Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 21 martie 2007  de implementare a Programului national multianual pe perioada 2006-2009 pentru sustinerea accesului intreprinderilor mici si mijlocii la servicii de instruire si consultanta    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 21 martie 2007 de implementare a Programului national multianual pe perioada 2006-2009 pentru sustinerea accesului intreprinderilor mici si mijlocii la servicii de instruire si consultanta

EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 207 din 27 martie 2007


┌───────────────────────────────┬──────────────────────────────────┬───────────┐
│ │ │ Valoarea │
│ │ Tipul de cheltuiala pentru care │finantarii │
│ Denumirea serviciilor │ se acorda finantare │aprobate de│
│ │ │ principiu │
│ │ │ - lei - │
├───┬───────────────────────────┼───┬──────────────────────────────┼───────────┤
│[ ]│Participarea personalului │[ ]│Cheltuieli pentru instruire │ │
│ │IMM avand functii de │ │individuala si de grup, la │ │
│ │decizie si/sau de executie │ │solicitarea IMM, cu tematica │ ......... │
│ │la cursuri de instruire │ │la comanda: │ │
│ │profesionala organizate pe │ │taxa de participare, inclusiv │ │
│ │tematici prioritare: │ │documentatia necesara instru- │ │
│ │management │ │irii*2) │ │
│ │(managementul financiar), │ │Denumire si tematica curs: ...│ │
│ │marketing, strategie si │ │Denumire furnizor curs formare│ │
│ │planificare etc., conform │ │profesionala: ....... │ │
│ │pct. 4.1. lit. a) din pro- │ │Numar de persoane │ │
│ │cedura │ │instruite: .......... │ │
│ │ │ ├──────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │ │ TOTAL │ │
├───┼───────────────────────────┼───┼──────────────────────────────┼───────────┤
│[ ]│Contractarea de servicii de│[ ]│Cheltuieli pentru achizitia │ │
│ │consultanta pentru │ │de servicii de consultanta*3) │ │
│ │elaborarea planurilor de │ │ │ │
│ │afaceri si de marketing, │ │Obiectul contractului de │ │
│ │studii de fezabilitate si │ │consultanta: ................ │ │
│ │de piata. │ │ │ │
│ │ │ ├──────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │ │Denumirea prestatorului de │ │
│ │ │ │consultanta: ................ │ │
│ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────────┼───┼──────────────────────────────┼───────────┤
│ │ │ │Valoarea totala a finantarii │ ......... │
│ │ │ │aprobate de principiu │ │
└───┴───────────────────────────┴───┴──────────────────────────────┴───────────┘


----
*1) Se completeaza de catre ANIMMC.
*2) Suma totala a alocatiei financiare nerambursabile nu va depasi 1.500 lei/participant (cursant).
*3) Suma totala a alocatiei financiare nerambursabile nu va depasi 15.000 lei, in conformitate cu anexa nr. 1.

Prezenta procedurã instituie o schemã de ajutor de minimis. Acordarea ajutoarelor de minimis în cadrul Programului se va face numai cu respectarea criteriilor privind ajutorul de minimis prevãzute de Regulamentul CE nr. 1998/2006 privind aplicarea art. 87 şi 88 ale Tratatului CE.
Pragul maxim al ajutorului de minimis acordat unui operator economic, cumulat pe parcursul ultimilor 3 ani fiscali (2 ani fiscali precedenţi şi anul fiscal în curs), fie din surse publice naţionale, fie din surse comunitare, este în valoare totalã de 200.000 euro.

Coordonator UIP:

Semnatura ...........



ANEXA 4
-------
la procedura
------------




┌──────────────────────────────┐
│ Data/ora inregistrarii ......│
│ Numarul inregistrarii .......│
│ Nume reprezentant ANIMMC ....│
│ Semnatura ...................│
└──────────────────────────────┘



CERERE-TIP DE ELIBERARE A ALOCATIEI
FINANCIARE NERAMBURSABILE
(Se completeaza toate rubricile in limba romana, prin tehnoredactare.)

Subscrisa ........................... avand datele de identificare mentionate la pct. A, reprezentata legal prin dl/dna ...................... avand calitatea de ......................................, identificat(a) cu B.I./C.I. seria ....... nr. ........ eliberat de ............. la data de ............, cu domiciliul in localitatea ............. str. ................ nr. ....., bl. ...., sc. ...., ap. ...., sectorul/judetul .........., cod postal .......... solicit eliberarea alocatiei financiare nerambursabile, conform notificarii nr. ...... din data de .........., in conditiile prevederilor Programului pentru sustinerea accesului intreprinderilor mici si mijlocii la servicii de instruire si consultanta aprobat prin Ordinul Presedintelui ANIMMC nr. ....../2007.

