Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
RAPORT nr. 4.082 din 9 septembrie 2011 privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorala Permanenta la Partidul Conservator - Organizatia Judeteana Bacau
EMITENT: AUTORITATEA ELECTORALA PERMANENTA PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 663 din 16 septembrie 2011
În conformitate cu prevederile art. 35 alin. (1) şi ale art. 36 alin. (1), (5) şi (6) din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activitãţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, republicatã, cu completãrile ulterioare, şi cu Planul de control pe anul 2011, aprobat de preşedintele Autoritãţii Electorale Permanente, precum şi cu notificarea misiunii de control, în perioada 4-11 iulie 2011 s-a efectuat controlul finanţãrii Partidului Conservator - Organizaţia Judeţeanã Bacãu pentru anul 2010.
I. Constatãri:
Ca urmare a verificãrilor efectuate asupra documentelor contabile puse la dispoziţia echipei de control s-a constatat cã veniturile Partidului Conservator - Organizaţia Judeţeanã Bacãu au fost obţinute din cotizaţiile membrilor de partid în sumã de 19.033,00 lei.
În urma verificãrii modului de respectare a prevederilor Legii contabilitãţii nr. 82/1991, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 1.969/2007 privind aprobarea reglementãrilor contabile pentru persoane juridice fãrã scop patrimonial, cu modificãrile ulterioare, s-au constatat urmãtoarele:
- contabilitatea patrimoniului a fost organizatã şi condusã cu respectarea normelor prevãzute pentru persoanele juridice fãrã scop patrimonial;
- contabilitatea este ţinutã în partidã dublã şi se utilizeazã registrele contabile prevãzute de lege;
- balanţa de verificare a fost întocmitã conform prevederilor art. 22 din Legea nr. 82/1991, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Partidul Conservator - Organizaţia Judeţeanã Bacãu nu are personalitate juridicã, evidenţa contabilã fiind ţinutã pânã la nivel de balanţã de verificare, întocmirea bilanţului contabil şi a celorlalte situaţii financiare la 31 decembrie 2010 fiind realizate de organizaţia centralã a partidului;
- inventarierea generalã a elementelor de patrimoniu a fost efectuatã în conformitate cu Normele privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.861/2009, fiind întocmit Registrul inventar în format electronic;
- au fost întocmite registrele obligatorii de contabilitate.
II. Recomandãri:
- actualizarea în mod permanent a procedurilor financiar-contabile în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
- întocmirea situaţiilor ce trebuie înaintate Autoritãţii Electorale Permanente conform prevederilor Legii nr. 334/2006, republicatã, cu completãrile ulterioare.
Nu au fost constatate deficienţe ce puteau fi sancţionate contravenţional.
Bucureşti, 9 septembrie 2011.
Nr. 4.082.
----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: