Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA SPECIFICĂ din 10 martie 2023  de distribuire a tichetelor sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi, precum şi a mecanismului de implementare aferent    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURA SPECIFICĂ din 10 martie 2023 de distribuire a tichetelor sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi, precum şi a mecanismului de implementare aferent

EMITENT: Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 233 din 22 martie 2023
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 1.154/38/2023, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 233 din 22 martie 2023.
──────────
    ART. 1
    (1) Prezenta procedură reglementează distribuirea tichetelor sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi, precum şi mecanismul de implementare aferent.
    (2) Lista destinatarilor finali eligibili se comunică de către autorităţile administraţiei publice locale către instituţiile prefectului, în ultima zi lucrătoare a fiecărei luni.
    (3) Instituţiile prefectului comunică Ministerului Afacerilor Interne, prin Direcţia generală pentru relaţiile cu instituţiile prefectului, în formatul stabilit prin anexa nr. 7, listele destinatarilor finali la nivel de judeţ, lunar, la cel mult 3 zile lucrătoare de la data primirii acestora de la autorităţile administraţiilor publice locale.
    (4) Ministerul Afacerilor Interne, prin Direcţia generală pentru relaţiile cu instituţiile prefectului, transmite lunar către beneficiar - Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, centralizat, în varianta agreată de acesta, listele destinatarilor finali întocmite la nivel judeţean, la cel mult 2 zile lucrătoare de la data primirii listelor de la instituţiile prefectului.

    ART. 2
    (1) Actualizările lunare se transmit în liste separate, cu indicarea pe categorii de eligibilitate, indicând judeţul, precum şi unităţile administrativ-teritoriale care fac parte din judeţul respectiv, şi conţin exclusiv noii beneficiari eligibili, identificaţi în cursul lunii curente.
    (2) În fiecare lună, în ultima zi lucrătoare a lunii curente, care devine lună de referinţă, autorităţile administraţiei publice locale transmit către instituţiile prefectului listele actualizate care includ noii destinatari finali, în conformitate cu prevederile art. 3 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 113/2022 privind unele măsuri necesare în vederea implementării Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane, decontarea unor cheltuieli privind sprijinirea refugiaţilor din Ucraina, precum şi acordarea de granturi din fonduri externe nerambursabile pentru investiţii destinate retehnologizării IMM-urilor, cu modificările şi completările ulterioare.
    (3) Instituţiile prefectului verifică dacă una sau mai multe persoane se regăsesc pe listele redactate de mai multe unităţi administrativ-teritoriale în cadrul aceluiaşi judeţ şi elimină dublurile dacă este cazul.
    (4) Instituţiile prefectului centralizează listele destinatarilor finali la nivel de judeţ, transmise de către autorităţile administraţiei publice locale, şi le transmit către Ministerul Afacerilor Interne, Direcţiei generale pentru relaţiile cu instituţiile prefectului, în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data primirii acestora de la autorităţile administraţiei publice locale. Direcţia generală pentru relaţiile cu instituţiile prefectului verifică dacă una sau mai multe persoane raportate se află pe listele mai multor instituţii ale prefectului şi elimină dublurile, dacă este cazul.
    (5) Direcţia generală pentru relaţiile cu instituţiile prefectului transmite lunar către Direcţia generală implementare POAD din cadrul Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene listele destinatarilor finali eligibili întocmite la nivel judeţean, în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la data primirii listelor de la instituţiile prefectului.
    (6) Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene verifică datele înscrise în listele cu destinatarii finali transmise de Ministerul Afacerilor Interne, solicită eventuale clarificări şi le transmite emitentului de tichete sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi în vederea emiterii suporturilor electronice.

