Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA ŞI CALENDARUL din 3 februarie 2025  privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi preluarea personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă la centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURA ŞI CALENDARUL din 3 februarie 2025 privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi preluarea personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă la centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională

EMITENT: Ministerul Educaţiei şi Cercetării
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 110 din 6 februarie 2025
──────────
    Aprobate prin ORDINUL nr. 3.215 din 3 februarie 2025, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 110 din 6 februarie 2025.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Prezenta procedură este emisă în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) Procedura reglementează modalitatea de transfer al posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi preluarea personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin, începând cu data de 1 septembrie 2025, din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă la centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională.

    ART. 2
    În cuprinsul prezentei proceduri:
    a) unităţile de învăţământ preuniversitar de stat cu personalitate juridică şi centrele şcolare de educaţie incluzivă cu personalitate juridică în care sunt normate posturi de profesor itinerant şi de sprijin vor fi denumite în continuare unităţi de învăţământ;
    b) centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/ Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională vor fi denumite în continuare CJRAE/CMBRAE;
    c) inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti vor fi denumite în continuare ISJ/ISMB;
    d) spaţiile/sălile multifuncţionale/camerele-resursă/sălile de grupă/clasă de la nivelul unui grup de unităţi de învăţământ, în care se desfăşoară activitatea unui profesor itinerant şi de sprijin cu antepreşcolarii/preşcolarii/elevii cu cerinţe educaţionale speciale, constituie un cabinet pentru furnizarea serviciilor de sprijin.


    CAP. II
    Descrierea procedurii
    ART. 3
    (1) La nivelul fiecărei unităţi de învăţământ în care sunt încadraţi profesori itineranţi şi de sprijin, conducerea unităţii de învăţământ verifică studiile acestora finalizate cu diplomă, raportat la prevederile centralizatorului privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în vigoare, denumit în continuare Centralizator, precum şi modalităţile de angajare a acestora. După efectuarea acestor verificări, conducerea unităţii de învăţământ întocmeşte lista profesorilor itineranţi şi de sprijin, cu precizarea specializării/specializărilor conform studiilor finalizate cu diplomă, limbii de predare, a modalităţii de angajare a acestora şi a locaţiei în care îşi desfăşoară aceştia activitatea, după cum urmează:
    a) profesori titulari, angajaţi pe perioadă nedeterminată, cu specializări în concordanţă cu Centralizatorul;
    b) profesori titulari, angajaţi pe perioadă nedeterminată, care nu au specializări în concordanţă cu Centralizatorul;
    c) profesori titulari, angajaţi pe perioadă nedeterminată, care în anul şcolar 2024-2025 au catedra rezervată sau sunt detaşaţi la cerere, detaşaţi în interesul învăţământului ori detaşaţi în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată în alte unităţi de învăţământ sau în cadrul aceleiaşi unităţi de învăţământ pe alte posturi didactice/catedre;
    d) profesori titulari detaşaţi în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată din alte unităţi de învăţământ ori din cadrul aceleiaşi unităţi de învăţământ de pe alte posturi didactice/catedre;
    e) profesori titulari detaşaţi la cerere sau în interesul învăţământului din alte unităţi de învăţământ ori din cadrul aceleiaşi unităţi de învăţământ de pe alte posturi didactice/catedre;
    f) profesori debutanţi repartizaţi pe posturi publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată sau în baza prevederilor art. 253^1) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, angajaţi pe perioadă determinată;
    ^1) Art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, a fost abrogat prin art. I pct. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2019 pentru completarea Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, instituirea unor derogări şi prorogarea unor termene, aprobată cu completări prin Legea nr. 230/2019.

    g) profesori angajaţi pe durata de viabilitate a postului;
    h) profesori calificaţi, cu studii corespunzătoare postului în concordanţă cu Centralizatorul, angajaţi pe perioadă determinată de cel mult un an şcolar;
    i) profesori calificaţi, cu studii corespunzătoare postului în concordanţă cu Centralizatorul, angajaţi în regim de plata cu ora;
    j) profesori fără studii corespunzătoare postului, angajaţi pe perioadă determinată.

    (2) Lista profesorilor itineranţi şi de sprijin întocmită conform alin. (1) se prezintă spre validare consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ.
    (3) Activităţile prevăzute la alin. (1) şi (2) se derulează până la data de 7 februarie 2025.

