Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 8 martie 2010  de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 8 martie 2010 de implementare a Programului national multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale in randul femeilor manager din sectorul intreprinderilor mici si mijlocii*)

EMITENT: AGENTIA PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTELOR SI PROGRAMELOR PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 181 bis din 22 martie 2010
PROCEDURĂ? din 8 martie 2010
de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii*)
EMITENT: AGENŢIA PENTRU IMPLEMENTAREA PROIECTELOR ŞI PROGRAMELOR PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ŞI MIJLOCII
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 181 bis din 22 martie 2010

-------
*) Aprobatã de <>Decizia nr. 66 din 8 martie 2010 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 181 din 22 martie 2010.

1. Obiectivul Programului
Obiectivul Programului naţional multianual pe perioada 2005 - 2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, îl constituie promovarea unui sistem de informare şi instruire, care sã faciliteze mobilitatea femeilor pe piaţa forţei de muncã şi dezvoltarea aptitudinilor antreprenoriale ale acestora în scopul implicãrii lor în structuri economice private, în contextul problemelor legate de menţinerea echilibrului dintre obligaţiile familiale şi cele profesionale şi al prejudecãţilor existente la nivel local.
Programul urmãreşte:
- stimularea auto-angajãrii şi creşterea numãrului de femei întreprinzãtor în cadrul comunitãţilor de afaceri;
- dezvoltarea capacitãţii şi a spiritului antreprenorial în rândul femeilor;
- îmbunãtãţirea performanţelor economice ale întreprinderilor existente, conduse de femei, prin creşterea gradului de pregãtire a personalului acestora, ca urmare a educaţiei antreprenoriale;
- accesul egal la economia bazatã pe cunoaştere;
- schimburi de experienţã între femei de afaceri şi stabilirea unor legãturi parteneriale;
- creşterea standardului de viaţã şi a veniturilor proprii;
- dezvoltarea abilitãţilor inovative şi consolidarea unui mediu economic competitiv;
- creşterea numãrului de noi locuri de muncã şi a beneficiilor aduse economiei naţionale;
- crearea unei reţele de antreprenoriat feminin în România în colaborare cu asociaţii ale femeilor de afaceri din fiecare;
- stimularea dorinţei de reprezentare în societatea civilã a propriilor interese.
Programul include acţiuni specifice Sãptãmânii europene a IMM-urilor 2010, care va avea loc în cursul lunii mai, cu urmãtoarele douã motto-uri: "Propulsarea campionilor în afaceri" şi "Devin un campion al afacerilor".
Sãptãmâna europeanã a IMM-urilor 2010 este o campanie de promovare a antreprenoriatului în Europa şi de informare a antreprenorilor despre ajutorul de care pot beneficia la nivel european, naţional şi local. Acest eveniment pune la dispoziţia IMM-urilor o gamã largã de informaţii, sfaturi, ajutor şi idei în scopul dezvoltãrii activitãţilor acestora.
Sãptãmâna IMM-urilor încurajeazã şi ajutã IMM-urile sã-şi atingã potenţialul maxim. Evenimentul va inspira întreprinzãtorii potenţiali sã ia iniţiativã şi sã facã ceea ce este necesar pentru a-şi atinge obiectivele.
Sãptãmâna Europeanã a IMM-urilor este coordonatã de Direcţia Generalã Întreprinderi şi Industrie a Comisiei Europene, dar cele mai multe evenimente din cadrul Sãptãmânii IMMurilor sunt organizate de cãtre organizaţiile de întreprinderi, organismele abilitate sã acorde sprijin, autoritãţile locale şi regionale, şi alte entitãţi din ţãrile participante. Sãptãmâna IMMurilor este una din mãsurile luate pentru implementarea legii europene pentru întreprinderi mici (Small Business Act), prima politicã-cadru exhaustivã pentru IMM-uri din UE şi statele sale membre.
Sãptãmâna IMM-urilor urmãreşte sã:
● Informeze: prin difuzarea de informaţii în legãturã cu asistenţa oferitã de UE şi autoritãţile naţionale întreprinderilor mici şi mijlocii;
● Ofere asistenţã: prin cererea unui parteneriat EU-IMM, subliniind pe de o parte faptul cã Europa este mai puternicã dacã existã IMM-uri competitive, iar pe de altã parte faptul cã UE este gata sã le susţinã şi sã le ofere consiliere:
● Informeze: prin difuzarea de informaţii în legãturã cu asistenţa oferitã de UE şi autoritãţile naţionale întreprinderilor mici şi mijlocii;
● Inspire: prin motivarea IMM-urilor existente sã-şi lãrgeascã orizonturile şi sã-şi dezvolte şi extindã activitatea;
● Împãrtãşeascã: prin difuzarea de idei şi împãrtãşirea experienţelor în domeniul antreprenoriatului cu alţi antreprenori;
● Încurajeze: prin încercarea de a convinge tinerii cã antreprenoriatul este o opţiune profesionalã atractivã.

2. Bugetul Programului
2.1. Programul se finanţeazã din bugetul pe anul 2010 al Agenţiei pentru Implementarea Proiectelor şi Programelor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, denumitã în continuare Agenţie.
2.2. Agenţia administreazã, gestioneazã şi deruleazã direct programele de încurajare şi stimulare a înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţate de la bugetul de stat la nivel naţional şi la nivel local, prin intermediul Oficiilor Teritoriale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, denumite în continuare OTIMMC şi asigurã managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care transpune în legislaţia naţionalã Recomandarea CE nr. 361 din data 6 mai 2003, publicatã în Jurnalul Oficial al UE nr. L124 din data de 20 mai 2003.
2.3. Pentru realizarea programului se alocã de la bugetul de stat pe anul 2010 suma de 600.000 lei, defalcatã astfel:
a) Etapa I - 40.000 lei pentru elaborarea şi publicarea de broşuri;
b) Etapa a II a - 60.000 lei pentru organizarea campaniilor de informare din cadrul caravanei "Zilele femeilor întreprinzãtor" în 13 oraşe arondate urmãtoarelor OTIMMC:
1. OTIMMC BACÃU
2. OTIMMC BRAŞOV
3. OTIMMC BUCUREŞTI
4. OTIMMC CLUJ NAPOCA
5. OTIMMC CONSTANŢA
6. OTIMMC CRAIOVA
7. OTIMMC GALAŢI
8. OTIMMC IAŞI
9. OTIMMC PLOIEŞTI
10. OTIMMC TÂRGOVIŞTE
11. OTIMMC TÂRGU MUREŞ
12. OTIMMC TIMIŞOARA
13. OTIMMC SATU MARE
c) Etapa a III a - 420.000 lei pentru organizarea şi desfãşurarea cursurilor de educaţie antreprenorialã pe durata a patru zile în opt locaţii din urmãtoarele OTIMMC:
1. BRAŞOV
2. BUCUREŞTI
3. CLUJ NAPOCA
4. CRAIOVA
5. GALAŢI
6. IAŞI
7. TIMIŞOARA
8. SATU MARE
d) Etapa a IV a - 80.000 lei pentru organizarea "Forumului antreprenoriatului feminin".
2.4. Din bugetul alocat desfãşurãrii activitãţilor specifice programului, se finanţeazã urmãtoarele: editarea de broşuri, editarea de materiale de promovare şi prezentarea/editarea/multiplicarea de materiale de curs, închirierea spaţii, achiziţia de rechizite, transmiterea de invitaţii, onorariile trainerilor, precum şi alte cheltuieli necesare organizãrii campaniilor de informare şi a "Forumului Antreprenoriatului Feminin".
2.5. În cadrul programului, pentru desfãşurarea activitãţilor specifice Agenţia şi OTIMMC, pot încheia contracte generatoare de venit cu alţi parteneri (camere de comerţ, patronate, firme de consultanţã ş.a.).