A. Datele de identificare a agentului economic/solicitantului:

Denumirea societatii: ........................................
Data inregistrarii societatii/data inregistrarii autorizatiei administrative/autorizatiei eliberate de primarii unitatilor administrativ-teritoriale (dupa caz): ............................
Nr. de inmatriculare la oficiul registrului comertului (dupa caz): ......
Codul unic de inregistrare: ......................................
Adresa: ..........................................................
Telefon: ......... fax: ............... e-mail: ...............
Cont bancar nr. .......... 5070 ..... deschis la Trezoreria ...........
Anexez la prezenta formularul de decont (conform anexei nr. 5) precum si documentele justificative prevazute in anexa nr. 1 la procedura, in original si in copie, in ordinea serviciilor si documentelor justificative completate in formularul de decont.

NOTA IMPORTANTA!
Solicitantul nu este obligat sa suporte nici o taxa din partea niciunei persoane sau institutii care il ajuta in completarea acestei cereri. Reprezentantii ANIMMC pot discuta cu solicitantii despre toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sa completeze cererea in locul acestora.

Numele: ................................

Semnatura autorizata si stampila solicitantului*) Functia


*) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceiasi persoana autorizata sa reprezinte legal solocitantul.

Data semnarii: .........................


ANEXA 5
-------
la procedura
-------------






FORMULAR DE DECONT*1)

Intreprinderea: .......... Data: ...............

- lei -
┌───────────┬────────┬───────┬───────┬───────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ │ │ │ │ │ Document de plata │
│ │Obiectul│ Nr. │ Data │Valoare factura├────────────┬───┬────┬───────────────┤
│Serviciul*2)facturii│factura│factura│ │ Felul │ │ │ Valoarea │
│ │ │ │ ├──────┬────────┤documentului│Nr.│Data├──────┬────────┤
│ │ │ │ │Cu TVA│Fara TVA│ │ │ │Cu TVA│Fara TVA│
├───────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼────────┼────────────┼───┼────┼──────┼────────┤
├───────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼────────┼────────────┼───┼────┼──────┼────────┤
├───────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼────────┼────────────┼───┼────┼──────┼────────┤
├───────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼────────┼────────────┼───┼────┼──────┼────────┤
│ Total: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────┴────────┴───────┴───────┴──────┴────────┴────────────┴───┴────┴──────┴────────┘



Numele: ..............................

Semnatura autorizata si stampila solicitantului*3)

----
*1) La prezentul decont se vor anexa lista documentelor justificative, in ordinea serviciilor efectuate prezentate in decont, precum si documentele justificative in original si in copie, in conformitate cu anexa nr. 1 la procedura.
*2) Conform cheltuielilor eligibile prevazute in anexa nr. 1.
*3) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceiasi persoana autorizata sa reprezinte legal agentul economic.


ANEXA 6
-------
la procedura
-------------


CERERE-TIP
de anulare totala sau partiala a finantarii
pentru care exista acord de principiu

(Se completeaza in cazul modificarii uneia dintre
conditiile in care s-a obtinut acordul de
principiu asupra finantarii.)

Subscrisa ................... avand datele de identificare mentionate la sectiunea A, reprezentata legal prin dl/dna .................... avand calitatea de ..............., solicit anularea acordului de principiu de finantare, obtinut prin Notificarea nr. ............ din data de ............ pe Programul pentru sustinerea accesului intreprinderilor mici si mijlocii la servicii de instruire si consultanta, pentru categoriile de cheltuieli prezentate in sectiunea B.

SECŢIUNEA A Prezentarea solicitantului

Denumire intreprindere .................
Adresa .................................
Telefon: ....... fax: .......... e-mail: .............
Data inregistrarii agentului economic/data inregistrarii autorizatiei administrative/autorizatiei eliberate de primarii unitatilor administrativ-teritoriale (dupa caz): ......................
Nr. de inmatriculare la oficiul registrul comertului (dupa caz) .....
Codul unic de inregistrare (dupa caz) ...............................

Numele: ....................................
Functia ....................................
Semnatura autorizata si stampila solicitantului*1)
----
*1) Toate cererile incluse in dosar vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal agentul economic.

Data semnarii: .............................

NOTA IMPORTANTA!
Solicitantul nu este obligat sa suporte nicio taxa din partea niciunei persoane sau institutii care il ajuta in completarea acestei cereri. Reprezentantii ANIMMC pot discuta cu solicitantii despre toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis sa completeze cererea in locul acestora.

SECŢIUNEA B Cheltuieli pentru care se solicita anularea finantarii





┌─────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┬───────────────────┐
│ │ │Valoarea finantarii│
│ Denumirea serviciilor │ Tipul de cheltuiala │ pentru care se │
│ │ │ solicita anularea │
│ │ │ - LEI - │
├───┬─────────────────────────────┼───┬───────────────────────────────────┼───────────────────┤
│[ ]│Participarea personalului IMM│[ ]│cheltuieli pentru instruire │ │
│ │avand functii de decizie │ │individuala si de grup, la solici- │ │
│ │si/sau de executie la cursuri│ │tarea IMM, cu tematica la comanda: │ │
│ │de formare profesionala │ │ │ │
│ │organizate pe tematici │ │ │ ................. │
│ │prioritare: management │ │ - taxa de participare, inclusiv │ │
│ │(managementul financiar), │ │documentatia necesara instruirii │ │
│ │marketing, strategie si pla- │ │ │ │
│ │nificare etc. cf. pct. 4.1 │ │ │ │
│ │lit. a) din procedura. │ │ │ │
│ │ ├───┴───────────────────────────────────┴───────────────────┤
│ │ │Denumirea si tematica cursului*2): │
│ │ ├───────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │Date privind organizatorul*3): │
│ │ │Denumire ............................................. │
│ │ │Adresa ............................................... │
│ │ │Telefon .............................................. │
│ │ │Fax .................................................. │
├───┼─────────────────────────────┬───┬───────────────────────────────────┬───────────────────┤
│[ ]│Contractarea de servicii de │[ ]│Cheltuieli pentru achizitia de │ ................. │
│ │consultanta pentru elaborarea│ │servicii de consultanta │ │
│ │planurilor de afaceri si de ├───┴───────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │marketing, studii de fezabi- │Obiectul contractului de consultanta │ ................. │
│ │litate si de piata. │Date privind prestatorul serviciului │ ................. │
│ │ │de consultanta*4): │ │
│ │ ├───┬───────────────────────────────────┴───────────────────┤
│ │ │ │Denumire: ............................................ │
│ │ ├───┼───────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Adresa ............................................... │
│ │ │ │...................................................... │
│ │ ├───┼───────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Telefon .............................................. │
│ │ │ │Fax .................................................. │
└───┴─────────────────────────────┴───┴───────────────────────────────────────────────────────┘


----
*2) se completeaza pentru fiecare curs
*3) se completeaza pentru fiecare organizator
*4) se completeaza pentru fiecare prestator al serviciului de consultanta.


SECŢIUNEA C Declaratie pe propria raspundere

Subsemnatul/subsemnata .............................................., identificat/identificata cu actul de identitate/pasaportul seria ........ nr. ........, eliberat de .............. la data de ................., cu domiciliul in localitatea ......................, str. ............... nr. ..... bl. ...., sc. ....., ap. ....., sectorul/judetul ..........., in calitate de reprezentant legal al agentului economic ............., declar pe propria raspundere ca solicit anularea totala sau partiala a finantarii pentru care am primit acordul de principiu al ANIMMC, obtinut prin Notificarea nr. .......... din data de ..............

Semnatura autorizata si stampila ................


ANEXA 7
-------
la procedura
------------
FORMULAR DE RAPORTARE TEHNICA*)
pentru Programul pentru sustinerea accesului
intreprinderilor mici si mijlocii
la servicii de instruire si consultanta

(Se completeaza toate rubricile
in limba romana, prin tehnoredactare.)

Perioada pentru raportare: anul .............

Datele de identificare a societatii:

Denumirea societatii comerciale ....................
Adresa ...........................................
Telefon: ......... fax: .......... e-mail ...........
Data inregistrarii societatii comerciale ..................
Numarul de inmatriculare in Registrul comertului (dupa caz) ........
Codul unic de inregistrare (dupa caz) ..............................
Am obtinut Notificarea de acord de principiu pentru finantare numarul ............/zz.ll.., iar eliberarea alocatiei financiare s-a efectuat pe baza Cererii-tip de eliberare a AFN numarul ........ din data de ............

Date de raportare tehnica:

- Cifra de afaceri: ................................... lei;
- Profitul brut: ...................................... lei;
- Valoarea absoluta a exportului realizat: ............ lei;
- Ponderea valorii exportului in total cifra de afaceri: ........%;
- Numarul mediu scriptic anual de personal: ......................;
- Cheltuielile realizate pentru dezvoltarea activitatii (studii de piata, planuri de matketing, studii de fezabilitate etc.):
Total ......... lei, din care din ajutoare publice .......... lei;
- In perioada considerata ati exportat pe noi piete?
NU [ ]
DA [ ], in urmatoarele tari: ..............................

Subsemnatul/Subsemnata ...................., identificat/identificata cu actul de identitate seria ....., nr. ........., eliberat de .......... la data de .................., cu domiciliul in localitatea ............., str. ............ nr. ..... bl. ....., sc. ........., ap. ........., sectorul/judetul .................., in calitate de reprezentant legal al societatii ................., declar pe propria raspundere ca toate informatiile furnizate si consemnate in prezentul formular sunt corecte si complete.

Semnatura autorizata si stampila solicitantului*1) Functia: .............


Data semnarii: .................

---------
*) Transmiterea formularului este obligatorie pentru toti beneficiarii de alocatii financiare nerambursabile in cadrul prezentului program, pentru o perioada de 3 ani, incepand cu anul urmator acordarii alocatiei financiare de catre ANIMMC.
*1) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.

ANEXA 8


───────
la procedura
────────────

Formularul A

DECLARATIE
privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii





I. Date de identificare a intreprinderii
Denumirea intreprinderii
________________________________________________________________
Adresa sediului social
________________________________________________________________
Cod unic de inregistrare
________________________________________________________________
Numele si functia
________________________________________________________________
(presedintele consiliului de administratie,
director general sau echivalent)



II. Tipul intreprinderii
Indicati, dupa caz, tipul intreprinderii:
[ ] Intreprindere autonoma. In acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situatia economico-financiara a intreprinderii solicitante. Se va completa doar declaratia, fara formularul B
[ ] Intreprindere partenera. Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum si a fiselor aditionale care se vor atasa la declaratie
[ ] Intreprindere legata. Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum si a fiselor aditionale care se vor atasa la declaratie

III. Date utilizate pentru a se stabili categoria intreprinderii*1)


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Exercitiul financiar de referinta*2) │
├──────────────────────┬────────────────────────────┬──────────────────────────┤
│Numarul mediu anual de│Cifra de afaceri anuala neta│ Active totale │
│ salariati │ (mii lei/mii Euro) │ (mii lei/mii Euro) │
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
├──────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
└──────────────────────┴────────────────────────────┴──────────────────────────┘

Important: Precizati daca, fata de exercitiul [ ] Nu
financiar anterior, datele financiare au [ ] Da (in acest caz se va
inregistrat modificari care determina completa si se va atasa o
incadrarea intreprinderii intr-o alta categorie declaratie referitoare la
(respectiv micro-intreprindere, intreprindere exercitiul financiar anterior)
mica, mijlocie sau mare).

Semnatura ________________________________________________________
(numele si functia semnatarului, autorizat sa reprezinte
intreprinderea)

Declar pe propria raspundere ca datele din aceasta declaratie si din
anexe sunt conforme cu realitatea.

Data intocmirii ...........................
Semnatura .................................


___________
*1) Datele sunt calculate in conformitate cu <>art. 6 din Ordonanta nr. 27/2006 .
*2) Datele cu privire la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale sunt cele realizate in ultimul exercitiu financiar raportate in situatiile financiare anuale aprobate de actionari sau asociati. In cazul intreprinderilor nou infiintate datele cu privire la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se determina si se declara pe propria raspundere.



Formularul B

CALCULUL
pentru intreprinderile partenere sau legate

Sectiunile care trebuie incluse, dupa caz:
- sectiunea A, daca intreprinderea solicitanta are cel putin o intreprindere partenera (precum si orice fise aditionale);
- sectiunea B daca intreprinderea solicitanta este legata cu cel putin o intreprindere (precum si orice fise aditionale).

Calculul pentru tipurile de intreprinderi partenere sau legate


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinta │
├────────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┬──────────────┤
│ │Numarul mediu│Cifra de afaceri│ Total active │
│ │ anual de │anuala neta (mii│ (mii lei/mii │
│ │ salariati │ lei/mii Euro) │ Euro) │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼──────────────┤
𗈕. Datele*1) intreprinderii │ │ │ │
│solicitante sau din situatiile │ │ │ │
│financiare anuale consolidate │ │ │ │
│(se vor introduce datele din │ │ │ │
│tabelul B1 din sectiunea B*2) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼──────────────┤
𗈖. Datele cumulate*1) in mod │ │ │ │
│proportional ale tuturor │ │ │ │
│intreprinderilor partenere, daca│ │ │ │
│este cazul (se vor introduce │ │ │ │
│datele din sectiunea A) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼──────────────┤
𗈗. Datele cumulate ale tuturor │ │ │ │
│intreprinderilor legate*1) (daca│ │ │ │
│exista) - daca nu au fost deja │ │ │ │
│incluse prin consolidare la pct.│ │ │ │
𗈕 din acest tabel (se vor │ │ │ │
│introduce datele din tabelul B2 │ │ │ │
│din sectiunea B) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼──────────────┤
│TOTAL │ │ │ │
└────────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┴──────────────┘



Datele incluse in sectiunea "Total" din tabel trebuie introduse in tabelul "Date utilizate pentru a se stabili categoria intreprinderii" din formularul A.
__________
*1) Datele cu privire la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale sunt cele realizate in ultimul exercitiu financiar raportate in situatiile financiare anuale aprobate de actionari sau asociati. In cazul intreprinderilor nou infiintate datele cu privire la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se determina si se declara pe propria raspundere.
*2) Datele intreprinderii, inclusiv numarul mediu anual de salariati, sunt determinate pe baza situatiilor financiare anuale si a datelor intreprinderii sau, atunci cand este cazul, pe baza situatiilor financiare anuale consolidate ale intreprinderii ori a situatiilor financiare anuale consolidate in care intreprinderea este inclusa.


SECŢIUNEA A

Intreprinderi partenere

Pentru fiecare intreprindere pentru care a fost completata "fisa de parteneriat" [cate o fisa pentru fiecare intreprindere partenera a intreprinderii solicitante si pentru orice intreprindere partenera a oricarei intreprinderi legate, ale carei date nu au fost inca incluse in situatiile financiare anuale consolidate ale acelei intreprinderi legate], datele din aceasta fisa de parteneriat trebuie sa fie introduse in tabelul de mai jos.

1. Date de identificare si date financiare preliminare

Tabelul A.1


┌─────────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬────────┐
│ Intreprinderea partenera - │ │ │ │
│ Date de identificare │ │ │ │
│ │ │ │ │
├────────────┬────────┬────────────┬──────────────┤ │ │ │
│ │ │ │ Numele si │ │Cifra de │ │
│ │ │ │ prenumele │ Numarul │ afaceri │Active │
│ Numele sau│ Adresa │ │presedintelui │ mediu │ anuala │totale │
│ denumirea │sediului│Cod unic de │consiliului de│anual de │neta (mii│(mii │
│intreprinde-│ social │inregistrare│administratie,│salariati│ lei/mii │lei/ │
│rii │ │ │ director │ │ Euro) │mii │
│ │ │ │ general sau │ │ │Euro │
│ │ │ │ echivalent │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈖. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈗. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈘. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈙. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈚. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈛. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈜. │ │ │ │ │ │ │
├────────────┴────────┴────────────┴──────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│Total │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴────────┘



NOTA:
Aceste date sunt rezultatul unui calcul proportional efectuat pe baza "fisei de parteneriat", pentru fiecare intreprindere cu care intreprinderea solicitanta este direct sau indirect partenera.
Datele introduse in sectiunea "Total" vor fi introduse la pct. 2 din tabelul "Calculul pentru tipurile de intreprinderi partenere sau legate" (referitor la intreprinderile partenere).
Aceste date rezulta din situatiile financiare anuale consolidate si din alte date ale intreprinderii partenere, daca exista, la care se adauga in proportie de 100% datele intreprinderilor care sunt legate cu aceasta intreprindere partenera, in cazul in care acestea nu au fost deja incluse in situatiile financiare anuale consolidate ale intreprinderii partenere. Daca este necesar, adaugati "fise privind legatura dintre intreprinderi" pentru intreprinderile care nu au fost deja incluse in situatiile financiare anuale consolidate.

FISA DE PARTENERIAT

1. Date de identificare a intreprinderii


Denumirea intreprinderii
___________________________________________________________________

Adresa sediului social
___________________________________________________________________
Cod unic de inregistrare
___________________________________________________________________
Numele, prenumele si functia
___________________________________________________________________

(presedintele consiliului de administratie,
director general sau echivalent)



2. Date referitoare la intreprinderea legata



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinta │
├────────────────────┬───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numarul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ de salariati*3) │ anuala neta │(mii lei/mii Euro)│
│ │ │(mii lei/mii Euro)│ │
├────────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└────────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘


__________
*3) In cazul in care in situatiile financiare anuale consolidate nu exista date privind numarul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la intreprinderile legate.


