Guvernului nr. 87/1998 privind evaluarea şi acreditarea învãţãmântului preuniversitar, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 196/1999 , Comisia Nationala desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) realizeazã prin personalul de specialitate studii, analize şi sinteze, pe baza cãrora elaboreazã, împreunã cu direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, criteriile şi standardele naţionale de evaluare, în concordanta cu criteriile şi standardele internaţionale în domeniu, pe care le propune spre consultare Comisiei de Dialog Social.
Criteriile şi standardele naţionale de evaluare se elaboreazã pentru fiecare faza a procesului de evaluare şi acreditare, se reactualizeazã periodic şi sunt valabile pentru toatã reţeaua de învãţãmânt preuniversitar;
b) elaboreazã instrucţiuni şi adopta hotãrâri în vederea asigurãrii controlului metodologic al îndeplinirii standardelor naţionale de evaluare;
c) se organizeazã pe subcomisii, la propunerea preşedintelui Comisiei Naţionale şi cu aprobarea plenului Comisiei Naţionale, în vederea evaluãrii unitãţilor de învãţãmânt liceal şi postliceal pentru acordarea/neacordarea autorizaţiei de încredere/acreditãrii.
Subcomisiile analizeazã rapoartele de autoevaluare pentru unitãţile de învãţãmânt liceal şi postliceal, repartizate de preşedintele Comisiei Naţionale, şi efectueazã vizite în teren. În urma analizei rapoartelor şi efectuãrii vizitelor subcomisia elaboreazã un raport de evaluare care se prezintã plenului Comisiei Naţionale, pentru decizie;
d) analizeazã rapoartele de evaluare înaintate de cãtre subcomisiile de evaluare şi propune ministrului educaţiei şi cercetãrii acordarea/neacordarea autorizaţiei de încredere/acreditãrii. În cazul în care în urma analizarii raportului de evaluare se constata neconcordante între consemnarile din raport şi propunerea formulatã de subcomisia de evaluare sau nerelevanta informaţiilor ori a datelor consemnate, Comisia Nationala poate dispune completarea, refacerea raportului sau o noua evaluare.
Pentru realizarea noului raport subcomisia va fi completatã cu membrii Comisiei Naţionale care au susţinut invalidarea raportului iniţial. În aceasta etapa participa direct preşedintele sau vicepreşedintele Comisiei Naţionale. Raportul subcomisiei de evaluare împreunã cu propunerea de acordare sau de neacordare a autorizaţiei de încredere ori a acreditãrii se supun votului membrilor Comisiei Naţionale.
Ministrul educaţiei şi cercetãrii, analizând raportul subcomisiei şi propunerea Comisiei Naţionale de acordare sau, dupã caz, de neacordare a autorizaţiei de încredere, respectiv a acreditãrii, emite ordinul prin care, dupã caz, se acorda sau nu se acorda autorizaţia de încredere, respectiv acreditarea;
e) evalueaza periodic, din 5 în 5 ani, unitãţile de învãţãmânt liceal şi postliceal acreditate;
f) valideazã, prin preşedintele Comisiei Naţionale, propunerile şi deciziile comisiilor judeţene;
g) desemneazã un membru cu statut de observator, care participa la evaluarile efectuate de comisiile judeţene. În cadrul acestei activitãţi observatorul verifica modul în care se realizeazã procesul de evaluare efectuat de cãtre comisiile judeţene şi le acorda acestora consultanţa, la cerere. Observatorul elaboreazã un raport de constatare pe care îl înainteazã preşedintelui Comisiei Naţionale.
Raportul comisiei judeţene, raportul de constatare al observatorului şi decizia inspectorului şcolar general de acordare sau neacordare a autorizaţiei de încredere ori a acreditãrii se prezintã Comisiei Naţionale în vederea finalizarii procedurii de evaluare şi a eliberãrii autorizaţiei de încredere, respectiv a acreditãrii;
h) organizeazã periodic instruiri, activitãţi de formare, schimburi de experienta, în vederea asigurãrii îndrumãrii activitãţii comisiilor judeţene;
i) elaboreazã anual, pe baza rapoartelor proprii şi a celor înaintate de cãtre comisiile judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, un raport privind evaluarea şi acreditarea unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar, care se face public.