3. Derularea Programului
Înregistrarea formularelor de participare se face on-line pe site-ul www.aippimm.ro, conform procedurii de înscriere on-line şi înregistrarea în Registrul Unic Electronic, aprobatã de cãtre Preşedintele Agenţiei. Programul se va derula în 4 etape, astfel:
3.1. Etapa I - elaborarea şi publicarea de broşuri:
1. Ghidul tânãrului întreprinzãtor
2. "Small Business Act" - "Gândiţi mai întâi la scarã micã"
3.2. Etapa a II-a - organizarea campaniei de informare "Zilele Femeilor Întreprinzãtor", având ca tematicã asistenţa oferitã IMM-urilor de Uniunea Europeanã, competitivitatea acestora şi dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor;
(1) Agenţia şi OTIMMC demareazã implementarea Programului în termen de 5 zile lucrãtoare de la data publicãrii în Monitorul Oficial a Procedurii de Implementare a Programului.
(2) Perioada şi locaţia de desfãşurare a campaniilor de informare din cadrul caravanei "Zilele femeilor întreprinzãtor", se vor stabili de fiecare OTIMMC în cursul lunii martie 2010 şi va fi anunţatã cu cel puţin 7 zile lucrãtoare înainte, atât pe site-ul Agenţiei, www.aippimm.ro, cât şi în presa localã.
(3) Fiecare seminar se va derula pe parcursul zilei urmãtoare datei limitã de înscriere pentru fiecare locaţie stabilitã.
(4) Înscrierea participantelor la manifestãrile din cadrul campaniei de informare se face completându-se formularul de participare on-line (Anexa nr. 1) pe pagina de web: www.aippimm.ro.
(5) Se considerã cã, prin înscrierea la Program, aplicanta este de acord cu furnizarea în favoarea Agenţiei, a anumitor date cu caracter personal (ex.:CNP, adresã de domiciliu, etc), date care vor fi securizate în cadrul Registrului Unic Electronic al Programului
(6) În cadrul acestei etape se va prezentarea şi promova programului The European network of female entrepreneurship ambassadors: http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sme/promotingentrepreneurship/ women/ambassadors/index_en.htm
3.3. Etapa a III-a - organizarea şi desfãşurarea de cursuri de pregãtire antreprenorialã pe durata a 4 zile în fiecare dintre cele 8 locaţii.
(1) Perioada şi locaţiile de desfãşurare ale cursurilor de pregãtire antreprenorialã, precum şi tematica acestora, se vor publica pe pagina de web a Agenţiei, pe site-urile OTIMMC şi în presa localã.
(2) Înscrierea participantelor se va face prin completarea formularului de înscriere on-line la cursuri (Anexa nr. 2), pe adresa de site www.aippimm.ro, pe parcursul a 5 zile de la data publicãrii pe site a perioadei şi locaţiilor de desfãşurare ale cursurilor de pregãtire antreprenorialã.
(3) Dupã expirarea perioadei de înscriere, Agenţia va publica lista beneficiarilor eligibili pe pagina de web: www.aippimm.ro.
(4) Aplicanţii eligibili vor depune la sediul OTIMMC care organizeazã activitãţile, sau prin e-mail, documentele justificative în termen de 5 zile lucrãtoare de la publicarea listei cu participanţii eligibili, dupã cum urmeazã:
- Persoane fizice:
a) fotocopie a buletinului/cãrţii de identitate a solicitantei;
b) fotocopie a diplomei de bacalaureat sau a ultimei diplome de studii, sau dupã caz, adeverinţa de liceu sau facultate care sã ateste absolvirea.
c) Angajament (Anexa nr. 6).
- Persoane juridice
a) fotocopie a buletinului/cãrţii de identitate a solicitantei;
b) fotocopie a diplomei de bacalaureat şi a ultimei diplome de studii, sau dupã caz, adeverinţa de liceu sau facultate care sã ateste absolvirea;
c) certificat constatator, în original, emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângã tribunalul unde îşi are sediul societatea solicitantã, în care sã se menţioneze urmãtoarele informaţii: datele de identificare, codul unic de înregistrare, asociaţii şi reprezentanţii legali ai societãţii, domeniul de activitate principal şi toate domeniile de activitate secundare, punctele de lucru, filialele, sucursalele, subunitãţile societãţii şi data ultimei menţiuni din registru, precum şi obiectul acesteia (dupã caz, în situaţia în care înscrierea se face ca persoanã juridicã);
d) declaraţia pe propria rãspundere privind încadrarea în categoria IMM sau microîntreprindere pentru anul fiscal 2009, cuprinzând cifra de afaceri anualã netã, valoarea activelor totale şi numãrul mediu anual de salariaţi stabilit între 1 şi 249 de salariaţi, conform prevederilor <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare (Anexa nr. 4, dupã caz, în situaţia în care înscrierea se face ca persoanã juridicã).
e) Angajament (Anexa nr. 6).
(5) Numãrul maxim de cursante pentru fiecare locaţie este de 30.
(6) Solicitãrile vor fi analizate de cãtre Unitãţile de Programare, Selecţie, Evaluare şi Contractare (denumite în continuare UPSEC) din cadrul OTIMMC, conform principiului "primul venit - primul servit", în limita locurilor disponibile, în concordanţã cu data şi ora înregistrãrii on-line precum şi a documentelor justificative şi în baza verificãrii datelor din formular privind conformitatea cu criteriile de eligibilitate ale beneficiarelor.
(7) Aplicanţii eligibili au obligaţia de a confirma la OTIMMC (Anexa nr. 5) prezenţa la seminar şi prezenţa la cursuri. În cazul în care persoanele admise la cursuri nu respectã programul stabilit al cursurilor (absenţã curs), acestea nu vor mai putea accesa Programul pe toatã perioada desfãşurãrii. În cazul neprezentãrii la cursuri, beneficiarele vor formula în scris o scrisoare de renunţare pe care o vor transmite prin fax sau e-mail la OTIMMC/AIPPIMM.
(8) În baza unei evaluãri, vor fi acordate certificate care sã ateste cunoştinţele dobândite la cursurile organizate în cadrul Programului.
3.4. Etapa a IV-a - organizarea "Forumului Antreprenoriatului Feminin", la care sunt invitaţi sã participe promotori ai antreprenoriatului feminin la nivel naţional şi internaţional, femei de afaceri şi femei cu potenţial antreprenorial, absolvente ale cursurilor de educaţie antreprenorialã din cadrul promoţiilor 2005, 2006, 2007, 2008 şi 2009 ale Programului.

4. Beneficiarii Programului
4.1. Beneficiazã de prevederile Programului femeile care au cetãţenie românã şi care îndeplinesc la data depunerii formularelor de înscriere urmãtoarele criterii de eligibilitate:
- au vârsta peste 18 ani;
- au cel puţin studii medii definitivate;
- s-au înscris la activitãţile prevãzute în Program, pe baza formularelor de înscriere corespunzãtoare (Anexele nr. 1 şi 2).
4.2. Pentru participarea la cursuri în fiecare locaţie se alocã prioritar minim 5 locuri femeilor care provin din mediul rural, medii sociale defavorizate şi minoritãţi etnice, numãrul acestor locuri putându-se extinde pânã la completarea locurilor rãmase disponibile, dar nu mai mult decât numãrul maxim stabilit prin procedurã.
4.3. Nu pot aplica la etapa a III-a a acestui program persoanele care desfãşoarã activitãţi de consultanţã de orice tip şi absolventele cursurilor de pregãtire antreprenorialã derulate în cadrul Programului în anii 2005, 2006, 2007, 2008 şi 2009.

