Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA din 1 noiembrie 2010  de reevaluare a persoanelor adulte cu handicap ca urmare a recomandarilor cuprinse in documentele intocmite in urma unor actiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale sau in situatia in care Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap se sesizeaza din oficiu in cazul eliberarii unor certificate de incadrare in grad de handicap fara respectarea prevederilor legale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA din 1 noiembrie 2010 de reevaluare a persoanelor adulte cu handicap ca urmare a recomandarilor cuprinse in documentele intocmite in urma unor actiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei si protectiei sociale sau in situatia in care Comisia superioara de evaluare a persoanelor adulte cu handicap se sesizeaza din oficiu in cazul eliberarii unor certificate de incadrare in grad de handicap fara respectarea prevederilor legale

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 794 din 26 noiembrie 2010

    ART. 1
    În sensul prezentei proceduri, termenii de mai jos au urmãtoarele semnificaţii:
    a) reevaluare - procedura dispusã de cãtre Comisia superioarã de evaluare a persoanelor adulte cu handicap ca urmare a recomandãrilor cuprinse în documentele întocmite în urma unor acţiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale sau în situaţia în care Comisia superioarã de evaluare a persoanelor adulte cu handicap se sesizeazã din oficiu în cazul eliberãrii unor certificate de încadrare în grad de handicap fãrã respectarea prevederilor legale;
    b) Comisia superioarã - Comisia superioarã de evaluare a persoanelor adulte cu handicap din cadrul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale;
    c) decizie de reevaluare - actul administrativ emis de Comisia superioarã, prin care se dispune reevaluarea ca urmare a recomandãrilor motivate cuprinse în documentele întocmite în urma unor acţiuni de control efectuate în baza ordinului ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale sau în situaţia în care aceasta se sesizeazã din oficiu în cazul eliberãrii unor certificate de încadrare în grad de handicap fãrã respectarea prevederilor legale, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 1;
    d) lista naţionalã de specialişti - lista nominalã a experţilor din domeniul medicinei, al psihologiei şi al asistenţei sociale, aprobatã prin ordin comun al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al ministrului sãnãtãţii pe baza propunerii Colegiului Medicilor din România, a Colegiului Psihologilor din România şi a Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali;
    e) comisia de experţi - comisia formatã prin tragere la sorţi din lista naţionalã de specialişti de cãtre Comisia superioarã şi care asigurã reevaluarea persoanelor adulte cu handicap;
    f) raport de reevaluare - raportul întocmit de comisia de experţi în urma reevaluãrii persoanei adulte cu handicap, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 2;
    g) decizie privind anularea certificatului de încadrare în grad şi tip de handicap - actul administrativ emis de Comisia superioarã în situaţia în care în urma reevaluãrii nu se menţine încadrarea în grad de handicap, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 3;
    h) decizie privind încadrarea corespunzãtoare în grad şi tip de handicap - actul administrativ emis de Comisia superioarã în situaţia în care în urma reevaluãrii se schimbã încadrarea în grad de handicap, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 4;
    i) serviciul de evaluare complexã - serviciul înfiinţat în cadrul direcţiilor generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului judeţene, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti.
    ART. 2
    (1) Începerea procedurii de reevaluare se dispune de cãtre Comisia superioarã prin decizia de reevaluare, ca urmare a recomandãrilor motivate cuprinse în documentele întocmite în urma unor acţiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale sau în situaţia în care aceasta se sesizeazã din oficiu în cazul eliberãrii unor certificate de încadrare în grad de handicap fãrã respectarea prevederilor legale.
    (2) Recomandãrile motivate vor fi transmise de cãtre echipele de control şi în format electronic de tip baze de date şi vor conţine obligatoriu urmãtoarele informaţii:
    a) numele şi prenumele persoanei cu handicap;
    b) CNP-ul;
    c) judeţul/sectorul;
    d) adresa de domiciliu;
    e) numãrul certificatului/deciziei de încadrare în grad de handicap;
    f) tipul handicapului;
    g) gradul de handicap;
    h) codul bolii;
    i) statutul social;
    j) motivarea.
    (3) Reevaluarea se efectueazã în termen de pânã la 45 de zile, pe cele 3 domenii specifice: medicinã, asistenţã socialã, psihologie, la spitalul municipal/judeţean din unitatea administrativ-teritorialã în care are domiciliul persoana cu handicap.
    (4) Pentru buna desfãşurare a activitãţii de reevaluare se va încheia un protocol între Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi consiliile judeţene/locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti.
    ART. 3
    (1) În scopul reevaluãrii prevãzute la art. 1, Comisia superioarã desemneazã specialişti din domeniul medicinei, al psihologiei şi al asistenţei sociale, prin tragere la sorţi din lista naţionalã de specialişti.
    (2) În funcţie de numãrul cazurilor, se va desemna câte un specialist sau un grup de specialişti care va reevalua persoana/persoanele cu handicap.
    (3) În urma tragerii la sorţi şi numai dupã confirmarea de participare a specialiştilor, Comisia superioarã va întocmi un proces-verbal la tragerea la sorţi, conform modelului prevãzut în anexa nr. 5.
    ART. 4
    (1) Din lista naţionalã de specialişti, aprobatã prin ordin comun al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale şi al ministrului sãnãtãţii, poate face parte orice medic specialist, asistent social, psiholog, desemnat la propunerea Colegiului Medicilor din România, Colegiului Naţional al Asistenţilor Sociali, respectiv a Colegiului Psihologilor din România.
    (2) Specialiştii prevãzuţi la art. 3 beneficiazã de drepturile financiare prevãzute la <>art. 90^3 din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 5
    Specialiştii din cadrul comisiilor de experţi au urmãtoarele atribuţii:
    a) examineazã persoanele supuse reevaluãrii;
    b) analizeazã toate documentele aferente cazului;
    c) întocmesc un raport de reevaluare a persoanei, pe care îl înainteazã Comisiei superioare în termen de 5 zile de la reevaluare.
    ART. 6
    Comisia superioarã are urmãtoarele atribuţii:
    a) transmite decizia de reevaluare, emisã în 5 zile de la raportare, conducãtorului direcţiei generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului competente din punct de vedere teritorial, care suspendã, prin act administrativ, dreptul la asistenţã socialã sub formã de prestaţii sociale pânã la încheierea procesului de reevaluare;
    b) emite decizia privind încetarea suspendãrii dreptului la asistenţã socialã sub formã de prestaţii sociale; în aceastã situaţie, persoana cu handicap va primi drepturile aferente perioadei suspendãrii;
    c) emite decizia privind anularea certificatului de încadrare în grad şi tip de handicap în situaţia în care diagnosticul şi reevaluarea nu susţin încadrarea în unul dintre gradele de handicap;
    d) emite decizia privind încadrarea corespunzãtoare în grad şi tip de handicap.
    ART. 7
    (1) Documentele întocmite în urma unor acţiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, care cuprind recomandãri motivate cu privire la reevaluarea persoanelor cu handicap, sunt înregistrate la Comisia superioarã.
    (2) În termen de 5 zile de la primirea acestora, în urma analizãrii, Comisia superioarã emite decizia de reevaluare, prin care dispune începerea procedurii de reevaluare.
    ART. 8
    (1) În funcţie de numãrul cazurilor, Comisia superioarã desemneazã specialişti prin tragere la sorţi din lista naţionalã de specialişti şi emite procesul-verbal cu privire la tragerea la sorţi efectuatã în vederea reevaluãrii persoanelor cu handicap, denumit în continuare procesul-verbal.
    (2) Decizia de reevaluare împreunã cu procesul-verbal vor fi transmise conducãtorului direcţiei generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului judeţene, respectiv de sector a municipiului Bucureşti, care are obligaţia de a le aduce la cunoştinţa serviciului de evaluare complexã.
    ART. 9
    (1) Pentru buna desfãşurare a procedurii de reevaluare, direcţia generalã de asistenţã socialã şi protecţia copilului judeţeanã, respectiv de sector a municipiului Bucureşti desemneazã o persoanã din cadrul serviciului de evaluare complexã, care îndeplineşte urmãtoarele atribuţii:
    a) înregistreazã în registrul comisiei de experţi decizia de reevaluare, procesul-verbal şi pregãteşte dosarul persoanei cu handicap;
    b) încunoştinţeazã persoana cu handicap asupra datei şi locului unde are loc reevaluarea, cu 10 zile înainte, prin comunicare cu confirmare de primire, dupã primirea deciziei de reevaluare;
    c) asigurã transmiterea dosarului persoanei cu handicap supuse reevaluãrii la comisia de experţi care îşi va desfãşura activitatea la spitalul municipal/judeţean din unitatea administrativ-teritorialã în care are domiciliul persoana cu handicap;
    d) înregistreazã în registrul comisiei de experţi rapoartele de reevaluare;
    e) asigurã transmiterea rapoartelor de reevaluare cãtre Comisia superioarã.
    (2) Cu 10 zile înainte de reevaluare, serviciul de evaluare complexã încunoştinţeazã persoana cu handicap asupra datei şi locului unde se va prezenta, prin comunicare cu confirmare de primire.
    ART. 10
    Se pot prezenta la reevaluare numai acele persoane cu handicap care au fost încunoştinţate de serviciul de evaluare complexã în acest sens şi care vor prezenta specialiştilor din comisiile de experţi:
    a) actul de identitate;
    b) comunicarea serviciului de evaluare complexã cu privire la reevaluare.
    ART. 11
    Specialiştii din comisia de experţi analizeazã documentele din dosar, examineazã persoana/persoanele cu handicap, iar concluziile reevaluãrii împreunã cu motivarea acestora le vor cuprinde în raportul de reevaluare, întocmit în termen de 5 zile.
    ART. 12
    (1) Raportul de reevaluare va cuprinde recomandãri cu privire la urmãtoarele situaţii:
    a) se menţine încadrarea în grad de handicap;
    b) nu se menţine încadrarea în grad de handicap;
    c) se schimbã încadrarea în grad de handicap.
    (2) Raportul de reevaluare împreunã cu dosarul sunt transmise Comisiei superioare, care va emite deciziile corespunzãtoare fiecãrui caz, în condiţiile prezentei proceduri.
    ART. 13
    (1) În situaţia în care în urma reevaluãrii se menţine încadrarea în grad de handicap, Comisia superioarã emite decizia privind încetarea suspendãrii dreptului la asistenţã socialã sub formã de prestaţii sociale.
    (2) În situaţia în care în urma reevaluãrii nu se menţine încadrarea în grad de handicap, Comisia superioarã emite decizia privind anularea certificatului de încadrare în grad şi tip de handicap.
    (3) În situaţia în care în urma reevaluãrii se schimbã încadrarea în grad de handicap, Comisia superioarã emite decizia privind încadrarea corespunzãtoare în grad şi tip de handicap.
    ART. 14
    Deciziile emise vor fi transmise atât conducãtorului direcţiei generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului judeţene, respectiv de sector a municipiului Bucureşti spre a fi aduse la cunoştinţa serviciului de evaluare complexã, care va modifica şi va completa planul individual de servicii, dupã caz, precum şi persoanelor cu handicap supuse procesului de reevaluare.
    ART. 15
    Fiecare parte interesatã are dreptul sã primeascã la cerere o copie a raportului de reevaluare şi a documentelor care au stat la baza acestuia.
    ART. 16
    Neprezentarea persoanei cu handicap la reevaluare atrage menţinerea suspendãrii dreptului la asistenţã socialã sub formã de prestaţii sociale.
    ART. 17
    Punerea în executare a deciziilor prevãzute la art. 6 se face de cãtre direcţia generalã de asistenţã socialã şi protecţia copilului judeţeanã, respectiv de sector a municipiului Bucureşti, care a stabilit iniţial gradul şi tipul de handicap şi dreptul la prestaţiile sociale.
    ART. 18
    La stabilirea gradului de handicap, comisiile de experţi vor respecta întocmai criteriile medico-psihosociale aprobate prin Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse şi al ministrului sãnãtãţii publice nr. 762/1.992/2007 pentru aprobarea criteriilor medico-psihosociale pe baza cãrora se stabileşte încadrarea în grad de handicap, cu modificãrile ulterioare.
    ART. 19
    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezenta procedurã.


