┌────┬──────────────┬──────────────┬──────────┬────────┬────────┬────────┬─────────┬────────┬────────────┬─────────────┐
│ │ Denumirea/ │ Codul de │ │ │ │ │ Sumã │ Data │Destinatarul│Data primirii│
│Nr. │ numele şi │ înregistrare │ Data │ │ │ │ recti- │ trans- │ cererii de │ cererii de │
│crt.│ prenumele │ în scopuri │ înregis- │Perioada│ Suma │Pro-rata│ ficatã │miterii │ informaţii │ informaţii │
│ │solicitantului│ de TVA sau │ trãrii │ de │ soli- │ defini-│conform │cererii │suplimentare│suplimentare │
│ │ │ codul de │ cererii │rambur- │citatã │ tivã │pro-ratei│ de │(solicitant,│ de cãtre │
│ │ │ înregistrare │ de │ sare │- lei - │ │ defini- │ infor- │autoritatea │destinatarul │
│ │ │ fiscalã al │rambursare│ │ │ │ tive │ maţii │competentã │ acestei │
│ │ │solicitantului│ a TVA │ │ │ │- lei - │supli- │ din SMS, │ cereri │
│ │ │ │ │ │ │ │ │mentare │ altã │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ sursã) │ │
├────┼──────────────┼──────────────┼──────────┼────────┼────────┼────────┼─────────┼────────┼────────────┼─────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │
└────┴──────────────┴──────────────┴──────────┴────────┴────────┴────────┴─────────┴────────┴────────────┴─────────────┘
-continuare-
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┬───────────────┬─────────────┬─────────┬────────┬─────────┬────────────┐
│Data primirii │ Data │ Destinatarul │ Data primirii │Data primirii│ │ │ │ │
│rãspunsului │ transmiterii │ cererii de │cererii de alte│ rãspunsului │ Decizia │ Suma │ Sumã │ Data │
│la cererea │cererii de alte│alte informaţii│ informaţii │ la cererea │organului│aprobatã│ respinsã│ efectuãrii │
│de informaţii │ informaţii │ suplimentare │ suplimentare │ de alte │fiscal*) │ - lei- │ - lei - │compensãrii │
│suplimentare │suplimentare │ (solicitant, │ de cãtre │ informaţii │ │ │ │ şi/sau │
│ │ │ autoritatea │ destinatarul │suplimentare │ │ │ │restituirii │
│ │ │ competentã │acestei cereri │ │ │ │ │ │
│ │ │ din SMS, │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ altã sursã) │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼───────────────┼───────────────┼───────────────┼─────────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────────┤
│ 12 │ 13 │ 14 │ 15 │ 16 │ 17 │ 18 │ 19 │ 20 │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┴───────────────┴─────────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────────┘
Ministerul Finanţelor Publice
SIGLÃ Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã
MFP Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
Nr. SIGLÃ
ANAF
Str. Dimitrie Gerota nr. 13
Sector 2, Bucureşti
Tel: +021 307 57 63
Fax:
E-mail:
[] CERERE DE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
[] CERERE DE ALTE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Solicitant │
│Denumire/Nume, prenume .............................................. │
│Cod de înregistrare în scopuri de TVA/Cod de înregistrare fiscalã │
│..................................................................... │
│Ţara de rezidenţã ................................................... │
│Adresa completã în ţara de rezidenţã ................................ │
│..................................................................... │
│Cod poştal .......... Telefon ................ E-mail ............... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Prin Cererea dvs. de rambursare nr. ............................, depusã în
data de ..........................., aferentã anului ............, perioadei
......... - ..........., s-a solicitat rambursarea sumei de .............. lei.
În vederea soluţionãrii respectivei solicitãri de rambursare, vã rugãm sã
transmiteţi, la adresa de mail ................/adresa ......................,
în termen de cel mult o lunã de la data primirii prezentei cereri, copii scanate
ale urmãtoarelor documente/urmãtoarele documente:
- factura nr. ................... din data de ..........................;
- documentul de import nr. ............ din data de ..................;
- alte documente (de exemplu, contract prestãri servicii, documente de
platã etc.)
Director coordonator,
Întocmit, ............
