Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
La art. I din Ordinul ministrului transporturilor, infrastructurii şi comunicaţiilor nr. 77/2020 privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 2.133/2005 pentru aprobarea Reglementărilor privind inspecţia tehnică periodică a vehiculelor înmatriculate sau înregistrate în România - RNTR 1, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 41 din 21 ianuarie 2020, se fac următoarele rectificări: - la pct. 13, în cuprinsul anexei nr. 1 la reglementări, lit. A, la nr. crt. 8.1.1 din tabel, în loc de: "
┌───────┬──────────┬──────────┬────────────┬┬─┬──┐
│ │ │ │a) Nivelul ││ │ │
│ │ │ │de zgomot ││ │ │
│ │Sistem de │Evaluare │depăşeşte ││ │ │
│„8.1.1.│reducere a│subiectivă│nivelul ││X│ │
│ │zgomotului│ │maxim permis││ │ │
│ │ │ │de cerinţe^ ││ │ │
│ │ │ │1) ││ │ │
├───────┼──────────┼──────────┼────────────┼┼─┼──┤
│ │ │ │b) Orice ││ │ │
│ │ │ │parte a ││ │ │
│ │ │ │sistemului ││ │ │
│ │ │ │de reducere ││ │ │
│ │ │ │a zgomotului││ │ │
│ │ │ │slăbită, ││ │ │
│ │ │ │lipsă, ││ │ │
│ │ │ │deteriorată,││ │ │
│ │ │ │montată ││ │ │
│ │ │ │incorect sau││ │ │
│ │ │ │modificată ││ │ │
│ │ │ │în mod ││X│X“│
│ │ │ │evident ││ │ │
│ │ │ │astfel încât││ │ │
│ │ │ │ar putea ││ │ │
│ │ │ │afecta în ││ │ │
│ │ │ │mod ││ │ │
│ │ │ │semnificativ││ │ │
│ │ │ │nivelul de ││ │ │
│ │ │ │zgomot ││ │ │
│ │ │ │Risc foarte ││ │ │
│ │ │ │mare de ││ │ │
│ │ │ │cădere ││ │ │
└───────┴──────────┴──────────┴────────────┴┴─┴──┘
" se va citi: "
┌──────┬──────────┬──────────┬────────────┬┬─┬─┐
│ │ │ │a) Nivelul ││ │ │
│ │ │ │de zgomot ││ │ │
│ │ │ │depăşeşte ││ │ │
│ │ │ │nivelul ││X│ │
│ │ │ │maxim permis││ │ │
│ │ │ │de cerinţe^ ││ │ │
│ │ │ │1) ││ │ │
│ │ │ ├────────────┼┼─┼─┤
│ │ │ │b) Orice ││ │ │
│ │ │ │parte a ││ │ │
│ │ │ │sistemului ││ │ │
│ │ │ │de reducere ││ │ │
│ │ │ │a zgomotului││ │ │
│ │ │ │slăbită, ││ │ │
│ │Sistem de │ │lipsă, ││ │ │
│8.1.1.│reducere a│Evaluare │deteriorată,││ │ │
│ │zgomotului│subiectivă│montată ││ │ │
│ │ │ │incorect sau││X│ │
│ │ │ │modificată ││ │ │
│ │ │ │în mod ││ │ │
│ │ │ │evident ││ │ │
│ │ │ │astfel încât││ │ │
│ │ │ │ar putea ││ │ │
│ │ │ │afecta în ││ │ │
│ │ │ │mod ││ │ │
│ │ │ │semnificativ││ │ │
│ │ │ │nivelul de ││ │ │
│ │ │ │zgomot ││ │ │
│ │ │ ├────────────┼┼─┼─┤
│ │ │ │Risc foarte ││ │ │
│ │ │ │mare de ││ │X│
│ │ │ │cădere ││ │ │
└──────┴──────────┴──────────┴────────────┴┴─┴─┘
" – la pct. 14, în cuprinsul anexei nr. 2 la reglementări, lit. A, la nr. crt. 1.2.1 din tabel, la lit. a), în coloanele 4-7, în loc de: "
┌────────────────────────────────┬┬─┬──┐
│„a) Forţă de frânare ││ │ │
│necorespunzătoare pe una sau mai││ │ │
│multe roţi ││X│X“│
│Lipsa forţei de frânare pe una ││ │ │
│sau pe mai multe roţi ││ │ │
└────────────────────────────────┴┴─┴──┘
" se va citi: "
┌─────────────────────────────────┬┬─┬─┐
│a) Forţă de frânare ││ │ │
│necorespunzătoare pe una sau mai ││X│ │
│multe roţi ││ │ │
├─────────────────────────────────┼┼─┼─┤
│Lipsa forţei de frânare pe una ││ │X│
│sau pe mai multe roţi ││ │ │
└─────────────────────────────────┴┴─┴─┘
" – la pct. 14, în cuprinsul anexei nr. 2 la reglementări, lit. A, la nr. crt. 1.2.2 din tabel, la coloanele 4-7, în loc de: "
┌─────────────────────────────────┬┬──┬┐
│„Coeficient de frânare mai mic ││ ││
│decât valorile menţionate în ││ ││
│anexa nr. 11 tabelul 1 lit. B şi ││ ││
│C (încercare pe standul de ││ ││