    ART. 4
    (1) Directorii unităţilor de învăţământ în care sunt încadraţi profesori itineranţi şi de sprijin înaintează către ISJ/ISMB listele cu profesorii itineranţi şi de sprijin şi posturile ocupate de aceştia, însoţite de copii ale următoarelor documente certificate la nivelul unităţilor de învăţământ:
    a) documentele de numire/transfer/repartizare pe post/catedră;
    b) diplomele de studii, foile matricole/anexele la diplomele de studii, certificatele de absolvire a programelor de formare psihopedagogică, certificatele de dobândire a definitivării în învăţământ sau a gradelor didactice;
    c) copii ale actelor doveditoare în situaţia schimbării numelui, dacă este cazul.

    (2) Comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic de predare verifică situaţiile transmise de unităţile de învăţământ, conform alin. (1), şi întocmeşte situaţia finală, centralizată la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti, a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, pe care o prezintă spre aprobare consiliului de administraţie al ISJ/ISMB în data de 10 februarie 2025.

    ART. 5
    (1) În vederea realizării transferului posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi preluării personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi către CJRAE/CMBRAE, începând cu data de 1 septembrie 2025 la nivelul ISJ/ISMB şi CJRAE/CMBRAE se derulează următoarele activităţi:
    a) revizuirea de către ISJ/ISMB a statelor de funcţii ale unităţilor de învăţământ, începând cu data de 1 septembrie 2025, prin diminuarea numărului total de posturi cu numărul corespunzător posturilor de profesor itinerant şi de sprijin;
    b) revizuirea de către ISJ/ISMB a statelor de funcţii ale CJRAE/CMBRAE, începând cu data de 1 septembrie 2025, prin suplimentarea numărului total de posturi cu numărul corespunzător posturilor de profesor itinerant şi de sprijin existente la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti;
    c) stabilirea de către ISJ/ISMB, în colaborare cu conducerea CJRAE/CMBRAE, a cabinetelor pentru furnizarea serviciilor de sprijin şi repartizarea posturilor de profesor itinerant şi de sprijin pe cabinete.

    (2) Posturile de profesor itinerant şi de sprijin ocupate de cadre didactice titulare care nu au specializări în concordanţă cu Centralizatorul sau prin detaşare în interesul învăţământului ori la cerere, cele ocupate de cadre didactice angajate pe perioadă determinată de cel mult un an şcolar, precum şi cele ocupate de cadre didactice angajate în regim de plata cu ora devin vacante începând cu data de 1 septembrie 2025.
    (3) Activităţile prevăzute la alin. (1) şi (2) se derulează în perioada 11-14 februarie 2025.
    (4) Directorii CJRAE/CMBRAE includ în proiectul de încadrare a personalului didactic de predare pentru anul şcolar 2025-2026:
    a) posturile de profesor itinerant şi de sprijin ocupate cu personal didactic de predare: titular cu specializări în concordanţă cu Centralizatorul, angajat pe durata viabilităţii postului, debutant repartizat pe posturi publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată sau în baza prevederilor art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) posturile de profesor itinerant şi de sprijin rezervate;
    c) posturile de profesor itinerant şi de sprijin vacante.

    (5) În proiectul de încadrare a personalului didactic de predare, posturile didactice de predare din cadrul CJRAE/ CMBRAE, precum şi cele aferente cabinetelor de consiliere psihopedagogică, cabinetelor logopedice şi cabinetelor pentru furnizarea serviciilor de sprijin nu se fracţionează.
    (6) Inspectorul şcolar general emite deciziile de repartizare pe posturi la CJRAE/CMBRAE, începând cu data de 1 septembrie 2025, conform modelelor din anexa care face parte integrantă din prezenta procedură, pentru cadrele didactice titulare, angajate pe durata viabilităţii postului şi debutante repartizate pe posturi publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată sau în baza prevederilor art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, încadrate pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin, ca urmare a transferului acestor posturi din unităţile de învăţământ către CJRAE/CMBRAE, cu precizarea unităţii/ unităţilor de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.
    (7) Activităţile prevăzute la alin. (4)-(6) se derulează în perioada 17-21 februarie 2025.
    (8) În baza deciziilor emise de inspectorul şcolar general, începând cu data de 1 septembrie 2025, directorii unităţilor de învăţământ în care sunt încadraţi profesori itineranţi şi de sprijin încetează contractele individuale de muncă ale cadrelor didactice încadrate pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin, conform alin. (6), iar directorii CJRAE/CMBRAE încheie contracte individuale de muncă pentru aceste cadre didactice, întocmesc fişele de post aferente, emit decizii de încadrare, în conformitate cu prevederile art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare, iar, dacă este cazul, emit şi decizii de rezervare a postului didactic pentru cadrele didactice titulare.

