Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În cuprinsul Hotărârii Guvernului nr. 1.176/2021 privind transmiterea unor bunuri culturale mobile din domeniul privat al statului în domeniul public al statului şi în administrarea Administraţiei Prezidenţiale şi pentru completarea anexei nr. 19 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1084 din 12 noiembrie 2021, se face următoarea rectificare: - la anexa nr. 3, în loc de: "
┌──┬───────┬──────┬──────────────────┬┬──────────┬────┬─────┬──────────┬────────────┬┬──────┐
│ │ │ │Icoană de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │iconostas «Sfântul││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Apostol Pavel»; ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │dimensiune: 57 x ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │40,5 cm ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Atelier: Şcoala ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │greacă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Tehnică: tempera ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │şi foiţă de aur pe││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │lemn; ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Datare istorică: 2││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │/2 sec. XVIII ││Ţara: │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Sfântul Apostol ││România; │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Pavel, având capul││judeţul: │ │ │Hotărârea │ ││ │
│ │ │ │înconjurat cu un ││municipiul│ │ │Guvernului│ ││ │
│ │ │ │nimb auriu, ţine ││Bucureşti;│ │ │nr. 194/ │ ││ │
│„-│8.24.06│Icoană│în mâini ││sectorul │2012│4.400│2009, │în ││mobil │
│ │ │ │Evanghelia ││5; bd. │ │ │Hotărârea │administrare││ │
│ │ │ │întredeschisă. ││Prof. Dr. │ │ │Guvernului│ ││ │
│ │ │ │Poartă un chiton ││Gheorghe │ │ │nr. 18/ │ ││ │
│ │ │ │verde închis şi un││Marinescu │ │ │2012 │ ││ │
│ │ │ │himation cu nuanţe││nr. 2 │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │de brun şi maro. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Fondul pictural ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │este auriu, ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │marginea conturată││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │cu ramă de culoare││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │brună. Restaurată ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │la Muzeul Naţional││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Cotroceni, în ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │perioada ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │2013-2015. Starea ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │de conservare: ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │bună. ││ │ │ │ │ ││ │
├──┼───────┼──────┼──────────────────┼┼──────────┼────┼─────┼──────────┼────────────┼┼──────┤
│ │ │ │Icoană cu dublă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │faţă «Tăierea ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │capului Sfântului ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Ioan Botezătorul/ ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Cinci Sfinţi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Mucenici»; ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │dimensiune: 20,3 x││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │13,8 cm ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Atelier: Şcoala ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │greacă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Tehnică: tempera ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pe pânză ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Datare istorică: ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │sec. XIX ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Schemă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │iconografică de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │tip clasic: ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Înainte-Mergătorul││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Ioan este ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │îngenuncheat în ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │faţa călăilor săi,││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │care de bunăvoie ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │şi-a aplecat ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │grumazul, pentru a││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │împlini pronia şi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │voia lui Dumnezeu.││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Pe faţă, se pot ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │distinge cei doi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │bărbaţi, rânduiţi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │spre a-l decapita ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pe Ioan: unul care││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │îşi pregăteşte ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │sabia, spre a-i ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │tăia capul celui ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │sacrificat, şi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │celălalt aducând ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │tipsia, pe care ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │capul desprins de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │trup va fi arătat ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │lui Irod şi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Irodiadei. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Fragmentul de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pictură ne mai ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │arată în planul ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │secund o ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │arhitectură în ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │formă de turn, ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │care semnifică ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │temniţa, în care a││Ţara: │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │fost ţinut ││România; │ │ │Hotărârea │ ││ │
│ │ │ │Înainte-Mergătorul││judeţul: │ │ │Guvernului│ ││ │
│ │ │ │Ioan, anterior ││municipiul│ │ │nr. 194/ │ ││ │
│ │ │ │momentului în care││Bucureşti;│ │ │2009, │în ││ │
│- │8.24.06│Icoană│acesta a fost ││sectorul │2012│500 │Hotărârea │administrare││mobil“│
│ │ │ │decapitat. ││5; bd. │ │ │Guvernului│ ││ │
│ │ │ │Inscripţia în ││Prof. Dr. │ │ │nr. 18/ │ ││ │
│ │ │ │limba greacă ne ││Gheorghe │ │ │2012 │ ││ │