    ANEXA 1


    ───────
la procedurã
─────────────

    MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
    COMISIA SUPERIOARĂ DE EVALUARE A PERSOANELOR ADULTE CU HANDICAP

                            - Model -
                       DECIZIE DE REEVALUARE
                   Nr. ...... din data de ...........

    Comisia superioarã de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, constituitã în temeiul <>Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sesizându-se din oficiu/analizând recomandãrile motivate înregistrate cu nr. ...... din data de ......, în urma acţiunii de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale, asupra certificatului/deciziei de încadrare în grad de handicap nr. ......... din ............, emis de ...........,
    decide reevaluarea domnului/doamnei .........., CNP .............., domiciliat/domiciliatã în ......., str. ....... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul/judeţul .........., în perioada .................

           Preşedinte, Membrii
         ................ ..............
                                        ..............
             Secretar,
         .................


    Prezenta decizie stã la baza suspendãrii de cãtre conducãtorul direcţiei generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului, prin act administrativ, a dreptului la asistenţã socialã sub formã de prestaţii sociale pânã la încheierea procesului de reevaluare.
    Prezenta decizie poate fi contestatã potrivit <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    Prezenta decizie obligã toate persoanele şi autoritãţile la respectarea ei, în concordanţã cu legea.


    ANEXA 2
    ────────
la procedurã
─────────────

    COMISIA DE EXPERŢI

                                          Dosar nr. .............
                                          Data înregistrãrii ............

                              - Model -
                        RAPORT DE REEVALUARE

    I. DATELE DE IDENTIFICARE
    Numele şi prenumele .....................................
    CNP: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    Locul naşterii ..........................................
    Domiciliul ..............................................
    Actul de identitate: B.I./C.I. seria .... nr. ...., valabilitatea: .......
    Nr. de telefon ............................
    Persoana de contact/Persoana de sprijin:
    Numele şi prenumele ..........................................
    Domiciliul ...................................................
    Nr. de telefon ............................
    Mãsurile de protecţie de care a beneficiat persoana cu handicap ..........
    II. REZULTATELE REEVALUĂRII
    1. Rezultatele reevaluãrii sociale:
    Date relevante privind reevaluarea socialã ...............................
    ..........................................................................
    Concluziile şi recomandãrile asistentului social .........................
    2. Rezultatele reevaluãrii medicale:
    Date relevante privind reevaluarea medicalã ..............................
    ..........................................................................
    Concluziile şi recomandãrile medicului ...................................
    ..........................................................................
    3. Rezultatele reevaluãrii psihologice:
    Date relevante privind reevaluarea psihologicã ...........................
    ..........................................................................
    Concluziile şi recomandãrile psihologului ................................
    ..........................................................................
    III. CONCLUZII
    În urma reevaluãrii, comisia de experţi propune urmãtoarele:
    Se menţine încadrarea în grad de handicap ................................
    ..........................................................................
    Nu se menţine încadrarea în grad de handicap .............................
    ..........................................................................
    Se schimbã încadrarea în grad de handicap ................................
    ..........................................................................
    IV. MOTIVAREA PROPUNERII
    ..........................................................................
    ..........................................................................


                   Comisia de experţi
                    Medic specialist,
                 ........................

                       Psiholog,
                 .........................

                    Asistent social,
                 .........................


    ANEXA 3
    ────────
la procedurã
────────────

    MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
    COMISIA SUPERIOARĂ DE EVALUARE A PERSOANELOR ADULTE CU HANDICAP

                            - Model -
                             DECIZIE
          privind anularea certificatului de încadrare în grad şi
                           tip de handicap

                                                Nr. ......./..........

    Comisia superioarã de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, constituitã în temeiul <>Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, analizând Raportul de reevaluare nr. ...... din data de .........., întocmit de cãtre comisia de experţi, în urma reevaluãrii domnului/doamnei ......., CNP ........, domiciliat/domiciliatã în ......, str. ....... nr. ....., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., sectorul/judeţul ........,
    decide anularea Certificatului/Deciziei de încadrare în grad de handicap nr. .......... din data de ................. .

           Preşedinte, Membrii
         ................ ..............
                                        ..............
             Secretar,
         .................

    Prezenta decizie poate fi contestatã potrivit <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    Prezenta decizie obligã toate persoanele şi autoritãţile la respectarea ei, în concordanţã cu legea.


    ANEXA 4
    ───────
la procedurã
─────────────

    MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
    COMISIA SUPERIOARĂ DE EVALUARE A PERSOANELOR ADULTE CU HANDICAP

                      - Model -
                       DECIZIE
        privind încadrarea corespunzãtoare în grad şi tip de handicap

                                Nr. ...../........