    CAP. III
    Dispoziţii tranzitorii şi finale
    ART. 6
    Cadrele didactice încadrate pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin îşi continuă activitatea în unităţile de învăţământ în care sunt angajate până la data de 31 august 2025 sau, după caz, până la finalizarea cursurilor anului şcolar 2024-2025 ori până la revenirea titularului la post.

    ART. 7
    (1) Situaţia cadrelor didactice titulare pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin detaşate în interesul învăţământului pentru restrângere nesoluţionată şi a cadrelor didactice titulare pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin care nu au specializări în concordanţă cu Centralizatorul se soluţionează pe parcursul etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2025-2026.
    (2) Posturile de profesor itinerant şi de sprijin vacante/rezervate şi mobilitatea profesorilor itineranţi şi de sprijin pe parcursul etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2025-2026 se gestionează la nivelul ISJ/ISMB şi CJRAE/CMBRAE, care emite avizele, acordurile, acordurile de principiu şi alte documente necesare pentru profesorii itineranţi şi de sprijin aferente etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare.
    (3) Posturile didactice de predare vacante/rezervate din cadrul CJRAE/CMBRAE, precum şi cele aferente cabinetelor de consiliere psihopedagogică, cabinetelor logopedice şi cabinetelor pentru furnizarea serviciilor de sprijin, care se publică în vederea ocupării etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar, nu se fracţionează.

    ANEXA

    la procedură
    MODELE
    de decizii de repartizare pe posturi în centrele judeţene de resurse
    şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi
    Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE) pentru cadrele didactice încadrate
    pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin, ca urmare a transferului
    acestor posturi din unităţile de învăţământ la CJRAE/CMBRAE
    1. Model de decizie de repartizare pentru cadre didactice titulare ale căror studii finalizate cu diplomă sunt în concordanţă cu prevederile Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.887/2024: DECIZIA
    nr. ………… din ……………
    În temeiul prevederilor art. 120 alin. (1), (1^1), (2), art. 165 alin. (1) lit. g) pct. (iii) şi ale art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
    în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    în conformitate cu prevederile Procedurii şi calendarului privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi preluarea personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă la centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, aprobate prin Ordinul ministrului educaţiei şi cercetării nr. 3.215/2025,
    conform prevederilor Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.887/2024,
    având în vedere Decizia nr. ……………../…………. a inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar ....../Ordinul ministrului ... nr. ……../……………/Dispoziţia de repartizare nr. …………./……………,
    luând în considerare lista finală a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, întocmită de comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic de predare, aprobată în şedinţa Consiliului de administraţie al Inspectoratului Şcolar ... din data de 10.02.2025,
    în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
    inspectorul şcolar general decide:
    ART. 1
    Începând cu data de 1 septembrie 2025, doamna/domnul ……….., cadru didactic titular pe un post de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ……….., nivelul de învăţământ ……………., de la^1) ……………., localitatea …………….., mediul ……......................……, se preia cu statut de cadru didactic titular pe postul de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ………………, nivelul de învăţământ …………….., de la^2) ………………., localitatea ………….., mediul ……………….. .
    ^1) Se precizează unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este titular.
    ^2) Se precizează CJRAE/CMBRAE şi unităţile de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.


    ART. 2
    Directorul centrului judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrului Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE), directorul unităţii de învăţământ, cadrul didactic, nominalizaţi la art. 1, şi inspectorii şcolari pentru managementul resurselor umane din cadrul Inspectoratului Şcolar ... duc la îndeplinire prevederile prezentei decizii.

    ART. 3
    Prezenta decizie se transmite persoanei, directorului CJRAE/CMBRAE şi directorului unităţii de învăţământ menţionaţi la art. 1.


┌──────────┬───────────┬───────────────┐
│ │Inspector │ │
│Inspector │şcolar │Inspectori │
│şcolar │general, │şcolari pentru │
│general │……………………………│managementul │
│adjunct, │Avizat │resurselor │
│……………………….│consilier │umane, │
│ │juridic │…………………………… │
│ │……………………… │ │
└──────────┴───────────┴───────────────┘