    ART. 3
    (1) Până cel târziu la data de 13 a lunii următoare lunii de referinţă, reprezentanţii grupului de lucru prevăzut la lit. C pct. 1 din anexa nr. 1 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 113/2022, cu modificările şi completările ulterioare, realizează la sediile instituţiilor prefectului recepţia cantitativă/ calitativă a suporturilor electronice pentru tichete sociale pentru nou-născuţi şi completează procesul-verbal de recepţie a suporturilor electronice pentru cuplurile mamă-nou-născut, având cuprinsul prevăzut în anexa nr. 1.
    (2) Procesul-verbal prevăzut la alin. (1) este transmis de către reprezentanţii grupului de lucru, în vederea derulării măsurii pentru acordarea unui sprijin material pe bază de tichete sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi, Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene, prin e-mail. Un exemplar original al procesului-verbal de recepţie se transmite Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene în termen de cel mult 5 zile de la finalizarea recepţiei.
    (3) După finalizarea predării plicurilor către autorităţile publice locale, instituţiile prefectului întocmesc situaţia centralizatoare a plicurilor predate autorităţilor administraţiilor publice locale pentru distribuire către titulari, conform anexei nr. 2. Situaţia centralizatoare a plicurilor predate autorităţilor administraţiilor publice locale se transmite, în maximum 3 zile lucrătoare de la finalizarea predării, Direcţiei generale pentru relaţiile cu instituţiile prefectului, în format editabil (.xlsx) şi în format .pdf.
    (4) În cazul în care sunt recepţionate plicuri desigilate, instituţia prefectului întocmeşte un proces-verbal de constatare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3.
    (5) În termen de 5 zile lucrătoare de la primirea plicurilor de la instituţiile prefectului, autorităţile administraţiei publice locale distribuie destinatarilor finali eligibili tichetele sociale pe suport electronic pentru cuplurile mamă-nou-născut şi transmit instituţiei prefectului listele de distribuţie (format scanat .pdf şi format editabil .xlsx). Modelul listei de distribuţie a tichetelor sociale pe suport electronic pentru cuplul mamă-nou-născut către destinatarii finali este prezentat în anexa nr. 4.
    (6) În cazul în care rămân plicuri nedistribuite către beneficiarii finali, autoritatea administraţiei publice locale întocmeşte lista cu beneficiarii care nu au ridicat suportul electronic emis, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5.
    (7) În cazul în care sunt identificaţi beneficiarii eligibili cărora nu le-a fost emis card, deşi au fost raportaţi în conformitate cu art. 1 şi 2, autoritatea administraţiei publice locale întocmeşte lista conform modelului prevăzut în anexa nr. 6.

    ART. 4
    După finalizarea recepţiei suporturilor electronice pentru tichete sociale pentru nou-născuţi, instituţiile prefectului distribuie reprezentanţilor autorităţilor administraţiilor publice locale, până cel târziu la data de 16 a lunii următoare lunii de referinţă, plicurile care conţin suporturile electronice pentru tichete sociale, codul PIN şi lista unităţilor afiliate care acceptă tichete sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi.

    ART. 5
    (1) Autorităţile administraţiei publice locale informează destinatarii finali ai programului de tichete sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi cu privire la rolul şi contribuţia Uniunii Europene şi a instituţiilor implicate în derularea programului.
    (2) La punctele de distribuire a tichetelor sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi autorităţile administraţiei publice locale expun, la loc vizibil, cel puţin un afiş în format A3 (297 mm x 420 mm) sau mai mare, cuprinzând informaţii despre program, Fondul de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane, sprijinul financiar al Uniunii Europene, emblema Uniunii Europene, fără a stigmatiza destinatarii finali.

    ART. 6
    Reprezentanţii autorităţilor administraţiei publice locale finalizează distribuţia suporturilor electronice pentru tichete sociale pentru nou-născuţi către destinatarii finali eligibili, până cel mai târziu la data de 21 a lunii următoare lunii de referinţă.

    ART. 7
    (1) Listele ale căror modele sunt stabilite în anexele nr. 4-6 sunt transmise de către autorităţile administraţiei publice locale instituţiilor prefectului, până cel mai târziu la data de 22 a lunii în curs.
    (2) În termen de 2 zile lucrătoare de la primirea listelor prevăzute la alin. (1), instituţiile prefectului verifică, centralizează şi transmit către Direcţia generală pentru relaţiile cu instituţiile prefectului din cadrul Ministerului Afacerilor Interne listele în format .pdf şi .xlsx.
    (3) În termen de 3 zile lucrătoare de la primirea listelor prevăzute la alin. (1) de la instituţiile prefectului, Direcţia generală pentru relaţiile cu instituţiile prefectului din cadrul Ministerului Afacerilor Interne verifică, centralizează şi transmite către Direcţia generală implementare POAD din cadrul Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene listele în format .pdf şi .xlsx.
    (4) Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene asigură virarea tichetelor sociale pe suport electronic pentru cuplul mamă-nou-născut cuvenite, numai după primirea listelor de distribuţie către destinatarii finali (în format .pdf şi editabil în format .xlsx).