│ │ │ │arată că zugravul ││Marinescu │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │a fost un elin ││nr. 2 │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │sau, în orice caz,││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │mediul pentru care││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │a fost comandată ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │icoana era ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │elinesc. Pe verso ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │se disting ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │siluetele a cinci ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Sfinţi Mucenici, ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │cu capetele ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │înconjurate de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │nimburi. Deasupra,││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │urme ale unor ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │inscripţii ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │indescifrabile. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Personajul central││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │poartă un hemation││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │roşu peste un ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │chiton verde. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Celelalte ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │personaje nu se ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │disting, lipsind ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │stratul pictural. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Starea de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │conservare: ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │mediocră ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │(degradată). ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Necesită ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │restaurare pe ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │ambele feţe. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Suportul icoanei ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │este constituit ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │dintr-o bucată de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pânză de sac, cu ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │fibre desprinse pe││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │margini, sfâşiată,││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │uşor deformată şi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pătată. Stratul ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pictural se ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │păstrează numai ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │parţial pe ambele ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │feţe şi prezintă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │numeroase fisuri, ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │lacune şi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │exfolieri ale ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │peliculei de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │culoare, rosături ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │şi depuneri de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │murdărie aderentă.││ │ │ │ │ ││ │
└──┴───────┴──────┴──────────────────┴┴──────────┴────┴─────┴──────────┴────────────┴┴──────┘
" se va citi: "
┌─┬───────┬──────┬──────────────────┬┬──────────┬────┬─────┬──────────┬─────────────┬┬─────┐
│ │ │ │Icoană de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │iconostas «Sfântul││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Apostol Pavel»; ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │dimensiune: 57 x ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │40,5 cm ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Atelier: Şcoala ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │greacă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Tehnică: tempera ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │şi foiţă de aur pe││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │lemn; ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Datare istorică: 2││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │/2 sec. XVIII ││Ţara: │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Sfântul Apostol ││România; │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Pavel, având capul││judeţul: │ │ │Hotărârea │ ││ │
│ │ │ │înconjurat cu un ││municipiul│ │ │Guvernului│ ││ │
│ │ │ │nimb auriu, ţine ││Bucureşti;│ │ │nr. 194/ │ ││ │
│-│8.24.06│Icoană│în mâini ││sectorul │2012│4.400│2009, │în ││mobil│
│ │ │ │Evanghelia ││5; bd. │ │ │Hotărârea │administrare ││ │
│ │ │ │întredeschisă. ││Prof. Dr. │ │ │Guvernului│ ││ │
│ │ │ │Poartă un chiton ││Gheorghe │ │ │nr. 18/ │ ││ │
│ │ │ │verde închis şi un││Marinescu │ │ │2012 │ ││ │
│ │ │ │himation cu nuanţe││nr. 2 │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │de brun şi maro. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Fondul pictural ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │este auriu, ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │marginea conturată││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │cu ramă de culoare││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │brună. Restaurată ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │la Muzeul Naţional││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Cotroceni, în ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │perioada ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │2013-2015. Starea ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │de conservare: ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │bună. ││ │ │ │ │ ││ │
├─┼───────┼──────┼──────────────────┼┼──────────┼────┼─────┼──────────┴┬────────────┼┼─────┤
│ │ │ │Icoană de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │iconostas «Sfântul││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Evanghelist ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Marcu»; ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │dimensiune: 57 x ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │40 cm Atelier: ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Şcoala greacă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Tehnică: tempera ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │şi foiţă de aur pe││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │lemn ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Datare istorică: 2││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │/2 sec. XVII ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Sfântul Apostol ││Ţara: │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Marcu, având capul││România; │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │înconjurat cu un ││judeţul: │ │ │Hotărârea │ ││ │
│ │ │ │nimb auriu, ţine ││municipiul│ │ │Guvernului │ ││ │
│ │ │ │în mâini ││Bucureşti;│ │ │nr. 194/ │în ││ │
│-│8.24.06│Icoană│Evanghelia ││sectorul │2012│4.400│2009, │administrare││mobil│
│ │ │ │deschisă, din care││5; bd. │ │ │Hotărârea │ ││ │
│ │ │ │citeşte. Poartă un││Prof. Dr. │ │ │Guvernului │ ││ │
│ │ │ │chiton albastru şi││Gheorghe │ │ │nr. 18/2012│ ││ │
│ │ │ │un himation roşu, ││Marinescu │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │cu ocru pe ││nr. 2 │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │interior. Fondul ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pictural este ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │auriu, marginea ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │conturată cu ramă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │de culoare brună. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Restaurată la ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Muzeul Naţional ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Cotroceni, în ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │perioada ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │2013-2015. Starea ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │de conservare: ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │bună. ││ │ │ │ │ ││ │