5. Constituirea Unitãţilor de Programare, Selecţie, Evaluare şi Contractare
5.1. În vederea implementãrii corespunzãtoare a Programului, în cadrul OTIMMC se va constitui Unitatea de Programare, Selecţie, Evaluare şi Contractare. Structura organizatoricã, numãrul de persoane, atribuţiile şi responsabilitãţile vor fi stabilite prin decizie a ordonatorului terţiar de credite al OTIMMC.
5.2. Evaluarea şi selecţia beneficiarilor se va face de cãtre UPSEC din cadrul OTIMMC pe baza procedurii de evaluare şi selecţie a programului aprobatã de cãtre Preşedintele Agenţiei.

6. Confidenţialitate
6.1. Formularele şi documentele justificative depuse de cãtre solicitanţi în cadrul prezentului program sunt confidenţiale, membrii UPSEC având obligaţia de a nu dezvãlui informaţii menţionate în acestea cãtre terţe persoane, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin.
6.2. Agenţia şi OTIMMC sunt autorizate sã publice, în orice formã şi mediu, inclusiv pe internet, informaţiile referitoare la numele beneficiarului şi activitatea la care participã.
6.3. Documentele, depuse de cãtre beneficiari în vederea participãrii în cadrul prezentului program, vor fi pãstrate la sediul fiecãrui OTIMMC.

7. Monitorizarea şi evaluarea rezultatelor
7.1. Monitorizarea şi controlul beneficiarilor programului, se va face de cãtre Unitatea de Monitorizare, Control şi Raportare (denumitã în continuare UMCR) din cadrul OTIMMC pe baza procedurii de monitorizare şi control a programului aprobatã de Preşedintele Agenţiei.
7.2. Participanţii la activitãţile din cadrul Programului, vor completa şi vor transmite cãtre OTIMMC - UMCR formularul de raportare tehnicã prevãzut în Anexa nr. 3. Transmiterea formularului de raportare tehnicã este obligatorie pentru toţi beneficiarii etapei a III-a din cadrul prezentului program, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2011.
7.3. Pe baza rezultatelor monitorizãrii derulãrii Programului şi a evaluãrii rezultatelor acestuia se va îmbunãtãţi şi diversifica programa cursurilor de specializare.
7.4. Reprezentanţii Agenţiei şi cei ai OTIMMC au dreptul sã verifice veridicitatea şi conformitatea declaraţiilor, documentelor şi activitãţilor fãcute în cadrul Programului.

8. Prevederi referitoare la raportarea şi monitorizarea ajutoarelor
8.1. Prezenta schemã de ajutor de minimis va fi publicatã integral pe site-ul Agenţiei, la adresa: www.aippimm.ro.
8.2. Raportarea şi monitorizarea ajutoarelor acordate în baza prezentei scheme se face în conformitate cu legislaţia comunitarã şi cu prevederile Regulamentului privind procedurile de monitorizare a ajutoarelor de stat, pus în aplicare prin Ordinul Preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 175, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 436 din data de 28.06.2007.
8.3. Furnizorul de ajutor de stat, respectiv Agenţia, pãstreazã evidenţa detaliatã a ajutoarelor acordate în baza prezentei scheme pe o duratã de 10 ani de la data la care ultima alocare specificã a fost acordatã în baza prezentei scheme. Aceastã evidenţã trebuie sã conţinã toate informaţiile necesare pentru a demonstra respectarea condiţiilor impuse de legislaţia comunitarã în domeniul ajutorului de stat.
8.4. Agenţia are obligaţia de a supraveghea permanent ajutoarele acordate, aflate în derulare, şi de a dispune mãsurile care se impun în cazul încãlcãrii condiţiilor impuse prin prezenta schemã sau prin legislaţia naţionalã sau europeanã aplicabilã la momentul respectiv.
8.5. Agenţia are obligaţia de a transmite Consiliului Concurenţei, în formatul şi în termenul prevãzut de Regulamentul privind procedurile de monitorizare a ajutoarelor de stat*1), toate datele şi informaţiile necesare pentru monitorizarea ajutoarelor de stat la nivel naţional.
-------
*1) Regulamentul privind procedurile de monitorizare a ajutoarelor de stat, pus în aplicare prin <>Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 175/2007 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 436 din 28 iunie 2007.

8.6. În cazul în care existã îndoieli serioase cu privire la datele transmise de cãtre Agenţie, Consiliul Concurenţei poate sã solicite date şi informaţii suplimentare şi, dupã caz, sã facã verificãri la faţa locului.
8.7. Agenţia va transmite spre informare Consiliului Concurenţei prezenta schema în termen de 15 zile de la data adoptãrii acesteia, conform <>art. 6 al Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 117/2006 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 137/2007 .
8.8. Pe baza unei cereri scrise, Agenţia va transmite Comisiei Europene, prin intermediul Consiliului Concurenţei, în 20 de zile lucrãtoare sau în termenul fixat în cerere, toate informaţiile pe care Comisia Europeanã le considerã necesare pentru evaluarea respectãrii condiţiilor acestei scheme de ajutor de minimis.
8.9. Finanţarea acordatã în cadrul acestei scheme de finanţare persoanelor juridice, reprezintã o schemã transparentã de ajutor de minimis şi se încadreazã în prevederile Regulamentului (CE) nr. 1.998/2006 privind aplicarea art. 87*2) şi 88*3) din tratat ajutoarelor de minimis, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 379/28.12. 2006.
-------
*2) Actualul art. 107 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene.
*3) Actualul art. 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene.

8.10. Prezenta schemã nu intrã sub incidenta obligaţiei de notificare cãtre Comisia Europeanã, în conformitate cu prevederile Regulamentului CE nr. 1.998/2006 privind aplicarea art. 87 şi 88 din tratat ajutoarelor de minimis.
8.11. Schema se aplicã pe întreg teritoriul României, în toate cele 8 regiuni de dezvoltare.
8.12. Beneficiarul finanţãrii nerambursabile va da o declaraţie pe propria rãspundere privind ajutoarele de minimis de care a beneficiat pe parcursul precedenţilor 2 ani fiscali şi al anului fiscal în curs.
8.13. Informaţiile privind aceastã schemã de minimis, vor fi pãstrate de cãtre OTIMMC pentru o perioadã de 10 ani fiscali de la data la care a fost acordat ultimul ajutor individual în cadrul prezentei scheme.

ANEXA 1
la procedurã

FORMULAR DE ÎNSCRIERE
la Programul naţional multianual pe perioada 2005 - 2012 pentru
dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din
sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii - Caravana "Zilele femeilor
întreprinzãtor"

Locaţia unde doriţi sã participaţi la Caravana "Zilele femeilor întreprinzãtor 2010" .................................................................

DATE PERSONALE*4)
-------
*4) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate numai pentru studii şi statistici în cadrul acestui program.