    ART. 8
    (1) Plicurile care conţin suporturile electronice pentru tichete sociale pentru nou-născuţi care nu au putut fi distribuite se păstrează intacte şi vor fi returnate de fiecare unitate administrativ-teritorială către instituţia prefectului.
    (2) Este interzisă deschiderea plicului de către o persoană, alta decât destinatarul final pentru care a fost emis suportul electronic pentru tichete sociale.

    ART. 9
    (1) Plicurile care nu au putut fi distribuite în termen de 60 de zile de la data preluării de către reprezentantul autorităţii administraţiei publice locale se returnează instituţiilor prefectului împreună cu lista persoanelor eligibile cărora nu le-au fost distribuite suporturile electronice.
    (2) Instituţiile prefectului centralizează la nivel de judeţ listele persoanelor eligibile cărora nu le-au fost distribuite suporturile electronice şi, împreună cu plicurile nedistribuite, le returnează Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la expirarea termenului de distribuţie.

    ART. 10
    Ulterior expirării perioadei prevăzute la art. 15 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 113/2022, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv 31 decembrie 2023, autorităţile administraţiei publice locale transmit instituţiilor prefectului toate plicurile nedistribuite şi lista persoanelor eligibile cărora nu le-au fost distribuite tichetele sociale pe suport electronic.

    ART. 11
    În colaborare cu instituţiile prefectului, Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene planifică şi realizează misiuni de control referitoare la eligibilitatea persoanelor care se regăsesc pe liste şi la modul de utilizare a tichetelor sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi.

    ART. 12
    (1) Grupul de lucru constituit la nivelul instituţiei prefectului în vederea derulării măsurii pentru acordarea unui sprijin material pe bază de tichete sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi întocmeşte un raport anual privind implementarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 113/2022, cu modificările şi completările ulterioare, însoţit de sinteza datelor primite de la autorităţile administraţiei publice locale, precum şi de sinteza cu privire la măsurile auxiliare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 8.
    (2) La finalizarea distribuţiei tichetelor sociale pe suport electronic pentru nou-născuţi, grupul de lucru transmite Ministerului Afacerilor Interne - Direcţia generală pentru relaţiile cu instituţiile prefectului sinteza cu privire la măsurile auxiliare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 8, urmând ca pe aceasta din urmă să o comunice Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene până la 31 ianuarie 2024.

    ART. 13
    Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene comunică instituţiilor prefectului calendarul de livrare a suporturilor electronice şi data la care acestea se încarcă, conform contractului de furnizare semnat cu emitenţii de suporturi electronice pentru tichete sociale pentru nou-născuţi.

    ART. 14
    Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezenta procedură.

    ANEXA 1

    la procedură
    Proiect: „Acordarea de trusouri pentru nou-născuţi“
    Cod MySMIS: 156834
    Instituţia Prefectului, Judeţul .....(nume judeţ)....
    PROCES-VERBAL
    de recepţie a suporturilor electronice pentru cuplurile mamă-nou-născut nr. ........., încheiat astăzi ziua/luna/anul
    Ca urmare a primirii expedierii de suporturi electronice (carduri) pentru nou-născuţi, expediate/livrate de .......(numele emitentului)....... la Instituţia Prefectului Judeţul .................., au fost recepţionate/acceptate .............. carduri/plicuri, după cum urmează:

┌────────────┬────────┬────────────┬─────────┬───────────┐
│ │ │ │ │Numărul de │
│ │Numărul │ │ │plicuri │
│ │de │ │ │degradate/ │
│ │carduri │Numărul de │ │deschise/ │
│Specificaţie│(conform│carduri │Diferenţa│incomplete*│
│ │borderou│recepţionate│(număr) │(din │
│ │/ │ │ │totalul de │
│ │comandă)│ │ │plicuri │
│ │ │ │ │livrate/ │
│ │ │ │ │primite) │
├────────────┼────────┼────────────┼─────────┼───────────┤
│Carduri │ │ │ │ │
│recepţionate│ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼─────────┼───────────┤
│Total │ │ │ │ │
└────────────┴────────┴────────────┴─────────┴───────────┘


    * În cazul în care vor fi primite plicuri deschise/cu documente lipsă sau degradate va fi completată anexa.

