Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
RAPORT nr. 1.737 din 10 mai 2011 privind rezultatul controlului efectuat de Autoritatea Electorala Permanenta la Partidul National Liberal - Organizatia Judeteana Giurgiu
În conformitate cu prevederile art. 35 alin. (1) şi art. 36 alin. (1), (5) şi (6) din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activitãţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, republicatã, cu Planul de control pe anul 2011, aprobat de preşedintele Autoritãţii Electorale Permanente, precum şi cu notificarea misiunii de control, în perioada 21-28 martie 2011 s-a efectuat controlul finanţãrii Partidului Naţional Liberal - Organizaţia Judeţeanã Giurgiu pentru anul 2010. Constatãri: Ca urmare a verificãrilor efectuate asupra documentelor contabile puse la dispoziţia echipei de control s-a constatat cã veniturile Partidului Naţional Liberal - Organizaţia Judeţeanã Giurgiu au fost obţinute din cotizaţiile membrilor de partid în sumã de 25.289,00 lei, donaţii în valoare de 207.828,00 lei şi dobânzi bancare în sumã de 3,72 lei. Ultimul control a fost realizat de cãtre Curtea de Conturi. Nu au existat membrii de partid care au plãtit în anul 2010 cotizaţii a cãror valoare însumatã depãşeşte baremul de 10 salarii minime brute pe ţarã. În urma verificãrii modului de respectare a prevederilor Legii contabilitãţii nr. 82/1991, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 1.969/2007 privind aprobarea Reglementãrilor contabile pentru persoanele juridice fãrã scop patrimonial, cu modificãrile ulterioare, s-au constatat urmãtoarele: - contabilitatea patrimoniului a fost organizatã şi condusã cu respectarea normelor prevãzute pentru persoanele juridice fãrã scop patrimonial; - contabilitatea este ţinutã în partidã dublã şi se utilizeazã registrele contabile prevãzute de lege; - balanţa de verificare a fost întocmitã conform prevederilor art. 22 din Legea nr. 82/1991, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; - inventarierea generalã a elementelor de patrimoniu a fost efectuatã în conformitate cu normele privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de activ şi pasiv aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii. Echipa de control a fãcut urmãtoarele recomandãri: - actualizarea în mod permanent a procedurilor financiar-contabile şi întocmirea registrelor contabile obligatorii în conformitate cu prevederile legale în vigoare. Nu au fost constatate deficienţe ce puteau fi sancţionate contravenţional.
Bucureşti, 10 mai 2011. Nr. 1.737.
------------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email