Numele şi prenumele .............................................................
Cetãţenia ................................................................................
Minoritate etnicã:
[ ] Nu
[ ] Da. Menţionaţi ...............
Mediu social dezavantajat:
[ ] Nu
[ ] Da. Menţionaţi.
Vârsta: .......................
Cod numeric personal: ..........................................
Adresa de domiciliu: str. .................................... nr. ....., bloc. ....., sc. ..., et. ...., ap. ..., localitatea ............................, judeţul ......................, sectorul ....., cod poştal ........, telefon fix ......................., telefon mobil ...................................., fax .............................., E-mail ....................................... ...................................................., website ........................................
Sunteţi cãsãtoritã:
[ ] Nu
[ ] Da
Aveţi copii:
[ ] Nu
[ ] Da
Nivelul educaţiei:
[ ] Studii liceale:
Liceul ..........................................................................., localitatea ..................., judeţul ................, specializarea ........................................, perioada .................. .
[ ] Studii tehnice/postliceale absolvite (unitatea de învãţãmânt, specializarea, perioada):
Unitatea de învãţãmânt ....................................................................., localitatea .................., judeţul ................, specializarea ...................................., perioada ................. .
[ ] Studii universitare absolvite (unitatea de învãţãmânt, specializarea, perioada):
Unitatea de învãţãmânt ......................................................................, localitatea .................., judeţul .............., specializarea ........................................................, perioada ..............................., licenţã în ............................................................... .
[ ] Studii postuniversitare absolvite (unitatea de învãţãmânt, specializarea, perioada):
Unitatea de învãţãmânt ....................................................................., localitatea ............................, judeţul............, specializarea ................................................, perioada ........................ .

Experienţa profesionalã:


┌─────────────────────────┬──────────────────────────┬─────────────────────────┐
│ Firma │ Funcţia │ Perioada │
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
└─────────────────────────┴──────────────────────────┴─────────────────────────┘



Menţionaţi oraşul unde doriţi sã participaţi la campania de informare:
.......................................... .

ÎNTREBÃRI:
1. Ce înţelegeţi prin antreprenoriat feminin?
. ...............................................................................................
2. Aveţi o afacere în prezent?
[ ] Nu
[ ] Da

Denumirea întreprinderii: ......................................................................
Adresa .........................................................................................
CUI/CIF .................................................................
Nr. de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului ..........................................
Ani de existenţã ................................................................................
Numãrul de angajaţi în prezent ..................................................................
Numãrul de angajaţi femei în prezent ............................................................
Care sunt funcţiile ocupate de cãtre acestea în cadrul firmei?
..................................................................................................
Cifra de afaceri în anul fiscal 2009 (lei) ......................................................
Tipul întreprinderii:
[ ] microîntreprindere [ ] partenerã
[ ] întreprindere micã [ ] legatã
[ ] întreprindere mijlocie [ ] autonomã
Obiectul principal de activitate: CAEN denumire .................
Care este poziţia dumneavoastrã în cadrul acestei afaceri?
. ................................................................................................
3. Care sunt dificultãţile pe care le întâmpinaţi în cadrul afacerii?
Detaliaţi ............................
4. Cum aţi aflat despre acest program? .............................................................
5. Ce alte subiecte doriţi sã fie abordate în cadrul seminarului? Detaliaţi.
. .................................................................................................
6. Doriţi sã expuneţi în cadrul seminarului produsele şi/sau serviciile întreprinderii dumneavoastrã?
[ ] Da
[ ] Nu
7. Doriţi sã împãrtãşiţi din experienţa dumneavoastrã antreprenorialã participantelor la seminar?
[ ] Da
[ ] Nu
8. Ce speraţi sã obţineţi în urma participãrii la aceste manifestãri?
. ..............................................................................................................................
9. Cum apreciaţi rolul Agenţiei de promotor al antreprenoriatului feminin?
. ..............................................................................................................................
10. La ce alte seminarii, cursuri, ateliere de lucru, mese rotunde, dezbateri pe tema antreprenoriatului feminin aţi mai participat?


┌───────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Denumire eveniment │ Organizator │ Perioada │
├───────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├───────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├───────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├───────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├───────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
└───────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘



Declar pe proprie rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.
Prin completarea acestui formular sunt de acord sã particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul Programului.

Semnãtura aplicantei
. ................................
Localitatea ........................
Data ..................................

NOTÃ:
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei şi OTIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.

ANEXA 2
la procedurã

FORMULAR DE ÎNSCRIERE
la Programul naţional multianual pe perioada 2005 - 2012 pentru
dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager
din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii curs educaţie
antreprenorialã

Locaţia unde doriţi sã participaţi la cursul de educaţie antreprenorialã 2010 ................................

DATE PERSONALE*5)
-------
*5) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate numai pentru studii şi statistici în cadrul acestui program.


Numele şi prenumele ..........................................................
Cetãţenia .............................................................................
Minoritate etnicã:
[ ] Nu
[ ] Da. Menţionaţi.............
Mediu social dezavantajat:
[ ] Nu
[ ] Da. Menţionaţi.
Vârsta ..........
Cod numeric personal .................................................
Adresa de domiciliu: strada ...................................... nr. ....., bloc ..., scara.........., et. ......., ap. ........, localitatea .................................., judeţul ......................, sectorul ............ cod poştal .....................
Telefon fix ............................., Telefon mobil .............................................
Fax ............................................., e-mail .................................., website ..................
Sunteţi cãsãtoritã:
[ ] Nu
[ ] Da
Aveţi copii:
[ ] Nu
[ ] Da
Nivelul educaţiei:
[ ] Studii liceale:
Liceul .................................................................., localitatea ....................., judeţul .................., specializarea ........................................, perioada ................ .
[ ] Studii tehnice/postliceale absolvite:
Unitatea de învãţãmânt .............................................................., localitatea .............., judeţul ............, specializarea ............................., perioada ................. .
[ ] Studii universitare absolvite:
Unitatea de învãţãmânt ..............................................................., localitatea .............................., judeţul ............, specializarea ..............................................., perioada ............................., licenţã în ................................................................. .
[ ] Studii postuniversitare absolvite:
Unitatea de învãţãmânt ...................................................., localitatea .............., judeţul ................, specializarea................................................, perioada .............
Experienţa profesionalã:


┌─────────────────────────┬──────────────────────────┬─────────────────────────┐
│ Firma │ Funcţia │ Perioada │
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
├─────────────────────────┼──────────────────────────┼─────────────────────────┤
└─────────────────────────┴──────────────────────────┴─────────────────────────┘



Menţionaţi localitatea unde doriţi sã participaţi la cursuri: ..........................

