Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
1. Responsabilitãţile medicului veterinar de liberã practicã împuternicit 1.1. Preia, suportând cheltuielile de deplasare, de la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, crotaliile, celelalte mijloace de identificare a animalelor prevãzute de legislaţia specificã în vigoare, formularele, paşapoartele pentru bovine, duplicatele acestor paşapoarte, cãrţile de exploataţie, echipamentele de tehnicã de calcul şi de comunicaţie, inclusiv orice echipament sau componentã a acestuia care a necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, produsele de uz veterinar, precum şi orice alte produse şi echipamente necesare realizãrii acţiunilor sanitar-veterinare, pe bazã de aviz de expediţie (cantitativ şi valoric) emis de cãtre biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în funcţie de repartizarea efectuatã de biroul/serviciul de sãnãtate şi bunãstare animalã sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã, respectiv de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. 1.2. Scade din gestiunea proprie crotaliile, celelalte mijloace de identificare a animalelor prevãzute de legislaţia specificã în vigoare, formularele, paşapoartele pentru bovine, duplicatele acestor paşapoarte, cãrţile de exploataţie, produsele de uz veterinar, precum şi alte produse necesare realizãrii acţiunilor sanitar-veterinare, pe bazã de bon de consum lunar. 1.3. Pãstreazã în gestiunea proprie echipamentele de tehnicã de calcul şi de comunicaţie, inclusiv echipamentele sau componentele acestora care au necesitat întreţinere, reparaţii curente ori înlocuire, orice alte echipamente necesare realizãrii acţiunilor sanitar-veterinare, precum şi stocurile de crotalii, de alte mijloace de identificare a animalelor prevãzute de legislaţia specificã în vigoare, de formulare, de produse de uz veterinar şi de orice alte produse necesare realizãrii acţiunilor sanitar-veterinare şi le pune la dispoziţia direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. 1.4. Predã la sediul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, la încetarea contractului, suportând cheltuielile de deplasare, echipamentele de tehnicã de calcul şi de comunicaţie, inclusiv echipamentele sau componentele acestora care au necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, orice alte echipamente necesare realizãrii acţiunilor sanitar-veterinare, precum şi stocurile de crotalii, de alte mijloace de identificare a animalelor prevãzute de legislaţia specificã în vigoare, de formulare, de produse de uz veterinar şi de orice alte produse necesare realizãrii acţiunilor sanitar-veterinare, pe bazã de aviz de expediţie (cantitativ şi valoric) emis de cãtre medicul veterinar de liberã practicã împuternicit. 1.5. Întocmeşte decontul lunar pentru încasarea contravalorii manoperei acţiunilor sanitar-veterinare realizate în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, aprobat anual prin hotãrâre a Guvernului, şi ale Programului cifric al activitãţilor de supraveghere, profilaxie şi control al bolilor la animale. 1.6. Decontul lunar prevãzut la pct. 1.5 cuprinde urmãtoarele documente: a) decont justificativ privind prestarea serviciilor sanitar-veterinare, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 1; b) decont justificativ cumulativ pentru consumul de produse de uz veterinar, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 2; c) tabel privind efectuarea vaccinãrii contra antraxului, rabiei sau a altor vaccinãri dispuse de urgenţã, al cãrui model este prevãzut în anexele nr. 3a) şi 3b); d) tabel privind efectuarea recoltãrii de probe, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 4; e) tabel de tuberculinare - test unic, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 5; f) tabel de tuberculinare - test comparativ, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 6; g) sinteza vaccinãrilor, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 7. Sinteza pentru vaccinarea contra pseudopestei aviare se depune doar pentru localitãţile situate pe o razã de 10 km în jurul exploataţiilor avicole autorizate sanitar-veterinar; h) proces-verbal de efectuare a acţiunilor sanitar-veterinare pentru exploataţii comerciale autorizate, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 8; i) nota de însoţire a probelor recoltate, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 9; j) alte documente, stabilite prin act adiţional la contractul în temeiul cãruia efectueazã acţiunile sanitar-veterinare. 1.7. Prezintã decontul lunar prevãzut la pct. 1.5 medicului veterinar zonal, pentru verificare în vederea avizãrii de cãtre acesta, în ultimele 3 zile ale lunii curente pentru care s-au efectuat acţiunile sanitar-veterinare. 1.8. Dupã avizarea de cãtre medicul veterinar zonal a decontului lunar prevãzut la pct. 1.5, medicul veterinar de liberã practicã împuternicit depune decontul lunar pânã la data de 7 a lunii curente, pentru luna anterioarã, la biroul/serviciul de sãnãtate şi bunãstare animalã sau la biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, unde se înregistreazã, se verificã şi se avizeazã de persoana desemnatã prin decizie a directorului direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. 1.9. Întocmeşte factura fiscalã aferentã acţiunilor sanitar-veterinare prevãzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului şi o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în vederea înregistrãrii, în termen de 5 zile de la avizarea decontului lunar de cãtre biroul/serviciul de sãnãtate şi bunãstare animalã sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. 1.10. Întocmeşte decontul lunar pentru încasarea contravalorii manoperei activitãţilor sanitar-veterinare realizate în conformitate cu prevederile Programului acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi ale Programului acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor. 1.11. Decontul lunar prevãzut la pct. 1.10 cuprinde urmãtoarele documente: a) decontul justificativ lunar, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 10; b) situaţia privind numãrul animalelor identificate şi înregistrate, înscrise în formularele de identificare (F1) predate pentru decontarea activitãţii sanitar-veterinare, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 11; c) situaţia mişcãrii animalelor, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 12; d) situaţia evenimentelor consemnate, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 13; e) situaţia crotaliilor şi a formularelor, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 14; f) situaţia erorilor, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 15; g) evidenţa crotaliilor recuperate de la proprietari în urma sacrificãrilor pentru consum propriu şi predarea acestora direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 16. Documentele menţionate la lit. c)-g) se depun doar în cazul în care se efectueazã asemenea operaţiuni aferente lunii pentru care se depune decontul justificativ. 1.12. Prezintã decontul lunar prevãzut la pct. 1.10 şi exemplarul roşu al formularelor de identificare (F1) medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale, pentru verificare şi avizare de cãtre acesta, pânã la finele lunii în care s-au realizat acţiunile sanitar-veterinare de identificare şi înregistrare a animalelor. 1.13. Dupã avizarea decontului lunar prevãzut la pct. 1.10 de cãtre medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale, depune decontul justificativ lunar şi exemplarul albastru al formularelor de identificare (F1), pânã la data de 8 a lunii curente, pentru acţiunile sanitar-veterinare realizate în luna anterioarã, la compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti; în cazul identificãrii şi înregistrãrii animalelor din specia bovine, depune la compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi centralizatorul paşapoartelor şi al duplicatelor acestor paşapoarte distribuite proprietarilor, pentru care medicul veterinar de liberã practicã împuternicit a confirmat primirea cu cel puţin 5 zile înaintea depunerii decontului justificativ lunar la compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. 1.14. Întocmeşte factura fiscalã aferentã acţiunilor sanitar-veterinare prevãzute în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor şi o depune la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în vederea înregistrãrii, în termen de 5 zile de la avizarea decontului justificativ lunar prevãzut la pct. 1.10 de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pentru acţiunile sanitar-veterinare realizate în luna anterioarã. 1.15. Semneazã urmãtoarele documente: a) deconturile lunare prevãzute la pct. 1.5 şi 1.10; b) avizul de expediţie a produselor de uz veterinar, precum şi a oricãror alte produse şi echipamente necesare realizãrii acţiunilor sanitar-veterinare, emis de cãtre biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti; c) bonul de consum emis de cãtre biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti; d) factura fiscalã. 1.16. Alãturi de decontul justificativ lunar prevãzut la pct. 1.10 poate fi obligat sã depunã şi alte documente, stabilite prin act adiţional la contractul în temeiul cãruia efectueazã acţiunile sanitar-veterinare. 1.17. Recoltarea de probe în cazul existenţei unei suspiciuni sau al unei confirmãri a unei boli prevãzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului se poate face numai de cãtre medicii veterinari oficiali. 1.18. Rãspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie deconturi şi sunt înaintate medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale. 2. Responsabilitãţile medicului veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale 2.1. Verificã şi avizeazã decontul lunar prevãzut la pct. 1.5 pentru realitatea, regularitatea şi conformitatea cu Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului a acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în deconturile lunare, astfel încât medicul veterinar de liberã practicã împuternicit sã poatã preda deconturile lunare la direcţia sanitar-veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, în termenul prevãzut la pct. 1.8. 2.2. Verificã şi avizeazã deconturile lunare prevãzute la pct. 1.10 pentru realitatea, regularitatea şi conformitatea cu Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi cu Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor a acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în deconturile lunare, astfel încât medicul veterinar de liberã practicã împuternicit sã poatã preda deconturile lunare la direcţia sanitar-veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, în termenul prevãzut la pct. 1.13. 2.3. Pentru realizarea celor prevãzute la pct. 2.2, are urmãtoarele responsabilitãţi: a) controleazã prin sondaj un numãr reprezentativ din exploataţiile în care au fost efectuate acţiuni sanitar-veterinare şi sunt indicate în decont şi întocmeşte nota de constatare prevãzutã în anexa nr. 17; b) controleazã faptic, în teren, un numãr reprezentativ de animale identificate şi înregistrate de medicul veterinar împuternicit, în luna pentru care este întocmit decontul, şi întocmeşte nota de constatare prevãzutã în anexa nr. 18; c) verificã şi rãspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, care îi sunt înaintate de medicul veterinar împuternicit. 2.4. În situaţia constatãrii existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anuleazã decontul şi sesizeazã organele abilitate sã cerceteze faptele constatate. 3. Responsabilitãţile biroului/serviciului de sãnãtate şi bunãstare animalã sau ale biroului/serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã, respectiv ale compartimentului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, dupã caz, din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti 3.1. Verificã documentele care au stat la baza întocmirii deconturilor lunare prevãzute la pct. 1.5 şi 1.10 şi avizeazã deconturile lunare pentru respectarea prevederilor tehnice din Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, din Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi din Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor, în termen de maximum 5 zile de la depunerea de cãtre medicul veterinar de liberã practicã împuternicit, dar nu mai târziu de data de 13 a lunii curente, pentru luna anterioarã. 3.2. La avizarea decontului lunar prevãzut la pct. 1.5, ia în consideraţie probele recoltate în cadrul Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în baza notelor de însoţire emise de medicul veterinar de liberã practicã împuternicit şi avizate de laboratorul sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru conformitatea probelor, astfel: "Se certificã conformitatea unui numãr de ........ probe din totalul de ............. probe aduse" (se vor urmãri specia, integritatea, calitatea, prospeţimea, cantitatea şi prevederile Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului). 3.3. La avizarea decontului lunar prevãzut la pct. 1.10, compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti are obligaţia sã verifice numãrul de animale prezentate prin decontul justificativ de medicul veterinar împuternicit ca fiind identificate şi înregistrate în luna precedentã. Aceasta va consta în verificarea corespondenţei între numãrul de animale înaintat de medicul veterinar împuternicit prin decontul justificativ, numãrul de animale care este înscris în formularele de identificare (F1) albastre prezentate de acesta în luna respectivã şi numãrul de animale înregistrat în baza naţionalã de date; în plus, compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor are obligaţia sã verifice în baza naţionalã de date veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul lunar, documente care au fost verificate şi avizate de cãtre medicul veterinar oficial al circumscripţiei sanitar-veterinare zonale. 3.4. Predã deconturile lunare prevãzute la pct. 1.5 şi 1.10, însoţite de centralizatoare cantitativ-valorice, în original, la biroul/serviciul contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, pânã la data de 14 a lunii curente, pentru luna anterioarã. 3.5. Centralizatoarele prevãzute la pct. 3.4 sunt semnate de şeful biroului/serviciului de sãnãtate şi bunãstare animalã sau al biroului/serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã, respectiv de şeful compartimentului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, dupã caz, precum şi de directorul adjunct economic şi de directorul adjunct sanitar-veterinar al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi vor cuprinde sintagma: "Subsemnaţii certificãm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus." 3.6. Un exemplar original al centralizatoarelor prevãzute la pct. 3.4 se transmite şi Direcţiei generale sanitare veterinare din cadrul Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, pânã la data de 20 a lunii în curs, pentru luna anterioarã. 3.7. Verificã şi rãspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit. 3.8. În situaţia constatãrii existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anuleazã decontul şi propune conducerii direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti sesizarea organelor abilitate sã cerceteze faptele constatate. 4. Responsabilitãţile biroului/serviciului contabilitate din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti 4.1. Emite avizul de expediţie (cantitativ şi valoric) a crotaliilor, a celorlalte mijloace de identificare a animalelor prevãzute de legislaţia specificã în vigoare, a formularelor, a paşapoartelor pentru bovine, a duplicatelor acestor paşapoarte, a cãrţilor de exploataţie, a echipamentelor de tehnicã de calcul şi de comunicaţie, inclusiv a oricãrui echipament sau oricãrei componente a acestuia care a necesitat întreţinere, reparaţii curente sau înlocuire, a produselor de uz veterinar, precum şi a oricãror alte produse şi echipamente necesare realizãrii acţiunilor sanitar-veterinare, în funcţie de repartizarea efectuatã de biroul/serviciul de sãnãtate şi bunãstare animalã sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã, respectiv de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. 4.2. Verificã îndeplinirea condiţiilor de formã şi de fond ale facturilor fiscale emise de medicii veterinari de liberã practicã împuterniciţi, având în vedere urmãtoarele aspecte: a) factura fiscalã este înregistratã şi datatã în evidenţele medicului veterinar de liberã practicã împuternicit, precum şi la registratura direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti; b) factura fiscalã are înscrisã denumirea corectã a formei de organizare a medicului veterinar de liberã practicã împuternicit; c) pe factura fiscalã este menţionat clar obiectul contractului; d) suma este înscrisã în lei, fãrã corecturi/ştersãturi, şi este identicã cu cea din centralizatorul lunar transmis de biroul/serviciul de sãnãtate şi bunãstare animalã sau de biroul/serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã sau de compartimentul identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, dupã caz, din cadrul direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti; e) pe factura fiscalã este calculatã şi înscrisã corect valoarea taxei pe valoarea adãugatã (TVA), dacã este cazul; f) factura fiscalã este semnatã şi ştampilatã de medicul veterinar de liberã practicã împuternicit; g) factura fiscalã emisã de medicul veterinar de liberã practicã împuternicit este vizatã pentru "Bun de platã" de ordonatorul terţiar de credite sau de cãtre persoana delegatã cu aceste atribuţii. 4.3. Verificã corectitudinea tarifelor înscrise în decontul lunar, în raport cu prevederile legale în vigoare, pentru fiecare acţiune sanitar-veterinarã efectuatã, calculele efectuate pentru stabilirea valorii din decontul lunar şi din factura fiscalã, precum şi consumul de materiale specifice în concordanţã cu acţiunile sanitar-veterinare efectuate. 4.4. Completeazã centralizatoarele prevãzute la pct. 3.4, rezultând centralizatoarele finale, cu valorile pe fiecare acţiune sanitar-veterinarã, calculând, dacã este cazul, penalitãţile, conform prevederilor contractuale, şi determinând valoarea totalã pentru fiecare acţiune sanitar-veterinarã; centralizatoarele finale vor cuprinde valoarea totalã pe fiecare circumscripţie sanitar-veterinarã de asistenţã; TVA se va evidenţia separat pe centralizatoare. 4.5. Verificã exactitatea valorilor din facturile fiscale în raport cu cele din centralizatoarele finale prevãzute la pct. 4.4. 4.6. Emite bonul de consum pentru produsele de uz veterinar, precum şi pentru celelalte produse consumate, cuprinse în deconturile lunare, dupã avizarea acestora. 4.7. Îndeplineşte operaţiunile specifice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor determinate de acţiunile sanitar-veterinare. 4.8. Centralizatoarele finale prevãzute la pct. 4.4 sunt semnate de şeful biroului/serviciului de sãnãtate şi bunãstare animalã sau al biroului/serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã, respectiv de şeful compartimentului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor, dupã caz, precum şi de directorul adjunct economic şi de directorul adjunct sanitar-veterinar al direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi vor cuprinde sintagma: "Subsemnaţii certificãm realitatea, legalitatea, oportunitatea şi regularitatea celor înscrise mai sus." 4.9. Transmite Direcţiei economice din cadrul Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, pânã la data de 20 a lunii curente, pentru luna anterioarã, un exemplar original al centralizatoarelor finale prevãzute la pct. 4.4. 4.10. Conduce evidenţa contabilã analiticã, potrivit prevederilor legale în vigoare. 4.11. Verificã şi rãspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit. 4.12. În situaţia constatãrii existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anuleazã decontul şi propune conducerii direcţiei sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti sesizarea organelor abilitate sã cerceteze faptele constatate. 5. Responsabilitãţile Direcţiei generale sanitare veterinare din cadrul Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor 5.1. Centralizeazã datele cuprinse în centralizatoarele prevãzute la pct. 3.4. 5.2. Centralizarea prevãzutã la pct. 5.1, cu privire la acţiunile sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, este avizatã de şeful serviciului de sãnãtate şi bunãstare animalã sau al serviciului de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã şi de directorul general al Direcţiei generale sanitare veterinare. 5.3. Centralizarea prevãzutã la pct. 5.1, cu privire la acţiunile sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi caprinelor şi în Programul acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea bovinelor, este avizatã de şeful biroului identificarea animalelor, înregistrarea exploataţiilor şi de directorul general al Direcţiei generale sanitare veterinare. 5.4. Centralizãrile prevãzute la pct. 5.2 şi 5.3 sunt transmise, în copie şi în original, Direcţiei economice din cadrul Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor. 5.5. Verificã şi rãspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit. 5.6. În situaţia constatãrii existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anuleazã decontul şi propune conducerii Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor sesizarea organelor abilitate sã cerceteze faptele constatate. 6. Responsabilitãţile Direcţiei economice din cadrul Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor 6.1. În baza centralizatoarelor finale prevãzute la pct. 4.4 şi a centralizãrilor prevãzute la pct. 5.2 şi 5.3, Direcţia economicã alocã sume direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în funcţie de solicitãrile acestora şi de prevederile bugetare, conform legislaţiei în vigoare. 6.2. Îndeplineşte operaţiunile specifice privind ordonanţarea şi plata sumelor prevãzute la pct. 6.1. 6.3. Verificã şi rãspunde civil şi penal de veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit. 6.4. În situaţia constatãrii existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, anuleazã decontul şi propune conducerii Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor sesizarea organelor abilitate sã cerceteze faptele constatate. 7. Responsabilitãţile Direcţiei de inspecţie şi control din cadrul Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, precum şi ale Serviciului de inspecţie şi control din cadrul direcţiilor sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti 7.1. Verificã veridicitatea datelor înscrise în documentele care constituie decontul, înaintate de medicul veterinar împuternicit, în cazurile în care existã sesizãri în acest sens sau în cazurile în care existã tematicã de control. 7.2. În situaţia constatãrii existenţei unor date neconforme cu realitatea în cadrul documentelor prevãzute la pct. 7.1, propun conducerii Autoritãţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor anularea decontului şi sesizarea organelor abilitate sã cerceteze faptele constatate. 8. Documentele al cãror model este prevãzut în anexele nr. 1-18 sunt avizate, respectiv aprobate, dupã caz, de persoanele menţionate în cuprinsul acestora. 9. Anexele nr. 1-18 fac parte integrantã din prezenta procedurã. ANEXA 1 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinarã ................................ şi pentru Siguranţa Alimentelor ......... Nr. ......../...................... Judeţul .................... Nr. ......./................ Aprobat Director adjunct sanitar-veterinar ................................ Director adjunct economic ................................ Avizat Biroul/Serviciul contabilitate ................................. Biroul/Serviciul de sãnãtate şi bunãstare animalã sau Biroul/Serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã ................................. Verificat şi avizat Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ................ ........................................ DECONT JUSTIFICATIV pentru efectuarea activitãţilor/serviciilor sanitar-veterinare prevãzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului în luna ............../anul ......... Cabinetul medical veterinar/S.C. .........................., concesionar al activitãţilor sanitar-veterinare/prestator al serviciilor sanitar-veterinare prevãzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în cadrul localitãţii ..................... din judeţul ..................., în temeiul Contractului de concesiune/Contractului de servicii nr. ........./..................., am efectuat/prestat urmãtoarele activitãţi/servicii sanitar-veterinare:
┌────┬─────────────────────────────┬────────┬──────┬───────┬────────┬──────────┐
│Nr. │ Denumirea activitãţii/ │ UM/cap │ Nr. │ Canti-│Tarif/UM│ Valoarea │
│crt.│serviciului sanitar-veterinar│ │capete│ tatea │ (lei) │decontului│
│ │ │ │ │ │ │ (lei) │
├────┼─────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼─────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼──────────┤
├────┼─────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼──────────┤
├────┼─────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼──────────┤
├────┴─────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼──────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────────────┴────────┴──────┴───────┴────────┴──────────┘
Medic veterinar concesionar/prestator ................ Semnãtura reprezentantului legal ..................... Ştampila ................................ Parafa .................................. ANEXA 2 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinarã ................................ şi pentru Siguranţa Alimentelor ......... Nr. ......../...................... Judeţul .................... Nr. ......./................ Aprobat Director adjunct sanitar-veterinar ................................ Director adjunct economic ................................ Avizat Biroul/Serviciul contabilitate ................................. Biroul/Serviciul de sãnãtate şi bunãstare animalã sau Biroul/Serviciul de monitorizare şi supraveghere sanitar-veterinarã ................................. Verificat şi avizat Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ................ ........................................ DECONT JUSTIFICATIV cumulativ pentru consumul de produse de uz veterinar în luna ........./anul ........... Cabinetul medical veterinar/S.C. ..............................., concesionar al activitãţilor sanitar-veterinare/prestator al serviciilor sanitar-veterinare prevãzute în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, în cadrul localitãţii .................. din judeţul................... în temeiul Contractului de concesiune/Contractului de servicii nr. ........./..................., am consumat urmãtoarele produse de uz veterinar primite de la direcţiile sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti ....................., pentru efectuarea/prestarea urmãtoarele activitãţi/servicii sanitar-veterinare:
┌────┬─────────────────────────────┬────────┬──────┬─────────────────┬─────────┐
│Nr. │ Denumirea produselor │ UM │ Stoc │ Cantitatea │ │
│crt.│ de uz veterinar │ │ ├───────┬─────────┤ Stoc │
│ │ │ │ │primitã│utilizatã│ │
├────┼─────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼─────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼─────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼─────────┼─────────┤
├────┼─────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼─────────┼─────────┤
├────┼─────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼─────────┼─────────┤
├────┴─────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼─────────┼─────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────────────┴────────┴──────┴───────┴─────────┴─────────┘
Medic veterinar concesionar/prestator .............. Semnãtura reprezentantului legal ................... Ştampila ................................ Parafa ................................... ANEXA 3a) la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinarã ................................ şi pentru Siguranţa Alimentelor ......... Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã ......... Judeţul .................... Nr. ......../...................... Nr. ......./................ Verificat şi avizat Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ................ ........................................ TABEL privind efectuarea vaccinãrii ................, la specia .............., la data de .............., cu vaccin ..................., seria ........, valabilitatea .................., în localitatea ....................
┌────┬────────────┬────────┬────────────┬──────┬──────┬───────┬──────┬─────────┐
│Nr. │Proprietarul│ Adresa │ Codul de │ Rasa │Sexul │Vârsta │Refuz │Semnãtura│
│crt.│ │ │identificare│ │ │ │ │ proprie-│
│ │ │ │a animalului│ │ │ │ │ tarului │
├────┼────────────┼────────┼────────────┼──────┼──────┼───────┼──────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼────────────┼────────┼────────────┼──────┼──────┼───────┼──────┼─────────┤
├────┼────────────┼────────┼────────────┼──────┼──────┼───────┼──────┼─────────┤
├────┼────────────┼────────┼────────────┼──────┼──────┼───────┼──────┼─────────┤
└────┴────────────┴────────┴────────────┴──────┴──────┴───────┴──────┴─────────┘
Medic veterinar concesionar/prestator ................ Semnãtura reprezentantului legal ..................... Parafa .............................. Ştampila ............................ ANEXA 3b) la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinarã ................................ şi pentru Siguranţa Alimentelor ......... Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã ........ Judeţul .................... Nr. ......../...................... Nr. ......./................ Verificat şi avizat Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ................ ........................................ TABEL privind efectuarea vaccinãrii antirabice ......., la specia ........, la data de ..........., cu vaccin ........., seria ..........., valabilitatea ..............., în localitatea .................
┌────┬─────────────┬────────┬────────────────────────────────────────┬─────────┐
│Nr. │ Numele pro- │ Adresa │ Identificare animalelor │Semnãtura│
│crt.│ prietarului/│ ├──────┬─────┬──────┬──────┬──────┬──────┤ proprie-│
│ │codul exploa-│ │Specia│Rasa │Talia │Sexul │Culoa-│ │ tarului │
│ │taţiei (dupã │ │ │ │ │ │ rea/ │Vârsta│ │
│ │ caz) │ │ │ │ │ │ Alte │ │ │
│ │ caz) │ │ │ │ │ │semne │ │ │
├────┼─────────────┼────────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
├────┼─────────────┼────────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────────┤
├────┼─────────────┼────────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────────┤
└────┴─────────────┴────────┴──────┴─────┴──────┴──────┴──────┴──────┴─────────┘
Medic veterinar concesionar/prestator ............ Semnãtura reprezentantului legal .............. Parafa ................... Ştampila ................... ANEXA 4 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinarã ................................ şi pentru Siguranţa Alimentelor ......... Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã ......... Judeţul .................... Nr. ......../...................... Nr. ......./................ Verificat şi avizat Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ................ ........................................
┌───────┬───────────────┬─────────────────────┐ ┌─────────────┬──────────┐
│EMITENT│ PFA-SV │ Cabinet Medical- │ │ │ │
│ │ │ veterinar /S.C. │ Vizat acţiune: │ │ │
├───────┴───────────────┴─────────────────────┤ └─────────────┴──────────┘
│ │ (Medic (Semnãtura,
│Tabel de probe, anexa la documentul de │ veterinar ştampila şi
│însoţire nr. .... din ............ │ oficial) parafa)
└─────────────────────────────────────────────┘
Tipul
probelor
Specia: prelevate:
┌────────────────────┬────────────────────────┐
│ SPECIA │ TIP PROBA │
└────────────────────┴────────────────────────┘
Investigaţii solicitate:
┌────┬─────────────────┬───────────────────────┐ ┌─────────────┬──────────┐
│Nr. │ Investigaţii │ │ Executat │ │ │
│crt.│ de laborator │ Cod investigaţie │ acţiune: │ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────────────┤ └─────────────┴──────────┘
│ 1 │ │ │ (Medic (Semnãtura
├────┼─────────────────┼───────────────────────┤ veterinar şi parafa)
│ 2 │ │ │ împuternicit)
├────┼─────────────────┼───────────────────────┤
│ 3 │ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────────────┤
│ 4 │ │ │ ┌───────────────┐
├────┼─────────────────┼───────────────────────┤ Data │ │
│ 5 │ │ │ executãrii │ │
│ │ │ │ acţiunii: │ / / │
└────┴─────────────────┴───────────────────────┘ └───────────────┘
Tabel Animale: (ZZ/LL/AAAA)
┌────┬────────┬────┬───────┬───────┬───────────┬───────┬──────────┬──────────────┬─────────┐
│Nr. │ Cod │Sex │Vârsta │Adresa │ Cod │Locali-│Proprietar│ Investigaţii │Semnãtura│
│crt.│Crotalie│ │ │ │exploataţie│ tate │ ├──┬──┬──┬──┬──┤ propri- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ 0│ 0│ 0│ 0│ 0│ etar │
├────┼────────┼────┼───────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──┼──┼──┼──┼──┼─────────┤
├────┼────────┼────┼───────┼───────┼───────────┼───────┼──────────┼──┼──┼──┼──┼──┼─────────┤
└────┴────────┴────┴───────┴───────┴───────────┴───────┴──────────┴──┴──┴──┴──┴──┴─────────┘
TOTAL EXPLOATAŢII SUPRAVEGHEATE:
TOTAL ANIMALE TESTATE:
ANEXA 5 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinarã ................................ şi pentru Siguranţa Alimentelor ......... Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã ......... Judeţul .................... Nr. ......../...................... Nr. ......./................ Verificat şi avizat Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ................ ........................................ TABEL DE TUBERCULINARE TEST UNIC Data ............, localitatea ................, cod SIRUTA ........... Tuberculinã bovinã seria ............, valabilitatea ...............
┌────┬─────────────────────────────────┬─────────────────┬──────┬──────┬──────┬───────┐
│Nr. │ Identificarea animalului │ Grosimea pliului│Carac-│Rezul-│Semnã-│ Alte │
│crt.├──────┬─────┬──────┬──────┬──────┼─────┬─────┬─────┤terul │tatul │tura │ men- │
│ │Codul │Codul│Numele│Starea│Grupa │Pliu │Pliu │Dife-│reac- │reac- │pro- │ ţiuni │
│ │eploa-│ de │pro- │fizi- │ de │ini- │ la │renţã│ţiei │ţiei │prie- │ (de │
│ │taţiei│iden-│prie- │ologi-│vârstã│ţial │72 h │pliu │locale│ **) │taru- │exemplu│
│ │ │tifi-│taru- │cã │ │ │ │ │ *) │ │lui │dehel- │
│ │ │care │lui │ │ │ │ │ │ │ │ │minti- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │zãri) │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────┴─────┴──────┴──────┴──────┴─────┴─────┴─────┴──────┴──────┴──────┴───────┘
--------- *) Em - edem moale Ep - edem pãstos Ed - edem dur Nod - nodul **) P - pozitiv Ne - neconcludent N - negativ Medic veterinar concesionar/prestator ............ Semnãtura reprezentantului legal .............. Parafa ................... Ştampila ................... ANEXA 6 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinarã ................................ şi pentru Siguranţa Alimentelor ......... Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã ......... Judeţul .................... Nr. ......../...................... Nr. ......./................ Verificat şi avizat Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ................ ........................................ TABEL DE TUBERCULINARE TEST COMPARATIV Data ............, localitatea ............. cod SIRUTA ............. Tuberculinã bovinã seria .............., valabilitatea ............... Tuberculinã aviarã seria ..............., valabilitatea .............
┌────┬────────────────────────────────────────┬─────────────────┬──────┬──────┬──────┬──────┬───────┐
│Nr. │ Identificarea animalului │ Grosimea pliului│Carac-│Dife- │Rezul-│Semnã-│ Alte │
│crt.├──────┬─────┬──────┬──────┬──────┬──────┼─────┬─────┬─────┤terul │renţa │tatul │tura │ men- │
│ │Codul │Codul│Numele│Starea│Grupa │Tuber-│Pliu │Pliu │Dife-│reac- │dintre│reac- │pro- │ ţiuni │
│ │eploa-│ de │pro- │fizi- │ de │culine│ini- │ la │renţã│ţiei │B şi A│ţiei │prie- │ (de │
│ │taţiei│iden-│prie- │ologi-│vârstã│ │ţial │72 h │pliu │locale│ │TCS**)│taru- │exemplu│
│ │ │tifi-│taru- │cã │ │ │ │ │ │ *) │ │ │lui │dehel- │
│ │ │care │lui │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │minti- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │zãri) │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │ 14 │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ A │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ B │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ A │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼──────┼──────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ B │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────┴─────┴──────┴──────┴──────┴──────┴─────┴─────┴─────┴──────┴──────┴──────┴──────┴───────┘
-------- *) Em - edem moale Ep - edem pãstos Ed - edem dur Nod - nodul **) P - pozitiv Ne - neconcludent N - negativ Medic veterinar concesionar/prestator ..................... Semnãtura reprezentantului legal ................... Parafa ................... Ştampila ....................... ANEXA 7 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. Direcţia Sanitar-Veterinarã ................................ şi pentru Siguranţa Alimentelor ......... Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã ........ Judeţul .................... Nr. ......../...................... Nr. ......./................ Verificat şi avizat Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ................ ........................................ SINTEZA vaccinãrilor la specia .............., în perioada ................., date despre acţiune*)........................--------- *) De exemplu: vaccinarea antirabicã de necesitate, vaccinarea profilacticã contra antraxului ............... campania ........... .
┌────┬───────────┬─────────┬───────────────────────────────────────────┬───────┐
│Nr. │Localitatea│ Numãrul │ Numãrul de animale │ Obser-│
│crt.│ │ exploa- ├───────────┬──────┬────────────────────────┤ vaţii │
│ │ │ taţiilor│ │ │ Nevaccinate │ │
│ │ │existente│ │ ├─────────┬───────┬──────┤ │
│ │ │ │ Existente │Vacci-│ Sub │ Cauze │Refuz │ │
│ │ │ │ │ nate │ vârsta │obiec- │ │ │
│ │ │ │ │ │de vacci-│ tive │ │ │
│ │ │ │ │ │ nare │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼───────────┼──────┼─────────┼───────┼──────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼───────────┼─────────┼───────────┼──────┼─────────┼───────┼──────┼───────┤
├────┼───────────┼─────────┼───────────┼──────┼─────────┼───────┼──────┼───────┤
├────┼───────────┼─────────┼───────────┼──────┼─────────┼───────┼──────┼───────┤
└────┴───────────┴─────────┴───────────┴──────┴─────────┴───────┴──────┴───────┘
Medic veterinar concesionar/prestator .......... Semnãtura reprezentantului legal .......... Parafa ........ Ştampila................................ ANEXA 8 la procedurã Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........... Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã ...................................... Nr. ........../............. PROCES-VERBAL Subsemnaţii, în urma citirii şi interpretãrii reacţiilor la tuberculinare efectuate în perioada ........................... la bovinele din exploataţia comercialã autorizatã ............................................, consemnãm urmãtoarele: 1. Efectiv la data controlului ............................., din care vaci ......................., juninci .........................., tineret peste 6 sãptãmâni .............................., tineret 0-6 sãptãmâni ..................., alte categorii de bovine ............................. . 2. Au fost tuberculinate în total ........................................., din care: prin test unic ........................, iar prin test comparativ simultan ............................, folosindu-se tuberculinã bovinã .................., ccm seria ............................, valabilitatea .........................., şi tuberculinã aviarã ..................................., ccm seria ........................................., valabilitatea ........................................ . 3. Operaţiunile de tuberculinare au fost efectuate de: Dr. .................................. de la ...........................; Dr. .................................. de la ...........................; Dr. .................................. de la ...........................; Dr. .................................. de la .......................... . 4. Rezultatele obţinute la testul unic: Pozitive total ............................, din care matcã ..................; Neconcludente total ......................., din care matcã ..................; Negative total ............................, din care matcã ............... . 5. Rezultate obţinute la test comparativ simultan:
┌─────────────────────────────┬────────┬──────────┬───────────────┬──────────┐
│ Specificare │ Total │ Pozitive │ Neconcludente │ Negative │
├─────────────────────────────┼────────┼──────────┼───────────────┼──────────┤
│Juninci │ │ │ │ │
├─────────────────────────────┼────────┼──────────┼───────────────┼──────────┤
│Vaci │ │ │ │ │
├─────────────────────────────┼────────┼──────────┼───────────────┼──────────┤
│Tineret peste 6 sãptãmâni │ │ │ │ │
├─────────────────────────────┼────────┼──────────┼───────────────┼──────────┤
│Alte categorii de bovine │ │ │ │ │
├─────────────────────────────┼────────┼──────────┼───────────────┼──────────┤
│TOTAL GENERAL: │ │ │ │ │
└─────────────────────────────┴────────┴──────────┴───────────────┴──────────┘
Se anexeazã tabelul cu bovinele care au reacţionat pozitiv, declarate bolnave TBC. 6. Animalele productive cu cod de identificare .......................... se vor livra la abator .............................., în ziua de................. 200......, însoţite de certificatul sanitar-veterinar şi de fişele de tãiere, în 3 exemplare, de tabelul cu codurile de identificare, de formularele de mişcare şi de paşapoarte. Animalele pentru retestare, cu codul de identificare ................................., se vor înscrie în registrul de bovine tuberculino-reagente în observaţie, sub rãspunderea medicului veterinar ....................................... . Se vor izola în ............................, rãspunzând de acestea dl ........................, în calitate de ................... . În perioada .................................... 200........, se va executa dezinfecţia generalã a unitãţii în prezenţa Dr. ................................, cu substanţele dezinfectante recomandate de cãtre autoritatea sanitar-veterinarã competentã teritorial. De executarea corespunzãtoare a curãţeniei mecanice rãspund dl ................., conducãtor de unitate, şi dl ..................., şeful fermei .............................. . 7. Urmãtorul control alergic (retestare, general) va fi executat la data de .................. de cãtre comisia formatã din: dr. ...................., dr. ................., dr. .................... . 8. Cazurile confirmate de tuberculozã la bovine se comunicã în mod obligatoriu şi direcţiei de sãnãtate publicã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti. 9. Orice mişcare de animale, produse de origine animalã şi furaje se va face cu avizul Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ................. . Comisia de tuberculinare Conducãtorul unitãţii, Medic veterinar şef (parafa) ...................... Dr. ....................... Dr. ....................... Şeful exploataţiei comerciale autorizate, Dr. ....................... ................... Dr. ....................... Observaţii ale Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor la data ................ Verificat Delegat al Direcţiei Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ................................., ........................................ ANEXA 9 la procedurã Model faţã Cabinetul medical veterinar/S.C. .......... Judeţul ...................... Nr. ........./.............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã .................................... Nr. .........../................ Verificat şi avizat
───────────────────
Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
Sanitar-Veterinare Zonale ............
.....................................
NOTA DE ÎNSOŢIRE
Nr. ........., data .........
Felul probelor şi specia animalelor de la care au fost prelevate probele
......................................................................
......................................................................
......................................................................
Data recoltãrii şi ora .........., recoltate de la .............(Se va trece codul animalelor pentru cele identificate sau conform tabelului anexat în cazul unui numãr mare de animale, potrivit anexei nr. 4 la procedurã.) ..........................................
Localitatea ......................................................
Proprietarul animalelor ..........................................
Adresa ...........................................................
Codul exploataţiei ...............................................
Date epidemiologice despre efectivele de animale de la care s-au recoltat probele
..................................................................
..................................................................
..................................................................
..................................................................
Date clinice despre efectivele de animale de la care s-au recoltat probele
..................................................................
..................................................................
..................................................................
Date anatomopatologice despre efectivele de animale de la care s-au recoltat probele
..................................................................
..................................................................
..................................................................
..................................................................
Tratamente efectuate şi rezultatele obţinute .....................
..................................................................
..................................................................
..................................................................
Imunizãri efectuate, data şi vaccinul utilizat (inclusiv la origine)
..................................................................
..................................................................
..................................................................
Date cu privire la furajare, cazare, îngrijire şi alte informaţii care pot servi la stabilirea diagnosticului (mortalitate, morbiditate)
..................................................................
..................................................................
..................................................................
..................................................................
Diagnosticul prezumtiv
..................................................................
Examene cerute ...................................................
..................................................................
..................................................................
Medic veterinar concesionar/prestator ..................
Semnãtura reprezentantului legal .................
Parafa ...................
Ştampila ...................
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
Recepţie probe
Laborator
Întocmit ..................................
Model verso
┌────┬──────────┬──────┬─────────────┬────────────────┬─────────────┬──────────┐
│Nr. │ │ │ │ │ │ │
│crt.│Nr. probei│Specia│ Felul probei│ Rezultat LSVSJ │Rezultat IDSA│Observaţii│
├────┼──────────┼──────┼─────────────┼────────────────┼─────────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────┼──────┼─────────────┼────────────────┼─────────────┼──────────┤
│Nr. │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴──────┴─────────────┴────────────────┴─────────────┴──────────┘
ANEXA 10 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. .............. Judeţul ...................... Nr. ........./.............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ Nr. .........../................ Aprobat
───────
Director adjunct sanitar-veterinar
..................................
Director adjunct economic
..................................
Avizat
──────
Biroul/Serviciul contabilitate ...............
Compartimentul identificarea
animalelor, înregistrarea exploataţiilor ......
Verificat şi avizat
───────────────────
Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
Sanitar-Veterinare Zonale ............
.....................................
DECONT JUSTIFICATIV
pentru efectuarea serviciilor de identificare
şi înregistrare a animalelor
în luna ......../anul ........
Cabinetul medical veterinar/S.C. ..........., prestator al serviciilor de identificare şi înregistrare a animalelor din cadrul localitãţii ........, judeţul .........., în temeiul Contractului de servicii nr. ..../...., am prestat urmãtoarele servicii:
┌────┬──────────────────────────────┬───────────────┬─────────┬──────────────┐
│Nr. │Identificarea şi înregistrarea│ │Tarif/cap│Valoare decont│
│crt.│ animalelor din specia │Numãr de capete│ (lei) │ (lei) │
├────┼──────────────────────────────┼───────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────┼──────────────────────────────┼───────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 1. │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼───────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 2. │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────────────┼───────────────┼─────────┼──────────────┤
│ 3. │ │ │ │ │
├────┴──────────────────────────────┼───────────────┼─────────┼──────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└───────────────────────────────────┴───────────────┴─────────┴──────────────┘
Medic veterinar prestator ..................... Semnãtura reprezentantului legal .............. Parafa ................................... Ştampila ...................... ANEXA 11 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. .............. Judeţul ...................... Nr. ........./.............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã .................................... Nr. .........../................ Certific cã am efectuat verificarea unui numãr reprezentativ din animalele înscrise în prezentul document. Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale .................. ........................................... SITUAŢIE privind numãrul animalelor identificate şi înregistrate, înscrise în formularele de identificare (F1) predate pentru decontarea activitãţii sanitar-veterinare din luna ...........
┌────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ Numãr de animale │
│ Specia ├────────────┬───────────┬───────────────────────────┤
│ │Total │ Ferme │Exploataţii nonprofesionale│
├────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────────────────────┤
│Bovine │ │ │ │
├────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────────────────────┤
│Ovine │ │ │ │
├────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────────────────────┤
│Caprine │ │ │ │
├────────────────────────┼────────────┼───────────┼───────────────────────────┤
│Suine │ │ │ │
└────────────────────────┴────────────┴───────────┴───────────────────────────┘
Medic veterinar prestator ..................... Semnãtura reprezentantului legal .............. Ştampila ...................... Parafa ......................... ANEXA 12 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. .............. Judeţul ...................... Nr. ........./.............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã .................................... Nr. .........../................ Verificat şi avizat
───────────────────
Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
Sanitar-Veterinare Zonale ............
.....................................
SITUAŢIA MIŞCĂRII ANIMALELOR ÎN LUNA ...........
┌────────────────────────┬─────────────────────────────┬────────────────────┐
│ Specia │ Ieşiri │ Intrãri │
├────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────────┤
│Bovine │ │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────────┤
│Ovine │ │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────────┤
│Caprine │ │ │
├────────────────────────┼─────────────────────────────┼────────────────────┤
│Suine │ │ │
└────────────────────────┴─────────────────────────────┴────────────────────┘
Numãr formulare F2 de ieşire eliberate ........ de la seria ....... la seria ........ Numãr formulare F2 roşii înregistrate ................. Numãr formulare F2 de intrare primite ............... Numãr formulare F2 albastre înregistrate ............ Medic veterinar prestator ........................... Semnãtura reprezentantului legal .................... Ştampila ................. Parafa ................... ANEXA 13 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. .............. Judeţul ...................... Nr. ........./.............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã .................................... Nr. .........../................ Verificat şi avizat
───────────────────
Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
Sanitar-Veterinare Zonale ............
.....................................
SITUAŢIA EVENIMENTELOR CONSEMNATE ÎN LUNA ........
┌─────────┬─────────────┬──────────┬──────────┬─────────┬──────────┬────────────┬─────────┐
│ Specia │Sacrificare │ Moartea │Dispariţia│Pierderea│Regãsirea │Pierderea │Pierderea│
│ │pentru consum│animalului│animalului│crotaliei│animalului│paşaportului│cardului │
│ │ propriu │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│Bovine │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│Ovine │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│Caprine │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼────────────┼─────────┤
│Suine │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────┴─────────────┴──────────┴──────────┴─────────┴──────────┴────────────┴─────────┘
Numãr formulare F3 completate ........ de la seria ....... la seria ........ Numãr formulare F3 înregistrate ............. Medic veterinar prestator ............... Semnãtura reprezentantului legal ............ Ştampila ............... Parafa ................. ANEXA 14 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. .............. Judeţul ...................... Nr. ........./.............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã .................................... Nr. .........../................ Verificat şi avizat
───────────────────
Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
Sanitar-Veterinare Zonale ............
.....................................
SITUAŢIA CROTALIILOR ŞI FORMULARELOR LA DATA DE ...........
┌─────────────────┬───────────────────────────┬───────────────────────────┬───────────────────────────┐
│ │Alocate de la începutul │ Stoc la începutul lunii │ Stoc la sfârşitul lunii │
│Cabinetul medical│activitãţii de identificare│ │ │
│veterinar/S.C. │ şi înregistrare │ │ │
│ ├───────────────────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ Crotalii │ Crotalii │ Crotalii │
│ ├──────┬──────┬───────┬─────┼──────┬──────┬───────┬─────┼──────┬──────┬───────┬─────┤
│ │ │Ovine │Caprine│ │ │Ovine │Caprine│ │ │Ovine │Caprine│ │
│ │Bovine├──┬───┼───┬───┤Suine│Bovine├──┬───┼───┬───┤Suine│Bovine├──┬───┼───┬───┤Suine│
│ │ │I │ II│ I │ II│ │ │I │ II│ I │ II│ │ │I │ II│ I │ II│ │
├─────────────────┼──────┼──┼───┼───┼───┼─────┼──────┼──┼───┼───┼───┼─────┼──────┼──┼───┼───┼───┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────────┴──────┴──┴───┴───┴───┴─────┴──────┴──┴───┴───┴───┴─────┴──────┴──┴───┴───┴───┴─────┘
┌─────────────────┬───────────────────────────┬───────────────────────────┬───────────────────────────┐
│ │Alocate de la începutul │ Stoc la începutul lunii │ Stoc la sfârşitul lunii │
│Cabinetul medical│activitãţii de identificare│ │ │
│veterinar/S.C. │ şi înregistrare │ │ │
│ ├───────────────────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ Carnete │ Carnete │ Carnete │
│ ├──────┬──────┬───────┬─────┼──────┬──────┬───────┬─────┼──────┬──────┬───────┬─────┤
│ │ F1 │ F2 │ F3 │ F4 │ F1 │ F2 │ F3 │ F4 │ F1 │ F2 │ F3 │ F4 │
├─────────────────┼──────┼──────┼───────┼─────┼──────┼──────┼───────┼─────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼──────┼──────┼───────┼─────┼──────┼──────┼───────┼─────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼──────┼──────┼───────┼─────┼──────┼──────┼───────┼─────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼──────┼──────┼───────┼─────┼──────┼──────┼───────┼─────┼──────┼──────┼───────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────────┴──────┴──────┴───────┴─────┴──────┴──────┴───────┴─────┴──────┴──────┴───────┴─────┘
Medic veterinar prestator .............. Semnãtura reprezentantului legal ........... Ştampila ............. Parafa ............... ANEXA 15 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. .............. Judeţul ...................... Nr. ........./.............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã .................................... Nr. .........../................ Verificat şi avizat Medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ............ ..................................... SITUAŢIA ERORILOR ÎN LUNA .......
┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────┬──────────────────────┐
│ Erori existente │Erori înregistrate│Erori corectate│ Erori existente │
│la începutul lunii│ în lunã │ în lunã │ necorectate la │
│ │ │ │ sfârşitul lunii │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────┼──────────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────┼──────────────────────┤
│ │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────┼──────────────────────┤
│ │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────┴──────────────────────┘
Medic veterinar prestator .............. Semnãtura reprezentantului legal ........... Ştampila ............. Parafa ............... ANEXA 16 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. .............. Judeţul ...................... Nr. ........./.............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã .................................... Nr. .........../................ Verificat şi avizat
───────────────────
Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
Sanitar-Veterinare Zonale ............
.....................................
EVIDENŢA
crotaliilor recuperate de la proprietari în urma sacrificãrilor
pentru consum propriu şi predarea acestora Direcţiei
Sanitar-Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor ........
în luna ............
┌──────────────────┬───────────────────────────┬────────────────────────────┐
│ Specia │ Nr. crotalii │ Nr. crotalii │
│ │ recuperate în lunã │predate cãtre DSVSA în lunã │
├──────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Bovine │ │ │
├──────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Ovine │ │ │
├──────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Caprine │ │ │
├──────────────────┼───────────────────────────┼────────────────────────────┤
│Suine │ │ │
└──────────────────┴───────────────────────────┴────────────────────────────┘
Medic veterinar prestator .............. Semnãtura reprezentantului legal ........... Ştampila ............. Parafa ............... ANEXA 17 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. .............. Judeţul ...................... Nr. ........./.............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã .................................... Nr. .........../................ Verificat şi avizat
───────────────────
Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
Sanitar-Veterinare Zonale ............
.....................................
(semnãtura, parafa şi ştampila)
NOTA DE CONSTATARE
Subsemnatul, .........., medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ........., posesor al legitimaţiei de serviciu nr. ...../......, în baza <>art. 14 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, am efectuat astãzi, ......................, verificarea fapticã în teren a realitãţii datelor prezentate în decontul acţiunilor sanitar-veterinare obligatorii din Programul cifric pentru luna ........, anul ........, de cãtre Cabinetul medical veterinar/S.C. ........, dupã cum urmeazã:
┌────┬───────────────────┬───────────┬─────────────────────┬───────────┬─────────┬────────────────┐
│Nr. │Numele şi prenumele│Codul de │Nr. de identificare │Localitatea│Poziţia │Tipul de acţiune│
│crt.│ proprietarului │exploataţie│(crotalia verificatã)│ │din tabel│ executatã │
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼─────────────────────┼───────────┼─────────┼────────────────┤
└────┴───────────────────┴───────────┴─────────────────────┴───────────┴─────────┴────────────────┘
Toate datele prezentate mai sus sunt reale şi se regãsesc în declaraţiile proprietarilor (declaraţii-tip cu semnãturi) din luna ........... La prezenta notã se ataşeazã un nr. de ........ anexe (se completeazã, dacã este cazul, atunci când se verificã un numãr de animale mai mare decât cel prezent la rubrica respectivã). ANEXA 18 la procedurã Cabinetul medical veterinar/S.C. .............. Judeţul ...................... Nr. ........./.............. Direcţia Sanitar-Veterinarã şi pentru Siguranţa Alimentelor ........ Circumscripţia Sanitar-Veterinarã Zonalã .................................... Nr. .........../................ Verificat şi avizat
───────────────────
Medic veterinar oficial al Circumscripţiei
Sanitar-Veterinare Zonale ............
.....................................
(semnãtura, parafa şi ştampila)
NOTA DE CONSTATARE
Subsemnatul, dr. .........., medic veterinar oficial al Circumscripţiei Sanitar-Veterinare Zonale ........., posesor al legitimaţiei de serviciu nr. ........, în baza <>art. 14 alin. (1) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activitãţii sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 215/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, am efectuat astãzi, ........, verificarea fapticã în teren a unui numãr reprezentativ din animalele identificate şi înregistrate în luna ....... 200...... de cãtre Cabinetul medical veterinar/S.C. ............, reprezentând .... capete, dupã cum urmeazã:
┌────┬───────────────────┬───────────┬───────────────┬───────────┬───────────────┬───────────────────┐
│Nr. │Numele şi prenumele│Codul de │Nr. de animale │Localitatea│ Seria/nr. │ Nr./data │
│crt.│ proprietarului │exploataţie│ verificate │ │formularului F1│fişei de inspecţie │
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
├────┼───────────────────┼───────────┼───────────────┼───────────┼───────────────┼───────────────────┤
└────┴───────────────────┴───────────┴───────────────┴───────────┴───────────────┴───────────────────┘
Toate datele prezentate mai sus sunt reale şi se regãsesc în fişele de inspecţie în exploataţiile cu animale în nr. de ........, întocmite în luna ........ . La prezenta notã se ataşeazã un nr. de ....... anexe (se completeazã, dacã este cazul, atunci când se verificã un numãr de animale mai mare decât cel prezent la rubrica respectivã). -------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.