(2) Preşedintele deleagã o comisie de control, în baza hotãrârii Comisiei Naţionale, în vederea organizãrii periodice a controlului privind respectarea standardelor naţionale şi a legislaţiei în domeniu de cãtre unitãţile de învãţãmânt preuniversitar care au primit autorizaţie de încredere sau au fost acreditate. În urma controlului efectuat comisia desemnatã în acest scop întocmeşte un raport de constatare pe care îl prezintã Comisiei Naţionale. În cazul în care din raportul de constatare rezulta abateri grave în desfãşurarea activitãţii de învãţãmânt, Comisia Nationala propune ridicarea autorizaţiei de încredere sau a acreditãrii, dupã caz, şi intrarea în lichidare, începând cu primul an de studiu, din anul şcolar urmãtor. Propunerea Comisiei Naţionale se înainteazã de cãtre preşedinte ministrului educaţiei şi cercetãrii sau inspectorului şcolar general, dupã caz, în vederea emiterii ordinului sau a deciziei de ridicare a autorizaţiei de încredere ori a acreditãrii. Elevii din unitatea de învãţãmânt propusã pentru lichidare pot absolvi studiile, conform legii, în aceeaşi unitate de învãţãmânt sau pot fi transferati la alte unitãţi de învãţãmânt, cu respectarea prevederilor regulamentului şcolar.
(3) Comisiile judeţene desfãşoarã urmãtoarele activitãţi:
a) asigura primirea, înregistrarea şi expertizarea rapoartelor de autoevaluare pentru unitãţile de învãţãmânt preşcolar, primar, gimnazial, profesional (şcoli profesionale şi de ucenici) de pe raza teritorialã a inspectoratului şcolar respectiv;
b) efectueazã evaluarea în vederea acordãrii autorizaţiei de încredere şi acreditãrii pentru unitãţile şcolare prevãzute la lit. a) şi întocmesc rapoarte de evaluare. Preşedinţii comisiilor judeţene prezintã inspectorului şcolar general rapoartele de evaluare, împreunã cu propunerea de acordare sau de neacordare a autorizaţiei de încredere, respectiv a acreditãrii, în vederea emiterii deciziei;
c) acorda consultanţa în vederea întocmirii dosarelor de autoevaluare pentru unitãţile de învãţãmânt preuniversitar prevãzute la lit. a);
d) menţin permanent legatura cu Comisia Nationala în vederea aplicãrii unitare a dispoziţiilor prezentului regulament-cadru şi a metodologiei de evaluare;
e) efectueazã evaluarea periodicã, din 5 în 5 ani, a unitãţilor de învãţãmânt preşcolar, primar, gimnazial, profesional (şcoli profesionale şi de ucenici);
f) propun inspectorului şcolar general, prin preşedinţii comisiilor judeţene, retragerea autorizaţiei de încredere sau a acreditãrii pentru unitãţile de învãţãmânt prevãzute la lit. a) care nu respecta criteriile şi standardele naţionale de evaluare şi de acreditare. Decizia inspectorului şcolar general este validatã de Comisia Nationala;
g) organizeazã periodic controlul privind respectarea standardelor naţionale şi a legislaţiei în domeniu de cãtre unitãţile de învãţãmânt preuniversitar prevãzute la lit. a) care au primit autorizaţie de încredere sau au fost acreditate.
(4) Preşedinţii comisiilor judeţene deleagã o comisie de control. În urma controlului efectuat comisia desemnatã în acest scop întocmeşte un raport de constatare. Comisia judeteana poate face recomandãri unitãţii de învãţãmânt cu privire la remedierea neregulilor sesizate, pentru care stabileşte un termen de realizare. În cazul în care din raportul de constatare rezulta abateri grave, comisia judeteana, prin preşedintele acesteia, propune inspectorului şcolar general ridicarea autorizaţiei de încredere/acreditãrii şi intrarea în lichidare, începând cu primul an de studiu, din anul şcolar urmãtor, şi informeazã în scris Comisia Nationala. Elevii din unitatea de învãţãmânt propusã pentru lichidare pot absolvi studiile, conform legii, în aceeaşi unitate de învãţãmânt sau pot fi transferati la alte unitãţi de învãţãmânt, cu respectarea prevederilor regulamentului şcolar.