ÎNTREBÃRI:
1. Ce înţelegeţi prin antreprenoriat?
.......................................................................................................................
2. Care sunt, în opinia dumneavoastrã, principalele calitãţi necesare unui întreprinzãtor?
Detaliaţi.
......................................................................................................................
3. Aţi încercat vreodatã sã începeţi o afacere proprie?
[ ] Nu
[ ] Da
În ce domeniu? .............................................................................................
Ce tip de activitate? ......................................................................................
.......................................................................................................................
Ce s-a întâmplat cu aceastã afacere? ............................................................
.......................................................................................................................
.......................................................................................................................
4. Aveţi o afacere în prezent?
[ ] Nu
[ ] Da
Denumirea întreprinderii ..............................................................................
Adresa ..........................................................................................................
CUI/CIF ........................................................................................................
Nr. de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului ................................
Ani de existenţã ......................................................................
Numãrul de angajaţi în prezent ...............................................
Numãrul de angajaţi femei în prezent .....................................
Care sunt funcţiile ocupate de cãtre acestea în cadrul firmei?
.........................................................................................................................
Cifra de afaceri în anul fiscal 2009 (lei) .........................................................
Tipul întreprinderii
[ ] microîntreprindere [ ] partenerã
[ ] întreprindere micã [ ] legatã
[ ] întreprindere mijlocie [ ] autonomã
Obiectul principal de activitate: CAEN denumire .......................................
Care este poziţia dumneavoastrã în cadrul acestei afaceri? ..........................
Care sunt problemele cu care vã confruntaţi în cadrul afacerii? Detaliaţi.
.......................................................................................................................
5. Care este tipul de afacere pe care doriţi sã o începeţi? De ce? Detaliaţi.
.......................................................................................................................
.......................................................................................................................
6. Cum realizaţi echilibrul dintre viaţa profesionalã şi cea de familie? Detaliaţi.
.......................................................................................................................
.......................................................................................................................
7. Cum apreciaţi dorinţa dumneavoastrã de a începe o afacere proprie sau de a dezvolta afacerea deja existentã? (Marcaţi doar un singur rãspuns)
[ ] Slabã [ ] Medie [ ] Foarte puternicã
8. În ce stadiu vã aflaţi în legãturã cu elaborarea unui plan de afaceri pentru ideea pe care doriţi sã o transformaţi într-o afacere?
[ ] Nu am început sã lucrez planul afacerii şi strategia
[ ] Am început documentarea (colectarea de materiale şi informaţii) necesarã elaborãrii planului de afaceri
[ ] Am început sã lucrez la elaborarea planului de afaceri
[ ] Am elaborat un plan de afaceri pentru finanţare
9. Care sunt factorii care determinã succesul unei afaceri?
......................................................................................................................
10. Care este tipul de instruire de care aveţi nevoie pentru a începe şi/sau a dezvolta o afacere?
[ ] Instruire generalã în domeniul afacerilor
[ ] Consultanţã juridicã
[ ] Consultanţã financiar-contabilã
[ ] Consultanţã în marketing
[ ] Consultanţã în management
[ ] Alt gen de sprijin (specificaţi) .....................................
11. Ce alte module consideraţi cã sunt utile în cadrul tematicii cursurilor acestui program?
Argumentaţi.
.......................................................................................................................
12. Cum aţi aflat despre acest program?
[ ] Campanie de informare, seminarii, conferinţe ....................
[ ] Presã ...........
[ ] Radio ...........
[ ] TV ..............
[ ] Internet ........
[ ] Altele (prieteni, la serviciu etc.) ................................
13. Ce v-aţi propus sã obţineţi în urma participãrii la acest curs? (Marcaţi un singur rãspuns.)
[ ] Dezvoltarea şi aprofundarea culturii antreprenoriale
[ ] Însuşirea cunoştinţelor necesare demarãrii şi dezvoltãrii unei afaceri
[ ] Informaţii privind accesarea surselor de finanţare
[ ] Punerea în practicã a ideii de afaceri
[ ] Altele: detaliaţi
14. La ce cursuri sau seminarii de educaţie antreprenorialã aţi mai participat?


┌───────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│ Denumire eveniment │ Organizator │ Perioada │
├───────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├───────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├───────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├───────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
├───────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
└───────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘



15. În ce fel v-au ajutat aceste cursuri? Detaliaţi.
.....................................................................................................................
16. Ce cunoştinţe aveţi despre antreprenoriatul feminin în România?
.......................................................................... ...........................................
.......................................................................... ...........................................
.......................................................................... ...........................................
17. Sunteţi membrã a unei asociaţii a femeilor întreprinzãtor?
[ ] Da (rugãm nominalizaţi) .........................................................................
[ ] Nu
[ ] Sunt interesatã de a deveni membrã a unei organizaţii a femeilor întreprinzãtor
18. Desfãşuraţi activitãţi de consultanţã?
[ ] Da (detaliaţi)
[ ] Nu
19. Aţi absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005- 2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii?

promoţia 2008 [ ] Da promoţia 2009 [ ] Da
[ ] Nu [ ] Nu

20. Aţi beneficiat în ultimii 3 ani: (anul fiscal în curs şi 2 ani anteriori solicitãrii) de ajutor de stat?
[ ] Da, am beneficiat de urmãtoarele ajutoare de stat:


┌────┬──────────┬──────────┬────────────┬──────────────┬──────────────────────┐
│ │ Anul │ Forma │ │Programul prin│ │
│Nr. │acordãrii │ajutorului│ Instituţia │ care aţi │ Cuantumul ajutorului │
│crt.│ajutorului│ stat │finanţatoare│beneficiat de │de stat acordat în Lei│
│ │ stat │ │ │ finanţare │ │
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────────┼──────────────────────┤
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────────┼──────────────────────┤
└────┴──────────┴──────────┴────────────┴──────────────┴──────────────────────┘



[ ] Nu am beneficiat de ajutor de stat
Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.
Prin completarea acestui formular sunt de acord sã particip la realizarea unor sondaje şi statistici în cadrul Programului.
Mã oblig, sã furnizez informaţii despre rezultatele obţinute în urma absolvirii acestui curs, prin completarea formularului de raportare tehnicã anual.

Semnãtura aplicantei
..................................
Localitatea ...................
Data .............................

NOTÃ:
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei şi ai OTIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.

ANEXA 3
la procedurã

FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICÃ*6)
pentru Programul naţional multianual pe perioada 2005 - 2012
pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor
manager din sectorul întreprinderilor mici şi mijlocii -
-------
*6) Transmiterea formularului este obligatorie pentru beneficiarii etapei a III-a în cadrul prezentului program, pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2011.

(Se completeazã toate rubricile.)
Acest formular trebuie completat prin tehnoredactare în limba românã.
Perioada pentru raportare: anul ...............
Date personale*7)
-------
*7) Datele personale furnizate au caracter confidenţial şi pot fi prelucrate în cadrul unor studii şi statistici în prezentul program.

Subsemnata, ..............................................................., identificatã cu CI/BI seria ................. nr. ........, CNP ..........................., domiciliatã în ..........................., strada ................................. nr............, localitatea ................................., judeţul ......................, cod poştal .............., telefon ..................., mobil ..........................., e-mail ........................ .
Declar pe propria rãspundere urmãtoarele:
[ ] sunt absolventã a Cursului de pregãtire antreprenorialã promoţia 2010
[ ] DA, am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de cãtre OTIMMC de tipul*8):
-------
*8) Conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

[ ] microîntreprindere
[ ] întreprindere micã
[ ] întreprindere mijlocie

Data înregistrãrii IMM: ................................................
Denumire ......................................................................
Adresa sediului social ...................................................
Numãrul de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului (dupã caz) ......................
Codul unic de înregistrare (dupã caz) ....................................
Obiectul principal de activitate: .............................................
Codul CAEN: .........................................................................
Tipul IMM*8): [ ] IMM autonomã
-------
*8) Conform <>Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

[ ] IMM partenerã (detalii)
[ ] IMM legatã (detalii)