NOTA:
Aceste date rezulta din conturile sau alte date ale intreprinderii partenere, consolidate, daca exista. La acestea se adauga intr-un procent de 100% datele intreprinderilor care sunt legate de aceasta intreprindere partenera, daca datele din conturile consolidate ale intreprinderilor legate au fost deja incluse prin consolidare in conturile intreprinderii partenere. Daca este necesar, se va adauga "fisa intreprinderii legate" pentru intreprinderile care nu au fost inca incluse prin consolidare.

2. Calculul proportional

a) Indicati exact proportia detinuta*4) de intreprinderea solicitanta (sau de intreprinderea legata prin intermediul careia se stabileste legatura de parteneriat), in intreprinderea partenera la care se refera aceasta fisa:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

Indicati, de asemenea, proportia detinuta de intreprinderea partenera, la care se refera aceasta fisa, din capitalul social al intreprinderii solicitante (sau in intreprinderea legata)
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
b) Introduceti in tabelul de mai jos rezultatul calculului proportional obtinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face referire la lit. a) la datele introduse in tabelul de la pct. 1.

______________
*4) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot detinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulata proportia detinuta de fiecare intreprindere legata in aceeasi intreprindere partenera

Tabelul de parteneriat - A.2


┌───────────────────────────┬────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ │ Numarul │ Cifra de afaceri │ Active totale*5) │
│ Procent │mediu anual │ anuala neta │(mii lei/mii Euro)│
│ │de salariati│(mii lei/mii Euro)│ │
├───────────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│Valoare rezultata in urma │ │ │ │
│aplicarii celui mai mare │ │ │ │
│procent la datele introduse│ │ │ │
│in tabelul de la pct. 1. │ │ │ │
└───────────────────────────┴────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
Aceste date se vor introduce in Tabelul A.1.



_____________
*5) Active totale reprezinta active imobilizate + active circulante + cheltuieli in avans.



SECŢIUNEA B

INTREPRINDERI LEGATE

1. Determinarea situatiei aplicabile intreprinderii care solicita incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii:
[ ] Cazul 1: Intreprinderea solicitanta tine situatii financiare anuale consolidate sau este inclusa in situatiile financiare anuale consolidate ale unei alte intreprinderi (tabelul B1).
[ ] Cazul 2: Intreprinderea solicitanta sau una ori mai multe intreprinderi legate nu intocmeste/intocmesc ori nu este/nu sunt inclusa/incluse in situatiile financiare anuale consolidate (tabelul B2).

NOTA:
Datele intreprinderilor legate cu intreprinderea solicitanta deriva din situatiile financiare anuale si din alte date ale acestora, consolidate daca este cazul. La acestea se adauga in mod proportional datele oricarei eventuale intreprinderi partenere a acelei intreprinderi legate, situata imediat in aval sau in amonte, daca nu a fost deja inclusa prin consolidare*6).
_________
*6) Definitia intreprinderii legate din prezenta lege

2. Metode de calcul pentru fiecare caz

Cazul 1: Situatiile financiare anuale consolidate reprezinta baza de calcul. Se va completa tabelul B1 de mai jos.

Tabelul B.1


┌───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│Numarul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ de salariati*7) │ anuala neta │(mii lei/mii Euro)│
│ │(mii lei/mii Euro)│ │
┌────────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└────────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘


___________
*7) In cazul in care in situatiile financiare anuale consolidate nu exista date privind numarul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la intreprinderile legate.

Datele introduse in sectiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de intreprinderi partenere sau legate".



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Identificarea intreprinderilor incluse prin consolidare │
├─────────────────────┬───────────────┬─────────────┬──────────────────────────┤
│Intreprinderea legata│ │ │ Numele si prenumele │
│ (denumire/date de │Adresa sediului│ Cod unic de │presedintelui consiliului │
│ identificare) │ social │inregistrare │de administratie, director│
│ │ │ │ general sau echivalent │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────────────┤
│A. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────────────┤
│B. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────────────┤
│C. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────────────┤
│D. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────┼──────────────────────────┤
│E. │ │ │ │
└─────────────────────┴───────────────┴─────────────┴──────────────────────────┘



NOTA:
Intreprinderile partenere ale unei intreprinderi legate, care nu au fost inca incluse in situatiile financiare anuale consolidate, sunt considerate partenere directe ale intreprinderii solicitante. Datele aferente acestora si o "fisa de parteneriat" trebuie adaugate la sectiunea A.