CAP. 3
Activitatea de evaluare în vederea acordãrii autorizaţiei de încredere

ART. 5
(1) Persoanele fizice sau juridice interesate depun la Comisia Nationala sau la comisiile judeţene, dupã caz, un dosar de autoevaluare care cuprinde documentele prevãzute în metodologia de evaluare, aprobatã prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, inclusiv dovada achitãrii taxei de evaluare.
(2) Comisia Nationala sau comisiile judeţene, dupã caz, analizeazã, în termen de 30 zile de la înregistrarea cererii, raportul de autoevaluare şi dispun efectuarea vizitei în teren, în termen de maximum 60 de zile de la analiza raportului de autoevaluare.
(3) Comisia Nationala sau, dupã caz, comisiile judeţene analizeazã îndeplinirea criteriilor şi standardelor naţionale de evaluare şi de acreditare prevãzute pentru nivelul de învãţãmânt, filiera, profilul, specializarea sau meseria respectiva, pe baza raportului de autoevaluare şi a rapoartelor de evaluare realizate de subcomisiile din subordine, şi propun acordarea sau neacordarea autorizaţiei de încredere.
(4) Autorizaţia de încredere, acordatã prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii pentru învãţãmântul liceal şi postliceal sau prin decizie a inspectorului şcolar general pentru învãţãmântul preşcolar, primar, gimnazial şi profesional, dupã caz, constituie actul de înfiinţare a unitãţii de învãţãmânt preuniversitar şi îi acorda acesteia dreptul de organizare şi funcţionare provizorie, începând cu primul an de studiu, din anul şcolar urmãtor.
(5) Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar care au primit autorizaţie de încredere, precum şi unitãţile de învãţãmânt preuniversitar acreditate fac parte din reţeaua nationala de învãţãmânt, fiind monitorizate şi controlate de inspectoratele şcolare judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, şi de Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, pentru asigurarea calitãţii procesului de învãţãmânt.
(6) În cazul în care persoanele fizice sau juridice interesate nu au primit autorizaţia de încredere, ele au dreptul sa depunã un nou dosar de autoevaluare.
(7) Desfãşurarea de activitãţi de învãţãmânt preuniversitar fãrã autorizaţie de încredere se pedepseşte conform legii penale. Sesizarea organelor de urmãrire penalã se poate face de cãtre Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii sau de inspectoratul şcolar judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, de Comisia Nationala sau de comisia judeteana, de cãtre orice alte autoritãţi abilitate sau de cãtre orice alta persoana fizica ori juridicã ce se considera lezata în drepturile sale.
(8) Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii nu recunoaşte studiile elevilor şcolarizaţi în condiţiile prevãzute la alin. (7).
(9) Cadrele didactice care au desfãşurat activitate de învãţãmânt în condiţiile prevãzute la alin. (7) nu beneficiazã, pentru perioada respectiva, de recunoaşterea vechimii în învãţãmânt.
ART. 6
(1) În perioada de funcţionare provizorie unitatea de învãţãmânt preuniversitar particular este obligatã sa respecte criteriile şi standardele naţionale de evaluare şi de acreditare a instituţiilor de învãţãmânt preuniversitar.
(2) Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar particular care au primit autorizaţia de încredere sunt monitorizate şi controlate periodic de Comisia Nationala, respectiv de comisiile judeţene. Rezultatele controalelor se comunica unitãţilor de învãţãmânt controlate.

CAP. 4
Activitatea de evaluare în vederea acreditãrii

ART. 7
(1) Procedura de acreditare se declanseaza la cererea unitãţii de învãţãmânt preuniversitar interesate, pentru fiecare nivel de învãţãmânt, filiera, profil, specializare sau meserie, dupã caz, care îndeplineşte criteriile şi standardele prevãzute de lege şi pentru care s-a primit autorizaţia de încredere.