Numãrul mediu anual de salariaţi: ............................
Numãrul de angajaţi femei în prezent .........................
Care sunt funcţiile ocupate de cãtre acestea în cadrul firmei? ............
Cifra de afaceri anualã netã (lei) ...........................
Active totale (lei) ..........................................
[ ] NU am o afacere proprie la data absolvirii cursurilor organizate de cãtre OTIMMC
[ ] DA, am calitatea de administrator al SC: .............................
[ ] NU am calitatea de administrator al unei IMM
[ ] AM calitatea de persoanã fizicã autorizatã/asociaţie familialã
Autorizaţie nr. ................... din data: ...........................
[ ] NU am calitatea de persoanã fizicã autorizatã/asociaţie familialã
[ ] DA, sunt membrã a unei societãţi cooperative (detalii)
[ ] Nu sunt membrã a unei societãţi cooperative
[ ] DA, desfãşor activitãţi de consultanţã de tipul ......................
[ ] NU desfãşor activitãţi de consultanţã
[ ] DA, am absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005 -2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2010
[ ] NU am absolvit cursul de pregãtire antreprenorialã derulat în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2005-2012 pentru dezvoltarea culturii antreprenoriale în rândul femeilor manager din sectorul IMM, promoţia 2010
Aţi reuşit sã înfiinţaţi o firmã în urma absolvirii acestui curs?
[ ] Nu
[ ] Da [ ] microîntreprindere
[ ] întreprindere micã
[ ] întreprindere mijlocie

Data înregistrãrii IMM: ........................................................
Denumire ..............................................................................
Adresa sediului social ..........................................................
Numãrul de înmatriculare în registrul comerţului (dupã caz) ......................
Codul unic de înregistrare (dupã caz) ..............................................
Obiectul principal de activitate: .......................................................
Codul CAEN:
Tipul IMM [ ] IMM autonomã
[ ] IMM partenerã (detalii)
[ ] IMM legatã (detalii)

Numãrul mediu anual de salariaţi: ........................................
Cifra de afaceri anualã netã (lei) ...........................................
Active totale (lei) ..................................................................
S-a îmbunãtãţit activitatea firmei ca urmare a participãrii dumneavoastrã la curs? Cum?
În ce fel v-a ajutat absolvirea acestui curs?
Aţi diseminat şi aplicat cunoştinţele acumulate la curs în activitatea firmei?
Care sunt propunerile dumneavoastrã pentru procedura acestui program în anii urmãtori?
Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, cã toate informaţiile furnizate sunt corecte şi reale.

Funcţia (dupã caz) în cadrul societãţii
Semnãtura absolventei cursului
................................
Data semnãrii
................................

NOTÃ:
Solicitantul nu este obligat sã suporte nicio taxã din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajutã în completarea acestei cereri. Reprezentanţii Agenţiei şi OTIMMC pot discuta cu solicitanţii toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sã completeze cererea în locul acestora.

ANEXA 4
la procedurã

Formularul A

DECLARAŢIE
privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor
mici şi mijlocii

I. Datele de identificare a întreprinderii:
Denumirea întreprinderii: .............................................................................
Adresa sediului social: ................................................................................
Cod unic de înregistrare: .............................................................................
Numele şi funcţia:......................................................................................
(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)

II. Tipul întreprinderii
Indicaţi, dupã caz, tipul întreprinderii:
[ ] Întreprindere autonomã - în acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situaţia economico-financiarã a întreprinderii solicitante. Se va completa doar declaraţia, fãrã formularul B.
[ ] Întreprindere partenerã - se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
[ ] Întreprindere legatã - se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie

III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*1)
-------
*1) Datele sunt calculate în conformitate cu <>art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2006 .




┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Exerciţiul financiar de referinţã*2) │
├──────────────────────┬────────────────────────────┬──────────────────────────┤
│Numãrul mediu anual de│Cifra de afaceri anualã netã│Active totale (mii lei/mii│
│ salariaţi │ (mii lei/mii euro) │ euro) │
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
└──────────────────────┴────────────────────────────┴──────────────────────────┘



-------
*2) Datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar, raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. În cazul întreprinderilor nou-înfiinţate, datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale se determinã şi se declarã pe propria rãspundere.

Important: Precizaţi dacã, faţã de exerciţiul financiar anterior, datele financiare au înregistrat modificãri care determinã încadrarea întreprinderii într-o altã categorie (respectiv microîntreprindere, întreprindere micã, mijlocie sau mare).
[ ] NU
[ ] DA (în acest caz se va completa şi se va ataşa o declaraţie referitoare la exerciţiul financiar anterior)

Semnãtura
.......................................................................
(numele şi funcţia semnatarului autorizat sã reprezinte întreprinderea)

Declar pe propria rãspundere cã datele din aceastã declaraţie şi din anexe sunt conforme cu realitatea.

Data întocmirii .................................
Semnãtura .......................................

Formularul B

CALCULUL
pentru întreprinderile partenere sau legate

Secţiunile care trebuie incluse, dupã caz:
- secţiunea A, dacã întreprinderea solicitantã are cel puţin o întreprindere partenerã (precum şi orice fişe adiţionale);
- secţiunea B, dacã întreprinderea solicitantã este legatã cu cel puţin o întreprindere (precum şi orice fişe adiţionale).
Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate:




┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├───────────────────────────────────┬──────────────────┬───────────────────────┬─────────────────┤
│ │ Numãrul mediu │Cifra de afaceri anualã│Total active (mii│
│ │anual de salariaţi│netã (mii lei/mii euro)│ lei/mii euro) │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────────────┤
𗈕. Datele întreprinderii*3) │ │ │ │
│solicitante sau din situaţiile │ │ │ │
│financiare anuale consolidate │ │ │ │
│[Se vor introduce datele din │ │ │ │
│tabelul B1 din secţiunea B*4).] │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────────────┤
𗈖. Datele cumulate*3) în mod │ │ │ │
│proporţional ale tuturor │ │ │ │
│întreprinderilor partenere, dacã │ │ │ │
│este cazul (Se vor introduce │ │ │ │
│datele din secţiunea A.) │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────────────┤
𗈗. Datele cumulate ale tuturor │ │ │ │
│întreprinderilor legate*3) (dacã │ │ │ │
│existã) - dacã nu au fost deja │ │ │ │
│incluse prin consolidare la pct. 1 │ │ │ │
│din acest tabel │ │ │ │
│(Se vor introduce datele din │ │ │ │

│tabelul B2 din secţiunea B.) │ │ │ │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼───────────────────────┼─────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │
└───────────────────────────────────┴──────────────────┴───────────────────────┴─────────────────┘



-------
*3) Datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar, raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau de asociaţi. În cazul întreprinderilor nou înfiinţate, datele cu privire la numãrul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi activele totale se determinã şi se declarã pe propria rãspundere.
*4) Datele întreprinderii, inclusiv numãrul mediu anual de salariaţi, sunt determinate pe baza situaţiilor financiare anuale şi a datelor întreprinderii sau, atunci când este cazul, pe baza situaţiilor financiare anuale consolidate ale întreprinderii ori a situaţiilor financiare anuale consolidate în care întreprinderea este inclusã.

Datele incluse în secţiunea "Total" din tabel trebuie introduse în tabelul "Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii" din formularul A.

