Caroserie oţel carbon
Lungime vagon 18600 mm
Lãţime vagon 3100 mm
Înãlţime maximã vagon de la:
acoperiş 3600 mm
Gabarit inferior de la acoperiş 130 mm(85mm)/65 mm static (avarie)
Masa 36 tone pe vagon
Compunere REM 2 Vagoane
Compunere set tren unitãţi multiple de 2 sau 3 REM
Viteza maximã exploatare 70 km/h
Tipul de boghiu monomotor
Ampatament boghiu 2200 mm
Prindere boghiu/caroserie cu rulment de sprijin şi rotire
Suspensie primarã arc metal - cauciuc
Suspensie secundarã pneumaticã
Acţionare motoare curent continuu
Servicii auxiliare convertizor rotativ, regulator
tensiune şi frecvenţã
Putere/Tensiune tracţiune 4 x 185 KW/ 750 VCC
Sistem de frâne frâna electricã, electropneumaticã,
pneumaticã, resort
Mecanismul de acţionare a uşilor pneumatic
Numãrul uşilor acces cãlãtori/
Deschidere 4 uşi pe fiecare parte 1400 mm deschidere
Ventilaţie/HVAC ventilaţie naturalã (mişcarea trenului),
aer condiţionat în cabina conducere tren
Acţionare pantograf pneumaticã
┌───────┬───────────────────────────────────────────┐
│Anul │ Numãr de Vagoane aflate în exploatare │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1978 │ 14 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1979 │ 10 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1981 │ 20 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1982 │ 40 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1983 │ 54 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1984 │ 32 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1985 │ 42 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1986 │ 52 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1987 │ 46 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1988 │ 46 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1989 │ 68 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1990 │ 38 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1991 │ 20 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1992 │ 6 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1993 │ 10 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│1994 │ 4 │
├───────┼───────────────────────────────────────────┤
│Total │ 502 (din care 326 vor fi întreţinute) │
└───────┴───────────────────────────────────────────┘
Caroserie otel inoxidabil cu bolţuri
Lungimea trenului peste cuple 112 610 mm
Lungimea vagon remorcã 19389 mm
Lungimea vagon motor 18435 mm
Lãţime vagon 3100 mm
Înãlţime vagon de la acoperiş 3460 mm
Înãlţime podea de la acoperiş 1120 mm
Masa trenului fãrã cãlãtori 173,5 t
Compunere REM 6 Vagoane
Compunere tren 1 REM
Viteza maximã 80km/h
Tipul de boghiu bimotor
Ampatament boghiu 2300 mm
Suspensie primarã metal -cauciuc şi arcuri elicoidale
Suspensie secundarã pneumaticã
Sistem de propulsie invertor (ondulor) IGBT
un invertor (ondulor) la 2 motoare de tracţiune
sistem de control MITRAC
motoare asincrone trifazate
Sisteme de frâne electricã, electropneumaticã şi resort
Sistem de frânare controlat cu microprocesor
Mecanismul uşilor electric
Numãrul uşilor/deschidere 4 uşi pe parte/1400 mm deschidere
Ventilaţie HVAC aer condiţionat în cabina conductorului
ventilaţie forţatã în vagon
┌─────────────────┬─────────────┬────────────────────┬──────────┬──────────────┐
│An contractual/ │ Trimestrul │ Parc ASTRA │ Parc BM2 │ Parc BM21 │
│An calendaristic │ │ │ │ │
├─────────────────┼─────────────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim. I │ 326 │ 108 │ - │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim. II │ 326 │ 108 │ - │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim. III │ 326 │ 108 │ - │
│ Anul I ├─────┬───────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ 07.2004/ │Trim.│Apr │ 296 │ │ │
│ 06.2005 │IV ├───────┼────────────────────┤ │ │
│ │ │Mai │ 296 │ 108 │ - │
│ │ ├───────┼────────────────────┤ │ │
│ │ │iun │ 226 │ │ │
├─────────────────┼─────┴───────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim. I │ 226 │ 108 │ - │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ Anul II │Trim. II │ 226 │ 108 │ - │
│ 07.2005/ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ 06.2007 │Trim. III │ 226 │ 108 │ - │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim. IV │ 226 │ 108 │ - │
├─────────────────┼─────────────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim. I │ 226 │ 108 │ - │
│ ├─────┬───────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim.│Oct │ 226 │ │ - │
│ │II ├───────┼────────────────────┤ │ │
│ │ │Nov │ 226 │ 108 │ │
│ │ ├───────┼────────────────────┤ │ │
│ Anul III │ │Dec │ 214 │ │ 12 │
│ 07.2006/ ├─────┼───────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ 06.2007 │Trim.│Ian │ 202 │ │ 24 │
│ │III ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Feb │ 196 │ 108 │ 30 │
│ │ ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Mar │ 190 │ │ 36 │
│ ├─────┼───────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim.│Apr │ 184 / 178 │ │ 42/48 │
│ │IV ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Mai │ 178 / 172 │ 108 │ 48 / 54 │
│ │ ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Iun │ 166/160 │ │ 60/66 │
├─────────────────┼─────┼───────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim.│Iul │ 118 │ │ 66 │
│ │I ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Aug │ 106 │ 108 │ 78 │
│ │ ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Sept │ 154 │ │ 84 │
│ ├─────┼───────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim.│Oct │ 142 │ │ 96 │
│ │II ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Nov │ 130 │ 108 │ 108 │
│ Anul IV │ ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ 07.2007/ │ │Dec │ 118 │ │ 120 │
│ 06.2008 ├─────┼───────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim.│Ian │ 112 │ │ 126 │
│ │III ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Feb │ 100 │ 108 │ 138 │
│ │ ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Mar │ 94 │ │ 144 │
│ ├─────┼───────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim.│Apr │ 82 │ │ 156 │
│ │IV ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Mai │ 82 │ 108 │ 156 │
│ │ ├───────┼────────────────────┤ ├──────────────┤
│ │ │Iun │ 82 │ │ 156 │
├─────────────────┼─────┴───────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim. I │ 130 │ 108 │ 156 │
│ Anul V ├─────────────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ 07.2008/ │Trim. II │ 150 │ 108 │ 156 │
│ 07.2009 ├─────────────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim. III │ 150 │ 108 │ 156 │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┼──────────────┤
│ │Trim. IV │ 150 │ 108 │ 156 │
└─────────────────┴─────────────┴────────────────────┴──────────┴──────────────┘
- Componenta Fixã: 3.093.987,68 LEI
- Preţ unitar Astra: 29.177,74 LEI
- Preţ unitar Bombardier 2: 17.264,94 LEI
- Preţ unitar Bombardier 21: 13.681,32 LEI
- Componenta Fixã: 2.150.218,41 lei
- Preţ unitar Astra: 29.177,74 lei
- Preţ unitar Bombardier 2: 20.263,54 lei
- Preţ unitar Bombardier 21 (anul 1 de exploatare): 13.681,32 lei
- Preţ unitar Bombardier 21 (anul 2 de exploatare): 16.871,32 lei,
rezultã cã necesarul parţial de suplimentat pentru Anul IV Contractual este
de 46.915.631, 83 lei.