├─┼───────┼──────┼──────────────────┼┼──────────┼────┼─────┼───────────┼────────────┼┼─────┤
│ │ │ │Icoană cu dublă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │faţă «Tăierea ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │capului Sfântului ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Ioan Botezătorul/ ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Cinci Sfinţi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Mucenici»; ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │dimensiune: 20,3 x││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │13,8 cm ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Atelier: Şcoala ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │greacă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Tehnică: tempera ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pe pânză ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Datare istorică: ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │sec. XIX ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Schemă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │iconografică de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │tip clasic: ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Înainte-Mergătorul││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Ioan este ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │îngenuncheat în ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │faţa călăilor săi,││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │care de bunăvoie ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │şi-a aplecat ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │grumazul, pentru a││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │împlini pronia şi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │voia lui Dumnezeu.││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Pe faţă, se pot ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │distinge cei doi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │bărbaţi, rânduiţi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │spre a-l decapita ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pe Ioan: unul care││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │îşi pregăteşte ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │sabia, spre a-i ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │tăia capul celui ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │sacrificat, şi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │celălalt aducând ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │tipsia, pe care ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │capul desprins de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │trup va fi arătat ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │lui Irod şi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Irodiadei. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Fragmentul de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pictură ne mai ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │arată în planul ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │secund o ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │arhitectură în ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │formă de turn, ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │care semnifică ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │temniţa, în care a││Ţara: │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │fost ţinut ││România; │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Înainte-Mergătorul││judeţul: │ │ │Hotărârea │ ││ │
│ │ │ │Ioan, anterior ││municipiul│ │ │Guvernului │ ││ │
│ │ │ │momentului în care││Bucureşti;│ │ │nr. 194/ │în ││ │
│-│8.24.06│Icoană│acesta a fost ││sectorul │2012│500 │2009, │administrare││mobil│
│ │ │ │decapitat. ││5; bd. │ │ │Hotărârea │ ││ │
│ │ │ │Inscripţia în ││Prof. Dr. │ │ │Guvernului │ ││ │
│ │ │ │limba greacă ne ││Gheorghe │ │ │nr. 18/2012│ ││ │
│ │ │ │arată că zugravul ││Marinescu │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │a fost un elin ││nr. 2 │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │sau, în orice caz,││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │mediul pentru care││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │a fost comandată ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │icoana era ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │elinesc. Pe verso ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │se disting ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │siluetele a cinci ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Sfinţi Mucenici, ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │cu capetele ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │înconjurate de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │nimburi. Deasupra,││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │urme ale unor ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │inscripţii ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │indescifrabile. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Personajul central││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │poartă un hemation││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │roşu peste un ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │chiton verde. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Celelalte ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │personaje nu se ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │disting, lipsind ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │stratul pictural. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Starea de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │conservare: ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │mediocră ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │(degradată). ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Necesită ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │restaurare pe ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │ambele feţe. ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │Suportul icoanei ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │este constituit ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │dintr-o bucată de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pânză de sac, cu ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │fibre desprinse pe││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │margini, sfâşiată,││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │uşor deformată şi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pătată. Stratul ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │pictural se ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │păstrează numai ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │parţial pe ambele ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │feţe şi prezintă ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │numeroase fisuri, ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │lacune şi ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │exfolieri ale ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │peliculei de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │culoare, rosături ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │şi depuneri de ││ │ │ │ │ ││ │
│ │ │ │murdărie aderentă.││ │ │ │ │ ││ │
└─┴───────┴──────┴──────────────────┴┴──────────┴────┴─────┴───────────┴────────────┴┴─────┘
"
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.