SECŢIUNEA A
Întreprinderi partenere

Pentru fiecare întreprindere pentru care a fost completatã "fişa de parteneriat" (câte o fişã pentru fiecare întreprindere partenerã a întreprinderii solicitante şi pentru orice întreprindere partenerã a oricãrei întreprinderi legate, ale cãrei date nu au fost încã incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale acelei întreprinderi legate), datele din aceastã fişã de parteneriat trebuie sã fie introduse în tabelul de mai jos.
1. Date de identificare şi date financiare preliminare:

Tabelul A1




┌────────────────────────────────────────────────────┬─────────┬────────────┬────────────┐
│ Întreprinderea partenerã - Date de identificare │ │ │ │
├──────────────┬─────────┬────────────┬──────────────┤ │ Cifra de │ │
│ │ │ │ Numele şi │ Numãrul │ afaceri │ Active │
│ │ │ │ prenumele │ mediu │anualã netã │ totale │
│ Numele sau │ Adresa │Cod unic de │preşedintelui │anual de │(mii lei/mii│(mii lei/mii│
│ denumirea │sediului │înregistrare│consiliului de│salariaţi│ euro) │ euro) │
│întreprinderii│ social │ │administraţie,│ │ │ │
│ │ │ │ director │ │ │ │
│ │ │ │ general sau │ │ │ │
│ │ │ │ echivalent │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
𗈖. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
𗈗. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
𗈘. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
𗈙. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
𗈚. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
𗈛. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
𗈜. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┴─────────┴────────────┴──────────────┼─────────┼────────────┼────────────┤
│ Total │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────┴─────────┴────────────┴────────────┘



NOTĂ?:
Aceste date sunt rezultatul unui calcul proporţional efectuat pe baza "fişei de parteneriat", pentru fiecare întreprindere cu care întreprinderea solicitantã este direct sau indirect partenerã.
Datele introduse în secţiunea "Total" vor fi introduse la pct. 2 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (referitor la întreprinderile partenere).
Aceste date rezultã din situaţiile financiare anuale consolidate şi din alte date ale întreprinderii partenere, dacã existã, la care se adaugã în proporţie de 100% datele întreprinderilor care sunt legate cu aceastã întreprindere partenerã, în cazul în care acestea nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale întreprinderii partenere. Dacã este necesar, adãugaţi "fişa privind legãtura dintre întreprinderi" pentru întreprinderile care nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.

FIŞA DE PARTENERIAT

1. Datele de identificare a întreprinderii:
Denumirea întreprinderii .................................................
Adresa sediului social ...................................................
Codul unic de înregistrare ...............................................
Numele, prenumele şi funcţia
............................................................................
(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)
2. Date referitoare la întreprinderea legatã:




┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├───────────────────────┬───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numãrul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ de salariaţi*5) │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ │(mii lei/mii euro)│ │
├───────────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└───────────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘



-------
*5) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.

NOTÃ:
Aceste date rezultã din conturile sau alte date ale întreprinderii partenere, consolidate, dacã existã. La acestea se adaugã într-un procent de 100% datele întreprinderilor care sunt legate de aceastã întreprindere partenerã, dacã datele din conturile consolidate ale întreprinderilor legate au fost deja incluse prin consolidare în conturile întreprinderii partenere. Dacã este necesar, se va adãuga "fişa întreprinderii legate" pentru întreprinderile care nu au fost încã incluse prin consolidare.

3. Calculul proporţional
a) Indicaţi exact proporţia deţinutã*6) de întreprinderea solicitantã (sau de întreprinderea legatã prin intermediul cãreia se stabileşte legãtura de parteneriat) în întreprinderea partenerã la care se referã aceastã fişã:
..........................................................................................
-------
*6) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot deţinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulatã proporţia deţinutã de fiecare întreprindere legatã în aceeaşi întreprindere partenerã.

Indicaţi, de asemenea, proporţia deţinutã de întreprinderea partenerã la care se referã aceastã fişã din capitalul social al întreprinderii solicitante (sau în întreprinderea legatã)
..........................................................................
b) Introduceţi în tabelul de mai jos rezultatul calculului proporţional obţinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face referire la lit. a) la datele introduse în tabelul de la pct. 1.

Tabelul de parteneriat - A2


┌─────────────────────┬──────────────────┬────────────────┬───────────────────┐
│ │ Numãrul mediu │Cifra de afaceri│ Active totale*7) │
│ Procent │anual de salariaţi│anualã netã (mii│(mii lei/mii euro) │
│ │ │ lei/mii euro) │ │
├─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┼───────────────────┤
│Valoare rezultatã în │ │ │ │
│urma aplicãrii celui │ │ │ │
│mai mare procent la │ │ │ │
│datele introduse în │ │ │ │
│tabelul de la pct. 1.│ │ │ │
└─────────────────────┴──────────────────┴────────────────┴───────────────────┘



-------
*7) Active totale reprezintã active imobilizate + active circulante + cheltuieli în avans.



Aceste date se vor introduce în tabelul A1.

SECŢIUNEA B
Întreprinderi legate

1. Determinarea situaţiei aplicabile întreprinderii care solicitã încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii:
[ ] Cazul 1: Întreprinderea solicitantã ţine situaţii financiare anuale consolidate sau este inclusã în situaţiile financiare anuale consolidate ale unei alte întreprinderi (tabelul B1).
[ ] Cazul 2: Întreprinderea solicitantã sau una ori mai multe întreprinderi legate nu întocmeşte/nu întocmesc ori nu este/nu sunt inclusã/incluse în situaţiile financiare anuale consolidate (tabelul B2).
NOTÃ:
Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantã derivã din situaţiile financiare anuale şi din alte date ale acestora, consolidate dacã este cazul. La acestea se adaugã în mod proporţional datele oricãrei eventuale întreprinderi partenere a acelei întreprinderi legate, situatã imediat în aval sau în amonte, dacã nu a fost deja inclusã prin consolidare*8).
-------
*8) Definiţia întreprinderii legate din <>Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

2. Metode de calcul pentru fiecare caz:
Cazul 1: Situaţiile financiare anuale consolidate reprezintã baza de calcul. Se va completa tabelul B1 de mai jos.

Tabelul B1


┌─────────────┬─────────────────────┬───────────────────────┬──────────────────┐
│ │ Numãrul mediu │Cifra de afaceri anualã│ Active totale │
│ │anual de salariaţi*5)│netã (mii lei/mii euro)│(mii lei/mii euro)│
├─────────────┼─────────────────────┼───────────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└─────────────┴─────────────────────┴───────────────────────┴──────────────────┘



-------
*5) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.

Datele introduse în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate".





┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare │
├─────────────────────┬───────────────┬────────────┬─────────────────────────────────┤
│Întreprinderea legatã│Adresa sediului│Cod unic de │Numele şi prenumele preşedintelui│
│ (denumire/date de │ social │înregistrare│ consiliului de administraţie, │
│ identificare) │ │ │ director general sau echivalent │
├─────────────────────┼───────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
│A. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼────────────┼─────────────────────────────────┤
│B. │ │ │ │
└─────────────────────┴───────────────┴────────────┴─────────────────────────────────┘



NOTĂ?:
Întreprinderile partenere ale unei întreprinderi legate, care nu au fost încã incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, sunt considerate partenere directe ale întreprinderii solicitante. Datele aferente acestora şi o "fişã de parteneriat" trebuie adãugate la secţiunea A.
Cazul 2: Pentru fiecare întreprindere legatã (inclusiv prin intermediul altor întreprinderi legate), se va completa o "fişã privind legãtura dintre întreprinderi" şi se vor adãuga datele din situaţiile financiare anuale ale tuturor întreprinderilor legate, prin completarea tabelului B2 de mai jos.

