Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT-CADRU din 12 iulie 2010  de organizare si functionare al comisiei constituite in baza prevederilor art. 22 alin. (3) din Contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2010, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 262/2010 , pentru stabilirea necesarului de medici de familie cu liste, atat pentru mediul urban, cat si pentru mediul rural, precum si pentru stabilirea numarului minim de persoane beneficiare ale pachetelor de servicii medicale de pe listele medicilor de familie din mediul rural, pentru care se incheie contractul de furnizare de servicii medicale din asistenta medicala primara    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

REGULAMENT-CADRU din 12 iulie 2010 de organizare si functionare al comisiei constituite in baza prevederilor art. 22 alin. (3) din Contractul-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2010, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 262/2010 , pentru stabilirea necesarului de medici de familie cu liste, atat pentru mediul urban, cat si pentru mediul rural, precum si pentru stabilirea numarului minim de persoane beneficiare ale pachetelor de servicii medicale de pe listele medicilor de familie din mediul rural, pentru care se incheie contractul de furnizare de servicii medicale din asistenta medicala primara

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 533 din 30 iulie 2010
REGULAMENT-CADRU din 12 iulie 2010
de organizare şi funcţionare al comisiei constituite în baza prevederilor <>art. 22 alin. (3) din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010 , pentru stabilirea necesarului de medici de familie cu liste, atât pentru mediul urban, cât şi pentru mediul rural, precum şi pentru stabilirea numãrului minim de persoane beneficiare ale pachetelor de servicii medicale de pe listele medicilor de familie din mediul rural, pentru care se încheie contractul de furnizare de servicii medicale din asistenţa medicalã primarã
EMITENT: MINISTERUL SÃNÃTÃŢII
CASA NAŢIONALÃ DE ASIGURÃRI DE SÃNÃTATE
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 533 din 30 iulie 2010