Ministerul Finanţelor Publice
SIGLÃ Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã
MFP Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
Nr. SIGLÃ
ANAF
Str. Dimitrie Gerota nr. 13
Sector 2, Bucureşti
Tel: +021 307 57 63
Fax:
E-mail:
[] CERERE DE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
[] CERERE DE ALTE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Autoritatea competentã din statul membru în care este stabilit │
│solicitantul │
│..................................................................... │
│Ţara de rezidenţã ................................................... │
│Adresa completã în ţara de rezidenţã ................................ │
│..................................................................... │
│Cod poştal .......... Telefon ................ E-mail ............... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Prin Cererea de rambursare nr. ............................ din data de
..............., aferentã anului ................, perioadei ............. -
..........., depusã de cãtre .........................., cod de înregistrare
în scopuri de TVA/cod de înregistrare fiscalã ..............................,
s-a solicitat rambursarea din România a sumei de ....................... lei,
în conformitate cu prevederile Directivei 2008/9/CE a Consiliului din
12 februarie 2008 de stabilire a normelor detaliate privind rambursarea taxei
pe valoarea adãugatã, prevãzutã în Directiva 2006/112/CE, cãtre persoane
impozabile stabilite în alt stat membru decât statul membru de rambursare.
În vederea soluţionãrii respectivei solicitãri de rambursare, vã rugãm sã
ne comunicaţi, la adresa de mail ......................., urmãtoarele
informaţii:
..........................................................................
..........................................................................
Director coordonator,
Întocmit, ..............
Ministerul Finanţelor Publice
SIGLÃ Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã
MFP Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
Nr. SIGLÃ
ANAF
Str. Dimitrie Gerota nr. 13
Sector 2, Bucureşti
Tel: +021 307 57 63
Fax:
E-mail:
[] CERERE DE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
[] CERERE DE ALTE INFORMAŢII SUPLIMENTARE
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Cãtre: (de exemplu, persoana impozabilã stabilitã în România care a │
│emis factura nr. .....) │
│ ................................................................... │
│ ................................................................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Prin Cererea de rambursare nr. ............. din data de .................,
aferentã anului ................., perioadei .............. - ...............,
depusã de cãtre ................................................, s-a solicitat
rambursarea din România a sumei de ...................... lei, în conformitate
cu prevederile Directivei 2008/9/CE a Consiliului din 12 februarie 2008 de
stabilire a normelor detaliate privind rambursarea taxei pe valoarea adãugatã,
prevãzutã în Directiva 2006/112/CE, cãtre persoane impozabile stabilite în alt
stat membru decât statul membru de rambursare.
În vederea soluţionãrii respectivei solicitãri de rambursare, vã rugãm sã
transmiteţi, la adresa de mail ...................../ adresa .................
.................., în termen de cel mult o lunã de la data primirii prezentei
cereri, copii scanate ale urmãtoarelor documente/urmãtoarele documente:
- factura nr. ...................... din data de .........................;
- documentul de import nr. ................ din data de ..................;
- alte documente (de exemplu, contract prestãri servicii, documente de
platã etc.)
Director coordonator,
Întocmit, ................
Ministerul Finanţelor Publice
SIGLÃ Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã
MFP Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului Bucureşti
Nr. SIGLÃ
ANAF
Str. Dimitrie Gerota nr. 13
Sector 2, Bucureşti
Tel: +021 307 57 63
Fax:
E-mail:
Aprobat
Director coordonator,
.......................
Avizat
Şef compartiment specialitate,
.............................
REFERAT PENTRU ANALIZÃ DOCUMENTARÃ
A. Date de identificare ale persoanei impozabile
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Solicitant │
│Denumire/Nume, prenume .............................................. │
│Cod de înregistrare în scopuri de TVA/Cod de înregistrare fiscalã │
│..................................................................... │
│Ţara de rezidenţã ................................................... │
│Adresa completã în ţara de rezidenţã ................................ │
│..................................................................... │
│Cod poştal .......... Telefon ................ E-mail ............... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
B. Analiza documentarã a cererii de rambursare nr. ......./...............
aferentã anului ............, perioadei .......... - .............., prin care
s-a solicitat suma de ............... lei
Au fost solicitate urmãtoarele: ...................................., de
la ...................., în data de ................................, la care
s-a primit rãspuns în data de ..................../nu s-a primit rãspuns.
Au fost analizate urmãtoarele:
...................................................................... .
A fost efectuatã cercetare la faţa locului la .........................,
în perioada .......................................... .
În urma analizei s-au constatat urmãtoarele: ......................... .
C. Concluzii:
a) Se propune aprobarea rambursãrii în sumã de ............ lei.
b) Se propune respingerea rambursãrii TVA ..................... lei.
Întocmit, ................