Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURA DE IMPLEMENTARE din 6 martie 2006  a Programului national multianual pe perioada 2002-2006 de sustinere a investitiilor realizate de catre intreprinderi nou-infiintate si microintreprinderi, precum si a investitiilor de modernizare/retehnologizare a intreprinderilor mici si mijlocii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROCEDURA DE IMPLEMENTARE din 6 martie 2006 a Programului national multianual pe perioada 2002-2006 de sustinere a investitiilor realizate de catre intreprinderi nou-infiintate si microintreprinderi, precum si a investitiilor de modernizare/retehnologizare a intreprinderilor mici si mijlocii

EMITENT: AGENTIA NATIONALA PENTRU INTREPRINDERI MICI SI MIJLOCII SI COOPERATIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 244 din 17 martie 2006
1. Obiectivul Programului
Obiectivul Programului naţional multianual pe perioada 2002-2006 de susţinere a investiţiilor realizate de cãtre întreprinderi nou-înfiinţate şi microîntreprinderi, precum şi a investiţiilor de modernizare/retehnologizare a întreprinderilor mici şi mijlocii, denumit în continuare Program, îl constituie susţinerea investiţiilor realizate de întreprinderile nou-înfiinţate, precum şi de întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) în sectoarele economice prioritare stabilite prin prezenta procedurã, creşterea volumului de activitate şi a competitivitãţii IMM din aceste sectoare.
2. Bugetul Programului
Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2006 este de 44,525 milioane lei (RON), defalcat astfel:
- 44,305 milioane lei (RON) pentru acordarea de alocaţii financiare nerambursabile, denumite în continuare AFN, beneficiarilor eligibili;
- 0,22 milioane lei (RON) la dispoziţia Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, denumitã în continuare ANIMMC, constând în cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea şi evaluarea Programului (cheltuieli materiale şi servicii, cheltuieli pentru derularea procedurii de achiziţie publicã, cheltuieli de promovare a Programului etc.).
3. Implementarea Programului
3.1. ANIMMC este administratorul Programului, iar derularea acestuia se realizeazã prin intermediul unei bãnci comerciale, denumitã în continuare bancã, ce urmeazã a fi selectatã prin licitaţie publicã deschisã, în conformitate cu prevederile <>art. 26 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţãrii şi dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
3.2. ANIMMC va încheia cu banca selectatã conform subpct. 3.1 un contract de prestãri de servicii, denumit în continuare contract de intermediere financiarã, în termen de 15 zile calendaristice de la data transmiterii comunicãrii privind rezultatul aplicãrii procedurii de licitaţie publicã deschisã.
3.3. ANIMMC împreunã cu banca vor demara implementarea Programului în termen de 15 zile calendaristice de la data încheierii contractului de intermediere financiarã.
3.4. În vederea administrãrii corespunzãtoare a Programului, în cadrul ANIMMC se va constitui un comitet de evaluare a Programului, denumit în continuare CEP, format din reprezentanţi ai ANIMMC şi ai bãncii, şi unitatea de implementare a Programului, denumitã în continuare UIP, formatã din reprezentanţi ai ANIMMC.
Structura organizatoricã, numãrul de persoane, atribuţiile şi responsabilitãţile CEP şi UIP vor fi stabilite prin ordin al preşedintelui ANIMMC.
4. Beneficiari eligibili
4.1. Pot beneficia de prevederile Programului întreprinderile nou-înfiinţate, microîntreprinderile, precum şi întreprinderile mici şi mijlocii care îndeplinesc cumulativ urmãtoarele criterii de eligibilitate:
a) sunt definite conform <>art. 2 din Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) îşi desfãşoarã activitatea în România;
c) au capital social integral privat;
d) şi-au îndeplinit la termen obligaţiile exigibile de platã a contribuţiilor, impozitelor şi taxelor cãtre bugetul de stat, bugetele speciale şi bugetele locale, prevãzute de legislaţia în vigoare;
e) nu au credite restante;
f) nu sunt în stare de faliment ori de lichidare, nu au afacerile administrate de un judecãtor-sindic, nu au activitãţile comerciale suspendate sau nu se aflã într-o situaţie similarã cu cele menţionate mai sus, reglementatã de lege;
g) nu fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea lor în una dintre situaţiile prevãzute la lit. f);
h) au o cifrã de afaceri anualã netã de pânã la 50 milioane euro, echivalent în RON, sau deţin active totale care nu depãşesc echivalentul în RON a 43 milioane euro, conform ultimei situaţii financiare aprobate (prin active totale se înţelege active imobilizate plus active circulante plus cheltuieli în avans);
i) au un numãr mediu anual de salariaţi de pânã la 249 inclusiv;
j) îndeplinesc criteriile de eligibilitate prevãzute de normele specifice de creditare ale bãncii, pentru a obţine creditul asociat.
4.2. În sensul Programului, o întreprindere este consideratã întreprindere nou-înfiinţatã dacã:
a) a fost înfiinţatã cu cel mult 2 ani înaintea datei de solicitare a AFN şi a înregistrat venituri din exploatare în ultimele 3 luni ale ultimului an fiscal în activitatea eligibilã accesatã în cadrul Programului, conform anexei nr. 1 la prezenta procedurã;
b) are un numãr mediu anual de salariaţi de pânã la 49 inclusiv, calculat conform <>art. 5 şi 6 din Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
c) are o cifrã de afaceri anualã netã sau deţine active totale de pânã la 10 milioane euro, echivalent în RON, conform <>art. 4 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
4.3. În sensul Programului, o întreprindere este consideratã microîntreprindere dacã:
a) a fost înfiinţatã cu cel puţin un an înaintea datei de solicitare a AFN şi a înregistrat venituri din exploatare cel puţin în ultimele 3 luni în activitatea eligibilã accesatã în cadrul Programului, conform anexei nr. 1 la prezenta procedurã;
b) are un numãr mediu anual de salariaţi de pânã la 9 inclusiv, calculat conform <>art. 5 şi 6 din Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
c) are o cifrã de afaceri anualã netã sau deţine active totale de pânã la 2 milioane euro, echivalent în RON, conform <>art. 4 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
4.4. În sensul Programului, o întreprindere este consideratã întreprindere micã dacã:
a) a fost înfiinţatã cu cel puţin 2 ani înaintea datei de solicitare a AFN, a înregistrat venituri din exploatare în fiecare dintre ultimii 2 ani anteriori solicitãrii AFN şi are venituri din activitatea eligibilã accesatã în cadrul Programului, conform anexei nr. 1 la prezenta procedurã, cel puţin în ultimele 3 luni;
b) are un numãr mediu anual de salariaţi cuprins între 10 şi 49 inclusiv, calculat conform <>art. 5 şi 6 din Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
c) are o cifrã de afaceri anualã netã sau deţine active totale de pânã la 10 milioane euro, echivalent în RON, conform <>art. 4 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
4.5. În sensul Programului, o întreprindere este consideratã întreprindere mijlocie dacã:
a) a fost înfiinţatã cu cel puţin 2 ani înaintea datei de solicitare a AFN, a înregistrat venituri din exploatare în fiecare dintre ultimii 2 ani anteriori solicitãrii AFN şi are venituri din activitatea eligibilã accesatã în cadrul Programului, conform anexei nr. 1 la prezenta procedurã, cel puţin în ultimele 3 luni;
b) are un numãr mediu anual de salariaţi cuprins între 50 şi 249 inclusiv, calculat conform art. 5 şi <>art. 6 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
c) are o cifrã de afaceri anualã netã de pânã la 50 milioane euro, echivalent în RON, sau deţine active totale care nu depãşesc echivalentul în RON a 43 milioane euro, conform <>art. 4 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 346/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
5. Termenii şi condiţiile Programului
5.1. În cadrul Programului se susţin prin AFN investiţiile realizate de beneficiarii eligibili în sectoarele economice/activitãţile eligibile prevãzute în anexa nr. 1 la prezenta procedurã.
5.2. AFN poate fi acordatã unui beneficiar eligibil dupã cum urmeazã:
a) nu poate depãşi echivalentul în RON a 10.000 euro, pentru întreprinderi nou-înfiinţate şi microîntreprinderi, conform subpct. 4.2 şi 4.3, exclusiv taxa pe valoarea adãugatã, şi în acelaşi timp nu poate acoperi mai mult de 60% din valoarea proiectului de investiţii;
b) nu poate depãşi echivalentul în RON a 50.000 euro, în cazul întreprinderilor mici şi mijlocii, conform subpct. 4.4 şi 4.5, exclusiv taxa pe valoarea adãugatã, şi în acelaşi timp nu poate acoperi mai mult de 60% din valoarea proiectului de investiţii.
5.3. Banca va acorda beneficiarului eligibil un credit de finanţare pe termen mediu sau lung, care va acoperi minimum 25% din valoarea proiectului de investiţii.
5.4. Contribuţia proprie a beneficiarului eligibil trebuie sã fie de minimum 15% din valoarea proiectului de investiţii, în naturã sau în numerar.
5.5. AFN poate fi utilizatã pentru achiziţionarea de active corporale şi necorporale de tipul: terenuri, clãdiri, construcţii, maşini, utilaje şi echipamente, mijloace de transport de mãrfuri, brevete de invenţie, licenţe, dar şi pentru construcţia, reconstrucţia, extinderea sau modernizarea de active corporale direct legate de realizarea proiectului de investiţii.
5.6. Se pot finanţa numai achiziţiile de maşini, utilaje, echipamente, mijloace de transport de mãrfuri care sunt noi (nu second-hand).
5.7. Cheltuielile efectuate, inclusiv facturile emise, înaintea depunerii cererii de finanţare şi a documentelor justificative la ANIMMC nu sunt eligibile.
Cheltuielile efectuate dupã data depunerii cererii de finanţare şi înainte de aprobarea acesteia nu obligã ANIMMC şi banca sã aprobe cererea de finanţare.
5.8. Atât AFN, cât şi creditul bancar în cadrul Programului nu pot fi utilizate pentru rambursarea împrumuturilor existente, înainte de aprobarea de cãtre bancã a cererii de finanţare conform subpct. 5.7, care au fost contractate din alte surse.
5.9. Contribuţia proprie în numerar a beneficiarului va fi utilizatã înaintea utilizãrii creditului bancar şi a AFN, integral sau în tranşe corespunzãtoare fiecãrei cheltuieli eligibile aprobate de bancã, cu respectarea procentelor prevãzute la subpct. 5.2, 5.3 şi 5.4.
5.10. O întreprindere poate beneficia de AFN în cadrul programului în condiţiile respectãrii regulii de minimis, prevãzutã de <>Legea nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, republicatã, şi <>Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 51/2004 .
Se considerã cã o întreprindere respectã regula de minimis în condiţiile în care nu a beneficiat în ultimii 3 ani consecutivi de ajutoare de stat neautorizate de Consiliul Concurenţei, care cumulate cu valoarea AFN solicitatã depãşesc 400.000 lei (RON) la data depunerii cererii de finanţare şi a documentelor justificative la ANIMMC.
5.11. O întreprindere poate accesa o singurã datã prezentul Program.
6. Modalitatea de derulare a Programului
6.1. Beneficiarii potenţiali vor depune la sediul ANIMMC, personal sau prin poştã, cererea de finanţare însoţitã de documentele justificative, solicitate de ANIMMC şi de bancã.
Modelul cererii de finanţare şi lista documentelor justificative vor fi stabilite în cadrul contractului de intermediere financiarã încheiat între ANIMMC şi bancã.
6.2. Preselecţia cererilor de finanţare şi a documentelor justificative va fi fãcutã de CEP, în ordinea înregistrãrii cererilor în registrul special al Programului.
Preselecţia va avea în vedere selectarea cererilor de finanţare corect şi complet întocmite, însoţite de documentele justificative corespunzãtoare, care vor avea prioritate faţã de cererile incorect sau incomplet întocmite şi/sau neînsoţite de documentele corespunzãtoare.
Cererile incorect sau incomplet întocmite şi/sau neînsoţite de documentele corespunzãtoare vor pierde beneficiul numãrului iniţial de înregistrare din registrul special al Programului, urmând a se lua în considerare noul numãr de înregistrare acordat la data depunerii cererilor corect şi complet întocmite, însoţite de documentele justificative corespunzãtoare.
CEP va înainta astfel bãncii lista cu solicitanţii preselectaţi în limita fondului alocat Programului şi lista solicitanţilor în aşteptare, conform procedurilor cuprinse în contractul de intermediere financiarã încheiat între ANIMMC şi bancã.
6.3. Decizia finalã cu privire la acordarea AFN şi a creditului bancar va fi luatã de cãtre bancã în urma evaluãrii şi verificãrii solicitantului conform normelor interne ale bãncii.
6.4. Acordarea AFN şi a creditului bancar se va face în baza unui contract de credit bancar şi AFN (anexã la contractul de intermediere financiarã), care va fi încheiat între bancã şi beneficiarul selectat conform subpct. 6.3.
7. Dispoziţii finale
7.1. Banca selectatã în urma licitaţiei publice deschise, modelul cererii de finanţare şi lista documentelor justificative vor fi publicate pe site-ul ANIMMC (www.animmc.ro), precum şi pe site-ul bãncii în termen de 15 zile de la data semnãrii contractului de intermediere financiarã.
7.2. Data de la care se pot depune cererile de finanţare şi documentele justificative la ANIMMC va fi anunţatã în avans cu cel puţin 10 zile calendaristice pe pagina web a ANIMMC.
Intervalul de timp dintre data apariţiei pe site a modelului cererii de finanţare şi a listei documentelor justificative şi data începerii înregistrãrii lor va fi de minimum 30 de zile calendaristice.
7.3. Procedura de înregistrare şi evaluare a cererilor de finanţare şi a documentelor justificative va fi elaboratã dupã selectarea bãncii, va fi stipulatã în contractul de intermediere financiarã şi va fi publicatã pe site-ul ANIMMC, precum şi pe site-ul bãncii.
7.4. Beneficiarii Programului sunt obligaţi sã raporteze trimestrial, timp de 5 ani, prin transmiterea cãtre ANIMMC a formularului de raportare tehnicã şi financiarã prevãzut în anexa nr. 2 la prezenta procedurã.

ANEXA


────────
la procedurã
────────────
LISTA
sectoarelor economice şi a activitãţilor eligibile în cadrul Programului naţional multianual pe perioada 2002-2006 de susţinere a investiţiilor realizate de cãtre întreprinderi nou-înfiinţate şi microîntreprinderi, precum şi a investiţiilor de modernizare/retehnologizare a întreprinderilor mici şi mijlocii





┌─────┬─────────────────────────────────┬────┬─────────────────────────────────┐
│Nr. │ Denumirea sectoarelor │Cod │ Denumirea activitãţilor │
│crt. │ eligibil │CAEN│ eligibile │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│1. │Industria textilã şi a │172 │Producţia de ţesãturi │
│ │produselor textile ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │173 │Finisarea materialelor textile │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │174 │Fabricarea de articole confecţi- │
│ │ │ │onate din textile, cu excepţia │
│ │ │ │îmbrãcãmintei şi lenjeriei de │
│ │ │ │corp │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │175 │Fabricarea altor articole textile│
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │177 │Fabricarea de articole tricotate │
│ │ │ │sau croşetate │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │181 │Fabricarea articolelor de │
│ │ │ │îmbrãcãminte din piele │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │182 │Fabricarea altor articole de │
│ │ │ │îmbrãcãminte şi accesorii │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│ 2. │Industria pielãriei şi a │191 │Tãbãcirea şi finisarea pieilor │
│ │produselor din piele ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │192 │Fabricarea articolelor de voiaj │
│ │ │ │şi marochinãrie şi a articolelor │
│ │ │ │de harnaşament │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │193 │Fabricarea încãlţãmintei │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│ 3. │Fabricarea lemnului şi a │202 │Fabricarea de produse stratifi- │
│ │produselor din lemn │ │cate din lemn │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │203 │Fabricarea de elemente de dul- │
│ │ │ │gherie şi tâmplãrie, pentru │
│ │ │ │construcţii │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │205 │Fabricarea altor produse din │
│ │ │ │lemn; │
│ │ │ │Fabricarea articolelor din plutã,│
│ │ │ │paie şi împletituri. │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│ 4. │Fabricarea celulozei, hârtiei şi │212 │Fabricarea articolelor din hârtie│
│ │a produselor din hârtie │ │şi carton │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│ 5. │Fabricarea substanţelor, a │243 │Fabricarea vopselelor, lacurilor,│
│ │produselor chimice şi a fibrelor │ │cernelii tipografice şi masticu- │
│ │sintetice şi artificiale │ │rilor │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │244 │Fabricarea de medicamente, │
│ │ │ │produse farmaceutice şi naturiste│
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │2451│Fabricarea sãpunurilor, detergen-│
│ │ │ │ţilor şi a produselor de întreţi-│
│ │ │ │nere │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│ 6. │Fabricarea produselor din cauciuc│251 │Producţia de articole din cauciuc│
│ │şi mase plastice │ │ │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │252 │Fabricarea articolelor din mate- │
│ │ │ │rial plastic │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│ 7. │Fabricarea altor produse din │261 │Fabricarea sticlei şi a artico- │
│ │materiale nemetalice │ │lelor din sticlã │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │262 │Fabricarea produselor din cera- │
│ │ │ │micã refractarã şi nerefractarã │
│ │ │ │(exclusiv cele pentru │
│ │ │ │construcţii) │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │263 │Fabricarea plãcilor şi dalelor, │
│ │ │ │din ceramica │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │264 │Fabricarea cãrãmizilor, ţiglelor │
│ │ │ │şi altor produse pentru construc-│
│ │ │ │ţii, din argilã arsã │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │2661│Fabricarea elementelor din beton │
│ │ │ │pentru construcţii │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │2663│Fabricarea betonului │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │2664│Fabricarea mortarului │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │2665│Fabricarea produselor din │
│ │ │ │azbociment │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │267 │Tãierea, fasonarea şi finisarea │
│ │ │ │pietrei │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│ 8. │Industria metalurgicã şi a │281 │Fabricarea de construcţii │
│ │produselor din metal │ │metalice │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │285 │Tratarea şi acoperirea metalelor,│
│ │ │ │operaţiuni de mecanicã generalã │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│ 9. │Industria de maşini şi │291 │Fabricarea de echipamente pentru │
│ │echipamente │ │producerea şi utilizarea energiei│
│ │ │ │mecanice (cu excepţia motoarelor │
│ │ │ │pentru avioane, autovehicule şi │
│ │ │ │motociclete) │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │292 │Fabricarea de maşini de utilizare│
│ │ │ │generalã │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │2932│Fabricarea altor maşini şi │
│ │ │ │utilaje agricole şi forestiere │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │294 │Fabricarea maşinilor-unelte │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │295 │Fabricarea altor maşini cu desti-│
│ │ │ │naţie specificã │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │297 │Fabricarea maşinilor şi apara- │
│ │ │ │telor pentru uz casnic │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│10. │Industria de maşini şi aparate │312 │Producţia de aparate pentru │
│ │electrice │ │comandã şi distribuţia │
│ │ │ │electricitãţii │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │313 │Producţia de fire şi cabluri │
│ │ │ │electrice şi optice │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │316 │Producţia de alte aparate, │
│ │ │ │echipamente şi materiale │
│ │ │ │electrice │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│11. │Industria mijloacelor de │3430│Producţia de piese şi accesorii │
│ │transport │ │pentru autovehicule şi motoare │
│ │ │ │de autovehicule │
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│12. │Alte activitãţi industriale │361 │Producţia de mobilier │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │366 │Fabricareltor produse n.c.a. │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │371 │Recuperarea deşeurilor şi │
│ │ │ │resturilor metalice reciclabile │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │372 │Recuperarea deşeurilor şi │
│ │ │ │resturilor nemetalice reciclabile│
├─────┼─────────────────────────────────┼────┼─────────────────────────────────┤
│13. │Industria de echipamente │3002│Fabricarea calculatoarelor şi │
│ │electrice şi optice │ │altor echipamente electronice │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │3310│Producţia de aparaturã şi │
│ │ │ │instrumente medicale │
│ │ ├────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │3330│Producţiade echipamente de mãsurã│
│ │ │ │reglare şi control pentru │
│ │ │ │procesele industriale │
└─────┴─────────────────────────────────┴────┴─────────────────────────────────┘




ANEXA 2


────────
la procedurã
────────────


Formular de raportare tehnicã şi financiarã






Nr.______din data:_____________

Numele societãţii beneficiare:_________________________

Informaţii generale:

Data raportãrii:
Nr. şi data Contractului de Credit bancar şi AFN:
Tipul investiţiei (proiect):
Denumirea Bãncii/Sucursalei:

Date de identificare a beneficiarului (Adresa societãţii, Telefon,
Fax, E-mail):
Data înfiinţãrii societãţii:
Domeniul de activitate:
Date privind acţionarii/administratorii (genul: masculin, feminin):

Informaţii despre proiect:

Obiectul investiţiei:
Perioada de implementare a proiectului:
Domeniul de activitate:
Codul CAEN:

Valoarea investiţiei: RON din care:
Contribuţia beneficiarului: RON % din valoarea investiţiei fãrã TVA
Valoare AFN: RON % din valoarea investiţiei fãrã TVA
Valoarea creditului: RON % din valoarea investiţiei fãrã TVA

Suma tragerilor: RON din care:
Suma tragerilor din AFN: RON
Suma tragerilor din credit: RON

Suma rambursatã din credit: RON
Suma de rambursat din credit: RON

Informaţii operaţionale:

Rata de utilizare a capacitãţii de producţie:
- Iniţialã %
- Curentã %

Adoptarea de noi tehnologii:
DA NU

Dacã DA, specificaţi: mãrirea capacitãţii de producţie:
DA NU

Realizarea de produse noi:
DA NU

Reducerea consumului de materii prime:
DA NU

Reducerea consumului de energie:
DA NU

Reducerea poluãrii:
DA NU

Implementarea de noi tehnologii:
DA NU

Creşterea productivitãţii:
DA NU

Altele:
Autorizaţii necesare de la Agenţia Locala de Protecţia Mediului:
DA NU

Daca DA, vã rugãm sã specificaţi dacã sunt obţinute:
DA NU

Personalul;

Numãrul iniţial,_______din care:
_______bãrbaţi_______femei
_______angajaţi permanent_________colaboratori
_______ muncitori_______administrativ______necalificaţi
Numãrul actual:______din care:
_____ bãrbaţi_______femei
_____ angajaţi permanent_________colaboratori
_____ muncitori_______administrativ______necalificaţi

Informaţii economico financiare:
Cifra de afaceri iniţialã (la data semnãrii contractului)

Data __________ şi suma iniţialã ______ (în RON)
cu urmãtoarea structurã:
în ţarã (intern) ____________
export ____________

Cifra de afaceri la data raportãrii (trimestrial)
Data ________ şi suma curentã _______ (în RON)
cu urmãtoarea structurã:
în ţarã (intern) ________________
export ________________

Profit net (la data semnãrii contractului)
Data _________ şi suma iniţialã: _________ (în RON)
Profit net la data raportãrii (trimestrial)
Data _________ şi suma curentã ________ (în RON)

Pentru rapoartele trim. IV (raport anual) al fiecãrui an din
cei 5 se vor transmite:
● Cifra de afaceri (în RON):
cu urmãtoarea structurã:
în ţarã (intern) ______________
export ______________

● Profit din exploatare:
● Profit brut total:
● Profit net:
● Valoarea activelor totale:
● Valoarea activelor nete:
● Valoarea capitalului propriu:
● Valoarea dividendelor distribuite:
● Dacã în anul raportãrii s-au fãcut investiţii se vor furniza
urmãtoarele date:

● Tipul investiţiei (clãdiri, utilaje, maşini de transport,
birouri):
● Valoarea:
● Sursa finanţãrii (proprie sau credit):

Pentru raportul pe trim. IV 2006 se vor transmite:
Cifra de afaceri (în RON)
cu urmãtoarea structurã:
în ţarã (intern) _______________
export _______________

Profit din exploatare:
Profit brut total:
Profit net:
Valoarea activelor totale:
Valoarea activelor nete:
Valoarea capitalului propriu:
Valoarea dividendelor distribuite:
pentru anul 2005, date necesare pentru monitorizarea programului.
Firma a mai beneficiat de alte credite de investiţii înainte de
acest credit (completat numai pentru trim. IV 2006).

NU
DA anul: valoarea:
Societatea a beneficiat şi de alte fonduri nerambursabile
în ultimii 3 (trei) ani?

● nu am beneficiat de ajutor de stat;
● am beneficiat de urmãtoarele ajutoare de stat:
┌───┬──────────────┬──────────┬────────────┬─────────────────┬────────────────┐
│Nr.│Anul acordarii│ Forma │Institutia │Programul prin │Cuantumul ajuto-│
│c │ajutorului de │ajutorului│finantatoare│care a beneficiat│rului de stat │
│r │ stat │ de stat │ │ de finantare │ acordat │
│t │ │ │ │ │ │
├───┼──────────────┼──────────┼────────────┼─────────────────┼────────────────┤
├───┼──────────────┼──────────┼────────────┼─────────────────┼────────────────┤
├───┼──────────────┼──────────┼────────────┼─────────────────┼────────────────┤
├───┼──────────────┼──────────┼────────────┼─────────────────┼────────────────┤
├───┼──────────────┼──────────┼────────────┼─────────────────┼────────────────┤
└───┴──────────────┴──────────┴────────────┴─────────────────┴────────────────┘

în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 143/1999 privind ajutorul de stat,
cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Relaţiile cu banca (descriere generalã, asistenţa adecvatã): │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Înţelegerea clarã a regulilor bãncii: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Probleme cheie care au afectat afacerea: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Impactul utilizãrii alocaţiei asupra dezvoltãrii societãţii: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Recomandãri pentru ANIMMC: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

DIRECTOR
Stampila: Semnãtura:


__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016