Tabelul B2




┌──────────────────────┬───────────────────┬───────────────────────┬──────────────────┐
│ │Numãrul mediu anual│Cifra de afaceri anualã│ Active totale │
│Întreprinderea numãrul│ de salariaţi │ netã │(mii lei/mii euro)│
│ │ │ (mii lei/mii euro) │ │
├──────────────────────┼───────────────────┼───────────────────────┼──────────────────┤
𗈕. *) │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────────────┼───────────────────────┼──────────────────┤
𗈖. *) │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────────────┼───────────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└──────────────────────┴───────────────────┴───────────────────────┴──────────────────┘



-------
*) Ataşaţi câte o "fişã privind legãtura dintre întreprinderi" pentru fiecare întreprindere.

NOTÃ:
Datele rezultate în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 3 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (privind întreprinderile legate).

FIŞÃ
privind legãtura dintre întreprinderi nr. ... din tabelul B2,
secţiunea B (numai pentru întreprinderile legate care nu sunt
incluse în situaţiile financiare anuale consolidate)

1. Datele de identificare a întreprinderii:
Denumirea întreprinderii .................................................
Adresa sediului social ...................................................
Codul unic de înregistrare ...............................................
Numele, prenumele şi funcţia .............................................
(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)
2. Date referitoare la întreprindere:




┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├─────────────────────┬───────────────────┬───────────────────────┬──────────────────┤
│ │Numãrul mediu anual│Cifra de afaceri anualã│ Active totale │
│ │ de salariaţi*9) │netã (mii lei/mii euro)│(mii lei/mii euro)│
├─────────────────────┼───────────────────┼───────────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │
└─────────────────────┴───────────────────┴───────────────────────┴──────────────────┘


-------
*9) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu existã date privind numãrul mediu anual de salariaţi, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.

Datele trebuie introduse în tabelul B2 din secţiunea B.

NOTÃ:
Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantã sunt extrase din situaţiile financiare anuale şi din alte date aferente acestora, consolidate dacã este cazul. La acestea se adaugã în mod proporţional datele oricãrei eventuale întreprinderi partenere a întreprinderii legate, situatã imediat în aval sau în amonte de aceasta, dacã nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.
Acest tip de întreprinderi partenere sunt considerate ca fiind întreprinderi direct partenere cu întreprinderea solicitantã. Datele aferente acestora şi "fişa de parteneriat" trebuie introduse în secţiunea A.

ANEXA 5
la procedurã

Lista Oficiilor Teritoriale ale Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie



┌────┬─────────────────┬─────────────────────────────┬──────────────────────────┐
│Nr. │ OTIMMC │ ADRESA │ TELEFON/FAX │
│crt.│(Judeţe arondate)│ │ │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 1. │BACÃU │Str. Mihai Viteazul, nr. 1, �-530.108 tel. │
│ │Suceava │sc. D, Bacãu, C.P. 6000055 �-530.109 fax │
│ │Bacãu │ │www.aippimm.ro │
│ │Neamţ │ │oficiubacau@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 2. │BRAŞOV │Str. Turnului, nr. 5, sc. B, �-434.154 tel. │
│ │Covasna │et.4, Braşov, C.P. 500209 �-434.155 fax │
│ │Braşov │ �-548.018 tel. │
│ │Sibiu │ �-548.017 fax │
│ │ │ │www.aippimm.ro │
│ │ │ │oficiubrasov@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 3. │BUCUREŞTI │Str. Poteraşi, nr. 11, sector�-335.34.13 tel./fax │
│ │Bucureşti 𗈘, Bucureşti, C.P. 040263 │www.aippimm.ro │
│ │Ilfov │ │oficiubucuresti@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 4. │CLUJ-NAPOCA │Str. Horea nr. 13, �-487.224 tel. │
│ │Bistriţa Nãsãud │Cluj-Napoca, C.P. 400174 �-487.244 fax │
│ │Cluj │ │www.aippimm.ro │
│ │Sãlaj │ │oficiucluj@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 5. │CONSTANŢA │Bd. Tomis, nr. 79-81, et. 1, �-661.253 tel. │
│ │Brãila │Constanţa, C.P. 900669 �-661.254 fax │
│ │Constanţa │ │www.aippimm.ro │
│ │Tulcea │ │oficiuconstanta@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 6. │CRAIOVA │Str. Ştefan cel Mare, nr. 12,�-510.785 tel./fax │
│ │Dolj │et. 3, Craiova, C.P. 200130 │www.aippimm.ro │
│ │Gorj │ │oficiucraiova@mimmc.ro │
│ │Mehedinţi │ │ │
│ │Olt │ │ │
│ │Vâlcea │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 7. │GALAŢI │Str. Prelungirea Traian, nr. �-416.610 tel. │
│ │Vrancea 𗈕, bl. Pescãruş, tronson C, �-416.690 fax │
│ │Buzãu │parter, Galaţi, C.P. 800037 │www.aippimm.ro │
│ │Galaţi │ │oficiugalati@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 8. │IAŞI │Str. Elena Doamna, nr. 61 A, �-261.101 tel./fax │
│ │Botoşani │et. 2, Iaşi, C.P. 700398 �-240.213 tel. │
│ │Iaşi │ │www.aippimm.ro │
│ │Vaslui │ │oficiuiasi@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 9. │PLOIEŞTI │Str. Cuza Vodã, nr. 8, �-522.085 tel. │
│ │Prahova │Ploieşti, C.P. 100019 �-544.054 fax │
│ │Cãlãraşi │ │www.aippimm.ro │
│ │Ialomiţa │ │oficiuploiesti@clicknet.ro│
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
󧓒. │SATU MARE │Str. Decebal, nr. 4, et. 1, �-711.241 tel. │
│ │Bihor │cam. 114, Satu-Mare, �-711.240 fax │
│ │Maramureş │C.P. 440006 │www.aippimm.ro │
│ │Satu Mare │ │oficiusm@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
󧓓. │TÂRGOVIŞTE │Str. Radu Vãrzaru Armaşu, �-222.136 tel. │
│ │Dâmboviţa │nr. 7A, Târgovişte, �-222.135 fax │
│ │Argeş │C.P. 130169 │www.aippimm.ro │
│ │Giurgiu │ │oficiutargoviste@mimmc.ro │
│ │Teleorman │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
󧓔. │TÂRGU MUREŞ │Piaţa Victoriei, nr. 5, et. �-311.660 tel. │
│ │Harghita 𗈖, Târgu Mureş, C.P. 540029 �-260.818 fax │
│ │Mureş │ │www.aippimm.ro │
│ │Alba │ │oficiutgmures@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────┼──────────────────────────┤
󧓕. │TIMIŞOARA │Bd. Eroilor de la Tisa, �-292.739 tel. │
│ │Arad │nr. 22, Timişoara, �-292.767 fax │
│ │Caraş-Severin │C.P. 300575 │www.aippimm.ro │
│ │Hunedoara │ │otimmctm@mimmc.ro │
│ │Timiş │ │ │
└────┴─────────────────┴─────────────────────────────┴──────────────────────────┘



ANEXA 6
la procedurã

Angajament

Subsemnata, ......................................................................., identificatã cu CI/BI seria ........... nr. ........, CNP ..........................., domiciliatã în ..........................., strada ................................. nr. .........., localitatea ................................., judeţul ......................, cod poştal .............., telefon ........................, mobil ..........................., e-mail ............................................................, mã angajez sã transmit FORMULARUL DE RAPORTARE TEHNICÃ - ANEXA Nr. 3 la procedurã pe o perioadã de 3 ani, începând cu anul 2011, la OTIMMC în raza cãruia sunt arondatã.
Semnãtura
.............................
Funcţia (dupã caz) în cadrul societãţii
.......................................
Data semnãrii
.............................

-------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016