(2) Acreditarea se solicita în termenele prevãzute la <>art. 107 alin. (2) din Legea învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sub sancţiunea ridicãrii autorizaţiei de încredere.
(3) Evaluarea în vederea acreditãrii se realizeazã potrivit metodologiei de evaluare, pe baza criteriilor şi standardelor naţionale de evaluare şi de acreditare.
(4) În cazul neacreditarii unitãţii de învãţãmânt preuniversitar cu autorizaţie de încredere, aceasta are dreptul de a depune, în termen de 6 luni, un nou raport de autoevaluare, dupã remedierea deficienţelor constatate de Comisia Nationala, respectiv de comisia judeteana, şi comunicate în scris unitãţii de învãţãmânt.
(5) În cazul în care dupã o noua evaluare cu rezultat negativ unitãţii de învãţãmânt preuniversitar care beneficiazã de autorizaţie de încredere nu i se acorda acreditarea, se dispune, prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii sau, dupã caz, prin decizie a inspectorului şcolar general, validatã de Comisia Nationala, intrarea în lichidare la nivel de învãţãmânt, filiera, profil, specializare sau meserie, dupã caz, începând cu primul an de studiu, din anul şcolar urmãtor. Elevii din unitatea de învãţãmânt propusã pentru lichidare pot absolvi studiile, conform legii, în aceeaşi unitate de învãţãmânt sau pot fi transferati la alte unitãţi de învãţãmânt, în conformitate cu prevederile regulamentului şcolar.
(6) Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar particular acreditate fac parte din sistemul naţional de învãţãmânt şi pot fi sprijinite de stat, în condiţiile legii.
(7) Dupã acreditare unitãţile de învãţãmânt preuniversitar particular sunt monitorizate special şi asistate de Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii şi de inspectoratele şcolare judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru asigurarea calitãţii procesului de învãţãmânt.
(8) Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar particular acreditate au dreptul de a organiza examene de absolvire numai pentru absolvenţii proprii, pentru care emit diplome şi acte de studii recunoscute de Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii.

CAP. 5
Activitatea de evaluare periodicã

ART. 8
(1) Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar acreditate se supun evaluãrii periodice, din 5 în 5 ani. Evaluarea se realizeazã de Comisia Nationala în colaborare cu direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, respectiv de comisiile judeţene în colaborare cu inspectoratele şcolare judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti.
(2) În cazul în care anumite niveluri de învãţãmânt, filiere, profiluri, specializãri sau meserii, dupã caz, ale unei unitãţi de învãţãmânt preuniversitar acreditate primesc un raport nefavorabil, Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii sau inspectoratul şcolar, dupã caz, avertizeaza în scris aceasta instituţie cu privire la neîndeplinirea standardelor naţionale specifice nivelului de învãţãmânt, filierei, profilului, specializãrii sau meseriei respective. Dupã avertizare unitatea de învãţãmânt preuniversitar în cauza va fi monitorizata şi asistatã pentru corectarea deficienţelor constatate.
(3) La expirarea unui an de la data întocmirii raportului nefavorabil, dacã pe baza unei noi evaluãri rezultatul este negativ, se dispune, prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, respectiv prin decizie a inspectorului şcolar general, validatã de Comisia Nationala, intrarea în lichidare la nivelul de învãţãmânt, filiera, profilul, specializarea sau meseria respectiva, începând cu primul an de studiu, din anul şcolar urmãtor. Preşcolarii sau elevii din unitatea de învãţãmânt propusã pentru lichidare sunt transferati la alte unitãţi de învãţãmânt preuniversitar, în conformitate cu regulamentul şcolar.
ART. 9
(1) Contestaţiile privind deciziile referitoare la autorizarea de încredere, respectiv la acreditare, se adreseazã, în termen de 30 de zile de la comunicare, inspectorului şcolar general, respectiv preşedintelui Comisiei Naţionale, dupã caz, sau ministrului educaţiei şi cercetãrii şi se soluţioneazã potrivit <>art. 5 lit. d) din Ordonanta Guvernului nr. 87/1998 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 196/1999 .
