───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea
Nr. maximã a
crt. Activitatea eligibilã Cheltuieli eligibile finanţãrii pe Documente justificative
activitãţi
- lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Participãri la târguri - Cheltuieli pentru: 25.000 - Contractul cu organizatorul
şi expoziţii internaţionale, - Taxa de participare târgului/ expoziţiei
organizate în strãinãtate, - Închiriere stand - Ordin de deplasare
cu stand propriu sau - Amenajare stand - Facturã fiscalã*3)
în asociere cu alţi agenţi - Cheltuieli de transport*1) - Documente platã - bilete pentru
economici - Cheltuieli de cazare*1) pe mijloace de transport
perioada târgului - Ordine de platã/ chitanţã fiscalã
- Cheltuieli de transport mostre - Dispoziţii de platã valutarã
externã
- Asigurare auto şi carte verde
(dacã este cazul)
- Foaie de parcurs (dacã este cazul)
- Declaraţie de export temporar
(pentru mostre)
- Copie dupã extrasul de cont
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Participãri la misiuni - Cheltuieli pentru taxa de 12.000 - Contractul cu organizatorul
economice in strãinãtate participare misunii
- Cheltuieli de transport*1) - Ordin de deplasare
- Cheltuieli de cazare*1) pe - Facturã fiscalã*3)
perioada misiunii - Documente platã - bilete pentru
mijloacele de transport
- Ordine de platã/ chitanţã fiscalã
- Dispoziţii de platã valutarã
externã
- Asigurare auto şi carte verde
(dacã este cazul)
- Foaie de parcurs (dacã este cazul)
- Copie dupã extrasul de cont
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Participãri la târguri - Cheltuieli pentru: 25.000 - Contractul cu organizatorul
şi expoziţii internaţionale, - Taxa de participare târgului/ expoziţiei
organizate în ţarã, - Închiriere stand - Ordin de deplasare
cu stand propriu sau - Amenajare stand - Facturã fiscalã*3)
în asociere cu alţi agenţi - Cheltuieli de transport*2) - Documente platã - bilete pentru
economici - Cheltuieli de cazare*2) mijloacele de transport
pe perioada târgului - Foaie de parcurs (dacã este cazul)
- Ordine de platã/ chitanţe fiscale
- Copie dupã extrasul de cont
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea
Nr. maximã a
crt. Activitatea eligibilã Cheltuieli eligibile finanţãrii pe Documente justificative
activitãţi
- lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Elaborarea şi producţia - Cheltuieli pentru elaborarea 25.000 Contract de furnizare*4)
de materiale tipãrite şi producţia materialelor Facturã fiscalã*7)
de promovare a agentului de promovare: Ordine de platã/ chitanţe fiscale
economic*1) a) Pliante, broşuri, cataloage Copie dupã extrasul de cont
b) Afişe, bannere, Mostre pentru materialele de
c) CD- uri promovare realizate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Realizarea unui site Elaborare de pagini WEB 3.000 - Contracte de servicii*5)
pe internet pentru pentru prezentarea pe internet - Facturã fiscalã*7)
prezentarea activitãţii a activitãţii solicitantului - Ordine de platã/ chitanţe fiscale
solicitantului şi a şi a produselor promovate la - Copie dupã extrasul de cont
produselor promovate*2) export
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Participãri la cursuri - Taxã de participare pentru 15.000 - Contracte de prestãri servicii*6)
de pregãtire în ţarã salariaţii solicitantului (1.500 - Facturã fiscalã*8)
şi/ sau strãinãtate, - Cheltuieli pentru pe cursant - Ordine de platã/ chitanţe fiscale
în domeniul tehnicilor transport*3) pentru - Ordin de deplasare
de promovare - Cheltuieli pentru cazare taxa - Documente platã - bilete pentru
a produselor/ serviciilor pentru personalul angajat al de parti- mijloacele de transport
pe noi pieţe solicitantului*3), pe cipare la - Asigurare auto şi carte verde
perioada cursului cursuri (dacã este cazul)
de pregã- - Foaie de parcurs (dacã este cazul)
tire în - Copie dupã extrasul de cont
ţarã şi/ - Copie dupã diploma/ certificatul
sau strã- de absolvire a cursului
inãtate)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
CERERE-TIP DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE
(Se completeazã obligatoriu toate rubricile din
formularul-tip în limba românã, prin tehnoredactare.)
Subscrisa .........................., având datele de identificare menţionate
la secţiunea A, reprezentatã legal prin dl/dna .........................., având
calitatea de ............................., solicit finanţarea în condiţiile
prevederilor programului aprobat prin Ordinul preşedintelui nr. /2007.
SECŢIUNEA A
Prezentarea solicitantului
Denumirea societãţii comerciale .........................................
Adresa ......................, str. ...................... nr...., bl....,
et..., ap...., jud. .............
Telefon: ............... Fax: ................. E-mail: .................
Data înregistrãrii societãţii comerciale ................................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului ..................
Codul unic de înregistrare / codul fiscal ...............................
Forma juridicã: ......................................
Forma de proprietate 100% privatã DA []
NU []
Capitalul social: ............ lei, deţinut de
- persoane fizice ............ %
- IMM*1): ............ %
- societãţi comerciale mari*2): ............ %.
Obiectul principal de activitate ........................................
..........................................................................
..........................................................................
Cod CAEN .................................................................
Numãrul mediu scriptic anual de personal (în anul fiscal anterior)
..........................................................................
Cifra de afaceri (conform ultimei situaţii financiare aprobate)
.......................................................................lei
Valoare active totale (conform ultimei situaţii financiare aprobate)3)
.......................................................................lei
În prezent desfãşor activitate de export:
[] DA Valoarea exportului realizat în anul fiscal precedent (mii euro)
Valoare absolutã: .................................................
Pondere în total venituri (%): ....................................
Ţãri în care am realizat export ...................................
...................................................................
...................................................................
Produsele pe care doresc sã le promovez la export cu sprijinul
acestui program*4) ...............................................
..................................................................
..................................................................
[] NU Produsele pe care doresc sã le promovez la export cu sprijinul
acestui program84)
...................................................................
...................................................................
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea Din care,
Tipul de cheltuialã cheltu- valoarea
Denumirea activitãţii pentru care ielilor finan-
se solicitã finanţare eligibile*1) ţãrii
- Lei - solici-
tate*2)
- Lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
[] Participãri la târguri şi [] Cheltuieli de participare
expoziţii internaţionale conform contractului cu
organizate în strãinãtate, organizatorul, incluzând:
cu stand propriu sau în [] închiriere stand, taxã
asociere cu alţi agenţi de participare ...... ......
economici*3) [] amenajare stand ...... ......
[] Cheltuieli de transport ...... ......
[] Cheltuieli de cazare pe
perioada târgului ...... ......
[] Cheltuieli cu transportul
mostrelor ...... ......
TOTAL ...... ......
Denumire târg/expoziţie
internaţionalã*4)
Perioada de desfãşurare a
activitãţii: de la ............. la............
(zi/lunã/an) (zi/lunã/an)
Date privind organizatorul
târgului
Denumire: ...................................
Adresã: .....................................
.............................................
Telefon: ....................................
Fax: ........................................
Numãr de persoane care vor participa în
activitate din partea solicitantului:
...............................................
[] Participãri la misiuni
economice internaţionale
organizate în strãinãtate*5) [] Cheltuieli pentru taxa de
participare ...... .....
[] Cheltuieli de transport ...... .....
[] Cheltuieli de cazare pe
perioada misiunii ...... .....
TOTAL ...... .....
Denumire misiune economicã: ...................
Perioada de desfãşurare a
activitãţii: de la ............. la............
(zi/lunã/an) (zi/lunã/an)
Date privind organizatorul
misiunii economice*6):
Denumire: ...................................
Adresã: .....................................
.............................................
Telefon: ....................................
Fax: ........................................
Numãr de persoane care vor participa în
activitate din partea solicitantului:
...............................................
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea Din care,
Tipul de cheltuialã cheltu- valoarea
Denumirea activitãţii pentru care ielilor finan-
se solicitã finanţare eligibile*1) ţãrii
- Lei - solici-
tate*2)
- Lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
[] Participãri la târguri şi [] Cheltuieli de participare
expoziţii internaţionale conform contractului cu
organizate în ţarã, organizatorul, incluzând:
cu stand propriu sau în [] închiriere stand, taxã
asociere cu alţi agenţi de participare ...... ......
economici [] amenajare stand ...... ......
[] Cheltuieli de transport ...... ......
[] Cheltuieli de cazare pe
perioada târgului ...... ......
TOTAL ...... ......
Denumire târg/expoziţie
internaţionalã*3)
Perioada de desfãşurare a
activitãţii: de la ............. la............
(zi/lunã/an) (zi/lunã/an)
Date privind organizatorul
târgului*4)
Denumire: ...................................
Adresã: .....................................
.............................................
Telefon: ....................................
Fax: ........................................
Numãr de persoane care vor participa în
activitate din partea solicitantului:
...............................................
[] Elaborarea şi producţia de [] Elaborarea şi producţia
materiale tipãrite, de materialelor publicitare
promovare a agentului stipulate în contractul ce
economic: urmeazã a fi semnat cu
- pliante furnizorul*5) ...... ......
- broşuri Denumire furnizor:.............................
- cataloage Adresã: .......................................
- afişe ...............................................
- bannere Telefon: ......................................
- CD-uri Fax: ..........................................
[] Realizarea unui site pe [] Elaborare de pagini WEB
Internet entru prezentarea pentru prezentarea pe
activitãţii solicitantului Internet a activitãţii
şi a produselor promovate*6) solicitantului şi a produselor
promovate la export ...... ......
Date privind partenerul*7)
contractual:
Denumire: .....................................
Adresã: .......................................
...............................................
...............................................
Telefon: ......................................
Fax: ..........................................
[] Participãri la cursuri de [] Taxã de participare pentru
pregãtire în ţarã şi/sau în salariaţii solicitantului ...... ......
strãinãtate în domeniul [] Cheltuieli pentru transport ...... ......
tehnicilor de promovare a [] Cheltuieli pentru cazare
exportului*5) pentru personalul angajat al
solicitantului, pe perioada
cursului ...... ......
TOTAL ...... ......
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea Din care,
Tipul de cheltuialã cheltu- valoarea
Denumirea activitãţii pentru care ielilor finan-
se solicitã finanţare eligibile*1) ţãrii
- Lei - solici-
tate*2)
- Lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumire curs*3): .............................
Perioada de desfãşurare a
cursului: de la ............. la............
(zi/lunã/an) (zi/lunã/an)
Date privind organizatorul*4)
Denumire: ...................................
Adresã: .....................................
.............................................
Telefon: ....................................
Fax: ........................................
Numãr de persoane care vor participa în
activitate din partea solicitantului:
...............................................
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- lei -
┌────┬──────────────┬──────────┬─────────────┬─────────────────┬───────────────┐
│Nr. │Anul acordãrii│ Forma │ Instituţia │ Programul prin │ Valoarea │
│crt.│ ajutorului │ajutorului│finanţatoare │care a beneficiat│ ajutoarelor │
│ │ │ │ │ de finanţare │ acordate │
├────┼──────────────┼──────────┼─────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──────────┼─────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──────────┼─────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──────────┼─────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────────┴──────────┴─────────────┴─────────────────┼───────────────┤
│ TOTAL: │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────┘
┌────────────────────────────────────────┐
│ Data: ................................ │
│ │
│ Numãrul notificãrii: ................. │
└────────────────────────────────────────┘
- NOTIFICARE*1) -
privind
acordul de principiu pentru finanţare
(în condiţiile prevãzute în anexa nr. 2)
DESTINATAR: Societatea comercialã: ........................................
Data înregistrãrii societãţii comerciale:......................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului
(dupã caz): ...................................................
codul fiscal (dupã caz): ......................................
Codul unic de înregistrare (dupã caz): ........................
Adresa: .......................................................
Ca urmare a Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare nr. .......
din data de .................., vã notificãm prin prezenta acordul nostru de
principiu pentru finanţarea urmãtoarelor activitãţi şi cheltuieli aferente
acestora:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea
Tipul de cheltuialã finanţãrii
Denumirea activitãţii pentru care aprobate de
se acordã finanţare principiu
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
[] Participãri la târguri [] Cheltuieli de participare conform
şi expoziţii internaţionale contractului cu organizatorul,
organizate în strãinãtate, incluzând: ..........
cu stand propriu sau în [] închiriere stand, taxã de
asociere cu alţi agenţi participare ..........
economici [] amenajare stand ..........
[] Cheltuieli de transport ..........
[] Cheltuieli de cazare pe perioada
târgului ..........
[] Cheltuieli de transport mostre ..........
TOTAL ..........
Denumire târg/expoziţie .....................
Denumire organizator ........................
[] Participãri la misiuni [] Cheltuieli taxã de participare ..........
economice internaţionale [] Cheltuieli de transport ..........
organizate în strãinãtate [] Cheltuieli de cazare pe perioada
târgului ..........
TOTAL ..........
Denumire misiune economicã: ...................
Denumire organizator: .........................
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea
Tipul de cheltuialã finanţãrii
Denumirea activitãţii pentru care aprobate de
se acordã finanţare principiu
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
[] Participãri la târguri [] Cheltuieli de participare conform
şi expoziţii internaţionale contractului cu organizatorul,
organizate în ţarã, incluzând: ..........
cu stand propriu sau în [] închiriere stand, taxã de
asociere cu alţi agenţi participare ..........
economici [] amenajare stand ..........
[] Cheltuieli de transport ..........
[] Cheltuieli de cazare pe perioada
târgului ..........
TOTAL ..........
Denumire târg/expoziţie .....................
Denumire organizator ........................
[] Elaborarea şi producţia de [] Elaborarea şi producţia
materiale tipãrite de materialelor publicitare
promovare a agentului stipulate în contractul ce
economic urmeazã a fi semnat cu furnizorul .........
Denumire furnizor...........................
[] Realizarea unui site pe [] Elaborare de pagini WEB pentru
Internet pentru prezentarea prezentarea pe Internet a
activitãţii solicitantului activitãţii solicitantului şi a
şi a produselor promovate produselor promovate la export .........
Denumire furnizor...........................
[] Participãri la cursuri de [] Taxã de participare pentru
pregãtire în ţarã şi/sau în salariaţii solicitantului .........
strãinãtate în domeniul [] Cheltuieli pentru transport .........
tehnicilor de promovare a [] Cheltuieli pentru cazare pentru
produselor/serviciilor personalul angajat al
pe noi pieţe solicitantului, pe perioada
cursului .........
TOTAL .........
Denumire şi tematica curs ..................
Denumire furnizor de instruire .............
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea totalã a finanţãrii
aprobate de principiu .................
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea
Denumirea Tipul de cheltuialã finanţãrii
activitãţii pentru care
se solicitã
anularea
- lei -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
[] Participãri la târguri [] Cheltuieli de participare conform
şi expoziţii internaţionale contractului cu organizatorul,
organizate în strãinãtate, incluzând: ..........
cu stand propriu sau în [] închiriere standului, taxa
asociere cu alţi agenţi de participare ..........
economici [] amenajarea standului ..........
[] Cheltuieli de transport ..........
[] Cheltuieli de cazare pe perioada
târgului ..........
[] Cheltuieli cu transportul mostrelor.........
TOTAL ..........
Denumire târgului/expoziţiei
internaţionale la care se renunţã
.............................................
[] Participãri la misiuni [] Cheltuieli taxã de participare ..........
economice internaţionale [] Cheltuieli de transport ..........
organizate în strãinãtate [] Cheltuieli de cazare pe perioada
misiunii ..........
TOTAL ..........
Denumire misiune economicã la
care se renunţã: ..............................
[] Participãri la târguri [] Cheltuieli de participare conform
şi expoziţii internaţionale contractului cu organizatorul,
organizate în ţarã, incluzând: ..........
cu stand propriu sau în [] închiriere standului, taxa
asociere cu alţi agenţi de participare ..........
economici [] amenajarea standului ..........
[] Cheltuieli de transport, pe
perioada târgului ..........
[] Cheltuieli de cazare ..........
TOTAL ..........
Denumire târgului/expoziţiei
internaţionale la care se renunţã
.............................................
[] Elaborarea şi producţia de [] Elaborarea şi producţia
materiale tipãrite de materialelor publicitare
promovare a agentului stipulate în contractul ce
economic urmeazã a fi semnat cu furnizorul ..........
- pliante Denumire partener contractual la
- broşuri care se renunţã: ...........................
- cataloage
- afişe
- CD-uri
[] Realizarea unui site pe [] Elaborare de pagini WEB pentru
Internet pentru prezentarea prezentarea pe Internet a
activitãţii solicitantului activitãţii solicitantului şi a
şi a produselor promovate produselor promovate la export .........
Denumire partener contractual
la care se renunţã..........................
[] Participãri la cursuri de [] Taxã de participare pentru
pregãtire în ţarã şi/sau în salariaţii solicitantului .........
strãinãtate în domeniul [] Cheltuieli pentru transport .........
tehnicilor de promovare a [] Cheltuieli pentru cazare pentru
produselor/serviciilor personalul angajat al
pe noi pieţe solicitantului, pe perioada
cursului .........
TOTAL .........
Denumire curs la care se renunţã:...........
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
LEI*2)
┌────────┬───────┬──────┬──────┬─────────────┬──────────────────────────────────┐
│ │Obiect-│ Nr. │ Data │ Valoarea │ Document de platã │
│Activi- │ tul │ fac- │ fac- │ facturii ├──────┬──────┬──────┬─────────────┤
│tatea*3)│factu- │turii │ turii│ - lei- │ Felul│ │ │ Valoarea │
│ │ rii │ │ ├──────┬──────┤ docu-│ Nr. │ Data │ - lei - │
│ │ │ │ │ Cu │ Fãrã │ men- │ │ ├──────┬──────┤
│ │ │ │ │ TVA │ TVA │tului │ │ │ Cu │ Fãrã │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ TVA │ TVA │
├────────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┘
Formularul A
DECLARAŢIE
privind încadrarea întreprinderii în categoria
întreprinderilor mici şi mijlocii
I. Date de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii
...........................................................................
Cod unic de înregistrare
...........................................................................
Numele şi funcţia
...........................................................................
(preşedintele consiliului de administraţie, director general sau echivalent)
II. Tipul întreprinderii
Indicaţi, dupã caz, tipul întreprinderii:
[] Întreprindere autonomã În acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt
preluate doar din situaţia economico-financiarã a întreprinderii solicitante.
Se va completa doar declaraţia, fãrã formularul B.
[] Întreprindere partenerã Se va completa tabelul de mai jos pe baza
rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor
adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
[] Întreprindere legatã Se va completa tabelul de mai jos pe baza
rezultatelor calculelor efectuate conform formularului B, precum şi a fişelor
adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*1)
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Exerciţiul financiar de referinţã*2) │
├─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┤
│ Numãr mediu anual │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ de salariaţi │ anualã netã │ │
│ │ (mii lei/mii euro) │ (mii lei/mii euro) │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘
Formularul B
CALCULUL
pentru întreprinderile partenere sau legate
Secţiunile care trebuie incluse, dupã caz:
- secţiunea A, dacã întreprinderea solicitantã are cel puţin o întreprindere
partenerã (precum şi orice fişe adiţionale);
- secţiunea B, dacã întreprinderea solicitantã este legatã cu cel puţin o
întreprindere (precum şi orice fişe adiţionale).
Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├───────────────────────────────────────┬────────────┬────────────┬────────────┤
│ │ Numãr mediu│ Cifra de │ Total │
│ │ anual de │ afaceri │ active │
│ │ salariaţi │ anualã netã│ (mii lei/ │
│ │ │ (mii lei/ │ mii euro) │
│ │ │ mii euro) │ │
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
𗈕. Datele*1) întreprinderii solicitante│ │ │ │
│sau din situaţiile financiare anuale │ │ │ │
│consolidate (se vor introduce datele din │ │ │
│tabelul B1 din secţiunea B*2) │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
𗈖. Datele cumulate*1) în mod proporţi- │ │ │ │
│onal ale tuturor întreprinderilor │ │ │ │
│partenere, dacã este cazul (se vor │ │ │ │
│introduce datele din secţiunea A) │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
𗈗. Datele cumulate ale tuturor │ │ │ │
│întreprinderilor legate*1) (dacã │ │ │ │
│existã) - dacã nu au fost deja incluse │ │ │ │
│prin consolidare la pct. 1 din acest │ │ │ │
│tabel (se vor introduce datele din │ │ │ │
│tabelul B2 din secţiunea B) │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│TOTAL │ │ │ │
└───────────────────────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┘
┌───────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬──────────┐
│ Întreprinderea partenerã - Date de │ │ │ │
│ identificare │ Numãr │ Cifra de│ Active │
├──────────┬─────────┬─────────┬────────────────┤ mediu │ afaceri │ totale │
│Numele sau│ Adresa │Cod unic │ Numele şi │anual de │ anualã │ (mii lei/│
│denumirea │sediului │de înre- │ prenumele │salariaţi│ netã │ mii euro)│
│întreprin-│ social │gistrare │ preşedintelui │ │(mii lei/│ │
│ derii │ │ │ consiliului de │ │mii euro)│ │
│ │ │ │administraţie, │ │ │ │
│ │ │ │director general│ │ │ │
│ │ │ │ sau echivalent │ │ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
𗈖. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
𗈗. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
𗈘. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
𗈙. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
𗈚. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
𗈛. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
𗈜. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴─────────┴─────────┴────────────────┴─────────┴─────────┴──────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├───────────────────┬─────────────────────┬───────────────────┬────────────────┤
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │anual de salariaţi*1)│ anualã netã │ (mii lei/ │
│ │ │ (mii lei/mii euro)│ mii euro) │
├───────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │
│ Total │ │ │ │
└───────────────────┴─────────────────────┴───────────────────┴────────────────┘
┌────────────────────┬────────────────────┬───────────────────┬────────────────┐
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │Active totale*3)│
│ Procent │ anual de salariaţi │ anualã netã │ (mii lei/ │
│ │ │ (mii lei/mii euro)│ mii euro) │
├────────────────────┼────────────────────┼───────────────────┼────────────────┤
│Valoare rezultatã │ │ │ │
│în urma aplicãrii │ │ │ │
│celui mai mare │ │ │ │
│procent la datele │ │ │ │
│introduse în tabelul│ │ │ │
│de la pct. 1 │ │ │ │
└────────────────────┴────────────────────┴───────────────────┴────────────────┘
┌───────────────────┬─────────────────────┬───────────────────┬────────────────┐
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │anual de salariaţi*2)│ anualã netã │ (mii lei/ │
│ │ │ (mii lei/mii euro)│ mii euro) │
├───────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │
│ Total │ │ │ │
└───────────────────┴─────────────────────┴───────────────────┴────────────────┘
Datele introduse în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor
introduce la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi
partenere sau legate".
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare │
├─────────────────────┬───────────────┬─────────────────┬──────────────────────┤
│Întreprinderea legatã│ Adresa │ Cod unic de │ Numele şi prenumele │
│ (denumire/date │ sediului │ înregistrare │ preşedintelui consi- │
│ de identificare) │ social │ │ liului de adminis- │
│ │ │ │ traţie, director │
│ │ │ │general sau echivalent│
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
│A. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
│B. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
│C. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
│D. │ │ │ │
├─────────────────────┼───────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
│E. │ │ │ │
└─────────────────────┴───────────────┴─────────────────┴──────────────────────┘
┌───────────────────┬─────────────────────┬───────────────────┬────────────────┐
│ Întreprinderea │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ numãrul: │anual de salariaţi │ anualã netã │ (mii lei/ │
│ │ │ (mii lei/mii euro)│ mii euro) │
├───────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┼────────────────┤
𗈕. *) │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┼────────────────┤
𗈖. *) │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┼────────────────┤
𗈗. *) │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┼────────────────┤
𗈘. *) │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┼────────────────┤
𗈙. *) │ │ │ │
├───────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┼────────────────┤
│ Total │ │ │ │
└───────────────────┴─────────────────────┴───────────────────┴────────────────┘
1. Date de identificare a întreprinderii
Denumirea întreprinderii
...........................................................................
Adresa sediului social
...........................................................................
Codul unic de înregistrare
...........................................................................
Numele, prenumele şi funcţia
...........................................................................