    Reprezentant grup de lucru:
    Numele şi prenumele:
    Instituţia:
    Funcţia:
    Data:

    ANEXA 2

    la procedură
    Proiect: „Acordarea de trusouri pentru nou-născuţi“
    Cod MySMIS: 156834
    Instituţia Prefectului, Judeţul .....(nume judeţ).......
    SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
    a suporturilor electronice pentru cuplul mamă-nou-născut recepţionate
    şi distribuite către unităţile administrativ-teritoriale (UAT) în luna .....................

┌────────┬────────┬────────────┬─────────┬─────────┐
│ │Numărul │ │ │Numărul │
│ │de │ │ │de │
│Denumire│carduri │Numărul de │Diferenţa│plicuri │
│UAT │(conform│carduri │(număr) │degradate│
│ │borderou│recepţionate│ │/deschise│
│ │/ │ │ │dar │
│ │comandă)│ │ │complete*│
├────────┼────────┼────────────┼─────────┼─────────┤
│Nume UAT│ │ │ │ │
├────────┼────────┼────────────┼─────────┼─────────┤
│Nume UAT│ │ │ │ │
├────────┼────────┼────────────┼─────────┼─────────┤
│Nume UAT│ │ │ │ │
├────────┼────────┼────────────┼─────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
├────────┼────────┼────────────┼─────────┼─────────┤
│Nume UAT│ │ │ │ │
└────────┴────────┴────────────┴─────────┴─────────┘


    * Predate UAT pentru distribuţie către destinatarii finali eligibili.
    Redactat:
    Reprezentant grup de lucru:
    Numele şi prenumele:
    Instituţia:
    Funcţia:
    Data:

    ANEXA 3

    la procedură
    Proiect: „Acordarea de trusouri pentru nou-născuţi“
    Cod MySMIS: 156834
    Instituţia Prefectului, Judeţul ......(nume judeţ)........
    PROCES-VERBAL DE CONSTATARE
    nr. ........., încheiat astăzi ziua/luna/anul Lista plicurilor/suporturilor electronice (carduri)
    pentru cuplul mamă-nou-născut livrate deschise/cu documente lipsă sau degradate
    Ca urmare a verificării expedierii de suporturi electronice (carduri) pentru nou-născuţi, primite în data de ....................... la sediul Instituţiei Prefectului Judeţului .......................... de la emitentul de carduri .......(numele emitentului) ............, ........ plicuri au fost livrate deschise/cu documente lipsă sau degradate:

┌──────────┬────────────┬─────┬──────────┐
│Numele şi │ │CNP │Deficienţa│
│prenumele*│Localitatea*│sau │constatată│
│ │ │NUI**│ │
├──────────┼────────────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │Exemplu: │
│ │ │ │Pachet │
│ │ │ │deschis cu│
│ │ │ │plic PIN │
│ │ │ │lipsă │
├──────────┼────────────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │
└──────────┴────────────┴─────┴──────────┘


     * Dacă numele/adresa/CNP-ul destinatarului final a putut identificat(ă).
    ** NUI - număr unic de identificare desemnat persoanelor fără CNP (şi fără adăpost).
    Reprezentant grup de lucru:
    Numele şi prenumele:
    Instituţia:
    Funcţia:
    Data:

    ANEXA 4

    la procedură
    Proiect: „Acordarea de trusouri pentru nou-născuţi“
    Cod MySMIS: 156834
    Unitatea administrativ-teritorială (UAT) ......(nume localitate).......
    Judeţul ..........................
    LISTA DE DISTRIBUŢIE
    a plicurilor/cardurilor pentru nou-născuţi, înmânate destinatarilor finali în luna .........................