    2. Model de decizie de repartizare pentru cadre didactice titulare debutante repartizate pe posturi publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată sau în baza prevederilor art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare: DECIZIA
    nr. ………….. din ……………
    În temeiul prevederilor art. 120 alin. (1), (1^1), (2), art. 165 alin. (1) lit. g) pct. (iii) şi ale art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
    în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    în conformitate cu prevederile Procedurii şi calendarului privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi preluarea personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă la centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, aprobate prin Ordinul ministrului educaţiei şi cercetării nr. 3.215/2025,
    conform prevederilor Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.887/2024,
    având în vedere Decizia nr. …………./………………. a inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar ......,
    luând în considerare lista finală a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, întocmită de comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic de predare, aprobată în şedinţa Consiliului de administraţie al Inspectoratului Şcolar ... din data de 10.02.2025,
    în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
    inspectorul şcolar general decide:
    ART. 1
    Începând cu data de 1 septembrie 2025, doamna/domnul ……………….., cadru didactic debutant, angajat pe perioadă determinată pe un post de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba …………….., nivelul de învăţământ ………., de la^1) ………………, localitatea ……….., mediul ……………, se preia cu statut de cadru didactic debutant angajat pe perioadă determinată pe postul de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba …....….....……, nivelul de învăţământ ……….....….., de la^2) ………………, localitatea …………., mediul …………… .
    ^1) Se precizează unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este încadrat ca debutant.
    ^2) Se precizează CJRAE/CMBRAE şi unităţile de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.


    ART. 2
    În situaţia în care doamna/domnul ………….. promovează examenul pentru definitivarea în învăţământ, consiliul de administraţie al centrului judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrului Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE) hotărăşte modificarea contractului individual de muncă din perioadă determinată în perioadă nedeterminată.

    ART. 3
    Directorul CJRAE/CMBRAE, directorul unităţii de învăţământ, cadrul didactic, nominalizaţi la art. 1, şi inspectorii şcolari pentru managementul resurselor umane din cadrul Inspectoratului Şcolar ......... duc la îndeplinire prevederile prezentei decizii.

    ART. 4
    Prezenta decizie se transmite persoanei, directorului CJRAE/CMBRAE şi directorului unităţii de învăţământ menţionaţi la art. 1.



┌──────────┬───────────┬───────────────┐
│ │Inspector │ │
│Inspector │şcolar │Inspectori │
│şcolar │general, │şcolari pentru │
│general │……………………………│managementul │
│adjunct, │Avizat │resurselor │
│……………………….│consilier │umane, │
│ │juridic │…………………………… │
│ │……………………… │ │
└──────────┴───────────┴───────────────┘

    3. Model de decizie de repartizare pentru cadre didactice angajate pe durata de viabilitate a postului: DECIZIA
    nr. ………. din ………..
    În temeiul prevederilor art. 120 alin. (1), (1^1), (2), art. 165 alin. (1) lit. g) pct. (iii) şi ale art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
    în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    în conformitate cu prevederile Procedurii şi calendarului privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi preluarea personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă la centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, aprobate prin Ordinul ministrului educaţiei şi cercetării nr. 3.215/2025,
    conform prevederilor Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.887/2024,
    având în vedere Decizia nr. ………………../…………. a inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar ...,
    luând în considerare lista finală a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, întocmită de comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic de predare, aprobată în şedinţa Consiliului de administraţie al Inspectoratului Şcolar ... din data de 10.02.2025,
    în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
    inspectorul şcolar general decide:
    ART. 1
    Începând cu data de 1 septembrie 2025, doamna/domnul ………….., cadru didactic angajat pe durata de viabilitate a postului pe un post de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ………….., nivelul de învăţământ ……………, de la^1) ……………., localitatea …………., mediul ………….., se preia cu statut de cadru didactic angajat pe durata de viabilitate a postului de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ……………., nivelul de învăţământ …………, de la^2) ………….., localitatea ……………, mediul …………….. .
    ^1) Se precizează unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este încadrat pe durata viabilităţii postului.
    ^2) Se precizează CJRAE/CMBRAE şi unităţile de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.


    ART. 2
    Directorul centrului judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrului Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE), directorul unităţii de învăţământ, cadrul didactic, nominalizaţi la art. 1, şi inspectorii şcolari pentru managementul resurselor umane din cadrul Inspectoratului Şcolar ... duc la îndeplinire prevederile prezentei decizii.

    ART. 3
    Prezenta decizie se transmite persoanei, directorului CJRAE/CMBRAE şi directorului unităţii de învăţământ menţionaţi la art. 1.


┌──────────┬───────────┬───────────────┐
│ │Inspector │ │
│Inspector │şcolar │Inspectori │
│şcolar │general, │şcolari pentru │
│general │……………………………│managementul │
│adjunct, │Avizat │resurselor │
│……………………….│consilier │umane, │
│ │juridic │…………………………… │
│ │……………………… │ │
└──────────┴───────────┴───────────────┘



    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016