preşedintelui consiliului de administraţie,
directorului general sau echivalent
2. Date referitoare la întreprindere
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├───────────────────┬─────────────────────┬───────────────────┬────────────────┤
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │anual de salariaţi*1)│ anualã netã │ (mii lei/ │
│ │ │ (mii lei/mii euro)│ mii euro) │
├───────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │
│ Total │ │ │ │
└───────────────────┴─────────────────────┴───────────────────┴────────────────┘
OPIS*) ACORD PRINCIPIU
┌──────┐
1. Certificat constatator, în original, emis de oficiul │ │
registrului comerţului de pe lângã tribunal din raza teritorialã unde │ │
îşi are sediul întreprinderea, care va cuprinde: │ │
├──────┤
[] datele de identificare ale întreprinderii │ │
├──────┤
[] codul unic de înregistrare │ │
├──────┤
[] acţionarii/asociaţii │ │
├──────┤
[] reprezentanţii legali ai întreprinderii │ │
├──────┤
[] domeniul de activitate principal şi domeniile de activitate │ │
secundare ├──────┤
[] punctele de lucru sau alte sedii secundare ale întreprinderii │ │
├──────┤
2. Certificate de atestare fiscalã privind îndeplinirea │ │
obligaţiilor de platã la bugetul general consolidat, în original │ │
sau în copie legalizatã, eliberate în condiţiile legii de cãtre │ │
direcţia generalã teritorialã a finanţelor publice din raza/razele │ │
teritoriale unde întreprinderea îşi desfãşoarã activitatea (inclusiv │ │
punctele de lucru, filiale, sucursale şi subunitãţi) │ │
├──────┤
3. Certificate fiscale privind îndeplinirea obligaţiilor de platã │ │
cãtre bugetele locale, în original sau în copie legalizatã, eliberate │ │
de cãtre direcţia de impozite şi taxe locale din cadrul primãriei din │ │
raza/razele teritoriale unde întreprinderea îşi desfãşoarã activitatea │ │
(inclusiv punctele de lucru, filiale, sucursale şi subunitãţi) │ │
├──────┤
4. Dovada numãrului mediu anual de salariaţi, a cifrei de afaceri │ │
anuale nete şi a valorii activelor totale, anexa nr 8 la procedurã │ │
├──────┤
5. Copia buletinului de identitate/cãrţii de identitate al/a │ │
persoanei autorizate sã semneze cererea-tip de acord de principiu │ │
pentru finanţare │ │
├──────┤
6. Împuternicirea reprezentantului întreprinderii solicitante, │ │
care semneazã cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare, │ │
dacã este cazul. │ │
└──────┘
Numele şi prenumele ...........
Semnãtura şi ştampila .............
OPIS*) DECONTARE
┌──────┐
1. Cerere-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile │ │
├──────┤
2. Formular de decont │ │
├──────┤
3. Contracte pentru activitãţile eligibile desfãşurate: │ │
├──────┤
[] Originale │ │
├──────┤
[] Copii conforme cu originalele │ │
├──────┤
4. Facturi fiscale/chitanţe fiscale: │ │
├──────┤
[] Originale │ │
├──────┤
[] Copii conforme cu originalele │ │
├──────┤
5. Ordine de platã/fotocopie dupã extrasul de cont: │ │
├──────┤
[] Originale │ │
├──────┤
[] Copii conforme cu originalul │ │
├──────┤
6. Mostre ale materialelor elaborate │ │
├──────┤
7. Copie dupã diploma obţinutã în urma participãrii la cursuri │ │
de instruire │ │
├──────┤
8. Declaraţie pe propria rãspundere, semnatã şi ştampilatã de │ │
reprezentantul legal sau de împuternicitul agentului economic, privind │ │
evidenţa nominalã a salariaţilor care au participat la desfãşurarea │ │
activitãţilor prevãzute la pct. 4, subpct. 4.1, literele a), b), c) │ │
şi f), respectiv funcţiile de decizie sau de execuţie deţinute de │ │
aceştia în cadrul societãţii comerciale. │ │
└──────┘
Numele şi prenumele ...........
Semnãtura şi ştampila .............
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. OTIMMC ADRESA TELEFON
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. BRAŞOV Str. Prahova nr. 2 Braşov C.P.500209 0368-434154
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. CLUJ Str. Horea nr. 13 Cluj-Napoca C.P.400174 0264-487.224
0264-487.244
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. CONSTANŢA Bd. Tomis 79-81, et. 1, cod 900669, Constanţa, 0241-661253
C.P.900669 0241-661254
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. CRAIOVA Str. Sfinţii Apostoli nr. 72 Craiova C.P.200501 0251-510785
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. GALAŢI Str. Prelungirea Traian nr. 1, bl. Pescãruş, 0236-416610
tronson C, parter, Galaţi C.P.800037
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. IAŞI Str. Doamna Elena nr. 61A, et. 2, Iaşi, 0232-261101
C.P.700398 0332-805078
0332-805079
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. TÂRGU MUREŞ Piaţa Victoriei nr. 5, et. 2, Târgu Mureş, 0265-311660
C.P.540029
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. TIMIŞOARA Bd. Revoluţiei nr. 8 Timişoara, C.P.300024 0256-292739
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────