┌─────────┬───────────┬────┬────────────┬─────────┐
│Numele şi│Localitatea│CNP │Data │Semnătura│
│prenumele│de │sau │distribuirii│de │
│ │domiciliu │NUI*│ │primire │
├─────────┼───────────┼────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼────────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │
└─────────┴───────────┴────┴────────────┴─────────┘


    * NUI - număr unic de identificare desemnat persoanelor fără CNP (şi fără adăpost).
    Reprezentant al UAT:
    Numele şi prenumele:
    Funcţia:
    Data:

    ANEXA 5

    la procedură
    Proiect: „Acordarea de trusouri pentru nou-născuţi“
    Cod MySMIS: 156834
    Unitatea administrativ-teritorială (UAT) ...(nume localitate)...
    Judeţul .............
    LISTA
    plicurilor/cardurilor pentru nou-născuţi rămase nedistribuite în luna ...............
    * NUI - număr unic de identificare desemnat persoanelor fără CNP (şi fără adăpost).

┌─────────┬───────────┬────┬──────────────┐
│Numele şi│Localitatea│CNP │Motivul │
│prenumele│de │sau │nedistribuirii│
│ │domiciliu │NUI*│ │
├─────────┼───────────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │De exemplu: │
│ │ │ │devenit │
│ │ │ │neeligibil sau│
│ │ │ │plecat din │
│ │ │ │localitate sau│
│ │ │ │refuză cardul │
├─────────┼───────────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼──────────────┤
│ │ │ │ │
└─────────┴───────────┴────┴──────────────┘


    Reprezentant al UAT:
    Numele şi prenumele:

    ANEXA 6

    la procedură
    Proiect: „Acordarea de trusouri pentru nou-născuţi“
    Cod MySMIS: 156834
    Unitatea administrativ-teritorială (UAT) .....(nume localitate)....
    Judeţul .........
    LISTA DESTINATARILOR FINALI ELIGIBILI
    pentru care nu a fost primit plicul conţinând cardul pentru nou-născuţi în luna ................

┌─────────┬───────────┬────┬─────────────┐
│Numele şi│Localitatea│CNP │Categoria de │
│prenumele│de │sau │eligibilitate│
│ │domiciliu │NUI*│ │
├─────────┼───────────┼────┼─────────────┤
│ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼─────────────┤
│ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼─────────────┤
│ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼─────────────┤
│ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼─────────────┤
│ │ │ │ │
├─────────┼───────────┼────┼─────────────┤
│ │ │ │ │
└─────────┴───────────┴────┴─────────────┘


    * NUI - număr unic de identificare desemnat persoanelor fără CNP (şi fără adăpost).
    Reprezentant al UAT:
    Numele şi prenumele:

    ANEXA 7

    la procedură
    Proiect: „Acordarea de trusouri pentru nou-născuţi“
    Cod MySMIS: 156834
    Unitatea administrativ-teritorială (UAT) ....(nume localitate)...
    Judeţul ............
    LISTA
    destinatarilor finali la nivel de judeţ

┌────┬───────┬────────────┬─────────────┬─────┬───────┬──────────┬──────────┬───────────┬──────┬───┬────┬──────────┐
│ │ │Nume şi │ │ │ │Data │ │ │ │ │ │ │
│ │CNP sau│prenume │ │CNP │Nume şi│naşterii │Număr/Dată│Localitatea│ │ │ │ │
│Nr. │NUI* │titular │Categoria de │sau │prenume│ │certificat│de │Strada│Nr.│Bloc│Apartament│
│crt.│titular│(părinte/ │eligibilitate│NUI │copil ├──┬────┬──┤de naştere│domiciliu │ │ │ │ │
│ │ │reprezentant│ │copil│ │zi│lună│an│ │ │ │ │ │ │
│ │ │legal) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────┼───────┼──┼────┼──┼──────────┼───────────┼──────┼───┼────┼──────────┤
│ │ │ │Va fi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │indicată una │ │ │ │ │ │cel puţin │ │ │ │ │ │
│ │ │ │dintre │ │ │ │ │ │numărul │ │ │ │ │ │
│ │ │ │următoarele │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │categorii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────┼───────┼──┼────┼──┼──────────┼───────────┼──────┼───┼────┼──────────┤
│ │ │ │VMG │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────┼───────┼──┼────┼──┼──────────┼───────────┼──────┼───┼────┼──────────┤
│ │ │ │ASF │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────┼───────┼──┼────┼──┼──────────┼───────────┼──────┼───┼────┼──────────┤
│ │ │ │Dizabilităţi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────┼───────┼──┼────┼──┼──────────┼───────────┼──────┼───┼────┼──────────┤
│ │ │ │Situaţii │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │critice │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────┼───────┼──┼────┼──┼──────────┼───────────┼──────┼───┼────┼──────────┤
│ │ │ │Fără acte de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │identitate/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │drepturi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │civile │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────┼───────┼──┼────┼──┼──────────┼───────────┼──────┼───┼────┼──────────┤
│ │ │ │Mamă minoră │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────┼───────┼──┼────┼──┼──────────┼───────────┼──────┼───┼────┼──────────┤
│ │ │ │Cetăţeni │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │străini/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │apatrizi - │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │Ucraina │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────┴────────────┴─────────────┴─────┴───────┴──┴────┴──┴──────────┴───────────┴──────┴───┴────┴──────────┘