Cazul 2: Pentru fiecare intreprindere legata (inclusiv prin intermediul altor intreprinderi legate), se va completa o "fisa privind legatura dintre intreprinderi" si se vor adauga datele din situatiile financiare anuale ale tuturor intreprinderilor legate, prin completarea tabelului B2 de mai jos.

Tabelul B.2


┌────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬────────────────────┐
│ │Numarul mediu│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│Intreprinderea numarul: │ anual de │ anuala neta │ (mii lei/mii Euro) │
│ │ salariati │(mii lei/mii Euro)│ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
𗈕.*) │ │ │ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
𗈖.*) │ │ │ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
𗈗.*) │ │ │ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
𗈘.*) │ │ │ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
𗈙.*) │ │ │ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴────────────────────┘



____________
*) Atasati cate o "fisa privind legatura dintre intreprinderi" pentru fiecare intreprindere.

NOTA
Datele rezultate in sectiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 3 din tabelul "Calculul pentru tipurile de intreprinderi partenere sau legate" (privind intreprinderile legate)

FISA
privind legatura dintre intreprinderi nr. ....... din tabelul B2, sectiunea B (numai pentru intreprinderile legate care nu sunt incluse in situatiile financiare anuale consolidate)



1. Date de identificare a intreprinderii
Denumirea intreprinderii
___________________________________________________________________
Adresa sediului social
___________________________________________________________________
Codul unic de inregistrare
___________________________________________________________________
Numele, prenumele si functia
___________________________________________________________________
(presedintelui consiliului de administratie,
director general sau echivalent)



3. Date referitoare la intreprindere


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinta │
├────────────────────┬───────────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numarul mediu anual│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ de salariati*8) │ anuala neta │(mii lei/mii Euro)│
│ │ │(mii lei/mii Euro)│ │
├────────────────────┼───────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│ Total│ │ │ │
└────────────────────┴───────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘


Datele trebuie introduse in tabelul B2 din sectiunea B.

_____________
*8) In cazul in care in situatiile financiare anuale consolidate nu exista date privind numarul mediu anual de salariati, calculul se face prin cumularea datelor de la intreprinderile legate.


NOTA:
Datele intreprinderilor legate cu intreprinderea solicitanta sunt extrase din situatiile financiare anuale si din alte date aferente acestora, consolidate daca este cazul. La acestea se adauga in mod proportional datele oricarei eventuale intreprinderi partenere ale intreprinderii legate, situata imediat in aval sau in amonte de aceasta, daca nu au fost deja incluse in situatiile financiare anuale consolidate.
Acest tip de intreprinderi partenere sunt considerate ca fiind intreprinderi direct partenere cu intreprinderea solicitanta. Datele aferente acestora si "fisa de parteneriat" trebuie introduse in sectiunea A.



ANEXA 9


───────
la procedura
────────────

OPIS*)
________________
*) Se va nota cu X in dreptul fiecarui document numai daca acesta este depus in dosar. ANIMMC nu isi asuma raspunderea pentru lipsa documentelor din cadrul dosarului, chiar daca acestea au fost marcate ca fiind incluse in cuprinsul acestuia





1. Certificat constatator, in original, emis de oficiul registrului ┌──┐
comertului de pe langa tribunal din raza teritoriala unde isi are │ │
sediul intreprinderea, care va cuprinde: │ │
├──┤
- datele de identificare ale intreprinderii; │ │
├──┤
- codul unic de inregistrare; │ │
├──┤
- actionarii/asociatii; │ │
├──┤
- reprezentantii legali ai intreprinderii; │ │
├──┤
- domeniul de activitate principal si domeniile de activitate │ │
secundare; │ │
├──┤
- punctele de lucru sau alte sedii secundare ale intreprinderii; │ │
├──┤
[] data ultimei mentiuni in registru si obiectul acesteia; │ │
├──┤
2. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor │ │
de plata la bugetul general consolidat, in original sau in copie │ │
legalizata, eliberate de catre directia generala teritoriala a │ │
finantelor publice din raza/razele teritoriale unde │ │
intreprinderea isi desfasoara activitatea (inclusiv punctele │ │
de lucru); ├──┤
│ │
3. Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata catre │ │
bugetele locale, in original sau in copie legalizata, eliberate de │ │
catre directia de impozite si taxe locale din cadrul primariei din │ │
raza/razele teritoriale unde intreprinderea isi desfasoara activitatea │ │
(inclusiv punctele de lucru); │ │
├──┤
4. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM │ │
pentru anul fiscal 2006, cuprinzand cifra de afaceri anuala neta, │ │
valoarea activelor totale si numarul mediu anual de salariati │ │
(anexa nr. 8 la procedura) │ │
├──┤
5. Copia buletinului de identitate/cartii de identitate al/a persoanei │ │
autorizate sa semneze cererea-tip de acord de principiu pentru │ │
finantare; │ │
├──┤
6. Imputernicirea reprezentantului intreprinderii solicitante, care │ │
semneaza cererea-tip de acord de principiu pentru finantare, │ │
daca este cazul; │ │
├──┤
7. Codul unic de inregistrare al societatii furnizoare de servicii de │ │
instruire si consultanta. │ │
│ │
└──┘