(2) Decizia ministrului educaţiei şi cercetãrii este definitiva şi poate fi atacatã în condiţiile <>Legii contenciosului administrativ nr. 29/1990 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 10
Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar au obligaţia de a afişa la loc vizibil autorizaţia de încredere, respectiv acreditarea.
ART. 11
(1) Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar autorizate, respectiv acreditate, au obligaţia de a anunta la Comisia Nationala, respectiv la comisia judeteana, orice schimbare a denumirii sau a sediului intervenita pe parcursul functionarii.
(2) Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar particular autorizate, respectiv acreditate, au obligaţia de a desfasura procesul instructiv-educativ cu respectarea curriculumului depus la Comisia Nationala, respectiv la comisiile judeţene, la momentul solicitãrii de înfiinţare a unitãţii de învãţãmânt preuniversitar cu nivelul, filiera, profilul, specializarea sau meseria respectiva.
ART. 12
(1) Persoanele juridice pot infiinta filiale, conform prevederilor legale în vigoare, iar unitãţile de învãţãmânt preuniversitar particular înfiinţate prin aceste filiale sunt considerate unitãţi distincte şi se supun separat procedurii de evaluare pentru autorizarea de încredere şi/sau pentru acreditare.
(2) În cazul infiintarii de noi niveluri de învãţãmânt, filiere, profiluri, specializãri sau meserii, dupã caz, se aplica procedurile de evaluare prevãzute de lege, de prezentul regulament-cadru şi de metodologia de evaluare.
ART. 13
(1) Autorizaţia de încredere, respectiv acreditarea, se acorda pentru forma de învãţãmânt de zi şi/sau seral, în conformitate cu prevederile legale.
(2) Unitãţile de învãţãmânt preuniversitar particular cu niveluri, filiere, profiluri, specializãri sau meserii acreditate pot organiza şi forma de învãţãmânt cu frecventa redusã, în conformitate cu prevederile legale.
(3) Învãţãmântul la distanta se poate organiza numai de unitãţile de învãţãmânt preuniversitar acreditate în condiţiile legii, pentru aceleaşi niveluri, filiere, profiluri, specializãri sau meserii pentru care au primit acreditarea, dacã obţin autorizaţia de încredere pentru aceasta forma de învãţãmânt.
ART. 14
Se considera desfiintata specializarea pentru care, din diferite motive, unitatea de învãţãmânt preuniversitar particular nu a mai şcolarizat, începând cu primul an de studiu, o perioada minima egala cu un ciclu de şcolarizare. Reluarea activitãţii la aceasta specializare presupune o noua autorizaţie de încredere.
ART. 15
Desfiinţarea unitãţii de învãţãmânt preuniversitar particular se face în momentul încetãrii totale a activitãţii acesteia din diferite motive sau în cazul în care se constata ca unitatea de învãţãmânt preuniversitar particular desfãşoarã activitãţi ostile statului roman ori în contradictie cu legile şi cu Constituţia României.
ART. 16
Perceperea de taxe de şcolarizare şi/sau eliberarea de acte de studii de cãtre unitãţile de învãţãmânt preuniversitar particular care şcolarizeazã în alte condiţii decât cele prevãzute de legislaţia în vigoare şi de prezentul regulament-cadru atrag rãspunderea civilã sau penalã, dupã caz, a celor vinovaţi.
ART. 17
Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii face publica reţeaua unitãţilor de învãţãmânt preuniversitar care au primit autorizaţia de încredere sau au fost acreditate.
ART. 18
Taxele încasate pentru desfãşurarea procedurilor de evaluare sunt destinate acoperirii cheltuielilor aferente activitãţii Comisiei Naţionale şi comisiilor judeţene. Cuantumul taxelor şi modalitatea de plata a acestora sunt stabilite de <>Ordonanta Guvernului nr. 87/1998 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 196/1999 .

CAP. 6
Dispoziţii finale

ART. 19
În termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului regulament-cadru Comisia Nationala elaboreazã metodologia de evaluare, care se aproba prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii şi se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016