ART. 1
Prezentul regulament stabileşte modalitatea de organizare şi funcţionare a comisiei constituite în baza prevederilor <>art. 22 alin. (3) din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010 .
ART. 2
(1) Comisia este formatã din 7 membri de drept, dintre care 2 reprezentanţi ai caselor de asigurãri de sãnãtate, 2 reprezentanţi ai direcţiei de sãnãtate publicã, un reprezentant al colegiului teritorial al medicilor pentru specialitatea medicinã de familie, un reprezentant al patronatului judeţean al medicilor de familie, un reprezentant al asociaţiei profesionale judeţene a medicilor de familie. La lucrãrile comisiei poate participa, cu rol consultativ, şi un reprezentant al administraţiei publice locale, dupã caz. Comisia va avea un secretar fãrã drept de vot, numit de cãtre casa de asigurãri de sãnãtate. Pentru fiecare membru desemnat instituţiile/organizaţiile menţionate anterior vor nominaliza şi membrii supleanţi echivalenţi numeric.
(2) În situaţia în care unul dintre membrii de drept nu poate participa la lucrãrile comisiei, acesta va fi înlocuit de cãtre instituţia/organizaţia care l-a desemnat cu unul dintre membrii supleanţi.
(3) Desemnarea şi revocarea reprezentanţilor instituţiilor/organizaţiilor menţionate la alin. (1) se fac de conducãtorii respectivelor instituţii/organizaţii.
(4) Înlocuirea unui reprezentant se face cu respectarea condiţiilor prevãzute la alin. (1), (2) şi (3), împreunã cu notificarea încetãrii nominalizãrii reprezentantului precedent.
ART. 3
(1) Comisia îşi desemneazã un preşedinte dintre membrii acesteia, cu un mandat pe durata a 6 (şase) luni, care nu se poate repeta mai devreme de un an. Desemnarea preşedintelui se face prin votul membrilor comisiei.
(2) Comisia ia hotãrâri cu majoritate de voturi.
ART. 4
(1) Numai membrii de drept ai comisiei au drept de vot. Opiniile şi menţiunile reprezentantului administraţiei publice locale, consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor, au rol consultativ.
(2) Cvorumul necesar pentru a lua hotãrâri valide este de cel puţin 6 din cei 7 membri.
(3) Hotãrârile se adoptã cu votul a jumãtate plus unu din membrii cu drept de vot prezenţi.
ART. 5
În condiţiile în care, la nivel judeţean, nu existã toate structurile prevãzute în componenţa comisiei, numãrul total al membrilor acesteia, precum şi numãrul reprezentând cvorumul necesar se ajusteazã în mod corespunzãtor, pentru a asigura funcţionarea comisiei în conformitate cu prevederile legale.
ART. 6
(1) Dezbaterile din şedinţele comisiei sunt consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor. Procesele-verbale ale şedinţelor vor fi semnate de cãtre toţi membrii comisiei prezenţi la dezbateri şi de cãtre secretarul comisiei.
(2) Hotãrârile comisiei sunt semnate numai de cãtre preşedintele comisiei.
ART. 7
(1) Sediul comisiei, unde aceasta îşi desfãşoarã activitatea, este la casa de asigurãri de sãnãtate.
(2) Comisia are ştampilã proprie, iar documentele primite/emise se consemneazã într-un registru propriu.
ART. 8
Comisia se întruneşte obligatoriu anual în vederea pregãtirii procesului de contractare şi o datã la 6 luni pentru evaluarea situaţiilor de fapt raportate la atribuţiile proprii, precum şi ori de câte ori este nevoie. Membrii comisiei şi reprezentantul administraţiei publice locale, dupã caz, care are rol consultativ, sunt convocaţi în scris de cãtre secretarul comisiei.
ART. 9
Comisia are urmãtoarele atribuţii:
a) stabileşte necesarul de medici de familie cu liste proprii, pe localitãţi, atât pentru mediul urban, cât şi pentru mediul rural, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale din asistenţa medicalã primarã cu casa de asigurãri de sãnãtate;
b) stabileşte numãrul minim de persoane beneficiare ale pachetelor de servicii medicale de pe listele medicilor de familie din mediul rural, pe localitãţi, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale din asistenţa medicalã primarã cu casele de asigurãri de sãnãtate;
c) stabileşte zonele din mediul urban neacoperite din punctul de vedere al numãrului necesar de medici de familie, pentru care se pot încheia contracte cu medicii de familie cu liste sub 1.000 de persoane beneficiare ale pachetelor de servicii medicale;
d) analizeazã situaţiile de scãdere a numãrului minim de persoane beneficiare ale pachetelor de servicii medicale, timp de 6 luni consecutiv, cu mai mult de 20% din numãrul minim de persoane înscrise pe listã stabilit pentru localitatea/zona respectivã, situaţii ce pot conduce la încetarea contractului de servicii medicale în asistenţa medicalã primarã, pentru cabinetele medicale individuale, respectiv la excluderea din contract a medicilor de familie la care se înregistreazã astfel de situaţii, pentru celelalte forme de organizare a cabinetelor medicale;
e) analizeazã situaţiile de încadrare a cabinetelor medicale în funcţie de condiţiile în care îşi desfãşoarã activitatea, în baza criteriilor stabilite prin Ordinul ministrului sãnãtãţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. <>163 /<>93/2008 pentru aprobarea criteriilor de încadrare a cabinetelor medicale din asistenţa medicalã primarã şi din ambulatoriul de specialitate în funcţie de condiţiile în care se desfãşoarã activitatea, în coroborare cu atribuţiile prevãzute la lit. a) şi b);
f) analizeazã situaţiile de încadrare a localitãţilor/zonelor deficitare din punctul de vedere al existenţei medicilor de familie; localitãţile/zonele se încadreazã în localitãţi/zone deficitare în situaţia în care în ultimii 2 ani numãrul medicilor de familie a fost sub cel necesar sau în localitatea/zona respectivã nu a funcţionat un medic de familie în relaţie contractualã cu casa de asigurãri de sãnãtate.
ART. 10
Comisia îşi îndeplineşte atribuţiile prevãzute în baza unor criterii proprii pe care le va face publice prin afişare pe pagina web a casei de asigurãri de sãnãtate în termen de 3 zile lucrãtoare de la data constituirii acesteia.

---------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016