│frânare cu role) sau deceleraţia ││X“││
│maximă măsurată mai mică decât ││ ││
│valorile menţionate în anexa nr. ││ ││
│11 tabelul 5 lit. B şi C (probe ││ ││
│în parcurs) ││ ││
├─────────────────────────────────┼┼──┼┤
│Coeficient de frânare mai mic ││ ││
│decât valorile menţionate în ││ ││
│anexa nr. 11 tabelul 1 lit. B şi ││ ││
│C (încercare pe standul de ││ ││
│frânare cu role) sau deceleraţia ││ ││
│maximă măsurată mai mică decât ││ ││
│valorile menţionate în anexa nr. ││ ││
│11 tabelul 5 lit. B şi C (probe ││ ││
│în parcurs) ││ ││
└─────────────────────────────────┴┴──┴┘
" se va citi: "
┌─────────────────────────────────┬┬─┬─┐
│Coeficient de frânare mai mic ││ │ │
│decât valorile menţionate în ││ │ │
│anexa nr. 11 tabelul 1 lit. B şi ││ │ │
│C (încercare pe standul de ││ │ │
│frânare cu role) sau deceleraţia ││X│ │
│maximă măsurată mai mică decât ││ │ │
│valorile menţionate în anexa nr. ││ │ │
│11 tabelul 5 lit. B şi C (probe ││ │ │
│în parcurs) ││ │ │
├─────────────────────────────────┼┼─┼─┤
│Coeficient de frânare mai mic ││ │ │
│decât valorile menţionate în ││ │ │
│anexa nr. 11 tabelul 1 lit. B şi ││ │ │
│C (încercare pe standul de ││ │ │
│frânare cu role) sau deceleraţia ││ │X│
│maximă măsurată mai mică decât ││ │ │
│valorile menţionate în anexa nr. ││ │ │
│11 tabelul 5 lit. B şi C (probe ││ │ │
│în parcurs) ││ │ │
└─────────────────────────────────┴┴─┴─┘
" – la pct. 14, în cuprinsul anexei nr. 2 la reglementări, lit. A, la nr. crt. 8.1.1 din tabel, în loc de: "
┌───────┬──────────┬──────────┬────────────┬┬─┬──┐
│ │ │ │a) Nivelul ││ │ │
│ │ │ │de zgomot ││ │ │
│ │Sistem de │Evaluare │depăşeşte ││ │ │
│„8.1.1.│reducere a│subiectivă│nivelul ││X│ │
│ │zgomotului│ │maxim permis││ │ │
│ │ │ │de cerinţe^ ││ │ │
│ │ │ │1) ││ │ │
├───────┼──────────┼──────────┼────────────┼┼─┼──┤
│ │ │ │b) Orice ││ │ │
│ │ │ │parte a ││ │ │
│ │ │ │sistemului ││ │ │
│ │ │ │de reducere ││ │ │
│ │ │ │a zgomotului││ │ │
│ │ │ │slăbită, ││ │ │
│ │ │ │lipsă, ││ │ │
│ │ │ │deteriorată,││ │ │
│ │ │ │montată ││ │ │
│ │ │ │incorect sau││ │ │
│ │ │ │modificată ││ │ │
│ │ │ │în mod ││X│X“│
│ │ │ │evident ││ │ │
│ │ │ │astfel încât││ │ │
│ │ │ │ar putea ││ │ │
│ │ │ │afecta în ││ │ │
│ │ │ │mod ││ │ │
│ │ │ │semnificativ││ │ │
│ │ │ │nivelul de ││ │ │
│ │ │ │zgomot ││ │ │
│ │ │ │Risc foarte ││ │ │
│ │ │ │mare de ││ │ │
│ │ │ │cădere ││ │ │
└───────┴──────────┴──────────┴────────────┴┴─┴──┘
" se va citi: "
┌──────┬──────────┬──────────┬────────────┬┬─┬─┐
│ │ │ │a) Nivelul ││ │ │
│ │ │ │de zgomot ││ │ │
│ │ │ │depăşeşte ││ │ │
│ │ │ │nivelul ││X│ │
│ │ │ │maxim permis││ │ │
│ │ │ │de cerinţe^ ││ │ │
│ │ │ │1) ││ │ │
│ │ │ ├────────────┼┼─┼─┤
│ │ │ │b) Orice ││ │ │
│ │ │ │parte a ││ │ │
│ │ │ │sistemului ││ │ │
│ │ │ │de reducere ││ │ │
│ │ │ │a zgomotului││ │ │
│ │ │ │slăbită, ││ │ │
│ │Sistem de │ │lipsă, ││ │ │
│8.1.1.│reducere a│Evaluare │deteriorată,││ │ │
│ │zgomotului│subiectivă│montată ││ │ │
│ │ │ │incorect sau││X│ │
│ │ │ │modificată ││ │ │
│ │ │ │în mod ││ │ │
│ │ │ │evident ││ │ │
│ │ │ │astfel încât││ │ │
│ │ │ │ar putea ││ │ │
│ │ │ │afecta în ││ │ │
│ │ │ │mod ││ │ │
│ │ │ │semnificativ││ │ │
│ │ │ │nivelul de ││ │ │
│ │ │ │zgomot ││ │ │
│ │ │ ├────────────┼┼─┼─┤
│ │ │ │Risc foarte ││ │ │
│ │ │ │mare de ││ │X│
│ │ │ │cădere ││ │ │
└──────┴──────────┴──────────┴────────────┴┴─┴─┘
" -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.