Numele si prenumele ...............
Semnatura si stampila .............



ANEXA 10


────────
la procedurã
────────────

OPIS*) DECONTARE
___________
*) Se va nota cu X în dreptul fiecãrui document numai dacã acesta este depus în dosar. ANIMMC nu îşi asumã rãspunderea pentru lipsa documentelor din cadrul dosarului, chiar dacã acestea au fost marcate ca fiind incluse în cuprinsul acestuia.





1. Contracte de servicii de instruire/consultanţã: ┌──┐
- Original ├──┤
- Copie conform cu originalul ├──┤
2. Facturã fiscalã/chitanţã fiscalã: ├──┤
- Original ├──┤
- Copie conform cu originalul ├──┤
3. Ordine de platã/Copie dupã extrasul de cont: ├──┤
- Originale ├──┤
- Copii conform cu originalul ├──┤
├──┤
4. Diploma/certificatul obţinut - copii conform ├──┤
cu originalul ├──┤
├──┤
5. Declaraţia privind evidenţa nominalã a asiguraţilor │ │
şi a obligaţiilor de platã cãtre bugetul asigurãrilor │ │
sociale de stat, în original, înregistratã la casa │ │
teritorialã de pensii, valabilã pentru luna/lunile │ │
anterioare efectuãrii cursului/cursurilor de instruire ├──┤
│ │
6. Declaraţie pe propria rãspundere, semnatã şi ştampilatã │ │
de reprezentantul legal sau de împuternicitul agentului │ │
economic, privind evidenţa nominalã a salariaţilor care │ │
au efectuat cursuri de instruire, respectiv funcţiile de │ │
decizie sau de execuţie deţinute de aceştia, în cadrul ├──┤
societãţii comerciale │ │
│ │
7. Copie dupã materialele elaborate în cadrul contractelor ├──┤
încheiate cu furnizorii de servicii de consultanţã. │ │
└──┘
Numele şi prenumele ........................................
Semnãtura şi ştampila ......................................



ANEXA 11


────────
la procedurã
────────────

LISTA
oficiilor teritoriale ale întreprinderilor mici şi mijlocii şi cooperaţie





┌────┬────────────┬──────────────────────────────────────────────┬─────────────┐
│Nr. │ OTIMMC│ ADRESA │ TELEFON │
│crt.│ │ │ │
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
𗈕. │BRAŞOV │Str. Prahova nr. 2 Braşov, C.P. 500209 │ 0368-434154│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
𗈖. │CLUJ │Str. Horea nr. 13 Cluj-Napoca, C.P. 400174 │ 0264-487.224│
│ │ │ │ 0264-487.244│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
𗈗. │CONSTANŢA │Bd. Tomis 79-81, et. 1, cod 900669, │ 0241-661253│
│ │ │Constanţa, C.P. 900669 │ 0241-661254│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
𗈘. │CRAIOVA │Str. Sfinţii Apostoli nr. 72 Craiova, │ │
│ │ │C.P. 200501 │ 0251-510785│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
𗈙. │GALAŢI │Str. Prelungirea Traian nr. 1, bl. Pescãruş, │ │
│ │ │ tronson C, parter, Galaţi, C.P. 800037 │ 0236-416610│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
𗈚. │IAŞI │Str. Doamna Elena nr. 61A, et. 2, Iaşi, │ 0232-261101│
│ │ │C.P. 700398 │ 0332-805078│
│ │ │ │ 0332-805079│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
𗈛. │TÂRGU MUREŞ │Piaţa Victoriei nr. 5, et. 2 Târgu Mureş, │ │
│ │ │C.P. 540029 │ 0265-311660│
├────┼────────────┼──────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
𗈜. │TIMIŞOARA │Bd. Revoluţiei nr. 8 Timişoara, C.P.300024 │ 0256-292739│
└────┴────────────┴──────────────────────────────────────────────┴─────────────┘


____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016