    Comisia superioarã de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, constituitã în temeiul <>Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, analizând Raportul de reevaluare nr. ...... din data de .........., întocmit de cãtre comisia de experţi, în urma reevaluãrii domnului/doamnei ........., CNP ........, domiciliat/domiciliatã în ......., str. ...... nr. ..., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul/judeţul .............,
    decide încadrarea în grad şi tip de handicap, astfel:
    A. Cod boalã ................., cod handicap ...................
    B.*) Gradul de handicap:
    ● uşor;
    ● mediu;
    ● accentuat;
    ● grav:
    - cu asistent personal;
    - fãrã asistent personal;
    - cu indemnizaţie de însoţitor pentru nevãzãtori/handicap vizual grav (conform <>Hotãrârii Guvernului nr. 610/1990 privind acordarea unor drepturi nevãzãtorilor, cu modificãrile ulterioare)
    C.**) Data dobândirii handicapului .........., documentul ...............
    D. Programul individual de recuperare, readaptare şi integrare socialã însoţeşte prezenta decizie.
    E.*) Valabilitate:
    - 6 luni - 12 luni - permanent
    F.***) Termen de revizuire ........; documentaţia cu care persoana se va prezenta la revizuire ....................
___________
    *) Se anuleazã ceea ce nu corespunde.
    **) Se completeazã numai pentru persoanele care solicitã pensionarea în temeiul <>art. 47 din Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ***) Nu se completeazã în cazul certificatului cu caracter permanent.

    Prezenta decizie este valabilã de la data emiterii.
    Prezenta decizie poate fi contestatã potrivit <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    Titularul beneficiazã de toate drepturile prevãzute de lege, corespunzãtor gradului de handicap stabilit.
    Prezenta decizie obligã toate persoanele şi autoritãţile la respectarea ei în concordanţã cu legea.

             Preşedinte, Membrii
          ................... .............
                                             .............
              Secretar,
          ....................


    ANEXA 5
    ────────
la procedurã
─────────────

                           - Model -
                        PROCES - VERBAL
      la tragerea la sorţi efectuatã în vederea reevaluãrii persoanelor
           cu handicap din judeţul ....................

                 Nr. ........ din data de ................

    Tragerea la sorţi a specialiştilor din domeniul medicinei, al psihologiei şi al asistenţei sociale, în vederea desemnãrii comisiilor de experţi care vor fi angrenate în procesul de reevaluare a persoanelor adulte cu handicap ca urmare a recomandãrilor cuprinse în documentele întocmite în urma unor acţiuni de control dispuse prin ordin al ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale sau în situaţia în care Comisia superioarã de evaluare a persoanelor adulte cu handicap (Comisia superioarã) se sesizeazã din oficiu în cazul eliberãrii unor certificate de încadrare în grad de handicap fãrã respectarea prevederilor legale, a avut loc în baza prevederilor <>art. 90^4 alin. (1) din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    La tragerea la sorţi au participat preşedintele Comisiei superioare şi secretarul acesteia.
    Tragerea a avut loc aleatoriu, excluzând judeţele în care persoanele cu handicap supuse reevaluãrii îşi au domiciliul sau reşedinţa.
    Din lista naţionalã de specialişti s-au ales medicii cu specialitãţile corespunzãtoare tipului de handicap al persoanelor supuse reevaluãrii.
    În urma tragerii la sorţi a rezultat urmãtoarea listã de specialişti care se vor constitui în comisii de experţi:
    1. Numele şi prenumele, judeţul, specialitatea, telefonul, adresa de e-mail
    2. ...................................................................
    Lista persoanelor adulte cu handicap supuse reevaluãrii se constituie anexã la prezentul proces-verbal.
    Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal, în 3 exemplare, dintre care un exemplar pentru direcţia generalã de asistenţã socialã şi protecţia copilului judeţeanã, respectiv de sector a municipiului Bucureşti, un exemplar pentru comisia de experţi, iar un exemplar pentru Comisia superioarã.

           Preşedintele Comisiei superioare,
           .................................
           (numele, prenumele şi semnãtura)

                                    Secretarul Comisiei superioare,
                                    ...............................
                                    (numele, prenumele şi semnãtura)

                  ___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016