    * NUI - număr unic de identificare desemnat persoanelor fără CNP (şi fără adăpost).
    Reprezentant al UAT:
    Numele şi prenumele:

    ANEXA 8

    la procedură
    Proiect: „Acordarea de trusouri pentru nou-născuţi“
    Cod MySMIS: 156834
    Denumirea organizaţiei partenere: Unitatea administrativ-teritorială (UAT) .......,
    Judeţul ........
    SINTEZA
    privind desfăşurarea măsurilor auxiliare pentru acordarea de trusouri pentru nou-născuţi
    conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 113/2022 privind unele măsuri necesare
    în vederea implementării Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane,
    decontarea unor cheltuieli privind sprijinirea refugiaţilor din Ucraina, precum şi acordarea
    de granturi din fonduri externe nerambursabile pentru investiţii destinate
    retehnologizării IMM-urilor, cu modificările şi completările ulterioare
    Completarea cu „Nu este cazul/N/A/“ trebuie însoţită pe coloana „Observaţii“ de motivul pentru care nu au fost luate niciun fel de măsuri auxiliare.

┌───────────────┬─────────┬───────────┬──────────┬──────────┐
│ │ │ │Persoana │ │
│ │ │Nr. de │care a │ │
│Măsura │Datele de│beneficiari│desfăşurat│ │
│auxiliară │realizare│ai măsurii │măsura │Observaţii│
│ │ │auxiliare │(jurist, │ │
│ │ │ │asistent │ │
│ │ │ │social) │ │
├───────────────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────────┤
│Educaţie cu │ │ │ │ │
│privire la │ │ │ │ │
│asigurarea │ │ │ │ │
│igienei mamei │ │ │ │ │
│şi a │ │ │ │ │
│nou-născutului,│ │ │ │ │
│precum şi a │ │ │ │ │
│locuinţei │ │ │ │ │
│proprii │ │ │ │ │
├───────────────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────────┤
│Facilitatea │ │ │ │ │
│accesului la │ │ │ │ │
│serviciile │ │ │ │ │
│medicale │ │ │ │ │
├───────────────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────────┤
│Orientare către│ │ │ │ │
│servicii │ │ │ │ │
│sociale │ │ │ │ │
│furnizate de │ │ │ │ │
│angajaţii │ │ │ │ │
│serviciilor │ │ │ │ │
│publice de │ │ │ │ │
│asistenţă │ │ │ │ │
│socială din │ │ │ │ │
│primării │ │ │ │ │
├───────────────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────────┤
│Facilitarea │ │ │ │ │
│accesului la │ │ │ │ │
│servicii de │ │ │ │ │
│consiliere │ │ │ │ │
│privind │ │ │ │ │
│alăptarea şi │ │ │ │ │
│educaţia de │ │ │ │ │
│prim ajutor │ │ │ │ │
│pentru │ │ │ │ │
│nou-născuţi │ │ │ │ │
├───────────────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────────┤
│Recomandări │ │ │ │ │
│nutriţionale │ │ │ │ │
│pentru mamă şi │ │ │ │ │
│sfaturi privind│ │ │ │ │
│alăptarea/ │ │ │ │ │
│alimentarea cu │ │ │ │ │
│lapte praf, │ │ │ │ │
│corespunzător │ │ │ │ │
│vârstei │ │ │ │ │
│nou-născutului │ │ │ │ │
└───────────────┴─────────┴───────────┴──────────┴──────────┘


          Reprezentant al UAT:
    ............................................
         (nume, prenume, semnătură):

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016